Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01540 Химия в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Бейорганикалық химия

    Мақсат: студенттердің химияның теориялық негіздері мен түсініктерін меңгеруі. Мазмұны: бейорганикалық химияның негізгі заңдары, теориялары мен ережелері. Бейорганикалық қосылыстардың кластары, Химиялық элементтердің периодтық заңы. Тотығу-тотықсыздану реакциялары. Атомның және заттың құрылысы. Электрохимия. Термодинамика. Термодинамика заңдарын есептер шығаруда қолдану. Зертханалық жұмыстың тапсырмаларын орындау, мақсат қою. Топтық және жеке зертханалық жұмыстарды орындау кезінде талдау және қорытынды жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бейорганикалық химияның теориялық негіздері

    Мақсат: студенттер бейорганикалық химияның теориялық негіздері бойынша білім алу және кәсіптік қызметті жүзеге асыру үшін қажетті эксперименттік жұмыстарды орындау дағдыларын меңгеру . Мазмұны: Ең маңызды бейорганикалық заттардың химиялық және физикалық қасиеттері. Заттың құрылысы теориясы туралы негізгі мәліметтер. Химиялық термодинамика және кинетика элементтері. Шешімдер туралы ілім. Бейорганикалық синтездің заңдылықтары туралы мәлімет. Заттардың физикалық-химиялық анализінің негіздері. Химиялық байланыс тақырыбына жасанды интеллектіні қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсат: мақсаты, құрылымы, стилистикалық ерекшеліктерінің идеясы негізінде жазбаша және ауызша оқу оқу мәтіндерін құру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: ғылыми есептер, мақалалар мен тезистер, корреспонденциялар мен келісім-шарттар. Ғылыми дискурстың ерекшеліктері. Ғылыми стильдің негізгі ұғымдары. Объективтілік, логикалық, тексерілушілік. Ғылыми-зерттеу жұмысы: тақырып таңдау және тақырыптың тұжырымы; Эссе тәсілдері негізгі мәселе болып табылады. Проблемалық мәлімдеменің негіздемесі. Тақырыпты құрастыру. Тақырыпты құрастырудағы типтік қателер. Мәселені тұжырымдау кіріспенің ең маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Жазбаша жұмысты құрастыру. Стилистика. Өңдеу. Өңдеу. Ғылыми мақалаға аннотация.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсат: студенттердің химия және олардың зерттеу әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру, болашақ мұғалімнің кәсіби мәдениетінің негіздерін қалыптастыруға ықпал ету. Мазмұны: Химия пәні, міндеттері және даму заңдылықтары, химияның өндіріспен және басқа ғылымдардың дамуымен байланысы. Химияның қазіргі мәселелерін талдау және бағалау. Эмпирикалық және теориялық деңгейдегі танымның негізгі әдістері. Педагогикалық іс-әрекеттің мәні, оның әлеуметтік рөлі және тәрбиелік функциялары. Мұғалім тұлғасының кәсіби маңызды қасиеттері. Мұғалімнің кәсіби және тұлғалық өсу және оның шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыру мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бейорганикалық химияның таңдаулы тараулары

    Мақсат: химиялық элементтер мен олардың қосылыстарын зерттеу. Металл химиясының негізгі міндеттері – металдардың құрылымын зерттеу, олардың құрылымы арасындағы байланысты орнату, қасиеттері мен реакцияға қабілеттілігін зерттеу. Мазмұны: Жалпы заңдар, ережелер және химиялық теориялар, периодтық ілімнің мәні және оның химиялық элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттерін болжаудағы рөлі. Атомдардың, молекулалардың және химиялық байланыстардың кванттық-механикалық құрылымы. Бейорганикалық заттардың негізгі кластары. Әртүрлі салаларда химиялық қосылыстардың практикалық қолданылуы. Негізгі химия өнімдерін алудың өндірістік және зертханалық әдістерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Элементтер химиясы

    Мақсат: Д.И.Менделеевтің периодтық жүйесі элементтерінің физикалық-химиялық қасиеттері, олардың алынуы және қосылыстарының қасиеттері туралы білімдерін қалыптастыру, талдауда осы әдістерді дұрыс жүргізуге үйрету; s-, p-, d-, f элементтерінің химиялық қасиеттерінің ерекшеліктерімен. Мазмұны: Периодтық жүйедегі негізгі топша элементтері (s- және p-) және кіші топша элементтері. Атомдардың электрондық құрылымына негізделген элементтер мен олардың қосылыстарының химиясы. Жер қыртысында таралуы, изотоптық құрамы, элементтер қасиеттерінің периодты өзгеруі. Элементтердің қосылыстарының қасиеттері, маңызды табиғи қосылыстар. Қарапайым заттардың физикалық және химиялық қасиеттері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Заманауи педагогика

    Мақсаты: болашақ мұғалiмдердi педагогика теориясы, тарихи салаларындағы іргелі білімдермен қаруландыру арқылы кәсіби педагогикалық ойлауын, мектептің тұтас педагогикалық процесін тиімді ұйымдастыру және жүзеге асыру құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Қазіргі қоғамдағы білім берудің рөлі мен ерекшеліктері. Педагогикалық кәсіп пен педагогикалық іс-әрекет. Педагогтың кәсіби құзіреттілігі және кәсіби шеберлігі. Педагогикалық қарым-қатынастың мәні мен ерекшеліктері. Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың әдіснамалық негіздері мен зерттеу әдістері. Жеке тұлғаның дамуы, қалыптасуы мен тәрбиесі. Тәрбиенің мәні, оның мақсатының әлеуметтік тұрғыдан негізделуі. Тұтас педагогикалық процестегі тәрбиенің мазмұны. Тәрбиенің жалпы әдістері. Абайдың „Толық адам“ идеясының тәрбиелік мәні. Киберкеңістікте тұлғаның әлеуметтенуі. Киберкеңістіктің мүмкіндіктері мен тәуекелдері. Оқыту – тұтас педагогикалық үдерістің құрамдас бөлігі. Қазіргі мектептегі электронды (Е-learning) оқыту жүйесі. Білім берудегі жасанды интеллект. Қазіргі мектептегі білім беру мазмұнының ғылыми негіздері. Оқытуды ұйымдастырудың формалары мен құралдары. Қазіргі сабақ, оның типологиясы мен ұйымдастыру. Мұғалімнің кәсіби іс-әрекетіндегі оқыту технологиялары. Цифрлық білім беру технологиялары. Оқытудың дәстүрлі, белсенді және интербелсенді әдістері. Оқытудағы диагностика және бақылау. Педагогикалық жүйелерді менеджмент негізінде басқару. Мектепішілік басқару жүйесі. Мектепішілік бақылау. Мектеп жұмысын жоспарлау және мұғалімдерді аттестаттау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Абайтану

    Мақсаты: А. Құнанбаевтың еңбегіне негізделген «Қазақстан» жобасында «ұлттық кодты» сақтау. Мазмұны: 19-20 ғасырлардағы Қазақстан тарихы мен қазақ әдебиетіне тарихи шолу. XX-XXI ғасырлардағы Абай мұрасының зерттелуі. Абай шығармашылығының хронологиясы. Абай – ұлы ақын, этнограф, қазақ жазба әдебиетінің негізін салушы. Абай – «Қарамола жарғылары» Заңдар жинағын құрастырушы, қоғамдық маңызы. Абай – ойшыл, дінтанушы, философ. Абайдың білім мен ғылымдағы орны, «Тұтас адам» концепциясы. Абайдың «Қара сөздері», М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы. Қ.Тоқаев «Абай және ХХІ ғасырдағы Қазақстан», рөлі, маңызы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, жеке тұлғаның берік моральдық негіздерін, азаматтықты, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың тұрақты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: құқықтық нигилизмді жеңу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында студенттердің құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы қабылдауды, көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас мінез-құлықтан моральдық бас тарту, бұзылған мораль, этика. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұру үшін қажетті дағдыларды меңгеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын құру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы үгіт-насихат, заңдылық, заңды құрметтеу идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын орынды қорғай білуге, сыбайлас жемқорлық көріністерін жеңу жолдарын іздеуге бағытталған іс-шаралар. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда ЖИ қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары математика

    Мақсат: математикалық ерекшеліктерді, математикадағы пайымдаулардың негізділігін, жалпы математикалық аргументтердің ерекшеліктерін, есептеу және есептерді шешудің негізгі әдістерімен таныстыру. Математикадағы жалпы заңдылықтардың мазмұнын жан-жақты ашып, есеп шығаруда тиімді пайдалануға үйрету. Мазмұны: Жоғары математиканың негізгі бөлімдерін білу және түсіну: аналитикалық геометрия, математикалық талдау, дифференциалдық теңдеулер, математикалық физика теңдеулері, ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика, оларды білу мамандық пәндерін оқу кезінде қажет және есептерді шығара білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Кәсіби салада шет тілін білу және ұғыну, кәбіи қарым-қатынас жағдайларында, шет тілінде сөйлеу әрекетінің (оқу, жазу, айту, тыңдау) түрлі дағдыларын, ауызша-сөйлеу және аудармалық дағдыларды дамыту мен жетілдірудің негізгі сатылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мұхтартану

    Мақсаты: әдебиет тарихы, ұлтжандылық және мәдени-рухани ұстанымы аясында М.Әуезов шығармашылығы туралы тарихи, әдеби түсінік қалыптастыру. Көркем ой-өрісін, өз бетімен ізденушілік әрекет дағдыларын дамыту. Мазмұны: М.Әуезов өмірі мен шығармашылық жолы Семей, Ташкент, Петербор кезеңдері. М.Әуезовтің «Шолпан», «Абай» журналдарындағы қызметі. Публицистика М.Әуезов. «Қорғансыздың күні», «Қыр сүреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, Еңлік-Кебек пьесасына және «Қылы заман» әңгімелеріне, «Абай жолы» повестеріне көркемдік шолу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты:Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны:Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Органикалық химияның теориялық негіздері

    Мақсат: Органикалық химия теориясының негізгі ережелерімен және қазіргі жетістіктерімен, органикалық реакциялардың түрлерімен, сондай-ақ органикалық молекулалардағы химиялық байланыстар және электрондық әсерлер туралы түсініктермен таныстыру. Мазмұны: Атомдардың электрондық құрылымының теориялық ережелері, химиялық байланыстар және органикалық молекулалардағы электрондық әсерлер туралы түсінік. А.М.-ның химиялық құрылымының теориялары. Бутлеров, қазіргі электронды ұғымдарды қолдана отырып, молекуладағы атомдардың өзара әсерін көрсетеді. Ациклді көмірсутектер және олардың функционалды туындылары. Изомерия, таутомерия. Халықаралық және радикалды номенклатура. Өндіріс әдістері, физикалық және химиялық қасиеттері. Реакция механизмдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Мақсат: дифференциалдық теңдеулерді шешудің негізгі ұғымдары мен әдістерін қалыптастыру. Кәдімгі дифференциалдық теңдеулер әдістерін химияда қолдану . Мазмұны: Дифференциалдық теңдеулерге әкелетін есептер, квадратураларда интегралданатын дифференциалдық теңдеулер қарастырылады. Туындыға қатысты шешілмеген теңдеулер. Реттік қысқартуды рұқсат ететін жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер. Жоғары ретті сызықтық біртекті және біртекті емес дифференциалдық теңдеулер. Дифференциалдық теңдеулер жүйесін интегралдаудың негізгі әдістері, оларды шешудің кейбір әдістері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Органикалық химия

    Мақсат: ациклді, циклдік қосылыстар – алифатты, алициклді, ароматты және гетероциклді құрылымдар және олардың функционалды туындылары туралы білімдерін қалыптастыру. . Мазмұны: Көміртекті қосылыстар. Химиялық құрылыс теориясы А.М. Бутлеров. Ациклді (алифатты), карбоциклді (алициклді және ароматты), гетероциклді көмірсутектер. Функционалдық топтар туралы түсінік. Қаныққан көмірсутектер, этиленді көмірсутектер, ацетиленді көмірсутектер және диенді көмірсутектер. ароматты көмірсутектер. Алкандар мен арендердің галогендік туындылары, спирттер, фенолдар, альдегидтер мен кетондар, монокарбон қышқылдары, екі функционалды органикалық қосылыстар. Құрылымдық және стереоизомерия. таутомерия, Халықаралық және радикалды номенклатура. Өндіріс әдістері, физикалық және химиялық қасиеттері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Мақсат: студенттер арасында салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыру. Мазмұны: Тәрбие теориясы мен әдістемесінің жалпы мәселелерін білу және түсіну; тәрбиелеу мен тұлғаны дамытудың негізгі теориялары, тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері, нысандары мен әдістері, қазіргі білім беру теориясы мен тәжірибесінің өзекті мәселелерін анықтай білу; тәрбиелеу және өзін-өзі тәрбиелеу қабілеті, оқу қызметін жүзеге асыруға мотивациялық және әдістемелік дайындығын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Оқушылар онтогенезінің негізгі заңдылықтарын, олардың даму физиологиясының теориялары мен қағидаларын білу және түсіну, тірек-қозғалыс аппаратын, жүйке, сенсорлық, эндокриндік, жүрек-қантамыр, асқорыту және зәр шығару жүйелерін дамыту, балаларды дамытудың әлеуметтік факторлары, топта және дербес практикалық жұмыстарды орындау кезінде қорытынды жасауда, орындау мен түрлендіруде, міндеттерді шешуде оларды қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Коллоидты химия

    Мақсаты: Дисперсті жүйелердің коллоидтық қасиеттері және фазалық бөлініс бетінде болатын процестер мен құбылыстардың физика-химиялық заңдылықтары туралы білім негізін қалыптастыру. Мазмұны: Коллоидтық химияға кіріспе. Молекулалық өзара әрекеттесу және фазалық беттердің ерекше қасиеттері. Дисперсті жүйелердің қалыптасуы. Дисперсті жүйелердің молекулалық-кинетикалық қасиеттері. Фазалық бөлініс бетіндегі адсорбция. Дисперсті жүйелердің электрлік қасиеттері. Коллоидтық жүйелердің оптикалық қасиеттері. Дисперсті жүйелердің тұрақтылығы. Лиофильді коллоидтық жүйелер. Аэрозольдердің, көбіктердің, эмульсиялардың құрылымы мен қасиеттері. Физика-химиялық механика негіздері. Қоршаған ортаны қорғаудың коллоидты-химиялық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зертханалық жұмыстар техникасы

    Мақсат: студенттердің зертханалық жұмыстарды орындау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру . Мазмұны: химиялық шыны ыдыстарды жіктеу, жуу және кептіру, шөгінділерді жою. Химиялық шыны ыдыстардың, зертханалық жабдықтар мен аппараттардың, зертханалық құрал-жабдықтардың сипаттамасы мен мақсаты. Химиялық зертханада электр плитасымен, газ оттығымен, спирт шамымен жұмыс істеу кезінде, муфельді пешті, центрифуганы, вакуумды су ағынды сорғыны, су тазарту аппаратын пайдалану кезінде қауіпсіздік техникасын сақтау: күйік пен улану кезіндегі алғашқы медициналық көмек көрсету. Экспериментті жүзеге асыруға арналған есептеулер. Эксперименттік және демонстрациялық тәжірибелер жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Органикалық молекуланың функционалды туындыларының химиясы

    Мақсат: екі құрылымдық түрде болатын көмірсутекті қосылыстар: ашық көміртек тізбегі және циклдік, сонымен қатар циклдік қосылыстар – алициклді, ароматты және гетероциклді құрылым туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Екі құрылымдық формада болуымен сипатталатын көмірсулардың кластары: ашық көміртегі тізбегі және циклдік. Келесі тарауларда типтік циклді қосылыстар – алициклды, ароматты және гетероциклді құрылымдар қарастырылады. Ароматты көмірсутектердің функционалды туындылары. Байер теориясы. Гюкель және ароматтылық ережелері. Құрылымдық және стереоизомерия. Халықаралық және радикалды номенклатура. Өндіріс әдістері, физикалық және химиялық қасиеттері. Реакция механизмдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектептегі химиялық эксперимент

    Мақсат: құрылымына байланысты бейорганикалық және органикалық молекулалардың негізгі кластарының химиялық әрекетінің заңдылықтары туралы студенттердің түсінігін қалыптастыру және осы білімді тірі ағзаларда болатын процестерді зерттеу үшін негіз ретінде пайдалану. Мазмұны: мектептегі химия курсында эксперимент жүргізу формалары, мектептегі химиялық эксперименттің дидактикалық функциялары, химияны оқыту әдістемесі ретінде мектеп экспериментінің әдістемесінің негіздері, химияны оқытудың эксперименттік әдісін талдау, ғылыми зерттеудің құрылымы мен міндеттері және оқу-химиялық эксперимент, дидактикалық қызметтері мен оқу-химиялық экспериментке қойылатын талаптар және оның ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Органикалық химияның таңдаулы тараулары

    Мақсат: органикалық химияның электрондық теориясының негізгі және заманауи идеялары, қосылу реакцияларының механизмдері, нуклеофильді орын басу, конденсация реакциялары, ароматты ядродағы орын басу реакциялары туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: органикалық химияның электрондық теориясының және органикалық заттардың физикалық-химиялық сипаттамаларының қазіргі және негізгі идеялары (дипольдік моменттері, атом аралық қашықтықтары, байланыстардың диссоциациялану энергиялары, қышқылдық константалары). Реакция механизмі көп байланыстарға қосылу, алифатты қатардағы нуклеофильді орынбасу, карбонилді қосылыстардың конденсациялану реакциялары, магнийорганикалық қосылыстардың қатысуымен жүретін синтездер, ароматты ядродағы орын басу реакциялары, нитроқосылыстардың тотықсыздануы. Диазоқосылыстардың және гетероциклді қосылыстардың алынуы және қасиеттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері

    Мақсаты: адам психикасы дамуының жас ерекшеліктерін ескере отырып, әр түрлі психикалық құбылыстар туралы білімдерді меңгеру және зерттеу негізінде оқушылардың психологиялық ойлауын дамыту. Мазмұны: психологияға кіріспе. Сана. Тұлға. Белсенділік. когнитивтік процестер. Ерік, эмоция, сезім психологиясы. Темперамент. Кейіпкер. Мүмкіндіктер. Онтогенездегі психиканың құрылымы, қызметтері, заңдылықтары, когнитивтік процестер, жағдайлар, факторлар, психиканың даму механизмдері. Даму психологиясының әдіснамалық негіздері, ұғымдары, категориялары, механизмдері, жасқа байланысты өзгерістердің сипаты. Адам психикасы дамуының әртүрлі жас кезеңдеріндегі тұлғаның жағымды дамуының ерекшеліктері, себептері мен факторлары, шарттары мен болашағы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Физикалық химия

    Мақсаты: Химиядағы физиканың негізгі ұғымдарын, заңдылықтары мен заңдылықтарын қамтитын берік, терең және тұрақты білімді, дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Термодинамиканың бірінші заңы. Термохимия. Гесс Заңы. Гесс заңының салдары. Жылу әсерінің температураға тәуелділігі. Термодинамиканың екінші заңы. Энтропия. Гиббс энергиясы. Гельмгольц энергиясы. Гиббс энтропиясы мен энергиясының температураға тәуелділігі. Химиялық реакцияның жылдамдығы және оған әсер ететін факторлар. Реактивтер концентрациясының реакция жылдамдығына әсері. Химиялық кинетиканың негізгі постулаты. Температураның химиялық реакция жылдамдығына әсері. Катализдік реакциялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиядағы оқыту әдістемесі мен бағалау

    Химияны оқытудың мақсаты мен міндеттері. Химия пәнінің жалпы сипаттамасы. Химияның жаратылыстану ғылымдар жүйесіндегі орны. Білім беру мазмұнында химия пәнінің маңызы. Химияны оқыту әдістемесінің негізгі трендтері. Химияны оқытудың заманауи бағыттары мен мақсаттары. Оқытудағы жаңашылдықтар мен инновациялар. Химиядан мектеп курсының мазмұны мен құрылымы. Мектептегі химия пәнінің орны мен рөлі. Жалпы орта білім беру жүйесіндегі химия курсының маңыздылығы. Химияны оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері. Химия мұғалімнің кәсіби даярлығына қойылатын заманауи талаптар. Химияны оқыту әдістемесінің тарихы. Химияны оқыту әдістемесі – педагогикалық ғылым және оқу пәні ретінде. Химияны оқытудың теориясы мен практикасының өзара байланысы. Дидактика және пәннің дидактикалық негіздері. Сыни тұрғыдан оқыту, сандық бағалау технологиялары. Қазіргі білім берудегі жаңаша тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлаудың және бағалау жүйесінің маңызы. Химия сабағы арқылы тәрбиелеу және құндылық қалыптастыру. Мектепте химияны оқытудың тәрбиелік сипаты. Орта мектептегі химиялық білім берудің мазмұны. «Химия» пәнін оқытудың мақсаттары мен міндеттері. Химияны оқыту әдістері және технологиялары. Орта мектепте химияны оқытуда қолданылатын педагогикалық технологиялар. Сабақ – оқытудың негізгі формасы ретінде. Химиялық эксперимент және зертханалық жұмыстарды ұйымдастыру. Білім алушы жетістігін бағалаудың түрлері. Химия тілі - химияны оқытудың таным құралы Мектеп химия курсындағы кейбір жеке тақырыптарды оқыту әдістемесі. Химияның алғашқы ұғымдарын қалыптастырудың әдістемелік ұсыныстары. Химия сабағында ақпараттық технологияларды қолдану және зертханалық жұмыстар. Цифрлық платформалар мен ресурстарды тиімді пайдалану. Жасанды интеллектіні химияны оқытуда қолдану. Инклюзивті білім беру: Химияны барлық оқушыларға қолжетімді ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепте химиядан олимпиадалық есептерді шешу әдістемесі

    Мақсат: студенттердің оқыту процесінде органикалық химиядан күрделілігі жоғары есептеу есептерін шешуді ұйымдастырудың тиімді жолдары мен тәсілдерін жоспарлау, ұйымдастыру және практикалық жүзеге асыру қабілеттерін қалыптастыру. Мазмұны: Студенттердің химиядан алған білімдерін бекіту және жүйелеу, күрделілігі жоғары есептерді шешуді меңгеру, оларды шешу алгоритмдерін пайдалана отырып есептеу есептерін шығару дағдыларын жетілдіру, күрделілігі жоғары есептерді шешу үшін алгебралық әдістер мен алгоритмдерді қолдануды үйрету, өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, мәселені шешудің өзіндік жолын табу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Химиялық талдау

    Мақсат: теориялық білімді қалыптастыру және сапалық талдау тәжірибесінде дағдыларды меңгеру; Мазмұны: талдаудың химиялық әдістері. Реакциялардың сезімталдығы мен ерекшелігі. Сапалық талдау әдістерінің классификациясы (макроанализ, жартылай микроанализ, микроанализ). Аналитикалық жұмыстың жабдықтары мен техникасы. Сапалық химиялық талдау зертханасында жұмыс істеу ережесі, жалпы аналитикалық операциялардың техникасы (қызу, тұндыру, центрифугалау, тұнбаның толықтығына сынау, ерітіндіні тұнбадан бөлу, тұнбаларды жуу). Катиондар мен аниондардың жеке аналитикалық топтарының жіктелуі және сипаттамасы. Жеке аналитикалық топтардың катиондарының қоспасын бөлшектік және жүйелік талдау. Жеке катиондардың жеке аналитикалық реакциялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Химиядан есептер шығару әдістемесі

    Мақсат: Қазақстан Республикасының орта білім беру жүйесінде пайдалануға қабылданған химия оқулықтарының мазмұнымен танысу; мектеп бағдарламасы бойынша химиядан есептеу және эксперименттік есептерді шығару әдістемесін үйрету; педагогикалық жұмысқа дайындалу практики в школе. Мазмұны: химиялық есептердің түрлері мен құрылымы, оларды оқу процесінде қолдану әдістері, әртүрлі типтегі есептерді шешу әдістерін талдау, стандартты есептерді шешудің жалпы және жеке алгоритмдері, әртүрлі бөлімдердің есептерін шешу әдістері және әртүрлі есептерді шешудің жеке алгоритмдері мектептегі химия курсының бөлімдері, типтік есептерді шығармашылыққа айналдыру мысалдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Мақсаты: инклюзивті білім беру тұжырымдамасы. Инклюзивті білім беру үлгілері. Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттары үшін инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Сенсорлық бұзылыстары бар балаларды жалпы оқу процесіне қосу. Мазмұны: инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың үлгілері мен құқықтық негіздері. Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттары үшін инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Сенсорлық, қимыл-қозғалыс, ақыл-ой кемістігі бар, эмоционалды-еріктік сферасы бар балаларды жалпы оқу процесіне қосу. Ерекше қабылдауы бар балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету ұйымдары. Білім берудегі инклюзивті процестерді басқару үшін сыни тұрғыдан ойлау дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шағын жинақты мектепте жаратылыстануды оқыту әдістемесі

    Мақсат: оқушыларды жаратылыстану материалдарымен жұмыс істеудің әдістемелік негіздерімен таныстыру, мектепте оқушыларға жаратылыстану пәндерін оқытудың кешенді тәсілін қалыптастыру . Мазмұны: орта мектепте жаратылыстану-ғылыми бағыттағы материалмен жұмыс істеудің мазмұны, материалдық-техникалық жабдықталуы, әдістері, формалары және оны таңдау мен құрастыру ерекшеліктерінің негіздері көрсетілген; жаратылыстану пәндерін оқытудағы кешенді тәсілдің мәнін ашады; жобаны, оқытудың зерттеу әдісін, сонымен қатар заманауи құрал-жабдықтардың цифрлық технологияларын пайдалана отырып, жаратылыстану пәндері бойынша әзірленген кіріктірілген сыныптардың мысалдары келтірілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепте ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру

    Мақсат: ғылыми-зерттеу жұмысының ұйымдастырылуымен, ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістерімен таныстыру. Мазмұны: ғылыми зерттеу кезеңдері. Теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдістемесі мен әдістері. Экспериментті жоспарлау әдістері. Экспериментті құру және оның нәтижелерін өңдеу әдістемесі. Теориялық және эксперименттік зерттеулерді талдау және қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау. Инновациялық қызмет. Ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру және тиімділігі. Зерттеу нәтижелерін тіркеу және қорғау ережелері. Химиялық процестерді және есептеу экспериментін модельдеу мысалдары, химиялық әдістер мен алгоритмдерді қолдану арқылы студенттердің химиядан ғылыми жобалары және цифрлық технологиялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Аналитикалық химия

    Мақсат: аналитикалық химияның теориялық негіздерін қалыптастыру және химиялық элементтерді, заттар мен қосылыстарды талдауда практикалық дағдыларды меңгеру. Мазмұны: Аналитикалық химияның теориялық негіздері. Талдау әдістерінің классификациясы (химиялық, физика-химиялық, биохимиялық, фармацевтикалық, токсикологиялық). Талдау үшін затты таңдау және дайындау техникасы (ұнтақтау, еріту). Иондарды анықтаудың негізгі сапалық реакциялары (шөгінді, тотықсыздану, күрделі қосылыстарды алу). Катиондар мен аниондардың жүйелік анализінің жіктелу түрлері. Талдау әдісін, химиялық талдаудың міндеттері мен объектілерін таңдау. Сапалық және сандық (гравиметрия; титриметрия) химиялық талдау әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Талдаудың физика-химиялық талдау әдістері

    Мақсат: талдаудың теориялық негіздерін қалыптастыру және физикалық және химиялық талдау әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру. Мазмұны: кіріспе. Колориметриялық талдау әдісі (колориметрияның негізгі заңы, молярлық жұтылу коэффициенті). Түс қарқындылығын өлшеу әдістері, түсті өлшеудің көрнекі әдістері. Фотоэффект және фотоэлементтер. Фотоэлектрлік колориметрлердің негізгі түрлері. Спектрометрлер. Фотометриялық талдаудың арнайы әдістері. Шешімдердің Бугер-Ламберт-Бир заңына бағынуын тексеру. Ерітіндідегі мыстың сандық құрамын анықтау. Рефрактометриялық талдау әдісі. Поляриметриялық талдау әдісі. Кондуктометриялық талдау әдісі. Потенциометриялық талдау әдісі. Талдаудың электрлік салмақ әдісі. Хроматографиялық талдау әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Комплексті қосылыстар

    Мақсат: студенттердің комплексті қосылыстар, олардың классификациясы, номенклатурасы, құрылысы, изомериясы және құрылымы, физикалық және химиялық қасиеттері туралы іргелі білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Кіріспе. Комплексті қосылыстардың теориялық негіздері және синтезі. координация теориясы. Комплексті қосылыстардың номенклатурасы, изомериясы, классификациясы, комплексті қосылыстардағы химиялық байланыс теориялары. Комплексті қосылыстардың алынуы, қасиеттері және олардың аналитикалық химия мен технологияда қолданылуы. Комплексті қосылыстарды зерттеудің физика-химиялық әдістері. Қышқылдық және негіздік қасиеттері. Комплексті қосылыстардың тотықсыздандырғыш қасиеттері. Өсімдіктер мен жануарлар тіршілігіндегі күрделі қосылыстар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Биохимия

    Мақсат: биологиялық химияның теориялық негіздерін меңгеру және жануарлар мен табиғи тектес объектілердің физикалық-химиялық қасиеттерін зерттеуде практикалық дағдыларды меңгеру . Мазмұны: дене құрамы және метаболизм өнімдері. Әртүрлі мүшелер мен ұлпалардың қызметтері. Организмнің тіршілік әрекетінің негізінде жатқан химиялық процестердің мәні. Ағзадағы энергияның бөліну, жинақталу және пайдалану механизмдері. Заттардың ыдырауының соңғы өнімдерінің түзілу және шығарылу механизмдері. Ағзаның тұқым қуалаушылық белгілерінің көбею және берілу механизмдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Нанохимия

    Мақсаты: Нанотехнологиялардың объектілері болып табылатын наноөлшемді жүйелерді алу тәсілдері, олардың ерекше қасиеттері мен қолданылуы туралы терең білімді қалыптастыру. Мазмұны: Нанохимияға кіріспе. Нанохимия объектілерінің жіктелуі. Нанообъектілердің негізгі түрлері және олардың негізіндегі наножүйелер. Фуллерендер. Көміртекті нанотүтікшелер. Супрамолекулалық химия объектілері. Вискерлер. Бейорганикалық наноматериалдар. Манганиттер. Жоғары температуралы асқын өткізгіштер. Фотонды кристалл. Биокерамикалар. Алмазоидтар. Газ гидраттары. Газдардағы кластерлер. Жаңа заттар мен материалдар өндіру. Нанохимияда жасанды интеллект технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мөлшерлік талдау

    Мақсат: мөлшерлік талдаудың негізгі принциптерін қалыптастыру және заттардың құрамын анықтау дағдыларын меңгеру. Мазмұны: мөлшерлік талдаудың міндеттері. Аналитикалық анықтамалардың принциптері. Мөлшерлік талдау әдістері. Метрология (химиялық метрологияның міндеттері, талдау үшін сынама алу, аналитикалық таразылар, аналитикалық шыны ыдыстар). Қышқылдық-негіздік титрлеу әдістері (теориялық негіздері, индикаторлары, титрлеу қисықтары, титрлеу қателері, титранттар, стандарттар). Тұндырғышты титрлеу әдістері (аргентометрия, тиоцианометрия, сульфатометрия). Комплексиметриялық титрлеу әдістері (металлохромдық көрсеткіштер, судың кермектігін анықтау). Тотығу-тотықсыздану титрлеу әдістері (перманганатометрия, дихроматометрия, йодиметрия). Гравиметриялық талдау (тұндыру әдістері, аршу әдістері, ерігіш сульфаттардағы күкірт мөлшерін анықтау).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биоорганикалық химия

    Мақсат: биоорганикалық химияның теориялық негіздерін меңгеру және биоорганикалық қосылыстардың физика-химиялық қасиеттерін зерттеуде практикалық дағдыларды меңгеру . Мазмұны: биологиялық маңызды қосылыстардың негізгі кластарының құрылымы мен биохимиялық қасиеттері. Олардың түрленуінің негізгі метаболикалық жолдары. Генетикалық ақпаратты беру және жүзеге асыру механизмдері. Жасуша мембраналарының және олардың тасымалдау жүйелерінің зат алмасудағы және гормондық сигналдарды берудегі рөлі. Жасушалардың және жалпы организмнің энергияны қалыптастыру және пайдалану жолдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • STEM-білім беру

    Мақсаты: 12 жылдық білім берудің ғылыми-әдістемелік негіздерін меңгеру және 12 жылдық мектепте жұмыс істеу дағдыларын игеру. Мазмұны: тұжырымдамалық негіздер. Білім беру мазмұнын құру принциптері. Қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуының қазіргі заманғы сұраныстарына сәйкес білім беру мазмұнын жаңарту. Білім берудің өзгергіштігін, жеке бағдарын қамтамасыз ету тетіктері. Білім беру мазмұнының тұтастығы мен сабақтастығы. Ішкі және пәнаралық байланыстарды қамтамасыз ету. Оқушылардың оқу жетістіктері жүйесін құру арқылы түпкілікті нәтижені талдау. Тәжірибеде қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы пәндер практикумы

    Мақсаты: химия саласындағы базалық білімге сүйене отырып, химиядан біліктілік тестілеу есептерін шешу дағдылары мен білімді қалыптастыру. Мазмұны: химия саласындағы біліктілік тестілеудің типтік есептерін шешу әдістері; практикалық есептерді шешу үшін химияның теориясы мен заңдарын қолдану әдістемесі мен әдістемесі, есептерді құрастыру және шығару мысалдары келтірілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері

    Мақсат: оқушылардың ғылыми есептерді шешудегі іскерліктері мен дағдыларын дамытуға ықпал ету. Мазмұны: ғылыми зерттеу саласындағы негізгі ұғымдар мен әдістер. Ғылыми эксперименттерді жоспарлау және жүргізу саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалар. Ғылыми эксперименттерді жоспарлау және жүргізу әдістері. Ғылыми тәжірибелердің нәтижелерін өңдеудің математикалық әдістері. Ғылыми зерттеу нәтижелері бойынша презентацияларды, ғылыми-техникалық есептерді ресімдеу тәртібі. Негізгі ғылыми дәйексөз жүйелері және мақалаларға қойылатын талаптар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Химиялық технология

    Мақсат: химиялық-технологиялық процестердің типтік заңдылықтарын зерттеу, өндірістің оңтайлы технологиялық режимдерін таңдау. Мазмұны: Химиялық-технологиялық процестердің жалпы сипаттамасы. КТС термодинамикалық талдау. Химиялық өндіріс тиімділігінің критерийлері. Химиялық технология әдістері, химиялық-технологиялық жүйелерді талдау және синтездеу. CTS модельдері, олардың мақсаты, технологиялық байланыс түрлері. Тепе-теңдіктің орын ауыстыру заңдары. Температура, қысым және реагенттердің артық мөлшері бойынша Ле Шателье принципіндегі шектеулер. Біртекті, гетерогенді және гетерогенді каталитикалық химиялық процестердің заңдылықтары. Химиялық-технологиялық процестерді шектейтін факторлар. Зертханалық семинарда типтік химиялық өндірісті зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы химияның жетістіктері

    Мақсат: қазіргі заманғы химияның әртүрлі салаларындағы әзірлемелерді зерттеу. Тамақ өнеркәсібі, денсаулық сақтау, қоршаған ортаны қорғау саласындағы жаһандық проблемаларды зерттеу . Мазмұны: химия саласындағы заманауи жетістіктер. Қазіргі химияның дамуындағы табыстар, химиялық өзгерістерді бақылаудың тиімділігі. Күрделі молекулалық құрылымдарды бақылау және талдаудың заманауи техникалық құралдарын пайдалана отырып, жаңа тәжірибелік әдістерді енгізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Lesson Study

    Мақсаты: географияны оқытуда Lesson Study тәсілдерін пайдаланудың нәтижелілігін жоспарлау, іске асыру және талдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Lesson Study сыныбын зерттеуге арналған тәсілді іске асыру, осы тәсілдің кезеңдері: жоспарлау, зерттеу сабағын өткізу, оны талдау, Оқу процесінде алынған нәтижелерді ескере отырып қайта жоспарлау қарастырылады. "Зерттелетін" оқушылардың қолданылатын әдіске реакциясын, сондай-ақ оқыту әдістемесін одан әрі жетілдіру үшін алынған тәжірибені талдау мақсатында кезеңдердің сипаттамалары талқыланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепте химияны оқытудың инновациялық әдістері

    Мақсат: Білім берудегі технологиялық тәсілдің теориялық және әдістемелік аспектілерімен таныстыру, заманауи инновациялық оқыту технологияларын қолдану арқылы оқу-тәрбие үрдісін модельдеу әдістерін үйрету. Мазмұны: Университетте оқыту әдістемесін, білім беру жүйесіндегі инновациялық технологияның теориялық негіздерін зерттеу. Педагогикалық инновациялар негізінде университеттердің жұмысын ұйымдастыру. Мекеме жұмысын ұйымдастырудағы инновациялық технологиялар. Оқу үрдісіне инновациялық технологияларды енгізу жолдары. Сабақ барысында инновациялық оқытуды қолдану. Университет оқытушысының инновациялық қызметі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Негізгі өндіріс технологиясы

    Мақсат: Химиялық-технологиялық процестердің ғылыми негіздерін зерттеу, шикізат пен энергияны ұтымды пайдалана отырып өндірістің оңтайлы технологиялық схемасын таңдау. Мазмұны: Химиялық өндірістің құрылымы. Периодты және үздіксіз процестер. Химиялық өндіріс тиімділігінің критерийлері. Шикізатты байыту жолдары. Шикізат пен энергияны кешенді ұтымды пайдалану. Біртекті, гетерогенді және гетерогенді каталитикалық процестер. Химиялық реакторлардың математикалық модельдері. Күкірт және азот қышқылын, фосфор қосылыстарын, минералды тыңайтқыштарды, жоғары молекулалық қосылыстарды өндіруді, мұнай мен қатты отынды өңдеуді зерттеу. Процестердің материалды және жылулық баланстарын есептеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық зиянды заттар

    Мақсат: Экологияның негізгі заңдылықтарын зерттеу, экологиялық білім, тәрбие, мәдениетті қалыптастыру. Әлемдік деңгейде тұрақты даму тұжырымдамасын жүзеге асыру. Мазмұны: зиянды заттардың тірі жүйелерге әсер етуінің негізгі заңдылықтары. Экожүйелердің химиялық заттармен ластануын бақылау және талдау әдістері. Кең таралған химиялық заттар мен қосылыстардың токсикологиялық қасиеттері. Экотоксиканттардың экожүйеге ену жолдары және олардың биогеохимиялық айналымға ену процестері. Экожүйелердің жағдайын бақылау және талдау әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиялық қосылыстар синтезі

    Мақсат: маңызды синтездерді жүргізуге қажетті білімді қалыптастыру, нақтылау әдістерін және ақпаратты ақпарат көздерімен өздігінен толықтыру дағдыларын үйрету. Мазмұны: органикалық және бейорганикалық синтез. Жоғары тиімділікке, таңдаулылыққа және қоршаған ортаға зиянсыздығына қарай даму. Қазіргі теориялық және эксперименттік химиядағы ең өзекті зерттеу бағыттары. Химиялық заттарды синтездеу және тазартудың теориялық негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қоршаған орта химиясы

    Мақсаты: Жер шарының түрлі қабықшаларындағы табиғи физикалық, химиялық және биологиялық процестердің өзара байланысы туралы білім негізін қалыптастыру . Мазмұны: Кіріспе. Жердің геологиялық сфералары (литосфера, гидросфера, атмосфера). Экожүйелер. Экотоксиканттар. Ауыр улы металдар. Хлорорганикалық пестицидтер (инсектицидтер, гербицидтер, дефолианттар). Диоксиндер және диоксинтектес заттар. Полициклді ароматты көмірсутектер. Фосфорорганикалық пестицидтер (Инсектицидтер). Атмосфералық химия. Атмосфера ластануының антропогендік факторлары. Парниктік газдар. Радионуклидтер. Гидросфераның химиялық экологиясы. Экотоксиканттардың метаболизмі. Жасыл химия. Жасанды интеллект элементтерін қоршаған орта химиясында қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Мақсаты әртүрлі дәлелді көздерден және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен теориялық білімді өндіру, іздеу және сыни тұрғыдан таңдау мүмкіндігін зерттеу Мазмұны. Педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздері. Әр түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан таңдау, зерттеу нәтижелерін олардың педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда қолдану дағдылары және зерттеуге негізделген оқыту мен білім беруді, сондай-ақ олардың үздіксіз дамуы мен кәсіби өсуін дамытуға дайын екендіктерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Action Research

    Мақсаты: географияны оқытуда Action Research тәсілдерін пайдаланудың нәтижелілігін жоспарлау, іске асыру және талдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Action Research тәсілін іске асыру кезеңдері баяндалады, нақты сыныпта Action Research тәсілін жүргізу мысалдары келтіріледі. Мазмұны.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық жазу және академиялық адалдық принциптерін түсіне отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сөйлесу.
  • Оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, сәйкес оқыту әдістері мен бағалау құралдарын анықтайтын сабақ жоспарларын құрастыру.
  • Ақпаратты ақпараттық және есептеу сауаттылығымен талдау.
  • Химиялық процестер мен құбылыстардың ағымының негізгі заңдылықтарын түсіндіру, химияның заңдарын, теорияларын және жасанды интеллектті қолдану.
  • Химия пәні бойынша оқу үдерісін жетілдіру бойынша өзекті зерттеулердің нәтижелерін зерделеу.
  • Химия тарихы мен химияның қазіргі даму тенденциялары, химияны оқыту әдістемесі бойынша алған білімдерін пайдалана отырып, оқу бағдарламаларын, оқыту және дамыту әдістерін жасау.
  • Пәндік байланыстарды, химияның ғылыми-техникалық прогреспен байланысын пайдалана отырып, химиядан оқу сабақтарын өткізу.
  • Химиялық тәжірибелер жүргізу және құрал-жабдықтармен жұмыс істеу және жасанды интеллектті пайдалану дағдыларын көрсете отырып, заттардың құрылымы, құрамы және физика-химиялық қасиеттері арасында себеп-салдарлық байланыс орнату.
  • Тәрбие жұмысының әдістемесінің негіздері, тәрбиенің заманауи тұжырымдамалары бойынша білімдерін пайдалана отырып, студенттер арасында салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету.
  • Зерттеу, кәсіпкерлік және жұмыс істеу дағдыларын белгісіздік жағдайларында пайдалану.
  • Ресми, бейресми және ақпараттық түрде кәсіби үздіксіз білімді жоспарлау арқылы кәсіби қызметті жетілдіруге өз қажеттіліктерін анықтау.
Top