6B01902 Арнайы педагогика в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Арнайы және инклюзивті білім беру саласында ЕББҚ бар балалармен жұмыс істеу үшін адамгершілік құндылық-жеке критерийлерге бағытталған жаңа педагогикалық модельдерді қолданатын құзыретті арнайы педагогтарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: педагогикалық психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеріп, психологиялық-педагогикалық білімді практика жүзінде қолданудың негізгі салаларын біледі , оқу және тәрбие үдерісіндегі адамның танымдық және жеке даму заңдылықтарын, фактілер мен құбылыстарды талдайды , әр түрлі деңгейдегі білім беру ортасын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуде кешенді тәсілді қолданады , үздіксіз оқыту тұжырымдамасын адамның когнитивті және жеке даму үрдісінің бөлігі ретінде түсінеді , жеке, қоғамдық және желілік деңгейлердегі қарым-қатынас пен өзара әрекеттестіктің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын қолданады , оқуға көмектесу үшін ең қолайлы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу әдістерін таңдай алады (офлайн, онлайн, аралас, гибридті) , қолайлы орта қалыптастыруға және дамуына ықпал ететін әрекет жасай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Генетика негіздері
Адам генетикасының пәні, міндеттері мен әдістерін, адамның генетикалық зерттеу объектісі ретіндегі ерекшеліктерін, адам генетикасының негізгі бөлімдерін, адам генетикасы әдістерінің ерекшелігін ашады. Адам генетикасының даму тарихын, клиникалық-генеалогиялық әдісті, әдістің міндеттерін, тұқым қуалаудың аутосомды-доминантты түрін, аурулардың санатын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Нейропсихология негіздері
Психикалық үдерістерді мидың ұйымдастыруын, ми мен психиканың дамуының өзара байланысын, нейропсихологиялық синдромдық тәсілдің әдістемесі мен әдістемесін және нейропсихологиялық зерттеу әдістемесін қарастырады. Мидың зақымдануы кезіндегі симптомдарды, синдромдарды және диагностиканың әдістерін, физиологиялық процестердің көмегімен психикалық процестерді ұйымдастыруды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Невропатология
Адамның жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметін, жүйке жүйесінің эволюциясын, мидың жас эволюциясын, жүйе генезі туралы ұғымды, жүйке клеткасының құрылысын, синапс туралы ұғымды, жұлынның құрылысын қарастырады. Бас миының құрылымын, бас миының қабықтарын, өткізгіш жолдарды, жүйке жүйесінің құрылымындағы блоктарды,сондай-ақ негізгі неврологиялық синдромдарды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Мақсаты-студенттерді қазіргі қоғам өмірінің экономикалық проблемаларымен таныстыру, экономикалық ойлауды қалыптастыру және кәсіпкерлік саласындағы теориялық негіздер мен практикалық дағдылар саласында білім алу. Студенттерде экономиканың жұмыс істеу заңдылықтары туралы кешенді идеяны қалыптастыруға, кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі салаларында қолданбалы құзыреттерді алуға бағытталған іскерлік білім алуға бағытталған, өз бизнесін құру және табысты жүргізу ерекшеліктерін ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Арнайы білім беру негіздері
ҚР және шет елдердегі арнайы білім беру жүйесінің даму тарихын; арнайы білім беру теориясы мен тәжірибесінің жалпы мәселелерін; арнайы педагогиканың ғылыми негіздерін зерттейді. ҚР мүмкіндіктері шектеулі балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау жүйесін сипаттайды; зияты зақымдалған, сөйлеу, есту, қимыл-қозғалысы бұзылған балалардың, сондай-ақ ауыр және күрделі бұзылған балалардың білім алуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ілиястану
Пәннің мақсаты Ілияс Жансүгіровтың шығармаларын терең әрі жан-жақты зерделеу арқылы қазақ халқының әдебиетін, өнерін, дәстүрлерін, мәдениеті мен тілін бағалайтын, эстетикалық талғамы жоғары терең ойлы тұлғаны дамыту болып табылады. Ілияс Жансүгіров шығармаларының қазақ әдеби тілін дамытудағы маңыздылығын түсінуді; зияткерлік-шығармашылық ойлау дағдыларын, ұлттық-рухани мұра құндылықтарын бағалай білуді қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты - ғалымдардың қазіргі жетістіктеріне негізделген ғылыми зерттеулерді жүргізудің принциптері, технологиялары, практикалық әдістері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру. Ғылыми мәдениет пен этиканың базалық негіздерін, ғылыми мәтіндерді икемді қабылдауды, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру кезінде алған білімдерін тиімді қолдану дағдыларын, зерттеу нәтижелерін талдау және жалпылау қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Мақсаты – білім алушыларды құқықтың негізгі салалары мен институттары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері, сондай-ақ мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарымен таныстыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің дағдыларын және мемлекет пен қоғамдағы құқықтың негізгі функциялары, оның құқықтық мемлекеттің, азаматтық қоғамның дамуына әсері туралы теориялық білімнің жоғары деңгейін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі, педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді , білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Арнайы психология
Л. С. Выготский бойынша психикалық дизонтогенез, біріншілік және екіншілік кемістігі түсінігін ашты. Күрделі кемшіліктер жағдайында дамуды, психикалық дамудың бұзылуының түрлерін: дамымауды, дамуды кідіртуді, зақымдалған дамуды, бұрмаланған дамуды зерттейді. Туа біткен немесе жүре пайда болған ақаулары бар балалардың психикалық даму нормасынан ауытқушылықты түзету және алдын алудың әдістемелік, теориялық және қолданбалы аспектілерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Дефектология негіздері
Дефектологияның мақсаттары мен міндеттерін, дефектология бөлімдерін, дефектологияның басқа ғылымдармен байланысын, мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің формалары, құралдары мен әдістерін, қандай да бір кемістіктің пайда болуын, психикалық функциялардың дамуындағы себеп-салдарлық байланыстарды анықтауды және бала өмірінің әлеуметтік-педагогикалық жағдайларын зерделеуді қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Мақсаты – экологиялық процестерді талдауға, антропогендік қызметтің әлеуметтік-экологиялық салдарын, төтенше жағдайларда қорғау әдістері мен технологияларын бағалауға мүмкіндік беретін Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері бойынша білім қалыптастыру. Адам денсаулығына экологиялық факторлардың әсерін бағалау дағдыларын қалыптастырады; тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін арттыру жөніндегі іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру үшін экологиялық процестерді болжау; авариялардың, апаттардың, дүлей зілзалалардың ықтимал салдарын ескере отырып, қолайсыз экологиялық және төтенше жағдайларда шешімдер қабылдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: адам тұжырымдамалары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; оқыту теориялары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; жан-жақты оқыту үдерісіне қолайлы оқыту теориялары мен педагогикалық үлгілерді қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Қаржылық сауаттылық негіздері курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Сондай-ақ, курс аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерге бағдарлануға үйренеді.Жеке қаржыны басқару саласында білім дағдыларын алуға ықпал етеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мүмкіндігі шектеулі балаларға қол еңбегін оқытудың теориясы мен технологиясы
Мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған мектептерде қол еңбегін оқытудың мақсаттары мен міндеттерін, әдістемелік негіздерін, қол еңбегін оқыту құралдарын және мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс істеу әдістемесін қарастырады. Қол еңбегін оқыту әдістемесінің әдіснамалық негіздерін, оның басқа ғылымдармен байланысын ашады. Қол еңбегін оқытудың материалдық базасын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі сурдопедагогика
Есту қабілеті бұзылған мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқыту көзқарасының даму тарихын; есту қабілетінің төмендеуінің ерте және мектепке дейінгі балалардың психикалық дамуына әсерін; балалардың есту қабілетінің бұзылуының жіктелуін; есту қабілеті бұзылған ерте және мектепке дейінгі балалардың психикалық даму ерекшеліктерін; есту қабілеті бұзылған мектепке дейінгі балалардың жалпы даму түріндегі мүмкіндіктерін зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Мүмкіндігі шектеулі балаларға математиканы оқыту әдістемесі
Математиканы оқыту әдістемесі курсының пәнін, міндеттерін, мазмұнын, арнайы Әдістеменің даму тарихын қарастырады. Арнайы мектепте математиканы оқытуды ұйымдастырудың мазмұны, әдістері мен құралдарын оқытады. Оқу әдістемесін ашады: сандарды, нөмірлеуді, арифметикалық әрекеттерді, өлшеудің жүйесін, кестелік көбейту мен бөлуді, қарапайым және құрамдас арифметикалық есептерді, уақыт және геометриялық материалды, арнайы мектептегі бөлшектерді қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Зерде бұзылысы бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Психологиялық-педагогикалық диагностиканың теориялық негіздерін; психологиялық-педагогикалық және дифференциалдық диагностиканы қолдану саласын; психодиагностикалық тексеру жүргізудің жалпы принциптерін; интеллекті бұзылған балалардың психологиялық-педагогикалық және дифференциалдық диагностикасы әдістемелерін жіктеуді оқытады. Диагностикалық құралдарды пайдалану, зияты зақымдалған балаларға психологиялық-педагогикалық тексеру жүргізу, диагностикалық-консультациялық қызмет жүйесін ұйымдастыру дағдылары мен іскерлігін қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Естуі қабілеті зақымдалған балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Психологиялық-педагогикалық диагностиканың теориялық негіздерін; психологиялық-педагогикалық және дифференциалдық диагностиканы қолдану саласын; психодиагностикалық тексеру жүргізудің жалпы принциптерін; есту қабілеті зақымдалған балалардың психологиялық-педагогикалық және дифференциалдық диагностикасы әдістемелерін жіктеуді оқытады. Диагностикалық құралдарды пайдалану, есту қабілеті бұзылған балаларға психологиялық-педагогикалық тексеру жүргізу, диагностикалық-консультациялық қызмет жүйесін ұйымдастыру дағдылары мен іскерлігін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Психологиялық-педагогикалық диагностиканың теориялық негіздерін; психологиялық-педагогикалық және дифференциалдық диагностиканы қолдану саласын; психодиагностикалық тексеру жүргізудің жалпы принциптерін; психологиялық-педагогикалық және дифференциалдық диагностика әдістемелерін жіктеуді оқытады. Диагностикалық құралдарды пайдалану дағдылары мен білігін қалыптастыруға, мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық тексеру жүргізуге, диагностикалық-консультациялық қызмет жүйесін ұйымдастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Мектепке дейінгі арнайы педагогика
Арнайы мектепке дейінгі педагогикада мүмкіндіктері шектеулі балаларды зерттеу ғылым ретінде, оның мақсаттары мен міндеттерін, сондай-ақ проблемалары бар балалардың дамуындағы ерте және мектепкке дейінгі балалардың рөлін ашады. Мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған арнайы мекемелер жүйесін; мектепке дейінгі ұйымдарда арнайы жұмыстарды ұйымдастыруды; психикалық даму динамикасын, мектепке дейінгі мекемелерде дамыту ортасын құру мәселелерін зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Есту қабілеті зақымдалған балаларды еңбекке оқыту
Есту қабілеті зақымдалған балалардың қол еңбегін оқыту теориясы мен технологияларын, қол еңбегі саласындағы білімі мен іскерлігін, қол жұмыстарын жасау кезінде сабақ өткізу кезінде педагогикалық инновацияны және сандық компьютерлік технологияларды пайдалануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі олигофренопедагогика
Түзете оқытудың ықпалымен баланың даму ерекшеліктері мен заңдылықтарын; әртүрлі түзеу немесе оңалту түріндегі мекемелерде зиятында ауытқуы бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің принциптерін, мазмұнын, әдістерін; әртүрлі деңгейдегі зиятында ауытқуы бар балалармен түзету жұмысында жеке тәсілді қамтамасыз етуді; бұзылуларды ескере отырып, балаларға арналған арнайы мекемелердің жүйесі мен құрылымының вариативтілігін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Интеллектісі бұзылған балаларға қол еңбегін оқытудың теориясы мен технологиясы
Зияты зақымдалған балаларға арналған мектептерде қол еңбегін оқытудың мақсаттары мен міндеттерін, әдістемелік негіздерін қарастырады. Қол еңбегін оқыту әдістемесінің әдіснамалық негіздерін, оның басқа ғылымдармен байланысын ашады. Зияты зақымдалған балалардың қол еңбегін оқытудың материалдық базасын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Логопедия
Логопедияның теориялық және әдіснамалық негіздерін, пәнін, нысанын, әдістерін, міндеттерін, қағидаларын, басқа да ғылыми пәндермен өзара байланысын ашады. Сөйлеу тілінің анатомо - физиологиялық механизмдерін, заңдылықтарын және даму кезеңдерін зерттейді. Сөйлеу тілі бұзылған балаларды тексеруді, сөйлеу тілінің бұзылыстарын жіктеуді, клиникалық-педагогикалық жіктеуді сипаттайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер: оқытуға сәйкес келетін педагогикалық модельдерді таңдай алады, технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, педагогикалық оқыту әдістерін шығармашылық және әр түрлі қолдана алады, оқытуда қолайлы оқу ортасын қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Психопатология
Курс психологиялық бұзылыстардың әртүрлі формаларын анықтау үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыруды қарастырады. Осы курсты оқу барысында студенттер психопатологиялық процестердің табиғатын, олардың пайда болу себептерін, жіктелу принциптерін, жүйелі зерттеу және емдеу әдістерін, психикалық ауруларды, олардың этиологиясын, патогенезін, клиникасын, даму заңдылықтарын, емдеу шараларын және еңбекке қабілеттілікті қалпына келтіру тәсілдерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Олигофренопедагогика
Олигофренопедагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздерін, пәні, нысаны, әдістері, міндеттері, принциптері және басқа ғылыми пәндермен өзара байланысын ашады. Ақыл-ой кемістігі бар балаларды тәрбиелеу және оқыту мәселелерін және оларды әлеуметтік оңалту мәселелерін зерттейді. Зияты зақымдалған балаларды оқыту және тәрбиелеу әдістерінің, тәсілдерінің, құралдарының мазмұнын әзірлеу және олардың арнайы мекемелерде ұйымдастыруын сипаттайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Логопедиялық технологиялар
Әр түрлі сөйлеу бұзылыстары кезінде сөйлеу тыныс алу технологиясын; артикуляциялық гимнастиканы; сөйлеу бұзылыстары кезінде сөйлеу тыныс алуын қалыптастыру технологиясын; дауысты түзету технологиясын; тыныс алу-дауыс жаттығуларын; ауызша сөйлеуді қарқынды-ырғақтық ұйымдастыруды түзету технологиясын; сөйлеуді қарқынды-ырғақтық ұйымдастыруды түзету тәсілдерін үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі есту қабілеті зақымдалған балалармен түзету жұмыс
Мектепке дейінгі білім беру деңгейінде есту қабілеті нашар балалармен түзету жұмыстарын, ойын және практикалық жаттығулар пайдаланылуы мүмкіндігін зерттейді. Есту қабылдауды дамыту міндеттерін, мазмұнын, әдіс-тәсілдерін, жұмыс және оқыту айтылу, тіл дамыту, танымдық қызметін дамыту жұмыстарын ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Мектепке дейінгі логопедия
Мектепке дейінгі логопедияның теориялық және әдіснамалық негіздерін; сөйлеудің анатомо - физиологиялық механизмдерін; балалардың сөйлеу дамуының заңдылықтары мен кезеңдерін; сөйлеуі бұзылған балаларды тексеруді үйренеді. Сөйлеу бұзылыстары түрлерін қарастырады: сөйлеудің дыбыстық жағының бұзылуы; сөйлеудің лексикалық-грамматикалық жағының бұзылуы; жазбаша сөйлеудің бұзылуы; дауыстың бұзылуы; сөйлеу екпіні мен ырғағының бұзылуы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Сурдопедагогика
Сурдопедагогика саласы бойынша ғылыми түсініктері мен құзыреттіліктерін, есту қабілеті бұзылған балалар мен жасөспірімдерді оқыту мен тәрбиелеудің негізгі принциптерін меңгереді, ережелерін біледі , олардың бұзылған функцияларына түзету ықпал ету құралдары мен әдістерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Мақсаты: оқу,оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Студенттер мүмкін: әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығында ынтымақтастыққа жәрдемдесу
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Естуі қабілеті бұзылған балаларды психологиялық-педагогикалық әлеуметтендіру
Есту қабілеті зақымдалған балалардың психологиялық-педагогикалық әлеуметтенуінің ерекшеліктерін ашады. Қалыптастыруға бағытталған ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқыту, әртүрлі психикалық жағдайларды диагностикалау, балалардың тиісті контингентін арнайы оқу-тәрбие мекемелерінде жинақтау қабілеті бар арнайы педагогтың кәсіби сапасын арттыруды қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Зияты зақымдалған балаларды психологиялық-педагогикалық әлеуметтендіру
Зияты зақымдалған балаларды әлеуметтік бейімдеу, ақыл-ой кемістіктері нің тәсілдері мен әдістері зерттейді. Бағытталған дағдыларын қалыптастыру шарттарын айқындау және іске асыру, түзету-тәрбие жұмысын, таңдау оңтайлы жұмыс бағыттарын анықтау және кемшіліктерді барынша азайту мүмкіндіктерін береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі Студенттер, мүмкін: бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсіну (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау),оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Аутизмі бар балаларды оқыту және дамыту
Аутизмі бар балаларды оқыту және дамыту ерекшеліктерін, эмоциялық-тұлғалық саладағы бұзылулар салдарынан бейімделу мен әлеуметтендіруде қиындықтарға тап болған балалар мен жасөспірімдерді кешенді психологиялық сүйемелдеу жүйесін әзірлеуді ашады. Аутист баланың әлеуметтік бейімделу деңгейін арттырудағы түзету және психотерапиялық жұмыс мүмкіндіктерін, балалар аутизмін мінез-құлықтық түзету әдістерін зерттейді (АВА-терапия);
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылуы кезіндегі логопедиялық жұмыс
Алалия және афазия, себептері, механизмдері, симптоматику бұзылу дәрежесі мен тіл туралы түсініктерін ашады. Алалии және афазия, сипаттамасын, олардың негізгі формалары мен жіктеулерін қарайды. Ерте және саралау диагностикасы бұзылыстарында; принциптері, технологиялары мен жүйесін түзету-педагогикалық жұмыстарны зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Көмекші мектепте тарихты оқытудың арнайы әдістемесі
Көмекші мектепте тарихты оқытудың арнайы әдістемесі мазмұнын, міндеттерін, құрылымын, оқу пәнін, оқу бағдарламасын, оқу жүктемесін қарастырады. Зиятында ауытқуы бар балаларды оқытуда қойылатын талаптарды, әдіс-тәсілдерді, заманауи технологияларды, олардың ерекшеліктерін, тарихи білімін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Психикалық дамуы тежелген балаларды түзете-дамыта оқыту
Психикалық дамуы тежелген балаларды түзете-дамыта оқытудың ерекшелігі мен ерекшеліктерін, түзету-дамыту жұмысының әдістері мен тәсілдерін, психикалық дамуы тежелген балалардың танымдық саласын дамытуға арналған арнайы құралдар мен жаттығуларды, бастауыш мектепте психикалық дамуы тежелген балаларды оқытуда қолданылатын педагогикалық технологияларды зерделейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Зерде бұзылысы бар балалардың дене және психосоматикалық дамуының арнайы әдістемесі
Зиятында ауытқуы бар балалардың психосоматикалық дамуының бұзылыстары, зерттеу әдістерін ашады. Зияты зақымдалған балалардың психосоматикалық және дене дамуының клиникалық-психологиялық сипаттамасын қарастырады. Зияты зақымдалған балалардың қозғалыс функциясының онтогенезін, себептері және бұзылулардың қозғалыс функцияларының дәрежедегі қимыл-қозғалыс бұзылуының ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Жалпы тіл кемістігі кезіндегі түзету жұмысы
Жалпы тіл кемістігі кезіндегі қазіргі заманғы логопедия процесінде әсер етудің себептері, пайда болу механизмдері жалпы сөйлеу тілінің дамуының және оның әдістері диагностикасы қарастырылады. Сөйлеу тілі бұзылған балаларға негізгі және қосымша диагностикалық және түзетушілік технологияларын пайдаланылатын түзету жұмыстарының пайдаланылуы зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Естімейтін балаларға дыбыс айтуды қалыптастыру әдістемесі
Естімейтін және нашар еститін балалардың психофизиологиялық механизмдерін тәрбиелеу, икемдеу, ауызша сөйлеутілін қалыптастыру. Есту қабілеті бұзылуының себептерін, міндеттері мен, мазмұны, әдістері, әдістемесін ауызша сөйлеу тілін дамыту, айтылу тараптарын ауызша сөйлеу, тыныс алу, дауыс, ырғақтық-әуендік құрылымын, сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолдануын, оқытудың техникалық құралдарын қалыптастыруды зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Аудиология және естуді протездеу
FM-жүйелерінде қазіргі заманғы есту аппараттары, кохлеарлы имплант арқылы, оларды шешу жолдары, пайдаланушылардың есту аппараттарын дұрыс бағытта қолданылуы қарастырылады. Скринингтік зерттеулер, есту қабілеті бұзылыстарын диагностикалаудың сурдопедагогикалық бағалау әдістемесін, объективті және субъективті әдістері, олардың негізгі сипаттамалары, параметрлері есту аппараттарын, жасанды есту мүшесін орнатудың ерекшеліктері, жасанды есту мүшесін орнатудың тиімділігін бағалау сипатталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Арнайы мекемелердегі сурдопедагогтың әрекеті
Мектепке дейінгі мекемелердегі сурдопедагог жұмысының әдістері мен технологияларын, олардың ішінде: естімейтіндер, нашар еститін мектепке дейінгі балаларды дамыту, тәрбиелеу және оқыту үрдістерін, естімейтіндер, нашар еститін мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың мазмұны, әдістерін зерттейді. Осы бөлімнің негізгі ұғымдары туралы түсініктерді қалыптастыруға және зерттелген диагностикалық және түзету технологияларын практикада қолдана білуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жалпы білім беретін мекемелердегі логопедтің әрекеті
Мектепте логопедиялық жұмысты ұйымдастыруды, логопедтік топта логопедиялық жұмысты ұйымдастыру кезеңдері мен жүргізу формаларын зерттейді. Балаларды іріктеу принциптерін және топтарды жинақтауды, сөйлеу қабілеті бұзылған балаларға көмек көрсететін жалпы және арнайы білім беру мекемесінің логопедтік құжаттамасын; түзету оқытуды жоспарлау мен ұстауды қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жалпы білім беру мекемелеріндегі арнайы педагогтың әрекеті
Жалпы білім беру мекемелеріндегі арнаулы педагог жұмысының негізгі әдістері мен технологияларын зерттейді. Қиындықтары тұрақты сипатқа ие және әртүрлі жас кезеңдерінде ұзартылған бақылау мен мамандандырылған көмекті талап ететін балаларды оқыту мен тәрбиелеу міндеттерін шешуге бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қашықтықтан білім берудің әдістемесі мен технологиясы
Қашықтықтан оқыту және электрондық оқыту әдістерінің әдістемелік мәселелері қарастырылады, қазіргі заманғы білім беру тәжірибесін және алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибе, ғылымның жетістіктерін ескеріп, қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, оқу үрдісін ұйымдастырудың ерекшеліктерін игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Заманауи педагогикалық технологиялар
Мүмкіндігі шектеулі балалардың санатына, әртүрлі деңгейіне және қабылдауына байланысты арнайы білім беру жүйесінде заманауи педагогикалық технологияларды қолдануды қарастырады. Мүмкіндігі шектеулі балалардың жеке физикалық ерекшеліктерін ескере отырып, топтық және жеке сабақтарда тапсырмаларды орындау кезінде инновациялық әдістерді қолдануды зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру жағдайында логопедиялық жұмысты ұйымдастыру технологиясы
Инклюзивті білім беру жағдайында логопедиялық жұмысты ұйымдастыру технологиясын қарастырады. Сөйлеу бұзылыстары кезінде тыныс алу технологиясын; артикуляциялық гимнастиканы; сөйлеу бұзылыстары кезінде тыныс алуын қалыптастыру технологиясын; дауысты түзету технологиясын; тыныс алу-дауыс жаттығуларын; ауызша сөйлеуді қарқынды-ырғақтық ұйымдастыруды түзету технологиясын; сөйлеуді қарқынды-ырғақтық ұйымдастыруды түзету тәсілдерін үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқыту
Балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, жеке білім беру бағытын құру, білім беру процесін жоспарлау әдістері мен технологияларын зерделейді. Сабақтарда кедергісіз орта құру және оқу бағдарламаларын әр баланың ерекшеліктері мен қажеттіліктеріне бейімдеу біліктерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Арнайы білім берудегі инновация
Арнайы білім беру жүйесін дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін, білім беруді жаңғырту жөніндегі негізгі құқықтық құжаттарды, арнайы білім берудегі инновациялық процестерді іске асырудың өлшемдері мен шарттарын зерделейді. Инновациялық білім беру жағдайында бағдарлану, педагогикалық ізденісті жүзеге асыру және білім беру процесіне инновациялық технологияларды енгізу білігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Түзете-дамыта оқытуды ұйымдастыру және мазмұны
Түзете - дамыта оқыту сыныптарындағы талдау және салыстыру дағдыларын қалыптастыру және бақылауға бағытталған дамуында ауытқуы бар балалармен коррекциялық жұмыс қарастырылады. Дамуында ауытқуы бар балалармен түзете-дамыта оқыту жүйесін құрудың теориялық-әдіснамалық негіздері, оқытудың негізгі принциптері, ерекшеліктері қарастырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Логопедиядағы ақпараттық-коммуникативтік технологиялар
Логопедиялық сабақтарда кешені оқу-әдістемелік материалдарды, техникалық және аспаптық құралдарды оқу процесінде есептеу техника, нысандары мен әдістері, оларды қолдану қарастырылады. Логопедияда арнайы компьютерлік бағдарлама үшін жеке және топтық сабақтар, балалармен сөйлеу, пайдалану мультимедиаресурстарды Зерттеу қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қазіргі логопедиялық технологиялар
Логопедиялық технологиялар, бағдарламалық және сараланған кезеңдері логопедиялық тексеру қарастырылады. Логопедиялық тексеру, түзету айтылу тараптарынан сөйлеу қалыптастыру, сөйлеу тыныс алу, түзету, дауыс беру, дамыту интонациялық сөйлеу дағдысын қалыптастыру сөйлеудің өзін-өзі реттеу технологияларының теориялық негіздері зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім берудің педагогикалық технологиялары
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың бірлескен және жеке оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыру үшін қажетті заманауи педагогикалық технологияларды пайдалану дағдыларын дамыту болып табылады. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу технологияларын; ұйымдастырушылық технологияларды; барлық білім алушылардың қажеттіліктеріне жауап беретін бейімделген білім беру ортасын құру технологияларын; барлық қатысушыларды білім беру процесіне қосу технологияларын зерделейді; білім беру инклюзиясы контекстіндегі топтық келісім технологияларын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллектті құру мен қолданудың негізінде жатқан негізгі ұғымдарды, әдістер мен алгоритмдерді зерттеуге бағытталған. Осы пән бойынша студенттер машиналық оқытудың теориялық негіздерін, нейрондық желілер, табиғи тілді өңдеу алгоритмдері және компьютерлік көруді үйренеді. Олар сондай-ақ өмірдің әртүрлі салаларында жасанды интеллектті қолданудың этикалық, әлеуметтік және құқықтық аспектілерімен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Түзете-дамыта оқытудағы ақпараттық-коммуникативтік технологиялар
Сабақтарда мультимедиаресурстарды пайдалану, зиятында ауытқуы бар балалармен жеке және топтық сабақтарда компьютерлік бағдарлама қолдану қарастырылады. Кешенді оқу-әдістемелік материалдарды, техникалық және аспаптық құралдарды оқу процесінде есептеу техника, нысандары мен әдістері, оларды қолдану технологиялар түзету-дамытушылық оқыту зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Оқытуды жоспарлау және дербестендіру
Мақсаты: педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыру. Студенттер: оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсіне алады; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту мен көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының шығармашылық дамуын қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Критериалды бағалау технологиясы
Критериалды бағалаудың әдіснамалық және әдістемелік негіздерін, принциптерін, функцияларын, модельдерін қарастырады. Нормативтік қызметте бекітілген мемлекеттік стандартқа қатысты білім алушылардың жетістіктерін белгілейді және жекелеген оқушылардың үлгерімін, олардың дайындық деңгейін және мұғалім жұмысының критерийлерін бақылайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Сурдопедагогикадағы ақпараттық- коммуникативтік технологиялар
Сабақтарда мультимедиаресурстарын пайдалану, есту қабілеті бұзылған балаларға жеке және топтық сабақтарда арнайы компьютерлік бағдарлама қолдану қарастырылады. Кешені оқу-әдістемелік материалдарды, техникалық және аспаптық құралдарды оқу процесінде есептеу техника, нысандары мен әдістері, оларды қолдану сурдопедагогикада зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Есту бұзылысы бар балаларға жаратылыстану негіздерін оқыту әдістемесі
Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған мектептерде жаратылыстануды оқыту, мақсаттары, міндеттері және әдістемелік негіздері қарастырылады. Жаратылыстануды оқытудың материалдық базасы, жаратылыстануды оқыту әдістемесі және даму тарихын оқыту сипатталады. Есту қабілеті төмен балаларға жаратылыстануды оқыту, әдістерін, тәсілдерін және құралдарының қолданылуы зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Есту қабілеті зақымдалған балаларды тілге оқыту әдістемесі
Арнайы оқыту әдістемесінің ғылыми негіздерін; орыс (қазақ) тілін есту қабілеті бұзылған балаларға арналған мектепте оқу пәні ретінде, сауатты оқыту әдістемесін қарастырады. Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған мектепте орыс (қазақ) тілін оқыту әдістерін, принциптерін, оқу жұмысын ұйымдастыру формаларын, грамматикалық және сөз-білім беру ұғымдарын қалыптастыру ерекшеліктерін, фонетика мен графиканы оқыту қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Дизартрия кезіндегі түзету жұмысы
Дизартриясы бар балалармен жүргізілетін логопедиялық түзету жұмысының негізгі бағыттарын, дизартриясы бар балалармен жүргізілетін логопедиялық жұмыс жүйесін, логопедиялық әсер етуді қарастырады. балалардың сөйлеу тілін, себептері мен механизмдерін, артикуляциялық массаж және гимнастика, логопедиялық ырғақты қалыптастыру жолдары мен заңдылықтарын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Кохлеарлы имплантациядан кейін баланың естуін, сөйлеуін реабилитациялау
Кохлеарлық имплантация жүйесінің құрылымы мен жұмыс принципін, кохлеарлық имплантациямен балаларды диагностикалық тексеру және іріктеу әдістерін, ота туралы мәліметтерді, кохлеарлық имплантациясы бар балаларды операциялық оңалтудан кейінгі құрылымы мен мазмұнын зерттейді. Кохлеарлық имплантациясы бар балаларды оңалтуды ұйымдастыру мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Тифлопедагогика негіздері
Көрудің бұзылуы кезіндегі ақау және оның құрылымы туралы ұғымды; қалыпты және аномалды дамудың негізгі заңдылықтарының ортақтығын; психикалық дамудағы біріншілік және екіншілік кемістіктерді; көру қабілеті бұзылған баланы оқыту мен дамытудың арақатынасын, компенсаторлық үдерістердің мәндік сипаттамаларын және көру бұзылуының орнын толтыру сатысын ашады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Зерде бұзылысы бар балаларды тілге оқыту әдістемесі
Арнайы оқыту әдістемесінің ғылыми негіздерін; орыс (қазақ) тілін зияты зақымдалған балаларға арналған мектепте оқу пәні ретінде, сауатты оқыту әдістемесін қарастырады. Зияты зақымдалған балаларға арналған мектепте орыс (қазақ) тілін оқыту әдістерін, принциптерін, оқу жұмысын ұйымдастыру формаларын, грамматикалық және сөз-білім беру ұғымдарын қалыптастыру ерекшеліктерін, фонетика мен графиканы үйренеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Дислалия кезіндегі логопедиялық жұмыс
Орыс (қазақ) тілінің фонетикалық құрылымын, балалар жасындағы сөйлеуді меңгерудің онтогенезін, сөйлеу бұзылыстарының жіктелуін, логопедияның жалпы дактикалық және әдістемелік принциптерін, сөйлеу қабілеті бұзылған балаларға логопедтік көмекті ұйымдастыру жұмыстарын және көрсету жүйесін үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды тілге оқыту әдістемесі
Орыс (қазақ) тілін арнайы оқыту әдістемесінің ғылыми негіздерін; орыс (қазақ) тілін арнайы (түзету) мектептегі оқу пәні ретінде, сауатты оқыту әдістемесін қарастырады. Арнайы (түзету) мектепте орыс (қазақ) тілін оқыту әдістерін, принциптерін, оқу жұмысын ұйымдастыру формаларын, грамматикалық және сөз-білім беру ұғымдарын қалыптастыру ерекшеліктерін, бастауыш сыныптарда фонетика мен графиканы оқып үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Мақсаты: қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілеттерін зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыру. Студенттер: зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы жеке оқыту дағдыларын дамытады, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолданады, ғылыми зерттеулерге қатысу және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыта алады,әр түрлі байланыс формаларын қолдана отырып, зерттеу іс әрекетін -құжаттаймыз және нәтижелерді ұсынады
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Сөйлеу тілінің фонетика-фонематикалық бұзылысы
Мектепке дейінгі бар балалар туралы түсінік беру; мектеп жасына дейінгі балалардың фонетикалық-фонематикалық жетіспеушілігі мәселелері теориялық негіздерін ашады, мектеп жасына дейінгі балалардың фонетикалық-фонематикалық жетіспеушілігі сипаттамасын, құрылымын қарайды, фонетикалық-фонематикалық жетіспеушілігі жұмыс жүйесін қалыптастыруды зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Көмекші мектепте айналамен таныстыруды оқытудың арнайы әдістемесі
Көмекші мектепте айналамен таныстыруды оқытудың арнайы әдістемесі психологиялық-педагогикалық негіздерін оқытуды қарастырады. Көмекші мектепте айналамен таныстыруды оқытудың арнайы әдістемесін дайындау және пайдалану, оқытудың техникалық құралдарын пайдалану және жасау оқу мультимедиялық презентациялар сабақтарын өткізуді зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Зерде бұзылысы бар балаларды әлеуметтік бейімдеу
Интеллектуалдық қабілеті төмен балаларды әлеуметтік бейімдеу, ақыл-ой кемістіктері нің тәсілдері мен әдістері зерттейді. Бағытталған дағдыларын қалыптастыру шарттарын айқындау және іске асыру, түзету-тәрбие жұмысын, таңдау оңтайлы жұмыс бағыттарын анықтау және кемшіліктерді барынша азайту мүмкіндіктерін береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Күрделі кемістігі бар балалардың дамуы
Дамуында күрделі кемістігі бар балалармен педагогикалық үдерісте медициналық-психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді әзірлеу мен енгізудің қазіргі заманғы тәсілдерін қарастырады. Даму бұзылыстары бар балалармен түзете-дамыту, тәрбие жұмысын ұйымдастыру дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыруға бағытталған жұмыстарды қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Психикалық дамуы тежелген балалармен жүргізілетін жұмыстың психологиялық - педагогикалық технологиялары
Психикалық даму кешеуілінің себептері мен жүйеленуін, психикалық дамуы тежелу кезіндегі ақау құрылымын, психикалық дамуы кешеуілдеген балалардың психологиялық ерекшеліктерін қарастырады. Психикалық дамуы тежелу және ұқсас жағдайлардың дифференциалды диагностикасын, әртүрлі генездегі бұзылулардан айырмашылықтарды, оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру ерекшеліктерін ашады. Түзету-дамыту және оқу-тәрбие технологияларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Естімейтін балаларды заттық-практикалық оқыту
Естімейтін оқушыларды заттық-тәжірибелік оқыту сияқты маңызды дидактикалық шарттары жан-жақты дамытуды қарастырады. Заттық-практикалық оқыту сабақтарында міндеттері, мазмұны мен ұйымдастыру формалары жұмыс мағынасын түсіндіреді. заттық тәжірибелік оқыту баланың бастауыш сынып оқу пәндерімен байланысты сабақтың заттық-практикалық оқыту, пәндік-практикалық оқытудың басқа құрылымын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Кәсіби еңбекті оқыту және әлеуметтік тұрмыстық бағдарлаудың әдістемесі
Әлеуметтік-тұрмыстық бағдар мектеп мұғалімінің МШ балаларды анықтау және бақылау білімдері мен практикалық дағдыларының ерекшеліктерін қарастырады. Үйден оқытатын балаларды оқытудың ерекшеліктерін, әлеуметтік-тұрмыстық бағдар беру, мұғалімге арналған әдістемелік құрал кәсіптік-еңбектік оқыту және әлеуметтік тұрмыстық бағдар беру, сабақ типтерін, түрлерін сипаттайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Ринолалия кезіндегі түзету жұмыстары
Ринолалиясы бар балалардың әр түрлі себептерін, таңдай-жұтқыншақ аппаратының анатомо-физиологиялық сипаттамасын зерттейді. Ринолалиясы бар балалардың ерте дамыту, ерін жырықтарын, таңдай жарықтарын кешенді зерттеу түрлері сипатталады. Ринолалиясы бар балалардың түзете-дамыта оқыту, бастапқы және қайталама бұзушылықтар сөйлеу жүйесін, құрылымын, ринолалия кезіндегі сөйлеу ақауларын қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Естімейтін балалардың есту қабілетін дамыту әдістемесі
Сөйлеуді қабылдау және үрлеу үшін полисенсорлық негіз құрылатын арнайы оқыту процесінде естімейтін және нашар еститін балалардың есту қабілетінің тиімді дамуын сипаттайды. Есту қабілеті зақымдалған балалардың есту қабілетін дамыту технологиясын оқытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ұлттық мәдениет негізінде білім алушының эмоционалды-құндылық саласын дамытатын оқу-тәрбие жұмысын жобалау
- Ерекше қажеттілігі бар балаларды табысты оқытуға кедергі келтіретін білім беру кедергілерін бағалайды және жояды, ерекше қажеттілігі бар балаларды оқытудың жеке траекторияларын және бейімдеу бағдарламаларын әзірлеу
- Білім алушылардың жеке білім алу қажеттіліктерін, даму процестерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін ескере отырып, білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу-тәрбие процесін болжау, жоспарлау және басқару
- Білім беру, түзету-дамыту бағдарламалары мен әдістемелік құралдардың сапасын бағалау критерийлерін білуге негізделген сабақтарды зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын қолдану
- Арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінің қалыптасу кезеңдерін, арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы саясатты, ҚР және шетелде арнайы және инклюзивті білім беруді реттейтін заңдар мен нормативтік актілерді талдау
- Құқықтық, экономикалық, іскерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы, қаржылық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттағы әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді түсінудің инновациялық тәсілдерін бағалау және қолдануда қабілетті болу.
- Ерекше қажеттілігі бар баланың жеке тұлғасын дамыту мақсатында білім алушылардың жеке қабілеттерін және қоғамда психологиялық-педагогикалық қолдау технологиялары арқылы табысты әлеуметтендіруді анықтау және дамытуға жәрдемдесу
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жеке және әлеуметтік даму проблемаларына педагогтар мен ата-аналарды бағдарлау мақсатында диагностика нәтижелері бойынша психологиялық-педагогикалық тұжырымдама жасау
- Бұзылған функцияларды қалпына келтіру бойынша түзету-дамытушы топтық және жеке сабақтарды ұйымдастырады және өткізеді, ерекше қажеттілігі бар балалар мен жасөспірімдерге төзімді қарым-қатынас көрсете отырып, педагогикалық мамандықтың әлеуметтік маңыздылығын түсіну және кәсіби этика қағидаларын сақтау
- Педагогикалық қызметкерлерге, оқушылардың ата-аналарына немесе оларды алмастыратын тұлғаларға топтық жұмыстың әдістері мен тәсілдерін пайдалана отырып, ерекше қажеттілігі бар балаларды түзету-дамыту оқытуды ұйымдастыру технологияларын қолдану бойынша кеңес беру
- Кәсіби қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады, оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін ақпаратты жинау, сақтау және өңдеудің компьютерлік әдістерін меңгеру
- Түзету-дамыту оқыту нәтижелілігінің мониторингін жобалау және талдау, оқушылардың психикалық, физикалық және физиологиялық бұзылыстарын диагностикалау, олардың құрылымы мен айқындылық дәрежесін анықтау
Ұқсас БББ
6B01902 Арнайы педагогика (IP)
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01902 Арнайы педагогика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01902 Арнайы педагогика: Логопедия
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01902 Арнайы педагогика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01902 Арнайы педагогика (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01902 Арнайы педагогика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01902 Арнайы педагогика(IP)
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)