Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01701 Шет тілі: екі шет тілі (ағылшын, неміс/қытай) в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Бірінші шетел тілінің практикалық фонетика және тыңдалым

    Курс студенттердің сөйлеу дағдыларын дамыту арқылы бірінші шет тілінің фонетикалық дағдыларын дамытуға, ауызша және жазбаша сөйлеудің негіздерін қалыптастыруға, ауызша сөйлеуді есту арқылы түсінуге, оқу, сондай-ақ А1, А2 деңгейлері үшін қарастырылған көлемде бірінші шет тілінің дұрыс айтылуын, фонетикалық, грамматикалық және лексикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Курс студенттерді кәсіптік-педагогикалық қызметтің ғылыми негіздерімен таныстыруға, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа педагогикалық технологиялары бойынша білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру және дамытуға, өз технологияларын жобалауға, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді дамытуға бағытталған, сондай-ақ олардың кәсіби шығармашылық ұстанымын дамытудың маңызды шарты болып табылатын ғылыми, практикалық және инновациялық зерттеу қызметіндегі дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Курс студенттерді бала мен жасөспірім ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы заманауи ақпаратпен таныстыруға, сондай-ақ оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде олардың жоғары көрсеткіштерін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы білімдерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Базалық шетел тілі

    Курс А1, А2 деңгейлері үшін қарастырылған көлемде ауызша және жазбаша сөйлеудің негіздерін, ауызекі сөйлеу тілін құлақ арқылы түсіну, оқу дағдыларын дамытуға, сонымен қатар дұрыс айтылу, грамматика және сөздік дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс сонымен қатар тілді одан әрі табысты меңгеру үшін қажетті бірқатар негізгі негізгі дағдыларды меңгеруге ықпал ететін жалпы және коммуникативтік құзыреттерді дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бірінші шет тілінің грамматикасы мен жазба практикасы

    Курс сөйлеу дағдыларын дамытуға қажетті грамматикалық дағдыларды қалыптастыруға, абстрактілі және нақты тақырыптардағы күрделі мәтіндердің жалпы мазмұнын түсінуге, әртүрлі тақырыптарға егжей-тегжейлі жазбаша хабарламалар жасауға үйретуге бағытталған. Курс студенттерді ағылшын тілінің грамматикалық құрылымының негіздерімен таныстырады: мақалаларды қолдану, зат есімдердің көпше түрін қалыптастыру, сын есім, сан есім, үстеу, есімдік, етістік, жай сөйлем, сөйлемдердегі сөз тәртібі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Пән мемлекеттік құрылымның және құқықтық мемлекеттің негіздерін қарастырады. Конституциялық, отбасылық, азаматтық, әкімшілік, қылмыстық, қаржылық құқықтың жалпы ережелерін зерделейді. Құқық қолдану және құқықтарды қорғау тетіктері туралы түсініктерді қалыптастырады. Белсенді азаматтық ұстанымды, заңға бағынатын азаматтың құқықтық мәдениеті мен құқықтық санасын қалыптастыруға және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пәі студенттердің экономиканың қызмет етуі және кәсіпкерлік қызметті жүргізу негіздері туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде негізгі экономикалық категориялар, нарықтық экономика тетіктері, бизнесті ұйымдастыру қағидалары, кәсіпкерліктің құқықтық негіздері, салық салу, қаржылық жоспарлау және ресурстарды басқару оқытылады. Кәсіпкерлік ойлауды дамытуға, кәсіпкердің экономикадағы рөлін түсінуге ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі шетел тілі ( деңгей В1)

    Бұл курс студенттердің (В1) деңгейінде қарастырылған пәндік және аспаптық құзыреттіліктерін дамытуға, сондай-ақ олардың ауызша (дайын және дайын емес) және жазбаша сөйлеуді, тыңдап түсінуді, оқу дағдыларын және оқығандарынан ақпарат алуды одан әрі жетілдіруге бағытталған, сонымен қатар берілген деңгейде қарастырылған көлемде дұрыс айтылу-фонетикалық, грамматикалық және лексикалық дағдыларды дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шет тілі: Неміс (В1 деңгей)

