Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01401 Дене шынықтыру және спорт в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

Пәндер

  • ЖОО-дағы дене тәрбиесінің психологиялық-педагогикалық негіздері

    Пән педагогикалық қызметтегі білім беру процесінің сапасын арттыру мақсатында оқыту мен тәрбиелеудің өзекті технологияларын, ұйымдастырушылық нысандарын, әдістерін, тәсілдерін және құралдарын қарастырады. Білім беру қызметінде ғылыми зерттеулерді орындау және олардың нәтижелерін педагогикалық процестің тиімділігін арттыру мақсатында пайдалану қабілетін қалыптастырады. Дене шынықтыру және спорт саласындағы маманның кәсіби қызметінің арнайы психологиялық-педагогикалық негіздерін зерделейді.

    Несиелер - 5
  • Білім беру ұйымдарында бұқаралық спорт инфрақұрылымын дамыту

    Пән бұқаралық спорт инфрақұрылымын дамыту саласындағы ғылыми- зерттеу технологияларын оқуға, алынған теориялық білімді ғылыми- зерттеу міндеттерін шешуде қолдануға ; зерттеу тақырыбы бойынша ақпаратты талдау және жүйелеуге; ғылыми зерттеулер бағдарламалары және олардың орындалуын ұйымдастыруға бағытталған. Оқу процесінде заманауи денсаулық сақтау технологияларын, кәсіби қолданбалы дене шынықтыру жаттығуларының кешендерін, денсаулық мәселелері мен бағдарламаларын оқу процесіне енгізу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Курс жоғары оқу орындарындағы пәндерді оқытудың принциптері, әдістері мен технологияларын зерттеуге бағытталған, білім беруді басқару, кәсіби құзыреттілікті дамытуға арналған оқыту әдістері және білім беру саласындағы психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешуге дайындық мәселелері қарастырылады. Дидактика, заманауи білім беру тұжырымдамалары, оқу үдерісін жобалау және жоғары білімнің ерекшеліктері қамтылады. Магистранттар оқу бағдарламаларын әзірлеу, білім беру технологияларын тәжірибеде қолдану және рефлексия дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Студенттердің спорттық жаттығу негіздері

    Курс арнайы спорттық жаттығулардың әдіснамалық-ұйымдастырушылық негіздерін, спорттық жаттығудың құралдары, әдістері мен принциптерін, жаттығу үрдісін кезең- кезеңімен өткізу, спортшылардың спорттық дайындығын жоспарлау және бақылау, сондай- ақ жоғары оқу орнында оқу процесінде таңдалған спорт түріндегі студенттердің жаттығулары мен жарыс қызметін ұйымдастыру және басқару бойынша қажетті білім мен практикалық дағдыларды оқыту және қалыптастыру мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән ғылыми ойлау мәдениетін зерттеуге бағытталған, аналитикалық мүмкіндіктер мен зерттеу дағдыларын қалыптастырады, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білім береді. Ғылымның тарихи эволюциясын және олар қалыптастыратын философиялық перспективаларды зерттейді. Қазіргі ғылымның пайда болуы, оның әлеуметтік және институционалдық байланыстары сипатталған. Ойлау эксперименттеріне, теорияларды растау мен теріске шығаруға, сандық және сапалық зерттеу әдістерінің пайда болуы мен қолданылуына байланысты жалпы философиялық мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт заманауи инновациялық технологиялар

    Пән дене шынықтыру және спорт мамандарын даярлауда заманауи педагогикалық ғылым мен оқытудың инновациялық технологияларын дамытудың негізгі үрдістерін қарастырады. Білім беруде заманауи инновациялық технологияларды пайдалану мүмкіндігі: смарт оқыту, Google Forms, модульдік оқыту технологиялары және оқу ақпаратын визуализациялау. Қазіргі кезеңдегі қоғамның дамуындағы инновациялық технологияларды зерттеу, олардың жоғары білім берудегі орны мен рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Тиісті білім саласының түпнұсқа әдебиетін шет тілінде еркін оқуға оқытуды көздейтін кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттерді меңгеру; мамандық бойынша монологиялық және диалогтік нысанда ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту; магистранттың ғылыми жұмысымен байланысты тақырыптарда жазбаша ғылыми қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ ғылыми саладағы халықаралық ынтымақтастықтың нысандары мен түрлерімен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогтың кәсіби бағдары

