7M01401 Дене шынықтыру және спорт в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Шығармашылық, сыни ойлау түрі, дамыған дүниетанымдық мәдениеті бар, дене шынықтыру және спорт саласындағы стандартты және стандартты емес кәсіби-педагогикалық міндеттер мен ғылыми мәселелерді шешуге қабілетті жоғары білікті бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пән жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістерін, педагогикалық концепцияларды, білім беру стратегияларын, білім беру үрдістерін басқару заңдылықтарын оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы оқытудың кредиттік технологиялары, оқытудың жаңа концепциялары бойынша білім беру үдерісін құрастыра алады, қашықтықтан оқытуды қоса, өз қызметінің нәтижелерін талдайды, өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасайды, қажетті ақпаратты өз бетінше іздестіруді жүзеге асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру жүйесі
Пән дене тәрбиесі жүйесі ұғымын, дене тәрбиесі жүйесінің принциптерін, дене тәрбиесі жүйесінің негіздерін, бағдарламалық және нормативтік талаптарды, дене тәрбиесінің құралдары мен әдістерін, сабақтарды ұйымдастыру формаларын, мазмұны мен әдістерін зерттейді, дене жаттығуларының әдістері, сондай-ақ материалдық-техникалық және кадрлық қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылымның мәдениеті мен этикасы
Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы академиялық адалдық, ғылыми аргумент принциптерін біледі; жазбаша коммуникацияның қазіргі заманғы нормаларын ескере отырып академиялық мәтін жасайды; ақпаратты өңдеу мен түсіндірудің заманауи әдістерін қолдана отырып, дереккөздермен жұмыс істейді, өз көзқарасын алға тартады, негіздейді; академиялық жазбаша жұмысты бағалау критерийлері жүйелерімен жұмыс істейді; кәсіби құжаттарды сауатты жазу талаптарын ескере отырып мақалалар мен мәтіндер құрастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән парадигмалар модельдерін, ғылыми таным әдістері мен формаларын, пәнаралық принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы ғылыми-зерттеу жұмысы барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдай және шеше алады; өзінің ғылыми ізденісінің нақты міндеттеріне сүйене отырып, зерттеудің оптамалды әдіснамасын таңдай алады, ғылыми зерттеу әдістерін және ұжымдық ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістерін меңгерген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, ауызша, жазбаша шет тілін жетілдіруге бағытталған; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы академиялық адалдық қағидаларына сүйене отырып, шет тілінде өз көзқарасын баяндай алады, оны есептің, хаттардың, ғылыми мақалалардың, баяндамалардың әртүрлі нысандарында ресімдей алады, талдамалық мақалалармен жұмыс істей алады, ғылыми әдебиеттерді даярлау бағыты бойынша оқи алады, лингвистикалық төзімділікті қалыптастыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Спорт және спортшыларды даярлау жүйесі
Спорт феномені, оның адамның мүмкіндіктерін ашатын құбылыс ретіндегі әлеуметтік маңыздылығы туралы түсінік қалыптасады, спорттық дайындықтың жүйелілігі, спортшыны дайындау теориясы мен әдістемесінің даму заңдылықтары туралы түсінік қалыптасады, көп жылдық дайындықтың әр түрлі кезеңдерінде спортшыны дайындау жүйесін ұйымдастыру және құру білігі қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән қазіргі заманғы психологиялық заңдылықтарды, ұйымдарды басқару принциптерін, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың психологиялық аспектілерін, командада жұмыс істеу принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы жаңа ғылыми басқару парадигмасындағы ғылыми басқарудың заманауи үрдістерін талдауды жүзеге асыруға, персоналдың мінез-құлқын жобалауға, команда құруға, тиімді коммуникациялауға, өзін-өзі жүзеге асыруға, тұлғааралық қарым-қатынасты орнатуға және қолдауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Спорттық жарыстарды ұйымдастыру технологиясы
Пән спорт негізі ретіндегі жарыс қызметі туралы білімді қалыптастырады, спорттық дайындықтың әртүрлі кезеңдерінде жарыс тәжірибесін жоспарлау қабілетін қалыптастырады, әр түрлі деңгейдегі спорттық жарыстарды ұйымдастыру және өткізу қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене мәдениеті және спорт саласындағы ғылыми зерттеу әдіснамасы
Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздерін; ғылыми зерттеудің құрылымы мен әдіснамалық талдау деңгейлерін; педагогикалық зерттеулердің түрлерін; ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын; ғылыми зерттеудің тұжырымдамалық аппаратын негіздеуді; ғылымның қазіргі жетістіктерін білім беру процесіне бейімдеуді; проблеманы қоюды, гипотезаны тұжырымдауды және оларды тексеруді зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спортшыларды даярлау процесін басқарудың ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздері
Пән жаттықтырушының кәсіби педагогикалық қызметі үшін оқыту және оқыту әдістемесін, жаттығу жүктемелерін басқару дағдыларын қалыптастыруды зерделейді, жаттығу жүктемелерінің ағзаға физиологиялық әсері; спортшыларды ғылыми-зерттеу жұмысы, бақылау және іріктеу әдістері бойынша білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қосымша білім беру мекемелерінде дене шынықтыру дайындығын бақылау
Пән спорттық дайындық процесіндегі дене дайындығын бақылаудың ұғымын, мақсатын және міндеттерін, спорт түрінің дене дайындығының құрылымына қоятын талаптарын, тестілік қозғалыс тапсырмаларына қойылатын метрологиялық талаптарды, дене дайындығын бақылаудың заманауи құралдарын, әдістерін, жынысын, жасын, спорт түрінің ерекшелігін ескере отырып, жаттығушылардың дене дайындығын бақылаудың нақты міндеттерін қоюды, дене дайындығын бақылау мазмұнын жоспарлауды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене мәдениеті мен спорттағы қазіргі ғылыми зерттеу әдістері
Пән ғылыми зерттеу әдістемесін, зерттеу әдістерін таңдауды зерттейді, дене шынықтыру мен спорттағы зерттеудің қазіргі ғылыми әдістеріне жалпы сипаттама беріледі: дене шынықтыру мен спорттағы зерттеудің теориялық және эмпирикалық (практикалық) әдістері, Педагогикалық бақылау, педагогикалық эксперимент және олардың түрлері, педагогикалық эксперимент жүргізу әдістемесі,спортшылардың дене дайындығын зерттеу әдістері туралы білім қалыптасады, және спорттық өлшеу нәтижелерін математикалық-статистикалық өңдеу тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлік білім беру кеңістігінің технологиялары
Пән Internet-те іздеуді ұйымдастыру принциптерін, жоғары жүктелген real-team жүйелері жұмысының әдіснамасын, қашықтықтан оқытуды қамтамасыз ету жүйесін (ZOOM, BigBlueButton, E-learning және т.б. платфрмалары), қашықтықтан қамтамасыз ету үшін әдістемелік қамтамасыз етуді визуализациялау жүйесін ( PowerPoint, Flesh және т. б.) оқытады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы білім беру ұйымдарында қашықтықтан оқытуды қамтамасыз ету және әдістемелік материалдарды визуализациялау құралдарын меңгерген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептегі оқытудың инновациялық әдістері мен технологиялары
Пән оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерінің түрлерін, соның ішінде компьютерлік және қашықтықтан оқыту технологияларды оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық құралдары мен технологияларын пайдалана отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады, Lesson Study білім беру ортасын талдауды жүзеге асыра алады, ғылыми-әдістемелік өнімдерді, авторлық курстарды әзірлеуге қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми жұмыстарды орындау әдістемесі
Пән магистранттың диссертациялық жұмысын біліктілік ғылыми жұмыстарының тақырыбын таңдаудан бастап оларды жария қорғауға дейінгі кезеңдерін, ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері туралы әдіснамалық және әдістемелік білім жүйесін меңгеруді, ғылыми шығармашылықтың әдіснамалық негізін, ғылыми жұмыстарды дайындау технологиясын, ресімдеу қағидаларын меңгеруді, ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін жария қорғау дағдыларын меңгеруді зерделейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт мамандарын даярлаудағы оқытудың инновациялық технологиялары
Пән инновациялық процестің негізгі ұғымдарын, білім берудегі инновацияның дамуының жаңа тұжырымдамаларын, идеяларын мен бағыттарын, білім берудегі инновациялық процестердің құралдарын (әдістерін, тәсілдерін), инновациялық процестердің тиімділігін бағалауды, білім беру процесіндегі заманауи инновациялық технологияларды қолдануды, инновациялық процестер саласындағы заманауи білімді алу әдістерін, оқытудың әртүрлі кезеңдерінде және әртүрлі мекемелерде инновациялық процестерді қолдану әдістемесін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене мәдениетінің кәсіби-қолданбалы аспектілері
Пән кәсіби-қолданбалы дене шынықтыру туралы білім жүйесін қалыптастырады, кәсіби-қолданбалы дене шынықтырудың құрамдас бөліктерін қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы дене шынықтыру маманының кәсіби қызметінде меңгерілген білім мен дағдыларды қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру мен спорттағы қалпына келтірудің физиологиялық құралдары
Пән шаршау және физикалық жұмысқа қабілеттілік туралы ұғымды, спорттың жекелеген түрлеріндегі физикалық жұмысқа қабілеттілікті қалпына келтіру құралдары мен олардың кешендерін, әртүрлі қарқындылықтағы жаттығу жүктемелерінен кейін физикалық қалпына келтіру құралдарының тиімділігін, спортшылардың физикалық жұмысқа қабілеттілігін қалпына келтіру және арттырудың заманауи құралдарын, физикалық жұмысты тоқтатқаннан кейін функцияларды қалпына келтіруді, қозғалыс реабилитациясындағы дене шынықтыру мен спорттың рөлін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сауықтыру-рекреациялық және оңалту дене тәрбиесінің технологиялары
Пән ағза функцияларын қалпына келтіру құралдарын, сауықтыру-рекреациялық және оңалту дене шынықтырудың түрлері мен нысандарын, дене шынықтыру-сауықтыру технологияларын жүзеге асыру кезінде әртүрлі типтегі сабақтарды құрудың ұйымдастырушылық және әдістемелік ерекшеліктерін, халықтың әртүрлі санаттарының жеке-типологиялық ерекшеліктері мен денсаулық жағдайын ескере отырып, бос уақыт пен белсенді демалыс саласының жағдайлары мен бағыттарын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт саласындағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пән дене шынықтыру және спорт саласындағы ақпараттық технологиялардың даму жағдайы мен перспективаларын; дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми-зерттеу және білім беру міндеттерін шешу үшін ақпараттық технологияларды пайдалануды; ақпараттық технологиялардың қазіргі заманғы деңгейі мен даму үрдістерін; зерттеу және кәсіби есептерді шешуде математикалық модельдеу және статистикалық өңдеу әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене жүктемелерінің ағзаның функционалдық жағдайына әсері
Пән спортшылардың ағзасына әртүрлі қарқындылық, көлем, ұзақтық және физикалық бағыттағы спорттық-сауықтыру бағдарламалары мен жүктемелерінің әсер етуінің физиологиялық ерекшеліктерін; ағза жүйелерінің процестерін ғылыми негізделген басқару әдістерін; спортшылардың ағзасына физикалық жүктемелердің әсерін талдаудың заманауи инновациялық технологияларын; спортшылардың жұмысқа қабілеттілігін қалпына келтірудің медициналық-биологиялық және психологиялық-педагогикалық құралдарын қолдануды; спортшының антропометриялық, физиологиялық және биохимиялық параметрлерін анықтаудың заманауи әдістемелерін қолдануды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорт түрлері бойынша оқыту әдістемесімен жүктемелердің сауықтыру бағыты
Пән ағзаны қалпына келтіру механизмдері мен физиологиялық құралдарына, сауықтыру дене шынықтырудың жалпы сипаттамасына, спортта қолданылатын жүктемелерге қатысты мәселелерді зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру жағдайындағы бейімделген дене шынықтыру
Пән денсаулық жағдайында ауытқулары бар, әртүрлі нозологиялық формадағы, жас және гендерлік топтардағы адамдардың морфофункционалдық, әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін түсінуді қалыптастырады; бейімделген дене шынықтырудың жеке әдістемелері мен бейімделген дене шынықтырумен айналысу кезіндегі қауіпсіздік техникасын қамтамасыз етуді; көпшілік дене шынықтыру шаралары мен спорттық жарыстарды ұйымдастыру және өткізуді; мүмкіндігі шектеулі адамдардың физикалық дамуын, функционалдық дайындығын, психикалық жағдайын өлшеу және бағалау әдістерін қолдануды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесінің жас ерекшеліктерінің технологиялары
Пән қозғалыс әрекеттеріне үйрету мен физикалық қасиеттерді дамытудың дидактикалық заңдылықтарын; дене тәрбиесіндегі педагогикалық процесті ұйымдастыру, жоспарлау әдістерін; халықтың әртүрлі топтарымен дене шынықтыру-спорттық сабақтарды өткізу әдістемесінің жас-жыныстық ерекшеліктерін; әртүрлі функционалдық бағыттағы сабақтарды ұйымдастыру және өткізуді; әртүрлі жас топтары мен денсаулық топтарындағы оқушылармен дене шынықтыру сабақтарындағы дәрігерлік-педагогикалық бақылау әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық-педагогикалық тәжірибедегі өлшемдер мен есептеулер
Пән өлшеу дәлдігін қамтамасыз ету әдістері мен принциптерін, өлшеу сапасына әсер ететін жағдайлар мен факторларды, шамалардың түрлерін, спорттық-педагогикалық практикада қолданылатын өлшеу құралдарының жұмыс істеу принциптерін, өлшеу шкалаларын, тесттер, бағалар, нормалар теориясын, спорттық-педагогикалық зерттеулерде өлшенетін параметрлерді, есептеу дәлдігін талдау әдістерін, статистикалық ақпаратты талдау тәсілдерін, ақпараттық ортадан деректерді алуды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО-дағы оқу-әдістемелік жұмыс
Пән ЖОО-да жұмыс істеу кезінде дене шынықтыру және спорт саласындағы нормативтік оқу-әдістемелік құжаттаманы құрастырудың заманауи әдістерін зерттейді. Пән курсы университеттегі оқу, тәрбие және ғылыми жұмыстарды реттейтін арнайы құжаттаманы және осы құжаттардың құрылымын құрастыру және зерттеу бойынша педагогикалық дайындықтан өтуді қамтиды. Мемлекеттік білім беру стандарттарының мазмұнын, құрылымын дайындау және бағдарламалар талаптары ПОӘК, ТОБ, ОЖБ (Силлабус) бойынша оқу жоспарларын және оқу үдерісін реттейтін басқа да құжаттарды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеріп, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникациямен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыра отырып, өз ойын ауызша және жазбаша түрде дұрыс ресімдей алады.
- Жаһандану және интернационалдандыру жағдайында отандық ғылымды дамытудың заманауи тенденциялары, бағыттары мен заңдылықтарын талдауды жүзеге асыра отырып, алынған зерттеу нәтижелерін дұрыс ресімдей отырып, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар саласында зерттеулер жоспарлай және жүргізе алады, ғылыми зерттеу әдіснамасы саласындағы құзыреттерге ие.
- Арнайы пәндерді оқытудың инновациялық тәсілдері, технологияларымен әдістерін пайдалана отырып, жоғары мектепте педагогикалық процесті жүзеге асыра алады, педагогикалық қызметтің өзіндік рефлексиясын жүзеге асыра алады, ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыра алады. Білім беру процесін басқару контекстінде білім алушылардың танымдық іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтарын терең түсінуге негізделген тиімді командалық өзара әрекет жасау, негізделген шешімдер қабылдау және дау жағдайларды сындарлы шешу қабілетін қамтитын интеграцияланған басқарушылық құзыреттіліктерін көрсете алады.
- Білім беру және жаттығу процесінде оқытудың заманауи инновациялық технологияларын, құралдарын, әдістері мен әдістемелік тәсілдерін қолданады; сабақтарды өткізудің мазмұны мен әдістемесінде, спорт түрлері бойынша жүктемелердің сауықтыру бағытында ғылыми мәселелермен оларды шешу тәсілдерін анықтайды.
- Спортшылардың физикалық даярлығын басқаруда ғылыми негіздегі кәсіби жұмыстарға арналған педагогикалық әдістерді меңгереді; дене шынықтыру спорттық сабақтарды өткізу барысында, инструменталды әдістерді қолдана отырып, ағза мүмкіндіктерін педагогикалық- комплексті бақылауды іске асырады.
- Дене шынықтыру және спорт саласында даму тенденциясы мен жағдайын ескере отырып, ғылыми зерттеу жобаларын (бағдарламалар және әдістемеліктер) құрастырады және іске асырады; дене шынықтыру спорттық салада өзекті ғылыми және тәжірбиелік мәселелерді анықтайды және талдайды; ғылыми зерттеулерді орындау барысында заманауи ақпараттық техологияларды қолдану және олардың нәтижелерін дене шынықтыру және спорт саласындағы жаттықтырады, рекреациялық, педагогикалық және ұйымдастыру- басқару қызметінде тиімді қолданады.
- Оқу пәндер мазмұнын, технологияларын және нақты оқыту әдістерін жобалайды; оқыту тәсілдерін, әдістерін, технологияларын, әдістемелік үлгілерін құрастырады және меңгереді, білім беру үрдісіндегі нәтижелерді талдайды; кәсіби салада отандық және шет елдік әдістемелік тәжірбиені жинастырады, жүйелейді және жария етеді.
- Ғылым және білім саласында ғылыми зерттеу нәтижелерін талдап, оларды нақты ғылыми зерттеу міндеттерін шешуде қолданады, өздігінен ғылыми зерттеу өткізеді; зерттеу міндеттерін өздігінен шешеді, жеке креативті мүмкіндіктерді қолданады; ғылыми зерттеу жұмыстары бойынша есеп құрастырады, ғылыми мақалалар, ғылыми конференцияға тезистер, магистерлік диссертация, пікірлер, рецензиялар жазады.
Ұқсас БББ
7M01401 Дене шынықтыру және спорт
Қазақ спорт және туризм академиясы
7M01401 Дене шынықтыру және спорт
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01401 Дене шынықтыру және спорт
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01401 Дене шынықтыру және спорт
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01401 Дене шынықтыру және спорт
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01401 Дене шынықтыру және спорт
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)