6B01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты педагогикалық саладағы әлеуметтік маңызды міндеттерді шығармашылық және жоғары кәсіби шешуге қабілетті, орыс тілінде оқытатын, мультимәдениеттілікке ие, коммуникативтік дағдыға ие мектептерде орыс тілі мен әдебиетінде жоғары білікті оқытушыларды даярлау, сондай-ақ жоғары әлеуметтік және азаматтық-құқықтық жауапкершілікті төмендегі бағыттар бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті:- жан-жақты дамыған студенттік тұлғаны тәрбиелеу және қалыптастыру; орыс тілі мен әдебиеті саласындағы жүйеленген білімді қалыптастыру; қазіргі заманғы ғылыми деңгейде орыс тілі мен әдебиетінде оқу үрдісін ұйымдастыру; ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Тіл біліміне кіріспе
Мақсаты: тіл ғылымы және оның нысанымен таныстыру; тіл ғылымының өткені мен қазіргі деңгейі туралы ақпаратты шығармашылықпен игеруге баулу; ғылыми әдебиетті талдап, саралап, зерттеп оқып, өз білімін жүйелі түрде жетілдіруге бейімдеу. Мазмұны: тіл білімінің негізгі ұғымдар жүйесі, тілдің табиғаты, мәні, қоғамдық қызметі, тілдің құрылымы, қазіргі тіл ғылымының негізгі зерттеу бағыттары мен салалары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орысша сөйлеудің ауызша және жазбаша дамуы
Мақсаты: курс орыс тілін меңгеру деңгейін жетілдіруге, студенттердің әртүрлі сөйлеу жағдайларында ауызша және жазбаша қарым-қатынасқа деген сенімін дамытуға бағытталған. Әр түрлі жанрларда (эссе, эссе, эссе және т.б.) ойларды дәлелді түрде ұсыну дағдыларын дамытуға, сондай-ақ сөйлеуді әртүрлі коммуникативті контексттерге бейімдеуге ерекше назар аударылады. Бағдарлама тілдік икемділікті қалыптастыруға, сөздік қорын кеңейтуге, аналитикалық және шығармашылық ойлауды дамытуға ықпал етеді. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер орыс тілін оқу, кәсіби және күнделікті өмірде сенімді қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Орыс әдебиетінің пропедевтикалық курсы
Бұл пәннің негізгі мақсаты: оның мәдени-тарихи дәстүрдегі рөлі мен маңызын терең түсіну үшін орыс әдебиетін одан әрі зерттеу. Оқушылардың әртүрлі жанрдағы және стильдегі көркем мәтіндерді оқу және талдау қабілеттерін дамыту. Мазмұны: әдеби талдау мен сынның әдіс-тәсілдерін меңгеру, әдеби очерктерді, рефераттарды және аналитикалық шығармаларды талдау. Бұл курс студенттерге әдебиет туралы өз ойлары мен идеяларын ауызша және жазбаша түрде жеткізуге, сондай-ақ әдеби шығармалар туралы пікірталастар мен пікірталастарға қатысуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің практикалық курсы
Мақсаты: орыс тілін меңгеру деңгейін арттыру, студенттердің болашақ кәсіби іс-әрекетіне бейімделген әртүрлі жағдайларда және контексте орыс тілін қолдануға деген сенімін дамыту. Мазмұны: әртүрлі тақырыптар бойынша ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту, ойларын жазбаша жеткізу дағдыларын жетілдіру (эссе, эссе, реферат т.б.), белсенді және енжар сөздік қорын дамыту. Бұл курс студенттерді орыс тілінде тиімді қарым-қатынас жасау және өз ойын жеткізу үшін қажетті дағдыларды дамыту арқылы кәсіби өмірде табысты қарым-қатынасқа дайындайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Орыс әдебиетінің бейімделген курсы
Мұндай курстың негізгі мақсаты студенттерге орыс әдебиетінің лингвистикалық және мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, орыс әдебиеті және оның мәдени контексті туралы негізгі білім мен түсінік беру болып табылады. Мазмұны: әдебиет тарихы және негізгі даму кезеңдері, негізгі әдеби ағымдар (романтизм, реализм, символизм және т.б.), әртүрлі жанрдағы (поэзия, проза, драматургия) мәтіндерді оқу және талдау, таңдамалы шығармаларды олардың әдебиеттегі орны мен уақыты тұрғысынан зерттеу. Бұл курс студенттерге орыс тілі мен мәдениетін оқу контекстінде олардың тілдік және мәдени дамуын қолдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдебиеттануға кіріспе
Мақсаты – әдеби шығармаларды түсіну, түсіндіру және талдау үшін негізгі білімді қалыптастыру. Мазмұны: әдебиетті зерттеудің негізгі ұғымдары, әдістері мен бағыттары, көркем әдебиеттің табиғаты мен қызметі, түрлері мен жанрлары (эпос, лирика, драма), әдеби шығарманың элементтері (сюжет, образ, композиция, стиль), мәтінді талдау негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы мен фонологиясы
Мақсаты: студенттерді фонетика мен фонологияның теориялық негіздерімен таныстыру, әртүрлі түсініктерді көрсете отырып, дыбыстық қарым-қатынас дағдыларын дамытуға көмектесу, қазіргі орыс тілінің орфографиялық және орфографиялық нормалары мәселелеріне назар аудару. Мазмұны: қазіргі орыс тілінің сегменттік және суперсегменттік фонетикасының негізгі бірліктерін, функционалдық ерекшеліктерін меңгеру. Құзіреттіліктер: тіл дыбыстарының фонетикалық, фонологиялық табиғатына функционалды талдау жасай алады, оларды оқу процесінде шебер қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Фольклор және 19 ғасырға дейінгі орыс әдебиеті
Студенттерді ұлттық рухани мәдениеттің бір бөлігі ретінде ауызша халық шығармашылығымен таныстыру; 12-18 ғасырлардағы Ресейдегі тарихи-әдеби процеске тән белгілерді анықтау. XII-XVIII ғасырлардағы орыс әдебиетінің әдеби шығармалары. және олардың әдеби талдауы.Курс аясында шіркеу және зайырлы әдебиетті қамтитын XII-XVIII ғасырлардағы әдеби шығармалар талданады. «Уақытша жылдар әңгімелері», өмір сүру, жылнамалар, сондай-ақ классицизм мен сентиментализм ескерткіштері мәтіндері қаралады. Ресейдегі тарихи-әдеби процестің ерекшелігі, жанрларды өзгерту, әдеби тіл, тақырыптық және идеялық доминанттар зерделенуде.Курстың басым бөлігі әдебиеттану талдауына арналған: студенттер мәтіндерді дәуір контексінде түсіндіруге, авторлық стиль мен тілдің ерекшеліктерін анықтауға, сондай-ақ фольклорлық және авторлық дәстүр арасында салыстырмалы талдау жүргізуге үйренеді. Бастапқы көздермен, тарихи түсініктемелермен және ғылыми әдебиетпен жұмыс жасау көзделеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
Бұл мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
"Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері" пәні білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пән студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Бұл пән университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Еуропалық контексте ауызша ауыз әдебиеті
Орыс тілінің аумақтық сорттарын: диалектілер мен екпіндерді, олардың фонетикалық, лексикалық және грамматикалық ерекшеліктерін зерттейді. Жіктелуі, географиялық таралуы және әдеби нормамен өзара әрекеттесуін қарастырады. Диалектілік сөйлеуді талдау және орыс тілінің сөйлеу дәстүрінің тілдік алуан түрлілігін түсіну дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
Мақсаты: студенттерді фонетиканың теориялық негіздерімен таныстыру, әртүрлі ұғымдарды көрсету, дыбыстық қарым-қатынас дағдыларын дамытуға көмектесу, қазіргі орыс тілінің орфографиялық және орфографиялық нормалары мәселелеріне назар аудару. Мазмұны: қазіргі орыс тілінің сегменттік және суперсегменттік фонетикасының негізгі бірліктерін, функционалдық ерекшеліктерін меңгеру. Құзіреттіліктер: тіл дыбыстарының фонетикалық, фонологиялық табиғатына функционалды талдау жасай алады, оларды оқу процесінде шебер қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Абайтану және Ұлттық тәрбие
"Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, тарихы туралы мағлұмат беріп, ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, Абайдың өмірі, шығармашылығы, «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Қазіргі орыс тілінің лексикасындағы белсенді процестер
Негізгі мақсат: тілдің лексикалық жүйесін зерттеу, оқушылардың сөздік қорын молайту, лексикалық мағына, сөз семантикасы сияқты лексикологияның негізгі ұғымдарын меңгерту және тілдегі сөздердің жасалу жолдарын зерттеу. Мазмұны: лексикологияның негізгі ұғымдары мен терминдері, сөздің морфемиялық құрылымын зерттеу және морфематикалық талдау. Бұл курс студенттерге тілдегі сөздердің жасалу және қолданылу процестерін терең түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Ұлттық мектепте әдебиетті оқытудың әдістемесі мен технологиясы
Ұлттық мектепте әдебиетті оқытудың әдістемесі мен технологиясы Мақсаты – көпмәдениетті және көптілді білім беру жағдайында орыс әдебиетін оқытудың ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: оқушылардың тілді меңгеру деңгейін, олардың мәдени жағдайын және танымдық ерекшеліктерін ескере отырып, ұлттық (орыс тілді емес) мектепте әдебиетті тиімді оқытуға болашақ мұғалімдерді дайындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Пәннің мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, жеке тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттерін дамыту. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Сөздік және сөзжасам
Негізгі мақсат: тілдің лексикалық жүйесін, сөзжасам механизмдерін оқып үйрену және оқушылардың сөздік қорын кеңейту, лексикалық мағына, сөз семантикасы сияқты лексикологияның негізгі ұғымдарын меңгерту және тілдегі сөзжасам жолдарын зерделеу. Мазмұны: лексикологияның негізгі ұғымдары мен терминдері, сөздің морфемалық құрылымын зерттеу және морфемиялық талдау. Бұл курс студенттерге тілдегі сөздердің жасалу және қолданылу процестерін терең түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Сөйлеу бөліктері туралы оқыту
Мақсат:Орыстану саласындағы берік теориялық білімдерді, сондай-ақ морфологиялық деңгейдегі тілдік бірліктерді талдауда практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеру. Сөйлем мүшелерінің теориялық түсініктері және орыс тілінің грамматикалық құрылымының сипаттамасы қарастырылады. Құзіреттіліктер: мәтіндегі әр түрлі сөйлем мүшелерін ажырата алады және оларды талдай алады.Пән орыс тілінің морфологиялық құрылымын жан-жақты зерделеуге, сөйлеу бөліктерінің санаттары мен қасиеттеріне баса назар аударуға арналған. Курс студенттерде орыс тілі саласындағы берік теориялық білімді қалыптастырады, сондай-ақ морфологиялық деңгейдегі тілдік бірліктерді талдаудың практикалық дағдыларын дамытады.Оқыту сөйлеу бөліктерін жіктеудің теориялық негіздерін, олардың грамматикалық белгілерін, синтаксистік функцияларын, парадигматикасын және сөз алмасу ерекшеліктерін қамтиды. Орыс тіліндегі сөйлеу бөліктері жүйесіне дәстүрлі тәсілдер де, даулы санаттар мен шекаралық жағдайларды қоса алғанда, қазіргі заманғы лингвистикалық теориялар мен контроверзиялар да зерделенуде.Пән мақсаттары:Морфологияның іргелі ұғымдарын меңгеру.Морфологиялық деңгейде грамматикалық талдау дағдыларын меңгеру.Тіл бөлімдерінің призмасы арқылы тіл жүйелілігін түсінуді дамыту.Лингвистикалық талдаудың неғұрлым күрделі деңгейлеріне дайындық (синтаксис, семантика, стилистика).
