Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01511 География және тарих в Ы.Алтынсарин атындағы АПИ

Пәндер

  • Жалпы Жертану

    Курс Жер және табиғат компоненттері жайлы түсінік қалыптастыруға, географиялық қабықтың құрамы, құрылымы, динамикасы, заңдылықтары жайлы білім мен дағдыны дамытуға бағытталған. Студенттер табиғат компоненттерінің өзара байланысын географиялық зерттеу әдістер арқылы талдайды, географиялық қабықтағы табиғи құбылыстарды және үрдістерді сыни тұрғыдан бағалайды, табиғи ортаға танымжорықтар жоспарлайды, метеорологиялық бақылауларды ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Картография топография негіздерімен

    Курс географиялық карталардың проекциялары, мазмұнының ерекшеліктері, картографиялық жинақтаудың түрлеріне шолу жасап, карталарды құрудың дəстүрлі жəне қазіргі заманауи əдістерін анықтауға бағытталған. Студенттер топографиялық, ірі жəне орта масштабты карталардың номенклатурасы және жер бетінде қашықтықтан жүргізілетін түсірулердің түрлеріне, географиялық нысандар мен құбылыстарды кескіндеу ерекшеліктеріне талдау жасайды. Курс студенттерге жергілікті жерде жүргізілетін далалық жоспарлы, жəне жоспарлы-биіктіктік түсірулердің түрлері қашықтықтан түсіру əдістерінің карталарды құрастырудағы алатын орнын айқындауға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ежелгі және орта ғасырлар тарихы

    Бұл курста Ежелгі дүние мен орта ғасырдың қалыптасуы мен даму процесінің ерекшеліктері қарастырылады. Студенттер әлемдік тарихтың заманауи тұжырымдамаларын, ежелгі әлемнің хронологиялық және географиялық негіздерін, қоғамның әлеуметтік құрылымының ерекшеліктерін талдайды, грек және Рим өнерін, әдебиеті мен театрын талдау арқылы жоғары мәдениеттің қалыптасу процесін бағалайды. Курс студенттерге Ежелгі әлем мен орта ғасырдың тарихи даму процесінің заңдылықтарын түсінуге қажетті дағдылар мен қабілеттерді дамытуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заманғы тарихы

    Курс Азия мен Африка тарихын жаңа және қазіргі уақытта дәріптейді. Студенттер Азия мен Африка елдеріндегі жаңа және қазіргі уақыттағы тарихи оқиғаларды талдайды, тоталитарлық жүйенің, монополистік капитализмнің қалыптасуын сыни бағалайды, ХХ ғасырдың 30-жылдарындағы әлемдік экономиканы, бірінші және Екінші Дүниежүзілік соғыстардың себептерін, барысы мен нәтижелерін, олардың себептері мен салдарын талқылайды. Курс ХХ ғасырдағы Азия мен Африка елдерінің мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, ХХ ғасырдағы тарихи қайраткерлердің рөлі мен маңызын қайта қарастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Археология және этнология негіздері

    Бұл курс ежелгі дәуірден темір дәуіріне дейінгі кезеңді қамтиды және студенттерге практикалық сабақтар барысында археологиялық мәліметтермен жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Студенттер өткен және қазіргі халықтардың этникалық мәдениетімен байланысты фактілер мен дереккөздерді талдайды, әлемдік, аймақтық, ұлттық діндерді, дәстүрлі діни нанымдардың даму ерекшеліктерін сыни бағалайды. Курс әлемнің әртүрлі халықтарының өткен және қазіргі өмірінің әртүрлі проблемалары бойынша өз ұстанымын білдіруге және негіздеуге көмектеседі; мәдени және тұрмыстық құбылыстардың барлық түрлерін басшылыққа алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Болашақ мұғалімдер орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін қажетті негізгі оқыту теорияларын, білім беру тұжырымдамаларын және заманауи оқыту технологияларын меңгерген. Болашақ мұғалімдер педагогикалық ғылымның негіздерін, адамның табиғаты туралы тұжырымдамалық көзқарастарды қарастырады. Оқытудың теориялары мен педагогикалық модельдерді зерттейді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары ,білім беру технологияларының түрлері (дәстүрлі, инновациялық, цифрлық) меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мән мәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесу мен коммуникацияны дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оңтүстік-Шығыс Азия елдерінің жаңа және қазіргі заманғы тарихы

    Бұл курс студенттерге соғысқа дейінгі және одан кейінгі әскери кезеңдегі (1939-1945 жж.) Қазіргі әлемдегі Оңтүстік-Шығыс Азия елдерінің тарихын зерттеуді ұсынады. Студенттер саяси-экономикалық және әлеуметтік дамудың тарихи жағдайларын, 20-жылдардағы мемлекеттердегі жұмыс қозғалыстарын талдайды, Оңтүстік-Шығыс Азия елдеріндегі жаңадан қалыптасқан мемлекеттік басқару саяси жүйесін жаңа және жаңа кезеңде бағалайды. Курс қазіргі әлем жағдайында отарлаудан кейінгі елдердің даму тәжірибесін қайта қарастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру жүйесіндегі жасанды интеллект

    Білім алушылар білім беру процесінде жасанды интеллект пен нейрожелілерді қолданудың негіздерін біледі; нейрондық желілердің принциптерін, олардың архитектурасын, алгоритмдері мен ассоциативті жад желілерін түсінеді; ЖИ тілдік моделдерін тиімді промпттар арқылы басқарады; білім беру деректерін визуализациялайды және талдайды; ЖИ көмегімен геймификация әдістерін қолданады; қолданбалы мәселелерді шешуде ойлау процестерін модельдеу мен нейрожелілерді қолданудың практикалық аспектілерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Географиядан практикалық дағдыларды дамыту әдістемесі

    Курс географиялық ақпаратты талдаудың практикалық дағдыларын дамытуға арналған. Студенттер географиялық деректерді картографиялық, геоақпараттық, географиялық модельдеу, сандық, аудандастыру, географиялық мониторинг әдістері арқылы өндейді, сонымен қатар географиялық эксперименталды жұмыс түрлері бойынша жобалау жұмыстарын жоспарлайды және жүргізеді, зерттеу нәтижелерінің түрлі формаларын ұсынуға үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ежелгі және ортағасырлық Қазақстан тарихы

    Курс түркі халықтарының, соның негізінде батыс және Шығыс қағанаттары қалыптасқан Түркі қағанатының қалыптасу тарихын, түркі халықтарының пайда болу проблемаларын ашуды ұсынады. Студенттер қыпшақ тайпаларының көшпелі мемлекеттердің дамуындағы рөлін талдайды, Қазақ хандығының қалыптасуындағы моңғол шапқыншылығының салдарын бағалайды, заманауи зерттеулер негізінде Қазақ хандығының қалыптасу процесін қайта түсіндіреді. Курс ежелгі дәуір мен Орта ғасырдағы қазақ мәдениеті мен мемлекеттілігінің эволюциясын бағалауға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның физикалық географиясы

    Курс Қазақстан территориясының табиғат кешендеріндегі құбылыстар мен үрдістерді, ландшафт бірліктерінің күрделі құрылымдарының физикалық-географиялық ерекшеліктерін қарастыруға арналған. Студенттер Қазақстанның ландшафттардың биіктік белдеулерінің құрылымын анықтайды, аймақтардың орографиялық және гидрографиялық жобасын жасайды, табиғи құбылыстарды және үрдістерді сыни тұрғыдан бағалайды, табиғи ортаға танымжорықтар жоспарлайды, метеорологиялық бақылауларды ұйымдастырады. Курс студенттердің Қазақстан аумағы туралы зерттеулердің деректеріне сүйене отырып, бүгінгі таңдағы табиғаттың болмысын талдап зерттеу үшін қажетті білім мен дағдыларды дамытуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Зерттеу тәсілдері. Индуктивті және дедуктивті әдістер. Сапалық, сандық, аралас зерттеу әдістері. Бастапқы және қосымша зерттеулер. Action research. Зерттеудің дизайны – сипаттамалық, корреляциялық, эксперименттік, квазиэксперименттік, көлденең қималық, бойлық, case study, этнографиялық, ізденімпаздық, түсіндірмелі. Айнымалылар мен гипотезалар. Зерттеудің сенімділігі мен негізділігі. Орындалу және қайталану. Кездейсоқ және жүйелі қате. Триангуляция. Іріктеу. Іріктеуді қалыптастыруға қосу және алып тастау критерийлері. Іріктеу әдістері. Мәліметтерді жинау – сауалнамалар, сұхбаттар, тәжірибелер, бақылау зерттеулері, жүйелі шолу. Мәліметтерді тексеру. Сұхбаттың транскрипциясы. Мәліметтерді талдау – статистикалық талдау, мазмұнды талдау, дискурс-талдау, тақырыптық талдау, мәтінді талдау. Зерттеу этикасы. Алқалық рецензиялау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері және қаржылық сауаттылық

    Курс студенттердің бизнесті жүргізу, қаржыны басқару және ұтымды экономикалық шешімдер қабылдау дағдыларын дамытады, бұл олардың нақты экономикалық ортаға сәтті бейімделуіне ықпал етеді. Бұл пән студенттердің кәсіпкерлік саласындағы білімдері мен дағдыларын, экономика негіздерін, қаржы менеджментін және негізделген қаржылық шешімдерді қабылдауға бағытталған. Курс барысында студенттер қаржылық жоспарлау және бюджеттеу мәселелерін талдайды. Олар жеке қаржыны басқару және отбасылық бюджетті ұстау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелерін тарихи және қазіргі контексте қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, себептерін ашумен қатар, Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, моральдық-этикалық аспектілері де талданады. Курс азаматтарды құқықтық тәрбиелеу мәселелерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы бақылау және ашықтық институттарын қалыптастыру үдерісін қарастырады. Курстың мақсаты – студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы санасын және құқықтық құндылықтарды дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Географиялық зерттеулер жүргізу әдістемесі

    Курс географиялық зерттеу әдістерінің теориялық негіздерін тәжірибе жүзінде оқушылардың жоба жұмыстарын жүргізу әдістемелерін дайындауға бағытталған. Студенттер оқушылардың жоба жұмыстарын ұйымдастыруды жоспарлайды, зерттеу нәтижелерін бағалау өлшемдерін құрастырады, ғылыми зерттеу аппаратын жасау жолын күтілетін нәтижелерді болжайды. Осы курсты оқу барысында студенттер оқушылармен жобалық іс-әрекетті жүргізу әдістемесін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Түркі халықтарының тарихы

    Бұл курс түркі халықтарының қалыптасу тарихын зерттеуді ұсынады, түркі халықтарының пайда болу мәселесін ашады. Студенттер орта ғасырдағы түркі халықтарының тарихымен танысуға мүмкіндік алады. Олар ерте орта ғасырларда түркі мемлекеттерінің қалыптасу процесін талдайды. ортағасырлық кезеңдегі түркілердің, қазіргі кезеңдегі түркі мемлекеттерінің тарихын қамтитын тарихи мәтіндермен дереккөздермен жұмыс жасауды менгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы

    Курс материктер мен материктер табиғатының ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Мұхиттар олардың құрамына кіретін жоғары дәрежелі физика – географиялық аймақтар. Курс негізгі білім мен дағдыларды дамытуға көмектеседі табиғи ортаны ұтымды пайдалану, қоршаған ортаны пайдаланудың қолайсыз салдарымен күресудің аймақтық міндеттерін шешу үшін қажет. Студенттер қоршаған орта, материктер мен мұхиттардың табиғи кешендерінің құрылымын анықтайды, табиғи компоненттердің өзара тәуелділігін сыни тұрғыдан бағалайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    «Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері» пәні тірі ағзалар мен экожүйелердің ұйымдасу деңгейлері мен қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын, олардың тұрақтылығын, биосфера құрамдастарының өзара әрекеттесуін және табиғатты пайдаланудың артуы жағдайындағы адам әрекетінің экологиялық салдарын қарастырады. Пәнде әлем елдерінде және Қазақстан Республикасында тұрақты дамудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық мақсаттары қаралады. Сонымен қатар, тіршілік қауіпсіздігінің негізгі қағидалары, тәуекелдер мен төтенше жағдайлар, оларды талдау мен басқару жолдары зерттеледі. Қазіргі қоғамдағы әлеуметтік, діни, саяси және экономикалық тұрақсыздық факторлары, күнделікті өмірдегі қауіптер, сондай-ақ қауіпсіздік мекемелерінің қызметі мен оны құқықтық реттеу мәселелері қамтылады. Пән студенттерге экологиялық ойлау, қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыру және жаһандық тұрақты даму мақсаттарына сай әрекет ету қабілеттерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дүниежүзінің табиғи-территориялық кешендер географиясы

    Курс дүниежүзінің табиғи-территориялық кешендерінің кеңістіктік жіктелуінің қалыптасу заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Студенттер табиғи-территориялық кешендердің қалыптасуы мен дамуының географиялық ерекшеліктерін бағалайды, кешенді сипаттама қағидаларын зерттеу әдістерін қолданады, физикалық-географиялық аудандастыру принциптерін сараптайды. Курс студенттерге табиғи-территориялық кешендерді планетарлық, аймақтық (регионалдық) және жергілікті жерлік (локальдық) деңгейлерде сыни тұрғыдан бағалауға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан топонимикасы

    Курс Қазақстан топонимикасы, географиялық атаулардың семантикасы, тарихи даму және ғылым әдістері бағытындағы заманауи түсініктерді қарастырады. Студенттер топонимдерді жіктеу сызбаларын жүйелейді, топонимикалық фактілер мен құбылыстардың алуан түрлілігін, олардың қазіргі әлемдегі рөлін талдайды. Курс студенттерге туған өлкенің топонимикасын зерттеу үшін білімі мен дағдыларын дамытуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Географияны оқыту әдістемесі

    Курс географиялық білім берудің мақсаттары мен міндеттерін, құрылымын, мазмұнын меңгеруге бағытталған. Курс студенттердің болашақ география мұғалімі ретінде қалыптасуға қажетті негізгі білім мен дағдыларды дамытуға көмектеседі. Студенттер географияның мектеп курсы мазмұны бойынша замануи әдіс-тәсілдерді пайдаланып қысқа мерзімді жоспарын жасайды, қалыптастырушы және жиынтық бағалау үшін Блум таксономиясы негізінде бағалау критерийлер мен тапсырмаларын құрастырады, сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыс жұмыстардың әзірлемесін дайындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Тарихты оқыту әдістемесі

    Бұл курс қазіргі кезеңдегі тарихи білім беру саласының даму үрдістері мен перспективаларын қарастыру мүмкіндігін ұсынады. Студенттер әлеуметтік маңызы бар проблемалар мен процестерді ғылыми тұрғыдан талдайды, тарихи білімді берудің формаларын, тәсілдерін, құралдарын зерттеуде әдістерді қолданады, оқу процесін ұйымдастырады, заманауи білім беру технологияларына ие болады, көпшілік алдында сөйлеудің кәсіби лексикасын сауатты қолданады. Курс студенттерге болашақ тарих мұғалімінің теориялық, оқу-әдістемелік дайындығы қажеттілігін қалыптастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті арттыру, оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуді тереңдету және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және білім алушыларды немесе оқушыларды бағалауға тартуға қабілетті; Мазмұны: бағалаудың әртүрлі технологиялары, принциптері, кезеңдері, олардың білім саласын бағалау құралдары (оның ішінде формативті және жиынтық бағалау және өзін-өзі бағалау, өзара бағалау және т. б.), бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістері (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау), оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін, даму жүйелерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулер және инновация

    Болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білім алады, мұғалімнің білімі мен кәсібін жетілдіру мақсатында оқытудың инновациялық тәсілдерін игереді, сондай-ақ білім алушыларды оқыту мен басқарудың әртүрлі салаларында этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулер жүргізеді. Мұнда инновациялық тәсілдер ұғымы жаңашыл, тиімді және шығармашылық негіздегі әдістер мен технологияларды оқыту процесіне енгізу арқылы білім беру жүйесін заманауи талаптарға сәйкестендіруге бағытталған шешімдерді білдіреді. Бұл ұғым оқытудың дәстүрлі модельдерінен ерекшеленіп, тәжірибеге негізделген, эксперименттік және сындарлы ойлау әдістерін қолдану арқылы педагогикалық ортада өзгерістер мен жаңалықтарды енгізуді көздейді. Курс студенттерді мұғалімнің кәсіби дамуының маңызды құралы ретінде педагогикалық зерттеулердің негіздерімен таныстырады. Оған педагогикалық зерттеудің негізгі әдістері – сандық, сапалық және аралас тәсілдер, сонымен қатар білім беру саласындағы ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдері (мәселені тұжырымдаудан нәтижелерді талдауға дейін) кіреді. Сонымен қатар, курс заманауи зерттеу тәсілдеріне (Lesson study, Action research, Case study, Mixed methods research) назар аударады. Ғылыми әдебиеттерді сыни тұрғыдан талдауға, зерттеу сұрақтарын нақты тұжырымдауға, деректерді жинау мен талдау үшін ең қолайлы әдістерді таңдауға, сондай-ақ зерттеу қызметіндегі этикалық принциптерді сақтауға ерекше мән беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл курста болашақ мұғалімдер оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсінеді және оларды оқу жағдайында ескереді. Болашақ мұғалімдер тиісті ақпараттық-коммуникациялық технологияны, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға білім беруге қолдау көрсетуді үйренеді. Сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ерекше білім беру қажеттіліктері бар бар білім алушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазу

    Бұл курста студенттер құжаттарды ғылыми және академиялық стильде жазуға үйренеді. Сондай-ақ құжаттарды академиялық жазудың ерекшеліктерін: стиль, тіл құрылымы және форматын меңгереді. Курста студенттер академиялық жазудың процессін, жоспарлау, зерттеу, сауатты жазу, редакциялау және түзету жұмыстарын игереді. Студенттер ғылыми мақалалар, эсселер, зерттеу жұмыстарын, баяндамалар және басқа да академиялық құжаттарды жазудың принциптері мен әдістерін меңгереді. Плагиат және академиялық адалдық: әдеп нормалары және плагиаттан сақтану жолдарын меңгереді. Рецензиялау және өз жұмысын бағалау: Жұмысқа сын көзбен қарап, жақсарту, дамыту әдістерін игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ХIХ-XXIғ. Торғай өңірінің әлеуметтік-экономикалық даму тарихы

    Курс тыңдаушыларға Торғай өңірінің әлеуметтік-экономикалық даму тарихының кең панорамасын ұсынады. Студенттер ХІХ-ХХІ ғасырлардағы Торғай өңірінің әлеуметтік-экономикалық даму ерекшеліктерін, тарихын талдайды, осы кезеңдік кезеңдегі оқиғаларға сыни тұрғыдан баға береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орта білім беру мекемелерінде ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізу

    Курс барысында студенттер орта білім беру ұйымдарында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің негізгі кезеңдерін меңгереді. Студенттер ғылыми қызметтің негізгі түрлерімен және орта білім беру саласындағы ғылыми зерттеу жобаларын іске асыру ерекшеліктерімен танысады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізгі кезеңдерін меңгереді; ғылыми қызметтің ерекшеліктерін және олардың орта білім беру мекемелерінің қызметіне әсерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Курс тиімді оқыту мен оқыту үшін сандық әдіснамаларды шығармашылық тұрғыдан дамытуға және қолдануға бағытталған. Студенттер жасанды интелект дағдыларын игереді, оның ішінде ChatGPT, Open AI, QazGPT цифрлық платформалармен визуализация жасауды меңгереді. Оқу және оқыту платформаларын (Quizizz, PadLet, Google) қолданады.classroom, AR-books), сонымен қатар, "face-to-face", "blended" және "online" оқыту стратегияларын сауатты ұштастырады, төрт кезеңді процеске (жобалау/салу/оқыту/қайта қарау) сәйкес онлайн-курстың мазмұнын ұйымдастырады, құрылымын жобалайды және әзірлейді. Курс студенттерге қолайлы және қауіпсіз оқу ортасын құру үшін онлайн-студенттердің табиғаты туралы түсінік алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дүниежүзінің экономикалық географиясы

    Курс дүниежүзінің тұтас, жекелеген аймақтары, жеке елдеріндің экономикасын мен халықтың дамуы және орналасу зандылықтарын зерттеуге бағытталған. Студенттер дүниежүзілік экономика салаларының сипаттайды, елдер мен аймақтардың табиғи ресурстармен қамтамасыз етілуін зерттейді; білім алушы қазіргі экономикалық, әлеуметтік және саяси географияның ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларын бағдарлауын көрсетеді. Әлем елдерінің экономикалық қатынастарын, дипломатиялық байланыстарын зерделейді. Қазіргі демографиялық, этникалық және геоэкономикалық мәселелерді локальдық, аймақтық және ғаламдық тұрғыдан талдайды. Курста халықаралық ұйымдар мен қатынастар, қазіргі әлемнің даму сатысына баға беріп, Қазақстанның дүниежүзілік экономикадағы орнын сипаттауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаңа және қазіргі заманғы Қазақстан тарихы

    Курс Қазақстандағы қазақ этносының, мемлекеттік-құқықтық жүйенің, шаруашылықтың, мәдениеттің, қоғамдық және әлеуметтік қатынастардың пайда болуы мен дамуын тарихтың түрлі кезеңдерінде зерделеуге бағытталған. Студенттер тарихи оқиғаларға талдау жасайды, өздері таңдайды және тарихи фактілерді таңдайды. Курс Қазақстан аумағындағы жетекші үрдістерді, түйінді фактілерді, құбылыстар мен процестерді оның тарихы бойында түсінуге және талдауға, әртүрлі дереккөздерден ақпаратты анықтауға және алуға; түйінді мәселелер бойынша сөз сөйлеулерді, ғылыми мақалаларды және баяндамаларды дайындауға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылармен ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыру

    Пән аясында студенттер оқушылармен тарихи зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу бойынша білім мен дағдыларды талқылайды. Мектептің тарих бағдарламасы аясында қолданылатын ғылыми зерттеулердің негізгі құралдарын анықтайды. Тарихи дереккөздерді талдау әдістері, оның ішінде тарихи дереккөздерді өңдеудің сандық әдістерін менгереді. Курс нәтижесінде студенттер зерттеулерге негізделген қорытынды жасауды, оларды жазбаша және ауызша хабарлау қабілеттерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның әлеуметтік және экономикалық географиясы

    Курс Қазақстан Республикасының экономикалық әлеуметтік жағдайы даму тенденциясы географиялық орналасу ерекшелігін зерттеуге бағытталған. Студенттер Қазақстанның экономикалық географиялық жағдайын талдайды, Қазақстанның ресурстары және табиғи жағдайын, халықтың өсу динамикасын, шаруашылығын сипаттайды, адам потенциалының даму индексін сыни тұрғыдан бағалайды, сандық және сапалық географиялық деректерді өндейді және талдайды. Курс Қазақстанның индустриалды инновациялық даму бағыттарын анықтауға және ғылыми жобалық жұмыстарды әзірлеуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Еуропа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заманғы тарихы

    Курс студентке әлемдік қоғамдастықтағы еуропалық және американдық елдердің орны мен рөлімен танысуға мүмкіндік береді; жаңа және қазіргі уақыттағы Еуропа мен Америка елдеріндегі тарихи оқиғаларды талдауға көмектеседі. Студенттер ХХ ғасырдың 30-жылдарында әлемдік экономикаға баға береді. олар бірінші және екінші дүниежүзілік соғыстың себептерін, барысы мен нәтижелерін қарастырады, ХХ ғасырдың тарихи тұлғаларының рөлін, ХХІ ғасырдың басындағы әлемдік саясаттағы Еуропа мен Америка елдерінің рөлін анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Геосаясат

    Пән геосаяси теорияның негізгі қағидаларын, әдістерін, қазіргі заманғы геосаясаттың ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, ғаламдық саяси жағдайдағы геосаясаттың ерекшеліктері туралы білімін қалыптастырады. Білім алушылар геосаясаттағы саяси географияның тұжырымдамасын, мемлекеттің территориялық мәселлесі мен шекарасын, табиғи және адам ресурсатрын тиімді пайдаланудың түрлері мен мәнін меңгереді. Студенттер әлемдегі саяси оқиғалардың өзгеруін, көптеген елдердің халықаралық, аймақтық мәселелерінің туындау факторларын зерттейді. Отандық және шетел ғалымдардың саяси идеяларын талқылайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Әлемдік тарихнама және деректану

    Бұл курс тарихи білім мен тарих ғылымының дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, сондай-ақ Деректанудың ғылым ретінде даму кезеңдерін зерттеуге ұсынады. Студенттер дереккөздерді жүйелейді, дереккөздердің түрін анықтайды, дереккөздік талдау жүргізеді, ақпаратты іздеу, шолулар, аннотациялар жасау, мәліметтер базасымен және ақпараттық жүйелермен жұмыс жасау технологияларын қолданады. Курс студенттерді ғылыми-зерттеу, педагогикалық қызметке дайындауға, тарихи танымның қарапайым әдістерін, негізгі тарихи дереккөздермен және зерттеу әдебиеттерімен жұмыс істеу дағдыларын игеруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Геоэкономика және елтану негіздері

    Курс - геоэкономиканың ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларын сипаттайды, негізгі ұғымдарын сараптап, геоэкономиялық стратегия және кеңістік, геоэкономикалық зерттеу нысандары туралы білімдерін қалыптастырады. Дүние жүзі елдерінің территориялық аумақ, шекара жағдайын сипаттайды, геосаяси бағытына баға береді. Елдер мен аймақтардың экономикалық дамуын салыстырып анализ жасайды, әлеуметтік-экономика тұрғысынан баға береді. Аймақтар бойынша экспорт және импорт саясатын талқылайды, Елдердің халықаралық ұйымдармен геоэкономикалық байланысын сараптайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • ХХ ғғ. Еуропа елдерінің саяси және экономикалық дамуы

    Бұл курс студенттерге ХХ ғасырдағы Еуропа елдерінің саяси және әлеуметтік-экономикалық тарихының кең панорамасын ұсынады. Студенттер Еуропа елдерін жартылай тұрақтылық және әлемдік экономикалық дағдарыс жағдайын талқылайды. Олар 1937-1939 жылдары дүниежүзілік соғыстар мен Еуропада тоталитарлық жүйенің құрылу мәселелерін қарастырады. Екінші дүниежүзілік соғыс кезіндегі Еуропадағы саяси дағдарыс жағдайын, қырғи қабақ соғыс мәселелерін қарастырады. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Германия, Ұлыбритания, Францияның рөлін қайта қарастыру, сондай-ақ Шығыс Еуропадағы төңкерістердің нәтижелерін тарихи деректер арқылы талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның рекреациялық географиясы

    Курста Қазақстанның рекреациялық аймақтар дамуының деңгейі мен шаруашылықтарын қарастырады. Студенттер территориялық рекреациянық жүйенің құрамдас компоненттері (басқару бөлімі, жүйенің инфроқұрылымы, қызмет көрсетушілер, демалушылар) жағдайын сипаттайды, Қазақстанның дүниежүзіндегі халықаралық туризім инфроқұрылымдық қозғалыс саласының даму жолын анықтайды, Қазақстанның рекреациялық аумақты дамытудың әлемдік тәжірибесін сипаттайды. Курс экскурсия және туризм бағытындағы бағдарламаларды жасауға көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Геоинформатика және географиялық ақпараттар жүйесі негіздері

    Бұл курс географиялық ақпаратты алу, жинақтау, өңдеу, көрсету қағидаларын, әдістері мен технологияларын жобалауға бағытталған. Студенттер географиялық ақпараттық жүйелерді мақсатына, тақырыптық бағытталуына қарай жіктейді, географиялық деректер базасын жүйелейді, талдайды, алынған ақпарат пен қорытындыларды әртүрлі графикалық нұсқада көрсетеді, оқу тапсырмаларын шешуде графикалық редактор түрлерін ажыратады, ГАЖ технологиясын меңгеріп геоақпараттық платформалармен жұмыс жүргізіп, геокеңістік сандық жүйенің материалдық мәліметтер базасын құра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогтың білімін бағалау практикумы

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан тарихнамасы және деректану

    Курс ежелгі және ортағасырлық кезеңнен қазіргі уақытқа дейінгі Қазақстан тарихы бойынша негізгі тарихнамалық дереккөздерді зерделеуге бағытталған. Курс студенттерге дереккөздердің дұрыстығын, оларды таңдау критерийлерін, беделін анықтауға мүмкіндік береді. Студенттер дереккөздердің рөлін қайта қарастырады және Қазақстан тарихы бойынша тарихнамалық деректерді сыни бағалайды, дереккөздерді жіктейді, мерзімді баспасөз материалдарына дереккөз ретінде түсініктеме береді, тарих ғылымының дамуындағы дереккөздердің рөлін қайта қарастырады, ғылыми зерттеулер мәселесі бойынша өз ұстанымын дәлелдейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби деңгейде география және тарих пәндері бойынша теориялық білім мен түсініктерін қажетті көлемде қолданады, география мен тарих саласындағы мәселелерді шешеді, білім алушылардың жеке ерекшеліктеріне анализ жасайды
  • Географиялық карталармен және тарихи деректердегі байланыстарды түсіне отырып жұмыс істеудің практикалық дағдылары қалыптасады, географиялық және тарихи дерек көздерге зерттеу жүргізеді. Географиядағы, тарихи кезеңдеріндегі проблемаларды, оқиғаларды, идеялар мен теорияларды сыни бағалайды және түсіндіреді.
  • Қазақстан Республикасының білім саласындағы құқықтық құзыреттілігі қалыптасады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-әрекеттерді игереді. Адал азамат құндылықтарын, экологиялық мәдениет және іскерлік, кәсіпкерлік негіздерінде өзінің педагогикалық этикасы қалыптасады. Тұрақты дамудың тенденцияларын меңгереді.
  • Оқу үрдісінде, кәсіби қызмет саласында заманауи ақпараттық және цифрлық технологияларды пайдаланады. Білім саласында жасанды интелектті меңгеріп, АКТ, геоақпараттық технология түрлерімен, білім берудегі платформалармен, электронды карталармен жұмыс істеу дағдыларын игереді және өзінің кәсіби дамуын жоспарлайды.
  • География және тарих пәндері бойынша инновациялық оқыту әдістерін меңгереді, кәсіби оқу-бағдарламалық құжаттарға сараптама жасай алады, кері байланыс арқылы талдау жүргізеді. Өз білімдерін күнделікті тәжірибеде тиімді қолданады, өзінің білім деңгейін критериалды бағалау жүйесімен бақылайды, қарым-қатынасты талапқа сай жүзеге асыруда кәсіби дамуы үшін алдына жаңа мақсаттар қоя алады;
  • Оқу және тәрбие процесінде психологиялық-педагогикалық сараптама жүргізеді, ұлттық мұраларға негізделген оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастырады, Әлеуметтік, мәдени, этикалық және ғылыми пайымдауларды қалыптастыру үшін ұлттық құндылыққа негізделген білім деңгейлерін меңгереді.
  • Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып салауатты, қолайлы және қауіпсіз білім беру ортасын жасайды, қоғам мен қоршаған орта арасындағы әрекеті мен байланыстарды экология тұрғысынан сараптайды. географиялық және тарихи зерттеулер бойынша бақылаулар мен эксперименттердің нәтижелерін талдайды.
  • Әлемнің географиялық, тарихи үдерістерін жүйелі түрде сипаттайды, тарихи оқиғалардың өңірлік және жергілікті себеп-салдарлық байланыстарын белгілейді, Географиялық және тарихи дереккөздеріне аналитикалық шолу жүргізеді, дүниежүзі елдерінің геосаяси және геоэкономикалық жағдайларына сыни талдай алады.
  • Алдыңғы қатарлы білімге негізделген география және тарих саласындағы ғылым мен білім түсініктері қалыптасады, ғылыми және жобалық зерттеулерді ұйымдастыру арқылы білім алушылардың ғылыми әлеуеті жоғарылайды. Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін біледі және дамытады.
Top