6B01530 Информатика в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті білікті информатика мұғалімін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Информатиканың теориялық негіздері
Курс информатиканың негізгі ұғымдарына, принциптері мен әдістеріне кіріспе болып табылады. Ол осы салада іргелі білім алғысы келетін және проблемаларды талдау және шешу дағдыларын дамытқысы келетін студенттерге арналған. Курстың мақсаты-студенттерге информатика саласында жұмыс істеуге қажетті іргелі білім мен дағдыларды беру, сондай-ақ олардың аналитикалық ойлауы мен күрделі мәселелерді шешу қабілетін дамыту. Курс студенттерге әртүрлі тақырыптар бойынша есептер шығаратын дәрістерді де, практикалық сабақтарды да қамтиды. Ол сонымен қатар студенттер алған білімдерін нақты мәселелерді шешу үшін қолданатын жобаларды қамтуы мүмкін
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Курс студенттерді болашақ кәсіби қызмет саласымен таныстыруға бағытталған және пропедевтикалық функцияны орындайды. Сабақ барысында білім алушылар дене шынықтыру оқытушысы мен сауықтыру жаттықтырушысының кәсіби қызметінің мәнімен, мазмұнымен және ерекшелігімен танысады; білім туралы әртүрлі нормативтік-құқықтық құжаттарды (Білім туралы Заң, Педагогтің кәсіби стандарты және басқалар) зерделейді. Педагогтың, сауықтыру жаттықтырушысының, фитнес-жаттықтырушының профессиограммасы мен психограммасы негізінде мамандыққа сұранысқа ие жеке қасиеттердің өзіндік диагностикасы мен өзіндік рефлексиясы жүргізіледі. Оқыту мен оқытудың белсенді әдістері мен нысандары арқылы білім алушылар командада жұмыс істеуге және нәтижелі өзара іс-қимыл жасауға үйренеді, өзін-өзі реттейтін оқыту және тайм-менеджмент дағдыларын, коммуникативтік және басқа да кәсіби құзыреттіліктер мен қасиеттерді дамытады. Сабақ барысында балабақшаларға, жалпы білім беретін мектептерге, сауықтыру және фитнес - орталықтарға бару, сондай-ақ жетекші педагогтар мен сауықтыру және фитнес - жаттықтырушылардың қонақ сабақтары қарастырылған. Қорытынды бағалау қазіргі әлемдегі педагогикалық кәсіптің рөлі, дене шынықтыру және сауықтыру саласындағы педагогикалық кәсіптің құндылықтары мен ерекшеліктері, әртүрлі жастағы, кәсіптік және әлеуметтік топтар үшін сауықтыру өмір салтының құндылығы және дене шынықтыру мен сауықтырудың басқа да өзекті аспектілері туралы шығармашылық эссе жазу түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Алгоритмдеу негіздері
Курс алгоритмдерді әзірлеудің негізгі ұғымдары мен принциптеріне кіріспе болып табылады. Ол әртүрлі есептерді шешу үшін тиімді алгоритмдерді әзірлеуді үйренгісі келетін студенттерге арналған. "Алгоритмдеу негіздері" курсының мақсаты - студенттерге тиімді алгоритмдерді әзірлеуге және олардың күрделілігін талдауға үйрету, бұл информатика саласында жұмыс істеу үшін маңызды дағды. Курс аясында студенттер келесі тақырыптарды оқиды: алгоритмдердің негіздері, мәліметтер құрылымы, алгоритмдік әдістер, алгоритмдерді оңтайландыру, алгоритмдерді қолдану. Курс студенттердің алгоритмдерді әзірлеу және талдау мәселелерін шешетін дәрістерді де, практикалық сабақтарды да қамтиды. Ол сондай-ақ студенттер нақты есептерді шешу үшін өздерінің алгоритмдерін жасайтын жобаларды қамтуы мүмкін.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютер архитектурасы және компьютерлік желілер
Курс студенттердің компьютер архитектурасының негіздері және операциялық жүйелерді құру негіздері туралы білімдерін меңгеруге бағытталған. Студенттер компьютерлік технологияның даму тарихын, операциялық жүйенің негізгі қызметтерін, аппараттық қамтамасыз етуді, компьютерлік желілерді ұйымдастыруды, домендік атаулар жүйесін, желіде жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік шараларын зерттеуді үйренеді. Курс сонымен қатар компьютер архитектурасы және компьютерлік желілер саласындағы білім, білік және дағдының қалыптасқан жүйесі негізінде бағдарламалық қамтамасыз ету және компьютерлік ақпаратты өңдеу саласындағы технологиялық шешімдерді талдау қабілетін дамытуға бағытталған. Сабақтарда белсенді оқыту әдістері, шеберлік сабақтары қолданылады. Пән компьютерлік тестілеу түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Желілік технологиялары
Курс студенттердің қазіргі желілік технологиялар мен хаттамалар туралы теориялық білімдерін меңгеруге, компьютерлік желілерді пайдалану, жобалау және талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер желілердің топологиялық элементтерінің классификациясын, желілік хаттамалар мен утилиталардың жұмыс істеу принципін оқып, қазіргі компьютерлік жүйелерде желілік адаптерлерді конфигурациялау дағдыларын меңгереді. Сабақтарда белсенді оқыту әдістері, шеберлік сабақтары қолданылады. Пән компьютерлік тестілеу түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі программалау негіздері
Курс кішкентай балаларға арналған бағдарламалауды оқытудың әдістемелік жүйесін әзірлеуге және зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу міндеті бастауыш сынып оқушыларын бағдарламалауды оқытудың ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Дәріс сабақтарында студенттер бастауыш мектептегі информатиканың рөлімен және бастауыш мектепте информатиканы оқытудың ерекшеліктерімен танысады. Студенттер бастауыш сынып оқушыларын оқытуға бағытталған әртүрлі бағдарламалау орталарына талдау жүргізеді. Практикалық сабақтарда Scratch бағдарламалаудың визуалды ортасы және бастауыш мектепте бағдарламалауды оқыту әдістемесі оқытылады. Студенттер визуалды бағдарламалау тілін үйренеді және Scratch бағдарламасында жобалар жасайды. Студенттер өз бетінше осы тақырып бойынша дайын сабақ курстарын талдайды. Сабақтарда жоба әдісі, топтық және командалық әдіс, проблемалық әдіс, тұлғаға бағытталған әдіс, ойын әдісі, оқытудың белсенді әдісі қолданылады. Пән тестілік бақылау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық информатика
Курс педагогикалық ақпаратпен мақсатты жұмыс істеу, оны алу, өңдеу және беру үшін ақпараттық және коммуникациялық технологияларды, заманауи техникалық құралдар мен әдістерді пайдалану, яғни мұғалімнің қызметінде информатика құралдары мен әдістерін іс жүзінде қолдану дағдыларын игеруге бағытталған. Курс барысында студенттер білім берудің заманауи парадигмалары мен технологияларын, қоғамның барлық салаларын цифрландырудың педагогикаға әсерін, білім беруді ақпараттандырудың педагогикалық жобалауға әсерін зерттейтін болады. Студенттер оқытуда заманауи ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану дағдыларына ие болады. Сабақтарда жоба әдісі, топтық және командалық әдіс, проблемалық әдіс, тұлғаға бағытталған әдіс, ойын әдісі, оқытудың белсенді әдісі қолданылады. Пән тестілік бақылау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бағдарламалау
Курс студенттердің Python тілінде бағдарламалаудың негізгі принциптерін, бағдарламаларды құру тәсілі ретінде, сондай-ақ интеллектуалды веб-сценарийлерді игеруге бағытталған. Сабақтарда студенттер Python тілінде білім мен практикалық бағдарламалау дағдыларын үйренеді. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер тиісті пәндік салалардағы мәселелерді тез шешуге мүмкіндік беретін функционалды бағдарламалауды меңгереді. Сабақтарда топтық және командалық әдіс, проблемалық әдіс, тұлғаға бағытталған әдіс, оқытудың белсенді әдісі қолданылады. Пән жазбаша емтихан түрінде аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі • педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді • білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Web-программалау