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Мазмұны: оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және оларды оқу жағдайында ескеру. Болашақ мұғалімдер оқушыларды оқытуды қолдауды үйрену ОP тиісті акт, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып. Сондай-ақ ОP бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ОP бар білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қаруландырады. Құзыреттіліктер: әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау; даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
XIX ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы
19 ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы – 1800 жылдардың басынан 1850 жылдарға дейінгі орыс әдебиетінің дамуын зерттейтін пән. Мазмұны: классицизмнен романтизмге және реалистік тенденцияларға көшу, Жуковский, Пушкин, Лермонтов, Гоголь, Герцен және т.б. Негізгі тақырыптар: тұлға және қоғам, бостандық, табиғат, халық, тарих.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Орыс әдебиетінің алтын ғасыры
Орыс әдебиетінің алтын ғасыры Мақсаты – орыс әдебиеті тарихындағы ең бір жарқын да елеулі кезең – XIX ғасырдың бірінші жартысын зерттеу. Бұл ұлттық әдеби дәстүрдің қалыптасып келе жатқан өнер данышпанының өркендеген кезі еді. Мазмұны: көркем мәтіндердің поэтикасы мен философиясы, жанрлық формаларды талдау, шығармалардың бейнелілігі мен тілін, сонымен қатар сол дәуір әдебиетінің дамуына әсер еткен тарихи-мәдени астарларды түсіну. Орыс әдебиетінің алтын ғасыры
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілі морфологиясы
Орыс морфологиялық жүйесінің функционалдық және құрылымдық ерекшеліктері. Сөйлеу бөлігі. Грамматикалық мағына. Сөйлем мүшелерінің топтары. Сөйлем мүшелерінің классификациясы. Дербес және көмекші сөйлем мүшелері, олардың грамматикалық сипаттамасы. Орыс тілінің морфологиялық нормалары, грамматикалық мағыналары, сөйлеу бөліктері, қазіргі орыс тілінің сөйлеу бөліктерінің жүйесі. Сөздерге морфологиялық талдау жасау дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
«Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беруде жасанды интеллектті пайдаланудың әдістерін меңгеруге бағытталған. Машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және жасанды интеллекттің оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі қарастырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Ұлттық мектепте орыс тілін оқыту әдістемесі
Мақсаты: әдістемелік ғылымның теориялық және әдістемелік негіздерімен және пәндік салада мұғалімнің әртүрлі қызметтерін орындауды қамтамасыз ететін бастапқы әдістемелік дағдылармен зерделеу. Мазмұны: орыс тілін оқытудың жаңартылған білім беру бағдарламасындағы білім мазмұны, оның педагогикалық, психологиялық және әдістемелік аспектілері талданады. Критериалды бағалау, оқыту әдістері мен принциптері, сабақты өткізу, оның құрылымы, білім беру технологиялары, инновациялық әдістер мен тәсілдер, сыныптан тыс жұмыстар, теориялық білімді практикада қолдану жолдары қарастырылады. Құзыреттері: пәндердің теориялық негіздерін және оларды оқыту технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Поэтика
Мақсаты – әдеби шығарманың көркемдік құрылымын зерттеу. Курс әдеби шығармашылықтың негізгі категорияларын, принциптері мен элементтерін қарастырады, көркем мәтін құрылысының ішкі заңдылықтарын, оның формаларын, стильдерін және экспрессивтік құралдарын зерттейді. Мазмұны: мәтіннің жанрлық сипатын, композициясын, баяндау стратегияларын, поэтикалық тілін, сонымен қатар форма мен мазмұнның өзара байланысын талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қазақ әдебиеті
