6B01710 Қазақ тілі мен әдебиеті (ІР) в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақ тілінде оқытпайтын барлық типтегі және түрдегі орта білім беру ұйымдарында қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі ретінде кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті маман-педагог даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Тіл біліміне кіріспе
Пән тіл және оның анықтамасы, тілдің шығу тарихы, тілдің басқа ғылым салаларымен байланысы, тілдің даму заңдылықтары, тілдің шығуы туралы теорияларды меңгерту мақсатында оқытылады. Тіл білімінің салаларын, тілдердің генеологиялық және типологиялық классификациясын, тіл біліміндегі әдіс-тәсілдерді және тілдердегі қалыптасқан грамматикалық нормаларды меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттануға кіріспе
Курс білім алушыларға көркем әдебиеттің мәні мен маңызын танытып, әдебиеттану ғылымының салалары бойынша білімін толықтыру мақсатында оқытылады. Білім алушылардың көркем әдебиет пен әдеби шығарманы тілдік, поэтикалық және мазмұндық талдау дағдысын қалыптастырады. Пәнді игеру келесі кезеңде оқытылатын пәндерге алғышарт болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар дамуының жас және физиологиялық ерекшеліктері
Пән психиканың қалыптасуымен, оның қызметі мен даму заңдылықтарымен таныстырады. Оқушылардың дамуын байқауға және соған сәйкес оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлауға және жүзеге асыруға үйретеді; әртүрлі жағдайларда шығармашылық және адекватты әрекет ету және оқушылардың оқуы мен әл-ауқатына қолдау көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Құқық және кәсіпкерлік негіздері
Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік сектордағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайда ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестиция тарту мәселелері, экономика ғылымының әдістері, нарықтық қатынастардың заңдылықтары, халық шаруашылығының негіздері, халық шаруашылығы жағдайындағы экономикалық өсу және тұрақтылық мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі және бағалау критерийлері
Аталған курс қазақ тілінде оқытпайтын мектептерде қазақ тілі мен әдебиетін бір пән ретінде оқыту кезіндегі қиындықтар және оларды шешу жолдары мен технологияларын қарастырады. Сондай-ақ, білім алушылар аталған курсты игеру барысында пән бойынша оқу жетістіктерін нақты анықталған, ұжымдық түрде әзірленген, білім берудің мақсаттары мен мазмұнына алдын ала сәйкес келетін, оқушылардың оқу-танымдық құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ететін бағалау процесін толық меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
«Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ежелгі мен хандық дәуір әдебиеті және оқыту жүйесі
Болашақ мұғалімдер түркі тілдес халықтарға ортақ әдебиеттер мен Қазақ хандығы дәуіріндегі әдебиеттердің мазмұнын, осы кезең әдебиетін зерттеген ғалымдардың еңбектерін зерттейді. Олар көне әдеби жәдігерлердің қазақ әдебиетіндегі орнын айқындайды, көне түркі әлемі мен хан дәуірі мұраларының оқушылардың рухани дамуына, қоғамдық-саяси, әлеуметтік көзқарастарының қалыптасуына ықпалын ұғынады. Олар студенттерге ежелгі және хан дәуіріндегі қазақ әдебиетінің тарихы, көрнекті өкілдерінің шығармаларының мазмұны туралы толық теориялық білім бере алады, осы дәуір әдебиетінің негіздерін түсіндіре отырып, студенттерді өзіндік ізденістерге тарта алады. Болашақ мұғалімдер оқыту барысында ұлттық әдебиеттің негіздерін көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ тілінің фонетикалық жүйесі және оқыту негіздері
Курс барысында болашақ мұғалімдер тілдің фонологиялық және фонетикалық теориялық негіздерін, қазақ тілі фонетикасының ерекшеліктерін, дыбыс жасалуын, тіл заңдылықтарының табиғатын меңгеру арқылы дұрыс ауызша және жазбаша сөйлеудің негіздерін меңгереді. Тәжірибеленуші мұғалімдер тілдің фонетикалық және фонологиялық ерекшеліктерін, заңдылықтарын меңгереді, фонетикалық талдауды кәсіби қызметінде қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ фольклоры және оны оқыту негіздері
