Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01404 Дене шынықтыру және спорт в Қызылорда "Болашақ" университеті

Пәндер

  • Дене шынықтыру және спорт тарихы

    Бұл пән дене тәрбиесінің дамуының тарихи тәжірибесін және көптеген ғасырлар бойы дене тәрбиесінің мақсатын, мәнін анықтауға көмектескен ойлау мен дамуға физикалық белсенділіктің қатысуын анықтайтын адамның физикалық дамуын зерттеудің эксперименттік әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Пән әр түрлі көздерден пайдалы ақпарат алуға және оны өңдеуге, топта жұмыс істеуге, сөз сөйлеуге және көпшілік алдында сөйлей білуге, өз қызметін жоспарлауға, өз қызметінің нәтижелерін талдауға және бағалауға бағытталған. Ол өзінің болашақ мамандығының мәні мен әлеуметтік маңыздылығын біледі, оған тұрақты қызығушылық танытады. Өз қызметін ұйымдастыруға, кәсіби мәселелерді шешу әдістерін анықтауға, олардың тиімділігі мен сапасын бағалауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Анатомия

    Адам анатомиясын зерттеудің мақсаты-адам денесінің құрылымы, органдар мен жүйелердің құрылымы мен негізгі функциялары, олардың өзара байланысы және ағзаның тұтастығы принципін түсіну, анатомиялық құрылымдардың онтогенетикалық қалыптасу заңдылықтары, анатомиялық белгілердің құрылымының өзгеруі және олардың дамуындағы ауытқулар туралы негізгі білім алу, оқушыларда "Дене шынықтыру және спорт" мамандығы бойынша одан әрі оқу үшін қажетті базалық білімді қалыптастыру "Спорт физиологиясы"," Дене жаттығуларының биомеханикасы "сияқты пәндер бойынша.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Базалық спорт түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)

    "Базалық спорт түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесі" оқу пәні міндетті минимум ретінде спорттың негізгі түрлерін оқыту үшін теориялық, практикалық және бақылау оқу материалының тақырыптарын біріктіретін келесі дидактикалық бірліктерді қамтиды: гимнастика; қозғалыс ойындары; жеңіл атлетика; баскетбол; волейбол; футбол. "Базалық спорт түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесі" пәні бойынша білім беру процесінің кәсіби бағыты байланыстыру, үйлестіру және белсендіру функциясын орындау арқылы бағдарламаның барлық бөлімдерін біріктіреді. Дене шынықтыру-спорттық іс-шараларды дене шынықтыру және когнитивті оқыту және дене шынықтыру даярлығы бойынша дене шынықтыру-спорттық іс-әрекеттің негізгі түрлерінің құралдарын, әдістері мен тәсілдерін пайдалана отырып жүргізуге қабілеттін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Бұл курста педагогиканың теориялық - әдіснамалық негіздерін іске асыру және оның даму тарихы, әлемдік педагогикалық мұраны анықтау, педагогикалық технологияларды қолдана отырып, тұтас педагогикалық процестің теориясы мен практикасы, педагогикалық қатынастарды орнату және өзара әрекеттесу мәселелері қарастырылады. Негізгі құзыреттердің (зерттеу, дидактикалық, тәрбиелік, коммуникативті, ақпараттық және т.б.) жиынтығын мақсатты түрде қалыптастыру теориялық білімді практикалық біліммен алмастыра отырып, білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру негізінде дүниетанымдық ұстанымның дамуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Бұл курс инклюзивтік білім берудің әлеуметтік және білім беру саясатындағы рөлін баяндайды. Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, инклюзивті білім берудің модельдері, нысандары, түрлері. Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелері. Мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс жасаудың психологиялық-педагогикалық технологиялары. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыруда педагогтармен және психологтармен өзара әрекеттесу. Бұл курстың мақсаты-мүмкіндігі шектеулі адамдарға немесе үздіксіз білім беру жүйесіндегі ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға білім беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Спорт физиологиясы

    Спорт физиологиясы жаттығу кезінде физиологиялық жүйелерді бейімдеу механизмдерін зерттейді. Дене шынықтыру диагностикасы. Әр түрлі қуаттылықтағы физикалық белсенділіктің әсерін бағалау. Жүрек-қантамыр және тыныс алу жүйелері үшін функционалдық тестілеу жүктемелерін - велоэргометриялық тестті, динамометриялық тестті және оларды бағалау критерийлерін меңгеру. Балалардағы физикалық дағдыларды дамыту әдістері. Балалардың қозғалыс белсенділігін қалыпқа келтіру әдістері, әртүрлі жастағы балалар үшін қозғалыс белсенділігінің нормаларын есептеу. Оқушылардың дене дамуын бағалау әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдаған спорт түрінің жас ерекшеліктері

    Курстың мақсаты-дене белсенділігі пропорционалды, қауіпсіз және физикалық дамуы уақтылы және үйлесімді болуы үшін оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, дене жаттығуларын таңдауда Жас физиологиясының теориялық білімін қолдану қажеттілігін негіздеу. Бұл курстың негізгі мазмұны екі бағытқа ие: әртүрлі спорттық іс-әрекеттердің физиологиялық ерекшеліктері және спорттық жаттығулар кезінде дененің бейімделуінің физиологиялық механизмдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектеп бағдарламасындағы қозғалыс ойындар әдістемесі

    Пән қозғалмалы ойындардың негізгі ұғымдарын, жалпы сипаттамаларын және жіктемесін зерделеуге, қатысушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты соңғы тенденцияларды қолдана отырып, техникалық және тактикалық әдістер мен оқыту әдістерін игеруге, оқу-тәрбие процесінде қозғалмалы ойындарды өткізу әдістемесі туралы білім алуға; дене шынықтыру сабағында ойындар мен ойын жаттығуларын тиімді пайдалануға бағытталған. Пән студенттердің дене қасиеттерін қозғалмалы ойындар арқылы дамыту мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене жаттығуларының биомеханикасы

    Пән оқу-жаттығу, сауықтыру, оқу сабақтары мен жарыстар кезінде адамның қозғалыс әрекетінің биомеханикалық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Кинематикалық және динамикалық құрылымды жетілдіру үшін спорттық және дене жаттығуларының техникасы, қимыл-қозғалыс әрекеттерін оқытудың тиімді әдістері қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Пәннің мақсаты студенттердің экономикалық ғылымның өзекті теориялық мәселелері және оның экономикалық саясат пен кәсіпкерлікті дамыту саласындағы практикалық қосымшалары бойынша өз ұстанымын қалыптастыру қабілетін дамыту; білім алушылардың экономикалық теорияның қолданбалы аспектілері саласындағы аналитикалық іс-әрекет дағдыларын қалыптастыру, өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу және алынған нәтижелерді жалпылау, өз ұстанымын қорғауда дәлелдерді тұжырымдау және негіздеу қабілетін дамыту; өзінің кәсіби қызметін ұйымдастыру және басқару мәселелері бойынша кәсіби қарым қатынас пен коммуникацияны жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Бұл пән жасанды интеллекттің теориялық және практикалық негіздерін қамтиды. Студенттер машиналық оқыту, нейрондық желілер, табиғи тілді өңдеу (NLP) және компьютерлік көру сияқты негізгі ЖИ технологияларымен танысады. Сонымен қатар, Python негізінде деректерді талдау және ЖИ модельдерін әзірлеу дағдыларын үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Курсты оқудың мақсаты экономикалық ойлау тәсілін дамыту, экономикалық қатынастар саласындағы жауапкершілік пен адамгершілік мінез-құлықты тәрбиелеу, экономиканың қарапайым мәселелерін шешу үшін алған білімдері мен дағдыларын қолдану тәжірибесін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық жүйесі

    "Құқық жүйесі" пәнін игерудің мақсаты білім алушылардың ұлттық заңнама саласында білімді, дағдылар мен құзыреттерді игеруі болып табылады. Курс бойынша қоғамдық қатынастар мемлекеттік-құқықтық әсер етудің нәтижесі ретінде қарастырылады, құқықтық нормалар әлеуметтік нормалардың бір түрі ретінде, мемлекет қоғамның саяси ұйымы ретінде зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Пәннің мақсаты: кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және жүргізу мәселелері бойынша нормативтік-құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің міндеттері: студенттерді кәсіпкерлікті әлеуметтік-экономикалық басқару саласында теориялық біліммен, кәсіпкерлік қызметті табысты жүргізудің практикалық дағдыларын игеруге көмектесу, бизнес-жоспар әзірлеу, кәсіпкерлікті дамытуды реттеу мен қолдаудың мемлекеттік тетіктерін анықтау және пайдалану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру теориясы мен əдістемесі

    Пән дене шынықтыру және спорт саласындағы теориялық және әдістемелік білім беруді, дене тәрбиесінің, оқытудың базалық тұжырымдамаларын, оқыту принциптерін, оқыту әдістерін қарастырады. Халықтың әртүрлі топтарымен Сауықтыру дене шынықтыру-спорт сабақтарының әдістемесі. Оқу процесін ұйымдастыру дағдыларын меңгеруге ықпал етеді, оқу сабақтарының инновациялық нысандарын қолдануды, шешімдер қабылдауды көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоян-қолтық ұрыстың негіздері

    "Қоян-қолтық ұрыс негіздері" курсы студенттердің даму тарихын, оны оқытудың теориясы мен әдістемесін зерделеуді, қоян-қолтық ұрыс техникасын меңгеруді, дербес педагогикалық және ұйымдастырушылық жұмыс үшін қажетті білім, білік пен дағдыларды игеруді көздейді. Оқу бағдарламасы практикалық сабақтар түрінде өткізіледі. Пәннің мақсаты болашақ дене шынықтыру мұғалімдеріне, жаттықтырушыларға әртүрлі білім беру мекемелері мен спорттық ұйымдарда дене тәрбиесінің негізгі міндеттерін сәтті шешу үшін қажетті кәсіби дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән "Қоян-қолтық негіздері" даму тарихын, оны оқытудың теориясы мен әдістерін зерделеуді, қоян-қолтық техникасын меңгеруді, ережелерде сипатталған шектеулермен, жекпе-жекте төрешілікпен спортта жауынгердің дағдыларын игеруді көздейді. Оқу бағдарламасы практикалық сабақтар түрінде өткізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауыр атлетика теориясы мен әдістемесі

    "Ауыр атлетика" курсы студенттердің ауыр атлетиканың даму тарихын, оны оқытудың теориясы мен әдістемесін зерделеуді, техниканы меңгеруді, дербес педагогикалық және ұйымдастырушылық жұмыс үшін қажетті білім, білік пен дағдыларды игеруді көздейді. Пәннің мақсаты-болашақ дене шынықтыру мұғалімдеріне, жаттықтырушыларға әртүрлі білім беру мекемелері мен спорттық ұйымдардағы дене тәрбиесінің негізгі міндеттерін сәтті шешу үшін қажетті кәсіби дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гандболдағы жаттығу процесінің негіздері

    Бұл пән алынған білімді, жаттығуларды таңдауда, сабақтарға топ ұйымдастыруда, оларды өткізу әдістемесінде дағдыларды тереңдетеді және жүйелейді. Оқу-әдістемелік құжаттаманы жасау және төрешілік құжаттаманы жүргізу қабілетін қалыптастырады. Әр түрлі деңгейдегі жарыстарды ұйымдастыру қабілетін арттырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гимнастиканың оқыту әдістемесі

    Пән спорттық гимнастиканы оқытудың теориясы мен әдістемесін зерттейді, арнайы терминология мен техника негіздерін меңгереді. Студенттердің спорттық гимнастиканы оқыту әдістемесімен байланысты білімдерін, дағдылары мен дағдыларын және алған білімдерін өз бетінше пайдалана білуін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері модулі (Экология және тұрақты даму, Тіршілік қауіпсіздігі және еңбекті қорғау)

    Табиғат және қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын, энергияның тірі жүйелер арқылы ағып өтуі және заттар айналымының заңдылықтарын, экологиялық жүйелердің және бүкіл биосфераның қызмет атқару заңдылықтарын, табиғатты қорғау мен табиғатты ұтымды пайдаланудың негізгі принциптері және адамның мекендеу ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесуді және қауіпті және төтенше қауіпті жағдайларда жағымсыз факторлардан қорғану жүйесімен еңбек қауіпсіздінің негіздері туралы кешенді білім беру. Білім алушылардың бойына экологиялық тұрақтылықты дамыту үшін ластаушы заттардың шығарындылары экожүйелердің ассимиляция қабілетінен аспауы керек тіршілікті ұйымдастыруды және адамның тіршілік әрекетінде кездесетін әртүрлі қауіпті жағдайларда тірі қалудың алғы шарттарын үйрету және кәсіпорындардағы қауіпсіздік пен еңбекті қорғау қызметінің негізгі аспектілерін қамтитын білім мен дағды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-зерттеу әдістері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінің модулі (Ғылыми-зерттеу әдістері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)

    Болашақ мамандарда зерттеудің ғылыми тақырыбын таңдау және таңдалған тақырып бойынша қажетті библиографиялық жарияланымдар мен ақпараттық материалдарды іріктеп алу, ақпараттық процестердің ғылыми мәселелерін қою дағдыларын қалыптастыра отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мен мінез-құлық үлгілерін зерделеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қысқы спорт түрлерінің ерекшеліктері