    Бұл курс студенттердің (В1) деңгейінде қарастырылған пәндік және аспаптық құзыреттіліктерін дамытуға, сондай-ақ олардың ауызша (дайын және дайын емес) және жазбаша сөйлеуді, тыңдап түсінуді, оқу дағдыларын және оқығандарынан ақпарат алуды одан әрі жетілдіруге бағытталған, сонымен қатар екінші шет тілінде берілген деңгейде қарастырылған көлемде дұрыс айтылу-фонетикалық, грамматикалық және лексикалық дағдыларды дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші (қытай) шет тілі (В1 деңгей)

    Бұл курс студенттердің (В1) деңгейінде қарастырылған пәндік және аспаптық құзыреттіліктерін дамытуға, сондай-ақ олардың ауызша (дайын және дайын емес) және жазбаша сөйлеуді, тыңдап түсінуді, оқу дағдыларын және оқығандарынан ақпарат алуды одан әрі жетілдіруге бағытталған, сонымен қатар екінші шет тілінде берілген деңгейде қарастырылған көлемде дұрыс айтылу-фонетикалық, грамматикалық және лексикалық дағдыларды дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шоқантану

    Пән қазақтың көрнекті ғалымы, ағартушы, саяхатшы Шоқан Уәлихановтың өмірі мен ғылыми мұрасын жан-жақты зерттеуге бағытталған. Курс студенттерді оның ғылымға, мәдениетке, этнографияға, шығыстануға қосқан үлесімен, сонымен қатар қоғам мен мемлекеттілік туралы озық көзқарастарымен таныстырады. Шоқан Уәлиханов идеяларының призмасы арқылы тарихи ойлауды, азаматтық жауапкершілік пен патриотизмді қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, жеке салықтарды есептеуге және салық есептілігін толтыруға, қаржылық ақпаратты талдауға және қаржы өнімдеріне бағдарлануға үйренеді. «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы білім алушының танымдық қана емес, практикалық қызметін де белсендіретін тәжірибеге бағытталған оқытуды, іскерлік ойынды өткізуді көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл білімі мен герман филологиясына кіріспе

    Курс студенттердің лингвистикадағы негізгі ұғымдары мен терминдерін дамытуға, сондай-ақ оларды роман-герман тілдерінің шығу тегі және фонетика саласындағы олардың құрылымдық ортақтығы мәселесі сияқты негізгі жалпы теориялық мәселелермен таныстыруға бағытталған, тілдің әлеуметтік сипаттамасы, тіл мен сөйлеу, тіл мен ойлау, тілдердің ішкі құрылымы, дүние жүзі тілдерінің классификациясы, дүние жүзінің лингвистикалық картасы, тілдердің типологиялық сипаттамасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Курс ғылыми қызметтің мақсаттарын өз бетінше анықтау және қызмет жоспарларын құру қабілетін дамытуға бағытталған; ғылыми қызметті өз бетінше жүзеге асыруға, бақылауға және түзетуге;алға қойылған мақсаттарға қол жеткізу және қызмет жоспарларын жүзеге асыру үшін барлық мүмкін ресурстарды пайдалану; әртүрлі жағдайларда сәтті стратегияларды таңдау; танымдық, білім беру, ғылыми-зерттеу және жобалық қызметте дағдыларды меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экология және тұрақты даму

    Пән тірі ағзалардың, әртүрлі деңгейдегі экожүйелердің, барлық биосфераның жұмыс істеу заңдылықтарын және олардың тұрақтылығын, зерттеу мәселелерін қарастырады. Сонымен қатар, қоршаған ортаға антропогендік (техногендік) әсерге байланысты мәселелерді талдайды. Пән табиғатты қорғау қызметі, тұрақты дамудың тұжырымдамасы, стратегиясы мен практикалық міндеттері туралы түсінік қалыптастырады – бұл мәселелер әлемнің түрлі елдерінде және Қазақстан Республикасында қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шетел тілін оқытудағы цифрлық коммуникация және жасанды интеллект

    Курс сандық контексте шет тілдерін тиімді пайдалану үшін қажетті дағдыларды дамытуға, студенттерге бірнеше платформаларды шарлауға, жаһандық аудитория үшін мазмұн жасауға және көптілді ортада цифрлық коммуникация стратегияларын талдауға үйретуге бағытталған. сондай-ақ жоғары оқу орындарында оқу үдерісін автоматтандыру мақсатында студенттерге шет тілін оқытуда жасанды интеллект технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Лингвистикалық білімдердің тарихы

    Курс студенттерде негізгі ғылыми мектептер (отандық және шетелдік), тіл дамуының гипотезалары мен үрдістері туралы түсінік қалыптастыруға, тіл құбылыстары мен тіл туралы ғылымның өзін түсінуге, лексикология, сөзжасам, грамматика және фонетика мәселелерін қарауға, типология және компаративистика мәселелерін зерделеуге, қазіргі тіл білімінің аспектілері мен мектептерімен және лингвистикалық дәстүрлермен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдениетарлық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі

    Курс студенттерде ауызша және жазбаша сөйлеу негіздерін қалыптастыруға, ауызша сөйлеуді есту арқылы түсінуге, оқу техникасын дамытуға, сондай-ақ мәдениетаралық коммуникация контекстінде В2 деңгейі үшін көзделген көлемде дұрыс айтылым-фонетикалық, грамматикалық және лексикалық дағдыларды қалыптастыруға, сондай-ақ студенттердің жалпы және коммуникативтік құзыреттілігін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауызша және жазба практикасы (2 деңгей)

    Курс мәдениетаралық деңгейде шет тілдік қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыруға, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған. Курс негізгі ойларды және жалпы мағынаны контекстен түсіну және мазмұнын тану қабілетін дамытуға, бейресми және ресми жазбаша және ауызша сөйлеуді түсіну және ажырату қабілетін жетілдіруге, негізгі негізгі ойларды түсінуге, қысқаша шолу жасауға, қарапайым және күрделі синтаксистік құрылымдармен жұмыс істеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Екінші шет тілі: қытай (В2 деңгейі)

    Курс қытай тілін меңгерудің төртінші деңгейіне (В2) сәйкес құзыреттілікті меңгеру үшін қажетті барлық тілдік қабілеттер мен дағдыларды (сөйлеу, оқу, жазу, тыңдау) одан әрі дамытуға және қалыптастыруға бағытталған. Студенттер өздерінің сөздік қорын 1200 және одан да көп лексикалық бірліктерге дейін кеңейтуді жалғастырады, грамматикалық дағдыларын, қытай тіліндегі теңтүпнұсқа мәтіндерді түсіну қабілетін, сондай-ақ әртүрлі күнделікті тақырыптарда еркін сөйлеуді жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән заңнаманың даму динамикасын, сыбайлас жемқорлықтың түсінігін, себептері мен түрлерін, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін жауапкершілікті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес модельдерін зерттейді. Сыбайлас жемқорлық деңгейін бағалаудың рейтингтік жүйесінің сыбайлас жемқорлыққа қарсы халықаралық стандарттарды, ұйымдарды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы және Қылмыстық жолмен алынған ақшаны жылыстатуға бағытталған халықаралық нормативтік құқықтық актілерді қарайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Пән адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесу негіздерін қарастыруға бағытталған. Техногендік және табиғи сипаттағы теріс әсер ететін факторлардан қорғаудың негізгі әдістері зерттелуде. Тиімді кәсіби қызмет және салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Негізгі шетел тілі (деңгей В2)

    Курс студенттердің шет тілін білуге арналған B2 деңгейінде қарастырылған функционалдық сауаттылығын дамытуға, сондай-ақ сөйлеу әрекетінің 4 түрі (оқу, жазу, сөйлеу, тыңдау) бойынша қарым-қатынас дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл қамтамасыз етеді (B2) деңгейінде көзделген мөлшерде тұлғааралық және мәдениаралық қатынас құралы ретінде шет тілін жеткілікті еркін пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Екінші шет тілі: неміс (В2 деңгейі)

    Курс неміс тілін меңгерудің В2 орташа деңгейіне сәйкес құзыреттілікті меңгеру үшін қажетті тілдік дағдыларды (сөйлеу, оқу, жазу, тыңдау) дамытуға бағытталған. Бұл кезеңде студенттер әртүрлі тақырыптарда неміс тілінде сөйлейтін адамдармен салыстырмалы түрде еркін сөйлесуге мүмкіндік беретін тілдік құзыреттіліктерді, іскери және күнделікті тақырыптарға сауатты құрастырылған мәтіндер жазуға, естілген әңгімені немесе таныс тақырыптағы берілген мәтіннің мазмұнын толық түсінуге мүмкіндік беретін тілдік құзыреттіліктерді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шет тілі

    Курс студенттердің идиоматикалық сөз тіркестерін орынды қолдана отырып, олардың болашақ мамандығы аясында пікірталас, сұхбат, әңгіме жүргізуге, кәсіби бағытталған мәселелер бойынша жан-жақты және егжей-тегжейлі сөйлеуге мүмкіндік беретін білім мен дағды деңгейін қамтамасыз етуге бағытталған тілдік құзыреттілігін дамытуға бағытталған, сондай-ақ оқытылатын тіл елінің мәдениетін зерделеу және кәсіби және лингвистикалық білімге негізделген арнайы дағдыларды меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепте білім беруде STEAM технологиясы

    Курс бакалавриат студенттерінің теориялық және қолданбалы ғылыми салада өзекті және сұранысқа ие STEAM технологиясын қолданудың теориялық және практикалық мәселелерін зерттеу қабілетін дамытады. Курсты оқудың мақсаты-студенттерді ғылым, технология және инновацияға негізделген үнемі өзгеріп отыратын әлемде табысқа жету үшін қажетті білімге, дағдыларға және ойлауға дайындау. Бұл теңдікке, инклюзивтілікке және жаһандық бәсекеге қабілеттілікке ықпал ете отырып, шығармашылықты, сыни ойлауды және проблемаларды шешу қабілетін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Екінші (қытай) шетел тілі (С1 деңгейі) 1

    Курс ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеруді, есту арқылы сөйлеуді түсінуді, берілген оқу стратегиясына сәйкес әр түрлі жанрдағы: көркем, публицистикалық,прагматикалық, зерттелген материалдар мен әлеуметтік-мәдени білімге сүйене отырып, ақпаратты шығара білуді одан әрі жетілдіруге, сондай-ақ С1 деңгейінде қарастырылған көлемде дұрыс айтылым, грамматикалық және лексикалық дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Екінші шетел тілі (С1 деңгейі) 1

    Курс ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеруді, есту арқылы сөйлеуді түсінуді, берілген оқу стратегиясына сәйкес әр түрлі жанрдағы: көркем, публицистикалық,прагматикалық, зерттелген материалдар мен әлеуметтік-мәдени білімге сүйене отырып, ақпаратты шығара білуді одан әрі жетілдіруге, сондай-ақ С1 деңгейінде қарастырылған көлемде дұрыс айтылым, грамматикалық және лексикалық дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі жасанды интеллект технологиялар

    Курс білім беру сапасын арттыру және білім беру үдерістерін басқару үшін жасанды интеллект арқылы инновациялық білім беру шешімдерін жобалау дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс оқу іс-әрекетінде жасанды интеллектті қолдануды қарастырады. Студенттер жасанды интеллект, деректерді талдау құралдары, бейімделген оқыту және оқу процесін жекелендірудің негізгі ұғымдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқытылатын тіл теориясының негіздері

    Курс көпғасырлық даму нәтижесінде қалыптасқан оқытылатын тілдің қазіргі заманғы жүйесінің қызметін зерделеу негізінде лингвистикалық, коммуникативтік және зерттеушілік құзыреттерді қалыптастыруға, сондай-ақ студенттерді ағылшын тілінің фонетикалық құрылымымен, ағылшын сөздерінің құрылымымен, сөзжасам мен сөздік құрамды байытудың негізгі тәсілдерімен, бейнелі фразеологиямен, негізгі морфологиялық синтаксистік санаттармен, ағылшын тілінің негізгі нұсқаларымен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шеттілдік білім берудің әдістемесі

    Курс Қазақстан Республикасындағы шетел тілі білімінің жаңартылған мазмұнының қазіргі кезеңінде ағылшын тілі мұғалімдерін кәсіби даярлаудың өзекті мәселелері бойынша студенттердің білімін дамытуға, сонымен қатар мұғалімдердің кәсіби дамуы, бастауыш мектептерде ағылшын тілін оқыту, оқыту теориясы, ерекше қажеттіліктері бар оқушыларды оқыту және қашықтықтан оқыту құралдарын пайдаланып онлайн оқыту сияқты салаларға назар аударады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Арнайы мақсатқа арналған шет тілі (негізгі, С1 деңгейі) 1

    Курс ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеруді, есту арқылы сөйлеуді түсінуді, оқи білуді одан әрі жетілдіруге, сондай-ақ С1 деңгейі үшін көзделген көлемде дұрыс айтылатын грамматикалық және лексикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс келесі аспектілерді қамтиды: үйде оқу, түпнұсқа мәтіндердің презентацияларын жазу, ағылшын тіліндегі түпнұсқа мәтіндерді (диалогтар мен монологтарды) тыңдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Арнайы мақсатқа арналған шет тілі (негізгі, С1 деңгейі) 2

    Курс ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеруді, есту арқылы сөйлеуді түсінуді, оқи білуді одан әрі жетілдіруге, сондай-ақ С1 деңгейі үшін көзделген көлемде дұрыс айтылатын грамматикалық және лексикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс келесі аспектілерді қамтиды: үйде оқу, түпнұсқа мәтіндердің презентацияларын жазу, ағылшын тіліндегі түпнұсқа мәтіндерді (диалогтар мен монологтарды) тыңдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Инклюзивті білім беру

    Бұл пән болашақ педагогтардың инклюзивті білім берудің мазмұны мен ерекшеліктері туралы кәсіби дүниетанымын қалыптастыруға бағытталған. Курста студенттер ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды дамыту, тәрбиелеу және оқыту саласындағы қазақстандық және шетелдік тәжірибелерге сүйене отырып, негізгі қағидаттар мен жетекші тұжырымдамалық-әдіснамалық тәсілдерді талдайды. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер Қазақстандағы инклюзивті білім беруге қойылатын негізгі талаптарды іске асыру барысында жұмыстың мазмұнын, ұйымдастырушылық нысандары мен әдістерін дұрыс айқындауға қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Екінші (қытай) шетел тілі (С1 деңгейі) 2

    Курс ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеруді, есту арқылы сөйлеуді түсінуді, берілген оқу стратегиясына сәйкес әр түрлі жанрдағы: көркем, публицистикалық,прагматикалық, зерттелген материалдар мен әлеуметтік-мәдени білімге сүйене отырып, ақпаратты шығара білуді одан әрі жетілдіруге, сондай-ақ С1 деңгейінде қарастырылған көлемде дұрыс айтылым, грамматикалық және лексикалық дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Екінші шетел тілі (С1 деңгейі) 2

    Курс ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеруді, есту арқылы сөйлеуді түсінуді, берілген оқу стратегиясына сәйкес әр түрлі жанрдағы: көркем, публицистикалық,прагматикалық, зерттелген материалдар мен әлеуметтік-мәдени білімге сүйене отырып, ақпаратты шығара білуді одан әрі жетілдіруге, сондай-ақ С1 деңгейінде қарастырылған көлемде дұрыс айтылым, грамматикалық және лексикалық дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Курс оқушыларды мектептегі білім берудің жаңартылған мазмұнындағы жаңа мақсаттар мен міндеттермен, білім берудегі құзіреттілік-бағдарлы көзқарасты ескере отырып бағалаудың жаңа түрлерімен таныстыруға, сондай-ақ білім беру бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесін енгізу жағдайында болашақ мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін арттыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Академиялық хат (ағылшын тілінде)

    Курс студенттерді академиялық мәтіндердің түсінігімен, қызметтерімен және жанрларымен, ғылыми мақалалар жазу талаптарымен таныстыруға бағытталған. Оқыту нәтижесінде студенттерде ғылыми әдебиеттерді, этикалық нормалар мәселелерін сыни талдау дағдысы, стандартқа сәйкес оқу мәтіні мен әдебиетін техникалық ресімдеу дағдысы қалыптасады; материалды берудің академиялық стилі жасалған. Сабақтарды өткізу әдістемелік материалдарды, ғылыми әдебиеттерді, белсенді және интерактивті әдістерді қолдануды көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Арнайы мақсатқа арналған шет тілі (негізгі, С2 деңгейі)

    Курс ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеруді, есту арқылы сөйлеуді түсінуді, оқи білуді одан әрі жетілдіруге, сондай-ақ С2 деңгейі үшін көзделген көлемде дұрыс айтылатын грамматикалық және лексикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс келесі аспектілерді қамтиды: үйде оқу, түпнұсқа мәтіндердің презентацияларын жазу, ағылшын тіліндегі түпнұсқа мәтіндерді (диалогтар мен монологтарды) тыңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Іскери ағылшын тілі

    Курс ауызша және жазбаша түрде іскери қарым-қатынас құралы ретінде ағылшын тілін меңгеруге, кәсіби қызметте, мәдениетаралық қарым-қатынас саласында коммуникативті ниеттерді жүзеге асыру үшін қажетті арнайы дағдылар мен қабілеттерді қалыптастыруға бағытталған. Бұл курс студенттердің өзіндік логикалық ойлауын, ағылшын тілінде жазбаша және ауызша диалогты сауатты жүргізе алуын қалыптастырады, сондай-ақ іскерлік этикет және мәдениетаралық коммуникация ережелерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Арнайы мақсатқа арналған екінші шетел (неміс) тілі

    Курс ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеруді, есту арқылы сөйлеуді түсінуді, оқи білуді одан әрі жетілдіруге, сондай-ақ осы деңгей үшін көзделген көлемде екінші (неміс) шет тілінің дұрыс айтылымдық, грамматикалық және лексикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс келесі аспектілерді қамтиды: үйде оқу, түпнұсқа мәтіндердің презентацияларын жазу, неміс тіліндегі түпнұсқа мәтіндерді (диалогтар мен монологтар) тыңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шет тілің оқытудың арнайы бағытталған әдістемесі

    Курс коммуникациялық және мәдениетаралық дағдыларды одан әрі жетілдіруге және студенттердің С1 деңгейінде қарастырылған кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған және студенттерді қазіргі кезеңдегі Қазақстан Республикасының шет тілін оқыту жүйесінің дамуының жетекші қағидалары мен негізгі тенденцияларымен таныстырады, сонымен қатар зерттелетін тақырыптардың мазмұнын және кәсіби қарым-қатынас салаларын, аса маңызды оқиғалармен байланысты шындықтар тілін барабар көрсететін түпнұсқа мәтіндерді, бейне және аудио материалдарды пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәтінді стилистикалық талдау

    Курс студенттердің мәтінді талдай алуын (мәтінді зерттеудің стилистикалық әдістерін) қалыптастыруға, студенттерді ағылшын әдеби тілі мен стилінің эволюциясымен таныстыруға, сондай-ақ студенттердің лингвистикалық бағыттағы практикалық міндеттерді шешу кезінде әртүрлі функционалдық стильдер мен жанрлық тиістіліктегі мәтіндерге стилистикалық талдау жүргізу қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытылатын тіл елінің әдебиеті

    Курс студенттерді ағылшын тіліндегі әдебиеттің қалыптасуының негізгі тарихи кезеңдерімен, әдеби шығарманы талдау үшін қолданылатын негізгі ұғымдармен, әдебиет тарихының теориялық және практикалық мәселелерімен және жалпы және арнайы сипаттағы әдебиеттану мәселелерімен таныстыруға бағытталған. Курс лингвистикалық құзіреттілікті дамытады және мәдениетаралық қарым-қатынасқа қажетті әлеуметтік-мәдени құзыреттілікті қалыптастырады. Курсты аяқтаған соң студенттер пәнді меңгеру нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Функционалдық стилистика

    Курс студенттерді ағылшын және ана тілдерінің ауызша және жазбаша сөйлеуінің функционалды түрлерімен байланысты көптеген сұрақтармен таныстырады,тілдік құралдардың стильдік дифференциациясы, тілдің стилистикалық құралдар жүйесі, функционалды стиль ұғымы, функционалды стильдерді бөлу критерийлері, тілдің лексикалық бірліктерінің стилистикалық жіктелуі, бейтарап және стилистикалық таңбаланған лексика, көркем әдебиет стилінің лингвистикалық және экстралингвистикалық ерекшеліктері сияқты тақырыптарды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиа және ақпараттық сауаттылық (ағылшын тілінде)

    Курс студенттерде сыни ойлау және медиа ортадағы ақпараттық қызмет дағдылары бойынша жаңа білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға, сондай-ақ медиа ақпараттық сауаттылықтың мәні мен оның қазіргі қоғамдағы рөлін зерттеуге; интернет ресурстары мен түрлі сервистерді пайдалана отырып, қашықтықтан пайдаланушыларға қызмет көрсету кезінде әлеует пен шектеулерді талдау, анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Арнайы мақсатқа арналған екінші шетел(қытай) тілі

    Курс ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеруді, есту арқылы сөйлеуді түсінуді, оқи білуді одан әрі жетілдіруге, сондай-ақ осы деңгей үшін көзделген көлемде екінші (қытай) шет тілінің дұрыс айтылымдық, грамматикалық және лексикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс келесі аспектілерді қамтиды: үйде оқу, түпнұсқа мәтіндердің презентацияларын жазу, неміс тіліндегі түпнұсқа мәтіндерді (диалогтар мен монологтар) тыңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оқытылатын тіл елінің мәдениеті

    Бұл курс студенттердің шет тілдерін оқып жатқан елдердің мәдениеттеріне тән құндылықтар мен идеялар туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Студенттерді оқытылатын елдің саяси құрылымының негіздерімен, мәдениетімен, қоғам дамуының негізгі үрдістерімен, мемлекеттің конституциялық негіздерімен таныстырады.Бұл оқу курсы студенттерді физикалық және экономикалық географиямен, тарихи даму ерекшеліктерімен, қоғамдық-саяси құрылымымен және оқытылатын тіл елінің қазіргі мәдени және әлеуметтік өмірімен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ауызша және жазбаша тілді курстың тілдік материалы шегінде кәсіби деңгейде қолдану.
  • Педагогтың жеке өзін-өзі жетілдіруі, жүзеге асыруы үшін кәсіби ортадағы топтық, жобалық және ғылыми-зерттеу жүмыстары барысында жетекшілік қасиеттерін көрсету.
  • Қазақстан тарихының негізгі заңдылықтарын, философиялық, әлеуметтік-саяси, экономикалық, жаратылыстану-ғылыми және құқықтық білім негіздерін, қазақ, орыс және шетел тілдерінде ауызша және жазбаша коммуникацияны білу және түсіну.
  • Педагогикалық үдерістің заңдылықтары, мектеп оқушыларының жасқа сай физиологиялық ерекшеліктері мен қазіргі бағалау және оқыту әдістері туралы білімді көрсету. Оқушылардың жеке ерекшеліктері мен білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, критериалды бағалау технологияларын, қазіргі заманғы әдістерді, құралдар мен оқыту формаларын қолдану.
  • Шет тілінде кәсіби және ғылыми тақырыптарда кеңінен пайымдаулар жасап, оларды дәйектеу, бағалау.
  • Оқушылардың тілдік, коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттіліктерін дамытуға ықпал ететін шетел тілін оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын пайдалану.
  • Әлеуметтік-тұрмыстық, кәсіби, оқу жағдайларында екінші шет тілін жазбаша және ауызша қарым-қатынаста қолдану.
  • Ғылыми зерттеу әдістерін, жасанды интеллектті және академиялық жазуды зерттелетін салада қолдану, кәсіби қызметте академиялық адалдық қағидаларын сақтау, дене шынықтырудың практикалық негіздері туралы білімді көрсету.
Top