Болашақ мұғалімдер фольклордың, фольклор мен жазба әдебиеттің, халық ауыз әдебиетінің түрлерінің қоғамдық мәні мен ерекшеліктерін зерттейді. Оқушылардың қазақ ауыз әдебиетінің табиғаты мен шығу тегі, таралуы, сақталуы, жанрлық классификациясы туралы түсініктерін қалыптастыруға үйренеді. Болашақ ұстаздар халық ауыз әдебиеті арқылы оқушылардың талдау қабілетін қалыптастырып, дүниетанымын кеңейтуді үйренеді. Оқушыларға қазақ ауыз әдебиетінің шығу тегі, жанрлық ерекшеліктері туралы теориялық білімдерін талдауға, ақпарат жинауға, әртүрлі мәтіндерді түсінуге және түсіндіруге үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер; Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы. Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақ тілінің лексикологиясы және оқыту негіздері
Болашақ мұғалімдер қазақ тілінің сөздік құрамының теориялық ерекшеліктерімен және әр сөзді әдеби, сауатты сөйлеуде дұрыс қолданудың әдіс-тәсілдерімен танысады, оларға сөздің құрылымын, сөздік қорын, мағынасын теориялық және практикалық тұрғыдан үйретеді. Олар қазақ тілінің сөздік құрамы мен құрылымының, фразеологизмдердің рөлін, сауатты, әдеби-мәдени сөйлеудегі сөздердің мағынасын түсіндіре алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құндылыққа бағытталған білім берудің теориясы мен әдістемесі
Пән білім алушыларда ХХІ ғасыр дағдыларын, концептуалды ойлауды қалыптастыруға негізделеді. Пән мазмұны фиолологиялық білім арқылы тұлғаның құндылықтық бағдарын дамытып, коммуникация, сыни және шығармашылық ойлау, коллаборация тәрізді дағдыларын жетілдіреді. Сонымен қатар білім алушыларды заманауи білім беру талаптарына сай кәсіби тұрғыдан даярлауға, оқу процесінде құндылықтарды тануға және оларды болашақ кәсіби мамандықтарына бейімдеуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Курс тәрбие жұмысын жоспарлауға, тәрбие үдерісінің ерекшеліктері мен заңдылықтарын ескере отырып ұйымдастыруға қойылатын талаптарды зерттеуге бағытталған. Бұл курста тәрбие технологиялары, бастауыш сынып оқушыларының ұжымдық-шығармашылық қызметінің технологиялары, тәрбие істерін ұйымдастыру технологиялары және т.б.; ұсынылатын тәрбие әдістері мен әдістерінің тиімділігі мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақ тілінің сөзжасамы және оқыту негіздері
Болашақ мұғалімдер сөзжасам теориясын, сөзжасамның ұғымдары мен бірліктерін, сөзжасамдық талдаудың синхронды және диахрондық түрлерін үйретуді үйренеді. Сөзжасам жолдары мен сөзжасам тәсілдерін көрсетуге үйренеді және қазақ тіліндегі сөздердің сөзжасамдық табиғаты, сөзжасамдық бірліктері мен сөзжасам тәсілдері туралы білімдерін дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
Курс білім алушыларға қазақ әдебиетінің дамуының тарихи кезеңдерін сатылай кешенді зерттеу мақсатында XIX ғасырдағы қазақ әдебиеттің көрнекті өкілдерінің әдеби мұрасымен таныстырып, тереңдетіліп оқытады. Пәнді оқыту барысында студенттер халық ақындарының өмірі мен шығармашылығынан қажетті деректерді біледі, әдебиеттану бойынша жүргізілген ғылыми ізденістерді меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақ тілінің морфологиясы және оқыту негіздері
Болашақ мұғалімдер қазақ тіліндегі морфологиялық санаттарды зерттеп, қазақ тілінің сөздерді түрлендіру жүйесін оқытуды меңгереді. Олар қазақ тіліндегі грамматикалық санаттар туралы білім беруге үйренеді. Сонымен қатар грамматикалық ұғымдар туралы түсініктерін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ тілін оқыту теориясы мен технологиясы
Болашақ мұғалімдер оқыту технологиясын көрсету және оның теориялық негіздерін түсіндіру арқылы қазақ тілін оқытудың өзіндік жолдарын дамытады. Мектепте қазақ тілін оқытудың теориясы мен технологиясын қарастырып, талдауға үйренеді, сонымен қатар қазақ тілін оқытудың әдіс-тәсілдері мен технологияларын түсіндіреді. Қазақ тілін оқытудың теориясы мен технологиясының негіздерін түсіндіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлем әдебиеті және оқыту жүйесі
