6B01710 Қазақ тілі мен әдебиеті в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «6В01710-Қазақ тілі мен әдебиеті» білім бакалаврын даярлау бойынша білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты – оқу процесін сапалы ғылыми-әдістемелік деңгейде ұйымдастыруға және қазақ тілі мен әдебиетін оқытуға қабілетті қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Қазақ фольклоры және оқыту негіздері
Болашақ мұғалімдер фольклордың, фольклор мен жазба әдебиеттің, халық ауыз әдебиетінің түрлерінің қоғамдық мәні мен ерекшеліктерін зерттейді. Оқушылардың қазақ ауыз әдебиетінің табиғаты мен шығу тегі, таралуы, сақталуы, жанрлық классификациясы туралы түсініктерін қалыптастыруға үйренеді. Болашақ ұстаздар халық ауыз әдебиеті арқылы оқушылардың талдау қабілетін қалыптастырып, дүниетанымын кеңейтуді үйренеді. Оқушыларға қазақ ауыз әдебиетінің шығу тегі, жанрлық ерекшеліктері туралы теориялық білімдерін талдауға, ақпарат жинауға, әртүрлі мәтіндерді түсінуге және түсіндіруге үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Курс студенттерде кәсіби педагогикалық қызметтің мәні мен ерекшелігі және педагогтің кәсіби мәдениеті туралы жалпы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Студент тұжырымдамалық аппаратты оқып, педагогика туралы ғылыми түсінік қалыптастырады. Білім алушы адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың орны мен рөлін анықтайды, оның міндеттерін, құрылымын, негізгі категорияларын ашады. Бұл курс педагогикалық кәсіптің дамуын және қазіргі қоғамдағы педагогикалық қызметтің әлеуметтік маңыздылығын зерттеуге бағытталған. Практикалық сабақтарда студент педагогикалық мәселелерді шешеді. Студенттердің пәнді игеруі педагогиканың, психологияның, медиа-педагогиканың негізгі теориялық курстарымен, сондай-ақ педагогикалық практикамен психологиялық-педагогикалық пәндердің бүкіл циклін ашады. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы портфолионы ұсынады және қорғайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ тілінің фонетикалық жүйесі және оқыту негіздері
Курс барысында болашақ мұғалімдер тілдің фонологиялық және фонетикалық теориялық негіздерін, қазақ тілі фонетикасының ерекшеліктерін, дыбыс жасалуын, тіл заңдылықтарының табиғатын меңгеру арқылы дұрыс ауызша және жазбаша сөйлеудің негіздерін меңгереді. Тәжірибеленуші мұғалімдер тілдің фонетикалық және фонологиялық ерекшеліктерін, заңдылықтарын меңгереді, фонетикалық талдауды кәсіби қызметінде қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ежелгі және хандық дәуір әдебиеті, оқыту негіздері
Орхон жазуындағы жәдігерліктер. «Күлтегін» жырының көркемдік ерекшеліктері. Қорқыт ата кітабы. «Оғыз-қаған» эпосы. Жүсіп Баласағұн. Ахмед Иүгінеки «Ақиқат сыйы». Қожа Ахмет Иассауи.«Даналық кітабы». Сүлеймен Бақырғани «Бақырғани кітабы». Алтын Орда дәуіріндегі әдебиет. Xорезми. Құтб. Насреддин Рабғузи. «Кодекс Куманикус». Сайф Сарай «Түркі тіліндегі Гүлістан». Дүрбек. Әбілғазы «Түркі шежіресі». Қадырғали Жалаиыри «Шежірелер жинағы». Хайдар Дулати. «Рашидтің тарихы». Бабыр.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ тілінің лексикологиясы және оқыту негіздері
Болашақ мұғалімдер қазақ тілінің сөздік құрамының теориялық ерекшеліктерімен және әр сөзді әдеби, сауатты сөйлеуде дұрыс қолданудың әдіс-тәсілдерімен танысады, оларға сөздің құрылымын, сөздік қорын, мағынасын теориялық және практикалық тұрғыдан үйретеді. Олар қазақ тілінің сөздік құрамы мен құрылымының, фразеологизмдердің рөлін, сауатты, әдеби-мәдени сөйлеудегі сөздердің мағынасын түсіндіре алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі • педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді • білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақ жазуының тарихы
