6B01701 Шет тілі: екі шет тілі в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру процесінің субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің кешенді міндеттерін шешу үшін қажетті кәсіби құзыреттіліктерді меңгерген білім беру саласында жоғары білікті бәсекеге қабілетті мамандарды және халықаралық қоғамдастық мойындаған және қоғамның қажеттіліктеріне жауап беретін деңгейде шет тілдерін даярлау; мәдениетаралық коммуникация субъектісін қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Шет тілдерін меңгеру стратегиясы
Білім берудің жаһандану процесін, халықаралық және Ұлттық стипендиялық бағдарламаларды, оқыту мазмұнын, біліктілік талаптарын, мамандануын, тілдік даярлық деңгейлерін зерделейтін пән. Шет тілдерін үйрену кезінде өзіндік жұмыс дағдыларын дамытуға, халықаралық стандарттарға сәйкес дағдылар тілдерін дамытуға ықпал ететін тиімді стратегиялар мен әдістерге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Классикалық тіл
Латын тілінің грамматикасы мен лексикасы, латын тілінен шыққан лексика мен терминологияны аудару үшін қажетті тіл білімінің негізгі ұғымдары мен терминдері туралы қажетті ақпаратты алуға бағытталған пән
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық қызметке кіріспе
Жоғары педагогикалық білім беру жүйесінде педагог-шетел тілі мұғалімін қалыптастыратын шетел тілі мұғалімінің педагогикалық мамандығы мен мамандығына сипаттама беретін пән және оның кәсіби қалыптасуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бірінші шет тілінің фонетикасы мен грамматикасы бойынша семинар
Пән келесі тақырыптарды зерттеуді қамтиды: сөйлеу мүшелері, олардың функциялары. Фонемалар және олардың жіктелуі. Дауысты және дауыссыз дыбыстар. Интонациялық құрылымдар. Диалектілер. Шынайы сөйлеуді қабылдау. Зат есім. Етістік. Ағылшын етістігінің шақ жүйесі. Сын есімдер. Сын есімдерді салыстыру дәрежелері. Етістіктің жеке емес формалары. Қауымдастық. Герунд. Инфинитив. Мақала. Шартты сөйлемдер. Сұрақ түрлері. Инверсия. Жанама сөйлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді, дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бірінші шет тілінің практикум (B1 деңгейі)
Пән тілдік және сөйлеу материалымен жұмыс істеудің негізгі тәсілдерін; тілдік білім берудегі бар олқылықтарды тиімді толтыруға болатын негізгі ресурстарды; В1 деңгейінің пәндік мазмұнына негізделген ауызша және жазбаша коммуникацияның кәсіби негіздерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін, оның әртүрлі қызмет салаларындағы рөлін, заманауи құралдар мен технологияларды, сондай-ақ жасанды интеллекттің қоғамға әсерін зерттейді. Курс барысында табиғи тілді өңдеу, компьютерлік көру, генеративті модельдер және деректерді өндіруді қоса алғанда, ЖИ жұмысының негізгі аспектілерін қарастырылады. ЖИ-ті бағдарламалаусыз практикалық қолдануға, оны қолданудың этикалық аспектілеріне және даму перспективаларына ерекше назар аударылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы деректерді талдауға және түсіндіруге, кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи ЖИ-құралдарын пайдалануға, жасанды интеллект саласындағы негізгі үрдістерді түсінуге және ЖИ-нің қоғам мен экономикаға әсерін сыни бағалауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіл біліміне кіріспе
Пән тілдің негізгі теорияларын, олардың жүйелік құрылымындағы әлем тілдері туралы іргелі білімді, олардың дамуын, қоғаммен, ойлаумен, тарихпен және мәдениетпен байланысын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сөйлеуді дамыту практикумы (бірінші шет тілі (B1 деңгейі)
