6B01110 Педагогика және психология в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты психологиялық-педагогикалық ғылымдар мен психотехнология саласында кәсіби құзіреттіліктерге ие еңбек нарығында бәсекеге қабілетті педагог-психологтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Мақсаты: мектеп жасындағы адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, ерекшеліктерін игеру. Мазмұны: Балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, олардың қоршаған ортадағы дамуының негізгі заңдылықтары. Онтогенездік даму кезеңінен бастап баланың даму ерекшеліктері.Адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтары. Жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар жүйесінің жұмыс істеу ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
Мақсаты: адам психикасының дамуының жас ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі психикалық құбылыстар туралы білімдерді оқып-үйрену және меңгеру негізінде оқушылардың психологиялық ойлауын дамыту. Мазмұны: психологияға кіріспе. Сана. Тұлға. Белсенділік. когнитивтік процестер. Ерік, эмоция, сезім психологиясы. Темперамент. Кейіпкер. Мүмкіндіктер. Онтогенездегі психиканың құрылымы, қызметтері, заңдылықтары, когнитивтік процестер, жағдайлар, факторлар, психиканың даму механизмдері. Даму психологиясының әдіснамалық негіздері, ұғымдары, категориялары, механизмдері, жасқа байланысты өзгерістердің сипаты. Адам психикасы дамуының әртүрлі жас кезеңдеріндегі тұлғаның жағымды дамуының ерекшеліктері, себептері мен факторлары, шарттары мен болашағы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың тұрақты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: құқықтық нигилизмді жеңу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Саналы қабылдауды, сыбайлас жемқорлыққа көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралынан, этикадан адамгершілік тұрғындан бас тарту. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын құру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихат, заңдылық идеяларын тарату, заңға құрмет көрсету. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды түсінуге, өз ұстанымын дәлелді түрде қорғауға, сыбайлас жемқорлық көріністерін жеңу жолдарын іздеуге бағытталған іс-шаралар. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда АИ қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандыққа кіріспе
Мақсаты: педагог-психолог қызметінің өзіне тән ерекшелігін меңгеру. Мазмұны. Педагог-психолог қызметінің ерекшеліктері, мақсаттары мен кәсіби міндеттері. Қазіргі заманғы білім беру ортасында педагог - психолог қызметінің рөлі. Басқа ғылымдар жүйесіндегі психологияның, педагогикалық және практикалық психологияның орны. Кәсіби психологтың қызметінің аумағы мен түрлері. Психолог іс-әрекетінің і түрлері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Абайтану
Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект негіздері
Білім беру бағдарламасының мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мұхтартану
Мақсаты: М. Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М. Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық жазу негіздері
Мақсаты: академиялық жазу негіздерін меңгеру. Мазмұны: Академиялық жазу негізі. Толтыру ережелері, ресми құжаттарды мемлекеттік тілде беру шарттары. Мемлекеттік тілде қолданылатын сөз тіркестері, сөйлемдерді қолдану тәртібі. Іскери құжаттарды мемлекеттік тілде сауатты толтыру. Қазақ тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу технологиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кикілжің психологиясы
Мақсаты: студенттердің кәсіби құзыреттілігін қамтамасыз ететін және оларға кикілжің жағдайларын тиімді болдырмауға және шешуге мүмкіндік беретін білім, білік және құзыреттіліктер жүйесін қалыптастыру Мазмұны. "Кикілжің психологиясы" пәнінің құрылымы мен мазмұны. Кикілжің: ғылыми анықтама, интерпретация, түрлердің жіктелуі және қақтығыстардың белгілері. Кикілжіңді зерттеу негіздері: қақтығыстарды зерттеудің философиялық-социологиялық және психологиялық дәстүрі. Кикілжіңді тұлғаның мінез-құлқының теориялары мен стильдері. Кикілжіңнің негізгі түрлері: тұлғалық, тұлғаішілік қайшылықтар мен қақтығыстар, тұлғааралық, топаралық, топішілік және әлеуметтік. Кикілжіңді зерттеу әдістері. Кикілжіңнің пайда болуы: жағдайды бағалау мен жауап беру стратегиясын таңдау. Кикілдіңді шешу: конфликтологиялық және психологиялық дәстүр. Кикілжіңді шешуде психологтың делдалдығы. Қақтығыстардағы тиімді мінез-құлықты және оларды шешуді үйрету. Стресске төзімділік жанжалдардың алдын алу тәсілі ретінде. Жанжалдың алдын алу. Жанжалдағы тиімді қарым-қатынас және ұтымды мінез-құлық технологиялары.. Кикілжіңнің алдын алу. Кикілжіңдегі тиімді қарым-қатынас пен ұтымды мінез-құлық технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Арттерапия негіздері
Мақсаты: студенттердің арт-терапия негіздері туралы түсініктерін қалыптастыруға дайындау. Мазмұны. Арт-терапияны қолданудың тарихи-теориялық аспектілері. Арт-терапия: анықтамасы, мақсаты мен міндеттері мәні, жіктелуі және оны қолдану ерекшеліктері. Білім берудегі арт-технологиялары. Арт-терапевтік үрдістің кезеңдері. Арт-терапиядағы психотерапевтік әсердің негізгі факторлары. Арт-терапияның түзету мүмкіндіктері. Арт-терапияның формалары. Психотерапиялық қатынастардың құрылымдық және функционалдық сипаттамалары. Арт-терапиялық іс-әрекеттерді ұйымдастыру. Арт-терапевтік үрдіс кеңістігі. Жеке және топтық арт-терапияның түрлері. Арт-терапиядағы түрлі тәсілдер: ертегі терапиясы. музыкалық терапия, ойын терапиясы, бейнелеутерапиясы. Диагностикалық процедуралар мен алынған материалдарды бағалау критерийлері. Арт-терапия тұрғылары мен тұжырымдамалары білім берудегі арт-әдістерді дамытудың негізі ретінде. Арттерапия жұйесінде дамуында мәселелрі бар балаларға психотүзету көмектері. Арт-терапия. Арт-терапияның түрлері мен формалары және олардың түзету-терапиялық әсерлері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Психология және білім берудегі жасанды интеллект
Мақсаты: психология мен білім беруде жасанды интеллектті қолдану ерекшеліктерін зерттеу; білім беру процестері мен психологиялық көмекті жақсартуға ЖИ әлеуеті мен әсерін қарастыру. Білім берудегі психологтың психодиагностикалық, психокоррекциялық, психотерапиялық жұмысында жасанды интеллектті қолдану тәжірибесін зерттеу. Мазмұны: психологиядағы ЖИ мүмкіндіктері; жасанды интеллектті білім беру және психологиялық қызметке біріктіру. Педагог-психологтың қызметінде жасанды интеллектті қолданудың этикалық және әлеуметтік аспектілері. Психология және білім беру саласына заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды цифрлық трансформациялау және енгізу. Жасанды интеллект жүйелерін әзірлеу мен енгізудің этикалық принциптері. Жасанды интеллектті қолданудың этикасы мен қауіпсіздігі. Психология, неврология, білім туралы ғылымдар саласында практикалық қолдануға жарамды алгоритмдер мен компьютерлік бағдарламаларды құру. Машиналық оқыту және нейрондық желілер әдістерімен қолданбалы психологиялық-педагогикалық зерттеулердің деректерін талдау. Data Science білім берудегі жасанды интеллект. Нейрондық желілерді оқытудағы психометриялық принциптер. Мәтіндік және визуалды нейрондық желілер. Психологтың практикалық мәселелерін шешудегі chatgpt нейрондық желісінің мүмкіндіктері. Сауалнамалар құру, ai көмегімен клиентпен диалогты модельдеу. "Бот психологы" ұғымы. Виртуалды психолог-бот заманауи нейрондық архитектуралардың интеграциясы ретінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қарым-қатынас психологиясы
Мақсаты: кәсіби қызметте тиімді қарым-қатынас әтехникалары мен тәсілдерін қолдана алу. Мазмұны:Қарым-қатынас-адам болудың негізі. Қарым-қатынастың құрылымы, мазмұны және түрлері. Қарым-қатынастың коммуникативті, перцептивті, интерактивті жағы. Қарым-қатынастың психологиялық ерекшеліктері. Қарым-қатынастағы рөл және рөлдік үміттер. Қарым-қатынас серіктестеріне әсер ету (әсер ету) формалары. Қарым-қатынастың этикалық формалары. Әсердің тиімділігін анықтайтын жеке факторлар. Манипуляция. Әсердің тиімділігін анықтайтын жеке факторлар. Қарым-қатынастың жас ерекшеліктері. Жынысқа байланысты қарым-қатынас ерекшеліктері. Адамдардың қарым-қатынасқа деген қажеттілігі. Қарым-қатынас жасаушылар арасында өзара түсіністік орнату. Іскерлік қарым-қатынас формалары. Тұлғааралық қатынастар .
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Инклюзивтік білім беру
Мақсаты: ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшелігі туралы білім, дағдысын қалыптастыру. Мазмұны. Инклюзивті білім ғылым ретінде. Инклюзивті білім берудің даму тарихы, мәселелері және даму перспективалары. Инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық және тұжырымдамалық негіздері. . Инклюзивті білім берудің әдіснамалық негіздері. Инклюзивті білім беру педагогикасы. Инклюзивті білім беру психологиясы. Мүмкіндігі шектеулі студенттерге психологиялық-педагогикалық қолдау. АК жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларда мектептегі сәтсіздікті жеңу. Инклюзивті білім берудің педагогикалық, психологиялық және гендерлік аспектілері. Инклюзивті білім беру жүйесіндегі педагогтердің кәсіби құзыреттілігі. Инклюзия кезінде отбасыларға жұмыс және көмек. Мектепке дейінгі, негізгі жалпы және жоғары білім беру жүйесіндегі инклюзивті технологиялар мен бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Заманауи педагогика
Мақсаты: болашақ мұғалiмдердi педагогика теориясы, тарихи салаларындағы іргелі білімдермен қаруландыру арқылы кәсіби педагогикалық ойлауын, мектептің тұтас педагогикалық процесін тиімді ұйымдастыру және жүзеге асыру құзыреттіліктерін құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Қазіргі қоғамдағы білім берудің рөлі мен ерекшеліктері. Педагогикалық кәсіп пен педагогикалық іс-әрекет. Педагогтың кәсіби құзіреттілігі және кәсіби шеберлігі. Педагогикалық қарым-қатынастың мәні мен ерекшеліктері. Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың әдіснамалық негіздері мен зерттеу әдістері. Жеке тұлғаның дамуы, қалыптасуы мен тәрбиесі. Тәрбиенің мәні, оның мақсатының әлеуметтік тұрғыдан негізделуі. Тұтас педагогикалық процестегі тәрбиенің мазмұны. Тәрбиенің жалпы әдістері. Абайдың „Толық адам“ идеясының тәрбиелік мәні. Киберкеңістікте тұлғаның әлеуметтенуі. Киберкеңістіктің мүмкіндіктері мен тәуекелдері. Оқыту – тұтас педагогикалық үдерістің құрамдас бөлігі. Қазіргі мектептегі электронды (Е-learning) оқыту жүйесі. Білім берудегі жасанды интеллект. Қазіргі мектептегі білім беру мазмұнының ғылыми негіздері. Оқытуды ұйымдастырудың формалары мен құралдары. Қазіргі сабақ, оның типологиясы мен ұйымдастыру. Мұғалімнің кәсіби іс-әрекетіндегі оқыту технологиялары. Цифрлық білім беру технологиялары. Оқытудың дәстүрлі, белсенді және интербелсенді әдістері. Оқытудағы диагностика және бақылау. Педагогикалық жүйелерді менеджмент негізінде басқару. Мектепішілік басқару жүйесі. Мектепішілік бақылау. Мектеп жұмысын жоспарлау және мұғалімдерді аттестаттау. Заманауи білім берудегі жасанды интеллект және оның артықшылықтары. Жасанды интеллектті қолданудың мүмкіндіктері мен тәуекелдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар психологиясы
Мақсаты: Балалар психологиясының жалпы заңдылықтарын, әдістерін тәжірибеде қолдана алу. Мазмұны. Балалар психологиясы пәні, міндеттері, әдістері, басқа ғылымдармен байланысы мен тарихы. Психологиялық даму заңдылықтары. Жас кезеңдерге бөлу теориялары. Сәбилік және мектепке дейінгі кезеңдегі балалардың танымдық үрдістерін дамытудың ерекшеліктері. Баланы мектепке психологиялық даярлаудың ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дін психологиясы
Мақсаты: руханияттың нақты формасы ретінде діннің мәні туралы жеткілікті ақпарат беру Мазмұны. Дін психологиясының пәні, оның ғылыми білім жүйесіндегі орны және зерттеу әдістері. Діншілдіктің психологиялық алғышарттары. Дін генетикалық субстанция ретінде: дін мен руханият психологиясының тарихы мен әдістемесі. Діндарлықтың генезисі және тұлға психологиясы. В. Джеймстің, В.Вундттың С.Холлдың теориялары. Адамның діншілдігі туралы бихеверимде, терең психологияда, гуманистік дәстүрде қаралуы. Дін психологиясы және адамның өмірлік циклі. Діннің адам мінез-құлқына әсері. Иудаизмде, христианда және буддизм мен исламдағы адам психологиясы. Діни топтар мен ұйымдар. Жаңа діни қозғалыстардағы харизматикалық көшбасшылық психологиясы. Адам діндарлығын қарастырудың психологиялық аспектісі. Жаңа діни қозғалыстар мен неокультеттердің психологиясы. Атеизм мен руханияттағы зайырлы формалардың психологиясы. Діндарлықты өлшеу: бір және көп өлшемді шкалалар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Суицидтік мінез-құлқының психологиялық аспектілері
Мақсаты:суицидтік мінез-құлыққа әсер ететін факторларды анықтау арқылы алдын алуға үйрену. Мазмұны:"Суицидтік мінез-құлық" ұғымы, мәселесі. Суицидтік мінез-құлықтың қазіргі теориялық модельдері; халықтың әртүрлі топтары өкілдерінің суицидтік мінез-құлқының әлеуметтік-психологиялық шартты. Суицидтік тенденцияның қалыптасуы мен дамуының динамикалық моделі. Суицидтік тәуекелдің жоғары белгілері. Суицидтік мінез-құлықтың алдын алудың әдіснамалық негіздері. Суицидтік мінез-құлықты қалыптастырудың психологиялық механизмдері. суицидтік тәуекелді диагностикалау мен тұзету әдістері. Білім беру мекемелерінде суицидтік мінез-құлықтың алдын алуды ұйымдастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Суицидологияның негіздері
Мақсаты: суидциология негіздерін меңгерутүрлі ғылымдардағы суицид мәселелеріндегі заманауи түсініктері. Мазмұны: суицидтік және аутодеструктивті мінез-құлықтың теориялық негіздері. Суицидтік және және аутодеструктивті мінез-құлықтың жалпы сипаттамасы, жіктелуі, себептері, тәуекел факторлары. Суицид факторларын бағалау; суицидтік қауіптерді диагностикалау әдістері. Суицидтің жас және психопатологиялық аспектілері; балалар мен жасөспірімдердің суицидтік мінез-құлқының ерекшеліктері. Суицидтік мінез-құлық эпидемиологиясы. Суицидтің алдын алу, диагностикалау, түзету; қайта суицидтің алдын алу; өзіне-өзі көмек көрсетуге үйрету; білім беру мекемелерінде суицидтік мінез-құлықтың алдын алуды ұйымдастыру. Суицидтік тұлғаның отбасымен жұмыс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кіші мектеп жасындағы балалар психологиясы
Мақсаты: бастауыш мектеп жасындағы балалардың психикасының көрінісі мен дамуының психологиялық құбылыстары мен заңдылықтарын меңгеру. Мазмұны. Бастауыш мектеп жасындағы балалардың психологиясына кіріспе. Бастауыш сынып оқушыларының сипаттамасы, ерекшелігі, оқуға психологиялық дайындығы және жеті жастағы дағдарысы. Ата-аналар мен бастауыш сынып оқушыларының қарым-қатынасы. Бастауыш сынып оқушысындағы негізгі жаңа құрылымдар, әлеуметтік жағдайлар. Бастауыш сынып оқушысының негізгі іс-әрекеттері. Бастауыш сынып оқушы тұлғасының эмоционалды-ерікті, қажеттіліктік-мотивациялық өрістері. Бастауыш сынып оқушыларының мотивациясын, танымдық дамуын, жеке қасиеттерін, тұлғааралық қатынастарын диагностикалау және түзету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психология және педагогика
Мақсаты: студенттердің әлеуметтік және психологиялық құбылыстарды түсіну және тәжірибеде қолдана алу білігі. Мазмұны. Әлеуметтік психология ғылым ретінде: пәні, әдістер. Қарым-қатынастағы коммуникативті және интерактивті жағы. Әлеуметтік әлемдегі тұлға: туралы түсінік, әлеуметтік сәйкестілік, Мен-тұжырымдамасы және өзін-өзі бағалау, өзін-өзі реттеу түсініктері. Әлеуметтік ұстаным мен мінез-құлық. Әлеуметтік топтар: негізгі сипаттамалары. Топтың жеке мінез-құлыққа әсері. Топтық динамика және топтық тиімділік. Қатынас және әлеуметтік таным. Тұлғааралық ықпал және әлеуметтік билік. Әлеуметтік педагогика пән ретінде: категориялар, принциптер мен әдістер. Әлеуметтену әлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде. Адам әлеуметтену үрдісінде. Әлеуметтенудегі мегафакторлар: ғарыш, планета, әлем. Әлеуметтенуге әсер ететін макрофакторлардың негізгі көздері. Негізгі компоненттер мезофакторлардың адамның әлеуметтенуіне әсері. Әлеуметтенуде микрофакторлар контекстіндегі тәрбиесі. Білім беру ұйымдарындағы адамның дамуы мен рухани-құндылық бағдары үшін жасалатын жағдайлар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік
Мақсаты: педагогикалық іс-әрекетте педагогикалық шеберліктің білім, білік және дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны. Педагогикалық мәдениет мұғалімнің педагогикалық іс-әрекет ерекшеліктеріне кәсіби дайындығы ретінде. Педагогикалық шеберлік, оның әлеуметтік мәні, мәні мен мазмұны. Педагогикалық шеберліктің құрамдас бөліктері: гуманистік бағыт; кәсіби білім; педагогикалық қабілеттер; педагогикалық техника.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогикалық психология
Мақсаты: педагогикалыө психологиясаласынан білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны. Педагогикалық психология ғылыми білімнің пәнаралық саласы ретінде. Қазіргі әлемдегі білім беру және білім беру үдерісіндегі қатынастар. Білім беру қызметінің психологиясы. Оқу іс-әрекетінің психологиясы. Оқу қызметі субъектілерінің жас ерекшеліктері. Мұғалімнің проективті рефлексивті дағдыларының бірлігі ретінде сабақты психологиялық талдау. Білім алушылардың психологиясы. Педагогикалық өзара әрекеттесудегі, қарым-қатынастағы және оқу педагогикалық қызметіндегі "кедергілер". Педагог психологиясы. Тәрбие психологиясы. Кәсіптік білім беру психологиясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Этнопедагогика
Мақсаты: балаларды тәрбиелеуде халықтық педагогика құралдарын қолдану білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны. Этнопедагогиканың пәні мен міндеттері, әдістері, құрылымдары және оның басқа ғылымдармен байланысы. Этнопедагогиканың пайда болу және даму тарихы. Этнопедагогиканың этнологиялық және антропологиялық негіздері. Әлем, Қазақстан, аймақ халықтарының этникалық ерекшеліктері. Көпмәдениетті ортадағы Этнопедагогика. Этнопедагогиканың құрамдас бөлігі ретінде халықтық педагогика. Халықтық педагогика құралдары. Халықтық педагогикадағы рухани-адамгершілік, еңбек, эстетикалық тәрбие. Халықтық педагогикадағы дене тәрбиесі. Жалпы білім беру мекемелерінің оқу-тәрбие процесінде халықтық педагогиканың прогрессивті элементтерін қолдану өскелең ұрпақты тәрбиелеу мен оқытуда халықтық педагогиканы қолдану. Этнопедагогикалық қызметтің педагогикалық мәдениеті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Еңбек психологиясы
Мақсаты: адамды кәсібилендіру үрдісінде түрлі тәсілдер, зерттеулерді қолдануда жалпы психологиялық және арнайы әдістерін біріктіре алу. Мазмұны. Еңбек психологиясының негізгі мәселелері мен жалпы сипаттамасы: мақсаты, міндеттері, әдістері, принциптері. Еңбек туралы психологиялық білімді дамытудың мәдени-тарихи теориялық және әдіснамалық негіздері. Психологиялық мамандану. Кәсіби маманның еңбегін уақытша талдау. Еңбек субъектісінің мотивациялық бағытының ерекшеліктері. Еңбектегі адамның дамуы. Қолданбалы еңбек психологиясы: профессиография және кәсіби іріктеу, дайындық, бағдарлау, кеңес беру және аттестаттау мәселелері. Кәсібилікті қалыптастыру психологиясы. Кәсіби өзін-өзі анықтау және мансаптық кеңес беру. Еңбек іс-әрекеттегі жеке стил. Инженерлік психология негіздері. Ұйымдағы еңбектің психологиялық ерекшеліктері. Кәсіби қызметтегі стресстер мен қақтығыстар. Кәсіптік білім беру негіздері. Кәсіби өзін-өзі анықтау негіздері. Еңбек қызметінің құндылық-семантикалық негіздері. Науқастар мен мүгедектерді әлеуметтік еңбекпен оңалтудағы еңбек психологиясы және эргономикасы. Топтық еңбек субъектісінің психологиясы. Психолог-практик еңбек субъектісі ретінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагог тұлғасының аксиологиясы
Мақсаты: педагогикалық аксиологияның бір бағыты ретінде мұғалім тұлғасының аксиологиясы туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны. Педагогикалық аксиологияның теориялық және әдіснамалық негіздері. Педагогикалық аксиологияның негізгі ұғымдары. Педагогикалық қызметтің аксиологиялық детерминанттары мен мағыналары. Педагогикалық мамандыққа құндылықты қатынасын зерттеудің теориялық негіздері. ХХІ ғасыр педагогының құзыретіліктері. Педагог тұлғасының аксиологиясы педагогикалық аксиологияның бір бағыты. Педагогтың аксиологиялық "Мен" құндылық тұжырымының жүйесі ретінде. Аксиологиялық мүмкіндік. Педагогикалық құндылықтар және олардың жіктелуі. Мұғалімнің кәсіби ойлауындағы аксиологиялық бағыттар. Мұғалім тұлғасының аксиологиялық мүмкіндіктерін дамыту. Оқытушы мамандығына құндылық қатынас пен құндылықты ұстанымды аксиологиялық негіздерін қалыптастыру. Мұғалімдердің кәсіби құндылықтары мен құндылық бағдарлары. Мұғалімнің кәсіби мінез-құлқының аксиологиялық компоненттері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психология тарихы
Мақсаты: тарихты, казіргі психологияның жай-күйін, даму бағыттарының алғышарттарын және осы ғылымның әдіснамалық және теориялық мәселелерін, даму заңдылықтарын игеру. Мазмұны. Психология тарихнамасы. Теориялық тұжырымдаманың құрылымы мен мазмұны пәндік ғылым логикасындағы даму бейнесі ретінде. Ежелгі және орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуірінің психологиялық көзқарастары және XVII-XIX ғасырлардың бірінші жартысындағы психологияның дамуы. Психикалық құбылыстың материалдық субстраты. Психологияның диалектикалық-материалистік негізі. Психологияның тәуелсіз ғылым ретінде қалыптасуындағы табиғи ғылыми алғышарттардың өзгеруі. Танымның ғылыми әдістеріне қойылатын талаптар және оны психология тарихында жүзеге асыру мәселелері. Әр түрлі психологиялық мектептер. Қазіргі психологиялық ғылым мен практиканың өзекті мәселелері. Психологияның даму тенденциялары мен перспективалары. Теориялық және практикалық психологияның өзара байланысы және өзараәрекеттестігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Отбасы психологиясы
Мақсаты: студенттерді отбасының функционалдық құрылымы, оның дамуының негізгі заңдылықтарымен және динамикасымен таныстыру. Мазмұны. Отбасы психологиясы: мақсаттары мен міндеттері, негізгі ұғымдары, функциялары, жіктелуі. Отбасының өзекті әлеуметтік-психологиялық мәселелері. Неке қатынастарының қалыптасуы. Отбасылық рөлдер. Махаббат және отбасындағы қарым-қатынас. Отбасылық қатынастарды зерттеудің әдіснамалық негіздері. Отбасылық модельдер. Ерлі-зайыптылық және отбасылық мәселелер. Жас отбасының мәселелері. Ерлі-зайыптылардың үйлесімділігі. Отбасының өмірлік циклі. Бала-ата-ана және мен бауыр қарым-қатынастары мен отбасындағы ұрпақтардың өзараәрекеттері. Ерлі-зайыптылардың қақтығыстары: себептері, типологиясы, алдын-алу, жеңу. Неке дағдарысы. Неке мен отбасының бұзылуы. Отбасы мүмкіндігі шектеулі баланың даму ортасы ретінде. Ата-аналықты психологиялық сүйемелдеу модельдері. Отбасылық психологиялық кеңес беруге кіріспе. Отбасы психологиясы мен отбасылық кеңес беру негіздерінің тақырыптар, мақсаттары мен міндеттерімен танысу. Отбасылық кеңес берудің негізгі бағыттары мен түрлері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Мақсаты: кәсіби маңызды ақпаратпен алмасу құралы ретінде шет тілін қолдану дағдысын қалыптастыру Мазмұны: Уақытты, жұмыс күні, бос уақытты жоспарлау. Жаңалықтар, БАҚ. Әлеуметтік өмірлік дағдылар (күнделікті мінез-құлық, кәсіби дағдылар мен қабілеттер). Мәдени-ұлттық дәстүрлер, өлкетану, әдет-ғұрыптар мен мерекелер. Кәсіби бағытталған модуль. Ғылыми-техникалық прогресс. Әлеуметтік көмек жүйесі. Мамандықтар мен кәсіби қасиеттер, кәсіби өсу, мансап.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Мақсаты: кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты адекватты түрде құра алатын және арнайы мақсаттағы тіл нормаларын білетін маманға кәсіби бағдарланған тілдік дайындықты қамтамасыз ету. Мазмұны: Кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі ретінде. Білім беру және кәсіптік және ғылыми және кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар. Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді талдау және шығару жұмысының алгоритмі. Ғылыми және кәсіби мәтіндерді шығару. Іскерлік қарым-қатынас негіздері және болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі құжаттама.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақстандағы психология ғылымы
