Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01706 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Орфография және пунктуация

    Пәннің мақсаты – орыс емлесінің фонемалық негізін, орфографиядағы "морфологиялық принципті" зерттеу. Тиісті атаулардың емлесі, екпінмен тексерілетін және тексерілмейтін дауысты дыбыстардың емлесі, ауыспалы дауысты дыбыстар, префикстердің емлесі, дауысты және дауыссыз дауыссыз дыбыстардың емлесі, септік жалғаулардың емлесі, күрделі зат есімдердің емлесі, етістіктің жалғаулары зерттеледі. Пәнді игеру нәтижесінде дұрыс жазу, дұрыс айту дағдылары, ауызша және жазбаша тілде жұмыс істеу барысында грамматикалық ережелерді қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогика

    Практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеру; педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік білімдерін көрсету, олардың қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл біліміне кіріспе

    Пәннің мақсаты – студенттерді тіл туралы ғылымның пәні мен міндеттерімен, қазіргі лингвистиканың құрылымымен, тіл білімінің негізгі бөлімдерімен таныстыру; негізгі лингвистикалық ұғымдар, негізгі лингвистикалық терминология туралы түсінік қалыптастыру; лингвистикалық ғылымның жекелеген бөлімдері бойынша курстарды одан әрі тереңдетіп оқу үшін қажетті тіл туралы негізгі мәліметтерді хабарлау; студенттерді лингвистикалық ғылымның пәндерін одан әрі оқуға дайындау. цикл. Тілдің аспектілері мен тіл білімінің бөлімдері зерттелетін болады. Тілдің мәні. Тілдің пайда болуы және оның даму кезеңдері. Тілдердің жіктелуі. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушыларда қажетті құзыреттер, қазіргі орыс тілі курсын игеру нәтижесінде қалыптастырылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тіл білімінің философиялық негіздері

    Пәннің мақсаты – ежелгі дәуірден қазіргі кезеңге дейінгі тілді философиялық тұрғыдан түсіну. Келесі мәселелер зерттеледі: орта ғасырлардағы тіл философиясы, Ренессанс және қазіргі заман тілдерін философиялық тұрғыдан түсіну, 18-19 ғасырлардағы тілді философиялық тұрғыдан түсіну, В. Фон Гумбольдт, А. А. Потебнядің лингвофилософиялық тұжырымдамасы. 20 ғасырдың басындағы тіл философиясы, лингвистикадағы қазіргі ғылыми парадигма. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушыларда ежелгі дәуірден қазіргі кезеңге дейінгі тіл білімінің негіздерін салыстырмалы талдау дағдылары қалыптастырылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім беру психологиясы

    Пәннің мақсаты – студенттерде заманауи білім беру процесінің психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, оқыту жағдайында тұлғаның танымдық процестерін, жеке ерекшеліктерін зерттеу, психологиялық қолдау құралдарын меңгерту және тәжірибеде психологиялық білімді қолдану дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: білім беру процесін психологиялық қамтамасыз ету, қазіргі білім берудің психологиялық принциптері, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері, оқу іс-әрекетін ынталандыру, педагогикалық қарым-қатынас психологиясы, білім беру ортасындағы тұлғаның қалыптасуы мен дамуы, білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігі, мұғалімнің эмоционалды денсаулығы. Оқыту нәтижелері: білім беру психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсете біледі; білім алушылардың мотивациясына, үлгерімі мен мінез-құлқына әсер ететін факторларды анықтайды; білім беру ортасында психологиялық әдіс-тәсілдерді қолдана алады; білім алушылардың мінез-құлқын психология тұрғысынан талдап түсіндіреді; педагогикалық қарым-қатынас техникасы мен білім алушыларды психологиялық қолдау құралдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел әдебиеті антика - ХІХ ғасыр