Пән вокабулярды қалыптастыру үшін кең тақырыптық диапазонды зерделеу арқылы коммуникативтік құзыреттілікті дамытуға бағытталған, В1 деңгейінің пәндік мазмұны негізінде ауызша коммуникацияның кәсіби негіздерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бірінші шет тілінің практикалық курсы (В2 деңгейі)
Студенттердің мәдениетаралық коммуникативті және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған пән, ол студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілді қарым-қатынас жасау қабілеті мен дайындығы ретінде түсініледі, оларда қалыптасатын В2 деңгейінің мазмұны мен біліктеріне сүйенеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салыстырмалы лингвистика
Пән әртүрлі тілдердің орфографиялық, лексикалық, синтаксистік және семантикалық-прагматикалық деңгейлерін сипаттау мен салыстыруды зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеуді дамыту практикумы (екінші шет тілі (А1 деңгейі)
Грамматиканың негізгі ережелерін (морфология және синтаксис деңгейінде), лексика мен фонетиканы қолданудың негізгі нормаларын; зерттелген тілдік материал шегінде (А1 деңгейіне сәйкес) ресми және бейтарап сипаттағы жазбаша сөйлеу дағдыларын зерделеуге бағытталған пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
ән академиялық жазудың ерекшеліктерін, Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін зерделейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы жаза алады, жобаларды, эсселерді, мақалаларды, тезистерді, аннотацияларды, шолуларды, курстық және дипломдық жұмыстарды қоса алғанда, пайдаланылған дереккөздерге сілтемелерді ресімдеу талаптарына, зияткерлік меншік құқықтарын сақтай отырып, дәйексөз қағидаларына сәйкес жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін ресімдеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шет тілінің практикалық курсы (А1 деңгейі)
Грамматиканың негізгі ережелерін зерттеуге бағытталған пән (морфология және синтаксис деңгейінде), лексика мен фонетиканы қолданудың базалық нормаларын; шет тілі мәдениетінің ерекшелігін ескере отырып, ауызша және жазбаша мәлімдемелерді сөйлеу және тілдік ресімдеуге қойылатын талаптарды зерделеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
Пән даму психологиясы мен жас психологиясының негізгі категориялары мен мәселелерін, сондай-ақ психикалық даму теориясын және адамның психикалық дамуының жас кезеңін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Медиа-ақпараттық сауаттылық
Пән заманауи оқытушылар иеленуі тиіс медиа білім беру негіздерін, негізгі медиа құзыреттіліктерді зерделеуді қамтиды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Лингвистикалық елтану
Пән халық мәдениетінің ұлттық ерекшеліктерін барынша айқын көрсететін тілдік құбылыстарды оқытуды, білім алушыларды ана тілінің мәдениеттану ақпаратымен және фондық білімдерімен таныстыруды және осы базада өз кезегінде ерекше коммуникативтік құзыреттілікті қамтамасыз етуге арналған лингвострантану құзыреттілігін қалыптастыруды қамтиды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сөйлеуді дамыту практикумы (бірінші шет тілі (В2 деңгейі)
Пән күнделікті типтік жағдайларда қарым-қатынас жасау үшін қажетті негізгі коммуникативті лексика-грамматикалық құрылымдарды; В2 деңгейінің пәндік мазмұнына негізделген әлеуметтік және коммуникативті рөлдерді анықтауға тән сөйлеу мінез-құлқының стереотиптері зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пән адамды қалыптастыру бойынша арнайы ұйымдастырылған, мақсатты бағытталған және жүйелі қызметті, тәрбиелеу, білім беру және оқыту мазмұнын, нысандары мен әдістерін, осы үрдістерді ұйымдастыру және басқару заңдылықтарын, қағидаларын, нысандары мен принциптерін зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білімалушы педагогика категорияларын талдай алады, оларды кәсіби қызмет барысында ескереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері
Пәнде қауіпсіздік мәдениетін тәрбиелеуге, білім алушыларды күнделікті өмірде, қауіпті, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы төтенше жағдайларда қауіпсіз мінез-құлыққа даярлауға, оларда салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, бірінші рет көрсету дағдылары мен дағдыларына арналған қауіпсіздік және тіршілік әрекеті саласындағы заңнамалық және құқықтық актілердің мәселелері зерделенеді мемлекеттің қорғанысы туралы, азаматтардың әскери міндеті туралы бастапқы білім алу, Әскери қызмет негіздері бойынша даярлау, сондай-ақ азаматтық қорғаныс саласында дағдыларды игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Зерттеудің негізгі әдістерін, экспериментті жоспарлау әдістерін және эксперименттік деректерді статистикалық өңдеуді зерттейтін пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экология және тұрақты даму
Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын, тірі организмдер мен қоршаған ортаның өзара әрекеті туралы қазіргі жүйелік түсініктердің қалыптасуын, қоршаған ортаға антропогендік әсер етумен байланысты проблемаларды зерттейді; Экология ғылым ретінде. Оның қалыптасуының қысқаша тарихы, негізгі мақсаттары мен әдістері. Экологияның бөлімдері. Экологиялық факторлар және олардың жіктелуі. Абиотикалық және биотикалық факторлар. Антропогендік факторлар – экологиялық факторлардың ерекше тобы. Негізгі абиотикалық факторлардың экологиялық маңызы: жарықтандыру, температура, ылғалдылық, тұздылық және т.б. Шектеу факторлары. Ю. Либихтің минимум заңы. В.Шелфордтың толеранттылық заңы. Төзімділік диапазоны. Стенобионтты және эврибионтты организмдер. Қазақстан Республикасының экологиялық проблемалары, шешу жолдары. Жаһандық экологиялық мәселелер. Тұрақты даму Тұжырымдамасы, Тұрақты дамудың мақсаттарына (ТДМ-ға) қол жеткізу тетіктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Құқық және құқықтық реттеу негіздері
Пән құқықтық жүйе және құқықтық реттеу қағидаттары туралы базалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Құқықтық сананы, құқықтық мәдениетті және азаматтық жауапкершілікті дамытуға ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы түрлі оқиғалар мен іс-әрекеттердің құқықтық аспектілерін талдай алады, қоғамдағы құқық нормаларын сақтаудың маңыздылығын түсінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға инклюзивті білім берудің қалыптасуы мен дамуын, инклюзивті білім берудің үлгілерін, "кедергісіз" білім беру ортасын құру шарттарын, инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді, жалпы білім беретін мектептегі инклюзивті білім берудің жай-күйін бағалаудың құрылымы мен индикаторларын (инклюзивті мәдениет, инклюзивті саясат, инклюзивті практика)ашатын пән, әртүрлі даму кемістігі бар балаларды инклюзивті оқыту және оқу жетістіктерін бағалау ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сөйлеуді дамыту практикумы (екінші шет тілі (А2 деңгейі)
Күнделікті типтік жағдайларда қарым - қатынас жасау үшін қажетті негізгі коммуникативті лексика-грамматикалық құрылымдарды зерттейтін пән; Әлеуметтік және коммуникативтік рөлдерді анықтауға тән сөйлеу мінез-құлқының стереотиптерін зерттейтін, қарым-қатынас мәдениетінің негіздерімен танысатын пән (А2 деңгейіне сәйкес).
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Екінші шет тілінің практикалық курсы (А2 деңгейі)
Күнделікті типтік жағдайларда қарым-қатынас жасауға қажетті негізгі коммуникативтік лексика-грамматикалық құрылымдарды зерттейтін пән; Әлеуметтік және коммуникативтік рөлдерді анықтауға тән тілдік мінез-құлықтың стереотиптерін зерттейтін пән, қарым-қатынас мәдениетінің негіздерімен танысу (А2 деңгейіне сәйкес)
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән білім алушылардың сыбайлас жемқорлықты әлеуметтік құбылыс және оның қоғамға теріс әсері ретінде түсінуін қалыптастыруды зерттейді. Құқықтық сана мен құқықтық мәдениеттің дамуына ықпал етеді, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама контекстінде жағдайлар мен іс-әрекеттерді талдау дағдыларын меңгереді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресті реттейтін негізгі нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бірінші шет тілінің практикалық курсы (С1 деңгейі)
С1 деңгейінің пәндік мазмұны негізінде қалыптастырылатын сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде лингвистикалық (тілдік), дискурсивті (сөйлеу), әлеуметтік-мәдени және стратегиялық компоненттерді қамтитын мәдениетаралық коммуникативтік және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған пән
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пән білім алушылардың қаржылық сауаттылық деңгейін арттыруға және олардың экономикалық теория, Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласындағы базалық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс жеке қаржыны басқарудың негізгі аспектілерін, соның ішінде қаржылық шешімдерді ұтымды қабылдауды, туындаған қаржылық мәселелерді шешуді және қаржылық алаяқтықты тануды қамтиды.Білім алушылар қоғамдық өндіріс негіздерін, шаруашылық нысандарын, сұраныс пен ұсыныс теориясын, сондай-ақ өндіріс шығындары мен факторлар нарығын зерттейді. Студенттердің өз қаржысын басқаруға және экономикалық қызметтің негіздерін түсінуге деген сенімділігіне ықпал ететін практикалық дағдыларға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сөйлеуді дамыту практикумы (бірінші шет тілі (С1 деңгейі)
Студенттердің шет тілін еркін меңгерудегі функционалдық сауаттылығына қол жеткізуге және білім беру қызметінің барлық түрлерінде шет тілін қолдану үшін коммуникативтік құзыреттілікті толық қалыптастыруға бағытталған пән
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Аналитикалық оқу (бірінші шет тілі)
Мәтінді оқу пәні ретінде түсіндіруді, көркем мәтіннің негізгі категорияларын, мәтінді форма мен мазмұнның бірлігі ретінде, көркем сөйлеуді талдау тәсілдерін, сөйлеудің композициялық түрлерін, көркем бөлшектерді және олардың көркем шығармадағы рөлін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеуді дамыту практикумы (бірінші шет тілі (С1-С2 деңгейі)
Студенттердің шет тілін еркін меңгерудегі функционалдық сауаттылығына қол жеткізуге және білім беру қызметінің барлық түрлерінде шет тілін қолдану үшін коммуникативтік құзыреттілікті толық қалыптастыруға бағытталған пән
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеуді дамыту практикумы (екінші шет тілі (В1 деңгейі)
Пән тілдік және сөйлеу материалымен жұмыс істеудің негізгі тәсілдерін; тілдік білім берудегі бар олқылықтарды тиімді толтыруға болатын негізгі ресурстарды; В1 деңгейінің пәндік мазмұнына негізделген сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи білім берудегі STEM-технология
STEM-білім беруді дамытудың жалпы тенденцияларын, STEM-педагогика бағыттарының ерекшеліктерін, әлемдік және қазақстандық білім беру практикасында STEM-оқытуды іске асыру моделі мен тәжірибесін, мектепте STEM-білім беруді іске асыру нысандарын, мектепке арналған STEM-бағдарламаны және қосымша білім беру жүйесін әзірлеуді зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы STEM-білім беруді сипаттайды:, модельдер мен бағыттар; сабақта және сабақтан тыс үдерісте педагогикалық қызмет құралдарын әзірлейді және іске асырады (интеграцияланған сабақтар, экскурсиялар, жобалар, факультативтер, жазғы мектептер, үйірмелер); мектепке (мектепке дейінгі білім беру, колледж, ЖОО) арналған STEAM-бағдарламаларды жобалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ағылшын тілінің лексикологиясы
Студенттерді оқытылатын шет тілінің сөздік құрамы туралы ғылымның қазіргі жағдайымен таныстыруға, оқушының сөз дамуының негізгі факторлары мен заңдылықтары, лексиканың жүйелі ұйымдастырылу сипаты, лексикалық бірліктің құрылымдық - семантикалық ерекшеліктері туралы ғылыми түсінігін қалыптастыруға ықпал ететін пән, сөздіктің дамуы мен саралануының әлеуметтік жағдайы және оны байыту
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бірінші шет тілінің практикалық курсы (С1-С2 деңгейі)
Пән ауызша және жазбаша сөйлеу негіздерін, лексикадағы терең жұмысты зерттейді. Шартты түрде дайындалмаған және дайындалмаған сөйлеуді дамыту. Проблемалық әңгіме мен пікірталасқа қатысу, мәтінге түсініктеме беру, қажетті түсініктеме беру, әртүрлі көздерден алынған мәліметтерді жинақтау мүмкіндігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коммуникативті-аналитикалық оқу практикумы (бірінші шет тілі)
Мәтінді оқу пәні ретінде түсіндіруді, көркем мәтіннің негізгі категорияларын, мәтінді форма мен мазмұнның бірлігі ретінде, көркем сөйлеуді талдау тәсілдерін, сөйлеудің композициялық түрлерін, көркем бөлшектерді және олардың көркем шығармадағы рөлін, мәтіннің әр түрлі тілдік деңгейлердегі экспрессивтілігін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілін оқыту әдістемесі
Оқытатын пән: шет тілді білім берудің әдістемесі; Шет тілді білім берудің қазіргі заманғы теориясы: шет тілді білім берудің жалпыеуропалық жүйесі бойынша деңгейлік ранжирлеудің білім беру бағдарламасы; шет тілді қарым-қатынасты моделдеу; оқу процесін басқару: оқу үдерісін жоспарлау; мамандандырылған мектептерде шет тілдерін оқыту әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Екінші шет тілінің практикалық курсы (В1 деңгейі)
Пән тілдік және сөйлеу материалымен жұмыс істеудің негізгі тәсілдерін; тілдік білім берудегі бар олқылықтарды тиімді толтыруға болатын негізгі ресурстарды; В1 деңгейінің пәндік мазмұнына негізделген сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Онамастикалық зерттеулердің теориясы мен практикасы
Пән келесі тақырыптарды зерттейді: фамилиялардың қажеттілігі. Тегі түрлері. Англо-саксондық шығу тегі. Норман шапқыншылығы. Англо-саксондық шығу тегі. Норман шапқыншылығы. Әкесінің аты. Кәсіби атаулар. Кәсіби тегі. Жергілікті атаулар. Лақап. Жер атаулары. Географиялық атауларды зерттеу. Француз және латын тілдеріне негізделген атаулар. Ағылшын тіліне негізделген атаулар
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандандырылған шетел кәсіби тілі
Студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру және коммуникативтік-мәдениетаралық жетілдіру. Курс жаңа лексикалық және грамматикалық құбылыстарды қамтитын сөйлеу үлгілерін меңгеру нәтижесінде ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын одан әрі дамытуға арналған. Сонымен бірге белгілі тілдік үлгілер мен олардың құрамдас бөліктері, сондай-ақ фонетикалық және Грамматикалық материал бекітіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Екінші шет тілінің практикалық курсы (В2 деңгейі)
Пән лингвистикалық және сөйлеу материалдарымен жұмыс істеу тәсілдерін зерттейді, тілдік құзыреттіліктерді дамытады және негізгі ресурстарды зерттейді, олардың көмегімен сіз тиімді бола аласыз тіл деңгейін арттыру, сөйлеу тілінің кәсіби негіздерін меңгеру В2 деңгейінің пәндік мазмұны шегіндегі коммуникациялар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи педагогикалық технологиялар
Пән педагогикалық технологияларды іске асырудың мәні мен әдістемесін; дәстүрлі және жаңа педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, білім беру процесін жобалау және түзету алгоритмін зерделейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ағылшын тілді елдердің әдебиеті
Пән студенттердің әдеби-елтану, мәдениетаралық-коммуникативтік және лингвистикалық-елтану құзыреттіліктерін Оқытылатын тіл елінің әдебиетін және Оқытылатын тіл елдерінің көркемдік дәстүрлерін зерделеу арқылы қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Aғылшын тілінің теориялық фонетикасы
Студенттерді жалпы және ағылшын фонетикасының негізгі, соның ішінде даулы және шешілмеген мәселелерімен таныстыруды зерттейтін пән; нормативтік курсты оқу кезінде үйренген фонетикалық теорияның элементтерін жүйелеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Екінші шет тілін оқыту әдістемесі
Қазіргі заманғы жалпы білім беретін мектеп оқушыларының Екінші шет тілін меңгеру бойынша оқу процесін ұйымдастыру заңдылықтарын зерттейтін пән. Оқытудың тәсілдерін, стратегиясын, тактикасы мен құралдарын ғылыми негізделген таңдау қабілетін қалыптастыратын, тұлғаға бағытталған тәсіл арқылы жүзеге асырылатын ізгілендіру идеясы негізінде білім алушы мен білім алушының өзара іс-қимылын ұйымдастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Пән білім алушылар әлемі туралы жаһандық құзыреттілік пен түсініктерді қалыптастыруды; қазіргі қоғамның әлеуметтік мәселелері мен жаһандық сын-қатерлерін; халықаралық білім беру саласындағы ынтымақтастық және академиялық ұтқырлық; мәдениет және қазіргі әлем; білім беру жүйесіндегі бұқаралық ақпарат құралдарының трендтері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Лингводидактика және екінші шет тілін оқыту әдістемесі
Қазіргі заманғы жалпы білім беретін мектеп оқушыларының Екінші шет тілін меңгеру бойынша оқу процесін ұйымдастыру заңдылықтарын зерттейтін пән. Оқытудың тәсілдерін, стратегиясын, тактикасы мен құралдарын ғылыми негізделген таңдау қабілетін қалыптастыратын, тұлғаға бағытталған тәсіл арқылы жүзеге асырылатын ізгілендіру идеясы негізінде білім алушы мен білім алушының өзара іс-қимылын ұйымдастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын сөйлемін құру
Пән тіл тарихының негізгі теориялық ережелерін, ағылшын тілінің даму заңдылықтарын, тілдің тарихи өзгеру процестерінің сипатын және тілдің грамматикалық құрылымын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің теориялық грамматикасы
Пән ағылшын тілі грамматикасының негізгі теориялық ережелерін, ағылшын тілінің даму заңдылықтарын, грамматикалық құбылыстардың негізгі аспектілерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коммуникативтік-аналитикалық оқу практикумы (екінші шет тілі)
Мәтінді оқу пәні ретінде түсіндіруді, көркем мәтіннің негізгі категорияларын, мәтінді форма мен мазмұнның бірлігі ретінде, көркем сөйлеуді талдау тәсілдерін, сөйлеудің композициялық түрлерін, көркем бөлшектерді және олардың көркем шығармадағы рөлін, мәтіннің әр түрлі тілдік деңгейлердегі экспрессивтілігін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі инновациялар
Пән қазіргі білім беру үдерісіндегі инновациялық үдерістердің рөлін; білім беру үдерісіндегі педагогикалық, әдістемелік, ақпараттық инновацияларды белсенді пайдалануды; білім берудегі инновацияларды пайдалану кезіндегі оң әсерлер мен тәуекелдерді бағалау тәсілдерін; Білім берудегі инновациялық үдерістердің ерекшелігі мен ерекшеліктерін зерделейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Лингвостилистика және мәтінді түсіндіру
Пән басқа лингвистикалық пәндермен сабақтастықты зерттейді, мәлімдеменің стилистикалық ерекшелігін зерттейді, лексикалық, грамматикалық және фонетикалық экспрессивті құралдар мен стилистикалық әдістердің синтезі ретінде әрекет етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы мақсаттарға арналған тіл
Пән жаңа лексикалық және грамматикалық құбылыстарды қамтитын сөйлеу үлгілерін игеру нәтижесінде ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытуға арналған; бұрыннан белгілі сөйлеу үлгілерін және олардың құрамдас сөздік бірліктерін, сондай-ақ фонетикалық және грамматикалық материалдарды бекіту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Лингвостилистика
Пән лингвостилистиканың жалпы мәселелерін,тіл стилі мен сөйлеу стилін,лексиканың стилистикалық классификациясын,тілдің функционалды стильдерін, семантикалық экспрессивті құралдар мен стилистикалық әдістерді зерттейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аналитикалық оқу (екінші шет тілі)
Мәтінді оқу пәні ретінде түсіндіруді, көркем мәтіннің негізгі категорияларын, мәтінді форма мен мазмұнның бірлігі ретінде, көркем сөйлеуді талдау тәсілдерін, сөйлеудің композициялық түрлерін, көркем бөлшектерді және олардың көркем шығармадағы рөлін зерттейтін пән
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық ағылшын тілі
Пән академиялық жазудың негізгі түрлерін зерттеуді қамтиды; жанр талаптарына сәйкес қажетті ақпаратты баяндауды ұйымдастыру, академиялық саланың терминологиясын қолдану дағдыларын дамыту;
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет тілін оқыту үдерісіндегі зерттеу және жобалау қызметі
Пән шет тілін оқыту және оқыту контекстінде жобалар мен зерттеулерді іске асырудың негізгі ұғымдары мен принциптерін, мақсаттары мен міндеттерін, кезеңдерін зерттейді. Алынған ақпаратты жинау және талдау және түсіндіру әдістері. Жобаларды әзірлеу және іске асыру: жобаларды жоспарлау негіздері, мақсаттар мен міндеттерді айқындау, іс-қимыл жоспарын әзірлеу, шет тілін оқыту шеңберінде жобаларды іске асыру және бағалау. Ғылыми зерттеулер жүргізу негіздері, нәтижелерді талдау және оларды ұсыну. Халықаралық контексте зерттеулер жүргізу және жобаларды жүзеге асыру құралы ретінде шет тілін қолдану. Шет тіліндегі дипломдық жұмыстар мен жобаларды құрылымдау, ресімдеу және қорғау негіздері зерттеу және жобалау қызметіне байланысты бөлімдерді қоса алғанда, шет тілі бойынша кешенді емтиханды сәтті дайындау және тапсыру стратегияларын әзірлеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Іскерлік ағылшын тілі
Пән студенттердің ағылшын тілін іскерлік қарым-қатынастың нақты жағдайларында қолдану арқылы білімдерін кеңейтуді және бекітуді қарастырады:байланыс орнату, телефонмен сөйлесу, іскерлік хат алмасу, жұмысқа орналастыру, компанияның құрылымы, іскерлік шешімдер қабылдау, іскерлік кездесулер мен презентациялар, келіссөздер жүргізу, іскерлік құжаттар мен келісімшарттар жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің әдістемесі мен жобалауы
Пән негізгі ұғымдар мен принциптерді, мақсаттар мен міндеттерді, жобалар мен зерттеулерді іске асыру кезеңдерін қамтиды. Алынған ақпаратты жинау және талдау және түсіндіру әдістері. Жобаларды әзірлеу және іске асыру: жобаларды жоспарлау негіздері, мақсаттар мен міндеттерді айқындау, іс-қимыл жоспарын әзірлеу, жобаларды іске асыру және бағалау ғылыми зерттеулер жүргізу негіздері, нәтижелерді талдау және оларды ұсыну. Халықаралық контексте зерттеулер жүргізу және жобаларды жүзеге асыру құралы ретінде шет тілін қолдану. Шет тіліндегі дипломдық жұмыстар мен жобаларды құрылымдау, ресімдеу және қорғау негіздері зерттеу және жобалау қызметіне байланысты бөлімдерді қоса алғанда, шет тілі бойынша кешенді емтиханды сәтті дайындау және тапсыру стратегиясын әзірлеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпараттық сауаттылық дағдыларын меңгере отырып, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша түрде тілдік құралдарды пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу және негіздеме жасау үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді пайдалана алады, жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен шектеулерін талдайды, кәсіби қызметте деректерді өңдеу және түсіндіру үшін заманауи ЖИ-құралдарын қолданады.
- Жеке және әлеуметтік-экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ететін өзгермелі әлеуметтік-мәдени және экономикалық жағдайларда оңтайлы бейімделу үшін тәжірибелік қызметте базалық философиялық, әлеуметтік-саяси, құқықтық және қаржылық білімді қолданады, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді.
- Қызмет барысында салауатты өмір салтына бағытталған тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормативтік-техникалық актілерді қолдана отырып төтенше жағдайларда табиғатты ұтымды пайдалану және қорғау білімдері мен дағдыларын пайдалана алады.
- Оқу-тәрбие және оқыту процесінде білім беру технологиялары мен құралдарының кең спектрін белсенді қолдана отырып, заманауи білім беру жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады.
- Ерекше білім алу қажеттіліктері бар жеке тұлғаларға педагогикалық қолдау көрсете отырып, білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері мен жеке дамуын білу негізінде оқыту процесін ұйымдастыра алады.
- Шетел тілін оқытудың әртүрлі үлгілерін қолдана алады; оқушыларға шетел тілін үйрету барысында ойын әдістерін қолдана алады; заманауи әдістемелерді пайдаланып сабақ жүргізе алады, жобалық және зерттеу жұмыстарын орындай алады.
- Мәселелі тақырып бойынша ауызша және жазбаша аргументацияны монологиялық, диалогтік сөйлеу түрінде, сондай-ақ пікірталас, дискуссия форматында құра алады. Бірінші шетел тілі бойынша B1, B2 деңгейіне және екінші шетел тілі бойынша A1, A2 деңгейіне сәйкес ақпарат алмасу жүргізе алады; бағдарламада ұсынылған тақырыптар бойынша лексикалық және грамматикалық құрылымдарды дұрыс әрі орынды қолдана алады.
- Курста қарастырылатын тақырыптар шеңберінде шетел тілінде ауызша және жазбаша қатысым негіздерін меңгерген; бірінші шетел тілі бойынша С1, С2, B1, B2 деңгейлеріне және екінші шетел тілі бойынша B1, B2 деңгейлеріне сәйкес тілдік құзыреттілікке ие. Қатысым саласы мен жағдаятына сай тілдік білімді қолдана алады; грамматика, лексика, стилистика салаларындағы білім мен дағдыларды халықаралық емтихандар (IELTS, TOEFL, TestDaF, DELF және т.б.) талап ететін көлемде меңгерген.
- Біртұтас сөйлеудің барлық фонетикалық және грамматикалық құбылыстарын іс жүзінде қолдана алады, коммуникацияға негізделген оқытуда белсенді және интерактивті технологияларды қолдана алады. Шет тілінде кәсіби мұғалім лексикасының дағдыларын көрсетеді
- Оқылған (тыңдалған) мәтіннің мазмұнын егжей-тегжейлі түсінуге, сөйлеу мәдениетін көрсетуге; стандартты емес және балама шешімдерді табуға; қарым-қатынас саласында стихиялық диалог жүргізуге; шет тілінде пікірталас қарым-қатынас жасауға қабілетті.
- Кәсіби қызмет саласындағы тілдік материалды білікті түсіндіруге және таныстыруға қабілетті; тілді оқыту проблемаларын модельдейтін жағдайларда теориялық білімді қолдану. Ағылшын әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдерін, әдеби талдаудың әдіснамалық негіздерін, әдебиеттану ерекшеліктерін көрсете алады
Ұқсас БББ
6B01701 Шет тілі: екі шет тілі
Астана халықаралық университеті
6B01701 Екі шет тілі мұғалімі
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
6B01701 Шетел тілі: екі шетел тілі
КИМЭП университеті
6B01701 Шет тілі: екі шет тілі (ағылшын, неміс/қытай)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01701 Шетел тілі: екі шетел тілі
«Мирас» университеті (Мирас)