Жазудың жалпы даму тарихы. Араб графикасына негізделген қазақ жазуы: қадим жүйесі. Араб графикасына негізделген қазақ жазуы: жәдид жүйесі. Ұлттық әліпби жасаудың алғышарттары мен маңызы. Төте жазудың (Байтұрсынұлы әліпбиінің) әліпби құрамы мен графикалық ерекшеліктері. Төте жазудың (А.Байтұрсын әліпбиінің) емле ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ХІХ ғасыр мен ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті және оқыту негіздері
ХІХ ғ. қазақ әдебиетінің жалпы сипаты. «Зар заман» ақындары. Д.Бабатайұлы, Махамбет, Шернияз, Шортанбай, Сүйінбай, Майлықожа, Базар Оңдасұлы, Мұрат Мөңкеұлының шығармашылық мұрасы. Ш.Бөкеев шығармаларындағы лирикалық сыршылдық, философиялық мазмұн. ХІХ ғ. поэзиясындағы әнші ақындардың шығармашылық ерекшеліктері. Шоқанның шығармашылық тұлғасы. Абай шығармашылығы. ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиетінің даму үрдісі: тарихи-саяси, ілеуметтік жағдайдың әдебиеттегі көрінісі. Қазақ әдебиетінің ХХ ғасыр басындағы әдеби процессінің зерттелуі. Әдеби процесстегі ағымдар мен бағыттар, әдеби бағыт, әдеби процестің көркемдік-эстетикалық ұстанымдарын құрайтын түсініктер. 1916 жылғы ұлт азаттық көтеріліске байланысты туған жырлар. Азатшыл демократ бағыт, қаламгерлердің шығармаларының көркемдік мәні, идеялық ұстанымы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ тілі сөзжасамы мен морфологиясы және оқыту негіздері
Мектепте білім беруде оқушылардың сауатты сөйлеу мен жазу дағдыларын жетілдіруде, мәтін құрастыруда, көпшілік алдында сөйлеуде сөздерді байланыстыра алу, сөздердің жасалу жолдарын ажырата алу әдістерін үйрету үшін, ойды жетік жеткізудегі қосымшалар қызметін таныту үшін қажет. Сонымен бірге пән жалпы барлық ғылым саласының ғылыми, әдеби теориялық және терминдік негіздерін жасау мен қалыптастыруда басты тілдік теориялық негіздеме болатындығымен маңызды Пәннің оқытылу әдістемесі Дәрістік, дағдыландыру сабақтары; бейне сабақтар, интерактивті тақта арқылы слайдтық таныстыру, түсіндіру сабақтары; кейстік тапсырмалдар, жаттығу жұмыстары, карточкамен жұмыс, СӨЖ тапсырмалары, т.б. арнайы оқыту әдістері, топтық жұмыс, жеке жұмыс, алты технология түрлері бойынша әдістерді қолдану Құзыреттілік Арнайы құзыреттілік – пәннің маман ретінде толыққанды игерілгендігі; кез келген тілдік пәнмен байланысын көрсете алуы мен негізін аша білуі; сөздердің жасалу негізін тани білуі мен морфологиялық түрлену сипатын, қызметін тарихи, логикалық жақтан жеткізе білуі; Ақпараттық құзыреттілік- қазақ тілі сөзжасамы мен морфологиясы бойынша қажетті жалпылама жүйеленген, жинақы әрі нақты ақпараттық мәлімет бере білуі; пәнге қатысты ақпарат ала біліп, оны тұжырымдап, қорытып, қолдана алуы; маман ретінде айналымға түсіріп, жеткізе білуі; Логикалық талдау құзіреттілігі –маман ретінде өз пәніне қатысты білімін жүйелі талдау арқылы көрсете білуі; өз ақыл-ойымен жеке тұжырымы мен көзқарасын танытуы; қызметтік міндетін орындау арқылы өзін өзі таныту қабілетінің көрінуі; өзіндік дамудың болуы; пәндік білім бойынша дүниетанымы мен ой-өрісінің тереңдігі. Бағыттық – пән бойынша білімін, пәннің ішкі кәсіби белгілерін салалық бағытқа негіздей білуі; кәсіби бағдар беруде қолдана білуі, теориялық ерекшеліктерін әдістемелік бағытта оқытуда айқындап алуы; оқытуда «жеңілден – ауырға; ауырдан – жеңілге» әдісімен тәжірибелік, теориялық талдама нәтижелерін қорыта білуі Білім алушыларды бағалау әдістері: аралық бақылау, емтихан, тест және ауызша тапсырмалардан тұрады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазақ әдебиетін оқыту теориясы мен технологиясы