Болашақ мұғалімдер әлем әдебиетінің даму заңдылықтарын, шығармалардың көркемдік ерекшеліктерін дүниенің әлеуметтік ерекшеліктері призмасы арқылы зерттейді. Әлем әдебиетін оқудың арқасында болашақ мұғалімдердің дүниетанымы кеңейіп келеді. Әдеби шығармаларды талдау арқылы әлем әдебиетінің негізгі бағыттарын меңгеруге үйренеді. Әлем әдебиеті мен қазақ әдебиетінің байланыстары мен ерекшеліктерін талдап, салыстырады. Сондай-ақ олар шығармалардың көркемдік құндылығы мен қазіргі мәдениеттегі әлеуметтік жағдай арасындағы байланысты талдайды. Болашақ мұғалімдер оқушыларына әлем әдебиетінің даму заңдылықтарын түсіндіруге және мектеп бағдарламасы аясында әлем әдебиеті шығармаларын оқытудың маңызы мен ерекшелігін ұғынуға үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы қазақ әдебиеті
Курс XX ғасыр басындағы әдебиеттің тақырыптық-идеялық, көркемдік-эстетикалық даму үдерісінің ерекшеліктерін талдау мақсатында оқытылады. Азаматтық мұрат-мақсаты отаншыл қасиеттерге негізделген Алаш қайраткерлерінің әдеби және қоғамдық істерінің тарихи маңызы, қалам қайраткерлерінің түрлі жанрдағы шығармашылық ізденістерінің эстетикалық әлемі, жаңашылдық қырлары қарастыра отырып, білім алушылардың әдеби шығарманы контекстуалдық талдау дағдысын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Курс заманауи білімдегі тенденциялардың бірі ретінде инклюзивті білім беру туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлемдік тәжірибе негізінде инклюзивті жағдайларды ұйымдастырудың әдістемелік мәселелері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың мазмұны; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын педагогтердің құзыреттілік талаптары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ тілі емлесі мен тыныс белгілері
Болашақ мұғалімдер қазақ тілі сөздерінің жазылу заңдылықтары мен лингвистикасына теориялық саралау жүргізеді. Қазақ тілінің емле ережелерін, тыныс белгілерінің теориясын меңгеруге үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ әдебиетін оқыту теориясы мен технологиясы
Болашақ мұғалімдер әдебиетті оқытудың әдістері мен технологияларын, сондай-ақ оларды қолдану жолдарын енгізеді және талдайды. Оларды іс жүзінде көрсетіп, қазақ әдебиетін оқытудың таңдалған әдіс-тәсілдері мен технологияларының түрлеріне түсініктеме беріп, талдау жасайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ХХ ғасырдың екінші жартысындағы қазақ әдебиеті және оқыту жүйесі
Курсты меңгеру барысында студенттер көркем әдебиеттің даму тенденцияларын анықтай алады. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы әдеби туындылардың поэтикасына қатысты жазылған әдебиеттанушы ғалымдардың, сыншылардың еңбектеріндегі ой-пікірлер, тұжырымдарын игере отырып, оқыту жүйесінде қолданудың ерекшеліктерін саралайды. Суреткер шығармаларындағы адам тұлғасының түрлі қарым-қатынастық жүйесін талдауды оқытудың технологияларын меңгереді. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы әдеби шығармашылықты оқытудың деңгейлік әдістері мен хронологиялық сипатын анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Этнопедагогика
«Этнопедагогика» курсы студенттердің этнопедагогикалық білім беру саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ оларды «Адал азамат», «Толық адам» тұжырымдамасы негізінде әзірленген «Біртұтас тәрбие бағдарламасы» талаптарына сәйкес білім алушылардың рухани-адамгершілік, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарын дамытуға бағытталған этникалық тәрбиелеудің әдістері мен технологияларын қолдануға үйрету мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Cтилистика
Бұл курста стилистиканың мақсаты мен міндеттері, стилистикалық талдаудың принциптері мен әдістері, стиль түрлері және олардың ерекшеліктері қарастырылады. Студенттер стилистика түрлерін, стилистикалық тәсілдерді, тілдік бірліктердің стилистикалық бояуы және оның компоненттерін, лексика-фразеологиялық мәнерлі құралдарды және стилистикалық фигураларды, олардың жіктелуі мен функцияларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәтін және лингвамәдени талдау негіздері