    Пәннің мақсаты-19 ғасырдағы ежелгі, ортағасырлық және әдебиеттегі теориялық білімді игеру. Зерттелетін болады: ежелгі әдебиет, ерте және жетілген орта ғасырлар (эпос), орта ғасырлардағы шетел әдебиеті: рыцарлық әдебиет, қалалық және халық әдебиеті, Ренессанс: Италия, Франция, Англия әдебиеті, классицизм эстетикасы, ағартушылық реализм, сентиментализм, романтизмге дейінгі эстетика, романтизм типологиясы: ағылшын, француз, неміс, американдық. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер ежелгі, ортағасырлық, 19 ғасыр әдебиеті саласындағы білімдерін көрсете алады, осы кезеңнің әдеби бағыттарын жіктей алады, әртүрлі дәуірлердің әдеби процестерін салыстыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ХІХ ғасырға дейінгі орыс әдебиеті

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың отандық әдебиеттің пайда болу кезеңінен ХІХ ғасырға дейінгі дамуы туралы, жалпы тарихи-әдеби процестің негізгі заңдылықтары және оның жекелеген кезеңдерінің ерекшелігі туралы түсініктерін тереңдету. Келесі мәселелер зерттеледі: орыс ауызша халық шығармашылығы: фольклордың ерекшелігі, жанрлық жүйе, әдеби даму заңдылықтары, ежелгі орыс әдебиетінің эстетикалық мәнін анықтау, өмір жанрын ХУП в. - ның күнделікті және сатиралық әңгімесіне айналдыру. орыс әдебиеті хуш ғасыры: классицизмнің эстетикалық принциптері, сентиментализмнің көркемдік жүйесі, ағартушылық реализм. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар әдеби процестің әртүрлі кезеңдерінде (экономикалық, саяси және әлеуметтік-мәдени тәртіп факторларын ескере отырып) қысқаша жалпыланған сипаттамасын беруді, сондай-ақ оның дамуының жекелеген кезеңдерінде орыс әдебиетінің негізгі ерекшеліктерін қысқаша сипаттауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу мәдениеті және стилистика

    Пәннің мақсаты-сөйлеу мәдениетін игеру және орыс тілінің функционалды стильдерін зерттеу. Іскерлік қарым-қатынас мәдениеті, стилистиканың негізгі ұғымдары мен категориялары зерттелетін болады. стилистикалық норма, өрнек жоспары және стильдегі мазмұн жоспары, кітап функционалды стильдері (ғылыми, публицистикалық, ресми іскерлік), олардың тілдік ерекшеліктері мен жанрлары, тілдің сөйлеу стилінің тілдік ерекшеліктері. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер әртүрлі коммуникативті жағдайларда қарым-қатынас мәдениетін көрсетеді. Сөйлеу жағдайын жасау үшін сөйлеу құралдарын таңдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттануға кіріспе

    Пәннің мақсаты – әдебиет пен фольклор тарихын одан әрі зерттеу үшін қажетті ұғымдар мен терминдер жүйесін қамтитын теориялық білімді игеру, көркем шығарманы талдаудың ғылыми принциптерін игеру. Мен әдеби түрлер мен жанрларды, шығарманың идеялық-тақырыптық мазмұны мен құрылымын, көркем шығарманың тақырыбы мен мәселелерін, эпостағы, лирикадағы және драмадағы материалды ұйымдастыруды зерттеймін. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар әдеби терминдермен жұмыс істеуді үйренеді; әдеби шығарманы формасы мен мазмұнының бірлігінде талдайды; көркем шығарманың поэтикалық тілін сипаттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем мәтін поэтикасының негіздері

    Пәннің мақсаты – поэтиканың негізгі ұғымдары мен принциптері туралы түсінік қалыптастыру, әртүрлі жанрлар мен стильдердің көркем мәтіндерін талдау және түсіндіру дағдыларын дамыту. Поэтиканың негізгі элементтері оқытылады: композиция, сюжет, кейіпкер, стиль және тіл; көркем мәтіннің жанрлық ерекшеліктері (проза, поэзия, драма); метафора, символ, аллегория және т.б. сияқты әдеби құралдардың қызметі мен рөлі. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер: көркем мәтіндегі поэтиканың негізгі элементтерін анықтап, талдай алады; шығармалардың стильдік және жанрлық ерекшеліктерін анықтай отырып, терең интерпретациялауды жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс-қазақ әдеби байланыстары

    Пәннің мақсаты – орыс және қазақ әдебиетінің өзара әсерін зерттеу және осы өзара әрекеттесуге ықпал ететін мәдени және тарихи жағдайларды талдау. Мыналар зерттеледі: орыс-қазақ әдеби байланыстарының тарихи алғышарттары; орыс және қазақ әдебиетінің өзара байланысының негізгі кезеңдері мен формалары. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер орыс-қазақ әдеби байланыстарына мәдени-әлеуметтік және саяси факторлардың әсерін бағалай алады, екі дәстүрдің жазушыларының шығармаларын өзара әсерлерін ескере отырып талдай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы

    ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Орыс әдебиетінің пропедевтикалық курсы

    Пәннің мақсаты – отандық классиктердің прозадағы, поэзиядағы, драматургиядағы ең маңызды көркем шығармаларын ретроспективті және перспективалық тұрғыдан қарастыруға байланысты ғылыми-сыни, өмірбаяндық, басқа материалдарды игеру. Келесі мәселелер зерттеледі: әдеби түрі, әдеби жанр. Кейіпкер жүйесі, автор және кейіпкер. Баяндаушы, баяндаушы, автор. Мектептегі және университеттегі әдебиетті оқыту курсындағы көркем шығарманы талдау. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушыларда көркем шығарманың идеялық-тақырыптық аспектісін, кеңістіктік-уақыттық құрылымын, көркем шығармадағы субъект пен объектіні, көркем шығарманың мотиві мен бейнесін, жанрлық-рулық сипаттамасын айқындау дағдылары қалыптастырылатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сөзжасам және морфология

    Пәннің мақсаты – сөзжасамның ерекшеліктерін зерттеу: морфемика, морфонология және лексикалық туынды құралдар, морфемалар, олардың түрлері, сөздегі орны, лексикалық-грамматикалық мағынасы, қолдану дәрежесі, морфология. Сөздің грамматикалық қасиеттері зерттеледі. Сөздердің лексикалық-грамматикалық категориялары ретінде сөйлеу бөліктері. Сөзжасам, сөзжасам түрлері. Сөздің морфологиялық құрамы. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушыларда сөзжасамдық және морфологиялық талдау, мофрологиялық және сөзжасамдық талдау дағдылары қалыптастырылатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Фонетика, лексика

    Пәннің мақсаты – фонетика, жалпы фонетика, сипаттамалық фонетика, салыстырмалы фонетика, Тарихи фонетика. Келесі ұғымдар зерттеледі: адамның сөйлеу аппаратының құрылымы. Сөйлеу дыбыстары. Фонема ұғымы. Сөйлеу ағынын дыбыстарға, буындарға, сөздерге бөлудің жалпы принциптері. Лексика және фразеология. Сөздің лексикалық мағынасы. Сөздің семантикалық өзгеруі. Омонимдік парадигматика. Синонимдік парадигма. Антонимдік парадигма. Семантикалық өрістің құрылымы. Пәнді игеру нәтижесінде келесі дағдылар қалыптасады: дұрыс айтылу, сөздердің лексикалық мағыналарын, синонимдерді, антонимдерді, паронимдерді ажырата білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Орыс әдебиетінің практикалық курсы

    Пәннің мақсаты – орыс әдебиетіндегі негізгі бағыттарды, ағымдарды, олардың жанрлық әртүрлілігін, тақырыптарын, поэтика мәселелерін-эстетикалық және мәдени-тарихи тұрғыдан зерттеу. Мен әдеби жыныстарды, түрлер мен жанрларды зерттеймін. Верификация негіздері. Баяндаушы және автор, автор және кейіпкер. Сюжет пен композиция, сюжет және сюжет. Драмалық шығарманың құрылымы. Әдеби талдаудың құрылымдық деңгейлері: портрет, пейзаж, тақырып, идея, көркем деталь, хронотоп, түс түрі, атаулы номинация және т. б. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушыларда орыс классиктерінің шығармаларын әдеби талдау дағдылары, әртүрлі әдеби бағыттар аясында жазылған шығармаларды сүйемелдеу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық

    Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жай-күйін, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлін зерделеу, білім алушылардың өз қызметін бақылау және бағалау қабілетін қалыптастыру, функционалдық сауаттылық пен кең ауқымды дағдыларды қалыптастыру бойынша оқыту үдерісінде туындайтын қиындықтардың себептерін анықтау және жою. Критериалды бағалау технологиясының моделі, бағалау принциптері, кезеңдері мен құралдары, білім беру нәтижелерін бағалаудың жас критерийлері зерделенетін болады. Пәнді игеру барысында жас ерекшеліктеріне сәйкес білім алушылардың білімін критериалды бағалау дағдылары қалыптастырылатын болады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ХХ ғасырдағы шетел әдебиеті

    Пәннің мақсаты-ХХ ғасырдың шетел әдебиетін сипаттау. Қалыптасудың бастаулары мен дамудың негізгі кезеңдері, тарихи және мәдени дәуірдің ерекшелігі, реализм, натурализм, модернизм, ХХ ғасырдың шетел әдебиетіндегі символизм, экзистенциализм, Батыс Еуропа мен АҚШ әдебиеті, Латын Америкасы мен Жапония әдебиеті, Шетел әдебиетіндегі постмодернизм зерттелетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер теориялық білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын іс жүзінде көрсете алады, ХХ ғасырдағы шетел әдебиетінің үрдістерін жіктей және түсіндіре алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс тілін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты - орыс тілін ғылым ретінде оқыту әдістемесін зерттеу. Орыс тілі әдістемесінің тарихи дамуы, Орыс тілі оқу пәні ретінде, орыс тілін оқыту құралдары, фонетика мен графиканы зерттеу әдістемесі, лексика мен фразеологизмдерді зерттеу әдістемесі, морфемика мен сөзжасамдарды зерттеу әдістемесі, морфологияны зерттеу әдістемесі, синтаксисті зерттеу әдістемесі зерттелетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер теориялық білімді қолдану тәжірибесінде ақпаратты, идеяларды, мәселелер мен шешімдерді жеткізе алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты-мектепте әдебиетті оқытудың инновациялық әдістерін игеру. Зерттелетін болады: әдебиет шығармаларын рухани-эстетикалық қабылдау, көркем мәтіндегі сөз сезімі, әдебиеттану ұғымдарының міндетті минимумы. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер әдеби шығармаларды көркем-эстетикалық оқу дағдыларын көрсете алады; қалыптасқан сезім мәдениетіне сүйене отырып, көркем мәтінді тәуелсіз рухани-эстетикалық түсінуге оқушылардың алғашқы дайындығы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ХІХ ғасырдағы орыс әдебиетінің көркемдік жүйесі

    Пәннің мақсаты - білім алушылардың әдебиеттің ерекшеліктері туралы білімдерін тереңдету, маңызды құрылымдардың бірі ретінде, көркем шығармашылықтың әлеуметтік-тарихи және эстетикалық табиғаты туралы. Х1Х ғасырдағы орыс әдебиетінің шығармаларындағы романтизм мен реализмнің эстетикалық белгілері зерттелетін болады. Х1Х ғасырдағы орыс әдебиетінің жанрлық және жалпы ерекшелігі: өлеңдердегі роман, прозадағы өлең, роман-эпос, интеллектуалды эксперименталды роман, полифониялық роман, философиялық-психологиялық роман. Әлеуметтік-тұрмыстық драма, әлеуметтік-психологиялық драма, лирикалық комедия. Махаббат лирикасы, философиялық лирика, пейзаждық лирика. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар зерттелетін туындыларды олардың формасы мен мазмұнының бірлігін ескере отырып, көркемдік-эстетикалық құбылыстар ретінде талдауды үйренеді; шығарманы оның білім беру және тәрбиелік әлеуетін анықтай отырып, нақты тарихи және жалпыадамзаттық аспектілердің бірлігінде қарастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • ХІХ ғасырдағы орыс әдебиеті

    Пәннің мақсаты – орыс әдебиеті тарихы саласындағы негізгі білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру; студенттердің орыс әдебиеті тарихын зерттеуге тұрақты танымдық қызығушылығы және олардың жалпы филологиялық мәдениетін дамыту. ХІХ ғасырдың 1-жартысындағы орыс әдеби процесінің негізгі тенденциялары, Пушкин, Лермонтов, Гоголь шығармаларындағы романтизм және реализм, Х1Х ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетіндегі реализмді бекіту, Орыс әңгімесі мен орыс романы, интеллектуалды эксперименттік роман, полифониялық роман, роман-эпос, Пейзаж, махаббат және философиялық Гүлдену зерттелетін болады лирика. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер нақты жазушылардың шығармашылығына егжей-тегжейлі және қысқаша сипаттама беруді үйренеді, олардың әрқайсысын бірегей тұлға ретінде ұсынады, зерттелген мәтіндерді әдеби терминдермен талдау барысында жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқыту тәжірибесіндегі цифрлық технологиялар

    Курстың мақсаты студенттерді орыс тілі мен әдебиетін оқыту үдерісінде тиімді пайдалануға болатын негізгі цифрлық технологиялармен таныстыру. Өтілетін тақырыптар интерактивті оқу материалдарын құрудың заманауи құралдары мен платформаларын, білім беру үдерісіне цифрлық ресурстарды интеграциялау әдістерін, сонымен қатар қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру және цифрлық технологияларды қолдану арқылы нәтижелерді бағалау тәсілдерін қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер оқытудың тиімділігін арттыру үшін цифрлық технологияларды қолдана алады, интерактивті тапсырмалар мен ресурстарды жасайды және заманауи білім беру тенденцияларын ескере отырып, әдістемелік тәсілдерін бейімдейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • "Толық адам" ілімі

    Пәннің мақсаты - Абайдың «Толық адам» ілімі ауқымында түркі руханиятындағы ізгілік ілімдерінің алғышарттарымен, тарихи негізді жүйесімен, туындау, даму тенденцияларымен таныстыру; Ұлттық модельдегі құндылықтық нормалар мен олардың насихатталу жайын дәйектеп, саралау; «Толық адам» ілімінің тұлғалық, қоғамдық дамудағы рөлін түсіндіру; «Толық адам» ілімі жүйесін қамтитын ғылыми категориялардың барысымен таныстыру; Аталған ілімнің рухани-интеллектуалдық бағыттағы концептуалдық рөлін нақтылы талдаулар мен теориялық дереккөздер желісінде айқындау; Абайдың рухани-шығармашылық мұрасындағы «Толық адам» ілімінің поэтикалық желісін талдаудың әдістерін, технологияларын үйрету. «Толық адам» ілімінің - қоғамды ізгілендіру бағытындағы ренессанстық сипатын ұғындыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму

    Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сөз тіркесі мен сөйлем синтаксисі

    Пәннің мақсаты – синтаксисті қазіргі орыс тілінің бөлімі ретінде зерттеу. Синтаксистің ресми құралдары зерттеледі. Синтаксистік қатынастар. Синтаксистік байланыстар. Синтаксистің семантикалық аспектісі. Сөз тіркесі. Екі бөліктен тұратын ұсыныс. Предикаттардың түрлері. Бір бөліктен тұратын ұсыныстар. Күрделі сөйлемдер. Күрделі ұсыныс. Талдау. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар қарапайым және күрделі: күрделі, күрделі, одақсыз және көпмүшелік сөйлемдермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар әдебиеті

    Пәннің мақсаты-әлемдік және қазақстандық балалар әдебиеті бойынша теориялық білімді игеру. "Балалар әдебиеті" және "балалар оқу шеңбері" ұғымдары, балалар оқуындағы ауызша халық шығармашылығы туындылары, ХІІ-ХУІІ ғасырлардағы балалар әдебиетінің дамуы, балалар әдебиеті 1 жыныс зерттелетін болады. Х1Х ғасыр, Х1Х ғасырдың 2-жартысындағы балалар әдебиеті, Кеңес дәуіріндегі балалар әдебиеті, қазіргі балалар әдебиеті. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер балалар әдебиетін оқу пәні ретінде түсіндіре алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Редакциялау негіздері

    Пәннің мақсаты-әр түрлі стильдегі мәтіндерді өңдеу дағдыларын игеру. Оқытылатын болады: редактордың мәтінмен, жұмыс жоспарымен жұмысының жалпы схемасы, кестелермен жұмыс істеу негіздері, библиографиялық тізімдерді, дәйексөздерді жобалау ережелері, әдеби шығарманы құру, тақырыптардың функциялары, зат есімдерді, сын есімдерді, сандарды, есімдіктерді, етістік формаларын қолдануды редакторлық бағалау критерийлері. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер әртүрлі стильдегі мәтіндерді редакциялау дағдыларын көрсетеді, зерттелетін салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Орыс әдеби тілінің тарихы

    Пәннің мақсаты-Орыс әдеби тілінің дамуының тарихи процесін зерттеу. Ежелгі Ресейдің әдеби тілі, XIV-XVII ғасырлардағы ұлы орыс ұлтының әдеби тілі, Орыс ұлттық тілінің қалыптасуы мен дамуы, жалпыұлттық орыс әдеби тілінің қалыптасуы, қазіргі кезеңдегі орыс тілі, Қазақстандағы орыс әдеби тілі зерттелетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер орыс әдеби тілінің даму кезеңдерін жіктей алады, белгілі бір тілдік фактінің пайда болу кезеңдерін анықтай алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • ХХ ғасырдағы орыс әдебиеті

    Пәннің мақсаты-ХХ ғасырдағы орыс әдеби процесінің сипаттамасы. Орыс әдебиетінің "Күміс ғасыры", Неоромантизм, 30-шы жылдардағы орыс әдебиеті, ҰОС және соғыстан кейінгі кезең әдебиеті, ХХ және ХХІ ғасырлардағы орыс әдебиетіндегі ең жаңа орыс әдебиеті, Модернизм және постмодернизм, ХХ ғасырдағы философиялық роман, Эпос және дистопия жанры зерттеледі. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер теориялық ұғымдарды жіктей және түсіндіре алады, алған білімдерін іс жүзінде қолдана алады, алған теориялық білімдерін кәсіби қызметте қайталай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәнерлеп оқу

    Курстың мақсаты – мәтінді көркем оқу және түсіндіру дағдыларын дамыту, көпшілік алдында сөйлеуде сенімділік пен көркемдік дағдыларды қалыптастыру. Мыналар оқытылады: мәнерлеп оқу негіздері: интонация, ырғақ, қарқын, үзіліс; эмоционалды бояу жасау үшін мәтінмен жұмыс істеу техникасы мен әдістерін; алаңдаушылықты жеңу және сахналық қатысуды дамыту жолдары; әртүрлі жанрларды (поэзия, проза, драма) оқуға және жеке орындаушылық стильде жұмыс істеуге машықтандыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер көркем мәтінді сеніммен, мәнерлеп оқып, олардың эмоционалдық байлығын, мағынасын жеткізе алады; шығарманың жанры мен мазмұнына қарай әр түрлі мәнерлеп оқу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шетелдегі орыс әдебиеті

    Курстың мақсаты – 20 ғасырда Ресейден қоныс аударған орыс жазушыларының шығармашылығын зерттеу, сондай-ақ олардың әлемдік әдебиет пен мәдени дискурсқа қосқан үлесін талдау. Мыналар зерттеледі: Орыс жазушыларының эмиграциясының тарихи жағдайлары мен себептері; шетелдегі орыс әдебиетінің негізгі бағыттары мен жанрлары; айдауда жазылған шығармалардың тақырыптары мен стильдік ерекшеліктері. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер орыс диаспорасының әдебиеті дамыған тарихи-мәдени контекстке баға бере алады; Ресейден тыс жерде болған орыс жазушыларының шығармаларын талдап, түсіндіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өлеңтану мәселелері

    Курстың мақсаты – өлеңнің поэтикалық формасының, құрылымы мен мазмұнының негізгі аспектілерін зерттеу және поэтика мен әдебиет теориясы саласында талдау дағдыларын дамыту. Мыналар оқытылады: верификацияның негізгі ұғымдары: ырғақ, метрика, рифма, шумақ; поэзияның алуан түрлерінің жанрлық және стильдік ерекшеліктерін; әр дәуірдегі поэзияның дамуына әсер ететін тарихи-мәдени жағдайлар. Бұл курсты аяқтағаннан кейін студенттер арнайы терминологияны қолдана отырып, поэтикалық шығармаларды бағалай және талдай алады. Өлеңдердің стильдік және метрикалық ерекшеліктерін түсініп, түсіндіру. Әр түрлі авторлар мен дәуірлер поэзиясындағы форма мен мазмұнның байланысын зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Заманауи мұғалімнің кәсіби бағдарлары

    Пәннің мақсаты-түлектерді кәсіби қызметке теориялық және практикалық дайындау. Білім беру реформасының философиялық аспектісі, білім беру үдерісіндегі білім мен құзыреттілік компоненті, ғылым мен ғылым моделі, Блум таксономиясы және "қарапайымнан күрделіге"принципі зерттелетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер алған теориялық білімдерін кәсіби қызметте қолдану мүмкіндіктерін көрсетеді, педагогикалық технологияларды шебер қолдана алады және педагогикалық қызметті жүзеге асыру тәсілдерін таңдай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жалпы тіл білімі

    Пәннің мақсаты - жалпы тіл білімінің пәні мен принциптерін зерттеу. Тіл білімі тарихының негізгі кезеңдері, тіл білімі теориясы, тілдерді зерттеу және сипаттау әдістері мен әдістері, тіл білімінің философиялық негіздері зерттелетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер тілдердің пайда болу теорияларын біле алады, тілдердің жалпы белгілерін жіктей алады, тілдік жүйелердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі әдеби процесс

    Пәннің мақсаты-қазіргі әлемдік әдеби процестің ерекшеліктерін, көркем мәтінді талдаудың заманауи тұжырымдамалары мен тәсілдерін сипаттау. Әлемдік әдебиеттердің, оның ішінде қазақстандық әдебиеттердің ерекшеліктері зерделенеді, қазіргі заманғы постмодерндік мәтіндердің белгілері жіктеледі. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер мәтіндерді талдау тәжірибесінде Қазіргі әдебиеттану құралдарын қолдана алады. Қазіргі заманғы жанрларды жіктеу және постмодерндік мәтіндердің жанрлық ерекшеліктерін анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Лингвистикалық ілімдердің тарихы

    Курстың мақсаты – лингвистика ғылымының негізгі даму кезеңдерін, негізгі теориялар мен концепцияларды және олардың тіл туралы қазіргі түсінікке әсерін зерттеу. Мыналар зерттеледі: тіл білімінің көне дәуірден бүгінгі күнге дейінгі дамуының негізгі кезеңдері; көрнекті лингвистер мен мектептердің үлесі (мысалы, структурализм, генеративті грамматика, функционалды лингвистика және т.б.); әртүрлі тарихи жағдайларда қолданылатын негізгі лингвистикалық теориялар мен әдістер. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер тарихи даму контекстінде әртүрлі лингвистикалық теориялар мен тәсілдерге баға беріп, талдай алады; лингвистикалық ойдың эволюциясына мәдени және әлеуметтік факторлардың әсерін түсіну; қазіргі лингвистикалық мәселелерді шешу үшін тарихи білімді қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат

    Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру

    Пәннің мақсаты-кәсіби қызметке дайындық кезінде студенттердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру. Келесі тақырыптар зерттелетін болады: функционалдық сауаттылық, мәтінмен көп деңгейлі жұмыс, пәнаралық және пәнаралық құзыреттілік, орыс тілі мен әдебиеті сабақтарындағы гендерлік аспект, оқу материалын алгоритмдеудің инновациялық тәсілдері. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер пәндерді оқыту практикасында одан әрі білім алуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларын көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әдебиет теориясы

    Пәннің мақсаты-әдебиеттанудың теориялық негіздерін зерделеу және практикада қолдану. Әдеби мектептер мен бағыттар, поэтиканың көркемдік форманың мазмұны туралы ғылым ретіндегі қазіргі заманғы мәселелері зерделенетін болады. Әдеби білім теориялық, құрылымдық аспектіде жинақталып, тереңдетілетін болады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер алған білімдерін практикада қолдана алады, әдебиет туралы идеяларды ауызша шығармашылық ретінде қалыптастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс тілінің тарихи грамматикасы

    Пәннің мақсаты-орыс тіліндегі тарихи өзгерістерді сипаттау және түсіндіру. Фонетикалық-фонологиялық, морфологиялық және синтаксистік жүйелердің Тарихи өзгеруінің негізгі заңдылықтары оның жазбаша және ауызша формаларында зерттелетін болады; ескі орыс және қазіргі орыс тілдеріндегі дыбыстар (фонемалар), грамматикалық формалар, синтаксистік құрылымдар тарихындағы осы заңдылықтардың нақты көріністері. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер қазіргі орыс тілінің құбылыстарына олардың пайда болуы мен дамуы тұрғысынан тарихи-лингвистикалық түсініктеме бере алады, ескі орыс мәтіндеріне тарихи-лингвистикалық талдау жасай алады, қазіргі орыс тілінің мәтіндеріне Тарихи түсініктеме бере алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы типологиясы

    Пәннің мақсаты-тілдерді салыстырмалы түрде зерттеу. Салыстырылатын тілдерде әмбебап және жеке, Лингвистикада және одан тыс салыстырмалы әдіс, лингвистикалық әмбебаптар, синхронды және диахрондық әмбебаптар, жеке семантикалық типологиялар, тілдердің контрастты талдауы зерттелетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер зерттелетін саладағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдана алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару.
  • Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешу мақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді.
  • Педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік білімдерін көрсету, қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеру, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру; критериалды бағалаудың негізгі принциптері мен мақсаттарын білу, оның дәстүрлі бағалау әдістерінен айырмашылығы, білім беру процесінде критериалды бағалаудың рөлін білу және оның оқыту сапасына әсері, оқу жетістіктерін бағалау үшін нақты және өлшенетін критерийлерді тұжырымдай білу, жетістіктің әртүрлі деңгейлерін ескеретін және бағалаудың объективтілігін қамтамасыз ететін бағалау айдарларын әзірлеу қабілеті.
  • Тілдік және әдеби мәселелерді терең түсінуді көрсетеді. Жазбаша және ауызша сөйлеуде, көркем шығарма тілінде лингвистикалық нормаларды қолдануды дәлелдей алады.
  • Филологиялық білімін көрсетеді, орыс және шетел әдебиетінде, фольклорда жинақталған рухани құндылықтарды бағалай алады, оқушылар ұжымында әдебиет арқылы адамгершілік құндылықтарды қалыптастыруға дайын.
  • Қазіргі орыс тілінде жаңа құбылыстарды түсінуге деген терең қызығушылықты көздейтін үздіксіз кәсіби дамуға дайын екендігін көрсетеді. Кәсіби қызметінде филологиялық білім беру саласындағы зерттеулердің нәтижелерін пайдаланады.
  • Кәсіби салада жаңашылдық пен инновацияға қабілеттілігін көрсетеді. Орыс тілі мен әдебиетін оқытуда жаңартылған әдістемелік құралдарды шығармашылық пайдалануға дайындығын көрсетеді.
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикалық және орфоэпиялық нормаларында бағдарлау. Қазіргі орыс тілінің лексикалық құралдарын қолдану саласында кең мүмкіндіктерді меңгерген, филология және гуманитарлық ғылымдардың жаңа салаларын игере отырып, өзінің сөздік қорын кеңейте алады.
  • Көркем мәтінді лингвистикалық талдауға және көркем шығарманы интерпретациялауға қабілетін көрсетеді. Ғылыми-зерттеу ізденісіне қызығушылық танытады, лингвистика мен әдебиеттануда ғылыми жаңалықтар ашуға қабілетті.
  • Көркем шығарманы аналитикалық зерттеуге, автордың әдеби шығармаға енгізген философиялық мағыналарын түсінуге қабілеттілігін көрсетеді.
Top