Болашақ мұғалімдер әдебиетті оқытудың әдістері мен технологияларын, сондай-ақ оларды қолдану жолдарын енгізеді және талдайды. Оларды іс жүзінде көрсетіп, қазақ әдебиетін оқытудың таңдалған әдіс-тәсілдері мен технологияларының түрлеріне түсініктеме беріп, талдау жасайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақ тілін оқыту теориясы мен технологиясы
Болашақ мұғалімдер оқыту технологиясын көрсету және оның теориялық негіздерін түсіндіру арқылы қазақ тілін оқытудың өзіндік жолдарын дамытады. Мектепте қазақ тілін оқытудың теориясы мен технологиясын қарастырып, талдауға үйренеді, сонымен қатар қазақ тілін оқытудың әдіс-тәсілдері мен технологияларын түсіндіреді. Қазақ тілін оқытудың теориясы мен технологиясының негіздерін түсіндіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бағалау және дамыту
Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аударма ісі (Minor)
Бір тілдегі мәтіндерді басқа тілге дәл, түсінікті және мәдени тұрғыдан дұрыс аудару үшін қажетті дағдылар мен әдістемелерді үйрету. Аударма ісі пәні тілдер арасындағы айырмашылықтарды ескере отырып, мәтіндер мен сөздерді аудару барысында кездесетін қиындықтарды шешуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аймақтық тұлғатану (Minor)
Павлодар өңірі бойынша танымал тұлғалар, әдебиет, тіл бағытындағы ағартушы өкілдер, жалпы ғалым ағартушылар туралы мәлімет. Олардың еңбектері. Тіл/әдебиет бағытындағы өңір тұлғаларының бейнелік суреттері мен мазарлары, кесенелері. Қазақстанға сіңірген еңбектері туралы мәлімет
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл мәдениеті мен стилистика (Minor)
Тілдік және мәдени білімдері, сонымен қатар оның тілдерді Қазақ тілі стилистикасы туралы ғылыми зерттеулер, теориясы. Стилистика маңызы. Зерттеу нысаны. Мәтін стилі, жазуда стильдік қолданыс әдісінің негіздері. Стиль түрлері, олардың қолданыс негіздері. Мәтін түрлері, оларға тілдік талдау жасау жолдары. Оқыту әдістері: активті, интерактивті, репродуктивтік Бағдарламалық және ақпараттық қамтамасыз ету: интерактивті тақта, АКТ Білім алушыны бағалау тәсілдері: аралық бақылау, ауызша, қорытынды бақылау, ауызша емтихан
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіркес пен жай сөйлем синтаксисі және оқыту негіздері
Барлық синтаксистік заңдылықтар мен құбылыстар айқындалатын болады Білім беру мен оқытудың әдістері: педагогтік бағыттағы білім беру мен түсіндіру, баяндау, талдау әдістері Студенттің қызметі:сөйлесім әрекетін меңгереді Бағдарламалық қамтамасыз ету мен құрал-жабдықтар: АКТ, электрондық оқулықтар және т.б. Білім алушыларды бағалау әдістері: аралық бақылау, емтихан, тест және ауызша тапсырмалардан тұрады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Шығармашылық жазба жұмыс негіздері
«Шығармашылық жазба жұмыс негіздері» пәні – студенттерді ғылыми-зерттеу жұмысының барлық түрлерімен, басқаша айтқанда, студенттің ғылыми-зерттеу жұмысының аспектілерімен арнайы таныстыру мақсатын көздейді. Мұндай бағыттағы мақсат төмендегідей міндеттерді белгілейді: шығарма жазудың жолдары мен оған қойылатын талаптарды меңгерту; эссе жазуға машықтандыру; ғылыми мақала мен ғылыми баяндама жасауға машқтандыру; публицистикалық мақала және рецензия негіздемесін қалыптастыру жолдарын меңгерту, ғылыми жоба сұраныстарын қанағаттандыру; ғылыми еңбектер жазудағы ерекшеліктерді