Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01401 Дене шынықтыру және спорт в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Пәндер

  • Білім алушыларды даярлаудағы сауықтыру жұмысының ғылыми-практикалық негізде

    Білім алушыларды даярлаудағы сауықтыру жұмысының ғылыми-практикалық негізде оқыту процесін ұймдастыру. Бұл болашақ білім алушыларды ғылыми-практикалық шеңберінде даярлау кезеңімен байланысты болып келеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Орта білім берудің жаңартылған мазмұны аясында оқытудың жаңа әдістемелері мен технологияларын қарастырады. Педагогикалық үдерісті ғылыми талдау, болжау, жоспарлау және басқару әдістерін зерттейді. Гуманитарлық білім саласы және білім беру процесі субъектілерінің өзара іс-қимылы ретінде педагогика туралы теориялық түсініктерді қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесінің ғылыми-практикалық негіздері

    Дене шынықтыру негіздерін, оның халықтың дене тәрбиесі мен сауықтырудағы маңызы мен орнын ашады. Оның түрлері мен құралдарының жіктелуін; дене шынықтыруға арналған жаттығуларды оқыту және техника негіздерін қарастырады. Оқу орындарында сабақ өткізудің міндеттері, түрлері, құрылымы мен әдістемесін зерттейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандандырылған спорт оқу орындарында білім беру мазмұнын әзірлеудің ғылыми-педагогикалық негіздері

    Мамандандырылған спорт оқу орындарында білім беру мазмұнын әзірлеу. Оның түрлері мен құралдарының жіктелуін; дене шынықтыруға арналған жаттығуларды оқыту және техника негіздерін қарастырады. Оқу орындарында сабақ өткізудің міндеттері, түрлері, құрылымы мен әдістемесін зерттейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт саласында кәсіптік білім беруде оқыту

    Білім беру қызметі дене тәрбиесінің ғылыми негізделген үдерісін мектеп және мектепке дейінгі оқу орындарында, колледждерде, орта кәсіптік білім беру мекемелерінде, дене шынықтыру ұжымдарында балалар мен жеткіншектердің спорт мектептерінде дене шынықтыру- сауықтыру жұмыстарын ұйымдастырумен сипатталды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдіснама мен әдістемесі

    Дене шынықтыру негіздерін, оның халықтың дене тәрбиесі мен сауықтырудағы маңызы мен орнын ашады. Оның түрлері мен құралдарының жіктелуін; дене шынықтыруға арналған жаттығуларды оқыту және техника негіздерін қарастырады. Оқу орындарында сабақ өткізудің міндеттері, түрлері, құрылымы мен әдістемесін зерттейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми тарихы мен философиясы

    Әлемдік және Қазақстандық философиялық ой мен идеологиялық үрдістердің дамуының негізгі кезеңдерін қарастырады. Әлемдік көзқарастың әмбебап проблемаларын зерттеуде әлемдік философиялық ойдың тәжірибесін сипаттайды. Бағытталған әлемнің тұтас көзқарастарын дамыту және заманауи дәуірдің шындықтарын түсіну. Ашылады философиялық түсініктер, философиялық білімдердің категориялары мен әдістері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру білім беру мазмұнын әзірлеудің ғылыми-теориялық негіздері

    Дене шынықтыру білімінің ғылыми- теориялық негіздерін, дене шынықтыру кәсіби жұйесінде жаңа әлеуметтік талаптарды зерттейді. Замануи жоғарғы кәсіби дене шынықтыру білімінің орынын қарастырады. Дене шынықтыру білімінің мазмұнын ашады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жоғары білімнің әлемдік білім беру кеңістігіне интеграциясы

    Интеграция мен ғаламдастыру қатар жүріп келе жатқан бүгінгі таңда жоғары оқу орындары мен орта буын оқу орындарындағы білім берудің сапасы мен деңгейін жан–жақты көтеріп, жаңаша ойлайтын, оқыту мен тәрбиенің жаңа технологиясын күнделікті жұмысында қолдана білетін мамандар даярлау Бүкіл әлемдік білім беру кеңістігіне ұмтылыстар, қоғам дамуындағы қалыптасып отырған жаңа жағдайлар, тыңнан туындаған мәселелер, өзгеріп жатқан өмірге бейімделу қажеттігін үйрету

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру мен спорттағы заманауи инновациялық технологиялар

    Дене шынықтыру мен спорттағы заманауи инновациялық технологияларды зерттейді. Заманауи инновациялық технологияларды қолдана отырып, дене шынықтыру және спорт сабақтарын өткізу әдістемесін ашады. Оқытудың жаңа технологиясы оқу бағдарламасына енгізілген, белгіленген мақсатқа өнімді қол жеткізуді қамтамасыз етуде оқытудың нысандарын, әдістері мен құралдарын ашатын оқыту мазмұнын іске асыруға ықпал етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спортшы-студенттердің физикалық және техникалық дайындығының ғылыми-практикалық негіздері

    Білімгер- спортсмендердің дене және техникалық дайярлауының ғылыми тәжіриебелік негіздерін ғылым және тәжірибе козқарасында зерттейді. Дене және техникалық дайындықтың ғылыми және тәжіриебелік терминологиясын қолданады. Білімгер- спортшылардың дене және техникалық дайярлауының ғылыми тәжіриебелік негіздері таңдау сппорт түрлерінде қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пән кәсіби тақырып бойынша жазбаша және ауызша мәтіндерді құрудың құрылымы мен негіздерін, әлеуметтік-тұрмыстық және академиялық салалардағы қарым-қатынастың стилі мен сипатына байланысты кәсіби қарым-қатынас жағдайларына сәйкес сөйлеу мінез-құлық ережелерін зерттейді. Кәсіби қызмет үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастырады және дамытады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Таңдаған спорт түрінің теориясы мен практикасы

    Таңдаған спорт түрлерінің негізгі бағыттарын оқиды. Жоғарғы оқу орынындағы спорт және спорттағы жоғарғы жетістіктердің теориялық және тәжіриебелік негіздерін қарастырады. Маманның таңдау спорт түрлерінен кәсіптік құзыреттілігін қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жекпе-жек түрлерінің теориясы, әдістемесі және практикасы

    Жекпе жек түрлерінің негізгі даму бағыттарын оқытады. Жоғарғы оқу орынындағы спорт және спорттағы жоғарғы жетістіктердің теориялық және тәжіриебелік негіздерін қарастырады. Маманның жекпе жек түрлерінен кәсіптік құзыреттілігін қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Студент-спортшылардың теориялық және психологиялық дайындығының ғылыми-практикалық негізде

    Кәсіби қызметінде психологиялық дайындығын отандық және шетелдік зерттеулер ретінде қарастырады. Кәсіби қызметте білімгер спортшылардың маман ретінде дайындау барысында психологиялық аспектерді және бағдарламасын зерттейді. Мамандарды кәсіби қызметіне психологиялық дайындығын қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Басқару психологиясы

    Басқару психологиясының пәні мен міндеттерін; қарамағындағыларға әлеуметтік (әкімшілік) әсерін, оның мүмкіндіктерін зерделейді. Басқару психологиясын топтық процесс ретінде қарастырады; басқару қызметіндегі психологиялық әсері. Коммуникативтік құзыреттілікті сипаттайды. Жанжалдың психологиялық ерекшеліктерін және оның өзгеру мүмкіндіктерін ашады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жаттығу процесінің тиімділігін қамтамасыз етудің техникалық құралдары

    Оқу процесін ақпараттық сүйемелдеу құралдары мен әдістерінің ғылыми - теориялық негіздерін зерделейді. Жарыс қызметін автоматтандырылған талдауды қарастырады. Жоғары дәрежелі спортшылардың жаттығу процесін ақпараттық қамтамасыз ету құралдары мен әдістері бойынша білімді қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру мен спорттағы ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері

    Білім беру жүйесінде жаңа технологияларды тиімді пайдалану заман талабы. Жаңаша оқыту технологиясы — белгіленген мақсатқа нəтижелі қол жеткізуді қамтамасыз етуде оқытудың формасы, əдістері мен құралдарын ашып көрсетіп, оқу бағдарламасында белгіленген оқытудың мазмұнын жүзеге асыру тəсілі. Оқытуды жаңаша ұйымдастыруда мына міндеттерді қамтуы тиіс

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Спорттық жетістіктерді зерттеу және болжау

    Спорттық жетістіктерді болжау және болжамды бағалау әдістерін ғылыми негіздеу мәселелерін қарастырады. Эксперименттік деректерді өңдеуді едәуір жеделдететін және жеңілдететін қуатты заманауи компьютерлік технологиялар мен тиісті қолданбалы бағдарламаларды ғылыми-зерттеу жұмысының тәжірибесіне кеңінен енгізуді зерттейді. Нақты оқу-жаттығу процесі барысында болжам моделін қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Әлемдік деңгейдегі спортшыларды даярлау (әдіснама, әдістер, инновациялар)

    Қазақстан Республикасында дене шынықтыру мен спортты дамыту тұжырымдамасын зерделейді. Ол дене шынықтыру мен спортты халықты сауықтырудың, оның өзін-өзі жүзеге асырудың және қоғамға қарсы құбылыстарға қарсы күрестің ең қол жетімді және тиімді тетіктерінің бірі ретінде қарастырады. Бұқаралық дене шынықтыру-спорт қозғалысын тиімді дамыту нәтижесінде Спорт және дене шынықтыру саласын дамытудың әлемдік тәжірибесін, спортшылардың Олимпиада ойындары мен халықаралық жарыстардағы жоғары жетістіктерін ашады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Бұқаралық ақпарат құралдары мен Интернет технологияларын қолдана отырып, дене шынықтыру және спорт саласын дамыту

    Дене шынықтыру мен спортты ақпараттық қамтамасыз етуді зерделейді. Дене шынықтыру және спорт қызметін ақпараттық қамтамасыз ету ерекшелігін қарастырады. Дене шынықтыру және спорт саласындағы ақпараттық қажеттіліктерді, ақпараттық мәдениеттің мәнін заманауи анықтауды ашады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Жаңа бастаған зерттеушіге өзекті ғылыми мәселелерді өз бетінше іздеуді және зерттеуді ұйымдастыруда көмек көрсететін мәселелерді, диссертация жазу әдістемесін және оны ресімдеу Ережелерін қарайды, дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесі педагогикасы мен психологиясының эксперименталды әдістері

    Педагогика және дене шынықтыру психологиясының эксперименттік әдістерін қарастырады. Эксперименттік әдістердің теориялық негіздерін зерттейді. Дене шынықтыру педагогикасы мен психологиясының эксперименттік әдістерін ұйымдастыру және өткізу бойынша білімді қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесі бойынша мамандардың кәсіби сауаттылығын жетілдіру түрлері мен технологиялары

    Дене тәрбиесі мамандарының кәсіби сауаттылығына қойылатын талаптарды зерделейді. Дене тәрбиесі бойынша кәсіби сауаттылықты жетілдірудің педагогикалық шарттарын ашады. Дене тәрбиесі мамандарының қажетті кәсіби сауаттылығын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Дене шынықтыру мен спорттағы жасанды интеллект

    Тиімді жаттығу әдістерін жасау және нәтижелерді жақсарту үшін деректерді талдау, машиналық оқыту, нейрондық желілер және компьютерлік көру сияқты заманауи технологияларды талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Дене шынықтыру мен спортты оқытудың оқу пәндерінің, технологиялары мен әдістемелерінің мазмұнын жобалау.
  • Таңдалған спорт түрінің әдістемесі мен практикасы саласындағы білім негізінде адамның физикалық жағдайын бағалау және басқару.
  • Ғылым тарихы мен философиясын талдау негізінде ғылыми-зерттеу проблемаларын және оларды шешу жолдарын анықтау
  • Ғылыми фактілер мен қорытындыларды талдау және синтездеу арқылы ғылыми-зерттеу қызметін басқару
  • Субъектілердің психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру процестерін басқару, білім алушылардың таңдаған мамандығына тұрақты қызығушылығын қалыптастыру
  • Спортшылардың даму перспективаларын талдау негізінде спорттық жетістіктерді болжау.
  • Дене шынықтыру және спорт сабақтарын өткізудің мазмұны мен әдістемесінде ғылыми мәселелерді және оларды шешу тәсілдерін анықтау.
  • Кәсіби ортада қарым-қатынасты жүзеге асыру және кешенді ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін шет тілін меңгеру
  • Дайындық бағытына сәйкес және білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, жоғары мектепте оқу процесін ұйымдастырудың тәсілдері мен құралдарын пайдалану
  • Инновациялық әдістер мен ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, білім беру, жаттығу, рекреациялық, сауықтыру қызметін ұйымдастыру
  • Білім беру бағытында дене тәрбиесінің заманауи әдістерін қолдана отырып, білім алушылардың спорттық дайындығын жүзеге асыру.
  • Таңдалған мамандандыруда, оқу процесін басқаруда және жоғары білікті спортшыларды дайындауда инновациялық және интерактивті оқыту технологияларын қолдану.
Top