Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01530 Информатика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Академиялық жазу негіздері

    Пәннің мақсаты-академиялық сипаттағы жазбаша мәтіндерді (эсселер, рефераттар, рефераттар, мақалалар, тезистер және т.б.) құру принциптерін меңгеру және оларды жазу дағдыларын меңгеру. Мазмұны: баспа басылымдары мен электрондық ресурстарды библиографиялық сипаттау, дербес іздеу, жеке жазбаша жұмыстарды ресімдеу, ғылыми жұмыстарды көпшілік алдында ұсыну және талқылау, пікірталас жүргізу және өз ұстанымын қорғау дағдылары жинақталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Операциялық жүйелер

    Мақсаты: операциялық жүйелер тұжырымдамаларын, операциялық жүйелерді жобалау мен құрудың негізгі принциптерін игеру; Мазмұны: Көрсету - компьютерлерді, жүйелер мен желілерді басқару принципі; - ОЖ құрамдас бөліктерінің мақсаты; - компьютерлік процестерді, сұраныстарды, компьютерлердің, жүйелер мен желілердің деректері мен ресурстарын басқару бағдарламаларын құру принциптері; - жүйелік бағдарламалық құралдарды дамыту мәселелері мен бағыттары; - бағдарламалау технологиясын дамытудың мәселелері мен бағыттары; - бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалауды автоматтандырудың негізгі әдістері мен құралдары туралы, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеушілер ұжымдарында жұмысты ұйымдастыру әдістері туралы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Операциялық жүйелерді жүйелік әкімшілендіру

    Мақсаты: операциялық жүйелер тұжырымдамаларын, операциялық жүйелерді жобалау мен құрудың негізгі принциптерін игеру; Мазмұны: - қазіргі заманғы ОЖ-нің жұмыс істеуін ұйымдастыру саласындағы негізгі идеяларды, білімдер мен дағдыларды, атап айтқанда, көп қолданушы ОЖ-де есептеу ресурстарын басқару үшін тиімді бағдарламалық жасақтаманы құру және пайдалану дағдыларын қалыптастыру. - қазіргі заманғы ОЖ жұмыс істеу саласында базалық, теориялық білім алу, Енгізу-шығару және мультипрограммалық жұмысты ұйымдастыру қағидаттары, сондай-ақ ОЖ әкімшілендірудің практикалық дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: болашақ педагогикалық қызметке кәсіби-педагогикалық бағытты қалыптастыру. 1.3 Пәннің міндеттері: - қазіргі әлемдегі білім берудің әлеуметтік-экономикалық маңыздылығын ашу; - мұғалім мамандығын игеруге оң мотивация қалыптастыру; - студенттердің болашақ кәсіби қызметтің шығармашылық сипатын түсінуіне ықпал ету. "Педагогикалық мамандыққа кіріспе" курсын оқу процесінде жоғары кәсіптік білім берудің мемлекеттік стандартына сәйкес студенттер: - болашақ мұғалімнің іс - әрекетінің пәні мен объектісі туралы, - қазіргі қоғамдағы мұғалімнің әлеуметтік мақсаты туралы, - негізгі педагогикалық құбылыстардың мәні туралы (тұлға, мұғалім, тәрбие және білім) білуі керек. Мазмұны: Курстың мазмұнын және оқыту әдістемесін жоспарлау. 2. Оқу бағдарламалары мен жоспарларын әзірлеу. 3. Білім беру бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру жөніндегі топта жұмыс істеу. Жаңартылған бағдарламада қолданылатын кері байланыс түрлерін зерттеу және олардың қалай қолданылатынын талдау.Жаңартылған бағдарлама бойынша сабақтарда стратегияларды қолдану. Талдау үшін Джигсо әдісі. Миға шабуыл, рефлексия. Инновациялық педагогикалық тәсілдердің ерекшеліктерін талдау; сыни тұрғыдан ойлаудың тиімді тәсілдерін анықтайды.Smart оқыту, интеллектуалды қолдану принциптері және Smart мақсаты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Python тілінде бағдарламалау

    Мақсаты: Студенттерге информатика, деректер ғылымы, бағдарламалық өнімдерді әзірлеу және есептеу үдерістерін автоматтандыру салаларында есептерді шешу үшін Python тілінде бағдарламалау бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Студенттер алгоритмдеу, деректер құрылымдары және объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі ұғымдарын меңгереді, сондай-ақ Python тілін деректерді талдау, кітапханалармен жұмыс істеу және графикамен, ойын жасаумен байланысты әртүрлі күрделіліктегі бағдарламаларды жасау тәжірибесін алады. Мазмұны: Python тіліне кіріспе: даму тарихы, тіл ерекшеліктері, өңдеу ортасын орнату. Синтаксис негіздері: айнымалылар, деректер типтері, операторлар, мәліметтерді енгізу-шығару. Шартты операторлар мен циклдер: тармақталу құрылымдары (if, elif, else), циклдер (for, while), басқарушы нұсқаулар (break, continue, pass). Функциялар мен модульдер: функцияларды анықтау және қолдану, аргументтер мен қайтаратын мәндер, кодтың модульдік принциптері, стандартты және қолданушы модульдерін қосу. Деректер құрылымдары: тізімдер, кортеждер, жиындар, сөздіктер және олармен операциялар. Объектіге бағытталған бағдарламалау (ООБ): кластар мен объектілер, инкапсуляция, мұрагерлік, полиморфизм. Файлдармен жұмыс: файлдардан оқу және файлдарға жазу, мәтіндік және екілік деректермен жұмыс. Қателерді өңдеу: try-except құрылымын пайдалану арқылы қателерді өңдеу. Python кітапханалары: танымал кітапханаларға кіріспе (мысалы, NumPy, Pandas, Matplotlib, Tkinter). Бағдарламалық қосымшаларды әзірлеу негіздері: жобалау, тестілеу және түзету. PyGame-мен жұмыс: Қосымша терезесін жасау. Оқиғалармен жұмыс (пернетақта, тінтуірді өңдеу). Примитивтерді салу: сызықтар, шеңберлер, тікбұрыштар. Кескіндер мен анимациямен жұмыс. Ойындардағы дыбыс пен музыка. Ойын механикасы: Объектілерді жылжыту. Қақтығыстар (Collision Detection). Жылдамдық пен уақытты басқару (таймерлер, FPS). Қарапайым ойын циклдарын іске асыру. Жобалар әзірлеу: Ойын жобалау: идея, сценарий, графика. PyGame-да ойын жасау кезеңдері. Мини-ойындар әзірлеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Arduinо тілінде бағдарламалау

    Мақсат: Arduino платформасында микроконтроллерлік жүйелерге арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің негіздерін меңгеру; кірістірілген құрылғыларды жобалау, бағдарламалау және күйін келтіру дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ автоматтандыру, робототехника және заттар интернеті (IoT) салаларындағы практикалық тапсырмаларды шешуде алынған білімдерді қолдану қабілеттерін дамыту. Мазмұны: Arduino-ға кіріспе: Arduino тарихы мен тұжырымдамасы. Платформаның аппараттық компоненттері: микроконтроллерлер, тақшалар, кеңейткіш модульдер. Arduino IDE даму ортасы. Arduino бағдарламалаудың негіздері: Бағдарлама құрылымы (скетч). C/C++ тілінің негізгі құрылымдары: айнымалылар, операторлар, функциялар. Циклдермен, шарттармен, массивтермен жұмыс. Деректерді енгізу/шығару: Сандық және аналогтық кірістер/шығыстар. Жарықдиодтармен, батырмалармен, релелермен жұмыс. Аналогтық датчиктермен жұмыс (температура, жарық, ылғал және т.б.). Модульдер мен датчиктермен жұмыс: Байланыс интерфейстері: I2C, SPI, UART. Модульдерді қосу: дисплейлер, моторлар, Bluetooth, Wi-Fi модульдер. Сервоқозғалтқыштар мен адымдаушы қозғалтқыштармен жұмыс негіздері. Кірістірілген жүйелерді жобалау: Электрлік байланыс сұлбаларын әзірлеу. Макет тақшасында прототиптеу негіздері. Бағдарламалық-аппараттық кешендерді күйге келтіру және тестілеу. Заттар интернеті (IoT) тапсырмаларына арналған бағдарламалау: Желі арқылы деректерді жіберу және қабылдау. Бұлтты сервистермен әрекеттесу. Ақылды құрылғыларды құру мысалдары. Жобалық жұмыс: Мини-жобаларды орындау: процестерді автоматтандыру, ақылды үй, робототехника. Қорытынды жобаны қорғау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Заманауи педагогика