Курс веб-бағдарламалау саласындағы негізгі білімді, Әртүрлі күрделіліктегі веб-беттерді әзірлеу дағдыларын, интерактивті элементтері бар сайттарды бағдарламалау дағдыларын игеруге бағытталған. Курста HTML, JavaScript, CSS, PHP бағдарламалау тілдері, сондай-ақ веб-сайтты құру құралдары туралы негізгі түсініктер бар. Практикалық тапсырмаларды орындау барысында студенттер дайын сайтты әзірлейді және қол жетімді жаттығулар негізінде өз сайттарын бағдарламалай алады. Сонымен қатар, студенттер веб-беттерге мультимедиялық нысандарды енгізе алады және дерекқорларды WEB-параққа қоса алады, сонымен қатар SQL сұрауларын жасай алады. Бұл курста белсенді оқыту әдістері, кейс-технологиялар, желілік технологиялар, жобаларды әзірлеу, шығармашылық жұмыс қолданылатын болады. Пән шығармашылық емтиханмен аяқталады, онда студенттер әзірленген сайттар түрінде қорытынды жобаларды ұсына және қорғай алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
3D-модельдеу және толықтырылған шынайлық
Курс білім алушыларда толықтырылған шынайылықтың 3D графикасы мен технологиясының негіздерін, деректерді 3 өлшемді ұсынуды, 3D модельдеуді және 3D басып шығаруды, толықтырылған шынайылыққа арналған құрылғыларды қолдану қағидаттарын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер 3D модельдерін әзірлейді, толықтырылған шынайылықты құруды үйренеді (толықтырылған шынайылықтың онлайн платформалары, Unity, Vuforia), 3D модельдерін әзірлейді (Blender), 3D модельдерін басып шығару үшін 3D принтерді қолданады. Білім алушылар өздік жұмыс шеңберінде 3D модельдер және толықтырылған шынайылық түріндегі жобалар дайындайды. 3D-модельдеу және толықтырылған шынайылық пәні портфолио қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьтерлік модельдеу
Курс студенттердің үш өлшемді визуализация құралдары мен әдістерін қолдана отырып, әртүрлі процестерді (физикалық, технологиялық, экономикалық және т.б.) компьютерлік модельдеу саласындағы білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер үш өлшемді нысандар мен оқиғаларды жасау және өңдеу үшін қажетті құралдарды үйренеді. Практикалық сабақтарда білім алушылар объектілер мен оқиғаларды модельдейді. Әр түрлі процестер үшін 3D модельдер жасайды. Компьтерлік модельдеу пәні портфолио қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Информатиканы оқыту әдістемесі
Пәнді оқытудың мақсаты негізгі мектепте информатиканың пропедевтикалық және базалық курсын және жоғары сатыдағы бейіндік курсты оқытудың қазіргі заманғы әдістемесі саласында студенттерді теориялық және практикалық тұрғыдан даярлау, жалпы білім беретін және бейінді мектептерде оқу және тәрбие жұмысын тиімді жүргізудің практикалық дағдыларын игеру; мектептерді саралау жағдайында информатиканы оқыту үшін қажетті шығармашылық әлеуетті дамыту болып табылады. Студенттер педагогика ғылымының қазіргі даму деңгейін ескере отырып, қоғам алға қойған оқу мақсаттарына сәйкес информатиканы оқыту заңдылықтары туралы білім қалыптастырады. Заманауи ақпараттық-коммуникациялық және білім беру технологияларын қолдана отырып, оқушыларды информатикаға оқыту әдістері мен әдістерін практикалық қолдану дағдылары мен дағдылары игеріледі. Оқытудың белсенді және интерактивті әдістерін, сыни ойлауды дамыту технологияларын пайдалану, сондай-ақ білім беру ұйымының педагогтерін қонақ лекторлар ретінде шақыру көзделген. Пән ауызша бақылаумен аяқталады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық модельдеу технологиялары (Minor)
IT инфрақұрылымының өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде цифрлық модельдеуді қолдану. Цифрлық модельдеу технологияларын қолдана отырып, объектілердің өзара әрекеттесуінің тұжырымдамалық моделін жасау. Ақпараттық жүйелерді модельдеудің негізгі ұғымдарын игеру, жобаны алдын-ала зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім беру роботехникасы (Minor)
Курсты оқытудың мақсаты білім беру роботтарын жобалау және құрастыру бойынша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Студенттер негізгі механизмдерін үйренеді білім беру роботтарын жобалау, олардың қозғалу құралдары, ақпаратты қабылдауға және түрлендіруге арналған ақпараттық-өлшеу жүйесін іске асыратын сенсорларды орнату, микроконтроллерлерді программалау, басқару алгоритмдері. Робототехника саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау барысында оқушылардың микророботтарды жобалау және программалау барысында инженерлік-техникалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік беретін оқытудың белсенді әдістері (жоба әдісі, конструктивизм, топтық және командалық әдіс, проблемалық әдіс, ойын әдісі, оқытудың белсенді әдісі) пайдаланылады. Пән белгілі бір бағалау критерийлері бойынша прототипті көрсету және қорғау түрінде емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
VR қосымшаларын әзірлеу
VR қосымшаларын әзірлеу" пәні 3D модельдеуді, ойын қозғалтқыштарымен жұмыс істеу алгоритмдерін, құрылғыларды бағдарламалау мен автоматтандыруды, VR жабдығымен жұмыс істеу принциптерін зерттеуге бағытталған. VR қосымшаларды құру негіздері, VR құрылғыларына арналған қосымшаларды әзірлеу негіздері. VR технологияларын қолдана отырып, есептерді шешуге арналған алгоритмдерді құру дағдылары. VR технологиялары құралдарымен жұмыс істеудің негізгі дағдылары. Unreal Engine, Unity3D қосымшалары. Unreal Engine және Unity3D ойын қозғалтқышының ойын қосымшаларын әзірлеу мәселелерін шешуге арналған мүмкіндіктері, ойындарды жобалау мен дамытудың әртүрлі тәсілдерін қолдана отырып, талаптарға сәйкес қосымшалар құру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Android программалау
Мобильді платформалардың архитектурасы; мобильді қосымшалардың өмірлік циклі және олардың құрылымы; мобильді қосымшалардың пайдаланушы интерфейсінің негізгі элементтері; мобильді құрылғылардағы файлдармен, дерекқорлармен, пайдаланушы параметрлерімен жұмыс; Мобильді қосымшаларды программалау және жобалау негіздеріне арналған құралдар; телефония, SMS жіберу/алу функцияларын қамтамасыз ететін программалық интерфейстердің мүмкіндіктері; геолокациялық қызметтермен өзара әрекеттесу мүмкіндіктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ақпараттық жүйелерді талдау, модельдеу және жобалау
Ақпараттық жүйелерді кешенді талдау, модельдеу және жобалау туралы тұтас түсінік. Ақпараттық жүйелерді модельдеудің негізгі ұғымдарын игеру, жобаны алдын-ала зерттеу. Ақпараттық жүйелерді модельдеу және прототиптеу үшін UML қолдану мүмкіндігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
STEM-технологиялары (Minor)
Курсты оқытудың мақсаты STEM-білім беруді дамытуға бағытталған, ол елдегі инженерлік білім беруді қолдауды қамтамасыз ететін және қазіргі жастардың зерттеу дағдыларын қалыптастыру деңгейін арттыруға ықпал ететін жас ұрпақты қалыптастырудағы инновациялық тәсіл болып табылады. Осы курсты оқу барысында студенттер STEM бағыттарының пәндік бағыттарын интеграциялау арқылы оқытудың әдістемелік жүйелерін әзірлеуге үйренеді. STEM оқыту бойынша әдістемелік материал дайындау бойынша халықаралық және отандық тәжірибеге теориялық ғылыми талдау жүргізіледі. Оқу процесінде студенттерге белсенді оқыту әдістері қолданылып (жоба әдісі, конструктивизм, топтық және командалық әдіс, проблемалық әдіс, тұлғаға бағытталған әдіс, ойын әдісі, оқытудың белсенділік әдісі), оларға STEM пәнінің әр саласына тереңірек ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге мүмкіндік береді. Курс барысында студенттер өздерінің шығармашылық идеяларын іске асыру кезінде STEM Technology (цифрлық модельдеу және прототиптеу, 3D-басып шығару, сандық баспа құрылғылары, мобильді технологиялар, бағдарламалау, Заттар интернеті), STEM Engineering (электроника, электротехника, машина жасау және робототехника, білім беру робототехникасы), STEM Math (жаттығуларды, ғылым, технология және техниканы математикаға қолданады).Пән STEM бағытында жобалық жұмыстарды – авторлық жобаларды қорғау түріндегі емтиханмен және осы жобаны қоса жүретін мектеп мұғалімдері, оқытушылар үшін әдістемелік қамтамасыз етумен және оқушылар мен студенттер үшін жұмыс дәптерлерін әзірлеумен аяқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл пән білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, оларды қолдауға, мектептерде туындайтын қатысу және оқыту жолындағы кедергілерді анықтай білуге; дамудың басымдықтарын айқындауға және әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлауға бағытталған (бағдарламалық Материалды бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және білім алушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу тұрақты мектеп жүйелерінде инклюзивті ортадағы барлық оқушыларды қолдау үшін көмекші құралдар мен АКТ-ны қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім берудегі виртуалды шынайлық
"Білім берудегі виртуалды шынайылық" пәні виртуалды шынайылықты құру саласындағы білімді, дағдыларды және VR/AR жабдықтарымен жұмыс істеу принциптерін қалыптастыруға, сондай-ақ білім беру процесінде виртуалды шынайылықты қолдануға бағытталған. Виртуалды шынайылық: шолу. Виртуалды шынайылық технологиялары. Виртуалды шынайылықты қолдану салалары. Білім берудегі виртуалды шынайылық білім берудегі виртуалды шынайылық: технологияға шолу. Білім беруде виртуалды шынайылықты қолдану тәжірибесі бар. Білім берудегі Ar және VR технологиялары. Білім берудегі виртуалды шынайылық технологиялары: мектептер мен университеттердегі проблемалар. Білім берудегі заманауи технологиялар: перспектива немесе проблема. Интерактивті оқыту: қазіргі білім беру жүйесінің негізі. Виртуалды шынайылық бағдарламаларымен жұмыс істеу негіздері 3-D визуалды VR технологиялары. Басқарылатын қозғалыстарды динамикалық имитациялау технологиялары. Тактильді VR технологиясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Программалаудың технологиясы (Minor)
Пән студенттерге бастапқы кезеңде бағдарламалаудың негізгі әдістерін үйретуге арналған және «Информатиканың теориялық негіздері» курсымен тікелей байланысты. Оқу пәні жоғары деңгейлі тіл және бағдарламалау әдістері, сонымен қатар бағдарламалау тілдерінің жалпы қасиеттері, типтік шағын бағдарламаларды талдау және сауатты әзірлеу әдістері, бағдарламалаудағы әртүрлі тәсілдер, бағдарламалау парадигмалары. «Бағдарламалау технологиялары» курсы C++ тілінде негізгі бағдарламалау принциптерін оқып үйренуге, дұрыс бағдарламалау дағдыларын меңгеруге, студенттерге бағдарламалау теориясы, бағдарламалау әдістері және бағдарламаларды аудару бойынша іргелі және практикалық білім беруге бағытталған Visual Studio C++ бағдарламасындағы құрал ортасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Бұл курстың мақсаты әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге экология және тіршілік қауіпсіздігі пәні мен әдістемесі туралы теориялық білім береді; популяциялар мен экожүйелердің тұрақтылығын бұзатын себептер туралы; табиғатты ұтымды пайдалану туралы; пәнаралық көзқарас негізінде адам, қоғам және мәдениет арасындағы қарым-қатынас туралы түсінікті дамыту; қоғамдық сананы және қауіпсіз өмір салтын жасылдандыру бойынша: Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе—теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • өзінің жеке моральдық және азаматтық ұстанымын дамытуға және қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, экономикалық, құқықтық және этикалық стандарттарына сәйкес әрекет етуге қабілетті; • биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі мәнін түсіну және түсіндіру; табиғатты ұтымды пайдалану, адам өмірі қауіпсіздігінің негізі ретінде өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығын экологияландыру; • қоғамдық сана мен қауіпсіз өмір салтын экологияландыру; • экология мен қоршаған ортаның ластануының, сондай-ақ адам өмірінің қауіпсіздігіне ықтимал қауіп төндіретін жағдайларды бағалау және олардың көріністеріне негізделген қарсы тұру; • экологиялық мәдениет пен сананы, қауіпсіз тіршілік әрекеті мен экологиялық мінез-құлық дағдыларын көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтерге) кәсіпкерлік қызметтің және экономика негіздерінің дағдыларынқалыптастыру үшін теориялық білім береді. Мазмұны: Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы. Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм-менеджмент және жобаны басқару Стрессті басқару. Қалыптастырылатын дағдылар: Келіссөз жүргізу дағдысы. Көпшілік алдында сөйлеу дағдысы. Бизнесті басқару дағдысы. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін түсінеді және түсіндіреді, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете алады. Оқыту нәтижесін бағалау топтық жұмыс және тестілеу түрінде өткізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мобильді құрылғылар үшін программалау
Мобильді платформалар архитектурасының негізгі компоненттері; мобильді қосымшалардың өмірлік циклі және олардың құрылымы; пайдаланушы интерфейсінің негізгі элементтері; мобильді құрылғыларда файлдармен, деректер базаларымен, пайдаланушы баптаулармен жұмыс істеу; Мобильді қосымшаларды бағдарламалауға арналған құралдар; телефония, SMS жіберу/алу функцияларын қамтамасыз ететін бағдарламалық интерфейстердің мүмкіндіктері; геолокациялық сервистермен өзара іс-қимыл жасау мүмкіндіктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мәліметтер қорын жобалау және құрастыру
"Мәліметтер қорын жобалау және құрастыру" пәні мәліметтер базасын жобалау және әзірлеу негіздерін, сондай-ақ оларды құру мен басқарудың әдістері мен құралдарын зерттейді. Бұл пән бойынша студенттер мәліметтер базасына қойылатын талаптарды талдауды, оның құрылымын және кестелер арасындағы байланысты анықтауды үйренеді. Олар сондай-ақ резервтеуді жою және дерекқордың тиімділігін арттыру үшін деректерді қалыпқа келтіру әдістерін зерттейді. Студенттер реляциялық модель, объектіге бағытталған модель, иерархиялық модель және желілік модель сияқты әртүрлі деректер модельдерімен танысады. Олар нақты тапсырмалар үшін ең қолайлы деректер үлгісін таңдауды үйренеді. Пән аясында студенттер мәліметтер базасымен жұмыс істеу үшін SQL (құрылымдық сұрау тілі) тілін де үйренеді. Олар кестелер құруды, деректерді алу және жаңарту үшін сұраныстарды орындауды және өнімділікті оңтайландыру үшін индекстер құруды үйренеді. Студенттер сонымен қатар дерекқорды жобалау және әзірлеу процесін автоматтандыруға көмектесетін CASE құралдары (Computer-Aided Software Engineering) сияқты дерекқорды әзірлеу әдістері мен құралдарымен танысады. "Деректер базасын жобалау және әзірлеу" пәнін оқу нәтижесінде студенттер ұйымдарда ақпараттық жүйелерді құруға және басқаруға мүмкіндік беретін тиімді дерекқорларды жобалау және әзірлеу дағдыларын игереді. Олар сондай-ақ мәліметтер базасына қойылатын талаптарды талдауды және мәліметтер негізінде негізделген шешімдер қабылдауды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Мектептегі цифрлық білім беру ресурстар
Курс цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу мәселелері бойынша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Студенттер негізгі ұғымдарды, сандық білім беру ресурстарын ақпарат түріне қарай жіктеуді үйренеді. Мектепте цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланудың дидактикалық мүмкіндіктерімен танысады. Цифрлық білім беру ресурстарына қойылатын негізгі талаптарды зерделейді. Студенттер Цифрлық оқу басылымдарын бағалау әдістемесімен танысады. Цифрлық білім беру ресурстарының архитектурасы туралы білім алады. Практикалық тапсырмалар заманауи әзірлеу құралдарын пайдалана отырып, цифрлық білім беру ресурстарын жобалауға және іске асыруға бағытталған. Цифрлық білім беру ресурстарының интерактивтілігін құру құралдарын зерттейді. Авторлық цифрлық білім беру ресурсын әзірлейді. Сабақтарда жоба әдісі, топтық және командалық әдіс, проблемалық әдіс, тұлғаға бағытталған әдіс, ойын әдісі, оқытудың белсенді әдісі қолданылады. Пән жобалық жұмыстарды – сабақтар мен өзіндік жұмыс барысында орындалған авторлық цифрлық білім беру ресурстарын қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздік
Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау түсінігі. Ақпараттық қауіпсіздік қатерлері және оларды жүзеге асыру әдістері. Ақпаратты қорғаудың заңнамалық және құқықтық аспектілері. Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің криптографиялық әдістері. Ақпаратты қорғау әдістері мен құралдары. Ұйымдастыру және техникалық қорғау құралдары. Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің техникалық әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік графика
Графиканың әртүрлі түрлерін құру, өңдеу және сақтау дағдыларын алу. Маманды машиналық графиканың теориялық негіздерін, графикалық бейнелерді жасау және өңдеу әдістерін, күрделі фотомонтаждарды жасау машықтары мен дағдыларын қолданумен байланысты іс-әрекетке дайындау. Сандық растрлық және векторлық бейнелерді өңдеу принциптері. құрастыру, сүзу, құрастыру, арнайы эффектілер жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мультимедиялық жүйелерді жобалау және құрастыру
Курс студенттерге мультимедиялық бағдарламалық қосымшаларды әзірлеу кезінде заманауи әдістерді, стильдерді және бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу құралдарын қолдану дағдыларын, білімдерін, дағдыларын үйретуге бағытталған. Пәнді оқу міндеттері мультимедиялық жүйелерді жобалау және құрастыру әдіснамасы саласындағы білімді қалыптастыруға және мультимедиялық білім беру қосымшаларын құрастыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер информатиканы оқытуда заманауи мультимедиялық технологияларды қолдануды үйренеді. Практикалық сабақтарда цифрлық білім беру ресурстары, электрондық жұмыс дәптерлері және электрондық құралдар әзірленетін болады. Курстың мультимедиялық құрылымын және мультимедиялық білім беру жүйелеріне қойылатын заманауи талаптарды зерттейді. Сабақтарда жоба әдісі, топтық және командалық әдіс, проблемалық әдіс қолданылады. Пән жобалық жұмыстарды – сабақтар мен өзіндік жұмыс барысында орындалған авторлық цифрлық білім беру ресурстарын қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Киберқауіпсіздік және компьютерлік желілер
Мақсаты: болашақ мұғалімдерде киберқауіпсіздікті қамтамасыз ету проблемаларына жүйелі-тұтас көзқарасты, типтік қауіптердің пайда болу табиғаты туралы түсініктерді, сондай-ақ олардан қорғау іс-шараларын практикалық іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Студенттерге берілетін мүмкіндік: Әртүрлі деңгейдегі объектілердің киберқауіпсіздігін қамтамасыз ету технологияларының негізгі ұғымдары мен мазмұнын, киберқауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі шаралар кешені ұғымдарын, киберқауіпсіздікті қамтамасыз етудің үлгілік міндеттерін шешу алгоритмдерін және жүйелік, қолданбалы және арнайы мақсаттағы бағдарламалық құралдарды қолдануға; Қауіпсіз веб-қосымшалар мен мобильді қосымшаларды әзірлеу; және бағдарламалық жасақтама жасау кезінде криптографиялық алгоритмдерді қолдану дағдыларын меңгеру; өзінің кәсіби қызметінде ұйымдарда ақпараттық қауіпсіздік бойынша отандық және шетелдік стандарттарды пайдалану; бизнес-процестің үздіксіздігін қамтамасыз ету үшін желілік қауіпсіздіктің техникалық құралдары мен бағдарламалық қызметтерін қолдану; заманауи дереккөздерді өз бетінше талдаңыз, қорытынды жасаңыз, оларды дәлелдеңіз және ақпарат негізінде шешім қабылдаңыз; Ақпараттық технологиялар тақырыбындағы идеялар мен пайымдауларды жазбаша және ауызша жеткізе білу, аудитория алдында сөз сөйлей білу және мемлекеттік, ағылшын және ұлтаралық қарым-қатынас тілдерінде көзқарасты қорғай білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету
Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету ұғымы, оның жіктелуі және мамандандырылған қолданбалы пакеттерді шолып зерттейді. Демонстрациялық тәжірибелер мен зертханалық жұмыстарды өткізу кезінде оқу процесінде компьютерді қолданудың әдістемелік және дидактикалық мүмкіндіктері; сандық білім беру ресурстарын қолдану арқылы жүргізілетін оқу сабақтарын ұйымдастыру принциптері; мектептегі физикалық эксперимент жүйесінде компьютерлік технологияларды қолдану әдістері мен тәсілдері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер
Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер пәні мәліметтер базасы мен ақпараттық жүйелерді жобалау, әзірлеу және басқару негіздерін зерттейді. Ол деректер құрылымын, дерекқорға сұраныс тілдерін, ақпаратты сақтау және өңдеу әдістерін, сондай-ақ қауіпсіздік пен деректерді қорғау принциптерін зерттеуді қамтиды. Бұл пән бойынша студенттер тиімді дерекқорларды қалай жобалау керектігін, кестелердің құрылымын және олардың арасындағы байланыстарды анықтайды. Олар сондай-ақ жүйенің өнімділігін арттыру үшін дерекқор сұрауларын оңтайландыру жолдарын зерттеп жатыр. Студенттер сонымен қатар реляциялық, иерархиялық және желілік модельдер сияқты әртүрлі мәліметтер базасының модельдерімен танысады. Олар дерекқордан деректерді алу және жаңарту әрекеттерін орындау үшін SQL (құрылымдық сұрау тілі) сияқты сұрау тілдерін пайдалануды үйренеді. Сонымен қатар, осы пән бойынша студенттер Ақпараттық жүйелерді және олардың ұйымдардағы рөлін зерттейді. Олар Ақпараттық жүйелерді дамытудың өмірлік циклі туралы, соның ішінде талаптарды талдау, жобалау, әзірлеу, тестілеу және жүйені енгізу туралы біледі. Студенттер сонымен қатар деректерді басқару және ақпарат қауіпсіздігі принциптерімен танысады. Мәліметтер базасы және ақпараттық жүйелер пәнін оқу нәтижесінде студенттер мәліметтер базасымен және ақпараттық жүйелермен жұмыс істеу дағдыларын игереді, бұл оларға ұйымдардағы ақпаратты тиімді басқаруға және мәліметтер негізінде негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Информатика саласындағы озық білімге негізделген IT-технологияларды түсіну мен білімін көрсете алады
- Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыруға қабілетті
- Жаратылыстану-ғылыми бағыттағы пәндік салаларда қолданбалы есептерді шешу үшін STEM-оқыту технологияларын қолдануға қабілетті
- Информатика саласында білім алуды әрі қарай өздігімен жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын меңгерген
- Ғылыми зерттеулер мен академиялық хат әдістерін біледі және оларды информатика саласында қолданады
- Информатика саласында олардың арасындағы күрделі тәуелділіктер, құбылыстар, теориялар мен фактілерді түсіну және білімін қолдана алады
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінеді
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытудың жеке траекторияларын және бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді