Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01501 Информатика мұғалімдерін даярлау в АГЭУ

Пәндер

  • Математикалық логика

    Курсты оқу кезінде студент математикалық ойлау логикасы заңдарының әмбебап сипатын, ғылым жүйесіндегі математикалық логиканың рөлі мен орнын түсінуге мүмкіндік алады; жалпы математикалық және ақпараттық мәдениетті дамыту. Сонымен бірге студенттердің ойлау мәдениеті математикалық логиканың заманауи әдістерін практикада қолдану тұрғысынан дамиды; оларда практикалық есептерді шешуде математикалық логика әдістерін қолдану тәжірибесін қалыптастыру және студенттердің зерттеу қызметін ынталандыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік қызметтегі қаржылық сауаттылықты қамтамасыз етудің экономикалық-құқықтық негіздері

    Кәсіпкерлік қызметтегі қаржылық алаяқтықты анықтауға байланысты мәселелер бойынша заңнамалық актілер мен нормаларға негізделген негізделген қаржылық шешімдер қабылдау мақсатында қаржылық сауаттылықтың экономикалық және құқықтық негіздерін зерттеуді қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пән студенттердің Болашақ педагог мамандығына деген қызығушылығын дамытуға және тәрбиенің мазмұнын, формалары мен әдістерін зерттей отырып, кейінгі кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу мен өзін-өзі жетілдіруді ынталандыруға бағытталған. Курс студенттердің бойында: - педагогикалық процесті жоспарлау, болжауды ұйымдастыру, басқару және талдау дағдыларын дамытуға; - орта білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде тәрбие мен оқытудың түрлі әдістемелері мен технологияларын меңгеруге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жазу теориясы

    Қазақ мәдениеті мен тарихында қолданылатын әліпбиді, оқушылар үшін емле ерекшеліктерін зерделеу және оларды сауатты жазуға үйрету. Тілдің пайда болу және қалыптасу заңдылықтарын, тіл мен қоғамның қарым-қатынасын, тіл білімі салаларын, тілдің жүйелі, генеалогиялық, типологиялық классификациясын құру қабілетін зерттеу. Ғылыми негізде этимологиялық және этнолингвистикалық белгілерді, сөзжасам жүйесін, грамматикалық құрылымдардың жеке және функционалдық, семантикалық себептері мен салдарын, сөздің сипаты мен сөйлем құрылымын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі менеджмент

    "Білім берудегі Менеджмент" пәні тиімді басқару шешімдерін қабылдау үшін менеджменттің теориялық негіздері саласындағы білім мен дағдылар кешенін қалыптастырады. Жаңа әлеуметтік-экономикалық жағдайларда кәсіби қызмет түрі ретінде басқару туралы ғылыми идеяны тереңдетеді, білім беру ұйымында оқу-тәрбие қызметін талдау, жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау дағдылары мен дағдыларын дамытады, басшы, қызметкер, топ немесе топ мүшесі ретінде тиімді мінез-құлық дағдыларын дамытуға ықпал етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ жазуының тарихы

    Жазу мәдениеті мемлекеттіліктің маңызды факторларының бірі болып табылады. Қазақ жазуының тарихы бүкіл халықтың тілін, мәдениетін және сауаттылығын дамытудың рөлін айқындайды. Қазақ тілінің орфографиялық ережелерін меңгеру, рухани құндылықтарымыздың негізіне айналған тарихи кезеңдерде қазақ жазуының қалыптасуын оқыту арқылы сауатты жазу мәдениетін насихаттау. Қазіргі латын графикасы негізінде қазақ әліпбиінің жобаларын талдау, объективті пікір қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Математика

    Бұл курс екі негізгі функцияны орындайды: біріншісі - оқыту, екіншісі – аналитикалық. Осыған байланысты, осы курсты зерделеу кезінде: математика пәні, оның әдіснамалық мәселелері мен принциптері, сондай-ақ жиындар теориясының элементтері, Дискретті математика және математикалық логика қарастырылады; Математикалық талдаудың маңызды бөлімдері ұсынылады; Ықтималдықтар теориясы, Математикалық статистика, математикалық модельдеу және шешім қабылдау шеңберінде қолданылатын математикалық әдістер баяндалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазіргі мектептегі педагогикалық менеджмент және басқару

    Қазіргі мектептегі педагогикалық менеджмент және басқару курсы педагогикалық менеджмент теориясы мен практикалық тәжірибені, мектеп менеджері қызметінің моделін талдау негізінде жалпы білім беретін орта мектептердің практикасына менеджмент негіздерін іске асыру және енгізу жолдарын айқындайды; менеджменттің педагогикалық негіздерін және оны жалпы білім беретін мектепті басқару практикасына енгізу жолдарын меңгереді; болашақ педагогтарды педагогикалық менеджмент білімімен, іскерлігімен, дағдыларымен қаруландырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жүйелік программалық қамтама

    Курста компьютердегі жүйелік бағдарламалық жасақтаманың құрылымы мен құралдары, жүйелік процестерді басқаруды ұйымдастыру, операциялық жүйелерді конфигурациялау және басқару туралы білім қарастырылады. Курсты оқу барысында студенттер компьютердің аппараттық ресурстарын басқару үшін операциялық жүйенің функциялары мен құралдарын пайдалануды және практикалық тапсырмаларды орындау кезінде заманауи жүйелік бағдарламалық жасақтаманың мүмкіндіктерін пайдалануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау тілдері

    Алгоритмдеу және бағдарламалау (математикалық модель) есептерін, алгоритмді әзірлеуді, әзірленген алгоритмдерді жазу және іске асыру, оларды жіктеу үшін қолданылатын алгоритмдік – формальды тіл болып табылатын кез келген императивті (процедуралық) бағдарламалау тіліндегі тәжірибені терең зерттеуді зерттейді. Бұл курста студент информатика және бағдарламалық инженерия саласындағы барлық қосымша білімнің негізі болатын негізгі деректер құрылымдары мен алгоритмдерді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Информатиканың теориялық негіздері

    Бұл курс информатиканың іргелі ұғымдары туралы түсінік қалыптастырады: ақпарат теориясының негіздері, цифрлық автоматтар теориясы, алгоритмдер теориясы, алгоритмдердің тиімділігін талдау, ақпараттық модельдеу және информатиканың семантикалық негіздері, физикалық және арналық деңгейдегі ақпараттық процестердің негізгі модельдері, әртүрлі типтегі ақпараттық жүйелерді құрудың заманауи әдістері мен модельдері, сонымен қатар информатиканың кейбір заманауи салаларымен қысқаша танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютер архитектурасы және операциялық жүйелер

    Компьютерлер мен ендірілген жүйелердің негізінде жатқан заманауи микропроцессорлық техниканың жұмыс принципін, микропроцессордың жадымен және сыртқы құрылғылармен өзара әрекеттесуін ұйымдастыру әдістерін, олардың бағдарламалық кодтың тиімділігіне әсерін, құрылыстың негізгі принциптерін, векторлық жүйелердің ерекшеліктерін, сигналдарды өңдеу жүйелерін зерттейді. Сондай-ақ, компьютерлік жүйелердің архитектурасы, енгізу/шығару және машиналық деңгейде бағдарламалауды ұйымдастыру принциптері, практикалық бағдарламалау дағдыларын игеру бойынша теориялық білім алуды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тілдер және автоматтар теориясы

    Курс болашақ бакалавриат студенттерінің дағдыларын дамыту үшін "автоматтар және ресми тілдер теориясы" және "алгоритмдер теориясы"курстарында қабылданған жалпы тақырыптарды қарастырады. Бұл курстар ресми тілдердің, грамматиканың және автоматтардың негізгі теорияларын қарастырады. Бұл курстардың барлық терминдері күрделі математикалық терминдерсіз түсінікті тілде жазылған, ал тұжырымдар нақты негіздемелермен және дәлелдермен бекітілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби ағылшын тілі 1

    "Кәсіби ағылшын тілі 1" пәнін оқу практикалық, білім беру және тәрбиелік міндеттерді қамтиды. Студенттер кәсіби негіздерді алады мәдениетаралық қарым-қатынас үшін қажетті шет тіліндегі құзыреттілік шет тіліндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас нысандарының негіздерін меңгереді, ақпараттық қызмет және одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу құралы ретінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Программалау тілдері және технологиялары

    Курс есептерді Алгоритмдеу негіздерін, бағдарламалау тілдерін жіктеуді, деректер түрлерін және алгоритмдік тіл операторларын жіктеуді, ішкі бағдарламаларды, стандартты модульдерді, бағдарламалау стилін, бағдарламалау сапасының көрсеткіштерін, бағдарламаларды жөндеу және сынау әдістерін қолдана отырып бағдарламаларды әзірлеуді қарастырады. Студенттердің кәсіби көкжиегі мен алгоритмдік ойлауын дамыту. Студенттердің Заманауи бағдарламалау тілдерінде алгоритмдерді әзірлеуді және ресімдеуді талап ететін есептерді шешу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жазбаша сөйлеу дағдыларын дамыту

    Оқушыларда жазбаша коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастырады, ол жазбаша белгілерді, жазбаша сөйлеу шығармасының мазмұны мен нысанын меңгеруді қамтиды. Оқушыларда қажетті графикалық автоматизмдерді, сөйлеу-ойлау дағдыларын және жазбаша стильге сәйкес ойды тұжырымдау, білім мен ой-өрісті кеңейту, мәдениетті және интеллектуалдық дайындықты меңгеру, жазбаша сөйлеу шығармасының мазмұнын құру, тақырыптық мазмұн, сөйлеу стилі және жазбаша мәтіннің графикалық формасы туралы шынайы идеяларды қалыптастыру қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    "Критериалды бағалау технологиясы" ұғымының мәнін түсіндіреді; білім алушылардың уәждемесін арттыру құралы ретінде білім нәтижелерін бағалауға критериалды тәсілді көрсетеді; құзыреттілік және тұлғаға бағытталған тәсіл логикасындағы критериалды бағалау технологиясын, білім берудің инновациялық дамуының қазіргі кезеңіндегі оқушылардың білім сапасын бағалаудың объективтілігін қарастырады. Пән оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи модельдері, оқушылардың критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру және оны жүзеге асыру әдістері, формалары мен құралдары сияқты мәселелерді шешуге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Комбинаторика

    Мектепте комбинаторика жөнінде түсінік беріледі және сәйкес есептер жиынтығы шығартылады. Бірақ та комбинаториканың әртүрлі нысандарды қалай үйлестіруге, оларды қалай комбинациялауға болатындығы туралы ғылым екендігі тереңірек зерттелмейді. Басқаша айтқанда, бір жағынан, белгілі бір типтегі комбинациялардың санын қалай есептеу туралы болса, ал екінші жағынан, кейбір оңтайлы қасиеті бар комбинацияны қалай табуға болатындығы туралы ғылым. Сондықтан бұл жөнінде болашақ математика (информатика) пәні мұғалімдерінің толық түсініктері болуы тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дискреттік математика

    Жиындар теориясын, алгебраны, математикалық логиканы және графиктер теориясын білу ұғымдарды және әртүрлі қолданбалы есептерді нақты тұжырымдау, оларды формаландыру және компьютерлендіру, сондай-ақ заманауи ақпараттық технологияларды игеру және дамыту үшін өте қажет. Алгоритмдер теориясы мен логика алгебрасының түсініктері мен әдістері қазіргі бағдарламалау теориясы мен практикасының негізі болып табылады. Сонымен бірге дискретті математиканың осындай мүмкіндіктері әртүрлі әлеуметтік және экономикалық процестерді модельдеу әдістерін пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Бұл курс кездейсоқ оқиғалар, ықтималдық, кездейсоқ функциялар, корреляция, шартты ықтималдық, үлкен сандар заңы және шекті теоремалар сияқты ықтималдық теориясының негізгі ұғымдары мен теоремаларымен таныстырады. Математикалық статистика бойынша іріктемелі әдіс, бағалау теориясы және гипотезаларды тексеру негіздері баяндалады. Теориялық материалды баяндау көптеген мысалдар мен міндеттерді қараумен қатар жүреді. Бұл өз кезегінде теориялық материалдарды кеңінен қолдануды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Қазіргі қоғамның рухани мәдениеті жүйесіндегі діннің рөлі туралы түсініктерді қалыптастыру, діннің көзқарастары мен тұжырымдамаларының, діни-философиялық ілімдердің ерекшеліктерін ашу, діннің пайда болуы мен эволюциясы, негізгі діни конфессиялардың діні мен дінінің тарихы мен ерекшелігі, ұйымдастыру, қазіргі әлемдік және дәстүрлі емес діндер, Қазіргі әлемдегі діннің өмір сүруі мен дамуының негізгі тенденциялары. Дінтану діндердің пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарын, олардың құрылымы мен әртүрлі компоненттерін, қоғам тарихындағы алуан түрлі құбылыстарды, дін мен мәдениеттің басқа салаларының өзара байланысы мен өзара байланысын зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Компьютерлік ойындарды программалау әдістері

    Курс Python бағдарламалау тілінде pygame көмегімен графикалық компьютерлік ойындар жасауды қарастырады. Пәнді оқу барысында студенттер pygame кітапханасы және оның функциялары туралы білім алады. Курстың мақсаты-ойын жобасын әзірлеу және одан әрі басқару процестері туралы алғашқы түсінік беру. Курсты оқу нәтижесінде студенттер компьютерлік ойындар жасау дағдыларын игереді, оқушылардың ақпараттық технологияларды үйренуге деген қызығушылықтары артады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Академиялық хат

    Курс студенттерді сөйлеу мен жазудың ғылыми стилінің негізгі ерекшеліктерімен таныстырады, ауызша және жазбаша академиялық дискурстың кең таралған жанрлары туралы білімдерін жүйелейді, академиялық және ғылыми-педагогикалық мәтіндерді құру қабілетін қалыптастырады. Академиялық ортадағы қарым-қатынастың негізгі принциптерін меңгереді. Курс аясында студенттер академиялық мәтіндерді: реферат, эссе, ғылыми мақала, ғылыми баяндама, баяндамаға презентация, рецензия жазу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті білім беру

    Пән білім беруді ізгілендіру стратегиясы, психо-логопедагогикалық негіздер, ҚР-дағы инклюзивті және интеграцияланған білім берудің үлгілері мен мазмұны контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеуді қарайды. Курс жаппай жалпы білім беретін мектеп жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс жасауда мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайын болуға бағытталған. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен түзету және дамыту жұмыстарының заманауи нысандарымен, әдістерімен және технологияларымен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы зерттеу дағдылары

    Құқықтық жүйені, заңнама құрылымын; мемлекеттік билік органдарының жүйесі мен олардың өкілеттіктерін; қызметтік этиканың құқықтық аспектілерін; Қазақстан Республикасының конституциялық құрылымының негіздерін, қолданыстағы заңнамасын; қылмыстық, әкімшілік, азаматтық құқық нормаларын; сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және оған қарсы іс-қимылдың құқықтық тетіктерін; құқықтық мәдениетті, құқықтық сана-сезімді; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін заңдық жауапкершілікті; құқықтық талдау әдістерін, құқықты қолдану тәжірибесін; құқық саласындағы зерттеу әдістерін; сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық саясатты; сыбайлас жемқорлыққа қарсы кешеннің нормативтік-құқықтық базасын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • С/С++ Объектлі-бағдарланған программалау

    C++ – ең танымал бағдарламалау тілдерінің бірі және оның тиімділігі мен қарапайымдылығы үшін жоғары бағаланады. Бұл тіл ойындарды, нақты уақыттағы жүйелерді және графикалық кітапханалары бар қолданбаларды әзірлеуде қолданылады. Курста сіз бағдарламалау негіздерін және оны қолдану әдістерін және негізгі түсініктерді үйренесіз. Пәннің мақсаты – дамудың негізгі принциптерін түсіну және қолдану, келесі курстарда есептерді шешуді жүзеге асыру үшін жеткілікті С++ тілінің негізгі құрылымдарын білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Объектіге бағытталған программалау тілін оқыту

    Курс объектіге бағытталған тәсілдің негізгі ережелерін қарастырады, аспаптық құралдарды, объектіге бағытталған бағдарламалау технологияларын және оны ОББ (C++, C#, Java, Python) тілдерінің бірінде жүзеге асыруды зерттейді. Сондай-ақ, курсты оқу барысында студенттер объектіге бағытталған бағдарламалау тілін оқыту әдістері мен дағдыларын меңгереді. Осы курс бойынша орындалатын жұмыстар үшін материал ретінде табиғи тілдегі мәтіндер қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздік

    Бұл курста студенттер компьютерлік желі, желілердің жұмыс принципі, олардың түрлері мен топологиясы, желілік компоненттер, ортақ файлдармен жұмыс туралы білім алады. Сондай – ақ ақпаратты және зияткерлік меншікті қорғау әдістері мен құралдары, деректердің "құпиялылығы" мен "тұтастығы" және қауіпсіздік шаралары-деректердің сақтық көшірмесін жасау және шифрлау, сондай-ақ жеке тұлғаны сәйкестендіру әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мұғалімнің кәсіби бағдары

    Пән кәсіптік бағдар берудің теориялық негіздері туралы білімді кеңейтеді, жеке тұлғаның кәсіптік өзін-өзі анықтауын анықтауға көмектеседі; кәсіптік бағдар беру жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын, оның мазмұнын, кәсіптік бағдар беру нысандары мен әдістерін қалыптастырады; кәсіби қызметке Құзыретті көзқарасқа ықпал етеді. Пән білім алушыларға Кәсіптер әлеміндегі өз орнын анықтауға, өздерінің кәсіби қабілеттерін бағалауға, кәсіби қызметте жеке мағына табуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Программалар мен деректердің қауіпсіздігі

    Шифрлаудың негізгі әдістері. Практикалық есептерді шешуде оларды қолдану мысалдары бар криптографиялық хаттамалар. Криптожүйелерде қолданылатын негізгі алгоритмдер, сондай-ақ бағдарламалар мен деректердің қауіпсіздігін арттыру үшін қабылданатын шаралар. Компьютерлік желілердегі осалдықтарды анықтау, түзету және алдын алу дербес деректерді қорғау және иесіздендіру әдістерін зерттеуге бағытталған. Бағдарламалардың өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдеріндегі осалдықтарды анықтауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Дәстүрлі, инновациялық оқыту әдістерін, оқушылардың ақыл-ой қызметін басқаруды, пәнге қызығушылықты дамыту үшін информатика сабақтарын ұйымдастыруды қолдана отырып, оқушының әр түрлі деңгейдегі жан-жақты дамыған тұлғасын қалыптастырудағы мектеп информатика курсының рөлі мен маңыздылығын ашады. Студент алгоритмдер мен мәліметтер құрылымын, есептеу теориясының негіздерін, практикалық әдістерді, сондай-ақ информатиканың кейбір заманауи салаларымен қысқаша танысуды біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі бойынша зерттеулердің негіздері

    Тірі организмдердің, ұйымның әр түрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; Биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; әртүрлі елдердегі және ҚР-дағы орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы идеялар; экология, қоршаған ортаны қорғау, орнықты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби ағылшын тілі 2

    Кәсіби сипаттағы ақпарат алу және әңгімелесу қабілеті үшін кәсіби әдебиеттерді оқу және аудару дағдыларын меңгеру. Кәсіби қызмет саласында ақпарат алуға мүмкіндік беретін деңгейде шет тілін меңгеру. Оқудың жетекші рөлінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау грамматика курсын, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары математика

    Жоғары математика. Бұл курс жоғары математиканың негізгі бөлімдерін қамтиды: математикалық талдауға кіріспе, бір айнымалы функциялар теориясы, көп айнымалы функциялар теориясы, векторлық алгебра, Аналитикалық геометрия. Себебі, айнымалы шамалар мен ағымдағы процестерді зерделеуде алгебра мен геометрия жеткіліксіз, осы жағдайда жоғары математика әлдеқайда үлкен рөл атқарады. Бұл болашақ мектеп мұғалімдеріне тек негізгі ұғымдар жөнінде нақты түсінік алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Lazarus объектілі-бағытталған бағдарламалау

    Студенттерге күрделі бағдарламалар жазу, алгоритмдер (ішкі есептер) бойынша емес, объектілер бойынша тапсырманы бөліктерге (ыдырауға) бөлу мүмкіндігін ажырату маңызды. Студенттер объектінің басқа объектілерден ерекшеленетін маңызды сипаттамаларын ажырата алады; объектілердің ішкі құрылымын басқа объектілерден жасыру және олармен жұмыс істеу деректері мен әдістерін "объект" деген біртұтас ұғымға біріктіру. Есептерді шешу үшін жеткілікті тілдің негізгі құрылымдарын білу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық ағылшын тілі

    Академиялық ағылшын тілі-Курстың мазмұны коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыруға, кәсіби терминдерді, грамматикалық құрылымдарды, ағылшын тіліндегі ғылыми дискурстардың сипаттамаларын қолдана отырып, шет тілін кәсіби және академиялық мақсаттарда қолдана білуге байланысты мәселелер кешенін қамтиды. Курстың мазмұны студенттердің баяндамалар мен ғылыми жарияланымдарды ұсыну, ғылыми әдебиеттерге шолу жасау, кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде сөйлесу дағдылары мен қабілеттерін дамытады. Жоғарыда аталған құзыреттерді қалыптастыру үшін белсенді/интерактивті оқытудың келесі әдістері қолданылады: рөлдік ойындар, ақыл-ой карталары, топтық талқылаулар, шағын топтарда жұмыс істеу және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық білім беру технологиялары

    Оқу процесін ұйымдастыру және әдістемелік материалдарды әзірлеу үшін цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған практикалық курс. Курс білім беруді цифрландырудың барлық бағыттарының цифрлық бағдарламалары мен техникалық құралдарын: білім беруді ұйымдастыру мен басқарудың компьютерлік бағдарламаларын; оқытудың цифрлық технологияларын және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың дидактикалық мүмкіндіктерін, виртуалды ортаны және қашықтықтан оқыту технологияларын меңгеру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сызықтық алгебра және aналитикалық геометрия

    Бұл курстың айрықша ерекшелігі матрицалық аппаратты кеңінен қолдану болып табылады, сондықтан презентация матрица ұғымын және матрицалар үстіндегі әрекеттерді енгізуден басталады. Осыдан кейін n реттік детерминанттар, кері матрицалар және матрицалық теңдеулердің шешімі зерттеледі. Матрицалық аппарат сызықтық теңдеулер жүйесінің теориясын довольноам түрде ұсынуға мүмкіндік береді. Кейбір геометриялық Нысандар зерттеледі: жазықтықта және кеңістікте түзу, жазықтықтар, қисықтар және екінші ретті беттер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика

    Компьютерлік графиканың негізгі ұғымдарын, оның мақсатын, компьютерлік графикаға деген қызығушылықты ояту, растрлық, екі өлшемді және үш өлшемді векторлық графиканың бағдарламалық жасақтамасымен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын дамыту, графикалық қосымшаларды жобалау үшін математикалық және алгоритмдік қолдауды игеру үшін оны қолданудың әртүрлі салаларындағы функционалдығын зерттейді. Сондай-ақ, олар компьютерлік графиканың негізгі ұғымдарымен, принциптерімен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интерактивті интерфейс жасау

    Бұл курс интерактивті интерфейс ұғымын қарастырады. Техникалық платформа және Интерфейс түрі. Интерактивті интерфейсті дамыту принциптері. Сапалы интерфейс құру. Интерфейсті құруға арналған құралдар, әдістер мен әдістер жиынтығын игеру. Жақсы мінез-құлықты жобалау. Метафоралар, идиомалар, күтілетін тағайындау. Интерфейстердің визуалды дизайны. Интерактивті интерфейстерді іске асырудың типтік шешімдері. Интерфейсті синхрондау режимдері. Тарату қателерін анықтау және түзету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқытылатын тіл теориясының негіздері

    Оқытылатын тіл теориясының негіздері-халықаралық білім беру моделін, білім беру сапасын басқару мен бағалаудың халықаралық танылған стандарттарын енгізу қазіргі білім беру үрдістеріне сәйкес оқу процесін ұйымдастыруды талап етеді. Курстың негізгі мақсаты студенттердің лингвистикалық, мәдениетаралық-коммуникативтік және кәсіби-бейімделу құзыреттіліктерін қалыптастыру, бакалаврларды болашақ филологиялық және ғылыми-зерттеу қызметіне дайындау, сыни ойлауды теориялық негіздерге, тіл теориясын дамытудың әртүрлі тәсілдері мен бағыттарына дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпарат және ақпарттық жүйелерді басқару

    Бұл курста ақпараттық жүйелер мен ақпараттық технологиялардың құндылығын басқару саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдылар кешенін зерттейді. Ақпараттық ресурстарды пайдалану тиімділігін арттыру, қоғамды ақпараттандыру мен ұйымдық жүйелерді басқару мәселелерімен байланысты басқару және компьютерлердің техникалық және бағдарламалық құралдарын, сондай-ақ кеңсе техникасын, жергілікті және ғаламдық желілерді іс жүзінде қолдануға және игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі робототехника

    Бұл курста дәрістерді, практикалық, дербес сабақтарды әзірлеу мен интеллектуализацияның, экстремалды және мобильді робототехникадағы автоматтандырудың өзекті ғылыми және инженерлік аспектілерін, оның ішінде: ақпарат датчиктерінен сигналдарды өңдеу принциптері (оның ішінде бионикалық тәсілге негізделген) оқытылады. Сонымен қатар интеллектуалды ақпараттық өлшеу және басқару жүйелері, таратылған топтық басқару, мехатроника, сенсорика және оқу робототехникасы туралы мәлімет беріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік математикалық жүйе

    Бұл курста эксперименттерді компьютерлік бағдарламалаудың міндеттері мен мәселелерін ескере отырып, модельдеу технологиясына талдау жасау, модельдерді құру үшін негізгі және екінші факторларды, олардың тұжырымдау модельдерінде таным объектілерін, математикалық зерттеуді бөліп көрсету. Сонымен қатар бұл курс компьютерлік модельдеу білімі мен құралдарын игеруден тұрады және ол ғылым саласындағы заманауи ғалымның қажетті минимумына айналады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы білім берудегі бағалау(Minor)

    Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктері мен қажеттіліктерін бағалаудың қағидалары мен әдістерін зерттеуге арналған. Даму кемістігі бар балаларға бейімделген әртүрлі диагностикалық құралдармен, сондай-ақ арнайы білім берудегі формативті және жиынтық бағалау қағидаларымен танысу. Курстың мақсаты – Арнайы білім беру ортасында объективті бағалау әдістерін зерттеу. Бағалау процедуралары туралы жалпы түсінік. "Білім беруді бағалау" ұғымының сипаттамасы. Жеке көзқарас ұғымы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мобильді бағдарламалау

    Қайта қарау арқылы студенттер мобильді қосымша, веб-ресурс идеяларын жүзеге асыра алады, әртүрлі білім беру процестерін автоматтандырады, платформа әзірлеген әртүрлі мобильді құрылғыларда (iOS, Android, Windows Phone және т.б.) мәселені шешу, функционалды қосымшаларды қарау арқылы жұмыс істей алады. Пәнді меңгерудің мақсаты: мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу саласында бағдарламалық инженерияның негіздерін үйрену және практикалық дағдыларын алу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аутизм спектрінің бұзылуы(Minor)

    Курс аутизм спектрінің бұзылуы (ASD) бар балалардың даму, мінез-құлық және оқу ерекшеліктерімен танысуды қамтиды. Диагностикалық критерийлерді, педагогикалық қолдау және әлеуметтік бейімделу әдістерін игеруге бағытталған. Курстың мақсаты – білім беру ортасында АСБ бар балаларды сүйемелдеудің заманауи тәсілдерін зерттеу. Аутизм спектрінің бұзылуы туралы жалпы түсінік. "АСБ" ұғымының сипаттамасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепте зерттеу қызметін ұйымдастыру әдістемесі

    Зерттеу қызметін ұйымдастыру ережелері және зерттеу әдістемесі. Әр түрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеу кезінде тәуелсіз іс-әрекеттің рефлексия дағдыларын дамыту және бекіту, зерттеу нәтижелерімен танысу, ғылыми таным әдістерін игеру. Зерттеу қызметі дегеніміз-студенттердің шығармашылық, зерттеу мәселелерін белгісіз шешіммен шешуге байланысты және ғылымдағы зерттеулерге тән жұмыстың негізгі кезеңдерінің болуын болжайтын оқушылардың қызметі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп информатика курсының ғылыми негіздері

    Бұл ақпараттық технологиялар саласындағы ғылыми жұмыстардың мақсаты мен міндеттері. Мектептегі ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру тәсілдері. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жобалау әдістері. Жобалау жұмыстарын әзірлеудің негізгі және қосалқы құралдарын қолдану дағдылары. Мамандарды даярлауда оқу-әдістемелік кешендерді пайдалануға көшу білім беру процесінің сапасын, оқытушының еңбек өнімділігін арттыруға, оқыту сапасының оқытушының біліктілік деңгейіне тәуелділігін төмендетуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы білім беруде технологияларды пайдалана отырып оқыту(Minor)

    Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуда заманауи технологияларды қолдануға арналған. Әртүрлі бұзылулары бар студенттерге білім беру процесін бейімдеу үшін цифрлық құралдарды, бағдарламалық қамтамасыз етуді және техникалық құралдарды зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты технологияларды оқытудың жеке және топтық формаларына біріктірудің тиімді стратегияларын зерттеу болып табылады. Арнайы білім берудегі цифрлық ресурстар туралы жалпы түсінік. "Білім беру технологиялары" ұғымының сипаттамасы. Технология арқылы бейімделу ұғымы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жүйелі басқару тәсілдері

    «Жүйелі басқару тәсілдері» курсы - бұл әртүрлі жүйелерді басқарудың теориялық және практикалық негіздерін зерттейтін пән. Бұл курс студенттерге жүйелі ойлауды, басқару шешімдерін қабылдауды және күрделі жүйелерді тиімді басқаруды үйретеді. Жүйелердің теориясы: жүйе ұғымы, жүйелердің түрлері, жүйелік талдау, жүйелік модельдеу; Басқару теориясы: басқарудың мәні, басқару функциялары, басқару әдістері, басқару шешімдерін қабылдау; Жүйелі басқару әдістері: жүйелік инженерия, операциялық зерттеулер, имитациялық модельдеу, оптимизация әдістері. Ақпараттық технологиялар: ақпараттық жүйелер, деректер базасы, басқару жүйелеріндегі ақпараттық технологияларды қолдану; Басқарудың практикалық аспектілері: жобаларды басқару, тәуекелдерді басқару, сапаны басқару, персоналды басқару мәселелер аясында оқытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі робототехника және мехатроника

    Курс мехатроникалық модульдердің, білім беру роботтарының бөлшектерін және олардың құрылысын, компьютерлік және электротехникалық компоненттерді біріктіру принциптерін зерттеп, олардың негізінде инновациялық жүйелер мен машиналар жобаланады және жасалады. Сондай-ақ білім беру роботтары мен жүйелерін әзірлеу және жобалау, мехатрондық жүйелер мен роботтардың бөлшектері мен электрондық схемаларын жасау үшін конструкторлық жобалау құжаттарын жасау дағдыларын қалыптастырады;

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік модельдеу және программалау

    Берілген курста әр түрлі қызмет салаларынан қолданбалы есептердің математикалық (MATLAB, Maple) және компьютерлік модельдерін (SketchUp) құру зерттеледі. Курсты оқу барысында студенттер 3D – редакторда объектілер моделін құру, басып шығаруға арналған 3D моделін (Cura, Blender және т. б.) экспорттау, электрондық кестелерде процестер моделін (физикалық, биологиялық және экономикалық) әзірлеу және зерттеу дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мобильді программалау технологиясы және толықтырылған шынайылық

    Курста әртүрлі мобильді операциялық жүйелердегі бағдарламалау және қосымшаларды әзірлеу технологиялары қарастырылады. Мобильді қосымшаларды әзірлеудің теориялық тұжырымдамалары. Мобильді қосымшалар мен ойындарды жобалау, әзірлеу және бағдарламалау негіздерін, мобильді гаджеттерді, қызметтерді, қызметтерді бағдарламалауды, IOS, Android платформаларының негізгі құрылғысын зерттеуді, мобильді жүйелерді дамытуға арналған платформалардың мүмкіндіктерін, платформа шеңберінде аппараттық сенсорлар мен стандартты ақпарат қоймаларын пайдалануды үйренеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке білім беру және өтпелі жоспарларды дайындау(Minor)

    Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін жеке білім беру бағдарламаларын (АҚИҰ) және өтпелі жоспарларды әзірлеу қағидаттарымен танысуды көздейді. Жаңа білім деңгейіне немесе кәсіби ортаға көшу процесінде оқу үрдісін бейімдеу және білім алушыларды сүйемелдеу әдістерін игеруге бағытталған. Курстың мақсаты – тиімді білім беру бағыттарын құру тәсілдерін зерттеу. Жеке білім беруді жоспарлау туралы жалпы түсінік. "Жеке білім беру бағыты" ұғымының сипаттамасы. Өтпелі кезең ұғымы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект негіздері

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Компьютерлік желілер және web-технологиялар

    Курста компьютерлік желілер, олардың компоненттері, желілік топология, желілік функциялар, хаттамалар, OSI протоколдарының жиынтығы (the Open Systems Interconnection model), желі архитектурасы, веб-қосымшаларды әзірлеу және пайдалану технологиялары қарастырылады. Курс барысында студенттер компьютерлік желіні құру, тиімді топологияны таңдау, желідегі ақауларды анықтау және жою, веб-сайт құру, оның мазмұнын толтыру, Java апплеттерін жылжыту және құру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Веб жобалау және бұлттық технология

    Интернеттің даму тарихы туралы ақпаратты (ең алдымен оның негізгі компоненттері - World Wide Web), Интернет-технологиялардың даму мүмкіндіктері мен перспективаларын, клиент пен сервердің өзара іс-қимыл принциптерін, web-жарияланымдардың бағдарламалық қамтамасыз етілуін (web-серверлер, HTML-редакторлар (HyperText Markup Language), браузерлер және т. б.), бағдарламалау және веб-қосымшаларды құру технологиялары (HTML, JavaScript, ASP, PHP және т. б.) тілдерді қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау

    Ақпаратты енгізу, шығару, беру, өңдеу және сақтаудың ақпараттық процестерін іске асыру кезінде ақпаратты қорғаудың теориялық және практикалық бағдарламалық әдістері мен құралдарын, АЖ қауіпсіздік модельдерін, ақпаратты қорғаудың криптографиялық жүйелерін, қорғалған АЖ негізгі сипаттамалары мен бағалауын, компьютерлік жүйелердің қауіпсіздігін ажыратуға мүмкіндік береді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер әдістер мен құралдарды таңдау саласында білім, білік және практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Интеллектуалды жүйелерді орта мектепте оқыту

    Бұл курс студенттерді жасанды интеллект жүйелерімен шешілетін негізгі міндеттердің техникалық қойылымымен және жасанды интеллекттің заманауи жетістіктерін түсінуге негіз болатын тұжырымдамалар мен әдістермен таныстыруды көздейді. Сонымен қатар курс барысында студенттер мектепте зияткерлік жүйелерді оқыту дағдыларын қалыптастырады. Сондай-ақ, Python бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, интеллектуалды жүйелерді ЕО-мен және т. б. жүзеге асыру қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім алудың бұзылуы(Minor)

    Курс оқу проблемаларының әрқилы түрлерімен, олардың сипаттамаларымен, себептерімен және оқу үрдісіне әсерімен таныстырады. Ол оқытудың когнитивті, нейропсихологиялық және әлеуметтік аспектілеріне, сондай-ақ диагностика мен түзету әдістеріне қатысты негізгі ұғымдарды игеруге бағытталған. Курстың мақсаты –оқудағы қиындықтардың пайда болу заңдылықтарын және оларды қалай жеңуге болатындығын зерттеу. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды қолдаудың жалпы идеясы. "Оқуға қабілетсіздік" ұғымының сипаттамасы. Білім беру ортасын бейімдеу тұжырымдамасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тілдік және коммуникативтік дағдыларды қолдау(Minor)

    Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың тілдік және коммуникативтік дағдыларын дамыту мен түзетудің тиімді тәсілдерін зерделеуге бағытталған. Сөйлеу бұзылыстарын диагностикалаудың негізгі әдістерімен, сөйлеу мен қарым-қатынасты ынталандыру стратегияларымен, сондай-ақ сөздік қорын қалыптастыру және кеңейту құралдарымен танысу. Курстың мақсаты –білім беру және әлеуметтік контексте толыққанды өзара әрекеттесуге ықпал ететін сөйлеу мен қарым-қатынасты қолдаудың жеке бағдарламаларын жасауға үйрету. Сөйлеумен коммуникацияның дамуы туралы жалпы түсінік. "Коммуникативті дағдылар" ұғымының сипаттамасы. Тілдік қолдау ұғымы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Компьютерлік жобалаудың әртүрлі әдістерін, WEB технологияларын қолдана отырып, информатиканың теориялық негіздері мен қазіргі білім беру ақпараттық технологияларын байланыстыру
  • Адамдармен қарым-қатынас жасау, қарым-қатынас стилін қалыптастыру, тіл стандарттарын сақтау және кәсіби қызметінде тілдерді қолдану негізінде тілдерді анықтау
  • Қазіргі әлемнің алуан түрлілігімен байланыстыра отырып, рухани мәдениеттің, діннің дүниетанымын қалыптастыру, сонымен қатар кәсіпкерлік негіздері мен қаржылық сауаттылықты адам өмірінде қолдану
  • Білім берудегі басқару қызметінің мәнін, инклюзивті білім беруді дамытуды көрсету, психологиялық процестерді, педагогикалық мектептерді ажырату, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты мен білім беру бағдарламаларының құрылымы мен мазмұнын талдау; орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқыту мен тәрбиелеудің мазмұнын, принциптерін, нысандарын, әдістерін, құралдарын ескере отырып жұмысты жоспарлау
  • Оқу саласында ақпаратты талдау, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін қолдану; құқық және академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну; кәсіптік қызмет саласындағы мәселелерді шешу барысында білім мен дағдыларды пайдалану; машиналық оқыту алгоритмдерін талдау; жасанды нейрондық желілердің көмегімен сөйлеуді тану және тілді өңдеу
  • Математикалық формулалар арасындағы өзара тәуелділікті анықтау, математикалық модельдерді жоспарлау, заманауи әдістерді, жобалау технологияларын таңдау
  • Кәсіби қызмет объектілерінің жұмыс істеуіне байланысты есептеу және ақпараттық процестердің математикалық және бағдарламалық модельдерін құру
  • Әдістерді, алгоритмдерді, бағдарламаларды, жүйелерді, желілерді болжау және жобалау және олардың сандық және сапалық талдауын жүргізу
  • Пайдаланушы сұраныстарын талдау және қайта қарау, заманауи тиімді әдістерді, құралдарды және жобалау технологияларын таңдау
  • Информатиканы оқытудағы инновациялық технологияларды көрсету, оқушылардың тарихи ой-өрісін, тұтас жаратылыстану-ғылыми дүниетанымын дамыту, жалпы білім беретін мектептің тарих және дидактика саласындағы теориялық негіздерін меңгеру, қашықтықтан оқытуда оқу үдерісін құрудың практикалық тәжірибесі. сандық білім беру технологияларын қолдану
Top