7M01705 Орыс тілі мен әдебиеті педагогін даярлау в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылым және кәсіби қызмет саласындағы ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай жалпымәдени және кәсіби құзыретіліктерді меңгерген бәсекеге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Тіл білімінің / әдебиеттану өзекті мәселелері
Пән лингвистикалық мектептер мәселелерін, әлемдік тіл білімінің / әдебиеттану қозғалыстарын пәнішілік байланыстар негізінде қарастырады; ғылыми және мәдени-тарихи парадигмалардың өзгеруі жағдайында тіл білімінің / әдебиеттанудың ғылыми басымдықтарын анықтаған еуропалық және әлемдік концепциялардың өзекті мәселелерін зерттейді; орыс тіл білімінің / әдебиеттануының теориялық, әдіснамалық және құрылымдық ерекшеліктері туралы өзіндік пайымдауларды қалыптастыру үшін метапәндік білімдерді интеграциялаудың өтпелі процестері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазіргі әдебиеттану әдісі мен әдістері
Пән ғылым эпистемологиясы туралы дамып келе жатқан білімді меңгеруге бағытталған: методология – әдіс – әдістеме, әдебиеттану саласында өз бетінше оқуды жалғастыру үшін; методологияны адамның қоршаған ортаны тану ережелерінің жиынтығы ретінде және сонымен бірге формалардың жиынтығы, әдебиеттанудың пәндік саласын тану жолдары ретінде түсіну. Әдебиеттанулық зерттеулерді ұйымдастыру әдістемесін таңдаудағы құзыреттілікті қалыптастыру тәсілдері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жоғары оқу орны мен мектепте тілдік пәндерді оқыту
Пән жоғары кәсіби және орта білім беру жағдайында лингвистикалық пәндерді оқытудың теориясы мен әдістемесін зерттейді. Пән магистранттардың – болашақ жоғары оқу орындарының қызметкерлерінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған; лингвистикалық пәндерді оқыту саласында білім беру қызметінің қазіргі әдістері мен технологияларын іс жүзінде қолдануға дайындығын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу әдістері (ағылшын тілінде)
Пәнде ғылыми зерттеудің өзектілігі мен жаңашылдығы, мақсаттар мен міндеттерді нақты әрі анық баяндау дағдылары, ғылыми зерттеу саласында кәсіби шет тілі құзыреттерін қалыптастыру қарастырылады. Педагогикалық зерттеудің ерекшеліктері және академиялық адалдық принциптерін сақтау мәселелері талданады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістері: сандық және сапалық зерттеу түрлері талданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Филолог-русисттің ғылыми-педагогикалық қызметіндегі ақпараттық технологиялар
Пән филология саласында ақпараттық технологияларды қолданудың теориялық, әдістемелік және практикалық аспектілерін қарастырады. Орыс филологының ғылыми-зерттеу және ғылыми-педагогикалық қызметіне ақпараттық технологияларды кіріктіру мәселелері зерттеледі; филологиялық зерттеулерде АКТ әдістері мен құралдарын қолданудың себептері мен шарттары және қазіргі білім беру ортасы талданады; оқушылардың ақпараттық, білім беру, танымдық, әлеуметтік және еңбек құзыреттіліктері дамиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән магистранттардың ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, аналитикалық қабілеттері мен зерттеу дағдыларын дамытады. Курс арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылым феноменінің проблематикасын қарастырады және ғылымның тарихы мен теориясы туралы, ғылымның даму заңдылықтары мен ғылыми білімнің құрылымы туралы, ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістері туралы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі, қоғамның дамуындағы ғылымның рөлі туралы білімді қалыптастырады, пәнаралық білімді біріктіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектептегі оқыту стратегиялары