Мақсаты – Қазақстанның бай әдеби дәстүрін, ұлттық ерекшелігін және әлемдік мәдениетке қосқан үлесін таныстыру және қазақ халқының ауызша халық поэзиясынан қазіргі әдебиетке дейінгі әдеби шығармашылығының дамуын зерттеу. Мазмұны: ауызша поэтикалық мұралар (жыраулар, ақындар, дастандар), классиктердің шығармалары (Абай, Шоқан Уәлиханов, Мұхтар Әуезов, т.б.), кеңестік және кеңестік кезеңдегі әдебиет, қазақ әдебиетінің жанрлық-тақырыптық алуандығы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Әдебиет теориясы
Мақсаты: Студенттердің білімін жаңа теориялық ұғымдармен толықтыра отырып, әдебиеттің өзекті теориялық мәселелерін жан-жақты меңгерту Мазмұны: Студенттердің көркемдік және эстетикалық білімдерін дамыту, оны зерттеудің жаңа бағыттарын, осы саладағы ғылыми тұжырымдамаларды талдай отырып, әдеби-эстетикалық, теориялық білімін дамыту және өмірде қолдануға баулу Құзыреттіліктері: әлемдік классикалық әдебиет және өнер негіздерін, әдеби-эстетикалық, теориялық білімін кәсіби қызметінде пайдалана алады./
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Оқушылардың филологиялық дайындығын бағалау және дамыту
Орыс тілі мен әдебиетін оқыту үдерісінде студенттердің филологиялық дайындығын бағалау әдістері мен дамыту жолдарын зерттейді. Тілдік және сөйлеу дағдыларын бағалау критерийлері, оқу, тілдік және мәдени құзыреттіліктерді қалыптастыру тәсілдері қарастырылады. Пән диагностиканың педагогикалық шеберлігін және филологиялық қабілеттерді мақсатты түрде дамытуды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Классикалық орыс әдебиеті
ХІ-XVII ғғ. орыс әдебиетінің пайда болуы мен қалыптасу тарихы, жанрлардың қалыптасқан жүйесінің ерекшелігі, стильдердің табиғаты және олардың әдеби үдерістегі қызметі туралы тұтас түсінік қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Орыс әдебиетінің II-XIX жартысының тарихы
Орыс әдебиетінің II-XIX жартысының тарихы Мақсаты – ұлттық мәдениет пен әлемдік әдеби дәстүрдің негізін құрайтын 18–19 ғасырлардағы орыс әдебиетінің көркем мұрасын зерттеу. Мазмұны: орыс әдебиетінің бейнесін қалыптастырған негізгі жазушылар мен ақындардың шығармалары: классицизм мен сентиментализм дәуірінен реализм мен модернизмнің басына дейін.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар
Мақсаты: Болашақ БӘД мұғалімдерінде педагогикалық зерттеулер жүргізу және оқу-тәрбие үдерісіне инновациялық тәсілдерді енгізу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Педагогикалық ғылымның негіздері, білім берудегі ғылыми зерттеулердің түрлері мен әдістері, зерттеу қызметінің кезеңдері, педагогикалық деректерді өңдеу және талдау мәселелері қарастырылады. Ерекше назар инновациялық білім беру технологияларына, белсенді оқыту әдістеріне, цифрлық құралдарға, жоба және зерттеу қызметіне, бастапқы әскери дайындық аясында аударылады. Оқу нәтижелері: Түлек БӘД мәселелері бойынша педагогикалық зерттеулерді әзірлеуге және жүзеге асыруға, инновациялық оқыту әдістерін қолдануға, цифрлық ресурстарды пайдалануға және білім беру тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалап, мектеп оқушыларының оқыту және тәрбиелеу сапасын арттыруға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Пән студенттерге ғылыми жазудың, грамматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Әлемдік әдебиет (ежелгі заманнан қазіргі заманға дейін)
Әлемдік әдебиет (ежелгі заманнан қазіргі заманға дейін) Мақсаты – адамзаттың ғасырлар бойғы ой-өрісі, сезімі, адамгершілік және көркемдік формаларының дамуын көрсететін, адамзаттың мол мәдени мұрасын зерттеу. Мазмұны мифтер мен қаһармандық эпостардан постмодерндік эксперименттер мен қазіргі прозаға дейін.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі мен тыныс белгілері
