Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01303 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

Пәндер

  • Сыныптағы мультимедиялық дизайн

    Пән магистранттар үшін оқу үрдістерінде мультимедиялық құралдарды кәсіби деңгейде пайдалануды, мультимедиалық өнімдерді әзірлеуді, сабақты жүргізу барсында элементтер жасау, редактрлеуге арналған құралдар туралы білім алады. Пәнді меңгерген магистранттар мультимедиа материалдарын қолдану арқылы шығармашылық жұмыс жүргізу жолдары мен оны пайдаланудың әдіс-тәсілдерімен қатар қосымшаларды талдауға, өлшеу, бағалау мультимедиялық жоба дайындау дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 6
  • Бастауыш білім беруде өлшеу және бағалау

    Пән магистранттар бастауыш сыныпта білім беруде қолданылатын өлшеу әдістерін (табыс тесті, бақылау формалары, өзін-өзі бағалау, сараптамалық бағалау, портфелді бағалау, бақылау тізімі, бағалау шкаласы, бағалау кілті және басқа да әдістерді) үйренеді. Пәнді меңгерген магистранаттар оқытуда қолданылатын өлшеу мен бағалауды әдістерін түсіндіру, өлшеу құралдарын әзірлеу мен қолдану іскерлік пен дағдылары, қалыптастырады.

    Несиелер - 7
  • Мұғалімдердің технологиялық құзыреттілігі

    Пән педагогикалық технологияларды пайдаланудың негізгі дағдылары және оқу мақсаттарына арналған ақпараттық технологиялық құралдарды қолдана отырп кәсіби денгейде ұйымдастырудың әдістері мен формаларын меңгеруге бағыталған. Пәнді меңгерген магистранттар оқу жұмыстарының барлық түрлерін жүзеге асыруға қажетті білім, іскерлік және сапалық қасиеттерді, педагогикалық іс-әрекетті кәсіби деңгейде ұйымдастырудың әдістері мен формаларын игергереді және технологияларды пайдаланудың негізгі дағдыларын және оқу мақсаттарына арналған технологиялық құралдарды меңгеріп қолдана алады.

    Несиелер - 6
  • Білім беру саласындағы зерттеулерге арналған SPSS қолданбалы статистикасы

    Пән магистранттар үшін сапалық зерттеулерде деректерді жинау және деректерді талдау әдістерін, базалық сипаттама статистикасын меңгеруге бағыталған. Магистранттарда ғылыми ғылыми дерек қорлар, баспалармен жұмыс жасауға, олардың өнімдері мен жұмыс істей отырып, талдауды сапалық және сандық нәтижелерін есептеу үшін қажетті концептуалды және техникалық дағдылар мен қатар ғылыми-зерттеу жұмыстарын жазуға, жобалауға, сандық нәтижелерін салыстыруға қабылетті.

    Несиелер - 7
  • Педагогикалық қарым-қатынас

    Пән магистранттарға қарым-қатынастың мақсаты әрбір жеке адамның немесе тұтас алып қарағанда қоғамның бірлескен қызметіне түзетулер ендіру мен жоспарлауды қалыптастыруға бағыталған. Пәнді меңгерген магистранттар педагогикалық қарым-қатынас адамдар арасындагы өзара тығыз байланысты қамтамасыз етуге, іс-әрекеттерді үйлестіріп реттеуге дұрыс багытты түзеуге, ой-сананың дамуына, кәсіби коммуникативті біліктіліктер мен дағдылар әріптестер әрекетіне бақылау жүргізу және іскерлік қарым-қатынас ситуацияларында меңгеріледі.

    Несиелер - 6
  • Мұғалім психологиясы

    Пән магистрантарға педагогикалық қызмет ұғымын, педагогикалық үдерістің концепцияларын және олардың психологиялық негіздемесі мен педагогикалық қызмет құрылымын, мұғалімнің оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастырудағы функцияларын, мұғалім тұлғасына қойылатын психологиялық талаптарды меңгереуге бағыталған. Пәнді меңгерген магстранттар педагогикалық қарым-қатынас мәселелерін, педагогикалық басшылық стилі мен педагогикалық қызметтің жеке стилі туралы түсінік қалыптастырып, педагогикалық ұжымның психологиялық ерекшеліктерін үйренеді.

    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеу әдістері және этика

    Пән ғылыми зерттеу әдістері мен теорияларын зерттейді. Пәнді меңгеру барысында магистранттар әріптестерімен өзара әрекеттесе отырып зерттеу үдерісінде (мәселелерді анықтау, деректерді жинау, деректерді талдау және нәтижелерді түсіндіру) ғылыми зерттеу әдістерін қолдануды үйренеді. Магистранттарда белгілі бір тақырып бойынша зерттеу жүргізу үшін қажетті ақпаратты іздеу, жинау, мәліметтерді бағалау және есеп жазу, практикалық зерттеу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЖОО-да интербелсенді оқыту әдістері

    Пән магистранттарды интербелсенді оқыту әдістемесінің теориялық және методологиялық негіздемесі мен интербелсенді оқытуды жүзеге асырудағы негізгі шарттары мен ережелерін игертуге бағыттылған. Пәнді меңгеру барысында магистранттар интербелсенді оқытуда оқу мақсаттарын айқындау мәселесі мен Блум таксономиясының танымдық деңгейлерін меңгеріп, интербелсенді сабақтың құрылымы мен интербелсенді әдістердің түрлерімен жұмыс жасауды үйрене отырып жеке тұлғалық қасиеттерінің қалыптасырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі ұйымдастырушылық және басқарушылық мәселелер

    Пән магистранттарға мектеп ұйымын басқару мен басқару коммуникациясының мәселелерін және ұйымдардағы тиімді коммуникациялар туралы оқытылады. Пән игерген магистранттар мектептердегі ұйымдастырушылық және басқару мәселелері туралы базалық білім мен білім беруді тиімді басқару дағдылары қалыптасады. Білім берудегі басқарудың теориялық мәселелерімен, мектепішілік басқару және мектепішілік менеджмент, педагогикалық басқарудың мәні, принциптері мен функциялары жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш білім беруге мұғалімдерді даярлау

    Пән болашақ бастауыш мектеп мұғалімдерін даярлауда бәсекеге қабілеттілігін мұғалімдерді даярлау туралы білім алады. Пәнді меңгеру барысында магистранттар маман даярлаудың шет елдік тәжірибелерді зерттей отырып талдау жасап үйренеді. Болашақ педагогтардың бәсекеге қабілеттілігін дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздері айқындай алады. Мұғалімдерді даярлаудың шет елдік тәжірибеледі танысып бәсекеге қабілеттілігін қалыптастырудың құрылымдық-мазмұндық моделі жасап үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дербес әдістемелік пәндерді оқытудың ғылыми-теориялық негіздері

    Пән магистранттың кәсіби дайындығының жоғары мектепте дербес әдістемелік пәндерді оқытудың ғылыми-теориялық негіздері туралы білім қалыптастырады. Пәнді меңгеру барысында магистранттар дербес әдістемелік пәндерді теориялық негіздерін, оқытудың әдістерін, оқу құралдарын және оларды ұйымдастыру формаларын, оқу жоспар мен ұйымдастыру жұмыстар туралы білімін, іскерлік дағдыға айналдыра отырып оқыту мен тәрбиелеу мақсатында шығармашылықпен қолдануға қабылетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі жаңа бағыттар

    Пән магистранттарға білім беруді дамытудың негізгі тенденциялар туралы оқытылады. Пәнді меңгеру барысында магистранттар білім берудің фундаментализациясын, технологияландыру мен демократияландыруды зерделейді. Заманауи білім беру әдістемесін және технологиясмен танысады. Білім беруді ақпараттандыру және жаһандану мәселелерінде білім берудегі инновацияларды қолдана отырып, оқыту мен оқудың әртүрлі жаңа педагогикалық технологияларын игеріп, оқу әдістемелік кешен әзірлеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеулердің қолданбалы әдістері

    Пән магистранттарға ғылыми зерттеудің әдістемелік негіздерін меңгертуді, эмпирикалық және қолданбалы зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыруды көздейді. Курста зерттеу жоспарын әзірлеу, гипотеза құру, әдістерді негіздеу, деректерді талдау және интерпретациялау қарастырылады. Сонымен қатар, ғылыми ақпаратты өңдеу және талдау үдерісінде жасанды интеллект технологияларын қолдану жолдары меңгеріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пән магистранттың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға және ауызша және жазбаша шет тілін меңгеруін жетілдіруге бағытталған. Пәнді игеру барысында магистрант өз идеяларын, мақалаларды, есептерді, тағы басқа ғылыми еңбектерді рәсімдеу кезінде жазбаша, ғылыми қоғамдастыққа хабарлау кезінде ауызша түрде шет тілінде жеткізуге машықтанады. Шетелдік ғалымдардың ғылыми еңбектерін түпнұсқа дереккөздерден оқу және шетелдік тәжірибені меңгеру үшін ақпараттарды аудару дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстандағы жоғары педагогикалық білім берудің дамуы

    Пән магистранттарға Қазақстандағы жоғары педагогикалық білім тарихи, қалыптасу жолы, қазіргі жай-күйі, дамуы туралы білімін қалыптастыру. Пәнді меңгеру барысында магистранттар жоғары педагогикалық білім беруді дамытудың парадигмалары мен стратегиясы, жоғары мектептегі өзгерістер мен жүргізілген реформалар, мамандар даярлауды жетілдірудегі білім беру мен оқыту технологияларын, маман дайындаудың үш деңгейлі моделін талдау және бағалау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пән жоғары мектептегі тұтас педагогикалық үдерістің әдіснамалық негіздері мен қазіргі білім беру парадигмалары туралы білімдерді зерттейді. Пәнді оқу барысында магистрант жоғары кәсіби білімнің ролі мен маңыздылығын және жоғары мектеп оқытушысына қойылатын негізгі талаптарды меңгере отырып, жоғары оқу орындарында ғылыми-зерттеу әдістерінің түрлерін пайдалануды, нақты ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру мен жүргізудің әдістемесін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылым мен бастауыш білімнің өзекті мәселелері

    Пән педагогика ғылымы дамуының әлемдік жаңа бағыттарын жаңа тұжырымдамалар мен жаңа идеялар туралы оқытылады. Пән игерген магистранттар білім алудың заманауи әдістері туралы түсінік қалыптастырады. Ғылыми парадигмаларды, білім берудегі инновацияларды, бастауыш білім берудің даму жолдарын жобалармен танысады. Білім берудегі ғылым дамуы мен бастауыш білім берудің шарттарарын, жүзеге асыру жолдарын үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән басқарушылық қызметтің психологиялық теорияларының іргелі түсініктерін, әлемдегі басқарудың тиімді стратегиялары мен теорияларын зерттейді. Пәнді меңгеру барысында магистрант ұйымдастырушылық мінез-құлықтың психологиялық теорияларын синтездей білу, командада тиімді өзара іс-қимыл жасай білу, команда құру және басқару психологиясының ережелерін ескере отырып, оның жұмысын ұйымдастыру дағдыларын игереді. Көшбасшылық қасиеттерді көрсете білуді және шиеленістік ситуацияларды басқарудың психологиялық әдістерін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми танымның генезисі, мәні, болашағы туралы білімді қалыптастырады, білімгерлердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Проблемалық оқыту, тақырыптық талқылау, жоба әдісі сияқты оқытудың белсенді әдістері қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгеруге, өзіндік этикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бастауыш білім беру бағдарламаларын әзірлеу технологиясы

    Пән магистранттарға бастауыш мектептің білім беру бағдарламаларының негізгі ерекшеліктерімен, бастауыш мектеп бағдарламаларының жалпы аспектілері оқытылады. Магистранттар білім беру бағдарламаларын әзірлеуді, білім беруді, оқытуды, оқу бағдарламаларын, бағдарламаларды әзірлеудің теориялық негіздерін, оқу жоспарларын жобалауға, авторлық бағдарламаларын жасайды. Білім беру бағдарламаларын, білім беру стандартына сәйкес кіріктірілген курстарды үш тілде білім беруді білім беру ұйымдарының барлық деңгейлерінде тәжірибеге енгізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық ғылыми жазба.

    Пән академиялық жазылым талаптарын меңгеру, ғылыми этика және академиялық адалдық қағидаттарын сақтау негізінде ғылыми мақалалар дайындау тәсілдерін игеруге бағытталады. Мәтін құрастыру әдістері, академиялық жазбалардың түрлері, халықаралық ғылыми дерекқорларды пайдалану жолдары және ғылыми журналдардың құрылымдық әрі мазмұндық талаптарына сай мақала рәсімдеу дағдылары қалыптастырылады. Мақаланы журналдардың онлайн жүйелері арқылы ұсыну тәртібі үйретіледі. Ғылыми деректерді талдау мен библиографиялық ақпаратты өңдеу үдерісінде жасанды интеллект технологиялары қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Алынған теориялық білімдерін ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің әртүрлі нысандарында қолдана отырып, ғылым тарихы мен философиясы дамуының негізгі мәселелері мен қазіргі даму тенденцияларын талдайды
  • Кәсіби қызметінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас орнату дағдыларын қолданады
  • Педагогикалық такт және этика ережелерін сақтап, кәсіби саладағы көшбасшылық және басшылық іс-әрекеттері мен дағдыларын көрсете отырып, ЖОО-да білім беру іс-әрекетін нәтижелі ұйымдастырады
  • Заманауи аналитикалық әдістер мен жасанды интеллект құралдарын қолдана отырып, ғылыми-зерттеу нәтижелерін кешенді түрде талдайды
  • Халықаралық ғылыми дерекқорлар өнімдерін және жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып, ғылыми зерттеу нәтижелерін ғылыми этика талаптары мен академиялық адалдық қағидаттарына сай рәсімдеп, ғылыми еңбектерді әзірлейді
  • Бастауыш білім беруде пәндерді оқытудың ғылыми теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыра отырып интербелсенді, инновациялық оқытудың әдістерін жетілдіреді
  • Білім алушыға сапалы білім беру мақсатында өлшеу және бағалау әдістерін жетілдіреді
  • Мектептердегі ұйымдастырушылық, басқарушылық дағдыларын меңгере отырып, білім беру бағдарлмалары, оқу жоспары, авторлық жоба дайындауды дамытады
  • Білім беру саласында озық білімдерге негізделген зерттеу идеяларын ұсынып, жүзеге асырды
Top