Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01303 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

Пәндер

  • Жоғары мектеп педагогикасы

    "Жоғары мектеп педагогикасы" пәні магистранттарда жоғары білім беру жүйесіндегі педагогикалық құбылыстардың мәні, заңдылықтары мен жұмыс жасау механизмдері туралы толыққанды түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында ЖОО-дағы педагогикалық қызметтің теориялық және практикалық аспектілері, оқытушының білім беру үдерісіндегі рөлі, оқытудың заманауи технологиялары мен әдістемелері қарастырылады. Курс оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдана отырып, педагогикалық жағдаяттарды талдау, оқу курстарын жобалау және білім беру бағдарламаларын іске асыру дағдыларын қоса алғанда, кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруды қамтамасыз етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Түзету педагогика

    Пән магистранттарда бастауыш сынып оқушыларының математиканы оқыту процесін ұйымдастырудың кәсіби білімі мен дағдыларын, оқушылардың математикалық білімді игеру процесі мен нәтижелерін зерттеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән магистранттардың фундаменталды білімге деген қызығушылығын дамытуды; ғылымдардың қалыптасуы мен дамуын философиялық бағалауға деген қажеттілікті ынталандыруды; магистранттардың қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі тұжырымдамаларын тұтас түсінуін қалыптастыруды көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым мен бастауыш білімнің өзекті мәселелері

    Пән бастауыш мектепте педагогика мен жеке әдістемелерді оқытудың базалық біліміне негізделген. Пән педагогикалық құбылыстарға ғылыми көзқарасты іздеу мәселелерінде магистранттардың құзыретін тереңдетуді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Аутизмі бар балаларды оқыту мәселелері

    Бұл курс магистранттарды АСБ проблемасының қазіргі жай-күйімен таныстырады; АСБ психологиялық диагностикалау әдістерімен магистранттарда аутизм спектрі бұзылған балалармен психокоррекциялық жұмыстың мазмұны мен технологиялары туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру (тереңдетілген оқыту курс)

    Бұл пән теориялық-әдіснамалық негіздерді, Қазақстан Республикасында және шетелде инклюзивті білім беру жүйесінің қалыптасуы мен дамуын, мүмкіндігі шектеулі баланың құқықтары жөніндегі нормативтік Қазақстандық және халықаралық құжаттарды зерделейді. Инклюзивті педагогика мазмұнының негіздерін, әртүрлі жас кезеңдеріндегі түрлі бұзушылықтары бар балаларды инклюзивті оқытудың мазмұндық және әдістемелік негіздерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Басқару психологиясы

    "Басқару психологиясы" пәні басқару процестеріндегі және оның психологиялық механизмдеріндегі адам факторының рөлі туралы тұтас идеяларды құруға бағытталған. Пән болашақ менеджерлерді негізгі кәсіби даярлау жүйесінде маңызды заманауи ұйымда басшылықты тиімді басқарудың психологиялық құралдарын жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пән магистранттардың мәдениетаралық деңгейде шет тілдік қарым-қатынас жасау қабілетін одан әрі қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту, тіл мен сөйлеудің грамматикалық жүйесі, нормативтік және функционалдық грамматика, коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру туралы тұтас түсінік қалыптастыру үшін қажетті біліммен қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалар үшін демалысты ұйымдастырудың әлеуметтік-педагогикалық моделі

    Пән әлеуметтену саласындағы теориялық және әдіснамалық тәсілдермен және уақытша балалар бірлестігі жағдайында бастауыш сынып оқушысының жеке басының әлеуметтену траекториясымен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық инноватика

    Пән білім берудегі инновациялық процестерді, педагог-зерттеушінің қызметін, оқытудың инновациялық әдістерін қолдануды және оларды оқу процесіне енгізуді зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Балалар демалысы мен тынығу теориясы мен әдістемесі

    Пән балалардың демалысы мен бос уақытын ұйымдастырудың теориясы мен әдістерін заманауи талдаумен қамтамасыз етеді, балалар лагерлері мен сауықтыру орталықтарының жұмысындағы мәселелерді, тәсілдерді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептегі білім мазмұнын және білім беру технологиясын дамытудың ғылыми-педагогикалық негіздері

    Курс негізгі идеялармен, парадигмалармен және тұжырымдамалармен, білім мазмұнымен және бастауыш мектепте оқыту технологиясымен таныстырады. "Бастауыш мектептегі білім беру мазмұны мен оқыту технологиясы" ұғымының педагогикалық категория ретіндегі мәнін және оның компоненттерінің сипаттамасын түсіндіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық деонтология

    "Педагогикалық деонтология" пәні мұғалімнің кәсіби қызметі саласындағы мінез-құлқының ережелері мен нормаларын әзірлейді, мұғалімге педагогикалық шындықты толық және барабар қабылдауға, оны бағдарлауға, кәсіби қызметтің стратегиясы мен тактикасын, жоспарлары мен мақсаттарын жасауға, оның мінез-құлқын саналы түрде реттеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мультимәдениетті ортада білім беру

    Пән көпұлтты және көпмәдениетті ортада белсенді және тиімді өмір сүруге қабілетті, басқа мәдениеттерді құрметтеу сезімі мен түсінігі дамыған, әртүрлі ұлттардың, нәсілдердің, нанымдар мен сенімдері бойынша бейбітшілік пен келісімде өмір сүре алатын адамды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Балалардың демалысын ұйымдастырудың басқару жүйесін қалыптастыру және дамыту

    Пән балалар демалысын ұйымдастыру үшін білім беру ортасын құру жағдайында заманауи білім беру менеджментін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикның әіснамалық мәселелері

    Пән педагогикалық ғылымның әдіснамасымен, оның деңгейлерімен таныстырады: әдіснаманың философиялық деңгейі; әдіснаманың жалпы ғылыми деңгейі; нақты ғылыми әдіснама; технологиялық әдіснама.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары оқу орнында педагогтың этикасы

    Курс кәсіби этиканың ерекшеліктерімен таныстырады: жалпы (жоғары моральдық құндылықтар, арнайы-кәсіби моральдық нормалар мен құндылықтар, тараптардың теңсіздігі, корпоративтілік, еңбек белсенділігі) және арнайы (жеке).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инновациялық педагогикадағы шығармашылық стилі

    Бұл пән инновациялық педагогика идеяларының пайда болуының әлеуметтік және ғылыми алғышарттары мен көздерін қолдануға, оны мұғалімнің шығармашылық қызметі арқылы дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жоғары оқу орнында педагогтың педагогтің кәсіби мәдениетін қалыптастыру

    Пән кәсіби-педагогикалық мәдениеттің мәні мен негізгі компоненттерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері

    Пән ғылым әдіснамасы, қазіргі ғылыми танымның негізгі әдіснамалық тұжырымдамалары, психологияның негізгі принциптері, психологиядағы эксперименттік әдіс, психологиялық практика әдіснамасы туралы жалпы түсінік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш білім беру бойынша болашақ мамандарды қызметті дайындаудың әдіснамасы мен әдістемесі

    "Бастауыш білім беру бойынша болашақ мамандарды қызметті дайындаудың әдіснамасы мен әдістемесі" пәні оқу-кәсіптік қызметтің мәні мен құрылымымен, маман тұлғасының кәсіби-маңызды қасиеттерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математика бойынша дидактикалық материалдарды дайындау әдістемесі (тереңдетілген оқыту курсы)

    Пән дидактикалық материал ұғымын, математиканы оқытуда көрнекілік құралдарын қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық қызметке дайындық қалыптастыру технологиясы

    Пән ұйымдастырушылық-педагогикалық жағдайларды іске асыру мәселелерін қарастыра отырып, магистранттардың педагогикалық қызметке дайындығын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі инновациялық үдерістер

    Пән магистранттарға инновациялық білім беру технологияларының мәні, жобалау әдістері мен пайдалану принциптері туралы тұтас идеяны игеруге көмектеседі, педагогтің педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметі шеңберінде кәсіби міндеттерді шешуге дайындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектепте практикумы бар инновациялық педагогикалық технологиялар

    Пәнді оқу барысында магистрант оқу процесінде инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану бойынша практикалық дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектепте қазіргі заманғы білім беру технологиялары

    Пән бастауыш мектепте заманауи білім беру технологияларының қолданылуын зерттеуді қамтиды: жеке, топтық, ұжымдық, бұқаралық, мінез-құлық, белсенділік, интериоризация, нейролингвистикалық, бағдарламалау, материалистік, прагматикалық, гуманистік, антропософиялық

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жасы кіші мектеп оқушысының психология-педагогикалық диагностикасы (тереңдетілген оқыту курсы)

    Пәнді оқу барысында бастауыш сынып оқушысының психологиялық-педагогикалық диагностикалық тәсілдері мен әдістемелері, педагогтың диагностикалық қызметінің логикасы мен құрылымы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кіші сынып оқушыларының оқу жетістіктерін диагностикалау

    Пән диагностиканы бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарын қолдана отырып, мұғалімнің диагностикалық қызметінің құрамдас бөлігі ретінде зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жасы кіші сынып оқушыларын математикалық ойын қалыптастыру мен оқыту

    Пән қалыптастырады магистранттардың кәсіби білімін ұйымдастыру, оқу процесін математика, бастауыш сынып оқушылар шеберлігі зерттеу үдерісі мен нәтижелерін меңгеру математикалық білімді болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық диагностика және түзету

    Бұл курстың мақсаты - әртүрлі санаттағы адамдардың психоэмоционалды, когнитивті және мінез-құлық бұзылыстарын зерттеу, диагностикалау және түзету болып табылады. Осы пән аясында тұлғаның жеке басындағы ерекшеліктері, сондай-ақ дамуымен, бейімделуімен, мінез-құлқымен, қабылдауымен және психикалық өмірдің басқа аспектілерімен байланысты проблемалар анықталады,сонымен қатар осы жағдайларды түзету мен жақсартуға бағытталған тәсілдер мен әдістер әзірленеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беру процесін бағалау және мониторингілеу әдістемесі

    Пән критериалды бағалау жүйесінің әдіснамасын зерделейді, болашақ мамандарды мониторинг жүргізу кезеңдерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектептегі математикалық ойын жұмысты жоспарлау

    Пән бастауыш мектепте жұмыс істеу ерекшеліктерімен, сыныпта математиканы оқытуды ұйымдастырумен, интеграцияланған сабақтың түрлері мен әдістерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қоғамдық өмірдегі ғылым мен білім берудің рөлі; ғылыми танымның дамуындағы заманауи үрдістер туралы; жаратылыстану (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық) ғылымының өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелері; жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі; жаһандану үрдістерінің қайшылықтары мен әлеуметтік-экономикалық салдары туралы түсінікке ие болу;
  • Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы туралы білімдерін өзінің педагогикалық қызметінде қолдана білу; оқытудың интерактивті әдістерін қолдану; заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыс жүргізу.
  • Ғылыми танымның әдіснамасын; ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымын; оқу процесінде білім алушылардың танымдық іс-әрекетінің психологиясын; оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдарын білу
  • Ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласында; жоғары оқу орындарындағы ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында; қазіргі заманғы білім беру технологиялары мәселелерінде; кәсіби саладағы ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындауда; білімді тұрақты жаңартуды қамтамасыз ету, кәсіби дағдылар мен іскерлікті кеңейту тәсілдерінде құзыретті болуы тиіс.
  • Ғылыми-зерттеу қызметі, стандартты ғылыми міндеттерді шешу; кредиттік оқыту технологиясы бойынша білім беру және педагогикалық қызметті жүзеге асыру; Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі; білім беру процесінде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалану; кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық коммуникация; шешендік өнер, ауызша және жазбаша түрде өз ойларын дұрыс және қисынды ресімдеу; күнделікті кәсіби қызмет үшін қажетті білімді кеңейту және тереңдету және докторантурада білім алуды жалғастыру;
Top