Мақсаты-студенттердің академиялық, кәсіби және күнделікті контексте жазбаша және ауызша сөйлеуді сауатты құру үшін қажетті қазіргі орыс тілінің Синтаксистік құрылымы мен тыныс белгілері туралы тұрақты білімдерін қалыптастыру. Курстың міндеттері: негізгі синтаксистік бірліктерді және оларды фраза, сөйлем және мәтін шегінде ұйымдастыру принциптерін зерделеу;Сөздер, сөйлем мүшелері мен күрделі синтаксистік бүтіннің бөліктері арасындағы синтаксистік байланыс механизмдерін игеру; коммуникативтік мақсат пен синтаксистік құрылымды ескере отырып, тыныс белгілерін дұрыс орналастыру дағдыларын қалыптастыру; әртүрлі жанрлар мен стильдер мәтіндеріндегі синтаксистік және пунктуациялық нормаларды талдау;Өз мәлімдемелерін, эсселерін жасау кезінде синтаксистік және пунктуациялық ережелерді қолданудың практикалық дағдыларын дамыту, ғылыми және іскерлік мәтіндерді жетілдіру; студенттердің тілдік сауаттылығы мен функционалдық сөйлеу құзыреттілігін арттыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
XX ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы
Пәнді игерудің мақсаты студенттерде ХХ ғасырдағы орыс әдебиетінің дамуы туралы түсінік қалыптастыру; ХХ ғасырдағы орыс әдебиетіндегі әдеби бағыттар мен ағымдардың қызмет ету ерекшеліктерімен таныстыру; орыс әдебиетінің маңыздылығын көрсету; кәсіби қызмет мәселелерін шешуде алған білімдерін қолдануға үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Қазіргі орыс тілі синтаксисі
Пәннің мақсаты: студенттерде тіл туралы ғылымның бөлімі ретінде синтаксис туралы жүйелі білімді қалыптастыру, қазіргі орыс тілінің синтаксистік құрылымының теориялық негіздерін игеру, синтаксистік бірліктердің әртүрлі түрлерін талдау мен құрудың практикалық дағдыларын дамыту. Курстың міндеттері: синтаксистің негізгі ұғымдарын игеру: сөйлемдер, сөз тіркестері, синтаксистік құрылым;сөйлемнің мақсаты, интонациясы, құрылымы бойынша сөйлемдердің жіктелуін зерттеу; бір компонентті, күрделі және күрделі бағыныңқы сөйлемдер, одақсыз және күрделі құрылымдар сияқты синтаксистік құбылыстарды талдау; мәтінді синтаксистік талдау дағдыларын дамыту; жазбаша және ауызша сөйлеуді стилистикалық тұрғыдан орынды синтаксистік рәсімдеу әдістерін меңгеру; Одан әрі ғылыми және педагогикалық өсу үшін қажетті лингвистикалық құзыреттілікті қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Лингвистика ілімінің тарихы
Мақсаты: тіл білімінің тарихы білім беру пәні ретінде ерекшеліктерін түсіндіру. Мазмұны: Орта ғасыр тіл білімі. Салыстырмалы тарихи лингвистиканың пайда болуы мен қалыптасуы: салыстырмалы тарихи лингвистиканың пайда болуының алғышарттары. . ХІХ ғасырдың тарихи лингвистикасы. Натуралистік бағыт. Тіл біліміндегі структурализм 20-шы жылдардың аяғы мен 21- жылдардың басындағы тіл біліміндегі негізгі бағыттар қалыптасады құзіреттіліктер: тіл білімінің тарихының негізгі бағыттарын ажырата алады. Қалыптасатын құзіреттіліктер: тіл білімінің тарихының негізгі бағыттарын ажырата алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
ХХ ғасырдағы орыс әдебиеті: дәуір мен бағыт
ХХ ғасырдағы орыс әдебиеті: дәуір мен бағыт ХХ ғасырдағы орыс әдебиеті: дәуірлер мен бағыттар Мақсаты – тарихи-мәдени контекст, әдеби ағымдар, стильдер мен авторлық даралықтарды ескере отырып, бүкіл 20 ғасырдағы орыс әдебиеті дамуының негізгі кезеңдерін зерттеу. Мазмұны: Күміс дәуірден посткеңестік әдебиетке дейінгі кезеңдер, соның ішінде модернизм, социалистік реализм, авангард, постмодернизм және т.б. Әдебиеттің қоғамдық-саяси процестермен өзара әрекеттесуіне, сондай-ақ әдеби тілдің трансформациясы мен көркем бейнелеу формаларын талдауға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Жалпы тіл білімі
Мақсаты – тілді белгілі бір заңдылықтар бойынша жұмыс істейтін жүйе ретінде және оны ғылыми зерттеу әдістері туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: негізгі тілдік деңгейлер (фонетика, морфология, синтаксис, лексика, семантика), тілдердің пайда болуы мен дамуы, тілдердің классификациясы және типологиясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Білім мен іскерлікті бағалау бойынша практикум (ПББ)
Мақсаты: студенттердің білімін және іскерлік дағдыларын тексеруге, талдауға және бағалауға арналған қолданбалы пән. Осы практикум барысында оқушылар теориялық білімдерін практикада қолданады, жеке және топтық жұмыстарды орындайды, қиындықтарды шешуге дағдыланып, өз іскерлік қабілеттерін дамытады. ПББ арқылы студенттер өз кемшіліктерін анықтап, оларды жою жолдарын үйренеді, бұл келешекте кәсіби қызметте тиімді болуға көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгере отырып, әрі қарай білімін өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолданады, сондай-ақ педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби қарым-қатынасты қалыптастырып, кәсіби қызмет барысында денсаулықты сақтау мен нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалана алады.
- Қазақ халқының тарихының негізгі кезеңдерін, мемлекеттіліктің және өркениеттің эволюциясын жан-жақты және объективті түрде сипаттай алады, ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазу дағдыларын меңгереді, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді
- Кәсіби білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және оны интерпретациялау, өздерінің әлеуметтік, этикалық, ғылыми құндылықтарын, ұстанымдарын, оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау негізінде жаңа мақсаттар қоюға және тұлғалық-педагогикалық дамуға ұмтылады.
- Оқыту мен ұлттық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық мәселелерін, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайындағы ерекшеліктерін түсінеді, оқушылардың әртүрлі қабілеттерін ескере отырып, олардың психологиялық әл-ауқатын өмірлік және оқу контекстінде этикалық тұрғыдан қолданады.
- Оқытудағы озық тұжырымдамаларға негізделген теориялық білімдерді сыни тұрғыдан іріктейді, әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллекті пайдаланады және алынған білімді оқыту процесін жетілдіру мен өзінің кәсіби дамуына қолданады.
- Орыс тілін жүйе ретінде, орыс тілінің негізгі нормаларын меңгерген, орфографиялық және пунктуациялық сауаттылығы бар, орыс тілінің тілдік бірліктерін нормативтік және қарым-қатынас жағдайы мен міндеттеріне сәйкестігі тұрғысынан талдап, бағалай алады.
- Негізгі әдеби категорияларды біледі; орыс әдебиетіндегі көркем шығармашылықтың жетекші үлгілерін түсінеді; сөз өнерінің жазбаша түрі ретінде орыс әдебиетінің эстетикалық ерекшелігін талдауды біледі; оқушыларды ұлттық және әлемдік мәдениет құндылықтарымен таныстыру үшін білімдерін пайдалануды біледі.
- Мұғалімдік қызметке деген адалдығын көрсетеді. Өз қызметінде қолданыстағы нормативтік құқықтық актілерді басшылыққа алады. Қазақстанның ұлттық-мәдени құндылықтарына адалдығын білдіреді.
- Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін біледі. Алға қойған білім беру мақсаттарына жету үшін ең тиімді және инновациялық әдістер мен әдістерді қолданады. Оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін құрады.
Ұқсас БББ
6B01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)