    Пән оқыту және оқу кезіндегі жаңа тәсілдерге бағытталған. Сыни тұрғыдан ойлануға студенттерді жан-жақты үйрету. Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау. Оқыту және оқу кезінде АКТ-ны қолдану. Ұйымдардың өз қызметін ынталандырады, кәсіби мәселелерді шешу әдістерін анықтайды, олардың тиімділігі мен сапасын бағалайды. Талантты, сондай-ақ дарынды оқушыларды оқыту. Оқушыларды жас ерекшеліктер кезеңіне қарай оқыту және оқу. Білім берудегі менеджмент пен көшбасшылық қасиеттері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытудағы жаңа тәсілдер

    Пән әлеуетті кәсіби қабілеттерді жетілдіруге бағытталған. Оқыту әдістемесінің мазмұнын жаңарту қажеттілігін көрсету; оқыту мен оқу тәжірибесінің сапасын арттыруға ықпал ету; оқытудың қалай өтетіні туралы толық білім беру; мұғалімдердің біліктілігін арттыруға және жетілдіруге, жұмыс бағытын таңдауға көмектесу. Интерактивті әдістер саласында күшті дағдыларға ие болу; әлеуетті кәсіби қабілеттерді жетілдіру; тәжірибе барысында үздіксіз рефлексия қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Курстың мазмұны басқару психологиясының тәсілдері мен бағыттарын, басқарудың психологиялық заңдылықтарын, басқару мәселелерін жоспарлау мен шешу ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған. Білім алушылар конфликттік жағдайларды шешудің психологиялық әдістерімен танысады, жұмысты ынталандыру тәсілдерін, басқарудың тиімді стильдерін қолдану әдістерін меңгереді. Басқару процесінің тиімділігінің төмендеуінің негізінде жатқан психологиялық себептерді талдау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дене шынықтыру мен спортты жандандырудың қазіргі заманғы проблемалары

    Қазіргі кезеңде дене тәрбиесі жүйесін реформалаудың қажетті білімі мен практикалық, ғылыми- теориялық алғышарттарын қалыптастыру. Кәсіби- қолданбалы дене даярлығы процесін жетілдірудің кәсіби- қолданбалы және әдіснамалық аспектілері. Қозғалыс белсенділігін және оның өскелең ұрпақтың дене және ақыл- ой жұмысқа қабілеттілігіне әсерін және тұлғалық дене шынықтыру мен оның қоғамда қалыптасуын қарастырады және белсенділігін арттырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЖОО дене тәрбиесінің қазіргі мәселелері

    Бұл курс мыналарды зерттейді: әртүрлі денсаулық топтары үшін білім алушылардың дене шынықтыру критерийлері, дене шынықтырудың біркелкі емес деңгейі бар білім алушылар жағдайына жаттығу жүктемелерінің әсер ету проблемалары. Дене тәрбиесінің дамуы туралы көзқарастардың бүкіл эволюциясын қарастырады. Білім алушылардың дене тәрбиесінің бағдарламалық- нормативтік практикасының заманауи тәсілдері. ЖОО әкімшілігін студенттік спортты, спорт клубтарының қызметін дамытуға ынталандыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт бойынша оқушылардың зерттеу қызметі

    Пән алдын ала шешімі белгісіз шығармашылық, зерттеушілік мәселені шешуге бағытталған және ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдерін сақтауды көздейді. Әртүрлі көздерден пайдалы ақпаратты алу және оны өңдеу, өз іс-әрекетін жоспарлау, өз қызметінің нәтижелерін талдау және бағалау қабілеті. Ғылыми-зерттеу іс-әрекетін пайдалану сонымен қатар оқушыларды дене шынықтыру және спортпен айналысатын ұжымдық ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне тартуға жағдай жасауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орта кәсіби білім мекемелерінде және жоғары оқу орындарында ДШ пәнін технологиясы

    Дене шынықтыру сабақтарын оқыту бірқатар компоненттермен қамтамасыз етіледі: сабақтың бағыты,қозғалыстың ептілігі мен дағдыларын оқыту әдістемесі, әртүрлі жастағы студенттердің дене тәрбиесінің әдістемелік ерекшеліктері, ағзаға түсетін жүктемені мөлшерлеу әдістері, физикалық қасиеттерді тәрбиелеу және т.с.с, олар жеке-жеке педагогикалық әсер ету жүйесін қамтамасыз ете алмайды. Бұл мәселені тек білім беру педагогикалық технологияларының көмегімен шешуге болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесі саласындағы инклюзивті білім беру проблемалары

    Пән дене жаттығуларының клиникалық- физиологиялық негіздемелері мен емдік іс- қимыл әрекеттерін көздейді. аурулардың жалпы, арнайы сипаттамаларын, білім беру мекемелерінде арнайы және дайындық медициналық топтарын ұйымдастыру; денсаулық жағдайында ауытқулары бар балаларға арналған дене тәрбиесі бойынша оңалту бағдарламаларының сипаттамасы, мүгедек балалармен дене жаттығуларымен айналысуды ұйымдастыру, балалар организмін дамытудың анатомиялық- физиологиялық және психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін оқытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдіснамасы мен әдістері

    Білім алушыларда ғылыми- зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздерін: зерттеу түрлерін, педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу кезеңдерін, психологиялық- педагогикалық зерттеуде деректерді жинау және талдау әдістемесі мен техникасын қалыптастырады. Ғылыми таным мен диссертациялық зерттеудің әдіснамалық негіздері. Ұғымдық аппарат және ғылыми зерттеу кезеңдері. Ғылыми зерттеулер жүргізу әдістемесі. Ғылыми мақаланы дайындау және жариялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сауықтыру гимнастикасының дәстүрлі емес түрлері

    Пән дене тәрбиесінің біртұтас оқу процесін ұйымдастыру мен өткізудің негіздерін қамтиды. Дене тәрбиесі жүйесіндегі бағыттарды қарастырады, спорттық жаттығулардың ерекшеліктерін ашады, денсаулықты жақсарту және дененің үйлесімді дамуы үшін арнайы таңдалған дене жаттығуларының кешенін қалыптастырады. Пән калланетика, «хатха-йога» жүйесі бойынша гимнастика, степ-аэробика, гидроаэробика, тыныс алу жаттығулары, дене икемділігі сияқты гимнастиканың әртүрлі формаларын жаттықтыру арқылы сезінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт бойынша ғылыми жұмыстарды жоспарлау және орындау әдістемесі

    Пән дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми және әдістемелік қызмет, ғылым қызмет түрі ретінде, ғылыми таным мен зерттеудің тарихы мен әдіснамасы, зерттеу бағытын таңдау және жоспарлау, бастапқы ақпаратты іздеу, ғылыми зерттеудің теориялық деңгейімен қатар, ғылыми зерттеу мәселесін модельдеу және қою, сондай- ақ педагогикалық эксперимент жүргізудің ерекшеліктері мен әдістемесі мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорттың ғылыми-педагогикалық зерттеулері

    Пән дене шынықтыру мен спорттың теориялық және ғылыми- педагогикалық негіздері, заманауи ғылыми- педагогикалық зерттеулердің тарихы, ғылыми- педагогикалық кадрларды даярлаудың жаңа технологиялары сияқты мәселелерді қарастырады. Сондай- ақ дене шынықтыру және спорт теориясының негіздері бойынша материалдар бар, онда дене шынықтыру және спорт жөніндегі педагог- жаттықтырушының болашақ кәсіби қызметіне теориялық дайындықтың жетекші жақтары баяндалған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқыту әдістемесімен жүктемелердің сауықтыру бағыты (спорт түрлері бойынша)

    Пән спорт түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесінде спорт түрлері бойынша жүктемелердің сауықтыру бағытындағы сабақтарды өткізудің мазмұны мен әдістемесін жетілдіруді көздейді, жүктемелердің сауықтыру бағытын қолдана отырып оқыту процесін құру мақсатында қозғалыс техникасын талдайды. Жаттығу процесін модельдеу және жоспарлау мәселелерін түсінеді. Дене шынықтыру сабақтарын өткізу кезінде дене жүктемесінің сауықтыру бағытындағы құралдарды қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Таңдалған спорт түрінің теориясы, әдістемесі және практикасы (ЖОО-да және жоғары жетістіктер спортында)

    Пән спорттық жаттығудың әдістерін, құралдарын, принциптерін, оқу- жаттығу жиындары мен жарыстарды өткізу жүйесін; таңдаған спорт түрін оқытудың әдістемелік негіздерін, ЖОО- да және жоғары жетістіктер спортында кәсіби- педагогикалық құзыреттілікті; таңдаған спорт түрлеріндегі теориялық және әдістемелік аспектілерді; педагогикалық шеберлік негіздері мен қарым- қатынас түрлерін; жалпы дайындық теориясы саласында білім мен дүниетанымды қалыптастырудың, оны спорт саласындағы бейімделу теориясымен интеграциялаудың негізгі әдіснамалық парадигмаларын ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Таңдалған спорт түріндегі жарыстық қызметті басқару

    Пән таңдалған спорт түрі бойынша жарыстарды жүргізудің теориялық негіздерін, жоғары спорттық санаттағы спортшылар мен жаңадан келгендерді даярлау жүйесін, таңдалған спорт түрі бойынша жарыстарды, жаттығу жиындарын ұйымдастыру мен өткізуді зерттейді, әртүрлі деңгейдегі спорттық дайындықтың әртүрлі кезеңдерінде бәсекелестік тәжірибені жоспарлау қабілетін қалыптастырады. Жарыс қызметінің ережелерін және төрешілік ережелерін талдау және бағалау әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Емдік дене шынықтыру және массаж

    Пән физикалық қалпына келтіру және демалу түрлерін, физикалық қалпына келтіру және демалу құралдарын, олардың денені қалпына келтірудегі рөлін зерттейді. Денені қалпына келтірудегі емдік дене шынықтырудың рөлін, физиотерапия мен терапиялық массажды, сондай- ақ әртүрлі тренажерларда арнайы жаттығуларды қарастырады. Ол әртүрлі жастағы, әртүрлі нысаны мен ауру дәрежесі бар адамдар үшін рұқсат етілген физикалық белсенділікті ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт гигиенасы

    Пән жеке гигиенаның ғылыми- практикалық негіздерін, шынықтыру әдістемесін және спорт ғимараттары мен дене жаттығуларымен айналысатын орындарға қойылатын гигиеналық талаптарды зерделейді. Дене жаттығуларымен айналысатындарды қалпына келтірудің және жұмысқа қабілеттілігін арттырудың қосалқы гигиеналық құралдарын, гигиена мен денсаулық жағдайының бұзылуына әсер ететін қосымша тәуекел факторларын қарайды. Спорт түрлеріне іріктеудің медициналық-биологиялық негіздерін анықтайды, қарайды және талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт маркетингі

    Пән маркетингтің әдіснамалық негіздерін, дене шынықтыру және спорт саласындағы нарықтық және нарықтық қатынастар туралы түсініктерді қамтиды. Спорт және спорт қызметтерін тиімді ілгерілету үшін спорт пен спортты лицензиялау, маркетингтік коммуникациялар, баға белгілеу әдістері, зерттеулер мен нарықты сегменттеу саласындағы бизнес негіздерін зерттейді. Өткізу нарықтарының әдістерін, тауарлар мен тұтынушылардың маркетингін, Халықаралық Олимпиада комитетінің маркетингтік қызметін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық қызмет, оңалту процесінде массаждың жеке әдістемелері

    Кәсіптік білім берудегі сауықтыру-оңалту дене шынықтыруының кезеңдерін, рекреациялық және оңалту қызметінің тиімділігін, дене шынықтыру-сауықтыру технологиясының ұйымдастырушылық және әдістемелік ерекшеліктерін, дене жаттығулары мен жеке массажды спорттық, емдік және қалпына келтіру бағытында олардың алдын алу және әлеуметтік оңалту мақсатында қолдану әдістемесін зерделеуге бағытталған. Сондай- ақ, денсаулық, диспансерлеу, спортшыларды дайындаудағы кешенді бақылау көрсеткіштері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спортты басқару

    Пән теориялық негіздер мен негізгі ұғымдарды, дене шынықтыру мен спортты басқару жүйесін, басқарушылық қызметтің принциптері мен әдістерін, оның дамуын жоспарлау мен болжауды зерттейді. Дене шынықтыру мен спортты ұйымдастыру және басқару нысандарын анықтайды. Дене шынықтыру мен спортты басқарудың құқықтық факторлары мен әдістерін, жаттығу сабақтарын ұйымдастыруды, біліктілігі жоғары спортшыларды және олимпиадалық резервті даярлауды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаппай сауықтыру жұмыстарын ұйымдастырудың заманауи технологиялары

    Пән бұқаралық спорт және дене шынықтыру- сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру мәселелерін қамтиды. Дене шынықтыру, сауықтыру іс- шараларын өткізу, жоғары білікті мамандарды даярлау және бұқаралық дене шынықтыру-спорт қозғалысының тұтастығы, салауатты өмір салтын қалыптастыру; елімізде дене шынықтыру және спорт саласында қалыптасқан құқықтық қатынастардың теориялық негіздері, халықаралық аренада спорттың жоғары имиджін сақтау, халықтың қалың жігін жүйелі түрде дене тәрбиесімен шұғылдануға тарту мәселелерін қарайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтау технологияларының негіздері

    Пән білім алушылардың физикалық, психикалық және әлеуметтік әл- ауқатын қамтамасыз етуге бағытталған білім беру мекемесінде технологияларды қолдануды оқыту мен тәрбиелеудің дәстүрлі технологияларын толықтыратын педагогикалық жұмыстардың қағидаттарының, әдістерінің жиынтығын көрсетеді. Оқушылар мен педагогтардың денсаулығын сақтаудың көп деңгейлі жүйесі ретінде тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің медициналық- гигиеналық, дене шынықтыру- сауықтыру, экологиялық, денсаулық сақтайтын білім беру технологияларын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Емдік және бейімделген дене шынықтыру

    Пән адам денсаулығы туралы идеяны оның мәдениетінің феномені ретінде қарастырады; адам денсаулығының қалыптасу жолдары, тәсілдері туралы; денсаулыққа әсер ететін факторлар туралы қазіргі заманғы ғылыми көзқарастар, норма мен патологиядағы адам ағзасының қызметі; дененің функционалды жүйелерінің әртүрлі спорт түрлеріндегі физикалық белсенділікке бейімделу ерекшеліктерін бағалау саласындағы білім мен дағдылар, кәсіби қызмет аясында халыққа валеологиялық көмек көрсету тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдалған спорт түріндегі спорттық даярлау процесін басқару

    Пән таңдалған спорт түрі бойынша спорттық дайындық процесін басқарудың негізін құрайды. Жоғары спорттық шеберліктегі спортшыларды даярлау жүйесін, спортшыларды дайындаудың барлық түрлерінің спорттық дайындығының нақты принциптерін дұрыс қолдануды жетілдіреді. Спортты дамыту, спорттық іріктеу және спорттық бағдарлаудың өзекті мәселелерін ашып көрсетеді. Ұйымдастыру жүйесі туралы мәлімет береді спорттық қызметтің әртүрлі бағыттарындағы басқару құрылымдары, жастар спортын, элиталық спортты және кәсіби спортты басқару жүйесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру-спорт қызметінің дәстүрлі емес түрлерінің психологиялық-педагогикалық сипаттамасы

    Пән оқытудың, тәрбиелеудің, білім берудің мәні мен ерекшеліктерін ашуға, магистранттардың дене шынықтыру және спорт қызметінің дәстүрлі емес түрлері туралы тұтас көзқарасын қалыптастыруға, көбінесе әртүрлі жаңа дәстүрлі емес спорт түрлерін кеңінен енгізу қолжетімді, жаппай және жоғары тиімді қалпына келтіру құралдары, физикалық және халықтың әртүрлі жас топтарын моральдық тұрғыдан жетілдіру. Дәстүрлі емес спорт түрлері бойынша төрелік ету және жарыстарды өткізу ережелерін үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық режиссураның ұйымдастыру-әдістемелік негіздері

    Пәннің бағдарламасы спорттық жарыстарды өткізудің теориясы мен әдістемесінде білім мен практикалық дағдыларды жетілдіруді көздейді. Спорттық жарыстарды өткізуге арналған жылдық және дара сценарийлерді әзірлеу, ұйымдастыру және жоспарлау мәселелері қарастырылады. Спорттық жарыстарды ұйымдастыру және өткізу бойынша негізгі ұғымдарды қалыптастыру. Сценарий құрастыру бойынша кәсіби- педагогикалық іскерліктер мен дағдылар және жоспарланған іс-шараларды іс жүзінде ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби қызметте негізгі ғылыми, педагогикалық, басқарушылық, коммуникативті білім мен дағдыларды қолдану.
  • Ғылыми-зерттеуді және ғылыми-педагогикалық істерді ұйымдастырудың методологиясын және жоспарлау алгоритмдерін білу.
  • Теориялық-әдіснамалық ойлауды дамыту негізінде дене шынықтыру және спорт саласындағы заманауи ғылыми проблемалар мен практикалық міндеттерді шешу.
  • Дене шынықтыру және спорт саласында қолдану үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
  • Педагогикалық білім беруді дамытудың заманауи үрдістерін, дене шынықтыру құралдары мен әдістерін және сауықтыру технологияларын меңгеру.
  • Күрделі әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде дене шынықтыру мен спортты зерттеу тәсілдерін қалыптастыру.
  • Жаңа технологияларды пайдалана отырып, дене шынықтыру сабақтарына ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды тартудың әлеуметтік бағдарламаларын әзірлеу.
  • Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып ғылыми зерттеулерді орындау және олардың нәтижелерін дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогикалық, рекреациялық, жаттықтырушылық, мәдени-ағартушылық және ұйымдастырушылық басқару қызметінің тиімділігін арттыру үшін қолдану.
  • Жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып кешенді тәсіл негізінде өзінің кәсіби қызметінде ғылыми зерттеуді жобалау мен ұйымдастырудың заманауи технологияларын меңгеру
  • Жоғары спорт шеберлігі жағдайында спортшыларды дайындау жүйесін талдау және спорттық нәтижелерді болжау әдістерін қолдану.
Top