Болашақ мұғалімдер мәтіннің ғылыми-теориялық тұжырымдамасын зерттеп, түсінігін кеңейтеді. Олар мәтінді зерттейді, негізгі теорияны түсіндіреді және мәтінге тілдік және мәдени талдау жасайды. Олар мәтінді лингвистикалық және мәдени талдау әдістерін көрсетіп, лингвистикалық және мәдени талдаудың мәнін түсіндіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі көшбасшылық
«Білім берудегі көшбасшылық» пәні білім берудегі көшбасшылық теориясы мен практикасының жалпы идеясын қалыптастыру мақсатында зерттелінеді. Білім беру жүйесіндегі болашақ кәсіби қызметке дайындық. Студенттер көшбасшылық және топқұрастыруда кешенді білім, сондай-ақ көшбасшылық әлеуетті қалыптастыру және дамыту үшін қажетті топтық жұмыстың негізгі дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім алушылардың жас ерекшеліктеріне қарай қазақ әдебиетін оқытуды ұйымдастыру және жоспарлау
Аталған пән жалпы орта мектептерде және басқа да білім беру ұйымдарында әдебиетті оқытудың білім алушының жас ерекшелігіне қарай бағыттауды көздейді. Пәнді игерген студент келешекте кәсіби маман ретінде бастауыш сыныптарынан бастап жоғарғы сынып оқушыларының психологиялық және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқушыға және оның жасына бағытталған шығармалар мен оны оқытудың тиімді әдістері мен тәсілдерін жоспарлауға және ұйымдастыра білуге дағдыланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әдебиеттанудың ғылыми-танымдық негіздері
Пәнді оқу барысында білім алушылар ақпаратты өңдеуімен бірге жүретін процестерді және білімді игеру мен пайдалануды үйренеді, атап айтқанда әдебиеттану шеңберіндегі танымдық көзқарастарын қалыптастырады. Әдеби мәтіндерге қолданылатын нақты ғылыми-танымдық ұғымдар мен түсініктерді заманауи көркемдік құрал ретінде қолдануды үйрене отырып, шығармашылық-зерттеушілік қабілеттерін дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ әдебиеті және оқыту жүйесі
Болашақ мұғалімдер қазіргі қазақ әдебиетінің бағыты мен мазмұнына талдау жасайды. Олар өз шәкірттерін қазіргі ақын-жазушылардың шығармашылығымен таныстырып, олардың шығармаларының идеялық-көркемдік ерекшеліктерін ұғындыруды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салғастырмалы грамматика
Болашақ мұғалімдер қазақ-орыс тілінің грамматикасын салыстыра отырып, өзге ұлт өкілдерін оқытуды, тіл ерекшеліктерін көрсетуді және оларды тіл үйретуде қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мақсатында зерттеледі. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби және IT аударма, әдеби редакция
Кәсіби аударма өзінің жоғары сапасымен және дәлдігімен ерекшеленеді. Сондай-ақ пәнді оқу барысында білім алушылардың IT-технологияны қолдана отырып, кез-келген сала бойынша аударма қызметтерінің дұрыс бағытта қозғалуын қадағалай алады. Білім беру бағыты бойынша, көркем мәтінді, сонымен қоса жарнамалық, кәсіби және ақпарат көздеріндегі өзге де мәтіндерді өзгерту немесе редакциялау барысында ақпараттық технологияларды қолдану мүмкіндігін кеңейтеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби қызметтегі жасанды интеллект
Пәнді игерудің мақсаты жекелендірілген оқыту үшін жасанды интеллект саласындағы зерттеулер туралы білімді жүйелеу арқылы болашақ педагогтың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға жәрдемдесу; мәтіндік, графикалық және мультимедиялық ақпаратпен, білім берудегі зияткерлік жүйелермен жұмыс істеу үшін нейрондық желілерді пайдаланудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әдебиет теориясы
Болашақ мұғалімдер көркем шығарманы талдау, сараптау әдістемесін зерттеп, әдебиеттегі теориялық ұғымдардың негіздерін меңгереді. Олар мектептегі қазақ тілі мұғаліміне қажетті әдебиет саласының теориялық негіздерін көрсетеді. Сондай-ақ әдеби үдерістің анықтамасымен, әдебиеттің жанрлары мен түрлерімен, көркемдік тәсілдерімен, ағымдары мен бағыттарымен танысады. Болашақ ұстаздар көркем әдебиеттің өнер ретіндегі ерекшеліктерін, оның идеялық мәні мен әлеуметтік болмысын, даму заңдылықтарын және көркем шығарманы талдау қағидаттарын зерттейді. Әдебиеттанудағы теориялық ұғымдар мен категорияларды меңгеруге үйренеді. Сондай-ақ олар мәтіннің кез келген түрін талдауды үйренеді және оқушыларды көркем шығарманың эстетикалық табиғатын тануға үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ тілінің синтаксисі және оқыту негіздері
Болашақ мұғалімдер қазақ тілінің сөз тіркесі мен сөйлем құрылысының ерекшеліктерін, белгілерін, синтаксис теориясын түсіндіре алады. Олар қазақ тіліндегі сөз тіркестері мен сөйлемдердің құрылымының, түрлерінің теориялық негіздерін және бұл пәннің ойды дұрыс жеткізудегі маңызын зерттейді. Қазақ тіліндегі сөз тіркесі мен сөйлем түрлерінің белгілері мен қызметін де зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аталым теориясы және мәтін құру негіздері
Болашақ мұғалімдер мәтінді номинациялау және құрастыру негіздерін меңгереді және оларды кәсіби қызметінде қолдануды үйренеді. Олар тілде номинациялардың пайда болу жолдарын түсіндіреді. Мәтіннің композициясын тақырыптық ойдың идеалды баяндалуының көрсеткіші ретінде зерттеңіз
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тілдік кеңістік және қазақ тілі экологиясы
Болашақ мұғалімдер қазақ тілінің қолданыс аясын сақтап, кеңейту жолдарын іздестіруде.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақ жазу тарихы
Болашақ мұғалімдер дыбыс-таңба, дыбыс-әріп, әріп-таңба туралы түсініктерін тереңдете отырып, қазақ жазуының тарихын білумен қатар қазақ жазуының қалыптасуын дамытады. Олар қазақ әліпбиінің бұрынғы және қазіргі түрлеріне теориялық талдау жасайды. Болашақ мұғалімдер оқушыларына қазақ жазуының қалыптасуы туралы мағлұмат беріп, қазақ жазуының дамуындағы тарихи кезеңдерді түсіндіріп, талдауды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Көркем шығарманы герменевтикалық талдау
Болашақ мұғалімдер көркем мәтінді герменевтикалық талдау ұғымын және талдау әдістерін зерттейді. Тарихи және көркем мәтіндерді талдап, талдау әдістерін үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстандық құқықтың негізгі көздерін және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет туралы негізгі ережелерді біледі, кәсіпкерлік қызметті, қаржылық қызметті табысты жүргізу дағдыларын меңгереді. Экономика ғылымының әдістерін, нарықтық қатынастардың заңдылықтарын түсінеді. Экономикалық өсу және тұрақтылық мәселелерін сараптайды. Қазіргі экологиялық жағдай және ахуал туралы, тіршілік қауіпсіздігі туралы білімдерді қолданады. Білім беру процесі кезеңінде, оның ішінде сандық ортада білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғау талаптарын сақтайды.
- Педагогикалық үдерісте білім беру және тәрбиелік міндеттерді қалыптастырады, оқытудың түрлерін, формаларын және әдістерін таңдайды, анатомиясы мен гигиенасы туралы хабардар, ұлттық білім беру үдерісінде жасанды интелектіні де пайдалана алады. Білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдаланады. Кәсіби қызмет нәтижелерін ұсынады.
- Жалпы білім беретін мектептер мен инклюзивті білім беру жағдайында білім алуда ерекше қажеттілігі бар оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасын жоспарлайды. Тәрбие жұмысының нысандары мен әдістерін, технологияларын қолданады.
- Педагогикалық психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеріп, құндылыққа бағытталған психологиялық-педагогикалық білімді практика жүзінде қолданудың негізгі салаларын біледі.
- Әдебиеттану ғылымының түп негізін түсініп, әдебиет теориясы мен поэтикасын, тарихын, сынын зерттеп үйренеді. Қазіргі қазақ прозасы мен поэзия өкілдерінің шығармашылығымен таныса отырып, заманауи әдебиеттің даму тенденцияларына талдау жасайды.
- IT-дің білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын, оқыту теориялары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады. Кәсіби және IT-аударма туралы білімін жетілдіреді. Білім алушылардың зерттеу, әдеби редакциялау дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді.
- Ұлттық ғылыми-зерттеушілік ой-пікірдің даму жолдарын саралай игереді, әдебиеттану ғылымының әдіснамалық мәселелерін меңгереді, әдебиет теориясының бастаулары мен арналарымен таныса отырып, қазіргі зерттеулерге шолу жасайды. Қазақ әдебиетіндегі модернистік әдеби ағымдардың негізгі идеялық-эстетикалық ерекшеліктерді теориялық тұрғыдан талдай алады.
- Қазақ әдебиетін және тілін оқытуда интерактивті әдіс-тәсілдер, ұстанымдар, оқытудың формалары мен түрлерін меңгереді және ерекшеліктері мен тиімді тұстарын айқындайды. Интерактивті әдіс-тәсілдерді жаңартылған білім мазмұнымен байланыстырудың маңызын меңгереді. Бағалау құралдарын әзірлейді. Оқыту тәжірибесін жақсарту үшін бағалау нәтижелерін қолданады.
- Тіл білімінің, қазақ тілінің фонетикалық жүйесі мен дыбыстық құрылымы, заңдылықтары, ішкі ерекшеліктері туралы теориялық ұғымдарды түсіндіреді; фонетикалық терминология мен транскрипцияны қолданады; кешенді фонетикалық талдау әдістерін қолданады.
- Қазақ әдеби тілінің лексикалық-фразеологиялық жүйесін, негізгі категорияларын түсіндіреді; лексикалық және фразеологиялық бірліктердегі парадигматикалық, синтагматикалық байланысты, лексикалық бірліктердің арақатынасын түсінеді.
- Сөзжасамдық талдау жүйесін және сөз тудырушы жұрнақтарды түсіндіреді; қазақ тілі морфологиясының ғылыми теориясын қолданады. Сөзді түрлендіру жүйесін үйренеді.
- Қазақ тілінің синтаксис теориясы мен синтаксистік құрылымын түсіндіреді; синтаксистік ұғым бірліктерін ажыратады; қазіргі қазақ әдеби тілінің нормаларына сәйкес сөйлем құрастырады; сөз тіркестеріне, сөйлем түрлеріне жан-жақты талдау жүргізеді.
- Ұлттық құндылықтарды, қазақ ауыз әдебиетінің тарихын, фольклортану мен фольклортанулық зерттеулерді түсіндіреді; көне түркі әдебиетіне ортақ әдеби және мәдени ескерткіштерге сипаттама береді; ақындар мен айтушылар поэзиясын түсініп, пікір айтады.
- Қазақ әдебиетіндегі негізгі әдеби мотивтерді сипаттайды; жазба әдебиеттің қалыптасуы мен дамуын түсіндіреді; тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ әдебиеті қайраткерлерінің мұрасын меңгереді; жаңашыл әдебиеттану мен әдеби сынға қатысты шығармаларды ұсынады. Оқыту тәжірибесін жақсарту үшін бағалау нәтижелерін қолданады, ғылыми-танымдық талдау жасайды.
- Дүние жүзі әдебиеті тарихының қалыптасуы, дамуы, тенденциялары мен концепцияларын түсінеді; қазақ және әлем әдебиетін салыстырады; әртүрлі ағымдар мен стильдер туралы негізгі түсініктерді меңгереді; пәндік ұғымдарды, ережелерді, теориялық талдау әдістерін түсіндіреді.
- Мәтінге тілдік, логикалық, герменевтикалық талдау жүргізеді; оқушылардың ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын жетілдіреді; мәтіннің негізгі идеясы мен мазмұнын анықтайды; жалпы тілдік құзыреттілігін және тыныс белгілері мен емле ережелерін білуін көрсетеді; стилистикалық, орфографиялық талдау жүргізеді.
Ұқсас БББ
6B01710 Қазақ тілі мен әдебиеті (ІР)
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01710 Қазақ тілі мен әдебиеті (IP)
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01710 Қазақ тілі мен әдебиеті (ІР)
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01710 Қазақ тілі мен әдебиеті (ІР)
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01710 Қазақ тілі мен әдебиеті
Академик Ә.Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті (Halyqtar dostyǵy)
6B01710 Қазақ тілі мен әдебиеті
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01710 Қазақ тілі мен әдебиеті (ІР)
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01710 Қазақ тілі мен әдебиеті
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті