7M01303 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі және ғылым саласы үшін терең ғылыми-педагогикалық дайындығы бар ғылыми және педагогикалық кадрларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M003 Пәндік мамандандырылмаған педагогтерді даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M013 Пәндік мамандандырылмаған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты - жоғары білім туралы білімдер жүйесін, оның мазмұнын, құрылымын, білім беру процесін басқару принциптерін және білім беру процесін басқару, ұйымдастыру саласындағы заманауи технологияларды игеру. Магистранттар педагогикалық талдау дағдылары мен тәсілдерін, кәсіби әрекет процесінде білімді жаңарту жүйесін, оқу үдерісін ұйымдастырудың нақты әдісін таңдау дағдыларын, кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін, жоғары білімнің үздіксіз білім беру жүйесіндегі рөлін, оың даму стратегиясын, жоғары мектепте білім берудің әдістерін, лекциялық, практикалық сабақ формаларын, педагогикальқ бақылау, оны ұйымдастыру принциптерін, жоғары мектептегі тәрбие жұмысының ерекшеліктерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика
Пәннің мақсаты: Жас ғалымның зерттеу мәдениетін жетілдіру. Зерттеушінің этикалық кодексіне сәйкес психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізудің негізгі ғылыми стандарттарымен таныстыру. Қысқаша мазмұны: Ғылыми жаңалықтың мәні мен маңызы Психологиялық– педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы. Жаңа педагогикалық білімдерді қалыптастыру жолдары. Диссертация – құрылымды мәтін үлгісі ретінде. Зерттеудің ғылыми аппараты мен элементтері. Зерттеудің проблемасы, қарама-қайшылықтарды айқындау, тақырыпты анықтау Ғылыми зерттеудегі болжамның рөлі. Зерттеудің ғылыми жаңалығы, теориялық және практикалық мәнділігі. Зерттеудің жетекші идеясы. Зерттеу әдістерін таңдаудыің негізгі критерийлері. Зерттеудің теориялық әдістері. Зерттеудің эмпирикалық әдістері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым мен бастауыш білімнің өзекті мәселелері
Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы педагогика ғылымының негізгі мәселелерін және бастауыш оқыту педагогикасы саласындағы гуманитарлық білімнің қазіргі заманғы жетістіктерін ескере отырып, шешілуге тиісті жаңа теориялық және тәжірибелік міндеттерді оқып үйрену. Негізгі тақырыптар: «Ғылым мен бастауыш білімнің өзекті мәселелері» оқу пәні ретінде, педагогикалық ғылымдардың қазіргі жіктемесі, қазіргі педагогиканың әдіснамасы, педагогика ғылымы дамуының жаңа тұжырымдамалық идеялары мен бағыттары, ғылыми парадигмалар жүйесі ғылым дамуының заңы ретінде, бастауыш мектеп педагогикасы саласындағы ғылыми білім алудың әдістері, білімдегі инновациялар, жобалар, олардың тиімділігін бағалаудың критерийлері, бастауыш білім берудегі мониторинг ғылыми және тәжірибелік мәселе ретінде, отандық бастауыш білім беру жүйесінің әлемдік білім беру кеңістігіне кірігуі, оқыту нәтижелерін анықтауға, білім мазмұнын құрастыруға және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауға қатысты әртүрлі көзқарастар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән мақсаты: ғылымның қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерімен, сондай-ақ қазіргі заманғы ғылым философиясын зерттеу ізденісі бағытталған проблемалар шеңберімен танысу, сондай-ақ магистрантқа қажетті білім, білік, иелік, дағдылар мен қызмет тәжірибесі мен құзыреттіліктерін қалыптастыру.Пән ғылым феномені мәселелеріне арнайы философиялық талдау пәні ретінде енгізіледі, ғылымның тарихы мен теориясы туралы, ғылымның даму заңдылықтары мен ғылыми білімнің құрылымы туралы және мамандық пен әлеуметтік институт ретіндегі ғылым, ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістері мен қоғамның дамуындағы ғылымның рөлі туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін кәсіби кызметке дайындау әдістемесі
Пәннің мақсаты: бастауыш сынып мұғалімінің негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыруға, білім беру процесіне қатысушылармен өзара іс-қимыл жасауға дайын болуға мүмкіндік береді, Қазақстанның және шетелдің білім беру кеңістігінде ұсынылған заманауи инновациялық технологиялардың, идеялардың, мектептердің, бағыттардың кең спектрінде бағдарлау дағдыларын игеруге, кәсіптік білім мен дағдыларды жетілдіру тәсілдерін игеруге, процесс, заманауи сабақтың жаңа модельдерін әзірлеуге оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру бойынша қажетті дағдыларды игеруге ықпал етеді. Пән тиімді оқу мен оқыту тәсілдерімен танысуға, тиімді оқу ортасына тән ерекшеліктерді білуге, интербелсенді оқу ортасын құру және дамыту туралы түсінік қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық өлшемдер және квалиметрия
Пәннің мақсаты:Педагогикалық өлшемдер мен квалиметрия жайлы түсінік беру. Қысқаша мазмұны: магистранттарға еліміздің әлемдік білім кеңістігіне ену мақсатында білім берудің сапасын арттыру, білім берудегі экспертиза, білім сапасы мен білім субъектілерінің адами сапасын бағалаудың педагогикалық өлшемдері, тәрбие үрдісі мен тұлғаның тәрбиелік деңгейін бағалаудың өлшемдері жөніндегі ғылыми-практикалдық мағлұматтар береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты - басқару іс-әрекетіндегі қарым-қатынастың психологиялық ерекшеліктерін анықтау, басқарудың ғылыми психологиялық құрылымын талдау, басқару стильдері, басқару үдерісінде шешім қабылдау психологиясының мазмұнын меңгерту. Басқарудың психологиялық құрылымы, механизмдері мен оның тиімділігінің психологиялық факторлары қарастырылады. Басқару стильдеріндегі мінез-құлық пен қарым-қатынас психологиясының ролі сипатталады. Басқару психологиясының тұжырымдарына талдау жасалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты-халықаралық кәсіби ортаға ықпалдасуға және шетел тілін мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде және ғылым мен техниканың бейіндеуші және аралас салаларында шетелдік тәжірибені үйрену құралы ретінде қолдануға мүмкіндік беретін магистранттардың кәсіби бағытталған шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық риторика
Пәннің мақсаты: білім алушыларды өз ойын ауызша да, жазбаша да дұрыс жүйелі жеткізе білуге, тіліміздің мол байлығын, көркемдеуші мүмкіндіктерін тиімді пайдалана алуға тәрбиелеу. Шешендік өнерді тәжірибесінде қолдануға үйрету. сөздің қатысымдық сапасына, сөйлеу әдебіне мән беру; магистранттардың әдеби тіл нормасын жетік білуіне көмектесу; шешендік сөздерді тиімді қолдана білуге үйрету. Негізгі тақырыптар: Сөз мәдениеті ғылымының негізгі мәселелері. Тіл мен сөз, олардың бір-бірінен айырмашылығы. Тілдің негізгі қызметі. Сөз мәдениеті туралы түсінік, оның зерттеу нысаны. Сөз мәдениетінің негізі-тілдік норма Риторика ғылымының теориялық негіздері: әдеби тіл, тілдік норма, олардың түрлері; Шешендік өнердің түрлері, сөз мәдениеті мен шешендік өнерді қалыптастыру жолдары, әдіс-тәсілдері туралы ақпараттар толық қамтылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми- зерттеулердің әдіснамасы мен жасанды интеллектіні қолдану мүмкіндіктері
Курс барысында ғылыми зерттеу әдіснамасының теориялық мазмұны, ғылыми зерттеу категориялары, ғылыми зерттеулердің психологиялық-педагогикалық әдіснамасы талданады; ғылыми әзірлемелерді ұйымдастыру мазмұны, ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері сипатталады, ғылыми-зерттеу мәселелерін, ғылыми-зерттеу әдістерінің теориялық және практикалық мәні тұжырымдалады; ғылыми зерттеу мәселелерін диагностикалау; ғылыми міндеттерді шешу үшін қажетті ақпаратты жинау, талдауды үйретеді. Ғылыми-зерттеу құрылымын құру, ғылыми зерттеу жүйесін айқындау жолдары туралы білім береді. Жасанды интеллект платформаларын қолдану ережелерінің сипаттамасы. Жасанды интеллект платформаларын қолдану жолдарын түсіндіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бастауыш білім беру мазмұны және оқыту технологиясын жасаудың ғылыми-теориялық негіздері
Пәннің мақсаты: білім алушылардың бастауыш білім беру мазмұнын және оқыту технологиясын құру бойынша өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін қалыптастыру. Негізгі тақырыптар: бастауыш білім берудің мазмұны және оқу пәні ретінде оқыту технологиясын дамытудың ғылыми-теориялық негіздері, білім берудің мазмұны, білім берудің мазмұнын анықтайтын нормативтік құжаттар, бастауыш білім берудің мазмұнын таңдау мәселелері, педагогикалық технология, оқыту технологиясы, ойын технологиясы, дамыта оқыту технологиясы, модульдік оқыту технологиясы, компьютерлік (ақпараттық) технологиялар, дидактикалық оқыту технологиясын ірілендіру технологиясы. бірліктер П. В. Ердниева, оқыту технологиясы В. Ф. Шаталова, тұлғаға бағытталған оқыту технологиялары C. Н. лысенкованы оқыту технологиясы, мақсат қою және мақсатқа жету технологиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлем халықтарының салыстырмалы педагогикасы
Пәннің мақсаты: магистранттардың отандық және шетелдік білім берудің негізгі тұжырымдамаларын салыстырмалы талдау дағдыларын қалыптастыру, отандық және шетелдік білім беруді дамытудың қазіргі тенденцияларын бағдарлау қабілеті болып табылады. «Әлем халықтарының салыстырмалы педагогикасы» пәні магистранттарды әр түрлі әлем елдерінің әр кезеңіндегі білім беру мен тәрбие ісінің дамуы туралы теориялар мен практикамен, сонымен бірге әр түрлі елдердегі және аймақтардағы білім берудің қазіргі жағдайлары мен даму қарқыны туралы салыстырмалы талдаумен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
ЖОО-дағы білім сапасын өлшеудің педагогикалық технологиялары
Пәннің мақсаты - магистранттың кәсіби маман ретінде қалыптасу процесінде бағалаудың өлшемдік технологияларының маңызы және ролі туралы түсінік беру. Магистранттарға бағалаудың өлшемдік технологияларының теориялық негізінің мазмұнын ашу және өзін-өзі үздіксіз жетілдіруіне талпыныс тудыру, өзіндік кәсіби іс-әрекетінде бағалаудың өлшемдік технологияларының алынған білімдерін пайдалануға ынталандыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі білім беру тұжырымдамалары
Пәннің мақсаты:Қазақстан республикасы үздіксіз білім беру жүйесіндегі оқыту мен тәрбие тұжырымдамасымен таныстыру. Қысқаша сипаттамасы: Болашақ жоғары оқу орындарында оқу-тәрбие және ғылыми жұмыстарға басшылық жасай алатын, кәсіби біліктілігі жоғары маман даярлау мақсатында Қазақстан Республикасының Білім туралы заңдары, тұжырымдамалар және т.с.с. құжаттар мен жекеленген авторлардың жоғары мектеп мәселелеріне арналған ғылыми еңбектерімен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары оқу орындарында дербес әдістемелерді оқытудың ғылыми- теориялық негіздері
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орнындағы дербес әдістемелік пәндерді оқыту технологиясы бойынша магистранттардың теориялық білімі мен практикалық дағдысын қалыптастыру. «Педагогикалық технология» түсініктемесін қалыптастыру, дербес әдістемелік пәндерді оқыту теориясы және технологиясымен таныстыру.Дербес әдістемелік пәндер бағдарламаларының мазмұнымен, бастауыш мектептің оқу үлгісінде оқытудың өрелі (прогрессивті) технологиясымен таныстыру. Дербес әдістемелік пәндерден сабақ беру тәжірибесінде теориялық білімдерді пайдалану біліктілігін қалыптастыру. Дербес әдістемелік пәндерден сабақ беруге шығармашылықпен қарау дағдысын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәжірибе нәтижелерін дисперсиялау
Пәннің мақсаты: магистрант ғылыми-педагогикалық зерттеу нәтижелерін өңдеуде статистикалық тәсілдерді тиімді пайдаланып, өз зерттеулерінде математикалық методтарды қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша сипаттама: Педагогикалық эксперименттің құрылымы. Өлшеу теориясының элементтері. Педагогика зерттеулерінде статистикалық әдістердің қолданылуын талдау. Педагогикалық зерттеулердегі деректерді талдаудың типтік міндеттері. Математикалық аппараттың көмегімен құбылыстарды сипаттау. Кездейсоқ шаманың таралуының графикалық бейнесі. Зерттелетін атрибут деңгейіндегі айырмашылықтардың параметрлік емес және параметрлік критерийлері. математикалық әдістерді қолдана отырып статистикалық гипотезаларды тексеру. Бақылау нәтижелерін математикалық өңдеудің корреляциялық әдістері. Курс статистикалық ғылыми нәтижелерді математикалық әдістермен өңдеу құзіреттілігін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогикалық эксперимент нәтижелерін математикалық өңдеу әдістері
Пәннің мақсаты:зерттеу мазмұны мен әдістерін толық меңгерту, математикалық талдау мен модельдеу негіздерін, ықтималдықтар теориясы мен статистика аппаратын қажетті деңгейде меңгерту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары оқу орны оқытушысының инновациялық іс-әрекеті
Пәннің мақсаты: магистранттарға «Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» білім беру бағдарламасы бойынша педагогикалық инновациялық технологиялардың теориялық негіздері туралы түсініктер қалыптастыру. Қысқаша сипаттама: Педагогикалық инновациялық технологияларды оқып-үйрену және қолданудың ғылыми теориялық негіздерін меңгерту, оқытудың инновациялық технологиялырының түрлі аспектілері мен оның болашақ дамуы жайында ақпарат беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми эксперимент жұмыстарын жоспарлау және ұйымдастыру әдістемесі
Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулерді жобалау, ұйымдастыру және жоспарлау саласында магистранттарда жүйелі білімді қалыптастыру, ғылыми жобаларды ұйымдастырудағы практикалық іс-әрекет ретінде педагогиканың өзекті мәселелерін қарастыру, студенттердің ғылыми-зерттеу және әдістемелік мәдениетін қалыптастыру. болашақ мамандарды кәсіби қызметте шығармашылық мәселелерді шешуге дайындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қашықтықтан оқыту негіздері
Пәннің мақсаты:магистранттарды қашықтықтан оқытуды ұйымдастыра білуге дайындау, оның мән мағынасы, мазмұны туралы мәлімет қалыптастыру, бастауыш мектептегі қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың теориялық-әдіснамалық негіздерін меңгерту. Қысқаша сипаттамасы: әлемдік тәжірибедегі қашықтықтан оқытудың озық үлгілерімен таныстыру. Магистранттардың қашықтықтан оқытуға дайындығын қалыптастырудың әзірленген технологиясын, әзірленген бағдарламалық-әдістемелік материалдарды бағалау бойынша зерттеу жүргізу сияқты мәселелерді дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш оқытуда тәжірибені зерттеу жинақтау және тарату әдістемесі.
Пәннің мақсаты: педагогикалық шеберліктің әлеуметтік мәні мен мазмұнын меңгерту. Қысқаша сипаттамасы: Озық педагогикалық тәжірибе: оның мәні мен зерттелуі. Озық педагогикалық тәжірибені талдау және синтездеу. Озық тәжірибені зерттеу және қолдану. Педагогикалық тәжірибе мектептері. Педагогтерді инновациялық әрекетке даярлау факторы ретінде озық педагогикалық тәжірибені зерделеу және пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйесін басқару
Пәннің мақсаты:Магистранттарға ҚР- дағы білім беру жүйесін басқару туралы білім беру. Қысқаша мазмұны: ББЖБ–бұл білім беруді дамыту индикаторының және қазіргі заманғы мектеп оқушыларының даму көрсеткіштерінің барлық спектрі бойынша деректер қоры. ББЖБ – диагностикалау мен мониторингтің сенімді құралы. Білім беруді басқарудың ақпараттық жүйесі білім беру жүейесінің қызметкерлерінің ақпаратты өңдеу және жинау бойынша, ақпаратты жинау мерзімін қысқарту, басқару шешімдерін шығару.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру мониторингі
Пәннің мақсаты: магистранттарға білім беру процесінің объектілері мен субъектілері, білім сапасы көрсеткіштерінің жиынтығы, ақпараттарды жинақтауға арналған құралдар, мәліметтер базасы, ақпаратты талдау, өңдеу және түсіндіру әдістері, мәліметтерді өңдеуге арналған бағдарламалық қамтамасыз ету жайында негізгі ұғымдарды меңгерту. Қысқаша сипаттама:қоғамды және білім беру жүйесін білім беру үдерістері мен нәтижелерінің нормативтік талаптарға сәйкестігі туралы сенімді, жеткілікті толық және пайдалану деңгейлері бойынша сараланған ақпаратпен қамтамасыз ету үшін білім сапасының маңызды сипаттамалары туралы мәліметтерді тұрақты жинау, оларды өңдеу, талдау және түсіндіру, ағымдағы өзгерістер мен болжамды үрдістер жүйесін түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлы педагогика..
Пәнінің мақсаты: магистранттарға білім беру процестерін цифрландыру туралы теориялық білімді меңгерту, цифрлық білім беру ортасында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Цифрлық білім беру процесінің қалыптасу және даму факторлары. Цифрлық білім берудің даму тенденциялары, заңдылықтары мен принциптері. Киберпедагогика технологиялары мен әдістерінің дидактикалық дайджесті: Цифрлы дидактика және Киберпедагогика. Цифрлы қоғам және оқытушы тұлғасы. Цифрлық педагогика контекстіндегі жеке тұлғаның дамуы мен қалыптасуы. Ақпараттық қоғамда SMART- білім беру. Цифрлы трансформациялық білім беру: қашықтан оқыту ерекшеліктері. Мобильдік оқыту: Steam- білім беру. Цифрлы білім беру платформалары. Білім алуға арналған бұлттық қызметтер. Жаппай ашық онлайн курстар. Электронды оқулық: ерекшеліктері және мүмкіндіктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық пәндерді оқыту теориясы мен технологиясы
Пәннің мақсаты: педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі негізінде магистранттардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Қысқаша сипаттама: Педагогиканы оқыту әдістемесі- теория мен тәжірибенің синтезі. Ол педагогикаға оқытудың білім берудің мазмұнын, оны ұйымдастыру формалары мен әдістерін оқытушы мен оқушылардың бірлігі негізінде қарастырылады. Курс 2 бөлімнен (жалпы және жеке) тұрады. Жалпы бөлімде педагогиканы оқытудың әдіснамалық және жалпы теориялық мәселелері қарастырылса, 2- бөлімінде педагогиканы оқытудың жеке пән ретінде ерекшеліктеріне назар аударылып, теориялық және практикалық сабақтар өтіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулердегі математикалық өңдеу әдістері
Пәннің мақсаты: психология мен педагогикада қолданылатын математикалық әдістердің мәнін ашып түсіндіру. Қысқаша сипаттама: математикалық әдістер психология ғылымында тек эксперимент нәтижелерін ғана есептеу үшін қолданылып қоймайды, нәтижелерді жалпылау, таңдау үшін де қолданылады. Педагогикалық жүйелерді модельдеудің математикалық әдістері (құралдары) кездейсоқ оқиғалардың жүйесіне бара-бар құбылыстарды зерттеуде графтар теориясы мен матрицаларды қолдана білуге үйретеді. Статистикалық болжам, статистикалық критерийлер, регрессивтік талдау әдістері, корреляциялық тәуелділіктер қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім беру және кәсіби міндеттерді шешу кезінде ғылым мен білім берудің қазіргі заманғы мәселелерінің білімін көрсетеді
- Оқу-тәрбие процесінде бастауыш сынып оқушыларын оқытудың вариативті әдістері мен технологияларын қолданады
- Кәсіби міндеттерді шешу үшін инновациялық, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мүмкіндіктерін кәсіби пайдаланады
- Бастауыш білім беру мәселелерін кәсіби және академиялық ортада білікті талқылайды, қорытындыларды дәлелдейді, өз білімі мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және кең жұртшылыққа хабарлайды.
- Оқыту әдістемесінің әдістемелік үлгілерін, технологиялары мен тәсілдерін әзірлейді және іске асырады
Ұқсас БББ
7M01303 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
7M01303 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
7M01303 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті