6B01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Ы.Алтынсарин атындағы АПИ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби салада құзыретті білікті орыс тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Орыс тілінің практикалық курсы
Пәннің негізгі мақсаты – орыс тілінің теориялық ережелері мен даулы тұстары туралы мәліметтерді жинақтау. Курс тілдік орта деңгейлерді талдау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға, білім алушылардың орфографиялық сауаттылығын дамытуға бағытталған. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер лексикографиялық дереккөздермен жұмыс істей білуі, тілдік материалды тілдік мысалдармен суреттей білуі, тілдік қолданыстарын талдай білуі керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл біліміне кіріспе
Курстың пәні – тілдің құрылымы, заңдылықтары және қызметі туралы жалпы түсініктерді қамту. Ерекше назар аудара отырыптарын тілдік құбылыстардың мәнін ашу және лингвистикалық терминологияны меңгеру, өңдеуе лингвистикалық бақылау және талдау дағдыларын меңгеру. Оқу барысында студенттерде ұғымдық-терминологиялық база қалыптасады. Көрсетілімдерді жарықтандыруды біледіе тілдің көпдеңгейлі құрылымы туралы: фонетика мен фонология, лексика мен фразеология, сөзжасам мен грамматика (морфология мен синтаксис). Тілдің шығу тегі мәселелері бойынша базалық білім алынады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
17- 18 ғасырлардағы орыс әдебиетінің тарихы
Курс тарихи кезең әдебиетін зерттейді, әрине, тарихи оқиғалармен байланысты. Курсты оқу барысында студенттер осы өзгерістерді, дәуір рухын көрсете біледі. Олар 17 ғасырды - Петрдің қайта құру ғасырын, Ресейдегі зайырлы мәдениеттің қалыптасуын талқылайды және сипаттайды. 18 ғасыр Ағартушылық дәуірі, қалыптасу кезеңі, оның бірегейлігін анықтау, одан әрі даму жолдары ретінде баяндалып, түсіндіріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ағартушылық дәуіріндегі орыс әдебиеті
Курс ұсынады әдебиеттердің жалпы сипаттамасына дәуірлер Ағартушылықтың. Оқу барысында студенттер орыс әдебиетінің даму заңдылықтарын аша біледі, орыс классицизмі мен сентиментализмінің ерекшеліктерін ажырата біледі, 18 ғасырдың көрнекті жазушыларының шығармашылығы туралы сыни тұрғыдан ойлана алады. Белгісіменат ғасырдың философиялық, әлеуметтік және эстетикалық ойларын дамытудағы жазушылардың ерекше рөлімен. Орыс ағартушылығының негізгі идеялары мен кезеңдерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Халық ауыз әдебиеті және ежелгі орыс әдебиеті
Курс бағытталған игергене тарихи-фольклорлық үдерістің заңдылықтары, фольклорлық жанрлар жүйесінің қалыптасуы, шығармалар поэтикасы ауызша халық шығармашылығы әдеби шығармашылықпен салыстырғанда. Таныстырады ескі орыс әдебиетінің тарихымен және теориясымен орыс фольклорымен тығыз байланыста болатын әдебиеттің қазіргі филологиялық ғылымы ретінде. Формирұет ұсынымдаре әдеби үдеріс туралы. Оескі орыс мәтіндерінің ерекшеліктеріне байланысты теориялық түсініктерді меңгеру, көркемдік әдістер, жанрлар мен стильдер жүйесі арқылы. Бастапежелгі орыс жазуының қалыптасу заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы түсініктер жүйесін меңгеру, әдеби мектептердің өзіндік ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Болашақ мұғалімдер орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін қажетті негізгі оқыту теорияларын, білім беру тұжырымдамаларын және заманауи оқыту технологияларын меңгерген. Болашақ мұғалімдер педагогикалық ғылымның негіздерін, адамның табиғаты туралы тұжырымдамалық көзқарастарды қарастырады. Оқытудың теориялары мен педагогикалық модельдерді зерттейді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары ,білім беру технологияларының түрлері (дәстүрлі, инновациялық, цифрлық) меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім беру жүйесіндегі жасанды интеллект
Білім алушылар білім беру процесінде жасанды интеллект пен нейрожелілерді қолданудың негіздерін біледі; нейрондық желілердің принциптерін, олардың архитектурасын, алгоритмдері мен ассоциативті жад желілерін түсінеді; ЖИ тілдік моделдерін тиімді промпттар арқылы басқарады; білім беру деректерін визуализациялайды және талдайды; ЖИ көмегімен геймификация әдістерін қолданады; қолданбалы мәселелерді шешуде ойлау процестерін модельдеу мен нейрожелілерді қолданудың практикалық аспектілерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Зерттеу жұмысы және академиялық жазу негіздері
Бұл курс ғылыми-зерттеу жұмысының (ҒЗЖ) тақырыбын таңдау тәртібін, жоспар құруды және гипотезаның өзектілігін тұжырымдауды, ҒЗЖ қорғау баяндамасына, қосымшалар мен иллюстрацияларға қойылатын талаптарды, сондай-ақ академиялық жазу дағдыларын қарастырады.ые қалыптастырамынют ғылыми қызметті сауатты жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мән мәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесу мен коммуникацияны дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Антикалық әдебиеті және 17-18 ғасырлардың шетел әдебиеті
Оқу барысында студенттер 17-18 ғасырлардағы ежелгі және шетел әдебиетінің тарихы мен мәдениетімен танысады.; даму заңдылықтарын аша білу; ежелгі грек және рим мәдениетінің ұлттық ерекшеліктерін ашу. Зерттелетін дәуір жазушыларының көркемдік шеберлігінің жоғары құндылығын таниды. Әдебиеттің екі көркемдік бағыты XVII ғасырлар: Ренессанс гуманизміне реакция ретінде пайда болған классицизм мен барокко. 18 ғасыр – "Ағарту дәуірі" немесе "Парасат ғасыры". Рококо, сентиментализм, 18 ғасырдағы шетел әдебиетіндегі романтизмге дейінгі кезең.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Студенттердің ғылыми-зерттеу қызметі дағдыларын және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығын дамыту мақсатында оқытылады. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелерін тарихи және қазіргі контексте қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, себептерін ашумен қатар, Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, моральдық-этикалық аспектілері де талданады. Курс азаматтарды құқықтық тәрбиелеу мәселелерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы бақылау және ашықтық институттарын қалыптастыру үдерісін қарастырады. Курстың мақсаты – студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы санасын және құқықтық құндылықтарды дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
«Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері» пәні тірі ағзалар мен экожүйелердің ұйымдасу деңгейлері мен қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын, олардың тұрақтылығын, биосфера құрамдастарының өзара әрекеттесуін және табиғатты пайдаланудың артуы жағдайындағы адам әрекетінің экологиялық салдарын қарастырады. Пәнде әлем елдерінде және Қазақстан Республикасында тұрақты дамудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық мақсаттары қаралады. Сонымен қатар, тіршілік қауіпсіздігінің негізгі қағидалары, тәуекелдер мен төтенше жағдайлар, оларды талдау мен басқару жолдары зерттеледі. Қазіргі қоғамдағы әлеуметтік, діни, саяси және экономикалық тұрақсыздық факторлары, күнделікті өмірдегі қауіптер, сондай-ақ қауіпсіздік мекемелерінің қызметі мен оны құқықтық реттеу мәселелері қамтылады. Пән студенттерге экологиялық ойлау, қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыру және жаһандық тұрақты даму мақсаттарына сай әрекет ету қабілеттерін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы, лексикология және фразеологиясы
