Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01540 Химия в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Курс студенттерді болашақ кәсіби қызмет саласымен таныстыруға бағытталған және пропедевтикалық функцияны орындайды. Сабақ барысында білім алушылар дене шынықтыру оқытушысы мен сауықтыру жаттықтырушысының кәсіби қызметінің мәнімен, мазмұнымен және ерекшелігімен танысады; білім туралы әртүрлі нормативтік-құқықтық құжаттарды (Білім туралы Заң, Педагогтің кәсіби стандарты және басқалар) зерделейді. Педагогтың, сауықтыру жаттықтырушысының, фитнес-жаттықтырушының профессиограммасы мен психограммасы негізінде мамандыққа сұранысқа ие жеке қасиеттердің өзіндік диагностикасы мен өзіндік рефлексиясы жүргізіледі. Оқыту мен оқытудың белсенді әдістері мен нысандары арқылы білім алушылар командада жұмыс істеуге және нәтижелі өзара іс-қимыл жасауға үйренеді, өзін-өзі реттейтін оқыту және тайм-менеджмент дағдыларын, коммуникативтік және басқа да кәсіби құзыреттіліктер мен қасиеттерді дамытады. Сабақ барысында балабақшаларға, жалпы білім беретін мектептерге, сауықтыру және фитнес - орталықтарға бару, сондай-ақ жетекші педагогтар мен сауықтыру және фитнес - жаттықтырушылардың қонақ сабақтары қарастырылған. Қорытынды бағалау қазіргі әлемдегі педагогикалық кәсіптің рөлі, дене шынықтыру және сауықтыру саласындағы педагогикалық кәсіптің құндылықтары мен ерекшеліктері, әртүрлі жастағы, кәсіптік және әлеуметтік топтар үшін сауықтыру өмір салтының құндылығы және дене шынықтыру мен сауықтырудың басқа да өзекті аспектілері туралы шығармашылық эссе жазу түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы және бейорганикалық химия 1

    Атомдық-молекулалық ілім. Химия саласындағы негізгі ұғымдар, заңдар мен құбылыстар. Бейорганикалық химияның негізгі бөлімдері. Атом құрылымының кванттық-химиялық сипаттамасы. Электрондық қабықтардың құрылымы. Атомдардың периодтық қасиеттері. Қазіргі химиялық байланыс теориясы. Валенттік байланыс әдісі. Молекулалық орбиталь әдісі. Күрделі қосылыстар, тотығу-тотықсыздану реакциялары және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы және бейорганикалық химия 2

    Ерітінділер. Концентрацияны білдіру тәсілдері. Идеал және нақты ерітінділер. Қышқылдар мен негіздер теориялары әр түрлі қышқылдар мен негіздер теориялары тұрғысынан иондану, гидролиз, бейтараптандыру процестері. ерітінділердің рН. Элементтер мен олардың қосылыстарының химиясы. Бейорганикалық заттардың кластары. Сутегі және галогендер. VI, V, IV, III топтардың элементтері. s, p, d, f элементтері. Асыл газдар. Энергетика және химиялық реакциялардың жылдамдығы. Химиялық реакциялардың жылдамдығына әсер ететін факторлар. Гидролиз. Ерігіштік өнімі. Электролиттік диссоциация теориясы. Ерітінділердің электрохимиялық қасиеттері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көміртегі және оның қосылыстары химиясы 1

    Көміртек атомының құрылымы. Органикалық қосылыстардың құрылыс теориясы және құрылымның реактивтілікпен байланысы. Алифатты және циклдік органикалық қосылыстар. Органикалық қосылыстардың негізгі кластары, олардың химиялық қасиеттері және генетикалық байланысы. Құрамында азот бар қосылыстар. Карбон қышқылдары және олардың функционалды туындылары. Хош иісті қосылыстардың құрылымы мен қасиеттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл пән іздеу дағдыларын игеруге, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеуге, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалануға бағытталған. Студенттер педагогиканың табиғаты мен оның негізгі терминологиясын білуге, педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тануға және күнделікті ойлау мен ғылыми білімнің арасындағы айырмашылықты түсінуге, адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратуға, олардың даму перспективаларын ескере отырып, білім беру саласындағы өзгерістерді қабылдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Диагностика және химиялық аналитика 1

    Аналитикалық химия және химиялық талдау. Аналитикалық химияның негізгі түсініктері. Электролит ерітінділері теориясының кейбір ережелері және белсенді массалар заңы. Тұнба жүйесіндегі гетерогенді тепе-теңдік-ерімейтін электролиттің қаныққан ерітіндісі. Қышқыл-негіздік тепе-теңдік. Химиялық талдаудың метрологиялық негіздері оқшаулау, бөлу және шоғырландыру әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математика және физиканың таңдаулы бөлімдері

    Сызықты алгебра және элементтері аналитикалық геометрия. элементтері. Математикалық талдау элементтері. Қозғалыстың айналмалы және іргелмелі кинематикасы. Молекулярлы - кинетикалық теория. Изопроцесстер. Термодинамиканың бірінші, екінші, үшінші бастамасы. Реалды газ.Электростатика. Кулон заңы. Тұрақты ток. Толық және жартылай тізбек үшін Ом заңы. Магнетизм. Фотометрия. Толқынды оптика. Атомды және атомдық ядро физикасы..

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Атом құрылысы

    Элементар бөлшектер. Атомның планетарлық құрылымы. Масса атомдық сан. Изотоптар. Элементтердің салыстырмалы атомдық, молекулалық массалары. Масса спектрі. Электрондардың таралуы. Атомдық орбитальдар және Клечковский ережесі. Ионизация энергиясы және оған әсер ететін факторлар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Көміртегі және оның қосылыстары химиясы 2

    Хош иісті қосылыстар химиясы. Бірқатар бензолдың хош иісті көмірсутектері. Органикалық қосылыстардың маңызды кластарын синтездеу әдістері және функционалды топтарды түрлендіру әдістері; органикалық синтездің негізгі реакцияларының механизмдері. Жоғары молекулалық қосылыстар. Белоктардың, нуклеин қышқылдарының химиялық құрамы. Ақуыздардың, көмірсулардың, липидтердің биосинтезі және олардың алмасуы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Диагностика және химиялық аналитика 2

    Сандық талдаудың негізгі түсініктері. Гравиметриялық аанализ. Гидролиз. Тұрақты және гидролиз дәрежесі. Гидролизден өтетін тұз ерітінділерінің рН мәндерін есептеу. Тотығу-тотықсыздану тепе-теңдіктері. Хроматографиялық талдау әдістері. Кинетикалық талдау әдістері. Тотығу-тотықсыздану реакциялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Организмдер және қоршаған орта (Minor)

    "Организм және қоршаған орта" курсы организмнің қоршаған ортамен қарым-қатынасының негізгі заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Курста қазіргі экологияның міндеттері, мәселелері мен мазмұны қарастырылады, биосферадағы функционалдық байланыстар, қоршаған орта факторлары мен ресурстары зерттеледі; сонымен қатар организмдерге қоршаған ортаның әртүрлі факторларының әсер ету заңдылықтары қарастырылады. Практикалық сабақтарда білім алушылар зерттеу жұмысында организмдерді бейімдеу саласында алған білімдерін қолдануға үйренеді. Студенттер тіршілік ортасының модельдерін және тірі организмдердің қарым-қатынас түрлерін құруға қатысады. Биотикалық және абиотикалық факторлардың организмдерге әсері бойынша проблемалық экологиялық мәселелерді шешуді үйренеді. Жүйелік талдау және модельдеу әдістемесінің көмегімен олар организмдердің қолайсыз жағдайларға бейімделу жолдарын болжай алады. Өздік жұмыс аясында студенттер антропогендік факторлардың организмдерге әсері мәселелері бойынша микротану дайындау топтарында жұмыс істейді. Қорытынды бақылау микротуралауды қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризмнің белсенді түрлері (Minor)

    Белсенді туризм ұғымы. Белсенді туризм пәні. Белсенді туризм объектілері. Курстың пәні мен міндеттері. Туризм түрлері. Туристік маршруттың сипатына сәйкес туризм түрлері. Туризм түрлері және олардың белгілері. Әлеуметтік және элитарлық туризм. Ұйымдастырылған және ұйымдастырылмаған туризм. Дәстүрлі, экзотикалық және экологиялық. Белсенді және пассивті. Белсенді туризмнің маңызы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау

    Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Химияны оқыту әдістемесі

    Химия дидактикасының негіздері. Химиялық және жаратылыстану туралы түсініктердің қалыптасуы мен дамуы; пәнаралық байланыс; оқыту әдістері мен әдістері; оқу процесін ұйымдастырудың формалары; мектеп бағдарламалары мен оқулықтардың мазмұны, құрылымы және оларды талдау; мектепте химияның негізгі бөлімдерін оқып үйрену әдістемесі; Заманауи мектептегі ғылым мен химия жүйесі. Химиялық білім берудің технологиялық негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Рекреациялық география (Minor)

    Мақсаты: дүниежүзінің әртүрлі аймақтарындағы рекреациялық ресурстар және туризмнің дамуының перспективаларымен таныстыру. Студенттер: рекреациялық әрекеттерді аумақтық ұйымдастырудың заңдылықтары мен рекреациялық ресурстардың таралуына талдау жасау; •адамзаттың әртүрлі рекреациялық іс-әрекетін жүзеге асырудың жағдайларын зерттеу; •психофизиологиялық күштерді қайта қалпына келтіруге бағытталған адамдардың әртүрлі рекреациялық әрекеттерін бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі жаратылыстану тұжырымдамалары (Minor)

    Ерте өркениет дәуіріндегі әлем туралы білім мен түсініктің сипаты. Орта ғасырлардағы ғылым мен діндердің қарсы тұруы. Қазіргі ғылым негіздерін қалыптастыру. Микромир табиғаты. Қарапайым бөлшектер және іргелі өзара әрекеттесу. Өзін-өзі ұйымдастыру концепциялары. Синергетика. Әлемнің жалпы ғылыми көрінісі. Әлемнің жалпы бейнесі. Жер бетінде өмірдің пайда болу концепциялары. Тірі материяның құрылымдық деңгейлері. Өмір мәнінің тұжырымдамасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биогеохимиялық талдау негіздері

    Химиялық экология негіздері және қоршаған орта мәселелері. Табиғи ортадағы ластаушы заттарды түрлендірудің химиялық негіздері. Атмосфераның радиоактивті, табиғи және антропогендік ластануы. Топырақтың, судың ластану көздері мен жолдары және олардың сипаттамалары. Қоршаған ортаның әртүрлі объектілеріндегі зиянды заттардың құрамын бағалауға арналған Биогеохимиялық зерттеу әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары

    Курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтерге) кәсіпкерлік қызметтің және экономика негіздерінің дағдыларынқалыптастыру үшін теориялық білім береді. Мазмұны: Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы. Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм-менеджмент және жобаны басқару Стрессті басқару. Қалыптастырылатын дағдылар: Келіссөз жүргізу дағдысы. Көпшілік алдында сөйлеу дағдысы. Бизнесті басқару дағдысы. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін түсінеді және түсіндіреді, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете алады. Оқыту нәтижесін бағалау топтық жұмыс және тестілеу түрінде өткізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл пән білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, оларды қолдауға, мектептерде туындайтын қатысу және оқыту жолындағы кедергілерді анықтай білуге; дамудың басымдықтарын айқындауға және әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлауға бағытталған (бағдарламалық Материалды бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және білім алушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу тұрақты мектеп жүйелерінде инклюзивті ортадағы барлық оқушыларды қолдау үшін көмекші құралдар мен АКТ-ны қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Табиғи және мәдени мұра географиясы (Minor)

    Кіріспе. Мұра географиясының жалпы мәселелері. Мұра туралы түсінік, оны зерттеудің өзектілігі. Мұралардың негізгі категориялары: табиғи, мәдени және табиғи-мәдени, материалдық емес мәдени мұра, олардың өзара байланысы және ерекше белгілері. Мұра саласындағы саясат. Мемлекеттің, қоғамның және жеке тұлғаның мұраны сақтауға жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектептік химиялық эксперимент жүргізу әдістемесі

    Химиялық эксперимент - химия ғылымының негізгі әдісінің бірі. Химиялық зертханада жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік техникасы. Химия бөлмесіндегі оқушының жұмыс орыны. Көрсетілім эксперименті. Зертханалық тәжірибелердің және тәжірибелік жұмыстың әдістемелік ерекшеліктері. Қызықты химиялық эксперименттің рөлі. Оқу жабдықтарына қойылатын талаптар. Зерттеу жұмысының шеңберінде химиялық эксперимент.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Физикалық химия (ағылш тіл)

    Химиялық термодинамика пәні. Негізгі ұғымдар. Кеңейту жұмысы. Әр түрлі процестерге арналған жұмыс өрнектерінің ерекше жағдайлары. Энтальпия. Термодинамика Заңының 1,2 математикалық өрнегі. Фазалық тепе-теңдік М физика-химиялық талдау. Электролиттер мен электролиттердің ерітінділері. Химиялық кинетика және катализ. Электрохимия негіздері. Электрохимиялық тізбектер. Электрохимиялық кинетика. Химиялық бөлшектің реактивтілігі. Реакция механизмдері. Химиялық реакцияларды басқару принциптері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Периодтық жүйедегі элементтер химиясы (Minor)

    Д. И. Менделеевтің периодтық жүйесі және одан туындайтын элементтің және оның қосылыстарының негізгі сипаттамалары: ядроның заряды және атомның электрондық формуласы; ықтимал валенттілік, коваленттілік, тотығудың ықтимал дәрежесі; радиустың өзгеру сипаты, электртерістік, элементтердің және олардың қосылыстарының химиялық қасиеттері ПСЭ топтары мен кезеңдері бойынша; жанама топшадағы металдардың химиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп химия курсын оқытудың инновациялық технологиялары

    Қазіргі парадигмалар және технологияларды оқыту. Сын тұрғысынан ойлау жаттығулары. Мәселені оқыту. Оқу нәтижелерін бағалау жүйесін жаңғырту. Технологияларды дамыту құзыреттілігіне бағытталған тапсырмалар (КОЗ). Оқытуға ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану. Дарынды және дарынды балаларды оқыту. Инновациялық білім беру қызметінің құрылымы. Педагогикалық үдерісте рефлексияның технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Химиялық синтездеу өнері

    Бұл курс өзіндік, жеке жұмысты орындау кезінде зерттеу қызметінің практикалық дағдыларын жетілдіреді. Курс химиялық синтезді жоспарлау, заттарды бөлу және тазарту әдістерін таңдау қабілетіне ықпал етеді. Курс химиялық синтезді өзіндік тәсілдермен жүргізудің сындарлы тәсілін дамытады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: • химиялық синтезді өзіндік тәсілмен жоспарлау және жобалау; • жүргізілген синтездің артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау және жетілдіру тәсілдерін ұсыну; • алынған өнімнің тазалығын анықтау және сипаттамаларын дәлелдеу; • синтез жүргізу кезінде тәуекелдерді анықтау және басқару.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Білім беру мен оқытудың жаңа тәсілдері

    Мақсаты: жоғары оқу орындарының бітіруші курс студенттерінің динамикалық өзгермелі әлем жағдайында үздіксіз кәсіби дамуға дайындығын қалыптастыру. Жеті модуль контекстінде бағдарламаның теориялық негіздері туралы тұжырымдамалық түсінік қалыптастыру. Жоғары оқу орындарының бітіруші курс студенттерін мектеп көшбасшылығының заманауи тұжырымдамасымен және оқыту мен оқыту үдерістерін жетілдіру үшін мұғалімнің көшбасшылық қасиеттерін дамыту қағидаттарымен таныстыру. Жоғары оқу орындарының бітіруші курс студенттерін мұғалімдердің кәсіби желілік қоғамдастығы шеңберінде жұмысқа дайындау. Емтихан тестілеу түрінде өтеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиялық технология

    Химиялық технология туралы жалпы мәліметтер. Химиялық технология өнімдері, оларды қолдану салалары. Шикізат, энергия, су. Шикізаттың сипаттамасы және жіктелуі. Негізгі бейорганикалық синтез технологиясы. Минералды тыңайтқыштар, тұздар, сода және сілтілер технологиясы. Бейорганикалық технологиядағы экологиялық мәселелер. Қазақстандағы химия өнеркәсібі. Химиялық технологияның жалпы мәселелері. Ең маңызды химиялық өндірістер: күкірт қышқылы, азот қышқылы, Силикат материалдарын, минералды тыңайтқыштарды өндіру және т.б. отын өндіру технологиясы. Шикізат, энергия, су. Шикізатты кешенді пайдалану . Әр түрлі химиялық заттарды өндіру және өңдеу технологиясы. Қазақстандағы Химиялық өндірістердің экологиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Минералогия және кристаллохимия негіздері

    Минералогия, петрография және кристаллографияның теориялық негіздері. Табиғатта минералдардың түзілу процестері. Жер және ғарыш минералдары. Жіктелуі. Минералдар мен тау жыныстарын зерттеу әдістері. Тастар. Техникалық және асыл тастар, асыл тастар. Кендер. Кристалдар және қасиеттері. Кристалдардың құрылысы. Кристалды торлардың түрлері. Оларды зерттеу әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиядан есептер шығару

    Курс алған білімдерін мектептегі химия курсының негізгі деңгейіндегі және күрделі деңгейіндегі есептерді шешу үшін қолдануға бағытталған. Күрделілігі әртүрлі теориялық, есептеу және эксперименттік есептерді шешу әдістері қарастырылады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • химияның стехиометриялық заңдары бойынша білімді есептеу және эксперименттік есептерді шешу үшін қолданады; • Ғылыми-зертханалық және оқыту сипаттындағы тәжірибелік-бағдарланған міндеттерді шешу үшін тәжірибелік есептеу әдістері туралы білімдерін қолданады; • формулаларды түрлендіру және есептеулерді орындау үшін өзара байланысты ғылымдардың білімін пайдаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Коллоидтық химия (ағылш тіл)

    Коллоидтық бөлшектер және коллоидтық жүйелер; заттың коллоидтық (дисперсті) күйі. Негізгі жаңа бағыттар мен объектілер (наножүйелер, микроэмульсиялар, биоколлоидтар, жұқа қабықшалар және т.б.) дисперсті жүйелерде жүретін процестердегі беттік құбылыстардың рөлі. Беттік құбылыстардың термодинамикасы. Фазалық интерфейстегі Адсорбция. Коллоидты жүйелерді тазарту және алу әдістері. Коллоидтық жүйелердің тұрақтылығы. Газ тәрізді дисперсиялық ортасы бар жүйелер. Коллоидты беттік белсенді заттар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химияны ағылшын тілінде оқыту

    Пәндік - тілдік интеграцияланған оқытудың мақсаттары, принциптері, міндеттері. Оқушылардың химияны ағылшын тілінде оқыту дағдыларын дамыту. CLIL сабағын жоспарлау. Химияны пәндік-тілдік интеграцияланған оқытудағы саралау әдістері. Скаффолдинг. Тақырыптар бойынша жоспарлау, оқыту және бағалау. Оқыту құралдары жүйесі, оның функциялары. Химияны оқыту құралдарының жіктелуі. Химия кабинетіне қойылатын талаптар. Оқу жабдықтарының жүйесі. Оқытудың инновациялық құралдары. Химияны оқытудағы көрнекілік. Мультимедиялық оқыту құралдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Химияның негізгі салаларының теориясы мен жалпы теориялық қағидалары туралы білімдері мен түсініктерін көрсетеді; физикалық және химиялық процестер; қоршаған ортаға химиялық ластаушы заттардың таралуына әсер ететін заңдылықтар мен факторлар.
  • Химияны оқытуда инновациялық технологияларды қолдану, кәсіби қызмет нәтижелерін талдау және талқылау кезінде теориялық білімдерін кәсіби деңгейде қолданады.
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, білім беру процесіне инновацияларды енгізу нәтижелерін талдау және бағалау кезінде пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпарат жинайды және түсіндіреді.
  • Оқу үрдісіндегі оқу және практикалық және кәсіптік міндеттерді шешуде теориялық және практикалық білімдерді, оқушының жеке дамуын реттеу үшін педагогикалық зерттеулерді қолданады.
  • Күнделікті кәсіби іс-әрекетке және магистратурада үздіксіз білім алуға қажетті жаңа білім алу дағдыларына ие.
  • Ғылыми зерттеу және академиялық жазудың әдістерін біледі және оларды химиялық экспериментті жоспарлау мен тұжырымдау, оқу іс-әрекеті мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру мен жүзеге асыру үшін қолданады.
  • Нәтижелерді түсіндіруде психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді педагогикалық бақылауды жүзеге асыруда фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және күрделі тәуелділіктер туралы білімді және түсінуді қолданады.
  • Ол академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді, оқу процесінің мазмұнын Қазақстанның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарымен үйлестіреді.
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытудың жеке траекториялары мен бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді
  • Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады.
Top