Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01721 Қазақ тілі мен әдебиеті в Мирас

Пәндер

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Оқытылатын мәселелер: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерінің білімін пайдалану; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Оқытылатын мәселелер: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік және құқықтық құбылыс ретіндегі мәні; қоғамдық өмірде сыбайлас жемқорлықтың көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама; құқық бұзушылықтардың алдын алу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік- құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум

    Оқытылатын мәселелер: спорттық ойындардың жалпы сипаттамасы (баскетбол, волейбол, гандбол); спорттық ойындардың техникалық және тактикалық дайындық негіздерін оқыту әдістемесі; жалпы және арнайы дене шынықтыру даярлығы; шабуыл және қорғауда ойнау техникасы; ойын ережелері және жарыстарды ұйымдастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: спорттық ойындарды оқыту әдістемесінің білімін, іскерлігін және дағдыларын көрсету, жаттығу үдерісін жоспарлау үшін техникалық әдістер мен тактикалық іс-қимылдарды меңгеру, спорттық ойындар бойынша жарыстарды ұйымдастыра және өткізе білу; қауіпсіздік техникасы мен төрешілік қағидаларын білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті қоғам және тұрақты даму

    Оқытылатын мәселелер: шешендік өнердің негізгі категориялық аппараты; шешендік өнердің тарихы; тиімді сөйлеу коммуникацияларының стратегиялары мен тактикасы; тиімді көпшілік хабарламаны құру алгоритмі; пікірталас және полемика. Қалыптастырылатын құзыреттер: өз ойларын түсінікті жеткізе білу, қарым-қатынас және сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну; дауысты және сөйлеудің мәнерлілігін меңгеру; тыңдаушылардың назарын басқару; күтпеген сұрақтарға жауап бере білу, қарсыластарды тиімді сендіру және тыңдаушыларға әсер ету; әріптестің сөйлеу мінез-құлқын талдау әдістері мен әдістерін, өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Оқытылатын мәселелер: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; құқықтық мінез-құлық және құқық бұзушылық; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік- құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқық саласында полемика жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инноватика және инновациялық қызмет негіздері

    Оқытылатын мәселелер: көшбасшылық, команда, команда құру ұғымдарының мәні; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері, команданы қалыптастыру технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын талдау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Оқытылатын мәселелер: Қаржылық сауаттылықтың түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Ақша, есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кірістер, шығыстар, бюджет. Салық және жеке тұлғаларға салық салу. Сақтандыру. Қаржы нарықтары және инвестициялау негіздері. Жеке кәсіпкерлік және стартап. Жеке тұлғалардың банкроттығы. жеке қаржылық қауіпсіздік. Қалыптастырылатын құзыреттер: жеке және отбасылық қаржы саласындағы міндеттерді шешу үшін алған білімдері мен дағдыларын қолдануда бастамашылық жасай алу, қаржылық тәуекелдер мен банкроттықты ескере отырып, жеке қаржыны жоспарлау мен басқаруды өз бетінше жүзеге асыра білу, әртүрлі қаржылық проблемаларға өз көзқарасын қалыптастыру және олардың салдарын талдай алу, сондай-ақ оларды шешу үшін тиісті мемлекеттік органдарға/қорларға жүгіне білу, қаржылық ақпаратты түсіндіре білу, инвестициялық портфельді қалыптастыру кезінде туындайтын тәуекелдерді бағалау және азайту, қаржы пирамидасының белгілерін анықтай білу және инвестициялау үшін қажетті құралдарды таңдай алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шешендік өнер

    Оқытылатын мәселелер: қарым-қатынастың мәні; қарым- қатынастың коммуникативті, интерактивті, перцептивті жақтары; қарым-қатынас функциялары; қарым-қатынас құрылымы; қарым-қатынас түрлері; қарым-қатынас модельдері; ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдары; қарым- қатынас деңгейлері; жанжалдардың әлеуметтік табиғаты; жанжалдардың себептері; жанжалдардың түрлері; жанжалдардың динамикасы мен тетіктері; ұйымдастырушылық жүйеде қақтығыстарды басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте тиімді қарым- қатынас әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық қарым- қатынас процесінде Өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру; жанжалдардың себептерін анықтау; жанжалдар процесін және жанжалдағы өзінің мінез- құлқын басқару; жанжалды жағдайларды талдау; басқару саласындағы жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу үшін Жанжалдарды басқару саласындағы білімді практикада қолдану; келіссөздерді ұйымдастыру және практикалық қызметте келіссөздер процесінің әртүрлі технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Оқытылатын мәселелер: инновация, инновациялық қызмет, инновациялық жоба ұғымдарының мәні; инновациялардың жіктелуі; инновациялық қызметті анықтайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері; ғылыми зерттеулердің әдістері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми зерттеулердің әдістері мен нысандарын айқындау; инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру жөніндегі жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім беру тұжырымдамасы мен принциптері, халықаралық және ұлттық құжаттар, білім беру мен тұрақты даму арасындағы байланыс,толеранттылық пен инклюзивті мәдениетті қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру процесін дараландыру және білім алушылардың әртүрлі санаттары үшін инклюзивті жағдайлар жасау қабілеті, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен (ЕББ) жұмыс істеу үшін инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану қабілеті,инклюзивті білім беру қағидаттарын және оның қоғамның тұрақты дамуындағы рөлін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және команда құру негіздері

    Оқытылатын мәселелер: ежелгі әлемдегі дене шынықтыру; ежелгі Грециядағы дене шынықтырудың дамуы; орта ғасырлардағы дене шынықтыру; қазіргі уақыттағы дене шынықтыру; қазіргі Олимпиада ойындарының тарихы. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене шынықтыру мен спортты қалыптастыру және дамыту саласындағы білімді, іскерлікті, дағдыларды және құзыреттілікті көрсету; дене тәрбиесі мен спорттың отандық және шетелдік жүйелерінің тарихын зерделеу; әлемдегі дене шынықтыру мен спорттың қазіргі жай-күйін бағалау; дене шынықтыру және спорт саласындағы әртүрлі заманауи түсініктерді, санаттарды, жүйелерді меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас психологиясы және қақтығыстарды басқару

    Оқытылатын мәселелер: сын тұрғысынан және креативті ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оларды қалыптастыру әдістері; сын тұрғысынан ойлау модельдері; ынталандыру әдістері, шығармашылық ойлаудың функциялары, түрлері; шешім қабылдау теориясының қазіргі жай-күйі; шешім қабылдау процесін ұғымдық қамтамасыз ету; шешім қабылдау үшін қажетті сын тұрғысынан және креативті ойлаудың құралдары; шешімдер қабылдаудың түрлері, стратегиялары мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ойлаудың сыни және креативті тәсілдерін зияткерлік қызметтің өзге түрлерінен ажырата білу; креативті ойлаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада пайдалану; түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде жағдайды сыни талдауды жүзеге асыру; түрлі проблемалар бойынша өз ұстанымын тұжырымдау және дәлелді түрде қорғау, сондай-ақ оппонент ұстанымын дұрыс теріске шығару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл біліміндегі жаңа бағыттар

    Оқытылатын мәселелер: қазіргі заманғы лингвистиканың даму бағыттарын, жаңа теориялық ұстанымдарын және тілге жаңаша көзқарастарды қарастырау, әлеуметтік, когнитивтік, прагматикалық, цифрлық кеңістіктегі құбылыс ретінде түсіну, тіл біліміндегі классикалық және жаңа теориялар, лингвистиканың пәнаралық сипат алуы (когнитивистика, мәдениеттану, психологиямен байланысы). Қалыптастырылатын құзыреттер: тіл, ойлау, мәдениет арасындағы күрделі қатынастарды түсіну, ғылыми, зерттеу және сыни ойлауды дамыту, прагматикалық және дискурсивті талдау негіздерін меңгеру, тілді көп қабатты және динамикалық жүйе ретінде көре білу, тілдік құбылыстарды қазіргі деңгейде талдау және түсіндіру дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіл біліміне кіріспе