    Мақсаты: болашақ мұғалімдерді қазіргі педагогика ғылымының теориялық және әдістемелік негіздерімен, педагогикалық процесті ұйымдастыру технологиясы бойынша кәсіби құзіреттіліктермен қаруландыру, киберпедагогиканың заңдылықтары мен ғылыми принциптеріне сүйене отырып, студенттердің ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде білім беру процесін жобалау мен құруға дайындығын қалыптастыру. Мазмұны: Педагогика ғылымының генезисі, біртұтас педагогикалық процестің заңдылықтары мен принциптері. Тәрбие және дидактика теориясының негіздері, қазіргі мектепті басқару мәселелері, киберпедагогиканың ғылыми принциптері мен заңдылықтары, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде оқу үдерісін басқарудың әдіснамасы мен технологиясы, қашықтықтан оқыту және аралас оқыту әдістемесі. Қазіргі білім беру саласындағы жасанды интеллект және оның артықшылықтары. Жасанды интеллектіні қолданудың мүмкіндіктері мен тәуекелдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: болашақ мұғалімдердің тәрбие процесінің негіздерін, тәрбие қызметін ұйымдастыру және жүзеге асыру технологиясын білудегі кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру Мазмұны: тәрбие процесінің диалектикасы. Тәрбие туралы нормативтік құжаттардың сипаттамасы. Қазіргі мектептегі тәрбие жүйесінің мазмұны мәселесі. Қалыптасқан білім беру жүйесінің деңгейін анықтайтын критерийлер. Ынтымақтастықты оқытудың арнайы әдістері: іскерлік мақсатта рөлдік ойындар, психотехникалық ойындар, таңдау жағдайлары этюдтер. Тәрбиелік өзара әрекеттесу әдістемесі. Оқушылардың өзін-өзі басқаруын дамыту. Мұғалімнің ұйымдастырушылық шеберлігі. Педагогикалық ынталандыру шеберлігі. Оқушылармен жеке және топтық тәрбие жұмысының әдістемесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Мақсаты: болашақ мұғалімдерге балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы заманауи мәліметтер беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтудың, олардың әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтаудың негізінде жатқан заңдылықтар туралы біліммен қаруландыру. Мазмұны: Ағзаның өсуі мен дамуы; жүйке жүйесінің дамуы;жоғары жүйке қызметінің қалыптасуы және баланың даму процесінде оның қалыптасуы; сенсорлық ; эндокриндік; тірек-қимыл аппараты; тыныс алу; ас қорыту; қан және жүрек-тамыр жүйесі. Мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау, салауатты өмір салты ережелеріне қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Алгебра және геометрия

    Мақсаты: - Математикалық талдаудың негізгі бөліктерін меңгеру. - математика курсын теориялық біліммен қамтамасыз ету - білім сапасын, тереңдігін қамтамасыз ету. Мазмұны: пәнде талдауға кіріспе, анықталмаған және анықталған интеграл, көптеген айнымалылардың функцияларын ұғымдар мен дифференциалды есептеу, Қос, үш, қисық беттік интегралдарды есептеу әдістері көрсетілген. Сандық, Функционалды және қуат қатарларының негізгі ұғымдары келтірілген

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • C++ бағдарламалау тілі

    Мақсаты: Студенттерде C++ тілінде құрылымдық және объектіге бағытталған бағдарламалаудың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, оларды педагогикалық қызмет міндеттерін шешуге, информатикадан оқытуға және оқу бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеуге қажетті дағдыларды меңгерту. Мазмұны: Бағдарламалауға және C++ тіліне кіріспе: Тілдің тарихы мен ерекшеліктері. Компиляторлар, әзірлеу ортасы, C++ бағдарламасының құрылымы. Тілдің негізгі конструкциялары: Айнымалылар, деректер типтері, енгізу/шығару операторлары. Шартты операторлар мен циклдер. Массивтер мен жолдар. Функциялар: Функцияларды жариялау, анықтау және шақыру. Функция параметрлері, қайтарылатын мәндер. Рекурсия. Деректер құрылымдары: Құрылымдар, одақтар, тізімдер. Файлдармен жұмыс. Көрсеткіштер мен динамикалық жад: Көрсеткіш түсінігі. Динамикалық жад бөлу. Көрсеткіштер арқылы массивтермен жұмыс. Объектілі-бағдарланған бағдарламалау негіздері (ООП): Кластар мен объектілер. Инкапсуляция, мұрагерлік, полиморфизм. Конструкторлар мен деструкторлар. Шаблондар мен стандартты кітапханалар: Функциялар мен кластардың шаблондары. Стандартты шаблондар кітапханасын (STL) қолдану негіздері: векторлар, тізімдер, сөздіктер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Cызықтық алгебра

    Сызықты алгебраның негізгі ұғымдары мен теоремалары қарастырылады. Сызықты теңдеулер жүйесін Крамер және Гаусс әдісімен, Гребнер базисі көмегімен есептеу; матрицаның кері матрицасы мен рангасын табу, Көпмүшелерді қалдықпен бөле білу; Евклид алгоритмін, Горнердің сызбасын, сызықтық алгебра есептерін шешу кезінде Штурм әдісін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдері

    Мақсат: Студенттерде жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдері туралы негізгі және тереңдетілген білім қалыптастыру, олардың құрылымы, ерекшеліктері мен қолданылуы, сондай-ақ бағдарламалық өнімдерді әзірлеу бойынша практикалық дағдыларды дамыту және білім беру ортасында бағдарламалауды оқыту әдістемесін меңгерту. Мазмұны: Бағдарламалау тілдеріне кіріспе: Бағдарламалау тілдерінің тарихы мен классификациясы. Тілдің синтаксисі мен семантикасы ұғымдары. Бағдарламалаудың негізгі парадигмалары (императивті, объектіге бағытталған, функционалдық, логикалық бағдарламалау). Жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдерінің құрылымы: Айнымалылар, деректер типтері, операторлар. Шартты құрылымдар мен циклдар. Функциялар мен процедуралар. Модульдер мен кітапханалар. Объектілі-бағытталған бағдарламалау: Класстар мен объектілер. Мұрагерлік, инкапсуляция, полиморфизм. Кодтау стандарттары мен кодпен жұмыс: Кодты рәсімдеу стилі. Бағдарламаларды құжаттау. Нұсқаларды басқару жүйелерімен жұмыс (мысалы, Git). Бағдарламалау тілдеріндегі практикалық жұмыс: Python негіздері: синтаксис, кітапханалар, қосымшаларды әзірлеу. C# негіздері: деректер құрылымдары, интерфейстерді әзірлеу. JavaScript негіздері: веб-қосымшаларға арналған скрипттер. Ойын және жобалық әдістерді қолдану. Жобалық қызмет: Оқу жобаларын әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Абайтану