    "Қысқы спорт түрлері" курсы дамудың негізгі кезеңдерін , шаңғы және конькимен сырғанау спортының пайда болу тарихын, оның оқушылар мен ересектердің дене тәрбиесі жүйесіндегі орны мен маңызын зерттейді. Сабақтарды қауіпсіз ұйымдастыру және өткізу нормалары мен ережелерін қарастырады, әртүрлі жас топтарымен сабақтарды ұйымдастыру әдістемесімен таныстырады, санитарлық-гигиеналық және климаттық нормаларды ескере отырып, дене шынықтыру-сауықтыру сабақтарының негізгі түрлерін жоспарлауға және өткізуге үйретеді. Сабақ, қарым-қатынас, білім беру және кеңес беру жұмыстары барысында арнайы терминологияны, кәсіби сөйлеу мен қимылдарды қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасөспірімдер спортының теориясы мен әдістемесі

    Балалар мен ересектердің өзіндік физикалық белсенділігіне, салауатты өмір салтына қажеттілікті қалыптастырады. Дене қасиеттерін дамытудың қимыл әрекеттерін оқыту процесінде қателіктердің себебін анықтай алады, оларды жою жолдарын таба алады. Қойылған міндеттерді шешу үшін барабар құралдарды таңдауға ықпал етеді; дене тәрбиесі мен спорттық жаттығудың әртүрлі әдістерін қолдану; топпен жұмыс істеудің ұйымдастырушылық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Футболды оқыту әдістемесі

    Бұл пәнде ойынның теориялық негіздері, ойын ережелері, техникалық-тактикалық элементтер қарастырылады,ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемесін ашады, орта мектеп және БЖСМ оқушыларымен жұмыс жасауда спорт ұжымы мен команданың қарым-қатынас және басқару ерекшеліктерін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеңіл атлетиканы оқыту әдістемесі

    Пән жеңіл атлетиканың негізгі түрлерін оқытудың теориялық негіздерін, әдістерін, қағидалары мен құралдарын зерделеуге бағытталған: қысқа және орта қашықтыққа жүгіру, секіру, лақтыру және көпсайыс; дене қасиеттері мен қабілеттерін дамыту дағдыларын игеру; әртүрлі оқу орындарындағы бәсекелік қызметтің құрылымы мен ұйымдастырылуы туралы арнайы білімді қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық спорт түрлері

    Бұл курс ұлттық спорт түрлерін оқытудың теориялық негіздері мен әдістемесін зерделейді, жаттықтырушының қажетті дағдыларын меңгеруге ықпал етеді. Ұлттық спорт түрлерінің дене шынықтыру және халықтың әл-ауқаты жүйесіндегі рөлі түсіндіріледі. Ұлттық дамудың тарихи алғышарттары оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жекпе-жектің теориясы мен әдістемесі

    Жекпе-жек өнерінің даму тарихы. Жекпе-жек өнеріндегі терминдер. Рационалды техника ұғымы жекпе-жек өнеріндегі жарақаттардың алдын алудың негізі ретінде. Сақтандыру және өзін-өзі сақтандыруды игеруге арналған арнайы жаттығулардың сипаттамасы. Техниканың негізгі элементтерін зерттеу: стендтер, қозғалыстар, ұстағыштар, соққылар, лақтырулар. Тактиканың маңыздылығы, оның технологиямен байланысы. Жарыстың тактикалық жоспарын құру. Дуэль тактикасы және оның түрлері. Ұрыстың тактикалық жоспарын құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттық бағдарлау

    "Спорттық бағдарлау" курсын зерделеу негізінде дене шынықтыру маманының кәсіби қызметінің технологиясын игеру жатыр. Спорттық бағдарлау жоғары оқу орны студенттерінің дене шынықтыруын жетілдірудің қолжетімді құралы болып табылады. Түлектер спорттық бағдарлау бойынша жарыстарға қатысу кезінде алған білімдерін, біліктері мен дағдыларын жетілдіріп қана қоймай, сонымен қатар өз бетінше үйреніп, спорттық бағдарлау бойынша сауықтыру және дене шынықтыру-спорттық іс-шараларды өткізеді. Мақсаты: "спорттық бағдарлау" курсы негізінде дене шынықтыру және спорт саласындағы бакалаврдың кәсіби қызметінің технологиясын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Самбо және дзюдоны оқыту әдістемесі

    Пәнде самбо және дзюдо сияқты түрлерді оқытудың тарихы, теориясы, әдістемесі, жастардың дене тәрбиесі жүйесіндегі дене тәрбиесі құралы ретінде күрестің орны мен маңызы туралы заманауи білімді қалыптастыру қарастырылады. Осы пәнді сәтті оқығанда күрес бойынша оқу процесін жоспарлау мен ұйымдастырудың қажетті дағдылары, жарыстарды ұйымдастыру мен өткізудегі білім қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Волейбол оқыту әдістемесі

    Студенттерге базалық волейболдың мәні, ерекшеліктері, заңдылықтары туралы кешенді түсінік қалыптастыру, білімді жүйелеу және тереңдету, технологияларды игеру және оларды іс жүзінде қолдана білу. Техникалық әдістер мен тактикалық әрекеттерді игеруге, ойынды жоспарлау мен ұйымдастырудың қажетті дағдыларын менгеруге ықпал ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жүзудің теориясы мен әдістемесі

    Пән жүзу дағдыларына және оларды жүйелі зерделеуге, жеке стильдер мен жүзу техникаларын меңгеруге үйретеді; қауіпсіздік ережелерімен таныстырады; жүзу бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу жолдарын үйретеді. Спорттың су түрлерін меңгеру. Мектептегі жүзудің теориялық әдістемесін меңгеру. Жарыс ережесі. Төрешілік. Оқыту әдістемесі. Оқушылардың мектепте жүзуді теориялық-әдістемелік меңгерген мекемелерде жүзуге дайындалуына ықпал етеді. Спорттық нәтижелерге қол жеткізуде физикалық қасиеттердің дамуын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Су спорт түрлерімен айналысу әдістемесі

    Бұл пән су спортының (рафтинг, жүзу, су добы және т.б.) дамуының негізгі кезеңдерін зерттейді. Қауіп факторларын, сабақтарды қауіпсіз ұйымдастыру мен өткізудің нормалары мен ережелерін қарастырады, әр түрлі жас топтарымен сабақтарды ұйымдастыру әдістемесін енгізеді, санитарлық-гигиеналық және климаттық нормаларды ескере отырып, дене шынықтыру және сауықтыру сабақтарының негізгі түрлерін жоспарлауға және өткізуге үйретеді . Сабақта жарақаттанудың алдын алу бойынша іс-шараларды жоспарлау және жүргізу, зардап шеккендерге алғашқы медициналық көмек көрсету. Сабақта, қарым-қатынаста, тәрбиелік және кеңес беру жұмыстарында арнайы терминологияны, кәсіби сөйлеу мен жест-ишараты қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Акробатиканы оқыту әдістемесі

    Бұл пән дамудың негізгі кезеңдерін, акробатика тарихын, оның дене шынықтыру жүйесіндегі орны мен маңыздылығын зерттейді. Сабақтарды қауіпсіз ұйымдастыру және өткізу нормалары мен ережелерін қарастырады, сабақтарды ұйымдастыру әдістемесімен таныстырады, акробатиканың негізгі элементтерін жас ерекшеліктері мен оқушылардың физикалық мүмкіндіктерін ескере отырып жоспарлауға және өткізуге үйретеді. Сабақ, қарым-қатынас, білім беру және кеңес беру жұмыстары барысында арнайы терминологияны, кәсіби сөйлеу мен қимылдарды қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақша күресті оқыту әдістемесі

    Пән "қазақша күрес" ұлттық спорт түрін оқытуға, дене қасиеттерін, техникалық дағдылары мен жарыс ережелерін дамыту құралдары мен әдістерін зерделеуге бағытталған. Қазақ халқының бай этномәдениетін ашады, "Рухани жаңғыру"бағдарламасын жүзеге асыруда үлкен рөл атқарады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттық туризмнің ториясы мен әдістемесі

    Пәнді игерудің мақсаты білім, білік және дағдыларды қалыптастыру болып табылады.Спорттық-сауықтыру және балалар туризмі, балалар туризміне дайындық саласындағы оларды практикалық қызметте қолдану. Курс аясында студенттер технологияны оқиды адамдардың әртүрлі санаттарын қимыл-қозғалыс әрекеттеріне үйрету, дене туризммен және спорттық бағдарлаумен шұғылдану үдерісінде сапаларды жоспарлау және дене шынықтыру-сауықтыру сабақтарының негізгі түрлерін өткізу мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балалармен, ересектермен санитарлық-гигиеналық, жас, аймақтық, климаттық және Ұлттық дене шынықтыру-спорт сабақтарының тиімділігін талдау және бағалау; және психологиялық-педагогикалық іс-әрекеттерді жүзеге асыру; пайдалана отырып сабақ өткізу процесінде ағзаның жай-күйін бақылау аспаптық әдістемелер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Емдік дене шынықтыру және массаж

    Пән сауықтыру және емдік мақсаттағы дене шынықтырудың және массаждың адам ағзасына әсерін теориялық тұрғыда көз жеткізеді; кез-келген адамның орталық жүйке жүйесін, қимыл әрекетін, қан айналуымен эндокриндік жүйелерінің осы біз айтқан тәсілдерді қолдану арқылы аурудан айығып кетуіне жол ашады; қазіргі күні массаждың түрлерін ( емдік массаж, спорттық, сауықтыру және косметикалық) қарастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті

    Курстың мақсаты студенттердің нарықтық экономика жағдайында Қазақстанның дене шынықтыру-спорт ұйымдарын әлеуметтік басқару теориясының ғылыми негіздерін игеруі, дене шынықтыру-спорт ұйымдары қызметінің экономикалық тетігін жетілдіру, экономикалық негізделген басқару шешімдерін қабылдау, саланың барлық ресурстарын ұтымды пайдалану үшін қажетті ғылыми-әдістемелік базаны қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спортшыларды жарысқа дайындау әдістемесі

    Бұл пән жарыстарға қатысу алдындағы кезеңдегі спортшылардың жаттығуларын жоспарлау мен жүзеге асыруды зерттейді. Дайындық кезеңінің негізгі әдістемелік ережелері мен принциптері ашылды, сондай-ақ жарыстарға дайындық кезеңін құрудың негізгі стратегиялары келтірілген. Нақты мысалдар қажетті спорттық нәтижеге қол жеткізу үшін жүктемені модельдеу нұсқаларын көрсетеді. Жаттығу процесінің негізгі құрамдас бөліктерінің (жүктеме көлемі, жүктеменің қарқындылығы, жаттығу сабақтарының саны мен жиілігі, кезең ұзақтығы) көмегімен оқу процесінің максималды тиімділігіне қалай қол жеткізілетіндігі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізуді құқықтық реттеу

    «Спорттық іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізуді құқықтық реттеу» пәні халықаралық спорт құқығы ғылымы қалыптастыратын спорт туралы ақпарат пен құқықтық білімнің нақты жүйесі болып табылады. Бұл бағдарлама кәсіби халықаралық спорт саласында да, олимпиадалық қозғалыс саласында да халықаралық спорттық жарыстарды ұйымдастыру және өткізу саласындағы білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мақсаты – болашақ мамандарды халықаралық спорттық жарыстарды ұйымдастыру мен өткізудің нормативтік-құқықтық кешенінің мазмұнымен таныстыру, халықаралық спорттық іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізуді құқықтық қамтамасыз ету саласындағы практикалық жұмыс дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру қазіргі мәдениеттің феномені ретінде

    Оқу пәнін игерудің мақсаты-студенттерде дене тәрбиесінің мәдени негіздерін теориялық-әдіснамалық білім жүйесін, оның адамзаттың жалпы мәдениетіндегі орнын қалыптастыру болып табылады. Курс теориялық-әдіснамалық ойлауды дамыту негізінде дене шынықтыру және спорт саласындағы заманауи ғылыми проблемалар мен практикалық міндеттерді шығармашылықпен шешуді қалыптастырады, Курс дене шынықтырудың Салыстырмалы-тарихи, жүйелік және антропоцентрлік парадигмаларын талдауға және зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Ресми және бейресми басқару құрылымы. Басқару субъектісі мен объектісі туралы түсінік. Субъекті мен басқару объектісінің өзара іс-қимылы. Тұлға субъект және басқару объектісі ретінде. Ұжым субъект және басқару объектісі ретінде. Тік және көлденең басқару. Адамдарды басқаруға қатысты білімді қалыптастыру, басқару функцияларын іске асыруға қабілетті мамандарды іріктеу және даярлау, адамдарды басқаруға қатысты білімді, басқару функцияларын іске асыруға қабілетті мамандарды іріктеу және даярлау; қызметтік және тұлғааралық қатынастарды оңтайландыру іскерлігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейімделетін дене тәрбиесі

    Пән негізгі ұғымдарды зерттеуге бағытталған,дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми-теориялық және практикалық білімді меңгеруге бағытталған. Әлеуметтік ортаға бейімделудің құқықтық негіздері мен шарттарын ашады. Дене шынықтыру сабақтарында және оқу-жаттығу сабақтарында мүмкіндігі шектеулі адамдарға арналған оқыту әдістемелері мен технологияларын қалыптастырады. Дененің бейімделуіне ықпал ететін физикалық жаттығулардың дәстүрлі және заманауи сауықтыру жүйелерін қолдану қабілетіне ықпал етеді .