    Оқытылатын мәселелер: Тіл білімінің негізгі нысаны тіл болғандықтан, оның табиғаты, қоғамдық мәні, тілдің пайда болу теориялары, оның құрылымдық және жүйелік сипаттары, құрылымдық элементтердің бір-бірімен байланысы, арақатынастары, тілдер дамуындағы ортақ қасиеттер мен ерекшеліктер жалпы халықтық тіл мен оның өмір сүру формалары, тілдердің типологиялық және генеологиялық топтастырулары, жазудың пайда болуы мен даму үрдістері, тіл білімінің зерттеу әдістері мен методологиясы, басқа ғылымдар жүйесімен байланысы және т.б мәселелер қарастырылады. Қалыптастырылатын құзыреттер: тілді жүйе ретінде түсіну, негізгі лингвистикалық терминдер мен ұғымдарды меңгеру, тілдік нормаларды саналы түрде қолдану арқылы сөйлеуді дамыту, ауызша және жазбаша түрде ойларды білдіру және дәлелдеу, тілдік құбылыстарды талдау дағдылары, тілмен жұмыс жасау арқылы абстрактілі және логикалық ойлауды дамыту, жүйелік және аналитикалық ойлау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепте жазбаша жұмыстарды жүргізу әдістемесі

    Оқытылатан мәселелер: білім мен дағдыларды бақылау, жазбаша сөйлеу мен логикалық ойлауды дамыту, жазбаша жұмыстарды жоспарлау, тапсырма түрін анықтау. бағалау нұсқаулықтары мен критерийлерін әзірлеу, объективтілік пен адалдық шарттарын сақтау. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: ойларды жазбаша түрде анық жеткізе білу, мәтінді құрылымдау дағдылары, логикалық және сыни ойлауды дамыту, ақпаратты іздеу, талдау және өңдеу дағдылары, жұмыстарды дайындау кезінде дереккөздерді пайдалану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мұғалімнің кәсіби жетістік технологиясы

    Оқытылатын мәселелер: ағзаның химиялық құрамы; зат алмасудың жалпы сипаттамасы; бұлшықет биохимиясы, бұлшықет жиырылуы және релаксация; спорттық жұмысқа қабілеттіліктің биохимиялық негіздері; тамақтанудың биохимиялық негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене дамуы мен спорттық жаттығудың биохимиялық заңдылықтарын, спорттық дайындықтың әртүрлі кезеңдері мен биохимиялық көрсеткіштерді білу; жүйелі дене жаттығуларының әсерінен ағзада болатын өзгерістердің механизмдері мен заңдылықтарын түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім беру философиясы, тарихы және әлеуметтануы

    Оқытылатын мәселелер: пәннің ерекшелігі және негізгі категориялар мен білім беру философиясы, тарихы мен әлеуметтануының негізгі бөлімдері; білім беру мәселелерін философиялық талдаудың әдістері мен тәсілдері; білім беру институтының тарихи эволюциясы процесінің негізгі заңдылықтары; әлемдегі және ҚР Білім беру институтының даму кезеңдері; білім беру әлеуметтануының теориялық негіздері, Білім беру жүйесін салыстырмалы талдау, білім беру жүйесінің функциялары, оның құрылымдық компоненттері, білім беру саласындағы жетекші инновациялар; аймақтық білім беру жүйесінің негізгі әлеуметтік сипаттамалары мен мәселелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру саласындағы проблемалық жағдайларды талдауда тұжырымдамалық білімді пайдалану; білім беру философиясының, тарихының және әлеуметтануының әртүрлі проблемалары бойынша өз ұстанымын дәлелді қорғау, білім беру проблемалары бойынша ғылыми және публицистикалық әдебиетті дербес талдау, кәсіби міндеттерді шешу кезінде теретикалық және практикалық білімді, іскерлікті және секіруді пайдалануға дайындық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі жасанды интеллект

    Оқытылатын мәселелер: ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардың құрамы, функциялары, оларды педагогтің кәсіби қызметінде пайдалану мүмкіндіктері; қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістері; Ақпараттық жүйелер, ақпараттық технологиялар ұғымдары; теориялық негіздер, деректер базасының түрлері мен құрылымы; ақпаратпен жұмыс істеудің желілік технологияларының мүмкіндіктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Педагогтің кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; компьютерлік және телекоммуникациялық құралдарды қолдану; ақпараттық анықтамалық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары; кәсіби қызметте қолданбалы бағдарламаларды пайдалану; жергілікті және жаһандық ақпараттық желілердің ресурстарын пайдалану білігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінің фонетикасы мен лексикологиялық жүйесі және оны оқыту негіздері

    Оқытылатын мәселелер: Қазақ тілінің дыбыстық құрамына, әр дыбыстың жасалу орнына, жасалу жолына, жасалу тәсіліне, үннің және салдырдың ішкі сапасына, дыбыстардың жуан-жіңішке, қатаң-ұяң сыңар түзуі туралы теориялық тұрғыдан жүйелі білім беру. Сөз ішінде қолданылатын орнына қарай жан-жақты анализ жасатып, әр дыбысқа қажетті толық мінездеме беру, олардың табиғатын дұрыс таныту. тілдің лексикалық жүйесі жөнінде жан-жақты шолу жасалады. Сөз, тұрақты сөздер, сөздік құрам, сөздердің, күрделі сөздердің мағынасы мен шығу төркіні жөнінде, тұрақты тіркестердің, оның ішінде фразеологизмдердің құрамы мен құрылысы, өзіндік белгілері, даму тарихы жөнінде, олардың стильдік мәні мен сипаты жайында, қолданылу қабілеттілігі туралы,жалпы алағанда, сөздік құрам жайында өз дәрежесінде мағлұмат беріледі. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазақ тілінің дыбыстық және лексикалық жүйесін білу, қазақ тілінің айтылуы мен емле нормасының негіздерін меңгеру, ауызша және жазбаша тілде лексика мен дыбыстық құралдарды қолдана білу, сөздерді, олардың мағыналары мен шығу тегін талдай білу, қазақ тілінің ұлттық-мәдени ерекшеліктерін түсіну, сөздік қорын өз бетінше дамытып, толықтыру дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 7
  • Психологиялық-педагогикалық диагностика

    Оқытылатын мәселелер: студенттердің психологиялық-педагогикалық диагностика саласындағы теориялық және практикалық дайындығы, олардың болашақ кәсіби қызметінде алған білімі мен дағдыларын қолдануды ескере отырып. Студенттерде психологиялық-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен практикасын зерделеу процесінде психологиялық - педагогикалық диагностиканың негізгі ұғымдарының жүйесін қалыптастыру, балалар мен ересектерді әлеуметтік-педагогикалық зерттеу жүйесіндегі психологиялық-педагогикалық әдістердің рөлі мен орны туралы түсінік, осы әдістердің мүмкіндіктері мен шектеулері, диагностика негізінде түзету және дамыту жұмыстарын жоспарлау қабілетін қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: тесттер, сауалнамалар, бақылаулар сияқты психологиялық-педагогикалық диагностика үшін әртүрлі әдістер мен құралдарды таңдау және қолдану қабілеті; ғылыми негізделген әдістерді пайдалана отырып, оқушылардың жеке ерекшеліктерін, олардың тұлғалық және оқу жетістіктерін бағалау қабілеті; оқушылардың психоэмоционалдық жай-күйі мен оқу белсенділігінің әртүрлі аспектілеріне салыстырмалы талдау жүргізу қабілеті; түзету шараларын жоспарлау және іске асыру психологиялық-педагогикалық диагностика нәтижелері негізінде оқушыларға арналған дамыту іс-шаралары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім беру экономикасы, әлеуметтануы және құқығы

    Оқытылатын мәселелер: пәннің ерекшелігі және экономиканың негізгі категориялары, білім беру және білім беру құқығы әлеуметтануы; білім беру саласының әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштері; ұлттық білім беру жүйесінің ерекшеліктері және оларды салыстырмалы талдау; білім беру экономикасы мен әлеуметтануының теориялық негіздері мен заңдылықтары, білім беру қызметтері нарығының ерекшеліктері және нарықта жұмыс істейтін субъектілер; білім беру жүйесінің функциялары оның құрылымдық компоненттері; білім беру саласындағы жетекші инновациялар; білім беру қызметін реттейтін нормативтік құқықтық құжаттар. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру саласындағы проблемалық жағдайларды талдауда тұжырымдамалық білімді пайдалану; білім беру қызметтері нарығын талдау; білім беру қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттарды кәсіби қызметте түсіндіру және қолдану; білім беру экономикасы мен әлеуметтануының, білім беру құқығының әртүрлі проблемалары бойынша өз ұстанымын қорғау; кәсіби міндеттерді шешу кезінде білім берудің заманауи мәселелерін білуін пайдалануға дайындық

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар

    Оқытылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; бастапқы деректерді жинау әдістері және жобалау әдістері, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; проблеманы шешу тәсілдерін әзірлеу; кәсіби қызметте жобалау әдістерін практикада қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жобалық қызметті ұйымдастыру

    Оқытылатын мәселелер: білім беру жүйесінің әлеуметтік функциялары мен маңыздылығы, Педагогтің кәсіби қызметінің құндылық негіздері; педагогтің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; көрнекті педагогтер; мансапты дамыту траекториясы, кәсіби этика. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру, педагогика, тәрбие процесі, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика мен этикет қағидаттары мен ережелерін қолдану; кәсіби имиджді модельдеудің жеке ерекшеліктерін меңгеру және көрсету; кәсіби және жеке имидждеу әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Оқыту қиындықтарын диагностикалау және түзету

    Оқытылатын мәселелер: оқытудағы қиындықтары бар білім алушыларды диагностикалау технологиялары; оқытудағы қиындықтары бар білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін бақылау әдістері мен әдістері; оқытудағы қиындықтары бар білім алушылар үшін вариативті білім беру жағдайларын жасау процесінде білім беру қатынастарына қатысушылардың өзара әрекеттесу технологиялары; психологиялық-педагогикалық сипаттамаларды, профильдерді, даму карталарын және психологиялық-педагогикалықмониторинг нәтижелері бойынша педагогикалық қорытындылар; оқуда қиындықтары бар білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, олардың білім беру қызметін ұйымдастыру бойынша ұсынымдар әзірлеуге қойылатын талаптар. Қалаптастырылатын құзыреттер: оқытуда қиындықтары бар білім алушылардың білім алу қажеттіліктеріне мониторинг жүргізу; оқытуда қиындықтары бар білім алушылардың жеке дамуы мен әлеуметтік бейімделу ерекшеліктерін саралау және түсіндіру дағдылары; оқытуда қиындықтары бар білім алушылардың әмбебап оқу іс-әрекеттерін қалыптастыру тәсілдерін айқындау; түзету-білім беру қызметінің жеке жағдайларын таңдауды жүзеге асыру; мониторинг нәтижелері бойынша оқуда қиындығы бар білім алушылардың психологиялық-педагогикалық сипаттамаларын, бейіндерін және жеке даму карталарын жасау; психологиялық-педагогикалық қорытындылар мен ұсынымдар жасау, оқушылармен түзету-дамыту, білім беру және сауықтыру іс-шараларын жүргізе білу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы мен морфологиясы

    Оқытылатын мәселелер: Cөздердің морфологиялық құрылымы, негізгі грамматикалық ұғымдарға жалпы шолу. Сөздің құрамы және морфемалардың түрлерін, сөз формалары және олардың жасалу тәсілдерін үйрену. Сөз таптарын топтастыру принциптері мен жіктелуі, жасалу жолдары туралы мәлімет беру. Сөзжасам – тіл білімінің жаңа мағыналы туынды сөздердің қалыптасуы мен мағыналық дамуын, жасалу тәсілдерін зерттейтін саласы.Зат не құбылыс туралы ұғым тілде таңбаланып, сөзжасамдық процесс негізінде атау ретінде танылады.Сөзжасамның зерттеу нысанына атаудың жасалуы, қалыптасуы, ұғымда қалыптасқан бейненің тілдік таңбасы,сөз жасаушы тәсілдер, сөз жасаушы тілдік элементтер, сөзжасамдық типтер мен тізбектер, сөзжасам үлгілері, туынды сөздер, олардың түрлері, сөзжасамдық зандылықтар мен мағына, сөзжасамның сөз таптарына қатысы сияқты күрделі мәселелер жатады. Бір сөзбен айтқанда, сөзжасам тілдің сөзжасам жүйесін зерттейді. Қалыптастырылатын құзыреттер: сөздің құрылымын және оның грамматикалық формаларын түсіну, морфемаларды тану және сөзжасамды талдау, жағдайға байланысты сөйлеуде әртүрлі сөз формалары мен сөздерді қолдану, мәлімдемелерді құрудағы дәлдік, сөздердің қалыптасу логикасын және олардың морфологиялық өзгерістерін түсіну, практикалық тапсырмаларды орындау кезінде теориялық білімді қолдана білу, морфологиялық талдау жасау және сөздіктермен жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Педагогика, тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Оқытылатын мәселелер: Педагогика және тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің негізгі категориялары; педагогикалық процестің әдіснамалық тәсілдері, теориялары, құрылымы мен мәні; білім беру мазмұнын реттейтін нормативтік құжаттардың мазмұны; заманауи білім беру технологиялары; оқыту мен тәрбиелеудің заңдылықтары, принциптері, мақсаттары, мазмұны, әдістері; білім беру және тәрбие процесін ұйымдастыру формалары; тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудың негізгі теориялары; тәрбие процесінің мәні және оның құрылымы; сынып жетекшісінің қызметі мен негізгі бағыттары. Қалыптастырылатын құзыреттер: Педагогикалық қызметті жоспарлау және ұйымдастыру; педагогикалық процесті оқыту мен тәрбиелеудің әдіснамалық тәсілдері мен теориялары тұрғысынан талдау; білім беру-тәрбие міндеттерін айқындау және шешу; білім беру және тәрбие қызметін құрастыру дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттары [minor]

    Оқытылатын мәселелер: когнитивтік лингвистика, тіл білімінің ғылыми бағыттары, когнитивтік лингвистика парадигмасының кезеңдері; шетелдік және орыс тіл біліміндегі когнитивтік лингвистика ғылымын зерттеудегі соңғы жетістіктер; Қазақ тіл біліміндегі ғылыми бағыттар; құрылымдық тіл білімі; антропоцентристік лингвистика ғылымын зерттеу тарихы. Қалыптастырылатын құзыреттер: антропоцентристік парадигма саласын, когнитивтік лингвистика парадигмасының кезеңдерін, мектептерді, өкілдерді, зерттеу барысын білу; қазақ тіл біліміндегі бағыттардың қалыптасуы; тіл біліміндегі құрылымдық, салыстырмалы-тарихи, антропоцентристік бағыттар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Медиация негіздері [minor]

    Оқытылатын мәселелер: медиация саласында қолданылатын нормативтік актілердің негізгі ережелері; даулы мәселелердің алдын алу, реттеу және шешу, бейтарап делдалдың (медиатордың) қатысуымен келіссөздер ұйымдастыру саласындағы теориялық білім; Қалыптастырылатын құзыреттер: бұл білімді кейінгі практикалық іс-әрекетте қолдану мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Big Data Management [minor]

    Оқытылатын мәселелер: Big Data Managment басқару және шешім қабылдау мәселелеріне жаңа көзқарас ретінде; техника, экономика және өмірдегі үлкен деректердің рөлі; Big Data Management қолдану саласы; үлкен деректердің техникасы мен технологиясы; жіктеу; генетикалық алгоритмдер көмегімен жіктеу; ассоциативті ережелерді талдау; нейрондық желілер; үлкен деректердің технологиялары мен құралдары; Storm – ағынды өңдеу жүйесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: үлкен деректер негізгі түсініктері туралы білу, деректердің үлкен көлемін басқару, үлкен деректерді қолдана отырып зияткерлік және Smart-қосымшаны әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қазақ халық ауыз әдебиеті мен шешендік өнер

    Оқытылатын мәселелер: Алғашқы қауымның ыдырау кезінде туып, күні бүгінге дейін өмір сүріп келе жатқан фольклорлық мұра туралы біртұтас ұғым қалыптастыру. «Шешендік өнер» – қазақ халқының ежелден келе жатқан дәстүрлі тіл өнері, ұлттық асыл мұрасы. Қазақ шешендік өнері – халықтың дүниетанымын көрсететін ерекше жанр екендігін ғылыми-практикалық тұрғыдан ұғындыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: ауызша сөйлеуді, мәнерлеп оқу және әңгімелеу дағдыларын дамыту, сөз сөйлеу, диалог жүргізу, ұстанымын дәлелдей білу, қазақ халқының дәстүрлі мәдениетін, дүниетанымы мен құндылықтарын білу, ауызша сөйлеудің көркемдік құралдарын талдау, фольклор мен шешендік сөздің жанрлық және стилистикалық ерекшеліктерін түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілін оқыту әдістемесі

    Оқытылатын мәселелер: сабақ өткізу мен оқытудың әдіс-тәсілдері, мазмұны, формалары, әдістері. Оқыту әдістерінің классификациясы. Пәнді оқыту ерекшеліктері: білім алушылардың іс-әрекеттерін ұйымдастыру, оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу. Инновациялық технологияларды пайдалану. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің ұстанымдары. Қазақ тілін оқыту әдістерінің жүйесі. Қазақ тілінің фонетикасын оқыту әдістемесі. Қазақ тілінің лексикасы мен фразеологиясын оқыту әдістемесі. Сөзжасамды оқыту әдістемесі. Морфологияны оқыту әдістемесі. Синтаксисті оқыту әдістемесі. Тіл дамыту әдістемесі. Сыныптан тыс жұмыстар әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: жазбаша және ауызша сөйлеу, қазақ тілін талдау бағытында қабылдау дағдыларын дамыту, қазақ тілінің грамматикасын, лексикасын, фонетикасын білу және осы білімді практикада қолдану қабілеті, қазақ тілінде дұрыс және қисынды сөздер айту қабілеті, қазақ тілін оқытудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру, оқу материалдарын әзірлеу және пайдалану, сабақтарды жоспарлау, оқушылардың дайындық деңгейін ескере отырып, оқыту әдістемесі мәселелері бойынша ақпаратты талдау және синтездеу қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • JavaScript сценарий тілі [minor]

    Оқытылатын мәселелер: JavaScript сценарий тілінің синтаксисі және оны Интернет қосымшаларын бағдарламалауда тиімді қолдану; JavaScript бағдарламалау тілінің негізгі мүмкіндіктері және интернет қосымшаларын бағдарламалаумен байланысты мәселелерді шешуде осы тілді практикалық қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: JavaScript тілін қолдана отырып, веб-бағдарламалау және интерактивті веб-сайттар құру дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі

    Оқытылатын мәселелер: Синтаксис пәні, ол туралы түсінік. Синтаксис терминінің мағынасы. Синтаксис пәнінің объектісі, мазмұны. Синтаксистік тұлғалар, олардың түрлері: коммуникативтік грамматикалық дербес синтаксистік тұлғалар, құрылымдық элемент ретінде, олардың лексикалық, морфологиялық формалармен байланысы, ерекшелігі. Сөз тіркесінің номинативті немесе грамматикалық мәні туралы. Сөз тіркесі туралы түсінік, анықтамасы. Сөздердің тек грамматикалық мағына тудыратын сөз тіркестері. Тұрлаулы сөйлем мүшелері. Бастауыш пен баяндауыштың арасындағы қатынас – предикативтілік туралы, олардың сөйлем құрылымындағы белсенділігі. Бастауыш мүше, оның формасы, жасалуы, түрлері: дара, күрделі, үйірлі бастауыштар. Баяндауыш, оның формасы, жасалуы, түрлері. Тұрлаусыз мүшелер. Жай сөйлемнің грамматикалық сипалы мен семантикасы. Қалыптастырылатын құзыреттер: сөйлем құрылымы мен синтаксис ережелерін білу, ауызша және жазбаша сөйлемдерді дұрыс құра білу, әр түрлі синтаксистік құралдардың көмегімен ойды дұрыс жеткізу, сөйлемдерді талдау, сөйлем мүшелері арасындағы байланысты анықтау, сөйлеу құрылымына логикалық ойлау мен зейінді дамыту, синтаксистік білімді жазбаша және ауызша тапсырмаларда қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Когнитивті лингвистика [minor]

    Оқытылатын мәселелер: Когнитивтік лингвистиканың қалыптасу тарихы, оның ғылымның басқа салаларымен байланысы, тіл біліміндегі көріністері; тіл біліміндегі ғылыми бағыттар; тұжырымдама ұғымы, тұжырымдама және тұжырымдамалық құрылым, тілдік тұлға, әлемнің тілдік бейнесі, тұжырымдамалық метафоралар, когнитивтік фразеология, оның ішінде этнографиялық ғылымның когнитивтік аспектісі туралы ғылыми тұжырымдамалар. фразеологизмдер. Қалыптастырылатын құзыреттер: тұжырымдама ұғымдарын түсіну және түсіну, мағынасы, сондай-ақ тұжырымдаманың құрылымы және оны сипаттау әдістемесі; студенттердің лингвистикалық көкжиегін қалыптастыру; ғылымның негізгі ұғымдарын жүйелеу дағдыларын қалыптастыру когнитивті лингвистика; заманауи ғылыми парадигманы, зерттеу және практикалық қызметте жаңа білім мен дағдыларды өз бетінше игеру және пайдалану қабілетін меңгереді; Әлеуметтік және кәсіби байланыстардың барабарлығын қамтамасыз ететін әлеуметтік-мәдени және мәдениетаралық коммуникация дағдыларына ие.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім берудің рөлі мен теориялық-әдіснамалық негіздері; инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, шарттары, модельдері мен нысандары; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға инклюзивті білім берудің психологиялық негіздері; инклюзивті білім беру процесін оңтайландырудың психологиялық тәсілдері; инклюзивті білім беруді бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық негіздерін білу; бастауыш сыныптарда түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру дағдыларын меңгеру; инклюзивті білім берудің негізгі категориялық аппаратын пайдалана білу; білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық ойлау психологиясы [minor]

    Оқытылатын мәселелер: психологиялық құбылыстар, категориялар, психиканың заңдылықтары мен шығармашылық процесінің механизмдерін зерттеу және сипаттау әдістері, шығармашылық тұлғаның психологиялық ерекшеліктері және оның өмір жолы, шығармашылықтың адам өміріндегі орны мен рөлі қарастырады. Қалыптастырылатын құзыреттер: креативті ойлауды дамыту бойынша психологиялық әдістемелерді қолдану; кәсіби қызметтегі креативті рефлексия дағдылары; күрделі кәсіби жағдайларға бейімделу дағдылары; кәсіби қызмет процесінде ұжымның басқа мүшелерінің креативті әдістерді қолдану тәжірибесін беру дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі

    Оқытылатын мәселелер: Мектептегі әдебиет пәнінің құрылымы мен мазмұны. Жалпы білім беретін мектептегі әдебиет курсының мазмұны мен құрылысы. Көркем шығарманы сабақта талдау жолдары. Әдебиетті оқыту әдістері. Әдебиет теориясынан берілетін тақырыптарды оқыту әдістері. Әдебиетін сабағын ұйымдастыру тәсілдері. Көркем шығарманы оқыту. Әдебиет бойынша оқу және сыныптан тыс жұмыстар. Әдебиет сабақтарында көркем шығармамен жұмыс істеу кезеңдері. Әдебиет сабағы. Қалыптастырылатын құзыреттер: әдебиет туындыларын мазмұнына, стиліне, тіліне, кейіпкерлер мен тақырыптардың ерекшеліктеріне мән беру, Қазақ әдебиеті туындылары туралы ойларын сауатты және мәнерлеп жеткізе білуге, мәтінді талдай білуге, шығармадағы негізгі идеяларды, тақырыптар мен символиканы бөліп көрсетуге, сыни ойлауды дамытуға және мәтінді түсіндіре білуге әр түрлі көзқарастар, терең, мұқият оқу, көркем шығармаларды түсіну дағдыларын дамыту, сондай-ақ олардың мазмұнын түсіндіру және талдау, метафоралар, эпитеттер, ритм және т. б. сияқты қазақ әдебиетінің көркемдік ерекшеліктерін түсіну қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ежелгі және хандық дәуір әдебиеті

    Оқытылатын мәселелер: Қазақ жазуының мәдениетті қалыптастыру мен сақтаудағы орнын айқындап, жазба дәстүр мен сөйлеуді зерделеу, Орхон таңбаларының маңызын бағамдау, бағалау. Араб таңбаларының негізінде жасалған қазақ мұралары туралы мағлұматтарды меңгеру. Қазақ әдебиеті тарихындағы елеулі бір сала - ХІ-ХҮІІІ ғасырлардағы қазақ әдебиетінің тарихы Қазақ аталатын дербес мемлекет – Қазақ хандығының негізі қалануымен байланысты өз алдына жеке әдебиет те қалыптасты. Төл әдебиетіміздің бастауларын оқыту мамандыққа сай міндетті болып саналады. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазақ халқының әдеби мұрасының маңыздылығын түсіну, ежелгі дәуірдегі мәтіндерді талдай және түсіндіре білу, мәтіндер негізінде ауызша және жазбаша сөйлеуді дамыту, әдеби бейнелер мен жанрларды талдау, әртүрлі тарихи дәуірлердегі тақырыптар мен әдеби нысандарын салыстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • ХХ ғасыр және қазіргі заман әдебиеті

    Оқытылатын мәселелер: ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті дамуының алғашқы кезеңі 1900-1940 жылдар аралығын қамтиды. Бұл кезең жалпы қазақ әдебиеті тарихындағы ең бір жемісті де түрлі ізденістер мен қайшылықтарға толы кезең болып табылады. Сондықтан да қазақ әдебиеті тарихын оқытудың күрделі мәселелері осы тұсқа жинақталған. Соңғы 10-20 жылдықта қазақ әдебиетінде болып жатқан әртүрлі үрдістерді айқындап, идеялық-тақырыптық тұрғыдан анализ жасау. Әдеби процесс дамуының түйткіл мәселелерін ажырата алу. Ұлттық құндылықтарды әдеби процеспен байланыста қарай алу. Шығармашылық психологиясын анализ жасай алу. Идея ұғымын жете түсіну. Форма ерекшеліктерін саралай алу. Қалыптастырылатын құзыреттер: ХХ ғасыр мен қазіргі заманның әдеби шығармаларын олардың тарихи, әлеуметтік және мәдени контекстін ескере отырып талдау қабілеті, әр түрлі авторлардың шығармаларындағы әдеби ағымдардың негізгі ерекшеліктері мен сипаттамаларын (модернизм, постмодернизм және т. б.) анықтай білу, ХХ ғасыр мен қазіргі әдебиеттің шығармаларын терең және ойластырылған оқу дағдыларын дамыту, талдау және сыни тұрғыдан мәтіндерді түсіну, авторлар көтерген мәселелерді және олардың дәуірмен байланысын анықтау, өз бетінше зерттеу жүргізу және ХХ ғасыр мен қазіргі заман шығармаларын талдау үшін тақырыптар әзірлеу, әдеби сынмен жұмыс істеу дағдылары, әртүрлі авторлардың шығармаларын салыстырмалы талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Психосоматика [minor]

    Оқытылатын мәселелер: психосоматикалық бұзылулар, олардың пайда болу факторлары, олардың адамдарындағы жағдайды оңтайландыруға бағытталған психологиялық әсерлер, негізгі психосоматикалық теориялар, психосоматикалық бұзылулардың түрлері, адамның ауруға қатынасы және оның қалыптасу факторлары туралы зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі кәсіби қызмет түрлері шеңберіндегі өзгерістерді болжау және қалыпты және патологиядағы психиканың әртүрлі компоненттерінің қызметін түсіну қабілеті

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Php тілінде web-қосымшаларды әзірлеу [minor]

    Оқытылатын мәселелер: Php веб-қосымшаларын бағдарламалау тілдері; веб-сайттарды жасауға арналған Php тілінің функциялары жиынтығы; интернет-бағдарламалау саласындағы теориялық және практикалық білім; Php веб-қосымшаларын білдіретін тілді қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: Php тілін қолдана отырып, веб-беттер мен веб-қосымшаларды әзірлеу дағдыларына ие болу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінің орфографиясы мен пунктуациясы және оны оқыту негіздері

    Оқытылатын мәселелер: орфография мен пунктуацияның тіл біліміндегі орны, орфографиялық нормалар мен принциптер (фонематикалық, морфологиялық, дәстүрлі, дифференциациялық), пунктуацияның функциялары мен жүйесі, орфографиялық және пунктуациялық қателер түрлері. Қалыптастырылатын құзыреттер: апострофтармен, сызықшалармен және басқа да ерекше белгілермен сөздерді жазу ережелерін қоса алғанда, қазақ тіліндегі сөздерді дұрыс жазу негіздерін зерделеу, қазақ әліпбиінің ерекшеліктерін қарастыру, латын әліпбиіне көшумен орфографиялық нормаларды өзгерту, сондай-ақ басқа тілден енген сөздерді жазу ерекшеліктері, түсіндірме-иллюстрациялық әдісті, орфография мен пунктуацияны оқытудың әртүрлі әдістерін сипаттау, апострофтарды, сызықшаларды және басқа белгілерді пайдалануды қоса алғанда, қазақ тіліндегі сөздерді дұрыс жаза білу, орфографиялық ережелерді практикалық сөйлеуде, ауызша да, жазбаша да қолдану мүмкіндігі, сөйлемдердің әртүрлі түрлерінде тыныс белгілерін дұрыс қою мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Этнолингвистика [minor]

    Оқытылатын мәселелер: этнолингвистиканың әдіснамалық негіздері, осы ғылымның тұжырымдамалық аппараты, оның басқа гуманитарлық ғылымдармен байланысы; этникалық тілдердің бірегейлігі және олар ұсынатын Әлем суреттері туралы түсінік қалыптастыру; тіл және ұлттық мәдениет, қазақ этнолингвистикасын зерттеу әдістері; қазақ этнолингвистикасындағы жүйелілік қағидаты, Мәдениеттанудың тіл арқылы ғылыми бағыттары; елтану, лингвомәдениеттану, этнолингвистикалық арналар, ұлттық мәдениетті қалыптастырудың негізгі факторлары, қазақ фразеологизмін қалыптастырудағы ұлттық-мәдени маңызы бар көздер, әлемнің тілдік бейнесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: этнолингвистикалық сөздіктермен, лексикалық атластармен жұмыс істей білу; мәтінмен жұмыс істеу кезінде алған теориялық және практикалық білімдерін қолдану; іске асырылатын пән шеңберінде бірегей білім беру өнімдерін жасау; мәдениеттердің әртүрлілік факторын ескере отырып, кәсіби қызмет саласында жұмыс жазу кезінде этнолингвистика бойынша білімдерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • ХІХ ғасыр әдебиеті

    Оқытылатын мәселелер: ХІХ ғасыр әдебиеті – үлгісі, түрі мол, сан жанрлы әдебиет. Сондықтан бұл курстың негізгі міндеті филолог студенттерді ХІХ ғасыр әдебиетіне байланысты жалпы қазақ әдебиеті тарихына қатысты бұрын-соңды жасалған, тиянақталған зерттеу нәтижелерін меңгере отырып, ХІХ ғасыр әдебиет үлгілерінің көркемдік табиғаты, әлеуметтік негіздері жөнін әрі қарай зерделеуге тарту, ХІХ ғасырдың әдебиеттің тарихы,қоғамдық-әлеуметтік жағдайлармен тығыз байланысын қарастыру арқылы әдебиеттің ұлт ой-санасын оятудағы міндетін айқындау. Қалыптастырылатын құзыреттер: көркем мәтінді талдау және тақырып бойынша сөйлеу дағдылары, шығармаларды түсіндіру арқылы ауызша және жазбаша сөйлеуді дамыту, жанрды, тақырыпты, идеяны, композицияны, әдеби кейіпкерлерді, көркемдік құралдарды, авторлық позицияны талдау, ұлттық және әлемдік әдеби мұраны білу, шығармаларды салыстырып, қорытынды жасай білу, дәлелді пікір білдіре білу, мәтіндермен жұмыс істеу, әдеби талдау жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінің тарихи грамматикасы

    Оқытылатын мәселелер: қазақ тілінің түркі тілдері жүйесіндегі орны, қазіргі тілдің грамматикалық құрылымының эволюциясы, сөздерді грамматикалық жіктеу тарихы, жекелеген грамматикалық категориялардың қалыптасу эволюциясы, тілдің грамматикалық жүйесіндегі тарихи өзгерістер, олардың тілдің грамматикалық құрылымына әсері. Қалыптастыратын құзыреттіліктер: тілдің грамматикалық құрылымын тани білу, оның негізгі белгілері мен заңдылықтарын анықтай білу, негізгі грамматикалық ұғымдар мен олардың белгілерін білу. Белгілі бір жүйені, құрылыстағы заңдылықты сипаттайтын грамматикалық ұғымдарды білу, атап айтқанда, тілдегі сөздерді белгілі бір жалпы грамматикалық қасиеттер арқылы байланыстыру, бұл сөздерді сөйлеуде бір-бірімен байланыстыру, құрастыру дағдысын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жалпы тіл білімі

    Оқытылатын мәселелер: Тілдің өзіндік табиғаты мен мәні, тілдің құрылысы, яғни қүрылымдық, жүйелік, таңбалық сипаттары; дыбыс тілінің шығуы туралы түсінік беру. Тіл білімінің тарихы. Ондағы дәуірлер мен ағымдар. Тіл білімінің қазіргі бағыт-бағдары. Тілді зерттеу әдістері. Салыстырмалы-тарихи әдіс. Шет тілдер тіл біліміндегі концепциялар. Қалыптастырылатын құзыреттер: дыбыстарды зерттеу, олардың жіктелуі, тілдегі қызметі мен өзара байланысы, тілдердің шығу тегі мен эволюциясын, олардың туыстықтары мен айырмашылықтарын зерттеу, жалпы тіл білімінің негізгі ұғымдары мен категорияларын түсіну және түсіндіру қабілеті, тілдік құбылыстар мен процестерді талдау қабілетін дамыту, сондай-ақ олардың қоғам мәдениеті мен тарихымен байланысы, лексикалық, фонетикалық және тілдік бірліктерді талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Түзету педагогикасы арнайы психология негіздерімен

    Оқытылатын мәселелер: арнайы психология мен түзету педагогикасының пәні, міндеттері, тарихы, мәні, мазмұны мен құрылымы; бұзылулардың принциптері, негізгі категориялары, механизмдері; дамуында ауытқулары бар оқушылардың психикалық процестерінің ерекшеліктері; даму бұзылыстарының негізгі классификациясы; шектеулі даму мүмкіндіктері бар дамудың негізгі заңдылықтары; мүмкіндігі шектеулі балаларды саралап және интеграцияланған оқыту, Әлеуметтік және білім беру интеграциясы; оқушылардың даму бұзылыстарын диагностикалау мен түзетудің рөлі; дамуы мен мінез-құлқындағы ауытқулары бар балаларды тәрбиелеу мен білім берудің ерекшелігі; түзету бағдарламаларын жасау және іске асыру принциптері. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту мен тәрбиелеуде қиындық көріп отырған балаларды сүйемелдеудің түзету бағдарламаларын құра білу; оқыту мен тәрбиелеуде қиындықтарды түзетудің негізгі әдістерін пайдалану дағдыларын меңгеру; стандартты түзету бағдарламаларын жүргізу кезінде дидактикалық тәсілдерді іске асыру; оқушылардың дамуындағы және оларға көмек көрсетуді ұйымдастыру мәселелеріндегі бұзушылықтарды тану саласындағы базалық іскерліктер; алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын кәсіби қызметте қолдануға қабілеттілігі мен дайындығын көрсету

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Әдебиет теориясы және сын тарихы

    Оқытылатын мәселелер: Көркем әдебиеттің табиғаты.Типтілік мәселесі. Әдеби жанрлар. Көркемдік әдіс және стиль. Дәстүр мен жаңашылдық. Әдебиет теориясының негізін түсіну. Әдебиет сыны тарихын меңгеру. Әдеби процесс заңдылықтарын игеру. Шығарма құрылымын талдай алу. Образ ұғымын жете түсіну. Әдеби процесс дамуының түйткіл мәселелерін ажырата алу. Ұлттық құндылықтарды әдеби процеспен байланыста қарай алу. Шығармашылық психологиясын анализ жасай алу. Идея ұғымын жете түсіну. Форма ерекшеліктерін саралай алу. Қалыптастырылатын құзыреттер: сюжет, композиция, кейіпкерлер, тіл және стиль сияқты негізгі элементтерді бөліп көрсете отырып, әдеби шығармаларды терең талдай білу; әдеби шығармаларды әртүрлі теориялық және сыни тұрғыдан зерттеу қабілеті (формализм, психоанализ және т. б.); әдеби теориялар мен сын әдістеріне сүйене отырып, шығарма туралы өз пікірін дамыта білу, әр түрлі әдеби ағымдар мен бағыттарға, сондай-ақ олардың әдебиеттің дамуына әсеріне салыстырмалы талдау жүргізу мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық шеберлік

    Оқытылатын мәселелер: Педагогикалық шеберлік, оның әлеуметтік мәні мен мазмұны; кәсіби педагогикалық қызмет-педагогикалық шеберлікті қалыптастырудың негізі; педагогикалық техника педагог шеберлігінің элементі ретінде; педагог-психологтың өздігінен білім алуы және кәсіби шеберлігін қалыптастыру; сынып мұғалімінің кәсіби қызметтегі педагогикалық қарым-қатынасы және орны; педагогтің тәрбиелік ықпал ету және білім беру құралы ретіндегі сөзі; кәсіби шеберлік құрылымындағы педагогикалық қарым-қатынас; педагогикалық қарым-қатынастың қажетті элементтері; педагогикалық этика және тактика; педагогикалық қарым-қатынас нысаны; педагог этикасы; педагог қарым-қатынасының негіз қалаушы элементінің этикасы. Қалыптастырылатын құзыреттер: мұғалімнің педагогикалық қызметінің құрылымы, оның тұлғасы туралы білім; педагогикалық шеберліктің мәні мен мазмұнымен танысу; педагогикалық қабілеттерді, педагогикалық техниканы, педагогикалық ықпал ету құралдары мен шешендік өнерді меңгеру дағдылары; қарым-қатынас мәдениетін меңгеру; мұғалімдер ұжымымен, оқушылармен, ата-аналармен өзара іс-қимыл орната білу; коммуникативті және басқарушылық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Оқушының жас ерекшелік, педагогикалық психологиясы мен физиологиясы

    Оқытылатын мәселелер: психиканың жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтары; психиканың онтогенездегі дамуы, психиканың құрылымы мен функцияларының өзгеруі; бала мен жасөспірім психикасының дамуын зерттеудің негізгі әдістері; жас кезеңдеріндегі психологиялық ісіктер; негізгі жас дағдарыстарының мазмұны; әр түрлі жас кезеңдеріндегі балалар мен жасөспірімдердің психикалық даму шарттары; педагогикалық іс-әрекеттің психологиялық мәні; тәрбие процесінің психологиялық механизмдері; эмоционалды, сенсорлық, ақыл-ой және сөйлеу дамуына әсер ететін негізгі факторлар және оқыту мен тәрбиелеу процесіндегі олардың заңды өзгерістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: педагогикалық міндеттерді шешу үшін қолда бар білімді қолдану; оқушылар психикасының жас ерекшеліктерін анықтау және зерделеу; жалпы және жеке ерекшеліктер, психикалық фактор факторлары туралы білімді ескере отырып, педагогикалық жағдайларды талдау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әдеби үдеріс

    Оқытылатын мәселелер: Бұл пән болашақ мамандардың кең мәдени дүниетанымын қалыптастыруға бағытталған, бұл оларға қазіргі әдеби процестің өзекті мәселелерін еркін шешуге мүмкіндік береді. Пән ХХ ғасырдың соңғы онжылдықтарындағы әдеби үрдістің заңдылықтары мен ерекшеліктерін анықтайды, онда қазіргі қазақ әдеби процесі зерттеледі, студенттерге отандық әдебиеттің белгілі бір кезеңіндегі әдеби дамудың ерекшеліктері мен заңдылықтарын, яғни әдеби процестің ерекшеліктері мен заңдылықтарын түсінуге мүмкіндік беріледі. Курс барысында модернизм, постмодернизм, әдебиеттегі заманауи тенденциялар егжей-тегжейлі зерттеледі. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазіргі әдеби процесті талдай білу, әдебиеттегі негізгі тенденциялар мен өзгерістерді анықтай білу, әдебиеттің жаңа формалары мен жанрларын талдай білу, сондай-ақ олардың әдеби процестің дамуына әсерін, әдеби шығармалардың жаңа формаларын, соның ішінде эксперименттік стильдер мен жанрларды дамыта және енгізе білу, жаңаларын қолдана отырып, қазіргі заманның өзекті мәселелерін көрсету, мәтін жасай білу формалары мен әдістері, қазіргі әдебиет туындылары туралы сыни пайымдаулар жасау қабілеті, әдебиетке әсерін бағалау үшін олардың эстетикалық және әлеуметтік құндылығын, постмодернизм, минимализм, қиял және басқалар сияқты әртүрлі бағыттар мен мектептерді салыстыру қабілетін талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Әлем әдебиеті

    Оқытылатын мәселелер: Шетел әдебиеті курсында шетел әдебиетінің даму тарихы, қалыптасуы, зерттелуі жайында түсінік беріледі, жазушының эстетикалық талғамын дұрыс танып, ұғына білуіне бағыт береді. «Антикалық әдебиет» термині және оның мәні, тарихы, хронологиялық сипаттары. Ежелгі дәуірлік әдебиеттің кезеңдерге бөлінуі. Курстың негізгі міндеттері: грек-римдік құл иеленушілік әдебиеттердің дамуы мен эволюциясының негізгі кезеңдерінде тарихи-нақты талдау, грек-рим әдебиеттерінің жеке –дара өзгешеліктерін айқындау, тұңғыш әдеби жанрларының қалыптасуына, дамуына, кейінгі дәстүрлі даму жолына талдау, негізгі жанрлар мен олардың көрнекті авторларының шығармашылығының аясында ең маңызды көркемдік шеберлік үлгілерін ашу. Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі елдер мен халықтардың әдеби шығармаларын зерттеу, сондай-ақ олардың әлемдік мәдениет пен тарихқа әсерін талқылау, әртүрлі жанрлар мен дәуірлердің әдеби шығармаларын талдай білу, негізгі идеялар мен тақырыптарды бөліп көрсету, әлемдік әдебиет шығармаларының тарихи және мәдени контекстін түсіну және олардың жалпы әдебиеттің дамуына әсерін көру қабілеті, негізгі мотивтер мен шығармалардың проблемалары, оларды автордың өмірі мен дәуірінің контекстінде талдау, әлемдік әдеби шығармалардан шабыт алған шығармашылық жұмыстарды жасау дағдыларын дамыту, әлемдік әдебиеттің таңдалған тақырыбы бойынша өз бетінше зерттеу жүргізу мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Білім беру стратегиялары және оқыту технологиялары

    Оқытылатын мәселелер: заманауи білім беруді дамытудың тұжырымдамалары мен заманауи тенденциялары; білім беру жүйесінің қайшылықтары; қазақстандық білім беруді реформалаудың қазіргі жағдайы мен стратегиялары; оқытудың заманауи технологиялары; педагогикалық технологиялардың құрылымы, негізгі қасиеттері мен жіктелуі; оқу процесінде педагогикалық технологияларды іске асыру әдістемелері. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың оңтайлы нысандарын, құралдарын, әдістерін, технологияларын таңдау; оқу процесінде педагогикалық технологияларды жоспарлау және іске асыру; педагогикалық міндеттерді шешуге бағытталған стратегиялар мен технологияларды модельдеу; оқу-тәрбие процесінде оқытудың педагогикалық технологияларын іске асыру әдістерін меңгеру; кәсіби қызметте стратегиялар мен технологияларды іске асыру кезінде кәсіби-педагогикалық іс-әрекеттерді негіздеу қабілеті мен дайындығы

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Стилистика және сөйлеу мәдениеті

    Оқытылатын мәселелер: студенттерге қарым-қатынастың әртүрлі салаларында, ең алдымен кәсіби салада тілдік құралдарды нормативті және мақсатты қолдануға үйрету. Сөйлеу мәдениеті мұғалімнің педагогикалық мәдениетінің маңызды құрамдас бөлігі, Кәсіби даму мен жетілдірудің шарты болып табылады. Мұғалім тек қабілеттер, білім мен дағдылардың толық жиынтығы болған жағдайда ғана кәсіби бола алады. Егер барлық педагогикалық құралдар өзара байланысты болса және педагогикалық процесс тұтастық пен жүйелілікпен сипатталатын болса, білім беру мен оқыту тиімді болады. Шығармашылық, үйлесімді дамыған тұлға оқыту, тәрбие және дамудың біртұтас тұтастығына біріктірілген кезде қалыптасады. Қалыптастырылатын құзыреттер: жағдайға байланысты сөйлеуді дұрыс және тиімді құра білу, диалог, аргументация, презентация дағдылары, дәл және сауатты қарым-қатынас жасау үшін тіл нормаларын (грамматикалық, лексикалық, орфоэпиялық) меңгеру, сөйлеу мәнерлілігін жақсарту үшін стилистикалық құралдарды қолдану дағдыларын дамыту, мәтінді талдай білу және қажетті құралды жасау үшін қандай стилистикалық құралдар қолданылатынын анықтау, стилистикалық құралдарды бөлу мақсатында мәтіндерді өз бетінше зерттеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7
  • Білім беру қызметін тьюторлық сүйемелдеу

    Оқытылатын мәселелер: негізгі ұғымдардың мәні: педагог-тьютор, тьюторлық сүйемелдеу, тьюторлық сүйемелдеу қағидаттары, тьюторлық сүйемелдеу технологиясы, жеке білім беру траекториясы; тьюторлық қызметтің негізгі теориялық негіздері; тьюторлық әрекеттің схемалары мен тәсілдері; тьюторлық сүйемелдеу әдістері; тьюторлық әрекеттің тиімділігін бағалаудың жалпы тәсілдері; отандық және шетелдік білім беру практикасындағы тьюторлық тәжірибе. Қалыптастырылатын құзыреттер: жеке білім беру бағдарламаларын жоспарлау және әзірлеу; тьюторлық сүйемелдеуді жоспарлау және іске асыру; оқу-тәрбие процесін тьюторлық сүйемелдеу процесінде қол жеткізілген нәтижелерді бағалау; тьюторлық құзыреттерді игеруде тұрақты және жан-жақты кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілеті мен дайындығын көрсету; білім алушылармен тьюторлық қарым-қатынас жасай білу және тьюторлық сүйемелдеудің тиімді технологияларын пайдалану; білім алушылардың; оқушыларды әртүрлі формада тьюторлық сүйемелдеуді ұйымдастыру; тьюторлық сүйемелдеуді жүзеге асыру кезінде тиісті оқу құралдарын іріктеу және пайдалану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінің стилистикасы мен тіл мәдениеті

    Оқытылатын мәселелер: Стилистика және тіл мәдениетінің жалпы мәселелері. Стилистиканың анықтамасы, зерттейтін мәселелері. Тіл мәдениеті туралы түсінік. Тіл мәдениетінің нысаны, сөз мәдениеті туралы ғылыми көзқарастар. Стилистика ғылымының ұғымдары мен категориялары туралы. Функционалдық стилистика. Тіл ярустарының стилистикасы. Лексика-фразеологиялық стилистика. Морфологиялық стилистика. Грамматикалық стилистика тулары жалпы түсінік беру. Қалыптастырылатын құзыреттер: жағдайға байланысты сөйлеу мәнерін дұрыс таңдай білу, көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын, эмоционалды сөйлеу дағдыларын дамыту, қазақ тілінің нормалары мен ережелерін меңгеру, сөйлеу мен жазудағы сауаттылық, стилистикалық құралдарды білу және оларды сөйлеу мәнерлілігіне қол жеткізу үшін қолдану, әртүрлі стилистикалық құралдарды тану және пайдалану үшін аналитикалық дағдыларды дамыту, әр түрлі контексте стилистикалық құралдарды тиімді пайдалану, мәтіндерді талдау, қолданылатын стилистикалық құралдарды анықтау және түсіндіру мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті
  • Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді
  • Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазу дағдыларын және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген
  • Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады
  • Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті меңгеруді, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуде көрсетеді
  • Қосымша білім мен құзыреттілікті, біліктілік пен дағдыларды қолдануды, студент үшін бейінді емес дайындық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді
  • Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді
  • Курстың, бөлімнің, нақты сабақтың мақсаттары мен міндеттеріне, білім алушылардың жас ерекшеліктеріне, олардың танымдық мүмкіндіктері мен дайындық деңгейіне, техникалық мүмкіндіктеріне қарай оқыту мен тәрбиелеудің тиімді стратегиялары мен технологияларын біледі, түсінеді және қолданады
  • Фольклористика, зерттеу тарихы, фольклордың жанрлық түрлері саласындағы білімдерін көрсетеді, шешендік сөздерді түсінеді және қолданады. Әдебиеттің даму тарихын кезеңдеудің негізгі принциптері мен теориялық негіздерін, әдебиеттің даму кезеңдері мен жүйесін анықтайды, әдебиеттің түрлері мен түрлері, шығарманың мазмұны мен формасы, көркемдік әдістер мен бағыттар, стиль мәселесі, әдеби даму және т. б. бойынша жалпылайды. Ұлттық және шетелдік әдебиеттерді дамытудың заманауи тенденциялары, ондағы теориялық принциптер мен өзекті мәселелерді анықтайды, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін білімдерін қолданады.
  • Педагогикалық қызметте заманауи білім берудің даму үрдістерін, қоғамдағы білім беру институтының орны мен рөлін, Жалпы педагогика, дидактика, арнайы және түзету педагогикасы, жас, педагогикалық және арнайы психология, жеке дидактиканың жас физиологиясы, тәрбие жұмысының әдістемесі саласындағы білімді көрсетеді
  • Педагогикалық процесті модельдейді, білім беру бағдарламалары мен оқу-әдістемелік материалдарды жобалайды және жасайды, оқу пәндері бойынша сабақтарды ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлайды, тәрбие беруге, тұлғаның зияткерлік, физикалық және рухани дамуына мақсатты бағыт бере отырып сабақтар мен сыныптан тыс іс-шараларды әзірлейді және өткізеді
  • Білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, олардың жеке білім беру бағыттарын жобалайды және іске асырады, білім алушылардың оқу-зерттеу және жобалау қызметін, қазақ тілі мен әдебиетінен олимпиадалық даярлықты жүзеге асырады
  • Білім берудің жаңа парадигмасы жағдайында қазақ тілі мен әдебиеті бойынша оқу процесін ұйымдастыру мақсатында оқытудың әртүрлі әдістерін, әдістері мен технологияларын, критериалды бағалау технологиясы мен әдістемесін меңгерген
  • Білім алушының дамуының педагогикалық диагностикасын жүзеге асырады, оның жеке тәжірибесін бағалайды, білім алушының сыныптағы өзара қарым-қатынас жүйесін талдайды, өзара қарым-қатынастардың өзгеру серпінін көреді, білім алушының оқу курсы бағдарламасын меңгеруінің нәтижелілігін бақылайды, оның жетістіктері мен қиындықтарын анықтайды
  • Тілдерді жіктеу, олардың мәні, зерттеу әдістері және т.б. саласындағы білімдерін көрсетеді, тіл білімінің тарихы мен теориясын, сөздердің этимологиясын, тілдің пайда болуы туралы теорияны меңгерген. Сөздердің формалары және оларды жасау тәсілдері, түрлері; сөздердің сыныптарын, олардың жіктелуін талдайды, шығармаларды, эсселерді және т. б. сауатты жазуды үйренеді. Ұсынысты кешенді талдау әдістерін меңгерген. Әдеби тіл нормаларын меңгереді, стиль түрлерін анықтайды, жазбаша жұмыстарда қолданады.
Top