Курс қазіргі орыс тілінің фонетикасы саласындағы жан-жақты білім негізінде лингвистикалық ойлауды қалыптастыруға бағытталған; орыс тілінің фонетикалық және фонологиялық жүйелерінің даму тенденцияларымен, олардың қызмет ету ерекшеліктерімен таныстырады. Сонымен қатар студенттер сөз туралы тілдің негізгі бірлігі ретінде, қазіргі орыс тілінің лексикалық және фразеологиялық жүйелерінің қызмет етуінің негізгі заңдылықтары туралы, олардың өзгеруі мен даму тенденцияларын ескере отырып, түсінік қалыптастыруы керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Қазақстан орыстілді жазушыларының прозасы
Пән жазушылардың идеялық-эстетикалық ұстанымының ерекшеліктерін, олардың шығармашылығының бастауларын, дәстүрлері мен жаңашылдығын қарастырады. Қазақстандағы орыс жазушыларының прозалық поэтикасына көңіл бөлінеді: образдың жаңа қырлары мен прозадағы шетелдік сипатты жасау құралдары ашылады, шығармалардағы сюжетті ұйымдастыру принциптері мен романның көркемдік құрылымының өзіндік ерекшелігі зерттеледі. Эпикалық жанрлардың даму тенденциялары мен болашағы айқындалады, жанрлық ерекшелігі қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әдебиет теориясы
Курс көркем шығармаларды олардың жалпы ерекшеліктері бойынша терең зерттейді: эпос, лирика, драма. Оқу барысында студенттер әдеби процестің негізгі заңдылықтарын, әдебиеттің қызметін, сөз өнеріндегі бейнелеу ерекшеліктерін, көркемдік және оның өлшемдерін негіздейді. Студенттерді әдеби үдерістің категорияларымен - көркемдік әдіс, әдеби бағыт, әдеби ағым, көркемдік стиль, жанр теориясы, поэтика мәселелерімен таныстырады. Әдеби шығарманы талдай білуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы мен морфологиясы
Курс туындының жүйелік-құрылымдық және функционалдық аспектілерінің сөзжасам процестерінің мазмұнын ашады. Студенттер тіл жүйесіндегі және өндіріс динамикасындағы сөзжасамдық бірліктер мен заңдылықтарды, морфемалық сөзжасамдық ономасиологиялық және этимологиялық талдау дағдыларын, туынды сөздердің семантикасы мен олардың дұрыс қолданылуы мен жазылуын меңгереді; әр түрлі типтегі сөздердің грамматикалық формаларының құрамын, сөздерді қолдану ережелерін, сөздердің септелу және жалғаулық түрлері бойынша таралуын, қазіргі орыс тілінің сөйлеу бөліктерінің жүйесін, сөйлеудің әр бөлігінің сөздерінің лексикалық және грамматикалық ерекшеліктерін көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Кәсіпкерлік негіздері және қаржылық сауаттылық
Курс студенттердің бизнесті жүргізу, қаржыны басқару және ұтымды экономикалық шешімдер қабылдау дағдыларын дамытады, бұл олардың нақты экономикалық ортаға сәтті бейімделуіне ықпал етеді. Бұл пән студенттердің кәсіпкерлік саласындағы білімдері мен дағдыларын, экономика негіздерін, қаржы менеджментін және негізделген қаржылық шешімдерді қабылдауға бағытталған. Курс барысында студенттер қаржылық жоспарлау және бюджеттеу мәселелерін талдайды. Олар жеке қаржыны басқару және отбасылық бюджетті ұстау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл курста болашақ мұғалімдер оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсінеді және оларды оқу жағдайында ескереді. Болашақ мұғалімдер тиісті ақпараттық-коммуникациялық технологияны, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға білім беруге қолдау көрсетуді үйренеді. Сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ерекше білім беру қажеттіліктері бар бар білім алушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орыс тілі мен әдебиетті оқытудағы сандық білім беру ресурстары
Пәннің мақсаты-педагогикалық міндеттерді шешуде заманауи білім беру саласында қолдану және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық технологияларды меңгеру. Эволюция барысында цифрлық технологиялардың классификациясы, қолжетімді кескіндерді өңдеу технологиясы, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы, білім беру платформаларымен жұмыс істеу технологиясы дамып келеді. Курс интернет-ресурстарды пайдалануға бағытталған, жасанды интеллекттің рөлі туралы түсінік береді, нейроинорматика негіздері бойынша базалық білім мен дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бағалау және дамыту
Пән оқу үдерісіндегі бағалаудың маңыздылығын терең түсінуді және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және студенттерді бағалауға тарту қабілетін дамытады. Өз білім саласы бойынша бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, бағалау құралдарын (оның ішінде қалыптастырушы, жиынтық бағалау және өзін-өзі бағалау, өзара бағалау т.б.) анықтауға, ажыратуға және қолдануға үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер және инновация
Болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білім алады, мұғалімнің білімі мен кәсібін жетілдіру мақсатында оқытудың инновациялық тәсілдерін игереді, сондай-ақ білім алушыларды оқыту мен басқарудың әртүрлі салаларында этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулер жүргізеді. Мұнда инновациялық тәсілдер ұғымы жаңашыл, тиімді және шығармашылық негіздегі әдістер мен технологияларды оқыту процесіне енгізу арқылы білім беру жүйесін заманауи талаптарға сәйкестендіруге бағытталған шешімдерді білдіреді. Бұл ұғым оқытудың дәстүрлі модельдерінен ерекшеленіп, тәжірибеге негізделген, эксперименттік және сындарлы ойлау әдістерін қолдану арқылы педагогикалық ортада өзгерістер мен жаңалықтарды енгізуді көздейді. Курс студенттерді мұғалімнің кәсіби дамуының маңызды құралы ретінде педагогикалық зерттеулердің негіздерімен таныстырады. Оған педагогикалық зерттеудің негізгі әдістері – сандық, сапалық және аралас тәсілдер, сонымен қатар білім беру саласындағы ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдері (мәселені тұжырымдаудан нәтижелерді талдауға дейін) кіреді. Сонымен қатар, курс заманауи зерттеу тәсілдеріне (Lesson study, Action research, Case study, Mixed methods research) назар аударады. Ғылыми әдебиеттерді сыни тұрғыдан талдауға, зерттеу сұрақтарын нақты тұжырымдауға, деректерді жинау мен талдау үшін ең қолайлы әдістерді таңдауға, сондай-ақ зерттеу қызметіндегі этикалық принциптерді сақтауға ерекше мән беріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілді және әдебиетті оқыту әдістемесі
Курс Ғылыми таным әдіснамасына және когнитивтік қызметті басқару теориясына, қазіргі лингвистика мен әдебиеттану, психолингвистика, дидактика, психология, философия жетістіктеріне негізделген және орыс әдеби тілін жақсы білетін, бағдарламалық материалдың, оқулықтардың, әдістемелік құралдардың мазмұнын білетін, оқытуды тәрбие мен дамудың міндеттерімен үйлестіре алатын филолог-мұғалімдерді даярлауды көздейді, оқытудың тиімді әдістері мен әдістерін қолданыңыз. Тілдік және әдеби білім беруді ұйымдастырудың заманауи тәсілдерімен, ақпараттық, коммуникациялық, цифрлық технологиялармен, критериалды бағалау технологиясымен, мәдениет пен ойлауды қалыптастырумен қаруландырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
19 ғасырдағы орыс әдебиетінің жанрлық ерекшелігі
Курс тарихты сипаттауға, әдеби формалардың қалыптасуы мен ауысуына бағытталғанм (жанрды қалыптастыру процестері, стильдерді дамыту, тұрақты мотивтер, сюжеттер, композиция техникасы жүйесін қалыптастыру) әдеби бағыттар мен өзара әрекеттесулер. Студенттер орыс әдеби эволюциясының негізгі тұжырымдамаларын меңгереді, XIX ғасырдағы орыс жазушыларының негізгі басылымдарын зерттейді, XIX ғасырдағы орыс әдеби эволюциясының негізгі концептуалды сипаттамаларына бағдар алады. Орыс әдебиетінің тарихи дамуының жалпы заңдылықтарын білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
19 ғасырдың орыс әдебиетінің тарихы
Пән XIX ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетіндегі жетекші бағыт ретінде сыни реализмнің дамуы мен қалыптасуына әсер еткен, зерттелетін кезеңдегі орыс қоғамының қоғамдық-тарихи құрылымында болып жатқан процестердің ерекшеліктерін көрсетуге, студенттер арасында жазушылар мен ақындардың маңыздылығы туралы толық және жан-жақты түсінік қалыптастыруға арналған. осы кезеңдегі әдебиеттің негізін құрады. Курс студенттердің көркем шығармаларды оқу және түсіндіру, оларды талдау дағдыларын бекітеді. Сыни тұрғыдан ойланады және шындықтың реалистік бейнесі туралы пайымдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің синтаксисi
Курс АТЖ синтаксистік құрылымын және синтаксистік бірліктердің құрылысын реттейтін заңдылықтар жиынтығын ұсынады; синтаксистік теорияның негізгі бағыттары. Студенттер синтаксистік категориялардың сипаттамаларын, синтаксистік бірліктер мен компоненттерді зерттейді. Тілдің синтаксистік жүйесінің ерекшеліктерін, осы жүйені құрайтын бірліктерді, олардың құрылымын, семантикасын, қызметін ашады. Студенттер синтаксистік бірліктерді пунктуациялық талдау кезінде синтаксистік ережелерді, біртұтас сөйлеуді, сөйлеу бірліктерін құру ережелерін, сөйлеуді қалыптастыру процестерін меңгереді, олар кейіннен тәжірибеде қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Жалпы тіл білімі
Курс тіл білімінің теориясы мен әдіснамасын зерттейді. Пәннің объектісі-әлем тілдері және олардың ғылыми сипаттамасы. Оқу барысында студенттер мыналарды қарастырады: онтологиялық және эпистемологиялық аспектілер; тілді белгі жүйесі ретінде тану; тіл деңгейлері туралы әрекеттер тізбегін орындау; тіл жүйесі мен құрылымын біріктіре білу; тіл мен ойлауды тану; тіл мен қоғамды зерттеу. Тілдің жалпы және жеке функцияларын жіктей алады. Тілдердің генеалогиялық және типологиялық классификациясын ажыратыңыз.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Типологиялық тіл білімі
Типологиялық лингвистика курсының негізгі материалы-тілдер жүйесі, сөйлеу материалын байланыстыратын заңдылықтарды белгілеу. Типологиялық тіл білімінің пәні-әлемде белгілі барлық тілдік жүйелер. Студенттер жалпы тіл білімінің бөлімі болып табылатын тілдердің типологиясын оқиды. Тілдер типологиясында толық емес индукция негізінде студенттер бақылаулар мен қорытындылар жасайды, яғни тілдік жүйелердің бір бөлігі зерттеледі, олардың тұжырымдары басқа тілдік жүйелерге де таралады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілі мен әдебиетін оқытудың инновациялық әдістері
Студенттер орыс тілі мен әдебиетін оқыту саласында қажетті теориялық және практикалық лингводидактикалық және әдістемелік дайындықтан өте алады, бұл білім беру саласындағы болашақ педагогикалық іс-әрекеттің және заманауи білім беру мазмұнын жүзеге асырудың анықтаушы шарты болып табылады. Болашақ орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің цифрлық құзыреттіліктерін қалыптастыруға және дамытуға баса назар аударылады. Студенттер ұжымда жұмыс істеуге, шешім қабылдауға, жанжалды жағдайларды шешуге үйренеді. Курс көшбасшылық қасиеттерді арттыратын арнайы модульдерді орындау арқылы эмоционалдық интеллектті дамыту дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
19-20 ғасырлардағы шетел әдебиеті
Шетел әдебиеті курсын оқу барысында студенттер білімдерін меңгереді дамудың негізгі заңдылықтары, олар әлем әдебиетінің бағыттарын, ағымдарын ажыратады, әртүрлі елдер мен халықтардың әдебиеттерінің өзара байланысын зерттейді. Романтикалық және реалистік әдебиеттің негізгі эстетикалық ұстанымдарын меңгере отырып, студенттер қалыптастырады әдеби шығармаларды интерпретациялауға және талдауға дайындығы. Әдебиеттегі теориялық модельдер мен көркемдік тәжірибенің өзара әрекеттесу мәселелерін талдай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі жалпы білім беретін мектепте орыс тілін оқытудағы коммуникативтік белсенділік тәсілдің теориясы мен практикасы
Курс педагогика мен психологияның, психолингвистиканың, әлеуметтанудың лингвистика теориясының және мәдениетаралық коммуникацияның заманауи жетістіктеріне сүйене отырып, орыс тілін оқытудағы коммуникативтік-әрекеттік тәсіл тұжырымдамасының негіздерін қамтиды, коммуникативтік-әрекеттік контексте оқушылардың тілдік тұлғасының коммуникативтік-әрекеттік және мәдениетаралық құзыреттілігін қалыптастырудың әдістерін, тәсілдерін, әдістері мен стратегияларын меңгеруге бағытталған. қазіргі жалпы білім беретін мектепте орыс тілін оқытуға деген көзқарас.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
20 ғасыр мен 21 ғасырдың басындағы орыс әдебиеті
Курс 20-21 ғасырлар кезеңдерін қамтиды және әдебиеттің дамуындағы ең жоғарғы кезең болып табылады. Оқу барысында студенттер орыс әдебиетінің белгілі бір кезеңінің шекарасын анықтауға, әлеуметтік-тарихи себептермен ғана емес, әдеби себептермен де ынталандыруға үйренеді. Олар белгілі бір дербестікке, біртұтастыққа, тұтас әдеби дәуірдің толықтығына ие кезеңдермен танысады, оның ішінде көркемдік дамудың объективті логикасы мен заңдылықтары, өрлеу мен тұрақтану, құлдырау мен кідірістер байқалады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп оқушыларының орыс тілі мен әдебиеті бойынша ғылыми-зерттеу іс-әрекетін ұйымдастыру
Пән әмбебап оқу іс-әрекеттерін қалыптастыратын негізгі іс-әрекеттердің бірі болып табылады, ол мұғалімдерге оқушының бойында одан әрі оқуына, кәсіби және әлеуметтік бейімделуіне қажетті қасиеттерді қалыптастыруға көмектеседі, оқытылатын саладағы білімді тереңдету, сыни тұрғыдан ойлауды дамыту. Қызметті ұйымдастыру нысандарын қарастырады бастап жас ерекшеліктерін ескере отырып, оның барысында шығармашыл тұлғаны тәрбиелеу жүріп жатыр, ізденушілік белсенділікке қажеттілікті дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс әдеби тілінің тарихы
Тарихи-лингвистикалық циклдің жетекші оқу пәндерінің бірі. Курстың пәні орыс әдеби тілінің тарихи дамуында қалыптасуы мен дамуына ықпал ететін сыртқы (экстралингвистикалық) факторлар болып табылады. Оқу барысында студенттер зерттейді орыс әдеби тілі, оның тарихи–функционалдық тұрғыдан дамуы. Әдеби тілдің әртүрлі кезеңдердегі қоғамдық қызмет ету жағдайындағы барлық тарихи өзгерістерді зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Интегративтік cалыстырмалы линвистика
Курс олардың жүйелік құрылымы мен нақты жұмысының бірлігінде сипатталған орыс және қазақ тілдерінің сөзжасамын, морфологиясын және синтаксисін білдіреді. Орыс және қазақ тілдері бірінші кезекте ойлауды жүзеге асырудың негізгі тәсілі ретінде әрекет ететін жүйелер мен қызмет ретінде салыстырылады. Пән жүйелік-құрылымдық және функционалдық бағыттың тәсілдерін біріктіреді және Ф.де Соссюрден тіл мен сөйлеуді анықтау дәстүрін жеңеді. Интегративті сипаттама семасиологиялық және ономасиологиялық тәсілдерді кешенді қолданудың арқасында салыстырмалы типологиямен және қарама-қарсы тіл білімімен салыстырғанда жаңа деңгейге көтеріледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Медиастилистика: академиялық жазуды дамыту
Бұл курс бұқаралық ақпарат құралдары тілінің ерекшеліктерін қарастырады, тілді социологиялық зерттеу, тіл дамуындағы белсенді тенденциялардың пайда болуының лингвистикалық және экстралингвистикалық себептері туралы түсінік қалыптастырады. Студенттер ауызша және жазбаша академиялық дискурстың ең көп таралған жанрларын үйренеді; жазбаша және ауызша оқу академиялық мәтіндерін құру дағдылары қалыптасады, академиялық ортада қарым-қатынастың негізгі принциптерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс және қазақ тілдерінің грамматикасы
Оқу барысында студенттер қазақ (орыс) тілінің грамматикасын меңгереді, тілдік дағдыларды байытады. Мамандығы бойынша лексикалық және терминологиялық минимумды меңгеру. Жеке шағын стильдерге тән коммуникативті құралдардың дамуы байытылған; оқу және тыңдау дағдылары мен дағдыларын дамыту, әртүрлі ғылыми мәтіндерді, сөзжасам модельдерін құрастыруға баулу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тіл тарихы және жазу тарихы
Курс тіл тарихы мен жазу тарихын, жазудың пайда болуы мен дамуын, славян жазуының пайда болуын, жазудың пайда болу процесін ұсынады. Студенттер тіл мен жазудың тарихын, мәдениетін, тіл мен жазудың пайда болуын, сөйлеудің пайда болуын зерттейді. Олар жазуды тілді бекітетін белгілер жүйесі, жазудың әртүрлі түрлерінің қалыптасу процесі,жазу түрлері, пиктография, кириллица және глаголит жазуын қазіргі жазбаға дейін бекітетін белгілер жүйесі ретінде қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім мен дағдыларды бағалау практикумы
Білім мен дағдыларды бағалау бойынша семинар бағалау негізінде академиялық іс-шаралар аясында болашақ мұғалімдердің білімі мен дағдыларын арттыруға бағытталған. Студенттердің шет тілін меңгерудегі біліміне, дағдыларына және құзыреттеріне сүйене отырып, бұл курс студенттерге білікті және сенімді тәжірибелі педагог болуға көмектеседі. Студенттер кері жобалау принципіне негізделген интерактивті, деңгейлік оқытуды пайдалана отырып, шет тілін оқытуда бағалау үдерісін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды меңгереді. Бұл оларға негізгі түсініктен мұғалімнің кәсіби білімін бағалаудан сәтті өтуге өтуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
20 ғасырдағы орыс әдебиетінің көркемдік әлемі
Пән 20 ғасырдағы орыс әдебиетінің даму ерекшеліктері мен заңдылықтарын зерттейді. Курсты оқу барысында студенттер көркемдік форма (проза, драматургия, поэзия) саласындағы ізденістердің негізгі бағыттарын ажыратады, жазушылар мен ақындардың шығармашылық даралықтарының алуан түрлілігін түсіндіреді. Түсінеді орыс әдебиетінің ұлттық ерекшелігін қалыптастырудағы тарихи-әдеби процестің рөлі мен маңызын зерттейді және өзіне тән ерекшеліктерін зерттейді жаңа эстетиканың көркемдік жаңалықтарын баяндайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
19 - 20 ғасырлардағы шетелдік әдеби процесс
Курс Батыс Еуропа елдері мен АҚШ-тың әдебиет тарихын ұсынады. Жаңа әдістердің пайда болуы мен эволюциясы мәселелерін қарастырады. Оқу барысында студенттер ХХ – ХХ сөз өнерінің бағыттарын талқылайды және ажыратадыI ғасырлар, қазіргі шетел әдебиеті тарихының негізгі кезеңдерін, оның даму тенденцияларын болжап, сыни тұрғыдан ойлау. Көрсетеді романтикалық және реалистік әдебиет, қазіргі кезеңдегі Батыс Еуропа, Америка әдебиеттерінің негізгі құбылыстары. Романдардағы қоғамдық-саяси және философиялық мәселелерді түсіндіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің стилистикасы
Курс студенттерді ғылым ретіндегі стилистиканың негізгі ұғымдарымен және категорияларымен, орыс әдеби тілінің негізгі стильдер жүйесімен таныстырады және орыс тілінің фонетикасы, лексикасы, фразеологизмдері, сөзжасам, морфологиясы мен синтаксисінің стилистикалық ресурстарының негізгі сипаттамаларын қамтиды. Стилистиканың жалпы принциптерінің мазмұндық ерекшеліктеріне, стиль жүйелілігінің негіздеріне, қарым-қатынастың әртүрлі салаларында тілдік құралдардың қызметін реттейтін заңдылықтарға, функционалдық стильдердің ерекшеліктеріне, зерттелетін материалды стилистикалық талдаудың негізгі әдістерін көрсетуге ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мектептегі орыс тілі мен әдебиеті сабақтарындағы жобалық-зерттеу қызметі
Курс зерттеу қызметінің теориялық негіздерін, негізгі түсініктерін, қазіргі тенденцияларын және өзекті мәселелердің кейбір аспектілерін зерттейді. Шығармашылық қабілеттердің қалыптасуы мен дамуымен білім беру, ғылыми және инновациялық процестердің бірлігін қамтамасыз етеді. Болашақ орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің цифрлық құзыреттіліктерін дамытады, бұл оларға оқу үдерісінде тілдік, сөйлеу, цифрлық және көркемдік принциптерді сауатты үйлестіруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Орта білім берудің нормативтік-құқықтық базасы, ҚР Білім беру саласындағы ұлттық саясатының үрдістері туралы түсінігі бар; жаһандық жалпыадамзаттық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтар жүйесіне баулу негізінде өзінің азаматтық, дүниетанымдық және адамгершілік ұстанымын білдіреді;
- Педагогикалық кәсіби міндеттерді шешуде әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану салаларындағы білімдерді интеграциялау дағдылары мен дағдыларын қолданады;
- Орыс тілі мен әдебиеті саласында теориялық білімді, пәндік құзыреттіліктің қажетті түрлерін (лингвистикалық, әдеби, коммуникативтік және т. б.) меңгерген.
- Әртүрлі оқу мақсаттары үшін ауызша және жазбаша тілді меңгерудің практикалық дағдыларын көрсетеді
- Студенттің жасына, сенсорлық және интеллектуалдық қабілеттеріне байланысты білім беру қажеттіліктеріне назар аудара отырып, орыс тілі мен әдебиеті бойынша білім беру процесін жүзеге асырудың заманауи әдістері мен технологияларын біледі;
- Білім беру мекемесінің оқу-тәрбие процесін сүйемелдеуді ұйымдастыруда Педагогика және психология негіздері туралы білімді пайдаланады, педагогикалық және психологиялық міндеттерді шешуде практикалық дағдыларды көрсетеді; педагогикалық шеберлікті жетілдірудің стратегиялары мен әдістерін меңгереді;
- Кәсіби қызметте кәсіпкерлік негіздерін, қаржылық сауаттылықты және тиімді көшбасшылықты білумен жұмыс істейді,эмоционалды-ерікті саланы басқару қабілетін сәтті көрсетеді;
- Жасанды интеллект саласындағы теориялық білімі, акт және IT технологияларын пайдалану дағдылары, оқытудың цифрлық технологиялары, білім алушылардың жобалау және зерттеу қызметін ұйымдастыру;
- Оқу-тәрбие процесін іске асыруда критериалды бағалау, білім берудің жаңартылған мазмұны, инклюзивті білім беру технологияларын қолданады;
- Қабылданған моральдық нормалар негізінде әлеуметтік өзара әрекеттесуге қабілетті, экологиялық мәдениетті және адамдарға деген құрметті көрсете отырып, этикалық құндылықтар мен салауатты өмір салтын ұстанады.
Ұқсас БББ
6B01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті