Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01706 Орыс тілінде оқытылмайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы

    Болашақ мұғалімнің мектеп жасындағы балалар денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы заманауи ақпараттарды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Онтогенездің әр түрлі кезеңдеріндегі ағзаның тіршілік әрекетінің ерекшеліктері, мектеп жасындағы балалардың жеке мүшелері мен жүйелерінің құрылымы мен қызметі туралы сұрақтар қарастырылады.Курс педагогикалық мамандықтарға арналған және кәсіби бағытқа ие.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әдебиеттану пәніне кіріспе

    Әдебиеттануды ғылыми пән ретінде енгізеді. Әдебиеттің өнер түрі ретіндегі мәні туралы түсінік береді. Әдеби-көркем шығарма мәтінін оқытуда сипаттау, талдау, түсіндіру. Әдеби стиль. Әдеби-көркем шығарманың формасы мен мазмұнының мәселелері. Әдебиеттің ұлттық ерекшелігін нақтылау және әдеби процесті нақты тарихи кезеңге бөлу мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдеби герменевтика

    Курс мәтінді түсіндіру теориясы және мағынаны түсіну ғылымы ретіндегі герменевтика туралы түсінікті дамыту мақсатымен оқытылады. Мақалада көркем мәтінді әдеби түсіндіру мен герменевтиканың жалпы философиялық негіздері арасындағы байланыстар қарастырылады. Аудармашының жеке басының таңдамалылығын, субъективтілігін және оның рухани деңгейін, тарихи дәуір мен мәдени контекстті ескере отырып, мәтіндерді герменевтикалық оқу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы және лексикологиясы

    Пән ҚОТ фонетикалық және лексикалық бірліктерінің сипаттамаларына негізгі бағыттар мен теориялық тәсілдер туралы білімді қалыптастырады; Орыс тілінің қазіргі лексикалық жүйесі туралы. Басқа лингвистикалық ғылымдар арасында пәннің рөлі мен маңыздылығын, оның ерекшелігін түсінуді дамытады. Пәнді зерттеу осы білімді кез-келген жанрдың мәтінін білікті және толық фонетикалық, лексикалық және лексикографиялық талдау үшін пайдалануға мүмкіндік береді; фонетикалық және лексикалық классификациялар туралы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері туралы білім мен идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың теориялық заңдары мен заманауи тәсілдері қарастырылады. Курс төтенше жағдайлардағы мінез-құлық ережелерін зерттеуге, антропогендік әрекеттің жағымсыз әсерлерінің дамуын болжауға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және кәсіпкерлік негіздері

    Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік сектордағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайда ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестиция тарту мәселелері, экономика ғылымының әдістері, нарықтық қатынастардың заңдылықтары, халық шаруашылығының негіздері, халық шаруашылығы жағдайындағы экономикалық өсу және тұрақтылық мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    «Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыстың ауызша халық шығармашылығы

    Ауызша сөз, оның ұжымдық санамен және болмыстың сыртқы ортасымен байланыстары зерттелуде. Фольклор шығармаларының ұжымдық-көркемдік сипаты, салт-дәстүр мен фольклор арасындағы байланыс, сөз өнерінің генезисі, орыс фольклорының өзіндік ерекшелігі, орыс фольклорының шығу тегі туралы ғылыми ой-пікірлердің полемикалық сипаты мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның орыс тілді әдебиеті

    Пән әдебиет пен мәдениеттің өзара әрекеттесуін түсінуге ықпал етеді. Алынған білім көркем мәтіннің мәдени контекстін анықтауға мүмкіндік береді. Сот шешімдерін қалыптастыру: тәртіпті зерттеу мәдениет пен әдебиеттің өзара байланысы, әдеби процестің мәдениет ерекшелігіне байланысты шешімдерін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Пәндерді оқып-үйрену барысында мәдениет тұрғысынан өнер туындыларын түсіндіру, ғылыми талқылауға қатысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • XI-XVIII ғасырларлардағы орыс әдебиеті

    Әдеби даму заңдылықтары игерілді, ескі орыс әдебиетінің эстетикалық мәні ашылады, оның реформалану процестері зерттеледі, жазушылардың есімдері, тағдырлары, шығармаларының сан алуандығы туралы білім қалыптасады, суреткерліктің мәні айқындалады және көркем шығарманы тарихи-мәдени тұрғыда талдау дағдылары игеріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Тұтас педагогикалық процестің мәні, оның мазмұны, ұйымдастыру принциптері, нысандары, әдістері, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамытудағы субъектілік өзара әрекеттесу құралдары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыруда студенттердің педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға және кәсіби бағдарын дамытуға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәнерлеп оқу әдістемесі

    Білім мен түсіну: көркем оқудың теориялық және практикалық негіздері. Білім мен түсінікті қолдану: талдау жасау әдістемесін, мектеп оқушыларын жас ерекшеліктерін ескере отырып мәнерлеп оқуға үйретудің әдіс-тәсілдерін меңгеру Пікір қалыптастыру: мәнерлеп оқудың үлгілері, теориялық негіздері және көркемдік техникасы туралы Қарым-қатынас дағдылары: қолдану ауызша баяндауға дайындаудың педагогикалық техникасы Оқыту дағдысы: педагог-философтың кәсіби іс-әрекеті процесінде мәнерлеп оқуды пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәтін лингвистикасы

    Курс студенттерді тіл білімінің категориялық және концептуалды аппаратымен, лингвистикалық мәтінді талдаудың әдістері мен тәсілдерімен, лингвистикалық ғылыми пәндердің заманауи парадигмасымен таныстыруға арналған. Тіл білімінің терминологиялық корпусы және қазіргі кезеңдегі әлемдік және отандық тіл білімінің негізгі даму тенденциялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы мен морфологиясы

    Қазіргі орыс тілінің сөздік-морфологиялық деңгейіне тән ерекшеліктері бар әмбебап белгі жүйесі ретінде тілдің мәні туралы білімді қалыптастырады. Пәнді зерттеу тілдік формалардың мазмұнын мазмұнымен байланыстыруға, сөздерді морфемдік және сөздік-талдау талдауларын орындау үшін алынған білімдерді пайдалануға мүмкіндік береді; туынды сөз формальды-семантикалық құрылғы ерекшеліктері туралы пікір қалыптастыру, яғни. сөздің морфемдік құрылымы, сөзжасамдық, морфемиялық талдау жүргізу әдістері туралы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл біліміне кіріспе

    Тіл білімінің негізгі тарауларын, қазіргі кезеңдегі әлемдік және отандық тіл білімінің даму тенденциялары мен бағыттарын зерттейді; тіл білімінің ұғымдары мен терминдері; тіл таңбалар жүйесі мен деңгейлік жүйе ретінде, тілдің құрылымы, оның негізгі бірліктері, олардың парадигматикалық және синтагматикалық қасиеттері, грамматикалық және синтаксистік категориялары, тілдердің жазылуы, генеалогиялық және типологиялық жіктелуі; тілдің дамуы мен қызмет ету механизмдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Еуропа драматургиясының тарихы

    Курс еуропалық драматургиядағы негізгі драмалық стильдер мен негізгі тенденциялардың эволюциясын түсіну мақсатымен оқытылады. Поэтиканың ерекшеліктері мен драма өнеріне әсер еткен маңызды театрлық концепцияларды қарастырады. Әр дәуірдегі драмалық шығармаларды стильдік және жанрлық өзіндік ерекшелігіне қарай талдаудың қағидаларын әзірлейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлем әдебиетінің тарихы (Антика - XVIII ғасыр)

    Антикалық мәдениет құбылыстарының ерекшеліктерін және антикалық әдебиеттің түр алуандығын зерттеу. Әдеби жанрлардың – эпос, лирика және драматургияның қалыптасу мәселелері, драматургия мен театрдың пайда болуы мәселелері, ежелгі грек және ежелгі рим әдебиетінің негізгі өкілдерінің шығармашылығы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс сабақтарындағы оқу мәтіні

    Бұл пән лингводидактикадағы тілдерді оқытудағы мәтінге бағытталған тәсілге бағытталған. Мәтін – негізгі дидактикалық оқыту құралы, оның негізінде коммуникативтік дағдылар жүзеге асырылады, тәрбиелік міндеттер жүзеге асырылады, тәрбиелік, идеялық, адамгершілік мәселелер шешіледі. Пәннің мақсаты – филология мамандығының студенттеріне оқу мәтіндерімен жұмыс істеудің әдістемелік негіздерін үйрету, оқу тапсырмаларын орындау үшін мәтінмен жұмысты ұйымдастыру, мәтіндерді оқу мақсатына бейімдеу дағдыларын үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Курс тәрбие жұмысын жоспарлауға, тәрбие үдерісінің ерекшеліктері мен заңдылықтарын ескере отырып ұйымдастыруға қойылатын талаптарды зерттеуге бағытталған. Бұл курста тәрбие технологиялары, бастауыш сынып оқушыларының ұжымдық-шығармашылық қызметінің технологиялары, тәрбие істерін ұйымдастыру технологиялары және т.б.; ұсынылатын тәрбие әдістері мен әдістерінің тиімділігі мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тілдерді модульдік оқыту технологиясы

    Қазіргі сөздік мұғалімнің тілдік тұлғасын дамыту және жетілдіру. Модульдік технология бойынша орыс тілін оқытудың мақсаты, мазмұны, ұйымдастырушылық формалары, әдістері. Орыс студенттерінің орыс тілін оқытудың лингводидактикалық, деректанулық, лексикографиялық, инновациялық аспектілерін игеру. Заманауи технологияларды ескере отырып, сабақтарды жоспарлау және әзірлеу қабілеті. Этномәдени және интерференциялық процестерді ескере отырып, мектепте орыс тілін оқытуды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Курс заманауи білімдегі тенденциялардың бірі ретінде инклюзивті білім беру туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлемдік тәжірибе негізінде инклюзивті жағдайларды ұйымдастырудың әдістемелік мәселелері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың мазмұны; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын педагогтердің құзыреттілік талаптары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиеті

    ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің жалпы белгілері мен сипаттамалары игеріледі, зерттелген кезеңдегі ақындар мен жазушылардың рухани және шығармашылық даму жолдары анықталады, орыс романының типологиясы жасалады, дәуірдің тарихи және әдеби контексті қарастырылады, зерттелген кезеңдегі орыс әдебиетінің ең көрнекті өкілдерінің шығармашылығының ерекшелігі туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екі тілді лексикография

    Пән үздіксіз білім берудегі екі тілді лексикографияның пәнін, міндеттерін, мазмұнын; екі түрлі тіл элементтерінің эквивалентті қатынастарын бекіту тәсілдерін белгілеу әдістемесі мен критерийлерін; сөздік мақаласын, лексиканың сипаттамасын, сөздік құрылымын, лексикографиялық құрастыру және компьютерлендіру негіздерін зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тілдерді деңгейлеп оқыту технологиясы

    Қазіргі тіл мұғалімінің тілдік тұлғасын дамыту және жетілдіру. Орыс тілін деңгейлеп оқытудың мақсаты, мазмұны, ұйымдастыру формалары, әдістері. Орыс тілін оқытудың лингводидактикалық, деректану, лексикографиялық, инновациялық аспектілерін меңгеру. Заманауи технологияларды ескере отырып сабақтарды жоспарлау және дамыту. Мектепте орыс тілін этномәдени және интерференциялық процестерді ескере отырып оқытуды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс тілінің практикалық курсы

    Пән орыс тілін білуді жүйелейді және тереңдетеді; әртүрлі жанрлар мен стильдегі мәтіндерді түсінуді, қабылдауды және шығаруды, ауызша және жазбаша түрде клишеленген сөйлеу формулаларын қолдануды, әртүрлі жанрдағы іскерлік құжаттаманы зерттеуді, талдауды және құрастыруды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиеті

    ХIХ ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің жалпы белгілері мен сипаттамалары игеріледі, зерттелген кезеңдегі ақындар мен жазушылардың рухани және шығармашылық даму жолдары анықталады, орыс романының типологиясы жасалады, дәуірдің тарихи және әдеби контексті қарастырылады, зерттелген кезеңдегі орыс әдебиетінің ең көрнекті өкілдерінің шығармашылығының ерекшелігі туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі

    Орыс тілінде оқытылмайтын мектептерде орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінің ғылыми негіздерін меңгеру, орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінің дидактикалық негіздерін білу және қолдану. Оқушылардың сөйлеу тілін дамыту әдістемесінде еркін сөйлеу. Білімді игеруді, тілдік және сөйлеу дағдыларын қалыптастыруды бақылау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілін оқытудағы мәтіндердің дидактикалық мүмкіндіктері

    Курс орыс тілін оқыту үдерісінде мәтіндерді пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында оқу дағдыларын жетілдіру, сөздік қорының байлығын арттыру, грамматиканы мәтіндер арқылы оқу мәселелері, шығармашылық жазу дағдыларын қалыптастыру, сыни ойлау, жеке бағытталған оқытудың әдістері, сондай-ақ оқытуда пәнаралық тәсілдің ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнопедагогика

    Этнопедагогиканың мәнін, халықтық педагогиканың негізгі заңдылықтары мен принциптері, халықтық тәрбиенің мақсаттары, бағыттары, мазмұны, әдістері мен құралдары туралы білімдері арқылы студенттердің жалпы педагогикалық мәдениетін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс этнопедагогикалық құзыреттілікті қалыптастыруға және студенттерді халықтың этномәдени және педагогикалық мұрасына баулуға және оны кәсіби іс-әрекетте қолдануға дайындығын қалыптастыруға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі

    Синтаксистік бірліктердің ерекшеліктерін, құрылысын, құралдарын және әдістерін білу және түсіну, олардың құрамдас бөліктері мен байланыстары; ЕО функциялары мен оларды пайдалану шарттары; тілдің жүйелі синтаксистік деңгейі, оның көп өлшемді бірліктері, олардың арасындағы ішкі және деңгейаралық қарым-қатынастары. Коммуникативті-синтаксистік аспектісіндегі мәтінді талдауға арналған коммуникативтік (фразалар) және коммуникативтік деңгейі (қарапайым және күрделі сөйлемдер) синтаксистік бірліктерін құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-тілдік кантактология мәселелері

    Курс білім алушылардың тілдерді оқытудағы заманауи білім беру стратегиялары мен тұжырымдамалары, оқыту тәсілдері жөніндегі теориялық білімді меңгеруіне бағытталған. Сондай-ақ орта білім беру деңгейіндегі оқушылардың танымдық қызығушылықтары, қажеттіліктері мен жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу үдерісін ұйымдастырудың өзіндік сипаттары, тілдерді оқыту барысында туындайтын тұлғалық сәйкестік мәселелері қарастырылады. Бұл білім алушылардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруын қамтамасызетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі көшбасшылық

    «Білім берудегі көшбасшылық» пәні білім берудегі көшбасшылық теориясы мен практикасының жалпы идеясын қалыптастыру мақсатында зерттелінеді. Білім беру жүйесіндегі болашақ кәсіби қызметке дайындық. Студенттер көшбасшылық және топқұрастыруда кешенді білім, сондай-ақ көшбасшылық әлеуетті қалыптастыру және дамыту үшін қажетті топтық жұмыстың негізгі дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ХХ ғасырдың орыс әдебиеті

    ХХ ғасыр. орыс әдебиеті тарихының тұтас тұжырымдамасын білу және түсіну қабілеттерің дамыту. Пән көркем құбылысты тарихи және әдеби көзқарастан түсіндіру қабілетін үйретеді. Әдеби процестің тұтас көрінісін қалыптастырады; көркемдік мәтіннің эстетикалық режиміне сәйкес көркем мәтінді ауызша және жазбаша талдауға мүмкіндік береді. Әдеби мәтіндегі әдеби талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мақсатында зерттеледі. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазіргі әлем әдебиеті

    Синхрондық және диахрондық контексте белгілі бір көркем шығармаға көзқарасын қалыптастырады, ондағы типологиялық белгілерді анықтауға үйретеді. Талданған мәтінді сол автордың басқа шығармаларымен, сол немесе басқа көркемдік әдіс аясында басқа жазушылардың шығармаларымен салыстыруға көмектеседі; талданатын құбылыстың тарихи-әдеби үдерістегі орнын түсінеді, әдеби контекстті анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • XIX-XX ғғ. әлемдік әдебиет тарихы

    Пән 19-20 ғасырлардағы әлемдік әдебиеттің негізгі бағыттары: романтизм, батыс еуропалық реализм, экзистенциализм, экспрессионизм теориясының дамуына ықпал етеді. Жазушылардың дүниетанымы олардың қоғамдық-саяси, ұлттық, дүниетанымдық, философиялық көзқарастарына сәйкес ұғынылады. Жазушылардың идиостильінің ерекшелігі ашылады. Әлемдік және орыс әдебиетінің типологиялық ортақтығы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәтін теориясы

    Көне заманнан бүгінгі күнге дейін әдебиеттануда қызмет етіп келе жатқан көркем мәтін теориясын меңгеру туралы оқу қабілеттерін дамыту; мәтіннің қалыптасу заңдылықтары; кез келген стильдік сәйкестіктегі мәтіндерді құру процестері Түрлі типтегі мәтіндерді, соның ішінде көркем әдебиетті өңдеудің теориялық негіздері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сөйлеу әрекетінің түрлері

    Сөйлеу әрекетінің теориясын, оның ерекше белгілері мен фазаларын меңгеру. Сөйлеу әрекетінің психологиялық механизмдері мен түрлерін түсіну. Ғалымдардың сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерін оқытудағы тәсілдерімен таныстыру, оқушылардың сөйлеу әрекетін қалыптастыру жұмыстарының әдістемесін меңгеру. Қазіргі мектеп оқулықтарындағы сөйлеу әрекетін қалыптастыру материалдарын талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мәдениетаралық коммуникация және аударма

    Курс болашақ лингвист мамандарды кәсіби даярлау, сондай-ақ оның тілдік, мазмұндық және іс-әрекеттік түрлерінде мәдениетаралық коммуникация дағдыларын қалыптастыру мен жетілдіру мақсатында оқытылады. Оқу барысында әртүрлі тілдер мен мәдениеттердегі ұлттық мәдениеттердің негізгі концептілері, ойлау мен мінез-құлық стереотиптері ескеріледі. Сонымен қатар курс аударма қызметі саласындағы дағдыларды дамытуға бағытталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Салыстырмалы стилистика

    Пәннің мазмұны сөйлеудің әртүрлі функционалды стильдері, орыс және ағылшын /неміс/ француз/испан тілдерінің вариациясы мен стилистикалық стратификациясы туралы сұрақтарды егжей-тегжейлі сипаттайды (студенттер оқитын тілдердің тіркесіміне байланысты). Ғылыми, көркем, публицистикалық, күнделікті және ресми іскерлік сөйлеудің негізгі сипаттамалары ашылады, орыс және ағылшын/неміс/ француз/испан тілдеріндегі әр түрлі мәтіндердің лингвистикалық және экстралингвистикалық ерекшеліктері талданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі зерттеулер мен инновациялар

    Мақсаты болашақ информатика мұғалімінің тұлғалық зерттеушілік қабілетін дамыту болып табылады. Пән педагогика мен білім берудегі ғылыми зерттеу әдістемелерімен (action research) таныстыру үшін оқытылады; сандық құралдар мен білім беру аналитикасын қоса алғанда, эксперименттік және аналитикалық жұмыс әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған; білім алушылар туралы деректерді өлшеу, жинау, талдау және ұсыну дағдыларын дамыту (learning analytics).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарындағы тарихи түсініктеме

    Пән орыс тілінің қазіргі синтаксистік жүйесінің фонетикалық жүйесінің, сөздік пен сөзжасамның дамуының негізгі заңдылықтарын, сөйлеу мүшелерінің жасалу тарихын, олардың грамматикалық категорияларын, формаларын, даму және қатпарлану процестерін зерттейді. тіл дамыту процесінің үздіксіздігі; қазіргі орыс тілінің құбылыстарына тарихи түсініктеме.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өзге тілді меңгеру әдістемесі мен практикасы

    Ол ана тілін оқытуда және үйренуде әдістемелік және қолданбалы тұжырымдамаларды, ана тілін үйрену заңдылықтарын процесс ретінде зерттеу кезінде интеграция және дифференциация мәселелерін зерттейді. Орыс тілін ана тілі ретінде ассимиляциялаудағы стихиялық ассимиляция мен мақсатты зерттеудің арақатынасын, сыртқы факторлардың әсері мен жеке ерекшеліктерінің көрінісін анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Контрастивті лингвистиканың негіздері

    Пән онтология мен зерттеу әдістемесінің теориялық және әдістемелік негіздеріне, проблемаларды түсінуге және контрастивті талдау әдістерін және екінші тілді меңгеру теориясын меңгеруге, мәдениетаралық қарым-қатынас процесінде контрастивті зерттеу нәтижелерін қолданбалы пайдалану ерекшеліктеріне арналған. екінші тілді оқыту тәжірибесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық коммуникация контексіндегі билингвизм мәселелері

    Курс билингвизмді әлеуметтік-мәдени және психолингвистикалық феномен ретінде зерттеуді, сондай-ақ оның мәдениетаралық коммуникация үдерісіндегі ерекшеліктерін талдауды мақсат етеді. Курс барысында билингвизмнің негізгі түрлері, тұлғаның санасында екітілдің қызмет ету ерекшеліктері, тіларалық интерференция мәселелері, тілдік сәйкестік, сондай-ақ билингвтердің мәдениетаралық қарым-қатынаста туындайтын қиындықтары қарастырылады. Білім беру, көші-қон және жаһандану мәселелеріне ерекше назар аударылады, себебі бұл факторлар билингвальды ортаны қалыптастыруда маңызды рөл атқарады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі аударматанудың әдіснамалық негіздері

    Пән қазіргі аударматанудың дәстүрлі және түпнұсқалық теориялық концепцияларын, аударма процесінің үлгілерін білу және түсіну процестерін зерттейді. Курс түпнұсқа мен аударылған мәтіндерді салыстырмалы талдау дағдыларын меңгеруге, әртүрлі эквиваленттік деңгейлерде аударма әдістерін қолдану саласындағы дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметтегі жасанды интеллект

    Пәнді игерудің мақсаты жекелендірілген оқыту үшін жасанды интеллект саласындағы зерттеулер туралы білімді жүйелеу арқылы болашақ педагогтың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға жәрдемдесу; мәтіндік, графикалық және мультимедиялық ақпаратпен, білім берудегі зияткерлік жүйелермен жұмыс істеу үшін нейрондық желілерді пайдаланудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс әдебиеті

    Қазіргі әдеби процестің жанрлық әралуандығын білу және түсіну қабілеттерін дамыту; шығарманың жанрлық ерекшеліктерін өз бетінше анықтай білу қабілеті. Қазіргі әдеби процестің тұтас көзқарасын қалыптастырады; көркем мәтіндер бойынша аналитикалық түсіндірме, көркем мәтіннің жанрлық ерекшелігін тану; эстетикалық, жанрлық және стилистикалық ерекшелік аспектісіндегі көркем мәтінді тұтас талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Құндылыққа бағытталған оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Курс педагогикалық мамандықтағы студенттерге арналған және тілді мен әдебиетті оқыту барысында білім беру үдерісіне құндылықтық компонентті тиімді біріктіруге қабілетті мамандарды даярлауға бағытталған. Курстың мақсаты – студенттерге құндылыққа бағдарланған оқыту бойынша теориялық білім мен практикалық дағдылар қалыптастыру, сондай-ақ, олардың тәрбие мен оқыту саласындағы кәсіби құзыреттілігін дамыту. Бұл үдеріс Қазақстан Республикасының мәдени және білім беру басымдықтарына сәйкес жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі ретінде орыс тілін кәсіби оқыту

    Пән шет тілді аудиторияда орыс тілін кәсіби-бағдарлы оқытудың ерекшеліктерін, шет тілінің коммуникациялық дағдыларын қалыптастыру мен дамытудың әртүрлі әдістерін білуге ​​және түсінуге бағытталған. Белгілі бір тілдік аудиторияға және белгілі бір оқу профиліне арналған тілдік материалды өз бетінше таңдау және ұйымдастыру, шет тілі ретінде орыс тілінде сабақ уақытын дұрыс жоспарлау, орыс тілін кәсіби бағдарлы оқытудың әдістемелері мен әдістерін іс жүзінде қолдану дағдыларын қалыптастырады. шетелдік аудиторияда.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құрылымы әртүрлі тілдердің салыстырмалы грамматикасы

    Пән тілдердің дамуы мен өзара байланысын жүйелі түрде қарастыруды, синтетикалық және аналитикалық тілдерді салыстырмалы зерттеу мәселелерін зерттеуді көздейді. Тілдік жүйенің ерекшеліктері, әр түрлі құрылымдық тілдердің (орыс, қазақ және ағылшын) тілдік материалдардың негізінде тілдік жүйенің барлық деңгейлерінде тілдік материалдардың негізінде студенттердің білімін қалыптастыру, тілдердегі грамматикалық ерекшеліктер салыстырмалы аспект.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар әдебиеті

    Пән балалар әдебиетін көркем шығармашылық феномені ретінде зерттейді; балалар кітаптарын түсіндіруге үйретеді; балалар кітаптарын жан-жақты талдау, балалар әдебиетін оқудағы оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру. Ол балалар әдебиетінің спецификалық және жанрлық-тақырыптық жіктелуін ескере отырып, жас оқырмандар үшін арнайы жасалған әдеби шығармаларды зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Бизнес-жоспарлау дағдыларын, құқықтық нормаларды, академиялық адалдықты, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет принциптерін қолданады, қаржылық қызметтерді тұтынушы ретінде олардың заңды құқықтары мен мүдделерін қорғайды, жеке қаржылық қауіпсіздікті қамтамасыз етеді, басқару жағдайларының ерекшеліктерін бағалайды, бағыныштылармен өзара іс-қимылдың тиімді жолдарын таңдайды, адамға және табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторларды ескереді, төтенше жағдайларда өзін-өзі ұстау ережелерін біледі.
  • Өзіндік ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырады, мектеп оқушыларына орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында ғылыми жобалау принциптерін үйретеді, ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттердің жеке қажеттіліктерін ескереді; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын мұғалімдердің құзыреттілігіне қойылатын талаптар, мектеп жасындағы балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы білімін қолданады. Оқыту мен тәрбиелеу мүмкіндіктерін кеңейту үшін оқу процесінде оқыту технологиялары мен білім беру ресурстарын, ЖИ, соның ішінде сандық технологиялар мен мазмұнды қолданады.
  • Коммуникация мақсаттарына байланысты қарым-қатынастың әртүрлі тілдік модельдерін таңдауды жүзеге асырады; мәдениетаралық өзара іс-қимылдың типтік сценарийлерін, оның ішінде шет тілді ортада модельдейді; мәдениетаралық коммуникациядағы ықтимал қақтығыстарды болжайды; аудармада эквиваленттілікке жетудің негізгі тәсілдерін таңдайды.
  • Орыс тілін оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін, оның ішінде екінші тіл ретінде қолданады; шет тілді аудиторияда орыс тілін деңгейлік оқыту технологиясын ескере отырып, оқу қызметін жоспарлайды. Педагогикалық құзіреттілігін көрсетеді, кәсіби бағыттылығын дамыту дағдыларын қолданады. Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшеліктерін ескере отырып, оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуді қамтамасыз етеді.
  • Қоғамды тұтас жүйе ретінде және адамды тану туралы білімді қолданады, қазіргі қоғамдағы рухани үдерістердің рөлін түсінеді. Оқушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал етеді.
  • Шет тілді білім алушыларда саналы сөйлеу ойлау қызметін ынталандыратын әдістерді қолданады; жалпы шет тілді дискурспен және, атап айтқанда, оқу сыныбымен жұмыс істеу стратегиясын жобалайды
  • Қазіргі орыс тілінің бөлімдері бойынша білімдерін қолданады: фонетика, лексикология, сөзжасам, морфология және синтаксис; тілдің барлық деңгейіндегі әдеби норманы және функционалдық стильдерді ажыратады, тілдегі тарихи процестерге талдау жасайды.
  • Субъект-субъектілік тәсілге негізделген орыс тілі мен әдебиетін оқытуда жаңартылған білім беру қағидаттарын қолданады, топтық жұмыс, оқушылардың жобалық қызметін ұйымдастыру қағидаттарын меңгереді. Жеке даму траекториясын құру арқылы оқушылардың тұлғалық өсуіне ықпал етеді.
  • Білім берудің жаңартылған мазмұны қағидаттары, білім беруді цифрландыруға, лингводидактикаға, орыс тілі мен әдебиетін, оның ішінде шет тілді ортада кәсіптік-бағдарланған оқытуға қойылатын қазіргі заманғы талаптар негізінде оқу-әдістемелік материалдар әзірлейді.
  • Әдебиеттің өнер түрі ретіндегі мәнін түсінеді; орыс фольклоры, 11-21 ғасырлардағы орыс және әлем әдебиеті саласындағы білімдерін қолданады; орыс және басқа ұлттық әдебиеттердің эстетикалық жүйелерін салыстырады.
  • Тілдің ерекшеліктерін лингвистикалық типологияның параметрлеріне сәйкес жіктейді; сөйлеу әрекетінің түрлерін суреттейді, сабақтарда орыс тілінің сөздіктерінің әртүрлі түрлерін қолданады.
  • Қазіргі лингводидактика қағидаттарын және орыс тілін, оның ішінде екінші тіл ретінде қарқынды оқыту әдістерін ескере отырып, оқу сабақтарын жобалайды; орыс тілі мен әдебиетін оқытуда дайын цифрлық өнімдерді қолданады; интернет арқылы іс-шаралар: олимпиадалар, фестивальдер, байқаулар мен желілік жобаларды ұйымдастырады.
  • Өзінің педагогикалық қызметінде мәдениетаралық қарым-қатынастың мінез-құлық моделін, көптілді білім беру ортасындағы билингвизмді бейнелейді
  • Оқушы дамуының жас ерекшеліктеріне, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайында физиологиялық және психологиялық ерекшеліктеріне сәйкес оқу-тәрбие жұмысын жобалайды. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін және оқу-тәрбие процесін талдау дағдыларын меңгереді.
Top