    Мақсаты: студенттерді Абай шығармашылығымен таныстыру. Абай қазақ поэзиясының реформаторы ретінде. - абайтану ғылымын сипаттаудың әдіснамасы мен негізгі тұжырымдамаларын меңгеру; Мазмұны: Абайдың өмірі мен шығармашылық мұрасын зерделеуді Әлихан Бөкейханов, Ахмет Байтұрсынұлы, Міржақыпадулатұлынан бастауға болады. Ұлы ақын, жазушы, қоғам қайраткері, қазіргі қазақ жазба әдебиетінің негізін қалаушы шығармашылығы, поэзияның қазақ поэзиясына философиясы, әлеуметтік, эстетикалық көзқарастары, поэтикалық тілдің дамуына қосқан үлесі және музыкалық мұра бойынша зерттеу жұмыстарының кең ауқымы талданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет. Жасанды интеллектіні сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресте қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мұхтартану

    М.О. Әуезовтің өмірі мен қызметі зерттелді; жазушының шығармашылық лабораториясын, оның өмірбаянын шығармашылық тұрғыдан талдайды; Абаян ғылымының құрушысы ретінде; «Манас» жыршысы. М.Әуезовті көрнекті қоғам қайраткері ретінде таныстыру. Әуезовтің әдеби мұрасын әлемдік және шығыс әдебиетіне талдау дағдылары дамып келеді. Отансүйгіштік пен елге деген сүйіспеншілік сезімталдылықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мультимедиялық технологияның негіздері

    Мақсаты: болашақ мұғалімдер информатиканы оқыту кезінде мультимедиялық технологиялармен жұмыс істеуі керек. Педагогикалық бағдарламалардың құралы, электронды оқулықтар, веб-сайттардың дизайнын жасау үшін олар macromedi Flash бағдарламаларының анимациялық, ғылыми, интерактивті-мультимедиялық, көрнекі, педагогикалық мүмкіндіктерін қолдануы керек. Мазмұны: педагогикалық бағдарламалар құралы, электронды оқулықтар, Web дизайнын, Web-сайттарын құру үшін олар macromedi Flash бағдарламаларының анимациялық, ғылыми, интерактивті-мультимедиялық, көрнекі, педагогикалық мүмкіндіктерін қолдануы керек. HTML форматында Flash фильмдерін жасаңыз, кез-келген графикалық редакторларды интернетте экспорттау керек . Дидактикалық материалдарды дайындау кезінде ЖИ қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мультимедиа және интернет технология

    Мақсаты: студенттерде заманауи мультимедиялық жүйелер мен технологиялардың мәні мен функциялары, олардың ақпараттық жүйелер мен технологиялар жүйесіндегі орны мен рөлі туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру, нақты практикалық міндеттерді шешу жағдайында мультимедиялық технологияларды тиімді пайдаланудың практикалық дағдыларын игеру Мазмұны: HTML5, JavaScript және т.б. тілдердің көмегімен интернет-жобаларды құру технологиялары, интернет-қосымшаларды құруға арналған бағдарламалық жасақтама қарастырылады.Білуі керек: - оқу процесінде мультимедиялық технологияларды іске асыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: Көпмәдениетті және көптілді орта жағдайында әлеуметтік-мәдени, академиялық және кәсіптік салаларда білім алушылардың тиімді, дербес қарым-қатынасы үшін шет тілді коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: пәнде информатиканың негізгі ұғымдары мен терминдері, ағылшын тіліндегі информатика курсының мазмұны; мамандық бойынша әдебиеттерді аннотациялау, рефераттау және аудару әдістері қарастырылады; информатика сабағында арнайы кәсіби бағдарланған материалды қолдану талқыланады; ағылшын тіліндегі тесттерге талдау жүргізіледі, кәсіби қызметте ағылшын тілін қолдану мысалдары келтірілген

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Желілік қауіпсіздік

    Мақсаты: оқытудың мынадай нәтижелеріне қол жеткізу болып табылады: әртүрлі мақсаттағы компьютерлік және телекоммуникациялық жүйелерді ұйымдастыру мен жұмыс істеуінің базалық қағидаттарын қалыптастыру; компьютерлік жүйелер мен желілерді құру, баптау және әкімшілендіру үшін білімді қалыптастыру. Мазмұны:: - жабдықты сипаттау маршрутизаторлар. - Коммутацияның шағын және орта бизнес желісінде қалай жұмыс істейтінін түсіндіріңіз. -Шағын және орта бизнес желілері үшін қол жетімді бақылау құралдарын теңшеңіз. - желілік құрылғыда Бастапқы параметрлерді реттеңіз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Информатиканың теориялық мәселелері

    Мақсаты: Студенттерде информатика ғылымы ретінде дамуының іргелі ұғымдары, концепциялары және бағыттары туралы тұтас ғылыми түсінік қалыптастыру, сондай-ақ теориялық білімді информатика оқыту саласындағы педагогикалық міндеттерді шешуде қолдану дағдыларын дамыту. Мазмұны: Информатиканың тарихи-философиялық негіздері: ғылым ретінде қалыптасуы және дамуы. Информатиканың негізгі ұғымдары: ақпарат, алгоритм, есептеу, күрделілік, автоматтандыру. Есептеудің теориялық модельдері: Тьюринг машиналары, автоматтар, формалды грамматикалар мен тілдер. Ақпарат және кодтау теориясының негіздері. Бағдарламалау және алгоритмдерді талдау теориялық негіздері. Информатика теориясы контексіндегі жасанды интеллект және машиналық оқыту мәселелері. Ақпараттық технологиялардың дамуының этикалық және философиялық қырлары. Білімді формализациялау және жасанды интеллект жүйелерін құру мәселелері. Информатикадағы қазіргі ғылыми бағыттар және олардың педагогикалық түсіндірмесі. Информатиканы оның теориялық мәселелері негізінде оқыту әдістемесінің негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • C# бағдарламалау тілі

    Мақсат: Студенттерге C# бағдарламалау тілінде бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің базалық және тереңдетілген білімдері мен дағдыларын меңгерту, әртүрлі күрделіліктегі қосымшаларды жобалау, жасау және жөндеу қабілеттерін қалыптастыру, сондай-ақ болашақ педагогтарды білім беру ортасында бағдарламалаудың негіздерін тиімді оқытуға дайындау. Мазмұны: C# тілінде бағдарламалауға кіріспе: C# тілінің тарихы мен ерекшеліктері. C# бағдарламасының құрылымы. Интеграцияланған әзірлеу орталарында жұмыс істеу (Visual Studio және баламалары). Тіл синтаксисінің негіздері: Деректер типтері, айнымалылар, операторлар. Басқару конструкциялары (шарттар, циклдер). Әдістер және параметрлерді беру. Деректер құрылымдары мен коллекциялар: Массивтер, тізімдер, сөздіктер. Тізбелер мен құрылымдар. Объектіге бағытталған бағдарламалаудың негіздері: Кластар мен объектілер. Инкапсуляция, мұрагерлік, полиморфизм. Абстракция және интерфейстер. Ерекше жағдайларды өңдеу және файлдармен жұмыс: Қателерді ұстау және өңдеу. Деректерді енгізу-шығарудың негіздері. Мәтіндік файлдармен жұмыс. Графикалық интерфейстерді әзірлеу: Windows Forms немесе WPF негіздері. Қарапайым графикалық қосымшаларды жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • PHP тілінде бағдарламалау