игерту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл пән білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, оларды қолдауға, мектептерде туындайтын қатысу және оқыту жолындағы кедергілерді анықтай білуге; дамудың басымдықтарын айқындауға және әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлауға бағытталған (бағдарламалық Материалды бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және білім алушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу тұрақты мектеп жүйелерінде инклюзивті ортадағы барлық оқушыларды қолдау үшін көмекші құралдар мен АКТ-ны қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Іс-қағаздарын жүргізу негіздері (Minor)
Ұйымдар мен мекемелерде құжаттармен жұмыс істеу, оларды дұрыс рәсімдеу, сақтау және басқару тәртібін қамтитын ғылым мен практика саласы. Іс-қағаздарын жүргізу ұйымның тиімді жұмыс істеуі үшін маңызды рөл атқарады, себебі құжаттар арқылы ақпарат алмасу мен басқару шешімдері қабылданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Аударма теориясы мен практикасы (Minor)
Аударма процесінің негіздерін, принциптерін және заңдылықтарын зерттейтін ғылым. Аударма практикасы теорияны қолдана отырып, аударма жұмыстарын орындау әдістерін үйретеді. Практикалық аспектілер, мысалы, мәтінді аудару, сөздерді дұрыс таңдау, контексті дұрыс түсіну және мәдени ерекшеліктерді ескеру арқылы жүзеге асады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Павлодар Ертіс өңірінің тарихи тұлғалары (Minor)
Павлодар Ертіс өңірінің тұлғалары туралы тарихи білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында студенттер тарихтағы жеке тұлғалардың рөлін зерделеуде практикалық дағдыларға ие болады, Малайсары Тархан, Олжабай Батыр, Бұқар Жырау, Мұса Шорманов, Мәшһүр Жүсіп Көпеев, Естай Беркімбаев және т. б. сияқты ата-бабалардың бай рухани мұрасынан қалған қосымша білімді игереді, мұрағаттық, көркем және публицистикалық материалдармен жұмыс жасай отырып, өмірді жақсы біледі және тәуелсіз Қазақстанды құру ісіне баға жетпес үлес қосқан Павлодар Ертіс өңірінің ұлттық зиялыларының қызметі
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Бұл курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтарға) іскерлік дағдыларды, экономика негіздері мен қаржылық сауаттылықты дамыту үшін теориялық білім береді. Мазмұны: экономика және қаржылық сауаттылық негіздері, жеке қаржы: кірістер, шығыстар, бюджет, жеке тұлғалардың банкроттығы және жеке қаржылық қамтамасыз ету, кәсіпкерлік: түсінігі, оның негізгі түрлері және ұйымдастыру формалары, шаруашылық қызметінің нәтижелерін талдау және бағалау. Пәнің дағдылары: шешендік өнері, бизнесті басқару дағдылары, заманауи қаржылық құралдарды пайдалану дағдылары, өзіндік адамгершілік және азаматтық ұстанымын дамыту дағдылары; халық үшін қаржылық тәуекелдер мен банкроттықты ескере отырып, жеке қаржыны жоспарлау және басқару дағдылары. Оқыту нәтижелерін бағалауы топтық жұмыс, жобаны қорғау және тестілеу түрінде болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кеңестік кезең тұсындағы қазақ әдебиеті және оқыту негіздері
Кеңестік дәуірдегі қазақ әдебиетінің даму бағыты; сол кезеңдегі тарихи, қоғамдық, саяси-әлеуметтік жағдайдың әдебиеттің дамуына тигізген әсері. Осы дәуірдегі әдебиеттің тарихи, идеялық-көркемдік табиғатын жаңаша танытудағы ғылыми-сыни еңбектер. Кеңестік дәуір әдебиетінің ішінара кезеңдерге бөлінісі. Әр кезеңдегі қазақ кеңес әдебиетінің даму бағыты. Жанр табиғаты, шығарманың көркемдік әлемі, туындының жазылу тарихы, типтендіру мәселелері. С.Сейфуллиннің шығармашылық өмірбаяны. Сәкен поэзиясының өзіндік ерекшеліктері. Б.Майлин - әңгіме жанрының шебері. Б.Майлин повестерінің тақырыбы, идеясы, бейне және тип. М.Жұмабаевтың поэзия әлеміндегі көркемдік ізденістері. Ақын поэмаларындағы шеберлік. Образдардың сомдалуы, сиволикалық мәні. ҰОС және соғыстан кейінгі жылдардағы қазақ әдебиетінің өзіндік ерекшеліктері, белгілі қаламгерлер М.Әуезов, Ғ.Мүсірепов, С.Мұқановтардың әдеби үрдістегі орны. Олардың шығармашылық мұрасын бүгінгі күн тұрғысынан талдау. ХХ ңасырдың 60-90 жылдардағы әдебиеттегі «жылымы» кезеңі, идеялық-тақырыптық және көркемдік ізденістер. Оқыту әдістері мен оқыту: активті, интерактивті, репродуктивтік. Студент белсенділігі: дәуірлік кезеңдегі көркем әдебиеттің өзіндік ерекшеліктерін ашып көрсету үшін көркем мәтінді талдай алу әрекетіндегі студенттің өзіндік жұмысы (СӨЖ), дәрістен алған теориялық білімін жинақтап, ғылыми ойлауын арттыру үшін студенттің оқытушының бірлесіп жұмысы (СОӨЖ). Бағдарламалық және ақпараттық қамтамасыз ету: интерактивті тақта, АКТ. Білім алушыны бағалау тәсілдері: аралық бақылау ауызша, қорытынды бақылау ауызша емтихан.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлем әдебиеті және оқыту негіздері
Аңыз және ауызша шығармашылық. Өнер және әдебиет. Ежелгі грек эпосы. Киелі кітап. Ежелгі Қытай әдебиеті. Ежелгі Үндістан әдебиеті. Ежелгі Жапон әдебиеті. Орта ғасырлық роман. Дантенің «Божественная комедиясы». Қайта жаңғыру дәуірінің романы мен драмасы. Ағартушылық әдебиеті. Әлем әдебиетінің ХХғ. мен «күміс» ғасыр әдебиеттерінің шығармашылық ізденістері. ХХғ. әдебиеті мен театры. Орта ғасырлардағы шетел әдебиетіндегі бағыттары, жаңа кезеңдегі Қайта өрлеу. ХІХ ғасыр мәдени-тарихи дәуір ретінде. ХІХ ғасырдың І жартысындағы Романтизм көркем әдіс және әдеби бағыт ретінде. XX ғасырдағы шетел әдебиетінің негізгі даму тенденциялары. Бағыттар, ағымдар, мектептер. Франция әдебиеті. Ұлыбритания әдебиеті. АҚШ әдебиеті. Германия әдебиеті Оқыту әдістері мен оқыту: активті, интерактивті, репродуктивтік Дәстүрлі білім беру технологиялары білім беруде қолдануды білдіреді практикалық сабақтар сияқты жұмыс әдістерінің процесі. Сондай-ақ, курста жаңа ақпараттық технологияларды қолдану, атап айтқанда, - мультимедиялық бағдарламалар (дәріс тақырыптары бойынша презентациялар), - фотоматериалдар (шетелдік басылымдарға иллюстрациялар, арналған фотоматериалдар оқылатын шығармалардың авторларына), - аудиоматериалдар (аудиокітаптар, зерттелетін авторлармен сұхбаттан үзінділер шығармалар), - бейнематериалдар (зерттелетін жұмыстардың бейімделуі). Сабақтарды өткізу кезінде белсенді және интерактивті нысандарды пайдалану көзделеді сабақтар: пікірталастар, презентациялар, сахналау. Студент белсенділігі: дәуірлік кезеңдегі көркем әдебиеттің өзіндік ерекшеліктерін ашып көрсету үшін көркем мәтінді талдай алу әрекетіндегі студенттің өзіндік жұмысы (СӨЖ), дәрістен алған теориялық білімін жинақтап, ғылыми ойлауын арттыру үшін студенттің оқытушының бірлесіп жұмысы (СОӨЖ) Бағдарламалық және ақпараттық қамтамасыз ету: интерактивті тақта, АКТ Білім алушыны бағалау тәсілдері: аралық бақылау ауызша, қорытынды бақылау тест түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жалпы тіл білімі
Мақсаты: студенттерді қазіргі тіл теориясының негізгі тұжырымдарымен, тіл білімінің даму тарихымен, қазіргі әлемдік лингвистикадағы өзекті бағыттар туралы түсінік қалыптастыра отырып, тіл білімі мәселелерімен және зерттеу жіктемесімен таныстыру. Пәннің мазмұны: Кіріспе: Тіл білімі ғылымдар жүйесінде жеке ғылым ретінде, басқа ғылым салаларымен байланысы, өзіндік сипаттары. Тіл білімі ғылымының теориясы, таңбалық сипаты. Тіл білімі ғылымының тарихы. Ежелгі Грек, Қытай, Үнді, Түркі тіл білімі. Орта ғасыр тіл білімі. XV-XVIII, ХІХ ғасыр тіл білімі және салыстырмалы-тарихи грамматика. ХІХ ғасыр және ХХ ғасыр тіл білімі ондағы негізгі бағыттар мен мектептер. ХХ ғасыр тіл білімі және структурализм. Структуралық тіл білімінің идеясы, оның негізгі белгілері, мектептер. ХХІ ғасыр тіл білімі. ХХ-ХХІ ғ. тоғысындағы тіл білімі. Оқыту әдістері мен оқыту: активті, интерактивті, репродуктивтік. Студент белсенділігі: ғасырлар тоғысындағы жалпы тіл білімінің өзіндік ерекшеліктерін танып, түсіну үшін теориялық ақпарат (теориялық, тұжырымдамалы, танымдық, ) алу әрекетіндегі студенттің өзіндік жұмысы (СӨЖ), алған білімін жинақтап, жинақтаған білімін, ғылыми ойлауын арттыру үшін студент пен оқытушының бірлесіп жұмыс жасайды (СОӨЖ). Бағдарламалық және ақпараттық қамтамасыз ету: интерактивті тақта, АКТ. Білім алушыны бағалау тәсілдері: аралық бақылау тест, сұрақ-жауап, қорытынды бақылау ауызша емтихан.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиет теориясы
Мақсаты: әдебиеттің жалпы даму заңдылығы, табиғаты, тектері мен түрлері т.б. туралы теориялық білім беру және оны тәжірибеде қолдана алуын қалыптастыру. көркем әдебиеттің мәні, табиғаты, өзіндік ерекшеліктері, заңдылықтары туралы білім беру, студенттердің көркем шығарманы нақты талдау дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Әдебиет туралы ғылым. Әдебиеттің үш текке (эпос, лирика, драма) бөлінуі. Эпикалық жанр, түрлері, ерекшеліктері. Лирика, түрлері. Драма, түрлері мен ерекшеліктері. Көркем бейне және образдылық. Тип. Образ жасау тәсілдері. Көркем образдың әдіс тұрғысынан, тек, тәсіл тұрғысынан жіктелуі. Сюжет пен композиция. Фабула. Сюжеттен тыс тұратын композициялық тәсілдер. Өлең құрылымы. Шумақ, бунақ, тармақ, буын, ұйқас. Троп, фигура, айшықтау. Көркемдік әдіс. Әдеби ағым-бағыттар. Әдеби стиль. Оқыту әдістері: активті, интерактивті, репродуктивтік Бағдарламалық және ақпараттық қамтамасыз ету: интерактивті тақта, АКТ Білім алушыны бағалау тәсілдері: аралық бақылау, ауызша, қорытынды бақылау, ауызша емтихан.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақ тілі емлесі мен тыныс белгілері
Болашақ мұғалімдер қазақ тілі сөздерінің жазылу заңдылықтары мен лингвистикасына теориялық саралау жүргізеді. Қазақ тілінің емле ережелерін, тыныс белгілерінің теориясын меңгеруге үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Құрмалас сөйлем синтаксисі және оқыту негіздері
Құрмалас құрамындағы байланыстарды ажыратуды меңгертеді. Білім беру мен оқытудың әдістері: Педагогтік бағыттағы білім беру мен түсіндіру, баяндау, талдау әдістері Студенттің қызметі:. Тыңдалым әрекетін жетілдіру Бағдарламалық қамтамасыз ету мен құрал-жабдықтар: АКТ, электрондық оқулықтар және т.б. Білім алушыларды бағалау әдістері: аралық бақылау, емтихан, тест және ауызша тапсырмалардан тұрады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті және оқыту негіздері
Қазақ поэзиясындағы тәуелсіздік идеясының көрініс табуы. Адам болмысының ұлттық поэзияда суреттелуі. Қазіргі поэзиядағы тақырыптық ерекшеліктер, жанрлар жүйесі мен көркемдік-эстетикалық құндылықтар, тілдік-стильдік сипаттар. Тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ прозасының даму үрдістері. Ұлттық прозаның шағын, орта және кең көлемді түрлерінің бағыт-бағдары мен өзіндік өзгешеліктері. Қазақ әңгімесінің тақырыптық-идеялық және көркемдік сипаты. Қазіргі повестердегі қоғамдық құбылыстар мен өмірдің ақиқат жайттары, адам болмысы, уақыт бедері, табиғаттың көркем көріністері. Қазіргі романдардың жанрлық ауқымы. Драматургия жанрының басты бағыттары мен ерекшеліктері. Қазіргі драмадағы тарихи тақырыптар, халық өмірі мен кезеңі, танымал тұлға мен тағдыр талқысы, әлеуметтік және отбасылық мәселелер мәні. Қазіргі кезең тақырыптарының театр өнерінен алар орны. Оқыту әдістері мен оқыту: активті, интерактивті, репродуктивтік Студент белсенділігі: дәуірлік кезеңдегі көркем әдебиеттің өзіндік ерекшеліктерін ашып көрсету үшін көркем мәтінді талдай алу әрекетіндегі студенттің өзіндік жұмысы (СӨЖ), дәрістен алған теориялық білімін жинақтап, ғылыми ойлауын арттыру үшін студенттің оқытушының бірлесіп жұмысы (СОӨЖ) Бағдарламалық және ақпараттық қамтамасыз ету: интерактивті тақта, АКТ Білім алушыны бағалау тәсілдері: аралық бақылау ауызша, қорытынды бақылау ауызша емтихан.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақ тілі мен әдебиетін оны оқыту әдістемесімен байланыстыра алады. Және оны тәжірибеде және қызметте қолданады.
- Мамандық бойынша зерттеу жұмыстарын жүргізеді; ғылыми жобаға жетекшілік жасайды;
- Кез келген жағдайда теориялық білімін тәжірибемен ұштастырады; қызметіне қатысты қиындықтарды шеше алады;
- Пәннің өзіндік ерекшелігіне байланысты әлеуметтік, этикалық және ғылыми ақпараттарды медиа құралдарынан, баспадан, оқулықтардан, оқып, өзіндік пайым беріп, талдайды.
- Кәсіби қызметте академиялық адалдық қағидаларын толық қолдайды; академиялық мәдениеттілікті сақтайды;
- Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқытудың жеке траекториясы мен бейімдеу бағдарламаларын дайындайды;
- Жаңа технологиялар мен әдіс-тәсілдердің салыстырмалы түрде өзіндік ерекшеліктерін таниды; оларды білім алушылардың танымына және пәннің мақсат-міндетіне қарай тиімді қолданады;
- Қазақ тілі мен әдебиетін оқытуда білімдерін тереңдетуде ғылыми ізденістер мен ой-пікірлерді саралайды; сыни баға береді; қорытынды тұжырым жасайды; бағалайды, пәнге оқытуда қиындықтарды шеше алады; оқыту жүйесін модельге түсіре алады; кез келген ақпаратты интерпретациялайды; талдайды; бағыт бойынша білімдерін толықтырады;
- Айтылым, жазылым, оқылым, тыңдалым дағдылары жоғары мамандық деңгейінде қалыптасады, тіл білімі және әдебиеттану бойынша ұғым-бірліктерді толық меңгеріп, қолданады;
- Қазақ тілі мен әдебиетін оқытуда жаңа технологиялар мен әдістерді қолданады; зерттеу әдістері арқылы жаңа педагогикалық технологиялардың өзіндік ерекшеліктерін саралайды.
- Қазақ тілі мен әдебиеті бойынша теориялық білімдерін қолданады. Оқыту барысында білім алушылардың бойында әдістемелік дағдыларын, шеберліктерін қалыптастырады.
- Пәнге қатысты тәжірибелік және шығармашылық мәселелерді шешуде қашықтықтан оқыту мен ақпараттық байланыс технологиясын (АБТ) қолданады;
Ұқсас БББ
6B01710 Қазақ тілі мен әдебиеті (ІР)
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01710 Қазақ тілі мен әдебиеті (IP)
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01710 Қазақ тілі мен әдебиеті (ІР)
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01710 Қазақ тілі мен әдебиеті (ІР)
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01710 Қазақ тілі мен әдебиеті
Академик Ә.Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті (Halyqtar dostyǵy)
6B01710 Қазақ тілі мен әдебиеті (ІР)
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01710 Қазақ тілі мен әдебиеті (ІР)
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01710 Қазақ тілі мен әдебиеті
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті