Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01501 Информатика в Esil University

Пәндер

  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс қоғамды және жеке құқықтық сананы, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыратын білім алушылардың дүниетанымын қалыптастырады. Жеке құқықтарды, субъектіні және айрықша құқықтарды, Конституцияны азаматтардың әртүрлі құқықтық қатынастарын, құқықтары мен міндеттерін қамтитын құқықтық актілер жүйесінің негізгі заңы ретінде зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Курс студенттердің экология туралы ғылым ретінде түсінігін қалыптастырады; қоршаған орта мен адамның өзара байланысы мен өзара тәуелділігі, оның қауіпсіз өмірі, сондай-ақ кәсіби біліктілікті қалыптастыру шеңберінде қазіргі заманның экологиялық проблемалары және оларды шешу жолдары туралы. Студенттер негізгі қауіптерді анықтай алады, оларды іске асыру қаупін бағалай алады, қауіптен қорғау әдістерін таңдай алады; төтенше жағдайларда қорғау тәсілдері мен технологияларын, қоршаған ортаны қорғау және қауіпсіздікті қамтамасыз ету мақсатында кәсіби қызметті ұтымды ету дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Пән үй шаруашылығының заңдылықтары мен аралас әлеуметтік-бағдарлы экономиканың әртүрлі деңгейлеріндегі шаруашылық жүргізуші субъектілердің ұтымды мінез-құлқы туралы, оның маңызды сипаттамаларын ашу мақсатында ұдайы өндіріс процесіндегі терең себеп-салдарлық байланыстар туралы білім береді; ресурстары шектеулі әлемде шаруашылық субъектілерінің (өндірушілер, сатушылар, сатып алушылар) экономикалық таңдауы туралы; шаруашылық қызметі және ұдайы өндіріс процесіндегі адамдар арасындағы экономикалық қатынастар туралы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгебра

    Оқу нәтижесінде студенттерге негізгі түсініктер беріледі, олар алгебраның негізгі ұғымдары, матрицалар, анықтаушы, қарапайым қасиеттері, минорлар және олардың алгебралық толықтырулары, кері матрица, кешенді сандар өрісі, негізгі қасиеттері, көп қырлы сақина, қалдықтармен бөлу туралы, Евклид теоремасы, Безу теоремасы және оның салдары, түрлендірілмейтін көпмүшелер

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері

    Пәндің негізгі құрамасы болып табылатың келесі тақырыптарды менгереді алгоритм ұғымы, алгоритмдерді формальды сипаттау әдістері, алгоритмдер сұлбалары, алгоритмдердің негізгі сипаттамалары және оларды әзірлеу кезеңдері, бағдарламалық алгоритмдердің негізгі түрлері, алгоритмдеу принциптері, тармақталған және циклдық алгоритмдер, күрделі циклдар, массивпен алгоритмдер, алгоритмдердің, деректер модельдерінің және есептер қоюының өзара байланысы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Курстың мақсаты - педагогикалық кәсіптің ерекшелігін түсінуге ықпал ету және сындарлы педагогикалық қарым-қатынас, мінез-құлық пен іс-әрекетті өзін-өзі реттеу қабілетін дамыту, білім алушылардың кәсіби және жеке өзін-өзі дамыту стратегиясын жобалауы үшін жағдай жасау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Бұл курс педагогикаға ғылым ретінде шолу жасайды, оның диалектикасы, сәйкессіздігі және әдіснамалық ерекшелігі. Студенттер дүниетанымдық, әлеуметтік және жеке маңызды педагогикалық мәселелерді талдайды, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтары мен принциптері туралы сыни тұрғыдан ойланады. Білім беруді цифрландыру жағдайында педагогикада, киберпедагогикада, киберкеңістікте және киберсоциализацияда киберонтологиялық тәсілге ерекше назар аударылатын болады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері

    Пәнді меңгеру мақсаты – кәсіпкерлік, кәсіпкерлік қызмет, бизнесті жүргізудің функциялары мен негізгі принциптері туралы білім алу; кәсіпкерлік қызметтің саласы мен ұйымдық-құқықтық нысанын таңдау мәселелері бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру; құқықтық құжаттарды әзірлеу, бизнес-жоспар әзірлеу мәселелерінде

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Компьютер жүйелерінің сәулеті

    Студенттер дербес компьютердің архитектурасы мен негізгі конфигурациясын, компьютерлік ұсынудың арифметикалық-логикалық негіздерін жобалауды, есептеу жүйелерінің негіздерін техникалық іске асыруды, жаңғыртуды және олардың компоненттерін құрастыруды меңгереді. Компьютерлік жүйелердің бағдарламалық жасақтамасын орнатуды және конфигурациялауды біледі. Компьютерлік архитектураның барлық деңгейлеріндегі ақпаратты өңдеу процестеріне талдау жүргізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Визуалды бағдарламалауды оқыту әдістемесі

    Курстың мақсаты танымдық, оқу-зерттеу және жобалық қызмет дағдыларын, проблемаларды шешу дағдыларын меңгеру; практикалық міндеттерді шешу әдістерін өз бетінше іздеуге, ашық ақпараттық қоғамда және айналадағы барлық шындықта ақпаратты іздеудің, жинаудың, талдаудың, ұсынуды ұйымдастырудың, берудің әртүрлі әдістерін қолдануға құзыретті

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау

    Теориялық және арнайы пәндерді оқу үшін қажетті математикалық талдаудың негізгі әдістерін меңгеру және жүйелер мен процестерді математикалық модельдеу мәселелерін шешу үшін осы әдістерді қолдану; логикалық және алгоритмдік ойлауды дамыту; қолданбалы есептерді өз бетінше талдау дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру мәселелері қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қосымшаларды жобалау негіздері

    Пән студенттердің бағдарламалау технологиясын қолдана отырып, бағдарламаларды әзірлеу және мәселені шешу бойынша практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер негізгі операцияларымен, түзету кодын қосуды, бағдарламаны түзету, қоңырау стегін, кеңейтілген сыныпты тексеруді, динамикалық жадты тексеру функцияларын жүйелі түрде меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогика

    Пән студенттерде әлеуметтік тәрбиелеудің субъектілері мен үдерісіне қатысты гуманистік әлеуметтік ұстанымдарды, әлеуметтік-педагогикалық қызмет саласындағы кәсіби міндеттерді шешуге дайындығын қалыптастырады: толыққанды оқыту, балаларды тәрбиелеу, баланың құрдастарымен және ересектермен қарым-қатынасы мен қарым-қатынасы, тәрбиеленушілердің әлеуметтенуі үшін жағдай жасау; аралас мамандармен өзара іс-қимылда пәнаралық психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік-оңалту іс-шараларына қатысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жобалау қызметін ұйымдастыру

    Техникалық тапсырма мен ұсыныс кезеңдерінде аналитикалық жұмыс дағдыларын меңгеру, базалық модельдің сыртқы түрін қалыптастыру, жобаның негізгі көрсеткіштерін есептеу үшін экономикалық білімді пайдалану, білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдістемелік негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат 1

    Пән кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және аналитикалық мәтіндік қызметпен байланысты коммуникативтік құзыреттілікті кеңейту; білім алушыларда лингвистикалық және прагматикалық ойлау дағдыларын, тілдің мәнерлі бірліктерін талдау және коммуникацияның мақсаттары мен шарттарына байланысты қажетті бірлікті таңдауды сауатты жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі

    Пән білім алушыларда олардың қызметі саласында барабар кәсіби қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру; Кәсіптік қызметті табысты жүзеге асыру үшін қажетті тілдік, сөйлеу, пәндік құзыреттіліктерді жетілдіру; білім алушылардың өз бетінше іздестіру-зерттеу қызметінің дағдыларын, дағдылары мен құзыреттерін қалыптастыру және проблемалық кәсіптік -бағдарланған міндеттер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Community Service Learning

    Пән қоғамға қызмет етуді қоғамдық игілікті дамытуға ерікті үлес қосу және студенттерге әлеуметтік жауапкершіліктің жоғары деңгейін сіңіру нысаны ретінде түсінуді дамыту мақсатында оқытылады. Курс волонтерлік, краудсорсинг, краудфандинг, фандрайзинг, ұжымдық даналық сияқты әлеуметтік тәжірибелерді жүзеге асыру дағдыларын қалыптастырады. Білім алушыларға өздерінің кәсіби құзыреттерін (заңгерлік, маркетингтік, экономикалық консалтинг, копирайтинг және т. б.) дамыту үшін өтеусіз коммерциялық қызметтер көрсетілетін практикалар көзделген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық психология

    Оқушының психикасын, психологиялық негіздемесін жан-жақты зерттеп, оқу материалын таңдауды жасайды. Оқыту, тәрбиелеу әдістерін әзірлеуде және оларды психологиялық апробациялауда дағдыларға ие

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • АКТ оқыту әдістемесі

    Заманауи АКТ құралдарын, цифрлық білім беру технологияларын педагогикалық қызмет түрі ретінде пайдалануды және оқу процесінде ақпараттық технологияларды қолдану әдістемесінің мәнін зерттеуді үйренеді. Информатика мұғалімінің кәсіби қызметінің негізгі түрлерін қарастырады, Педагогикалық қызметті талдайды, білім беру процесін жүзеге асыруда ақпараттық технологиялар құралдарының дидактикалық ресурстарын тиімді қолданылуын қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект

    Студенттер білімді ұсыну мен өңдеудің негізгі модельдері мен әдістерін, жасанды интеллект жүйелерінде қолданылатын шешімдерді іздеу әдістерін, сондай-ақ ойын теориясының элементтерін үйренеді. Логикалық бағдарламалау негіздерін, жасанды интеллект саласындағы жұмыстардың адам ойлауын зерттеумен және қолданбалы бағдарламалаумен байланысын зерттейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Үлкен BigDate деректерін жинау және өңдеу

    Бұл курсты оқыған кезде студенттер үлкен деректерді қолдану және зерттеу дағдыларын қалыптастырады. Көлемді деректерді өңдеу құралдары, тәсілдері мен әдістері, деректерді басқару жүйелеріне балама қолданылады. BigDate шешімдерін жүзеге асыру үшін деректер технологиялары, Hadoop экожүйесі және бұлтқа негізделген платформалар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері

    Пәнді оқу кезінде компьютерлік ақпаратты қорғаудағы негізгі ұғымдар мен бағыттар қарастырылады. Ақпаратты қорғау принциптері, анықтауды жіктеу принциптері. АҚ және БҚ тұжырымдамалық негіздері. БҚ ұйымдастыру-құқықтық аспектілері. Қауіпсіздік саясаты және тәуекелдерді басқару. Компьютерлік жүйелер мен желілерде ақпаратты көп деңгейлі қорғауды білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректерді өңдеудің интеллектуалды алгоритмдері

    Пәннің мақсаты: жасанды интеллект өнімдерінде қолданылатын шешімдерді табу әдістерімен таныстыру; шешімдерді қолдау жүйелеріне арналған қосымшалардағы анықтау инженерлік, жасанды интеллект жүйелерін мазмұны мен әдістерін зерттеу; нейрондық желілердің құрылысын және олардың білім беруде қолданылуын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық қауіпсіздік

    Ақпараттық қауіпсіздікке кіріспе, ақпараттық қауіпсіздіктің мүмкіндіктері, құқықтық және ұйымдастырушылық қамтамасыз ету, қауіпсіздікті ашу әдістері, киберқауіпсіздік тұжырымдамалары, қорғаудың вирусқа қарсы құралдары, ақпаратты қорғаудың техникалық құралдары мен әдістері, киберқауіпсіздік, ақпаратты қорғаудың криптографиялық құралдарын пайдалану мүмкіндіктері қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелерді әкімшілендіру

    Оқыту нәтижесінде кейбір процестерді немесе олардың бір бөлігін реттейтін тапсырмалар, басқару процедуралары және басқару функциялары қарастырылады. ақпараттық жүйелерде. Желіні басқаруды автоматтандыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іскерлік ағылшын тілі

    Пәнді меңгерудің мақсаты – студенттердің коммуникативтік, лингвистикалық, тілдік-мәдени, кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Іскерлік қарым-қатынас, ресми іскерлік стиль нормаларын меңгеру дағдылары, белсенді іскерлік лексика мен терминологияны меңгеру, шынайы жазбаша және ауызша дереккөздермен жұмыс істей білу, іскерлік хаттар жазу, іскерлік хаттарды жүргізу, іскерлік қарым-қатынас салаларында оқытылатын тақырыптар аясында. ағылшын тілінде іскерлік әңгіме дамытылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ДҚБЖ жобалау

    Пәнін оқу барысында қазіргі деректер базасын (ДБ) құрудың теориялық негіздері, АЖ-дегі деректерді іздестіруді және өңдеуді ұйымдастыру әдістері, деректерді сипаттау және манипуляциялау тілдік құралдары, деректердің негізгі модельдерін құру принциптері және оларды деректер қорын басқарудың қазіргі жүйелерін (ДҚБЖ) пайдалану. ДҚ-дағы деректер модельдері мен типтері; реляциялық ДҚ-ның базалық элементтері; SQL құрылымдалған сұраныстар тілі қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық информатика

    Курстың мақсаты: білім алушылардың АКТ-ны қолдана отырып, оның ішінде басқа пәндерді оқу кезінде нақты объектілер мен процестердің ақпараттық модельдерін қолдану, талдау, түрлендіру дағдыларын қалыптастыру. Курс мазмұны: компьютер-дидактикалық құрал ретінде, білім беру ресурстарын құру технологиялары, оқу процесінде компьютерлерді пайдалану, білімді тестілеу және бақылау, электронды оқулық және оның компоненттері және .т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Операциялық жүйелер

    Операциялық жүйелердің түрлері, олардың қазіргі ақпараттық жүйелердің қызмет ету шеңберінде атқаратын рөлі мен міндеттері қарастырылады; қызметтің әртүрлі салаларында ақпараттық технологияларды енгізу үшін кәсіби бағытталған ақпараттық жүйелерде заманауи операциялық жүйелерді, орталарды және қабықшаларды пайдалану әдістемелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • 3D графика және анимация

    Пәнін оқу барысында қазіргі жағдайда компьютерлік анимация туралы жалпы түсінік, компьютерлік анимацияның пайда болу тарихы эстетикалық принциптер, компьютерлік анимацияны құру технологиясы, компьютерлік анимация тәсілдері және қолдану саласы, екі өлшемді және үш өлшемді анимацияның тағайындалуы мен мүмкіндіктері, кинолента, кадрлар, қабаттар, дыбыстық сүйемелдеуді анимациямен синхрондау, анимацияны дыбыстау сұрақтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи бағдарламалау тілдері

    Пәнді игерудің мақсаттары студенттердің Алгоритмдеу негіздері туралы білім жүйесін игеруі арқылы кәсіби қызметте жүзеге асыру үшін қажетті ұғымдарды қалыптастыру болып табылады. Функционалды және есептеу есептерін шешу модельдері. Компьютердегі есептерді шешудің негізгі кезеңдері; Алгоритмдер және олардың қасиеттері. Тіл әліпбиі. Түрлері. Препроцессорлық директивалар

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік және педагогикалық психология

    Пәннің мақсаты: студенттерде адамның жас ерекшеліктері туралы оның қызметінің сәттілігінің факторлары ретінде тұтас түсінік қалыптастыру; білімді игеру және дағдыларды қалыптастыру процесінің негізгі заңдылықтарын зерттеу; оқу іс-әрекетін ынталандыру, тәрбиенің психологиялық механизмдері. Өз бетінше ойлауға және өз әрекеттерінің салдарын болжауға, мақсатқа жетудің және өмірлік қиындықтарды жеңудің оңтайлы жолдарын табуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пән аясында студенттер білім берудің психологиялық, педагогикалық және социологиялық аспектілерін, сондай-ақ білім беру процесінде тұлғаны қалыптастырудың негізгі принциптерін үйренеді. Пәннің негізгі мақсаты студенттердің жеке ерекшеліктері мен әлеуметтік-мәдени контекстін ескере отырып, тұлғаны тәрбиелеу және дамыту процестері туралы терең түсінік қалыптастыру болып табылады. Оқу барысында студенттер әртүрлі педагогикалық теориялар мен әдістермен танысады, білім беру мекемелерінде және одан тыс жерлерде тәрбие жұмысын ұйымдастыру принциптерін үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Графикалық нысандарды жобалау

    Пәндің негізгі құрамасы болып табылатың келесі тақырыптарды менгереді компьютерлік графика түрлері, үшөлшемді графика, графикалық мәліметтерді ұсыну, түс және түс модельдері, негізгі графикалық редакторлар және олардың сипаттамасы, Adobe Photoshop растрлық бейнелерді жасаудың бағдарламалық құралдары, объектілердің типтері: графикалық примитивтер және еркін өңделетін объектілер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Объектілі бағытталған бағдарламалау

    Пәнді оқу кезінде жоғары деңгейлі тілді қолдана отырып, объектіге бағытталған бағдарламалау технологиясын теориялық және практикалық игеру, типтік математикалық және инженерлік есептерді шешу үшін алынған бағдарламалау дағдыларын қолдану, Python интеграцияланған даму ортасында жұмыс істеу дағдыларын игеру, компоненттік бағдарламалау принциптерін қолдану және объектіге бағытталған ортада жобалау дағдылары қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Курс білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың, тәрбиелеудің және дамытудың негізгі теорияларына, балаларды оқыту мен диагностикалаудың әдістері мен технологияларына шолу ұсынады. Пәннің мазмұны студенттерге инклюзивті білім беру принциптерін, әртүрлі жас топтарындағы инклюзивті оқытудың ұйымдастырушылық формалары мен психологиялық-педагогикалық технологияларын талдауға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар және жасөспірімдермен психологиялық-педагогикалық жұмыс

    Пән салауатты, қауіпсіз және қолайлы білім беру ортасын қалыптастыру үшін оқушылардың өсуі мен дамуының жас ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Жасөспірімдердің физиологиялық және гигиеналық ерекшеліктеріне бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық ағылшын тілі

    Пән академиялық ағылшын тілін меңгеру мақсатында оқытылады, бұл студенттерге академиялық тілді меңгеруге сауатты және саналы түрде қарауға мүмкіндік береді, бұл қол жеткізілген деңгейдегі дескрипторларда, модельденген сөйлеу формаларында және коммуникация түрлерінде (өз ойларын сауатты баяндау, мәтіндерді талдау, эссе жазу, іскерлік құжаттама) көрініс табады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық шеберлік

    Бұл курс студенттердің өздерінің ішкі өзгерістері мен шығармашылық педагогикалық іс-әрекетке өсуін түсіну және бекіту тетіктерін қалыптастыруды ұсынады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер педагогикалық шеберліктің құрамдас бөліктерін сипаттай алады, педагогикалық техниканы, өзінің көңіл-күйін, эмоциясын, сөйлеу техникасын, дауысын меңгере алады, оқушыларды тәрбиелеу мен оқыту саласындағы өз мінез-құлқын талдай алады; өзінің кәсіби қасиеттеріне баға бере алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік желілердің қауіпсіздігі

    Пәннің негізгі мақсаты студенттерде ақпараттық ресурстарды қорғаудың, деректердің құпиялылығын және ақпараттық жүйелер мен желілердің тұтастығын қамтамасыз етудің негізгі принциптерін түсінуді қалыптастыру болып табылады. Оқыту шеңберінде студенттер шифрлаудың, аутентификацияның және қол жеткізуді басқарудың әртүрлі әдістерін, сондай-ақ қорғалған желілік архитектураларды құру негіздерін үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы білім беретін мектепте информатика бойынша оқушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру

    Бұл курста олар информатика бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу әдістерімен танысады, ғылыми-зерттеу жұмыстарының түрлерін, зерттеуді ұйымдастыру әдістерін қолданады; информатика бойынша ғылыми жұмыстың мақсаттары мен міндеттерін, ғылыми әдістерді меңгереді; әдістемені зерттейді; баяндамаларды дайындауды іздеу міндеттерін шешеді. Студенттер мектеп оқушыларының жобаларын басқаруға және бағалауға тартылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Автоматтандырылған жүйелерді жобалау

    Пәннің басты міндеттері: ақпараттық жүйелерді шешу, оларды басқару, жүйелер теориясының негізгі міндеттері; қысқаша тарихи анықтама; текстология, кибернетика, синергетика және олардың жүйелік ұсыныстарды дамытудағы орны, ақпараттық жүйе ақпаратты жинау, беру және сақтау жүйесі ретінде, ақпараттық жүйелердің синтезі мен ыдырауы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік желілер

    Білім алушылар компьютерлік желілердің негіздерін, олардың құрылымдарын, функцияларын, хаттамаларын, іске асыруларын меңгереді; компьютерлік желілерді, домендік атаулар жүйелерін, Интернетке қолжетімділікті тағайындау, жіктеу, ұйымдастыру үшін шлюздерді пайдаланады; веб-беттерді беру кезінде браузер мен интернет-сервер жұмысының ерекшелігін, желі бойынша деректерді пакеттік беру принципін, желіде жұмыс істеу принципін зерделейді, қауіпсіздік шараларын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқу процесін ұйымдастырудағы Smart-технологиялар

    Бұл пәннің мақсаты қазіргі заманғы білім беру технологияларын қолданумен танысу және балалардың дамуы мен тәрбиесіне ықпал ететін оқыту әдістерін жүзеге асыру болып табылады. Студент білім беруді автоматтандыру мен ақпараттандыруға байланысты технологияларды меңгереді, оқу материалдарын дайындау үшін көрнекі және дыбыстық ақпарат көздерін құрудың әртүрлі заманауи технологияларын пайдаланады. Қашықтағы веб-ресурстар арқылы қол жетімді нысанда оқу фильмдері, бейнелер, аудио жазбалар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • LEGO Mindstorms EV3 негізіндегі Робототехника

    Оқыту нәтижесінде робототехниканың тарихы мен қолдану аясын игереді, EV3 Education Mindstorms, Arduino платформаларымен, Mblock және басқада робототехникамен бағдарламалау мүмкіндіктері қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мобильді қосымшаларды жобалау

    Курстың мақсаты Android платформасын бағдарламалаудың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, сонымен қатар мобильді қосымшаларды әзірлеу. Практикалық сабақтарда студенттер топтарда және мобильді ОЖ-ны жеке зерттейді және талдайды, күнделікті бизнес-процестерді автоматтандырады және қосымшалар жасайды

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беруде IT қолдану

    Студенттер ақпараттық технологиялардың психологиялық, дидактикалық және әдістемелік мүмкіндіктерін зерттейді, білім беруде ақпаратты жинау, өңдеу және талдау үшін коммуникациялық технологияларды (соның ішінде қолданбалы пакеттер, жергілікті және ғаламдық компьютерлік желілер) және олардың қызметтерін пайдалану ерекшеліктерін ашады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық технологиялар және оқыту әдістері

    Студенттер бақылау-өлшеу материалдарының әртүрлі түрлерін қолдана отырып, білім беру сапасын бақылаудың нысандары мен әдістерін жобалау, сондай-ақ отандық және шетелдік тәжірибені ескере отырып, ақпараттық технологиялардың мүмкіндіктерін кеңінен пайдалану қабілеттерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Оқу процесін ұйымдастыру және әдістемелік материалдарды әзірлеуде цифрлық технологияларды қолдану, электронды оқыту, аудиовизуалды оқыту құралдарының түрлерін, жаппай ашық онлайн курстардың негізгі платформаларын, қашықтықтан оқытудағы педагогикалық коммуникацияның ерекшеліктерін, оқытуды дараландырудың заманауи мүмкіндіктері, корпоративтік оқытудың ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру робототехникасын оқыту әдістемесі

    Пәннің негізгі мақсаты: болашақ мұғалімдерді білім беру ортасында робототехниканы тиімді пайдалануға дайындау. Студенттер робототехникалық конструкцияларды қолдана отырып, оқушылардың әртүрлі жас және деңгей топтарына бейімдей отырып, оқытудың әртүрлі әдістерін үйренеді. Робототехникалық жиынтықтарды пайдалана отырып, оқу процесін ұйымдастыру бойынша практикалық дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сomprehensive exam preparation

    Сomprehensive exam preparation бұрынғы алған білімдерін жалпылайды және тереңдете түседі, оқу материалдарын логикалық тұрғыдан жүйелендіреді, негізгі сұрақтар мен тәжірибелік-бағытталған тапсырмалар/есептер/кейстерді студенттердің тұтастай жүйелі түрде көре білуіне ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Research Paper

    Оқу үрдісінде ғылыми-зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру. Ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау. Әр түрлі зерттеулердегі тақырыптардың өзектілігі мен өңделу дәрежесін негіздеу. Зерттеу тақырыбы мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу объектісі мен мәнін анықтау. Дипломдық жобаның тақырыбы бойынша библиографиялық деректерді жинау. Дипломдық жоба тақырыбы бойынша ғылыми зерттеудің теориялық базасын жасау. Тақырыпты талдаудың ғылыми әдістерін таңдау. Жүргізілген зерттеу бойынша қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 8

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Жаратылыстану пәндері саласында, қоршаған орта мен адамның өзара байланысы мен өзара тәуелділігі туралы базалық білімі бар, кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін экономикалық білімнің және кәсіпкерлік қызметтің ұйымдық-құқықтық нысанының негіздерін меңгерген;
  • Компьютерлік жүйелер мен желілердің архитектурасы, сондай-ақ мәліметтер базасын әкімшілендіру, жинау және өңдеу бойынша білім мен практикалық дағдыларды қолдана отырып, педагогикалық қызметті ұйымдастырады
  • Математикалық негіздерді меңгеріп, алгоритмдік есептерді және қосымшаларды әзірлеуді үйренеді. Компьютерлік жүйелер мен желілерді, смарт-технологияларды құруды және операциялық жүйелерге рұқсатсыз енуден қорғау параметрлерін қолдану дағдыларын қалыптастырады
  • Қарым-қатынаста және кәсіби қызмет саласында кәсіби тілдерді қолданады, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде тілдік, сөйлеу, пәндік құзыреттіліктерге ие
  • Мультимедиялық және виртуалды білім беру ресурстарын жобалауда оқушылармен жұмыс істеу дағдыларын көрсетеді; педагогикалық салада зерттеулер жүргізеді; үйренген әдістерді қолдана отырып, үш өлшемді модельдер мен анимациялар жасайды.
  • Мектептегі оқу процесінде оқушылардың коммуникативтік дағдыларын қалыптастырады, қоғамда мектеп жасындағы балалардың әлеуметтенуіне, бейімделуіне жағдай жасайды және білім алушылардың жеке дамуы үшін педагогика мен психология бойынша білімдерін көрсетеді
  • Инклюзивті білім беруде инновациялық, цифрлық технологияларды және оқытудың басқа да заманауи әдістерін қолданады; мамандандырылған түзету көмегі мен психологиялық қолдау көрсетеді
  • Оқушылардың жас және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, жұмыста психология мен педагогиканың теориялық негіздерін қолданады, оқу сабақтарының сабақ жоспарларын жасай алады, жеке қажеттіліктерді ескере отырып әдістерді таңдайды және тәрбие жұмысын жүргізеді, оқыту әдістері, стратегиялары мен бағалау құралдарын меңгереді
  • Ғылыми-педагогикалық қызметте ақпараттық және коммуникациялық технологияларды, электрондық оқыту құралдарын, инновациялық әдістер мен SMART-технологияларды пайдаланады және виртуалды машинаны қолдана отырып мобильді қосымшаларды әзірлейді
  • Ақпараттық-білім беру ортасының жай-күйіне белсенді әсер етуге және білім беру қажеттіліктерін қалыптастыруға мүмкіндік беретін бағдарламалау және графикалық модельдеу тілдерін пайдалана отырып, бағдарламалық қамтамасыз етуді оқыту және әкімшілендіру әдістемесін және есептерді шешу тәсілдерін меңгеруін көрсетеді
  • Оқу процесін ұйымдастыру және оқыту кезінде қолдану мақсатында бағдарламалаудың төмен және жоғары деңгейдегі тілдерінде бағдарламалық модуль кодын әзірлеуді жүзеге асырады
Top