    Мақсат: Студенттерге PHP бағдарламалау тілін пайдалана отырып, веб-қосымшаларды жобалау, жасау және сүйемелдеу саласындағы кәсіби құзыреттерді қалыптастыру, сондай-ақ бағдарламалау мен веб-технологиялар бойынша оқыту қызметіндегі педагогикалық дағдыларын дамыту. Мазмұны: PHP-ке кіріспе: Тілдің даму тарихы. Дамыту ортасы және веб-серверді баптау. PHP синтаксисінің негіздері: Айнымалылар, деректер типтері, операторлар. Шартты конструкциялар мен циклдер. Функциялар мен көріну аймақтары. Формалармен және пайдаланушы енгізімімен жұмыс: POST және GET деректерін өңдеу. Деректер қауіпсіздігі. PHP-дегі массивтер мен жолдар: Массивтермен жұмыс. Жолдармен жұмыс істеудің негізгі функциялары. PHP-дегі объектіге бағытталған бағдарламалау: Кластар, объектілер, мұрагерлік және инкапсуляция. Файлдармен және сессиялармен жұмыс: Файлдарды оқу және жазу. Сессиялар және cookie-мен жұмыс. Дерекқорлармен өзара әрекеттесу: SQL негіздері. PHP арқылы MySQL дерекқорымен қосылу (PDO, MySQLi). Дерекқор жобалаудың негіздері. Веб-қосымшаларды жасау негіздері: Динамикалық сайттарды әзірлеу. MVC (Model-View-Controller) қағидаттары. Фреймворктерге кіріспе (мысалы, Laravel). Веб-қосымшалардың қауіпсіздігі: Аутентификация және авторизация. Шабуылдардан қорғану (SQL-инъекциялар, XSS, CSRF).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Информатиканың теориялық негіздері

    Мақсат: Студенттерге информатика теориясының негіздері туралы терең білім беру, ақпаратты өңдеу, сақтау, беру салаларындағы негізгі ұғымдар мен әдістерді қолдану дағдыларын дамыту, сондай-ақ информатиканы оқытуға байланысты педагогикалық қызметке дайындау. Мазмұны: Ақпарат және оның қасиеттері: Ақпарат ұғымы. Ақпараттың түрлері мен қасиеттері. Ақпараттың сандық және сапалық сипаттамалары. Ақпаратты алу, беру, сақтау және өңдеу процестері.Деректер мен алгоритмдердің теориялық модельдері: Деректер құрылымдары: жиындар, тізімдер, ағаштар, графтар. Негізгі алгоритмдік конструкциялар мен есептерді шешу әдістері. Есептелетіндік және алгоритмдік шешілетіндік ұғымдары.Алгоритмдер теориясының негіздері: Алгоритм ұғымы. Ұғымдарды формализациялау: Тьюринг машиналары, рекурсивті функциялар. Есептеу шектеулері. Шешілмейтін есептер ұғымы.Ақпарат және кодтау теориясы: Ақпарат өлшем бірліктері. Шеннон энтропиясы. Ақпаратты кодтау және қысу негіздері. Ақпаратты қорғау және түзету.Математикалық логика негіздері: Пікірлер, логикалық операциялар, логикалық формулалар. Дәлелдеме құру негіздері. Булев алгебрасы және оның информатикада қолданылуы.Автоматтар және формалды тілдер теориясы: Автоматтар және шығысы бар автоматтар. Регулярлы өрнектер мен соңғы автоматтар. Контекстен тәуелсіз грамматикалар мен стек жады бар автоматтар.Мәселелерді модельдеу және формализациялау: Математикалық модельдерді құру. Модельдеудегі абстракция және идеализация. Формалды модельдер арқылы есептерді шешу. Информатиканың теориялық негіздерін оқыту әдістемесі: Информатиканың теориялық бөлімдерін оқытудың ерекшеліктері. Теориялық аспектілерді оқытуда қолданылатын дидактикалық құралдар мен әдістер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Компьютерлік жүйелер мен желілер

    Мақсаттары: мынадай оқыту нәтижелеріне қол жеткізу болып табылады: студенттерде деректерді беру желілерін және базалық желілік хаттамаларды бағдарламалық қамтамасыз ету негіздері бойынша іргелі білімді қалыптастыру, сондай-ақ осы білімді қолдану дағдыларын дамытуда; Мазмұны: интернеттің және басқа компьютерлік желілердің компоненттері мен модельдерін талқылау. IP адрестеу принциптері мен құрылымы және Ethernet тұжырымдамаларының, бұқаралық ақпарат құралдарының және операцияларының негіздері. Желілік технологияларды түсіндіріңіз, құрылғылардың жергілікті және қашықтағы желілік ресурстарға қалай қол жеткізетінін түсіндіріңіз, негізгі желілік байланысты жүзеге асырыңыз

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері

    Мақсаты: онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде психикалық даму проблемалары бойынша негізгі теориялар мен тұжырымдамаларды бекіту. Студенттердің жүйелі идеяларын қалыптастыру онтогенездегі тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін терең игеруге мүмкіндік береді. Мазмұны: әртүрлі білім беру мекемелерінде педагогикалық процесті ұйымдастырудағы психологиялық-педагогикалық көмек туралы білім. Мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балалардың жас анатомиялық-физиологиялық дамуының негізгі заңдылықтарымен таныстыру. Кәсіби міндеттерді шешу үшін оқушылар мен сынып ұжымдарының психологиялық ерекшеліктерін зерттеу; оқу-тәрбие процесін жобалау кезінде жеке тұлғаның жеке психологиялық ерекшеліктерін ескеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру

    Мақсаты: инклюзивті білім туралы түсінік. Инклюзивті білім беру модельдері. Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттарына инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Сенсорлық бұзылыстары бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосу. Мазмұны: - инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың модельдері мен құқықтық негіздерін қарастырады. -Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттарына инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерделейді. Жалпы білім беру процесіне сенсорлық, моторлық, интеллектуалдық бұзылыстары бар балаларды, эмоционалды-ерікті саланы қосуды сипаттайды. Балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастырумен таныстырады. Білім берудегі инклюзивті процестерді басқару бойынша сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математикалық талдау

    Мақсаты: студенттердің математикалық талдау бойынша классикалық іргелі дайындық жүргізу дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: алынған білімді нақты практикалық мәселелерді шешуде қолдану, математикалық есептерді шешудің озық әдістері қарастырылады. Бұл курсты оқымас бұрын 1-2 математикалық талдауда жақсы білім ұсынылады, Қос, үштік, қисық сызықты, беттік интегралдарды шешіп, олардың арасындағы айырмашылықтарды зерттеңіз; * есептерді шешу үшін қолайлы математикалық әдістерді таңдаңыз; * курстың негізгі ұғымдарын тұжырымдау үшін түсінікті ғылыми тілді қолданыңыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Компьютерлік модельдеу және ақпараттық технологияларда ғылыми зерттеу

    Мақсаты: студенттерді жүйелерді модельдеудің негізгі ұғымдарымен және құралдарымен таныстыру; студенттердің Имитациялық модельдеудің жалпы принциптері мен теориялық негіздерін түсінуін қамтамасыз ету; процестер мен жүйелерді компьютерлік модельдеудің заманауи әдістерімен таныстыру Мазмұны: жүйелерді модельдеу ұғымдарын және жүйелерді модельдеудің аспаптық құралдарын талқылау. Классикалық (индуктивті) тәсіл. Жүйелерді модельдеудің математикалық схемалары. Жүйелердің жұмыс істеу процестерін формализациялау және Алгоритмдеу. Жүйелерді нейрондық модельдеу. Оқыту және жалпылау режимдерінде нейрондық желілердің жұмыс істеуі. Типтік машиналық схемаларды қолдана отырып жүйелерді модельдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • MatLab ортасында қолданбалы математика есептерін моделдеу

    Мақсаты: қолданбалы берілген графикалық және баспа пакеттерінің қасиеттері туралы түсінік қалыптастыру. MATLAB ортасын қолдана отырып, жобалау негіздерін, алгоритмдерді құруды, үш өлшемді графикалық анимацияларды және математикалық есептеулерді қолдануды үйрену. Компьютерлік есептеулермен жұмыс істеу ерекшеліктері, заманауи компьютерлік есептеулер жүргізу. Мазмұны: модельдеу үшін заманауи статистикалық-математикалық әдістерді қолданыңыз. Математикалық модельдеу есептерін шешуде MATLAB математикалық пакетін қолданыңыз; математикалық модельдеу есептерін шешу үшін заманауи статистикалық пакеттерді пайдалануды қарастырыңыз;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәдіметтер қорын құру және басқару

    Мақсаты: практикалық қолдану үшін деректерді ұйымдастыру және басқару саласындағы принциптерге, теорияларға және тәжірибелерге шолу. Мазмұны: жақсы жобаланған дерекқор жүйелері бүгінгі таңда кәсіпорындарда төңкеріс жасап жатқан web негізіндегі ұсынылған және функционалды бай қолданбалардың негізінде жатыр. Көрсету: - қарапайым, белгілі бір жүйелер үшін субъектілердің қатынастарының диаграммаларын қолдана отырып, үшінші қалыпты формада мәліметтер базасының логикалық схемаларын жасау; -мәліметтер базасын басқару жүйесін қолданыңыз-маңызды қатынастар (лар)диаграммаларын қолдана отырып, мәліметтер модельдерінің схемаларын жасаңыз

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатикадағы оқыту әдістемесі мен бағалау

    Мақсаты: негізгі мектептегі базалық курстарда және жоғары сыныптардағы кәсіби курстарда қазіргі информатиканы оқытудың саласында студенттерді теориялық және практикалық даярлау және де жалпы білім беретін және кәсіптік мектептерде оқу және тәрбие жұмыстарын тиімді жүргізудің практикалық дағдыларын қалыптастыру; мектепті саралау жағдайында информатиканы оқыту үшін қажетті шығармашылық потенциалын дамыту. Мазмұны: Информатика білім беру саласы ретінде.Информатиканы оқыту әдістемесі педагогикалық ғылым саласы ретінде. Информатиканы оқытуды реттейтін құжаттар. Информатика бойынша мектепте білім берудің мазмұны мен құрылымы. Дидактикалық принциптер және информатиканы оқыту әдістері. Қазіргі мектептерде информатиканы оқытуды ұйымдастыру. Информатика бойынша сабақтан тыс және сыныптан тыс жұмыстар. Информатика бөлмесінде оқушылардың жұмысын ұйымдастыру. Информатика курсын программалық қамтамасыз ету. Информатиканың негізгі ұғымдары және оны оқыту әдістері. Есептер жүйесі информатиканы оқыту құралы ретінде. Информатиканың пропедевтикалық курсын оқыту әдістемесі. Мектеп информатикасының базалық курсын оқыту әдістемесі. Мектептің жоғарғы сатысында информатиканы саралап оқыту. Компьютерлік техникамен жұмыс істеу кезіндегі денсаулық және қауіпсіздік мәселелері. IT-Startup-тарды әзірлеу және ілгерілету әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бір айнымалы функцияны талдау

    Мақсаты: - Математикалық талдаудың негізгі бөліктерін меңгеру. - математика курсын теориялық біліммен қамтамасыз ету - білім сапасын, тереңдігін қамтамасыз ету. Мазмұны: пәнде талдауға кіріспе, анықталмаған және анықталған интеграл, көптеген айнымалылардың функцияларын ұғымдар мен дифференциалды есептеу, Қос, үш, қисық беттік интегралдарды есептеу әдістері көрсетілген. Сандық, Функционалды және қуат қатарларының негізгі ұғымдары келтірілген

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер

    Мақсаты: қазіргі заманғы мәліметтер базасының теориялық негіздерін, мәліметтер базасын әзірлеу принциптерін және олармен жұмыс істеу құралдарын зерделеу, студенттерді әртүрлі ақпараттық жүйелердегі мәліметтер базасымен жұмыс істеудің қажетті білімдері мен дағдыларымен таныстыру. Мазмұны: жобалау, әзірлеу және бағдарламалау негіздерін талқылау. Сонымен қатар, біз озық және жаңа тақырыптарды (сақталған процедуралар, деректер қоймалары және т.б.) талқылаймыз. Реляциялық мәліметтер базасының теориясы, әдістері мен технологиялары және олардың дамуы туралы білімдерін көрсету; Интернетке бағытталған мәліметтер базасының жүйелерін құру; мәліметтер базасының технологияларындағы қосымшалар мен ағымдағы тенденциялардың мәселелерін түсіну. Таңдалған ДҚБЖ бойынша жоба жасаңыз

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Есептеу математикасына кіріспе

    Мақсаты: студенттерде өндірістік қызметте Есептеу математикасы әдістерін қолдану бойынша, оның ішінде оларды компьютерлерде бағдарламалық іске асыру кезінде жеткілікті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: жаратылыстану ғылымдары, Математика және информатика туралы жалпы ғылыми базалық білімнің демонстрациясы, қолданбалы математика мен информатикаға қатысты теориялардың негізгі фактілерін, тұжырымдамаларын, принциптерін түсіну; сандық әдістер теориясы туралы білімді көрсету; - Есептеу есептерін шешу үшін үйренген әдістерді қолданыңыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Электрондық білім беру

    Мақсат: студенттерде білім беру процесінде қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) тиімді пайдалану үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Студенттер электрондық білім беру ресурстарын, қашықтықтан оқыту жүйелерін әзірлеу және пайдалану негіздерін үйреніп, сондай-ақ сандық технологияларды педагогикалық практикаға енгізу және бейімдеу тәсілдерін меңгеруі тиіс. Мазмұны: Электрондық білім берудің негіздері: электрондық білім берудің тарихы мен эволюциясы, оқытуда АКТ пайдалану ерекшеліктері мен артықшылықтары. Қашықтықтан және аралас оқыту: білім беру модельдерінің түрлері, қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру, аралас оқытудың негізгі принциптері. Электрондық білім беру ресурстары: білім беру ресурстарының түрлері (видеоуроктар, электрондық оқулықтар, тесттер, симуляторлар және т.б.), олардың жасалуы мен пайдаланылуы. Онлайн оқытуды ұйымдастыру үшін платформалар мен құралдар: әртүрлі платформаларды (Moodle, Google Classroom, Zoom, Microsoft Teams және басқалар) зерттеу, курстарды, вебинарлар мен тестілеулерді құру және баптау. Білім беру материалдарын әзірлеу: мультимедиялық және интерактивті материалдарды жобалау, оқу бейнемазмұнын, тесттерді, тапсырмаларды және басқа контент түрлерін жасау. Білім беру процесін АКТ арқылы бақылау және бағалау: студенттердің оқу үлгерімін бақылаудың әдістері, электрондық жүйелер арқылы оқу нәтижелерін талдау. Электрондық білім беруде этика мен қауіпсіздік: деректерді қорғау, құпиялылық, цифрлық қауіпсіздік мәселелері, сондай-ақ оқытуда технологияларды қолдануға қатысты этикалық мәселелер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оңтайландырудың сандық әдістері

    Мақсат: Болашақ информатика пәні мұғалімдерінің сандық әдістер мен оңтайландыру әдістері туралы білімдерін қалыптастыру, осы әдістерді қолдану арқылы қолданбалы есептерді шешу дағдыларын дамыту, сондай-ақ мектеп оқушыларын алгоритмдеу негіздерімен, математикалық модельдеумен және оңтайландыру тәсілдерімен таныстыруға даярлау. Мазмұны: Сандық әдістерге кіріспе: сандық әдіс ұғымы; есептеу қателіктері: көздері, жіктелуі, бағалануы. Негізгі сандық әдістер: сызықтық емес теңдеулерді шешу: бисекция әдісі, Ньютон әдісі, қарапайым итерациялар әдісі; сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін шешу: Гаусс әдісі, прогонка әдісі, итерациялық әдістер; функцияларды интерполяциялау және аппроксимациялау: Лагранж полиномдары, сплайндар; сандық интегралдау және дифференциалдау: тікбұрыштар әдісі, трапециялар әдісі, Симпсон әдісі. Оңтайландыру әдістері: оңтайландырудың негізгі ұғымдары: оңтайлылық критерийлері, есептер түрлері; бірөлшемді оңтайландыру әдістері: алтын қима әдісі, Ньютон әдісі; көпөлшемді оңтайландыру әдістері: градиентті және градиентсіз әдістер; қолданбалы оңтайландыру есептерін қою және шешу. Сандық әдістердің бағдарламалық жүзеге асырылуы: сандық әдістерді алгоритмдеу; есептерді сандық шешудің бағдарламаларын құрастыру және жөндеу; алгоритмдердің тиімділігін талдау. Педагогикалық аспектілер: мектепте сандық әдістер мен оңтайландыруды оқыту әдістемесі; мектеп оқушыларына арналған оқу тапсырмалары мен жобаларды әзірлеу. Шартты және шартсыз оңтайландырудың сандық әдістері. Оңтайландыру есептері. Есептер мен оңтайландыру әдістерінің жіктелуі. Компьютерлік математика жүйелеріндегі оңтайландыру есептерін шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Робототехника және IT технология негіздері

    Мақсаты: операциялық жүйелер тұжырымдамаларын, операциялық жүйелерді жобалау мен құрудың негізгі принциптерін игеру; Мазмұны: - қазіргі заманғы ОЖ-нің жұмыс істеуін ұйымдастыру саласындағы негізгі идеяларды, білімдер мен дағдыларды, атап айтқанда, көп қолданушы ОЖ-де есептеу ресурстарын басқару үшін тиімді бағдарламалық жасақтаманы құру және пайдалану дағдыларын қалыптастыру. - қазіргі заманғы ОЖ жұмыс істеу саласында базалық, теориялық білім алу, Енгізу-шығару және мультипрограммалық жұмысты ұйымдастыру қағидаттары, сондай-ақ ОЖ әкімшілендірудің практикалық дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Мақсаты: цифрлық білім беру ортасының құрылымы мен ұйымдастырылуын түсіну, олардың қазіргі білім берудегі маңыздылығы, сондай-ақ оларды жобалау мен іске асырудың принциптерін, әдістерін, құралдары мен құралдарын меңгеру. Мазмұны: білімдегі заманауи цифрлық технологияларды қолдана білу;білім беру мекемелерінде әртүрлі мақсаттағы ақпараттық жүйелерді әзірлеуге, енгізуге және сүйемелдеуге қабілетті, қажетті құзыреттерге ие, өзінің кәсіби қызметінде инновациялық идеяларды қалыптастыруға және жүзеге асыруға қабілетті; динамикалық өзгеретін ортада цифрлық оқыту құралдарын қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Компьютерлік графиканы бағдарламалау технологиясы

    Мақсаты: компьютерлік графикалық редакторлар, бағдарламаның анимациялық мүмкіндіктері Photo Shop, CorelDraw графикалық нысандарын жобалау кезінде, электронды оқулықтар мен педагогикалық-бағдарламалық құралдарды жасау Мазмұны: графикалық кітапханалармен және заманауи графикалық пакеттер мен жүйелермен жұмыс істеу дағдыларын көрсету Компьютерлік графика және геометриялық модельдеу әдістері мен құралдарын таңдау; векторлық және растрлық графика негіздері; фракталдық графиканың теориялық аспектілері; компьютерлік геометрияның негізгі әдістері;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дизайн және интерфейс

    Мақсаты: компьютерлік графикалық редакторлар, бағдарламаның анимациялық мүмкіндіктері Photo Shop, CorelDraw графикалық нысандарын жобалау, электронды оқулықтар мен педагогикалық-бағдарламалық құралдарды жасау кезінде құру. Мазмұны: интерфейсті жобалауға кіріспе және өзара әрекеттесу тәжірибесі. прототиптеу, өзара әрекеттесуді жобалау және ақпараттық сәулет. Интерфейс дизайны, навигация және ақпараттық дизайн. Көрнекілік, Графикалық дизайн. Реалистік көріністерді құрудың алгоритмдік және математикалық негіздерін көрсету; компьютерлердің көмегімен компьютерлік графика алгоритмдерін іске асыру мәселелері;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Автоматты басқару теориясы

    Мақсат: Студенттердің автоматты басқару жүйелерін құру, модельдеу және талдау принциптері туралы базалық білімдерін қалыптастыру, сондай-ақ бұл білімдерді информатика және білім беру технологиялары саласындағы педагогикалық тәжірибе мен ғылыми зерттеулер міндеттерін шешуге қолдану дағдыларын дамыту. Мазмұны: Автоматты басқару теориясына кіріспе:Негізгі ұғымдар: басқару жүйесі, басқару нысаны, реттегіштер. Білім беру мен информатика саласындағы автоматтандырылған жүйелердің мысалдары.Динамикалық жүйелердің математикалық модельдері: Жүйелердің сипаттамалары: дифференциалдық теңдеулер, беріліс функциялары, құрылымдық сұлбалар. Физикалық үдерістерден математикалық модельдерге көшу.Сызықты басқару жүйелерін талдау:Тұрақтылық ұғымы. Жүйелердің жиіліктік және уақыттық сипаттамалары. Тұрақтылық критерийлері: тамырлар әдісі, Гурвиц және Найквист критерийлері.Басқару үдерістерінің сапасы: Басқару сапасының көрсеткіштері. Басқаруды оңтайландыру әдістері. Жүйелер сипаттамаларын түзету.Автоматты басқару жүйелерін модельдеу және зерттеу:Динамикалық жүйелердің компьютерлік модельдері. Модельдеудің бағдарламалық құралдары (мысалы, MATLAB/Simulink).Сызықтық емес және дискреттік басқару жүйелері теориясының негіздері:Сызықтық емес жүйелердің ерекшеліктері. Дискреттік жүйелерді құру принциптері. Білім беру информатикасында АБЖ қолдану:Бейімделген оқыту модельдері. Зияткерлік оқыту жүйелері. Білімді втоматтандырылған бақылау қолдану мысалдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Информатикадағы зерттеулер, даму және инновациялар

    Мақсат: қоғам мен білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер аясында зерттеуге және дамуға бағытталған ойлау қабілетін, инновациялық оқыту тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілетін қалыптастыру. Студенттер мыналарды орындай алады: зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамыту; бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу үшін мәліметтерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдану; ғылыми зерттеулерге қатысу және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыту; өздерінің зерттеу қызметін құжаттап, нәтижелерін әртүрлі коммуникация формаларын пайдалана отырып ұсыну.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қиындығы жоғары есептерді программалау

    Мақсат: Студенттердің алгоритмдік және есептеу тұрғысынан күрделі есептерді шешу бойынша терең білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Қиын қолданбалы және ғылыми есептер үшін тиімді бағдарламалық шешімдерді жобалау, оңтайландыру және іске асыру саласындағы құзыреттіліктерін дамыту. Алгоритмдердің күрделілігін бағалау әдістерін, үлкен көлемдегі деректермен, шектеулі ресурстармен және жоғары жылдамдық талаптарымен жұмыс істеуге арналған бағдарламалау стратегиялары мен технологияларын таңдауды үйрету. Мазмұны: Жоғары күрделілік деңгейіндегі есептерге кіріспе: күрделі есептерді жіктеу: NP-толық және NP-қиын есептер. Есептерді қою және бағдарламалық шешімдерге қойылатын талаптарды талдау. Тиімді алгоритмдерді жобалау әдістері: Динамикалық бағдарламалау. “Қызғаншақ” алгоритмдер. «Бөл де биле» әдісі, тармақтар мен шекаралар әдісі. Графтардағы алгоритмдер, ойындар теориясы, комбинаторлық әдістер. Жасанды интеллектті пайдалану арқылы динамикалық бағдарламалау әдісімен модельдеу. Бағдарламалық шешімдерді оңтайландыру: Код өнімділігін талдау және профилирлеу. Жадыны және орындалу уақытын оңтайландыру. Параллель және таратылған бағдарламалау. Арнайы кітапханалар мен құралдарды пайдалану: жоғары өнімді есептеулерге арналған кітапханалар (мысалы, OpenMP, MPI, CUDA). Үлкен деректермен жұмыс істеуге арналған құралдар. Жоғары күрделілік деңгейіндегі қолданбалы есептерді шешу: Бейнелерді тану, машиналық оқыту. Криптография, ақпаратты қорғау. Логистикада, қаржыда, медицинада оңтайландыру есептері. Жобалық қызмет: Нақты күрделі есепке арналған бағдарламалық шешім әзірлеу. Нәтижелерді бағалау және жобаны қорғау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Java-да бағдарламалау технологиясы

    Мақсаты: соңғы курстағы педагогикалық практика мектептегі оқу процесін ұйымдастырудың алдыңғы тәжірибесінің аяқталуы болып табылады және бүкіл педагогикалық процесті басқарудың білімін, дағдылары мен дағдыларын игеруге және дипломдық жобада практикалық жұмыс жүргізуге бағытталған. Мұғалімдердің, пән мұғалімдерінің және басқа да практиканттардың сабақтарына қатысу және талдау, бағдарламаны, оқулықтарды, оқу-әдістемелік және көрнекі құралдарды, пән мұғалімі пайдаланатын жабдықтарды зерделеу, өз педагогикалық қызметін сабақта жоспарлау, әртүрлі дәрежедегі пән бойынша сабақтардың рефераттарын, оқу мақсатындағы электрондық материалдарды әзірлеу, мамандық пәні бойынша сабақтар өткізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Action Research

    Мақсат – зерттеудің, әрекеттің және рефлексияның жүйелі циклі арқылы нақты контексте тәжірибені жетілдіру және мәселелерді шешу. Мазмұны: Іс-әрекетті зерттеу негіздері, Әрекетті зерттеу әдістемесі, әрекетті зерттеу циклі, әрекетті зерттеу деректерін жинау әдістері, деректерді талдау және интерпретациялау, іс-әрекетті зерттеу есебін жазу, іс-әрекетті зерттеу бойынша сыни көзқарастар. Action Research – тәжірибеге бағытталған әдіс, сондықтан оқу процесінде кейс-стадилер, практикалық тапсырмалар мен жобалар жиі қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы пәндер практикумы

    Мақсат: Студенттерде информатика саласында кәсіби практикалық дағдылар мен қабілеттерді қалыптастыру, арнайы пәндерді оқу-әдістемелік, жобалық және зерттеу міндеттерін шешуде қолдану бойынша құзыреттерді дамыту. Практикум теориялық білімді бекітуге, оларды кәсіби қызметтің нақты жағдайларында қолдану қабілетін дамытуға, сондай-ақ педагогикалық, ғылыми және жобалық жұмысқа дайындыққа бағытталған. Мазмұны: Информатика әдістері мен технологияларын практикалық меңгеру: Қазіргі тілдерде бағдарламалау; Алгоритмдермен және деректер құрылымдарымен жұмыс; Бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу және тестілеу. Информатикада арнайы пәндерді қолдану: Информатиканы оқытудың әдістемесі; Сабақтар мен цифрлық оқу ресурстарын жобалау; Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) оқытуда пайдалану. Қазіргі бағдарламалық қамтамасыз ету және құралдармен жұмыс: Деректер базасын басқару жүйелері; Веб-даму; Үлкен деректермен және жасанды интеллектпен жұмыс істеудің негіздері. Жобалық қызмет: Бағдарламалық шешімдерді әзірлеу бойынша мини-жобаларды жасау; Оқу және әдістемелік материалдарды әзірлеу; ІТ-жобалар бойынша топтық жұмыс. Ғылыми-зерттеу дағдылары: Информатика саласындағы ғылыми зерттеулердің негіздері; Деректерді жинау, өңдеу және талдау; Ғылыми жарияланымдар мен есептерді дайындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулер

    Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану Студенттер мүмкін: педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын түсіну; педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тану және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсіну; адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратыңыз; білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын ескере отырып қабылдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стандартты емес есептерді шығару

    Мақсат: Студенттердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру, атап айтқанда стандартты емес есептерді іздеу, талдау және шешу саласында, шығармашылық ойлау, логика, алгоритмдік мәдениетті дамыту және осы дағдыларды педагогикалық тәжірибеде қолдануға дайындықты арттыру. Мазмұны: Стандартты емес есеп ұғымы: Есептерді күрделілік деңгейі мен стандарттылық дәрежесіне қарай жіктеу. Стандартты және стандартты емес есептердің айырмашылығы. Стандартты емес есептердің ойлауды дамытудағы рөлі. Стандартты емес есептерді шешу әдістері: Эвристикалық тәсілдер (шарттарды талдау, көмекші элементтерді енгізу, нұсқаларды қарастыру). Ұқсастықтарды, жалпылауды, индукция мен дедукцияны қолдану. Инварианттар әдісі, шекті жағдайлар әдісі. Стандартты емес есептердің түрлері: Логикалық есептер. Комбинаторлық есептер. Дәлелдеуге арналған есептер. Алгоритм құруға арналған есептер. Ойындық және олимпиадалық есептер. Алгоритмдік және креативті ойлау: Стандартты емес есептер жағдайында алгоритмдік ойлауды дамыту. Шешім табудағы шығармашылық тәсілдер. Педагогикада стандартты емес есептерді қолдану: Информатика сабақтарында стандартты емес есептерді пайдалану. Сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру (олимпиадалар, үйірмелер). Практикалық жұмыс: Әртүрлі күрделілік деңгейіндегі стандартты емес есептерді шешу. Оқу сабақтарына арналған өз стандартты емес есептерін әзірлеу. Білім беру үдерісінде стандартты емес есептерді қолдану әдістемелерін жобалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Web сервистер және бағдарламалау

    Мақсаты: сайтты (HTML, CSS , JavaScript, PHP, CGI) құру және одан әрі интернетте жариялау үшін бағдарламалау технологиялары мен тілдерін қолдана отырып, веб-парақтың компоненттері туралы тұжырымдамалық түсінік қалыптастыру. Мазмұны: интернеттің жұмысын талқылау. Пакетті ауыстыру принципі. TCP / IP протоколы. HTML тілі. Веб-сайттар мен веб-беттер. HTML тілін пішімдеу тегтері. Кадрды пайдалану HTML кадрлар. Селектор және сипаттама-CSS негізі. Логикалық форматтау технологиясы. HTML құжатына ендіру. JavaScript тілінің элементтері: синтаксис, тұрақты, айнымалы және әріп.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • 3D модельдеу негіздері

    Мақсаты: білім алушыларда кеңістіктік модельдер құру саласындағы зияткерлік және практикалық құзыреттіліктерді қалыптастыру және дамыту үш өлшемді модельдеу бойынша маманның негізгі кәсіптік дағдыларының элементтерін игеру. үш өлшемді модельдеу және бағдарламалық қамтамасыз ету алгоритмдерін көрсету . Мазмұны: білім алушылардың кеңістіктік модельдер құру саласындағы зияткерлік және практикалық құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту маманның негізгі кәсіптік дағдыларының элементтерін игеру үш өлшемді модельдеу. Үш өлшемді модельдеу алгоритмдеріне оң көзқараспен қарау және 3D модельдеуге арналған бағдарламалық жасақтаманың негізгі құралдары туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі робототехника

    Мақсаты: қабылдау, жоспарлау, жауаптарға қатысты роботтардың негізгі әдістері мен дизайнын игеру. әртүрлі мақсаттағы міндеттерді жүзеге асыру үшін роботтарды жобалау; робототехника жүйелерінде датчиктер мен моторларды пайдалану; Мазмұны: Arduino робототехникасына кіріспе. Өз қолыңызбен шам. қарапайым роботтарды басқару; дыбыс сенсоры (микрофон). Жарықдиодты басқару түймесі. Жұмыс түймелері.Фоторезистормен танысу.Фоторезистор жарық диоды. Потенциометр Жарық Диоды. I2C модулі бар LCD дисплейі. температура мен ылғалдылық сенсоры + LCD. Судатчик + сорғы.Өзін-өзі басқару жүйесі. Электромобильдер мен автомобильдерді жобалау және бағдарламалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инженерлік графика

    Мақсаты: графикалық ақпараттың түрі мен мазмұны әртүрлі сызбаларды орындау заңдары мен ережелерін, ақпаратты графикалық ұсыну негіздерін, геометриялық объектілерді графикалық модельдеу әдістерін, дизайн құжаттамасын, құбылыстар мен процестердің графикалық модельдерін әзірлеу және жобалау ережелерін зерттеу. Мазмұны: түрі мен мазмұны әртүрлі графикалық ақпараты бар сызбаларды орындау заңдары мен ережелерін, ақпаратты графикалық ұсыну негіздерін, геометриялық объектілерді графикалық модельдеу әдістерін, конструкторлық құжаттаманы әзірлеу және жобалау ережелерін, құбылыстар мен процестердің графикалық модельдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Lesson Study

    Мақсаты: Болашақ педагогтарды кәсіби қызметінде Lesson Study әдісін үнемі қолдана отырып, өз тәжірибесін жетілдіруге және студенттердің оқуын жақсартуға дайындау. Бұл әдісті табысты қолдану үшін қажетті ынтымақтастық, талдау және сыни рефлексия дағдыларын қалыптастыру көзделеді.Мазмұны: Lesson Study-ге кіріспе, Lesson Study циклі, табысты Lesson Study-дің негізгі элементтері, Lesson Study-ді тәжірибеде қолдану, зерттеу сабағын жоспарлау, сабақты бақылау, рефлексия, Lesson Study үшін құралдарды әзірлеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мобильді қосымшаларды әзірлеу және қолдану

    Мақсаты: PDA, смартфондар немесе ұялы телефондар сияқты шағын портативті құрылғыларға арналған қосымшаларды әзірлеуге үйрету Мазмұны: даму ортасын орнату. Android-пен танысуды бастау үшін қажетті құралдар. Мобильді қосымшалардың интерфейстерін әзірлеу негіздері. Көп терезелі қосымшаларды әзірлеу негіздері. Мәліметтер базасымен, графикамен және анимациямен жұмыс. Ойындарды дамыту. Кітапханаларды пайдалану қолданбаларда смартфон мүмкіндіктерін пайдалану. PDA, смартфондар немесе ұялы телефондар сияқты шағын портативті құрылғыларға арналған қосымшаларды әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатика және робототехника бойынша жобалау қызметін ұйымдастыру әдістемесі

    Мақсаты: пәнді оқыту компьютерлік ақпаратты қорғаудың ұйымдастырушылық, техникалық, алгоритмдік және басқа әдістері мен құралдарымен, осы саладағы заңнамамен және стандарттармен, заманауи криптожүйелермен танысу болып табылады. Мазмұны: Зерттеудің мақсаты студенттерді жобалық қызметке дайындау саласындағы ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жалпылау және жүйелеу негізінде және робототехника саласындағы жобалық қызметті ұйымдастыруға болашақ информатика мұғалімдерін әдістемелік даярлау мазмұнының элементтерін ұсыну болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Android-та бағдарламалау

    Мақсаты: білім беру қызметінде ақпараттық технологияларды қолдану білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: кәсіпорын секторына арналған қосымшаларды құруды көрсету бағдарламашылар Java және Eclipse технологияларын, сондай-ақ Android мобильді архитектурасының негіздерін білуі керек.AndroidSDK құралдар жинағын пайдаланыңыз(code.google.com/android/) қарастырылады: әлемдік білім берудегі жаһандық тенденциялар білім беруді цифрландыру ақпаратты өңдеу процесін жеделдетеді, ақыл-ой қызметінің сипатын өзгертеді, адам еңбегін автоматтандырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін түсіне отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін сөйлесу
  • Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсету
  • Ақпараттық, есептеу және қаржылық сауатты, ақпаратты жинақтай, талдай және өңдей алатын, мақсат қоя алатын және оған жету жолдарын таңдай алатын қабылетті болу
  • Кәсіби қызметтегі ғылымның, ақпараттық технологиялардың қазіргі даму тенденциялары мен жетістіктерін ескере отырып, ғылыми-педагогикалық ақпаратты жинау және талдау
  • Оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, сәйкес оқыту әдістері мен бағалау құралдарын анықтай отырып, оқу процесін жүргізу
  • Алгебралық және геометриялық зерттеу мен оңтайландыру әдістерін қолданып, қолданбалы міндеттерді шешу үшін деректерді өңдеуде компьютерлік технологияларды пайдалану
  • Қолданбалы математика есептерін шешу үшін MATLAB математикалық пакетін пайдалана отырып, компьютерлік модельдеу үшін заманауи статистикалық және математикалық әдістерді қолдану
  • Операциялық жүйені және деректер желілерінің бағдарламалық жасақтамасын және негізгі желілік протоколдарды басқаратын заманауи көппайдаланушы операциялық жүйелерінде цифрлық ресурстарды басқару үшін тиімді бағдарламалық жабдықтар мен компьютерлік желілерді пайдалану
  • Алынған нәтижелердің дәлдігін бағалау, бағдарламаларды тестілеу және робототехниканы жобалау дағдыларын игере отырып, жасанды интеллект жүйесінде нейрондарды құру
  • Бағдарламаны әзірлеудің әдістемелік негіздерін және заманауи ақпараттық технологиялардың мүмкіндіктері мен даму тенденцияларын пайдалана отырып, жоғары деңгейлі бағдарламалау жобаларын жасау
  • Әртүрлі ақпараттық жүйелерде реляциялық мәліметтер базасының әдістері мен технологияларын қолдана отырып, мәліметтер базасын басқару жүйесін жобалау
  • Электрондық оқулықтар мен педагогикалық бағдарламалық құралдардың дизайнын жасау кезінде компьютерлік графика мен геометриялық модельдеу әдістері мен құралдарын таңдау, графикалық модельдерді құру
  • Ақпараттық технологиялар саласында оқыту үдерісін қазіргі заманғы әдістер мен технологияларды қолдана отырып жүргізу, білім беру мекемелері үшін интерактивті курстар мен цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Оқушыларда кәсіпкерлік дағдыларды қалыптастыру, инновациялық бағдарламалық өнімдер мен қызметтерді жасау, сондай-ақ ақпараттық технологиялар саласында бизнес-стратегияларды әзірлеп, іске асыру.
Top