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Үстел теннисі

    Пән үстел теннисін оқытудың тарихын, теориясын, әдістерін, дене тәрбиесі жүйесіндегі дене тәрбиесі құралы ретінде үстел теннисінің орны мен маңызы туралы заманауи білімді игеруді, үстел теннисінің спорттық әдістемесін және жалпы білім беретін мектептердегі үстел теннисін оқыту әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Спорттық медицина

    Спорттық медицинаның негізгі салаларының бірі-спортпен және дене шынықтырумен айналысатын адамдарды медициналық бақылау. Спорттық медицина жаттығулардың адам денсаулығына әсерін зерттейді. Бұл бағыттың негізгі міндеттеріне спортпен шұғылданатын адамдар тобына ұсыныстар әзірлеу және медициналық бақылау, дене тәрбиесінің қажетті гигиеналық параметрлерін анықтау кіреді. Спорттық фармакология бөлімі дені сау, дене шынықтыру жағдайында дайындалған адамдар қабылдаған кезде дәрі-дәрмектердің әсер ету ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық және емдік дене шынықтыруды ұйымдастыру әдістемесі

    Бұл пәнді оқу барысында адамдардың санасы мен мінез-құлқын дұрыс бағытта белсенді түрде қалыптастырады. Бұқаралық және емдеу-сауықтыру спорттық іс-шараларын ұйымдастыру процесінде қатысушылардың ақыл-ой тәрбиесі жүзеге асырылады. Бұқаралық және емдеу-сауықтыру сабақтарын ұйымдастырудың әр түрлі әдістерін үйретеді . Спорт пен салауатты өмір салтын насихаттайды және насихаттайды. Денсаулықты нығайтуға, қатаюға және жан-жақты дамуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Үстел үстіндегі ойын түрлерінің теориясы мен әдістемесі

    Бұл пән танымдық қабілеттер мен шығармашылық ойлаудың дамуын, кеңістіктік ойлаудың қалыптасуын, стратегиялық ойлаудың қалыптасуын, математикалық дағдылардың дамуын, зейін мен ерік-жігердің шоғырлануын, сөйлеу мен әлеуметтік өзара әрекеттестіктің дамуын, психологиялық жағдайдың жақсаруын зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бадминтон

    Студенттер бадминтоншылардың функцияларын үйренеді, корттағы ойыншылардың жеке және топтық әрекеттерінің техникасын меңгереді, бадминтондағы тактикалық әрекеттерді талдайды. Ойын ережелері мен төрешілердің ерекшеліктерін меңгереді. Техникалық және тактикалық дайындық арасында байланыс орнатады, бадминтон сабақтарын өткізу әдістемесін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Экономикалық теорияның бағыттарын талдай отырып, экономиканы мемлекеттік реттеудің тиімділігін бағалай отырып, қызметтің түрлі салаларындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттың білімін пайдалана отырып, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау қағидаттарын баяндай білу қабілетін көрсетеді. Ғылыми зерттеу дағдыларын меңгереді. Пәнді сәтті оқудың нәтижесінде студент гуманитарлық мәдениетті, адамға, қоғамға, қоршаған ортаға деген көзқарасты, ойлау мәдениетін және өз жұмысын ғылыми негізде ұйымдастыра білуді реттейтін этикалық және құқықтық нормаларды игере алады.
  • Таңдалған кәсіптің дамуының негізгі кезеңдері мен тенденцияларын сипаттай алады, адамгершілік, этикалық нормаларды, ойлау мәдениетін игере отырып, кәсіби қызметтің мағыналы жағын тұтас түсінуді сипаттай алады, мүмкіндігі шектеулі адамдарды оқыту мен тәрбиелеудің заңдары мен заңдылықтарын біледі. Дене тәрбиесін дамытудың тарихи тәжірибесін ескере отырып, ойлау мен дамуға дене белсенділігінің қатысуын айқындайтын кәсіби қызметтегі тұлғааралық өзара іс-қимыл міндеттерін шеше отырып, білім беру процесін ұйымдастыруға дайын.
  • Қозғалыс ойындар арқылы оқушылардың физикалық қасиеттерін дамыту мәселелерін шешеді, акробатикалық элементтерді қолдануда қауіпсіз ұйымдастырудың нормалары мен ережелерін қарастырады, гимнастика мен жеңіл атлетиканың теориясы мен әдістемесінің негіздерін қолданады, әртүрлі білім беру мекемелерінде бәсекелестік қызметтің құрылымы мен ұйымдастырылуы туралы арнайы білімді көрсетеді.
  • Дене тәрбиесінің, оқытудың негізгі ұғымдарын, оқыту принциптері мен оқыту әдістерін түсінеді. Бағдарламаның барлық бөлімдерін біріктіріп, байланыстырушы, үйлестіруші және белсендіруші функцияны орындай отырып, қойылған міндеттерді шешу үшін барабар құралдарды таңдайды. Әр түрлі спорттық іс-әрекеттердің физиологиялық ерекшеліктерін және организмнің бейімделуінің физиологиялық механизмдерін ескереді.
  • Санитарлық-гигиеналық және климаттық нормаларды ескере отырып, әртүрлі жас топтарымен сабақтарды ұйымдастыру әдістемесін қолдана отырып, күштік кешендерде сабақтарды қауіпсіз ұйымдастыру және өткізу ережелерін қолданады. Оқу процесінің негізгі компоненттерін ескереді (жүктеме көлемі, жүктеме қарқындылығы, жаттығу сабақтарының саны мен жиілігі, кезең ұзақтығы).
  • Тірек-қимыл аппараты мен бұлшық еттерінің мүмкіндіктерін ескере отырып, дене шынықтыру және спорт саласындағы медициналық-биологиялық білімді қолдану, спортпен және дене шынықтырумен айналысатын адамдарды медициналық қадағалау, қозғалыстардың кинематикалық және динамикалық құрылымы туралы білімдерін қолдану қабілетін көрсетеді. Дене дайындығын диагностикалайды, дене шынықтыру және массаж құралдарымен емдеу дағдыларын қолданады, дене тұтастығы принципін және қозғалыс әрекеттерін оқытудың тиімді әдістерін түсіне отырып, спорт пен салауатты өмір салтын насихаттайды.
  • Заманауи білімді қолдана отырып, тактикалық әрекеттерді, стратегиялық ойлауды, математикалық ойын дағдыларын талдай отырып, ойыншылардың жеке және топтық әрекеттерінің техникасын іс жүзінде көрсете алады. Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды және үстел спорты мен бадминтон саласындағы жетістіктерді пайдалана отырып, білім беру процесін жобалауға дайын.
  • Спорт ұйымдарының басқару және экономикалық тетіктерін меңгере отырып, дене шынықтырудың мәдени негіздері туралы теориялық және әдіснамалық білім жүйелерін талдай отырып, халықаралық спорт құқығы ғылымы қалыптастырған спорттық және құқықтық білімді қолдану қабілетін көрсетеді. Дене шынықтыру және спорт саласындағы заманауи ғылыми мәселелер мен практикалық міндеттерді шығармашылықпен шешуге дайын.
  • Қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, спорттық туризм бойынша жарыстардың теориялық негіздері мен ережелерін білуді қолдана отырып, әртүрлі білім беру мекемелері мен спорт ұйымдарында дене тәрбиесінің негізгі міндеттерін шешу үшін дене шынықтыру жүйесіндегі ұлттық спорт түрлерінің рөлін талдай отырып, спорттық бағдарлау бойынша сауықтыру және дене шынықтыру-спорттық іс-шараларды дербес жүргізуге қабілетті.
  • Денсаулық сақтау технологияларын таңдау қабілетін көрсетеді, жүзудің әртүрлі стилін меңгереді, дене жаттығуларының дәстүрлі және заманауи сауықтыру жүйелерін анықтайды, қалпына келтіру, бейімделу, нығайту, қатаю және жан-жақты даму алгоритмін ескере отырып, оңалту, рекреация әдістері мен құралдарын әзірлейді.Қауіпті факторларды, сабақтарды қауіпсіз ұйымдастыру және өткізу нормалары мен ережелерін ескереді.
  • Жаттығу процесі мен жарыстарды ұйымдастыру кезінде қазақ халқының бай этномәдениетін ескере отырып, жекпе-жектің даму тарихының тәжірибесінен зерттеу жұмысын, жекпе-жектің тактикалық жоспарын жасау кезінде жекпе-жек тактикасы мен оның түрлерінің рөлін талдауды пайдалана отырып, ережеде сипатталған шектеулермен спортта жауынгердің дағдыларын қолданады.
  • Волейбол, баскетбол, гандбол және футбол саласындағы мәнін, ерекшелігін, заңдылықтарын толық түсініп, ойынды жоспарлау мен ұйымдастыруға қажетті техникалық әдістер мен тактикалық әрекеттерді қолдана отырып, жалпы білім беретін мектептер мен балалар-жасөспірімдер мектептерінің спорттық командасын басқаруға дайын.
Top