Оқыту стратегиялары, цифрлық және интерактивті технологиялар, бағалау әдістері, педагогикалық дизайн, инклюзивті және жекешелендірілген оқыту тәсілдері, оқу белсенділігін арттыру әдістері, сыни ойлау мен рефлексияны дамыту жолдары. Оқыту үдерісін ұйымдастыру, заманауи педагогикалық модельдерді қолдану, магистранттардың дербестігін дамыту арқылы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жобаны басқару
Пән шындықтың әртүрлі түрлерін инновациялық түрлендіру тәсілі ретінде жобалық қызметке тұтас көзқарасты қалыптастырады. Жобалық қызметтің теориялық негіздері зерттеледі; кәсіби қызметтегі жобаны басқару әдістемесі, құралдары; әртүрлі типтегі жобаларды әзірлеу, таңдау және енгізу; жобалау барысын, жобалық өнімнің тиімділігін рефлексивті бағалау; жобаны басқаруда бағдарламалық қамтамасыз етуді және ақпараттық цифрлық технологияларды пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс әдебиетінің философиялық-эстетикалық мәселелері
Пән қазіргі әдебиеттанудағы мәтін туралы көп өлшемді феномен және коммуникативтік және эстетикалық функцияларды орындайтын көркем мәтінмен байланысты мәселелерді оқытады, соның нәтижесінде орыс әдебиетінің қазіргі дамуы үшін өзекті философиялық-эстетикалық мәселелерді шешу негізінде әдебиеттанудың қазіргі жағдайы мен даму тенденциялары туралы ғылыми білімдер интеграцияланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми қамтудағы орыс тілі
Пән орыс тілі саласындағы ғылыми зерттеулерді одан әрі өз бетінше жүргізу үшін, сондай-ақ алған білімдерін кәсіби қызметте пайдалану үшін орыс тілінің теориясын тереңдетуге бағытталған. Орыстанудың лингвистикалық мектептері туралы білімдер, қазіргі орыс тілінің бірліктерін анықтау мен сипаттаудың негізгі принциптері жүйеленген; тілдің сөйлеудегі қызмет ету заңдылықтары және олардың жүзеге асуының өзара тәуелділігі туралы күрделі ойлар қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі дизайн және сараптама
Пән білім беру жүйелерін жобалау және сараптау теориясы мен тәжірибесін меңгеру арқылы магистранттың жобалау құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Педагогикалық жобалау және сараптама саласындағы негізгі теориялық тұжырымдамалар жүйесі туралы идеялар қалыптасады, педагогикалық жобаларды өз бетінше әзірлеу және бағалау үшін қажетті жобалау және сараптау дағдылары жетілдірілді, білім беру жүйесінің әртүрлі деңгейлері мен компоненттерін жобалау және сараптау тәжірибесі жетілдіріледі, меңгеріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби табыстылық психологиясы
Қарым-қатынастың психологиялық құрылымы, функциялары, деңгейлері мен мақсаттары сипатталады. Қарым-қатынас субъектілері мен олардың өзара әрекеті, жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас барысындағы қақтығыстар мен шиеленістерді оңтайлы шешу жолдарын, тайм менеджмент, келіссөздер мен іскерлік қарым-қатынас техникалары және жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас құрудағы этикалық принциптер мен нормалар мәселелері қамтылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Академиялық хат (ағылшын тілінде)
Пән ағылшын тіліндегі академиялық жазу дағдыларын, сыни ойлауды, ғылыми идеяларды құрылымдап жеткізуді дамыту, сондай-ақ ағылшын тіліндегі ғылыми және ғылыми-ақпараттық дереккөздермен жұмыс істеу біліктері арқылы кәсіби шет тілін меңгеру құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Ерекше назар магистранттардың академиялық дискурс ерекшеліктерін ескере отырып кәсіби құзыреттерін дамытуға және жазбаша ғылыми тілін жетілдіруге аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазіргі тіл білімінің когнитивтік-дискурсивті парадигмасы
Пән ғылымдағы интеграциялық процестермен шартталған филологиялық фактілерді түсіндірудің когнитивтік тәсілдерін зерттейді. Дискурсивті және когнитивтік лингвистиканың, концептологияның өзекті мәселелері қарастырылады: дискурс тіл туралы ғылымның объектісі ретінде; көркем мәтінді талдаудың когнитивтік тәсілі; көп мағыналылық мәселелері; концептуалды метафора теориясы; мәтінді когнитивті-стилистикалық талдау әдістері; жасырын ақпарат түрлері; сөйлеу жанрлары және тілдік тұлға теориясының негізгі түсініктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары оқу орны тілдік талдаудың теориялық аспектілері
Пән негізгі теориялық ұстанымдар мен лингвистикалық ұғымдарды жүйелеуге, тіл білімінің соңғы жетістіктерін ескере отырып, лингвистикалық материалды ғылыми-грамматикалық талдау әдістемесін меңгеруге бағытталған; әдеби тіл мен жазу нормаларын іс жүзінде меңгерудің берік негізі ретінде нақты тілдік фактілерді зерттеу дағдыларын жетілдіру; орыс тілін оқытуда лингвистикалық талдау дағдыларын шығармашылықпен қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқу үрдісін жобалау
Пән кәсіби құзіреттіліктің белсенділік құрамдас бөлігін дамытуға, магистратураның бейіндік бағдарламасына сәйкес магистранттардың өзін-өзі тәрбиелеу және кәсіби іс-әрекеті туралы идеяларын жүйелеуге бағытталған. Орыс тілі мен әдебиетін оқыту, мектеп оқушыларын дамыту және тәрбиелеу мақсатында оқу үрдісін жобалау туралы білім тереңдетіледі; жеке тапсырмаларды орындау барысында бақылау, материалды жинау және талдау дағдылары жетілдіріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілі лингвомәдени аспектіде
Пән магистранттар арасында тіл мен мәдениетті ана тілінде сөйлейтін адамның санасының өзгеруіне әсер ететін гуманитарлық білімнің маңызды саласы ретінде филология туралы түсінік алу үшін лингвомәдениеттану құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Лингвомәдениеттанудың негізгі ұғымдары, мәтінді лингвистикалық-мәдени талдау әдістері туралы білім жүйеленеді; жазбаша / ауызша сөйлеуде лингвомәдени бірліктердің жұмыс істеу заңдарын талдау; пәнаралық контексте мәдениеттер мен дүниетанымдарды салыстырмалы сипаттау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Қазіргі әдеби процесс
Пән қазіргі әдеби процестің ерекшеліктерін зерттейді: кезеңдік, негізгі стильдік ағымдар, қазіргі кезеңдегі эпос, лирика және драматургияның даму ерекшеліктері; жанрлық өзіндік ерекшелігі, кейіпкерлер мен тұлғалар типологиясы, балалар әдебиетінің ерекшеліктері. Қазіргі әдеби процестің дамуының алғы шарттары – ХХ ғасырдың 2-жартысындағы орыс әдебиетінің кезеңге бөлінуі, әдеби ағымдардың ерекшеліктері, осы кезеңдегі жазушылар шығармаларының мазмұны мен көркемдік ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Мектеп және ЖОО әдебиеттануында интегративтік оқыту технологиясы
Пән әдебиеттану зерттеулерінің нәтижелерін жинақтайтын интегративті курсты ұсынады; поэтика, мәтін лингвистикасы мен стилистика қиылысындағы конструктивті пәнаралық байланыстарды белгілейді. Көркем мәтінді филологиялық талдауға инновациялық технологиялар мен тәсілдер, оны түсіндіру тәсілдері ақпараттық мәдениеттің қалыптасуын, одан әрі педагогикалық қызметтің нәтижелілігі үшін одан әрі оқытудың дербестігін қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Мәтінді және дискурсты жан-жақты талдау
Пән магистранттарда мектеп оқушыларын әдебиет сабақтарында көркем мәтінді талдаудың әр алуан түрлерін үйрету процесін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Тілдік, стилистикалық және әдеби талдау объектісі ретінде мәтіндерді жіктеу және типология мәселелері зерттеледі. Ғылыми, іскерлік, публицистикалық, ауызекі және көркем (поэтикалық, прозалық және драмалық) мәтіндерді кешенді филологиялық талдау мәселелеріне қатысты қолданбалы аспектілері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Орыс тілін оқытудың жүйелі және функционалдық тәсілдері
Пән тілдік бірліктердің функционалдық мүмкіндіктерін, функционалдық-коммуникативтік грамматика саласындағы ғылыми зерттеудің негізгі бағыттары мен әдістерін түсіну үшін орыс тілі жүйесі туралы білімді тереңдетуге бағытталған. Функционалдық сипаттамалардың әртүрлі түрлері зерттеледі; функционалдық бағыттың негізі ретінде тілдік құбылыстарды зерттеудегі жүйелілік мәселелері; орыс тілін ана тілі ретінде (емес)оқыту тәжірибесіндегі тілдің функционалды-коммуникативті лингводидактикалық моделінің ерекшелігі зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Филологиялық зерттеулердегі жасанды интеллект технологиялары
Курс болашақ мұғалімдердің әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайы туралы тұтас түсінігін дамытуға бағытталған. Білім беру саласында ЖИ қолдану мүмкіндіктері зерттелуде; оқу процесінде виртуалды көмекшілерді пайдалану; нейрондық желілерді пайдалана отырып, визуализация және деректерді талдау құралдары; мультимедиа көмегімен оқу материалдарын жасау; мәтіндік, бейне және дыбыстық ресурстарды әзірлеуде ЖИ бойынша зерттеулер; геймификация және мотивация әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми мәтіндерді дайындау және редакциялау
Пән магистранттардың кәсіби және метапәндік құзыреттіліктерін арттыруға бағытталған. Интеллектуалды-сөйлеу мен әдістемелік мәдениетті, ғылыми дүниетанымды қалыптастыру үшін ғылыми салада жазбаша және ауызша сөйлеу әрекеті, ғылыми жұмыстарды өңдеу және безендіру мақсатында, ғылым тарихындағы білімді, орыс тілін, философияны және ғылыми зерттеу әдістемесін қолдана отырып, ғылыми дүниетанымды дағдылары жетілдіріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі тіл білімі мен әдебиеттану ғылымының өзекті теориялық қағидаларын игереді, өз білімін, идеясы мен шығармашылығын кеңірек пәнаралық контексте кәсіби және басқарушылық мәселелерді шешуге пайдаланады.
- Білім, ғылым және инновация интеграциясын ескере отырып, өзінің оқу, ғылыми-зерттеу, ғылыми-әдістемелік және әлеуметтік қызметін түсіндіреді, оқу процесінде АКТ-ны пайдаланады.
- Ақпараттық мәдениетті, мәдениетаралық ортада академиялық және кәсіби өзара әрекеттесу үшін шет тілін білуді, дүниетанымдық принциптерге, әлеуметтік-этикалық, этикалық құндылықтарға және ғылыми идеяларға негізделген өзіндік пайымдауларды қалыптастыруды көрсетеді.
- Идеяларды, тұжырымдарды және стандартты емес шешімдерді көпшілікке түсінікті және қысқаша жеткізуді ұйымдастырады, қоғам дамуының өзекті мәселелері мен перспективаларын бағалайды, әлемдік экономикадағы қазіргі тенденцияларды түсінеді, халықаралық бәсекелестік мәселелерін бағдарлайды.
- Пәнаралық білімді біріктіреді және орыс тілі мен әдебиетін оқыту саласындағы әлеуметтік және кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып, өзін-өзі дамыту траекториясын құрады.
- Академиялық адалдық саясатын және академиялық мәдениеттің жоғары стандарттарын ұстана отырып, ғылыми зерттеулерге ғылыми-сараптамалық баға береді.
Ұқсас БББ
7M01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01705 Орыс тілі мен әдебиеті
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті