6B01404 Дене шынықтыру және спорт (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "Дене шынықтыру және спорт" білім беру бағдарламасының мақсаты әлемдік стандарттар деңгейінде дене шынықтыру мұғалімдері мен спорт жаттықтырушыларын даярлау арқылы қоғамды сауықтыру және сапалы білім беруді қамтамасыз ету бойынша Қазақстан Республикасының тұрақты даму мақсаттарына қол жеткізуге жәрдемдесу болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Адам физиологиясы дене тәрбиесі және спорт түрлерінің негіздерімен
Бұл курстың мақсаты дене шынықтыру мен спорттың жаратылыстану-ғылыми негіздері бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Курс адам ағзасының жұмысының негізгі заңдылықтары мен дене шынықтыру және спортпен шұғылдану кезінде дене функцияларының өзгеруін; қозғалыс дағдыларын қалыптастырудың физиологиялық механизмдерін, дене қасиеттерін, спорттық жұмысқа қабілеттілігін және олардың балалар мен жасөспірімдердегі ерекшеліктерін; сыртқы ортаның ерекше жағдайларында және спорттың әртүрлі түрлерінде спорттық жаттығулар мен спорттық жұмысқа қабілеттіліктің физиологиялық негіздерін түсінуге бағытталған. Құзыреттілігін көрсететін болашақ спорт мұғалімдері: тиімді өмір сүру және спортпен шұғылданушылардың дене дамуы мен қимыл-қозғалыс қасиеттерінің маңыздылығын, олардың жынысы мен жасы әртүрлі адамдарда, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдарда жеке ерекшеліктерін түсінуі; тиімді оқыту, білім беру және жаттықтыру үшін адам физиологиясы, дене тәрбиесі және спорт түрлері туралы білімдерін талдай және қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Адам және дене жаттығуларының функционалды анатомиясы
Осы курстың мақсаты дене шынықтыру мен спорттың жаратылыстану-ғылыми негіздері бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру; дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс оның функцияларына байланысты адам денесінің құрылымы туралы тұтас идеяны қалыптастыруға, сондай-ақ, физикалық қасиеттер мен функционалдылықты дамыту немесе қатысушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, денеге емдік әсер ету сияқты кәсіптік қызметтің міндеттеріне сәйкес адам денесінің анатомиялық құрылымы мен қызметі тұрғысынан әртүрлі бағыттағы қимыл-қозғалыс жаттығуларының әсерін түсінуге бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: адамның физикалық дамуы мен қозғалыс қасиеттерінің тиімді өмір сүру үшін маңыздылығын, олардың әртүрлі жыныстағы және жастағы, соның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдардағы жеке ерекшеліктерін түсінеді; тиімді оқыту, оқыту және жаттығу үшін адамның функционалдық анатомиясы мен жаттығу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қозғалмалы және ұлттық ойындар
Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс дене шынықтыру-спорт қызметінің әртүрлі түрлері мен нысандарында қозғалмалы және ұлттық ойындар бойынша сабақтар өткізу бойынша практикалық дағдылар мен қабілеттерін қалыптастыруға; оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып, оқытуды жоспарлауға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: дене шынықтыру-спорт қызметінің міндеттерін шешу үшін түрлі қозғалмалы және ұлттық ойындарды қолданады; шұғылданушылардың жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, қозғалмалы және ұлттық ойындар бойынша оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстарын жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гимнастика оқыту әдістемесімен
Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс гимнастика сабақтарының әртүрлі формасы мен түрін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық дағдылар мен қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорт терминологиясын қолдану және гимнастикалық жаттығулар техникасын көрсетеді; пәндермен және онсыз жалпы дамыту жаттығуларының кешендерін құрады; гимнастика сабақтарының кіріспе-дайындық бөлігін жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, әртүрлі тәсілдермен жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Салауатты өмір салтын оқыту әдістемесімен
Пәннің мақсаты: өскелең ұрпақтың физикалық және психикалық денсаулығын қамтамасыз ету. Мазмұны: "Денсаулық" ұғымы, оның мазмұны мен критерийлері. Бұл тұжырымдаманың көптеген анықтамалары бар, олардың мағынасы авторлардың кәсіби көзқарасымен анықталады. Салауатты өмір салты — аурудың алдын алудың негізі. Ол алдын — алудың ең құнды түрін-аурудың пайда болуына жол бермейтін, адамның бейімделу мүмкіндіктерін кеңейтетін алғашқы профилактиканы жүзеге асыратындығын атап өткен жөн.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Мазмұны: балалардың, жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Физиология, жүйке жүйесінің гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл жүйесі, вегетативті жүйелердің ерекшеліктері. Мектептердің ғимараттарына, сыныптарына, ауа ортасына, жарықтандыруы мен жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
«Кәсіптік және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері» - қазіргі заманғы құқықтық ғылымның және мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді зерделеу болашақ педагогке құқық мәселелері бойынша зерттеу қызметінің дағдыларын тәрбиелеу қажеттілігі, сондай-ақ сыбайлас жемқорлық сипатының кез келген көріністеріне «нөлдік төзімділік» туралы Әлеуметтік сұрауға жауап беру нәтижесі болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
"Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Дене шынықтырудың балама түрлері
Осы курстың мақсаты пәндік құзыреттіліктің келесі бағыттарын: салауатты өмір салтын насихаттау, белсенді өмір салтын көтемелеу және ынталандыруды арттыру болып табылады. Курс воркаут, кроссфит, терренкур, скандинавиялық серуендеу, джимбарр, йога, паркур, стрейчинг, скейтбординг, велосипед фристайлык, трейлраннинг және басқалары сияқты дене шынықтырудың баламалы түрлері мен іс-шараларды ұйымдастырудың практикалық дағдылары туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Олардың мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін ескере отырып айналысатын әртүрлі контингенті бар. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: денсаулық пен сауықтыру тұжырымдамасының ережелерін түсіндіреді, соның ішінде дене белсенділігі мен спортқа, стрессті басқаруға, адамның дене және психикалық әл-ауқатына қатысты қатысушылардың қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, дене шынықтырудың балама түрлерін таңдайды; дене шынықтырудың баламалы түрлері бойынша сабақтар ұйымдастыру және өткізу; дене шынықтыру сабақтарында медициналық өзін-өзі бақылау әдістерімен айналысатындарды оқытады; спортпен шұғылданушылар контингентінің айырмашылықтарын ескере отырып, дене шынықтырудың баламалы түрлері бойынша жарыстар өткізеді; дене шынықтырумен және спортпен шұғылданушылардың жағымды мотивациялық-құндылық қатынасын, өзінің физикалық жай-күйіне, салауатты және белсенді өмір салтына, дене шынықтыруды жетілдіруге және дене шынықтырумен және спортпен тұрақты айналысуға байланысты практикада мақұлданатын және іске асырылатын мінез-құлық нормаларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс жеңіл атлетика (жүгіру, секіру, лақтыру) түрлері бойынша сабақтардың әртүрлі нысандары мен түрлерін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық дағдылар мен іскерліктерді қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорттық терминологияны қолдану және жеңіл атлетикалық жаттығулар техникасын көрсетеді; жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, жеңіл атлетика бойынша оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстарын жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді; жеңіл атлетикалық жаттығуларды орындау кезінде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету және жеңіл атлетикадағы типтік жарақаттар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
"Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Спорт және жарыс этикасы
Бұл курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтары, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс этика, мәдениет, дене шынықтыру, спорт, спорттық этика, олимпизм, Fair play сияқты әлеуметтік құбылыстар бойынша білім жүйесін философиялық тұрғыдан түсінуге, түсінуге және қалыптастыруға, олардың дамуының тарихи аспектісі мен қазіргі кезеңіндегі жанкүйерлер қозғалысына; спорттық этика мен спорттық мінез-құлықты тәрбиелеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: кәсіби қызмет міндеттерін шешу және спортшыларды даярлау мақсатында олимпиаданың тарихи мұрасы мен мәдени дәстүрлерін талдайды және түсіндіреді; мінез-құлық пен қызметте педагогикалық және спорттық әдепті, "Фэр плей" қағидаттарын және жалпыадамзаттық құндылықтарды көрсетеді; ұйымдастырушылық-басқарушылық қызмет дағдыларын пайдалана отырып, кәсіби психологиялық негізделген өзара іс-қимылды жүзеге асырады; спортпен қарым-қатынас процесінде адамгершілік және әдеп нормаларын сақтайды, спорт ұжымында қолайлы атмосфера құрумен айналысады; спорттық нәтижені объективтендіру және төрешілердің әділдігін анықтау мақсатында төрешілер мен қарсыластардың әрекеттерін талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Спорттағы өзін-өзі реттеу психологиясы
Бұл курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, моториканың қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс спорттағы психикалық және функционалдық күйлердің маңызы, механизмдері, әдістері, әдістері мен өзін-өзі реттеу құралдары туралы білім жүйесін қалыптастыруға; жаттығу процесінде және жарыстарда психикалық өзін-өзі реттеу әдістерін, әдістері мен құралдарын қолдану бойынша практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт мұғалімдері: психикалық өзін-өзі реттеу әдістері және оның түрлері туралы негізгі білімді кәсіби қызметте қолдана алады; өзін-өзі реттеу құралдарын қолдануды қажет ететін жағдайларды бөліп көрсете алады; психикалық өзін-өзі реттеудің ағзадағы психофизиологиялық процестерге әсер ету заңдылықтарын ескереді; спорт пен спорт түрінің ерекшелігін ескере отырып, жаттығу және бәсекелестік процестерде психорегуляция әдістерін, әдістері мен құралдарын үйрете алады. спортшылардың жасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
«Экология және тұрақты даму» пәні студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Дене мәдениеті және спорт психологиясы
Дене тәрбиесі және спорт психологиясы. Спорттық қызметтің жалпы психологиялық заңдылықтары. Психикалық процестер. Психикалық жағдайы. Дене шынықтыру және спортпен айналысатын адамдармен тәрбие жұмысының әдістемесі. Спорттық дайындықтың психологиялық негіздері. Жас және педагогикалық психология. Шағын топтағы әлеуметтік психология. Дене шынықтыру және спорт психологиясының қағидалары. Спорттағы психорегуляция.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Спорттық ойындар оқыту әдістемесімен (футбол, гандбол)
Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып, футбол және гандбол сабақтарының әртүрлі формалары мен түрлерін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық дағдылар мен қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорттық терминологияны қолдану және футбол мен гандболдан техникалық және қозғалыс дағдыларын көрсетеді; жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, футбол және гандбол бойынша оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстарын жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Курс жалпы орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді жетілдіруге, педагогика ғылымының негіздерін, негізгі теорияларды, заңдылықтарды, оқытудың принциптерін, білім беру тұжырымдамаларды, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту мен бағалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Оқушылар заманауи сабаққа мақсат қою, құрастыру және талдау дағдыларын дамытады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары
«Білім берудегі өзара әрекеттесу және коммуникация психологиясы» пәні заманауи психологиялық теориялар мен модельдерді игеруге, тұлғаның жұмыс істеуіне және оның жеке қасиеттеріне бағытталған, олар педагогикалық мамандықтардың болашақ мұғалімдерінің құзыреттілігін қалыптастырады, бұл оқытудың даралануы мен білім беру процесінде студенттердің алуан түрлілігін ескеруге мүмкіндік береді. Пән психологиялық қауіпсіз оқу ортасын құру және қолдау арқылы оқушылардың әл-ауқатын жақсартудың маңыздылығына бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Абайтану және Ұлттық тәрбие
"Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ Педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге; орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін ұлттық тәрбиенің қазіргі заманғы теориясын, әдіснамасы мен технологиясын игеруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Спорттық ойындар оқыту әдістемесімен (баскетбол, волейбол)
Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс студенттердің әртүрлілігін ескере отырып, баскетбол және волейбол сабақтарының әртүрлі формалары мен түрлерін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық дағдылар мен қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорттық терминологияны қолдану және баскетбол мен волейболдан техникалық және қозғалыс дағдыларын көрсетеді; баскетбол және волейбол бойынша оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстарын жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қатысушылардың қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Сауықтыру және спорттық нутрициология
Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт, қозғалыс белсенділігі және салауатты өмір салты саласындағы қолданбалы зерттеулер бойынша салауатты өмір салтын насихаттау, белсенді өмір салтын көтермелеу және ынталандыру бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ спорт педагогтары денсаулық пен әл-ауқатты сақтаудың аса маңызды факторларының бірі ретінде тамақтану, бұлшықет қызметін энергиямен қамтамасыз ету тетіктері және дене белсенділігінен кейін ағзаны қалпына келтіру барысында пластикалық процестердің тиімді өтуі үшін тамақтануды ұйымдастыру тәсілдері; қоректік заттар мен энергиямен қамтамасыз ету қажеттіліктерін айқындау тәсілдері, сондай-ақ спорт түріне және дене шынықтырудың қарқындылығына байланысты спортшылардың тамақтану режимінің схемалары туралы түсінікке ие сондай-ақ дене шынықтыру сабақтарында; мамандандырылған спорттық тамақтану түрлерінде; барабар диеталарды әзірлеу және оларға спорт пен денсаулыққа арналған мамандандырылған тамақ өнімдерін енгізу дағдыларын көрсетеді. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: тіршілік әрекетін қамтамасыз ету үшін ұтымды тамақтануды жоспарлау ережелері мен тәсілдерін қолданады; спортшының жеке тамақтану режимін жоспарлау ережелері мен тәсілдерін әртүрлі жаттығу және бәсекелестік циклдарда қолданады; спортшының әртүрлі жүктемелері кезінде жеке таңдалған спорттық диеталарды есептейді; қатысушылардың жеке айырмашылықтарын ескере отырып, дене шынықтыру-сауықтыру бағдарламасының міндеттеріне сәйкес тамақтану бойынша ұсыныстар әзірлейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Таңдамалы спорт түріндегі дене шынықтыру және кондиционерлеу
Бұл курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қимылдың қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Болашақ спорт мұғалімдері жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін спорттағы дайындықты тестілеу және "кондиционерлеу" туралы түсінікке ие; жеке айырмашылықтар мен даму ерекшеліктерін ескере отырып, жаттығу процесінің әртүрлі кезеңдерінде спортшылардың дене дамуы мен дайындығының әртүрлі параметрлерін бағалау үшін функционалдық диагностика мен тестілеудің әдістері мен құралдарын қолданады; таңдалған спорт түріндегі мониторинг нәтижелерін өңдеу, талдау, қарым-қатынас және түсіндіру және "модельдік" сипаттамалармен байланыстыру дағдыларын көрсетеді. Құзыреттілігін көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорт түрінің ерекшеліктеріне, қатысушылардың жыныстық және жас нормаларына сәйкес модельдік сипаттамаларды әзірлей алады; функционалдық сынамаларды қолдана алады және таңдалған спорт түрінің модельдік сипаттамаларына сәйкес әр түрлі біліктіліктегі спортшылардың функционалдық жағдайын бағалай алады; таңдалған спорт түріне арналған модельдік сипаттамаларға сәйкес жыныстық, жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін, біліктілік деңгейін ескере отырып, спортшыларды дене шынықтырудың тиімді әдістері мен құралдарын таңдау және қолдануды біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Таңдамалы спорт түрлеріндегі техникалық-тактикалық дайындық
Бұл курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, моториканың қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс спортшылардың әртүрлілігі мен даму ерекшеліктерін ескере отырып, таңдалған спорт түріндегі спортшыларды техникалық-тактикалық даярлау бойынша практикалық құзыреттіліктерді; спортшылардың техникалық және тактикалық даярлығын модельдеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған; таңдалған спорт түрінің ерекшеліктерін ескере отырып, спортшылардың техникалық және тактикалық дайындығын бағалау, бақылау және түзету дағдылары. Құзыреттілігін көрсететін болашақ спорт мұғалімдері: спорт теориясының ережелерін, әр түрлі жастағы, жыныстағы және мүмкіндіктегі спортшылардың анатомиялық-морфологиялық және психикалық ерекшеліктерін ескере отырып, спортшылардың техникалық және тактикалық дайындығын жоспарлай және жүргізе алады; өлшеу мен бағалаудың барабар әдістерін қолдана отырып, әр түрлі жастағы және жыныстағы спортшылардың техникалық және тактикалық дайындығын бақылауды жүзеге асыра алады; таңдалған спорт түріндегі техникалық және тактикалық даярлық процесін түзету үшін бәсекелестік қызметті талдау; техникалық-тактикалық даярлық процесінде қауіпсіздік техникасының сақталуын, жарақаттанудың алдын алуды қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл курс білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, қолдауға және мектептерде туындайтын қатысу мен оқуға кедергілерді анықтауға бағытталған; даму басымдықтарын анықтау және әртүрлілікті қолдау бойынша іс-шараларды жоспарлау (оқу бағдарламасының материалдарын бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтардың негізін құру және білім алушылардың тұрақты мектеп жүйесіне қатысуы мен жетістіктерін қолдау үшін мектеп қауымдастығы арасындағы ынтымақтастықты жеңілдету; инклюзивті ортада барлық білім алушыларды қолдау үшін көмекші технологиялар мен АКТ-ны пайдалана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Емдік дене мәдениеті және массаж
Бұл курстың мақсаты дене шынықтыру мен спорттың жаратылыстану-ғылыми және медициналық-биологиялық негіздері бойынша пәндік құзыреттіліктерді; дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, мотор қызметіне қажеттіліктер мен мүмкіндіктер негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс ең көп таралған аурулар мен жарақаттарға тән патологиялық өзгерістерді түсінуге бағытталған; дене жаттығулары мен массаждың адам ағзасына емдік әсерінің физиологиялық механизмдерін білу; емдік дене шынықтыруды қолданудың көрсеткіштері мен қарсы көрсетілімдерін білу; неғұрлым кең таралған аурулар мен жарақаттар кезінде емдік дене шынықтырудың негізгі әдістері мен құралдарын меңгеру; жаттығулар кешенін өз бетінше әзірлеу және денсаулық жағдайындағы әртүрлі ауытқулар мен жарақаттар кезінде емдік дене шынықтыру сабақтарын өткізу дағдыларын қалыптастыру; сауықтыру және спорттық массаждың барлық негізгі тәсілдерін жүргізу дағдылары; әсердің тиімділігін бағалау дағдылары емдік дене шынықтыру және массаж сабақтары. Құзыреттілігін көрсететін болашақ спорт педагогтары: адам ағзасының, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдардың жұмыс істеуінің базалық анатомиялық, физиологиялық, биомеханикалық білімдерін қолдана алады; көрсеткіштер мен қарсы көрсетілімдерді, жасты, жынысты, өткен қозғалыс тәжірибесін және патологиялық ошақты немесе жарақатты оқшаулау орнын ескере отырып, емдік дене шынықтыру кешендерін және массаж жүргізу жөніндегі ұсынымдарды құрастыра алады; дене жаттығуларының физиологиялық әсерін бағалау емдік дене шынықтыру; ең көп таралған аурулар мен жарақаттар кезінде емдік дене шынықтыру сабақтарын өз бетінше өткізу; қалпына келтіру, сауықтыру және спорттық массаж сессияларын өз бетінше өткізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Дене мәдениетін оқыту әдістемесі
Бұл курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді, дене шынықтыру және спорт, қозғалыс белсенділігі және салауатты өмір салты саласындағы қолданбалы зерттеулер бойынша құзыреттіліктерді; салауатты өмір салтын насихаттау, дене шынықтыруды мадақтау және ынталандыру бойынша құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Курс дене шынықтыруды оқыту әдістемесі бойынша білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған; дене шынықтыру бойынша мазмұн мен бағдарламаларды әзірлеу, дене тәрбиесін ұйымдастырудың барабар әдістері мен нысандарын таңдау; әртүрлі жастағы және мүмкіндіктері бар білім алушылармен дене шынықтыру сабақтарын өткізудің ерекшелігі; педагогикалық және дербес зерттеулердің нәтижелері негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып оқытуды дараландыру. Құзыреттілігін көрсететін болашақ спорт мұғалімдері: дене шынықтыру теориясы мен әдістемесінің ережелерін, әр түрлі жыныстағы және жастағы мамандардың анатомиялық-морфологиялық, физиологиялық және психикалық ерекшеліктерін оқу-тәрбие процесі мен дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын жүзеге асыру үшін қолдана алады; дене шынықтыру бойынша білім беру процесін ұйымдастырудың тиімді формалары мен технологияларын таңдай алады; сезімтал кезеңдерге сәйкес, сондай-ақ қатысушылардың жыныстық-жас ерекшеліктері мен денсаулық мүмкіндіктерін ескере отырып, дене қасиеттерін дамыту үшін әдістер мен құралдарды таңдайды; қатысушылардың жыныстық-жас ерекшеліктерін және денсаулық мүмкіндіктерін ескере отырып, қатысушылардың дене дамуы мен дайындық деңгейін өлшеу және бағалау әдістемелерін қолдануды; дене шынықтыру саласындағы оқу-әдістемелік қамтамасыз ету мен бақылау құжаттарын әзірлейді, оқыту мен білім берудің тиімділігін анықтау үшін зерттеу әдістерін қолдана біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Академиялық жазу негіздері
Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
«Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Бейімдік дене мәдениеті
Бейімдік дене шынықтырудың басым міндеттері, оның рөлі, денсаулық жағдайындағы ауытқулары бар адамдар мен мүгедектерді оңалту мен әлеуметтік интеграциялаудағы орны. Бейімдік дене шынықтыру интегративті ғылым ретінде. Бейімдік дене шынықтырудың негізгі компоненттері. Ақыл-есі кем мектеп оқушыларының психофизикалық қабілеттері. Мүмкіндігі шектеулі балалардың қабілеттерін дамыту, жұмысты жоспарлау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Бейімдік спорттың теориясы мен әдістемесі
Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша жеке айырмашылықтар, қимыл қызметіне қажеттіліктер мен мүмкіндіктер; салауатты өмір салтын насихаттау, белсенді өмір салтын көтермелеу және ынталандыру бойынша құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ спорт педагогтары әртүрлі нозологиялық нысандардың, жас және гендерлік топтардың денсаулық жағдайындағы ауытқулары бар спортшылардың морфофункционалдық ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-жаттығу процесінің мазмұнын жоспарлау, жүргізу және түзету дағдыларын; бейімделгіш спортпен шұғылдану кезінде қауіпсіздік техникасын қамтамасыз ету дағдыларын; денсаулық мүмкіндіктері шектеулі спортшылардың дене дамуын, функционалдық даярлығын, психикалық жай-күйін өлшеу және бағалау әдістерін қолдануды көрсетеді; паралимпиадалық, сурдолимпиадалық және арнайы олимпиадалық спорт түрлері бойынша спорттық жарыстарды ұйымдастырады және өткізеді. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: әртүрлі нозологиялық нысандардың, жас және гендерлік топтардың денсаулық жағдайындағы ауытқулары бар адамдардың морфофункционалды, психологиялық ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, бейімделген таңдалған спорт түріндегі оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлайды және өткізеді; қауіпсіздік техникасының сақталуын, жарақаттанудың алдын алуын қамтамасыз етеді; таңдалған спорт түріндегі жаттығу процесін түзету үшін өлшеу мен бағалаудың барабар әдістерін қолдана отырып, спортшылардың анамнезін зерделеудегі функционалдық бұзушылықтар дәрежесін ескере отырып, спортшылардың барлық дайындық түрлері мен психофизикалық, қимылдық даму деңгейін анықтайды; спортшылардың жеке қасиеттерін тәрбиелейді, адал спорттық бәсекелестіктің моральдық құндылықтарын қалыптастырады, теріс әлеуметтік мінез-құлық пен допинг қолданудың алдын алады; оқу-жаттығу процесін түзету үшін жарыс нәтижелерін талдайды; спортшыларды спорттық іріктеу әдістемесін функционалдық бұзушылықтар дәрежесін ескере отырып қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар
«Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар» курсы студенттердің педагогикалық зерттеудің теориялық негіздерін меңгеруге, педагогикалық зерттеудің логикасын, әдіснамасын, әдістерін меңгеруге, ғылыми дерек көздерінен білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдыларын қалыптастыруға, педагогикалық ойлау мен тәжірибені дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Таңдамалы спорт түрлерінің теориясы мен әдістемесі
Бұл курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс таңдаулы спорт түріндегі спорттық жаттығу әдістемесі бойынша білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыруға; спортшылардың таңдаулы спорт түріндегі көпжылдық дайындық процесін құруға және басқаруға бағытталған; оқу жүктемелерін жоспарлау және микро - мезо және макроциклдерде техникалық, дене, тактикалық, психологиялық, интеллектуалдық және интегралдық даярлау әдістері мен құралдарын таңдау; таңдалған спорт түрі бойынша төрешілік ету; спорттық жинақтау және іріктеу құзыреттілігін көрсететін болашақ спорт педагогтары: теория мен әдістеменің ережелерін ескере отырып, оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлай және өткізе алады; дене шынықтыру, спорт теориясы, әртүрлі жыныстағы, жастағы және мүмкіндіктегі спортшылардың анатомиялық-морфологиялық, физиологиялық және психикалық ерекшеліктері; қауіпсіздік техникасының сақталуын, жарақаттанудың алдын алуды қамтамасыз ету; спортшылардың техникалық, дене, техникалық, тактикалық, психологиялық, интеллектуалдық және интегралдық дайындығы мен дене дамуын, оның ішінде таңдалған спорт түріндегі жаттығу процесін түзету үшін өлшеу және бағалау әдістемелерін пайдалана отырып бақылауды жүзеге асыру; спортшыларда жеке қасиеттерін тәрбиелеу, адал спорттық бәсекелестіктің моральдық құндылықтарын қалыптастыру, теріс әлеуметтік мінез-құлық пен допингті қолданудың алдын алу; оқу-жаттығу процесін түзету үшін жарыс нәтижелерін талдау; таңдалған спорт түрінің талаптарын ескере отырып, спортшыларды спорттық іріктеу әдістемелерін қолдануды біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Спорттық метрология
Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт, қозғалыс белсенділігі және салауатты өмір салты саласындағы қолданбалы зерттеулер бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ спорт педагогтары спортта метрологиялық негізделген өлшеу құралдары мен әдістерін қолдану дағдыларын көрсетеді; оқу-жаттығу процесін бақылау және басқару үшін спортшылардың дене шынықтыру, техникалық, тактикалық дайындығы мен жаттығу жүктемелерінің көрсеткіштері туралы алынған ақпаратты түсіндіреді. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорттық практикада тиісті аспаптық әдістер мен есептеу әдістерінің базалық білімі негізінде өлшеу аппаратурасы мен компьютерлік техниканы қолданады; өлшеу нәтижелерін статистикалық өңдеу әдістерін қолданады және оларды түсіндіреді; физикалық, техникалық дайындықты, антропометриялық көрсеткіштер мен физиологиялық параметрлерді өлшеуді тестілеуді жүргізеді; өлшеудің объективті көрсеткіштері негізінде таңдалған спорт түріндегі оқу-жаттығу процесін түзетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Дене мәдениеті және спорттағы қолданбалы зерттеулер
Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт, қозғалыс белсенділігі және салауатты өмір салты саласындағы қолданбалы зерттеулер бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ спорт педагогтары дене шынықтыру және спорт саласында жоспарлау, әдіснаманы әзірлеу, жобалау және қолданбалы зерттеулер жүргізеді; зерттеудің жалпы ғылыми және ерекше әдістерін, математикалық статистика әдістерін қолдану, зерттеу нәтижелерін көрнекілендіру және ұсыну дағдыларын көрсетеді. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: зерттеу әдіснамасы мен ғылыми әдеп негізінде зерттеу дизайнын құрады; дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми және қолданбалы зерттеулерді, соның ішінде пәнаралық деңгейді өз дамуы үшін, сондай-ақ оқыту және спорттық жаттығулар практикасын өз бетінше жүргізеді; коммуникацияның әртүрлі түрлері мен формаларында зерттеу нәтижелерін елестетеді және жұртшылыққа ұсынады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Спорттық медицина және оңалту негіздері
Бұл курстың мақсаты дене шынықтыру мен спорттың жаратылыстану-ғылыми және медициналық-биологиялық негіздері бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Курс жаттығу жүктемелеріне сәйкес дәрігерлік-педагогикалық бақылау және спортшыларды медициналық-биологиялық қамтамасыз етуді ұйымдастыру қажеттілігі туралы білімді қалыптастыруға және түсінуге; жалпы спорттық жарақаттардың эпидемиологиясы мен механизмдерін, жарақаттардың алдын алу және/немесе олардың қайта пайда болу стратегияларын түсінуге; аурулармен және жарақаттармен бұзылған айналысушылардың функционалдық сынамаларын жүргізуге, денсаулығын қалпына келтіру құралдарын, функционалдық жай-күйін және жұмысқа қабілеттілігін қолдану дағдыларын; дене белсенділігі мен спорт кезінде туындауы мүмкін спорттық жарақаттардың алдын алу дағдыларын; дене шынықтырумен және спортпен шұғылданатындарға спорттық жарақаттар мен жіті патологиялық жағдайлар кезінде дәрігерге дейінгі алғашқы көмек көрсету дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілігін көрсететін болашақ спорт педагогтары: спортшылар денесінің морфофункционалдық ерекшеліктерін ескере отырып, жалпы және спорттық патология мен жарақаттар, дене шынықтыру мен спортты медициналық қамтамасыз ету бойынша базалық білімді қолдана алады; дене шынықтырумен және спортпен шұғылданушылардың функционалдық жай-күйі мен дене жұмысына қабілеттілігін зерделеу және бағалау әдістерін қолдана алады; дене дамуы мен жұмысқа қабілеттілігін, ағзаның функционалдық жай-күйін бағалай алады және дәрігерлік-педагогикалық бақылаулардың нәтижелерін бағалау; шамадан тыс жүктеменің, шамадан тыс жаттығулардың және басқа патологиялардың алғашқы белгілерін анықтап, олардың алдын-алу және спорттық жарақаттанудың алдын-алуды; жарақат алған кезде алғашқы медициналық көмек көрсетуді біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Мектептегі жұмысқа қабілеттілік пен демалысқа арналған дене мәдениеті
Осы курстың мақсаты салауатты өмір салтын насихаттау, белсенді өмір салтын көтермелеу және ынталандыру бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ спорт педагогтары оқушылардың жұмысқа қабілеттілігін қолдау және қалпына келтіру, сондай-ақ оқу және сабақтан тыс уақытта белсенді демалысты ұйымдастыру үшін дене шынықтырудың әсерін түсінеді; сабақтар мен үзілістерде дене шынықтыру үзілістері мен минуттарын, дене шынықтыру-сауықтыру және спорт мерекелерін, квесттерді, жарыстарды, туристік жорықтарды және оқушылардың белсенді демалысы үшін басқа да іс-шараларды өткізу дағдыларын көрсетеді. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: сабақтардың ақыл-ой қабілетін қалпына келтіру үшін дене шынықтыру минуттары мен кідірістер кешендерін әзірлейді; мектеп сабақтарында шаршауды жоюда белсенді өзгерістер жүргізуді ұйымдастырады; білім беру процесін оңтайландыру және балалардың психикалық дамуын түзету үшін кинезиологиялық жаттығуларды қолданады; оқушылардың қозғалыс белсенділігін арттыру үшін спорттық мерекелер, жарыстар және басқа да рекреациялық іс-шаралар ұйымдастырады; қатысушылардың дене шынықтыру мен спортқа деген оң көзқарасын қалыптастырады, олардың денелік жай-күйіне, салауатты және белсенді өмір салтына, дене шынықтыруды жетілдіруге және дене шынықтыру мен спортпен тұрақты айналысуға байланысты мақұлданған және практикада іске асырылатын мінез-құлық нормаларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Адам қозғалысы мен дене жаттығуларының биомеханикасы
Бұл курстың мақсаты дене шынықтыру мен спорттың жаратылыстану-ғылыми негіздері бойынша пәндік құзыреттіліктерді; дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қимыл-қозғалыс қызметіне қажеттіліктер мен мүмкіндіктер негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс дене жаттығуларын орындау кезінде дене нүктесінің, дененің, дене жүйесінің кеңістіктегі қозғалысының дене және механикалық заңдылықтарын түсінуді; дене шынықтыру және спорт процесінде қозғалыс әрекеттерін синтездеу ережесін қолдануға; кәсіби қызметтегі міндеттерді шешу үшін дене жаттығуларын биомеханикалық талдау әдістерін практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыруға; қателіктерді бөліп көрсету, қимыл әрекеттерінің техникасын игеру және дене қасиеттерін дамыту процесінде олардың себептерін талдау және түсіндіру дағдылары мен оларды жою үшін жаттығулар мен әдістерді таңдауды қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт мұғалімдері: адам құрылымының биомеханикалық ерекшеліктерін бағалай алады; тиімді оқыту, білім беру және жаттықтыру үшін адам қозғалысы мен дене жаттығуларының биомеханикасының алуан түрлілігін, күрделілігін, сенімділігін пайдалану; дене жаттығуларының биомеханикасын, оның ішінде емдік дене шынықтыруды ескере отырып, әртүрлі контингенті бар оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлау; спорттық техниканы биомеханикалық талдау және бағалау, көмекші және емдік жаттығуларды таңдау әдістерін қолдануды біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Дене шынықтырумен және спортпен айналысу процесінде бақылау және өзін-өзі бақылау
Осы курстың мақсаты дене шынықтыру мен спорттың жаратылыстану-ғылыми негіздері бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру; дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтары, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Болашақ спорт мұғалімдері дене шынықтыру процесінде денсаулық жағдайын үнемі дәрігерлік бақылау мен өзін-өзі бақылаудың маңыздылығын түсінеді; дене шынықтыру-спорттық қызметпен айналысатын адамдарды медициналық қамтамасыз етуді ұйымдастыру жүйесі мен мазмұны туралы түсінікке ие; дененің әртүрлі жүйелерінің, жалпы дайындықтың және физикалық дамудың жай-күйін бағалау үшін тестілеу әдістерін қолданады; жағдайды өзін-өзі бақылаудың қарапайым әдістерін үйрету дағдыларын сабақ барысында қалыптастырады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: дене шынықтырумен және спортпен шұғылданатындардың денсаулығының жай-күйін диагностикалауды, бақылауды және өзін-өзі бақылауды ұйымдастыру және жүзеге асыру әдістемесі мен әдістерін қолданады; дене жаттығуларымен айналысу кезінде өзін-өзі бақылау қажеттілігіне сендіру; жеке тұлғаның соматикалық және функционалдық мәртебесін өлшеу және бағалау үшін әдістемелер мен функционалдық сынамаларды қолдану; ағзаның ұсынылатын дене жүктемелеріне реакциясын бақылау тәсілдерін бағалайды; адам өмірінің әртүрлі кезеңдерінде сауықтыру жаттығулары процесін оңтайландыру мақсатында заманауи компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, физикалық және психоэмоционалды жағдайды, физикалық өнімділікті, айналысатын ағзаның резервтік мүмкіндіктерін диагностикалаудың негізгі критерийлерін таңдайды; адамның соматикалық мәртебесінің, функционалдық сынамаларының көрсеткіштері бойынша денсаулық деңгейін анықтайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Сауықтыру-рекреациялық дене шынықтыру
Бұл курстың мақсаты салауатты өмір салтын насихаттау, белсенді өмір салтын ынталандыру және мадақтау бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Курс сауықтыру дене шынықтыру мен дене рекреациясының адамның жұмысқа қабілеттілігін қалпына келтіруге және қолдауға әсері мен маңыздылығын түсінуге; олардың мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, әртүрлі контингенті бар сауықтыру-рекреациялық дене шынықтыру сабақтарын ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт мұғалімдері: денсаулық пен сауықтыру тұжырымдамасының ережелерін, оның ішінде дене белсенділігі және спортпен, стрессті басқарумен, дене және психикалық әл-ауқатпен байланысты ережелерді қолдана алады; дене шынықтыру мен спортқа оң мотивациялық-құндылық қатынасын, өзін-өзі күтуге байланысты мінез-құлықтың мақұлданған және жүзеге асырылатын нормаларын қалыптастыра алады; дене шынықтыру, салауатты және белсенді өмір салты, тұрақты дене шынықтыру және спортпен шұғылданады; әртүрлі жыныстағы және жастағы адамдардың кәсіби қызметін ескере отырып, олардың дене дамуы мен функционалдық жай-күйін түзету үшін дене шынықтыру құралдары мен әдістерін таңдайды; дене шынықтыру-спорттық қызметпен айналысатындар үшін дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық-бұқаралық іс-шараларды жоспарлау және өткізу, әртүрлі типтегі ұйымдарда бос уақыт қызметін және белсенді демалысты ұйымдастыру; психикалық жай-күйді оңтайландыру, өзін-өзі бағалауды біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Жүзу оқыту әдістемесімен
Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс жүзу сабақтарын ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық икемдер мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорттық терминологияны қолданады және жүзу техникасын әртүрлі стильдермен, бұрылыстармен және старттармен көрсетеді; білім алушылардың жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, жүзу бойынша оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстарын жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді; суда жүзетіндердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету және суға батқандарды құтқару және құтқару кезінде типтік жарақаттар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Балалар мен жасөспірімдер спортындағы спорттық дайындық процесін басқару
Бұл курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қимыл-қозғалыстың қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс балалар мен жасөспірімдер жасын ескере отырып, спорттың таңдаулы түріндегі спорттық даярлық процесін басқарудың сабақтар жүйесін және практикалық дағдыларын қалыптастыруға; балалар мен жасөспірімдер жасымен айналысатын спорт түрлерінің әртүрлілігі мен даму сипаттамаларын ескере отырып, таңдаулы спорт түріндегі спорттық жаттығулардың құралдары мен әдістерін іріктеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған; балалар мен жасөспірімдер спортында тиімді даярлау үшін спорт маусымы кезінде микро, мезо және макроциклдердегі сабақтарды жоспарлау дағдылары; жаттығудың тиімділігін арттыру және оқушылардың жарақат алу қаупін азайту мақсатында жас спортшыларды даярлаудың әртүрлі түрлерін бағалау, бақылау және түзету дағдыларын меңгерген. Құзыреттілігін көрсететін болашақ спорт мұғалімдері: дене шынықтыру теориясы мен әдістемесінің ережелерін, спорт теориясын, әр түрлі жыныстағы және мүмкіндіктегі балалар мен жасөспірімдер спортшыларының анатомиялық-морфологиялық, физиологиялық және психикалық ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-жаттығу сабақтарының мазмұнын жоспарлай алады және өткізе алады; спорт түрінің ерекшелігіне сәйкес балалар мен жасөспірімдер спортшыларының дене қасиеттерін дамыту және функционалдық мүмкіндіктерін арттыру, оқу-жаттығу сабақтары мен жарыс алдындағы даярлықты психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру; балалар мен жасөспірімдер спортшыларының техникалық, дене шынықтыру, техникалық, тактикалық, психологиялық, интеллектуалдық және интегралдық даярлығы мен дене дамуын бақылауды жүзеге асыру, оның ішінде өлшеу және бағалау әдістерін қолдану; спортшыларға педагогикалық әсерді түзету үшін бәсекелестік қызметті талдау; таңдалған спорт түріндегі оқу процесін түзету үшін педагогикалық, психологиялық және медициналық-биологиялық бақылау нәтижелерін пайдалануды меңгерген. • нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдістемелік шешімдерді енгізу
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Білім мен іскерлікті бағалау бойынша практикум (ПББ)
Курс мұғалімдерді «Педагогтердің білімін бағалау» біліктілік сынағынан сәтті өтуге дайындауға бағытталған. Оқу тапсырмаларын, тесттік талдауды, өзін-өзі бағалауды және қателерді талдау әдістерін, сондай-ақ біліктілік санатын арттыру үшін қажетті негізгі кәсіби құзыреттерді дамытуды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгере отырып, әрі қарай білімін өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолданады, сондай-ақ педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби қарым-қатынасты қалыптастырып, кәсіби қызмет барысында денсаулықты сақтау мен нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалана алады.
- Қазақ халқының тарихының негізгі кезеңдерін, мемлекеттіліктің және өркениеттің эволюциясын жан-жақты және объективті түрде сипаттай алады, ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазу дағдыларын меңгереді, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді
- Кәсіби білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және оны интерпретациялау, өздерінің әлеуметтік, этикалық, ғылыми құндылықтарын, ұстанымдарын, оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау негізінде жаңа мақсаттар қоюға және тұлғалық-педагогикалық дамуға ұмтылады.
- Оқыту мен ұлттық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық мәселелерін, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайындағы ерекшеліктерін түсінеді, оқушылардың әртүрлі қабілеттерін ескере отырып, олардың психологиялық әл-ауқатын өмірлік және оқу контекстінде этикалық тұрғыдан қолданады.
- Оқытудағы озық тұжырымдамаларға негізделген теориялық білімдерді сыни тұрғыдан іріктейді, әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллекті пайдаланады және алынған білімді оқыту процесін жетілдіру мен өзінің кәсіби дамуына қолданады.
- Адамның физикалық, психикалық, психомоторлық дамуының өзара байланысын, физикалық дайындықтың шаршау мен эмоционалдық күйзеліске орнықтылығына әсерін білу негізінде тұлғаның спорттық іс-әрекеті мен физикалық белсенділігін психологиялық сүйемелдеуді жүзеге асыруға; сабақ барысында және жарысқа дайындық кезінде шұғылданушылардың жеке психологиялық ерекшеліктерін ескеруге; арнайы жаттығу және жарыстық үрдістер кезінде қалжырау, психологиялық зорығу, күйзеліс, эмоционалдық күйіп кету белгілерін анықтауға; психикалық жағдайларды оңтайландыру үшін өзін-өзі реттеудің психотехникасын үйретуге қабілетті.
- Адам ағзасының жұмыс істеуінің анатомиялық, физиологиялық, биомеханикалық негіздерін, жарақаттар мен аурудан кейінгі алдын алу мен оңалтуды білу негізінде олардың тиімді тіршілік әрекетін қамтамасыз ету үшін әртүрлі жыныстағы және жастағы адамдардың, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдардың игілігін дене шынықтыру және спорт құралдарымен қолдауға қабілетті.
- Спортпен шұғылданатындар, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі тұлғалар контингентінің жыныстық-жас және жеке айырмашылықтарын ескере отырып, оқу, сауықтыру және оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлауға, ұйымдастыруға және өткізуге, тұлғаның жан-жақты дамуына ықпал ететін және сабақтарда қауіпсіздікті қамтамасыз ететін білім беру және спорттық-жаттығу ортасы мен жағдайларын құруға қабілетті.
- Шұғылданушылардың жыныстық-жас, жеке айырмашылықтары мен мүмкіндіктерін ескере отырып, спорт түрлері бойынша жарыстарды, дене шынықтыру-сауықтыру, спорттық-бұқаралық іс-шараларды және басқа да қозғалыс рекреациясының түрін жоспарлауға, ұйымдастыруға және өткізуге, олардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуге қабілетті.
- Дене шынықтырумен және спортпен шұғылданушылардың оқыту, дайындық және жаттығу нәтижелерін жыныстық-жас, жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктеріне, сондай-ақ спорттық біліктілік деңгейіне сәйкес бағалауға қабілетті.
- Пәнаралық деңгейді қоса алғанда, дене шынықтыру және спорт саласында қолданбалы зерттеулерді өздігінен бастауға және жүргізуге, зерттеу әдіснамасы мен ғылыми әдеп негізінде зерттеулердің дизайнын құрастыруға, спортшылардың дене шынықтыру, техникалық, тактикалық, теориялық және басқа да даярлық түрлерінің көрсеткіштерін өлшеу мен бақылаудың метрологиялық негізделген құралдары мен әдістерін қолдануға, зерттеу нәтижесін жұртшылыққа көрнекілендіруге және ұсынуға қабілетті.
- Өзінің физикалық денсаулығы мен қозғалыс белсенділігіне, нутрициологияға қамқорлық жасаумен байланысты тәжірибеде мақұлданатын және іске асырылатын мінез-құлық нормаларын, дене шынықтыру мен спортқа оң мотивациялық-құндылық қатынасын қалыптастыруға; салауатты өмір салты және дене шынықтырумен өз бетінше айналысу арқылы өзінің толыққанды кәсіби және әлеуметтік қызметін қолдауға және қамтамасыз етуге қабілетті.
Ұқсас БББ
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Alikhan Bokeikhan University (ABU)