Мақсаты: тұтас қарау және талдау үшін қажетті білімді, дағдыларды, өткен мен уақыттың, отандық психологиялық ғылымның болашағының өзара байланысын көре білу қабілетін қалыптастыру. Мазмұны. Ежелгі түркі VI-VIII ғғ. пен XI-XIV ғғ., XVIII-XIX ғғ. Ойшылдардың психологиялық көзқарастары. Ғылыми психология негіздерін қалыптасуы. Қазақстанда психологиялық ғылымның қалыптасуындағы Ресей ғалымдарының рөлі. Жас қазақстандық ғалымдардың еңбектеріндегі педагогикалықпсихологияның мәселелері. Психология және мамандарды даярлау кафедралары. Психологияның жекелеген салаларының қалыптасуы және олардың даму тенденциялары. ТМД республикаларында посткеңестік кезеңдегі психологияның жай-күйі мен дамуы. Қазақстандағы этнопсихологиялық зерттеулер және оның негізгі проблемалары мен даму перспективалары. Қазақстандағы психологияны дамытудың мақсаттары мен перспективалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ұйымдастыру психологиясы
Мақсаты: психологиялық теорияны және ұйымдастырушылық технология мен оны талдау тәжірибесін меңгеруде студенттің білім, білік және дағды жүйесін қалыптастыру. Мазмұны. Ұйымдастыру психологиясы ғылыми пән ретінде. Ұйымдастыру психологиясының әдістері. Ұйымдастырушылық билік. Тұлғааралық өзара әрекеттестіктегі билік моделі. Көшбасшылық феномені. Билік және ұйым. Мотивация. Ұйымдастыру мәдениеті. Ұйымдастырушылық даму. Ұйым қызметкерлерінің құндылықтары. Аттитюдтер және мінез-құлықпен өзара байланысы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық менеджмент
Мақсаты: студенттердің тиімді басқарудың психологиялық тетіктерін, мәдениетін арттыру. Мазмұны. Менеджмент психологиясына кіріспе және негізі: тарихи алғышарттары мен дамуы. Табыс психологиясы. Менеджменттің тиімділігі. Менеджменттің негізгі функциялары. Басқару қызметінің мәні және оны зерттеудің негізгі тәсілдері. Ұжымдағы тұлғааралық іскерлік ынтымақтастық. Ұйымның басқаруындағы келіссөздер мен факторлары. Ұйымдағы инновацияларды басқару. Басқару және қақтығыстар. Басқарушылық кеңес беру (консалтинг). Билік, басшылық және көшбасшылық. Басқару әліппесі. Клиенттермен байланыс технологиясы
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері
Мақсаты: жалпы білім беру мазмұнын жаңартудың тұжырымдамалық негіздері ерекшелігі туралы білім, білік, дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны. Қазақстан Республикасындағы жаңартылған білім беру мазмұнының нормативтік және негізгі құжаттары. Жаңартылған білім беру мазмұнындағы сабақты жоспарлау принциптері. Кері байланыс және бағалау принциптері. Блум таксономиясы. Оқушыларды «Мәңгілік ел» идеяларына тәрбиелеу. Белсенді оқыту: мұғалім мен оқушының рөлі. Оқушылардың білімін критериалды бағалау. Үштілділік Қазақстан Республикасындағы білім беру мазмұнының басым бағыттарының бірі ретінде.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Денсаулық психологиясы
Мақсаты: денсаулық психологиясы туралы түсінікті ғылыми және мәдениетімізде қалыптасқан дәстүрлерді сараптау, орынды қолданудағы білім, білік, дағдысын қалыптасатыру. Мазмұны. Денсаулық психологиясы ғылыми пән ретінде. Физикалық және психикалық денсаулық өзара байланысы. Тұлға үйлесімділігі. Тұлғаның психологиялық тұрақтылығы. Психикалық денсаулықтың индивидуалдық типологиялық аспектілері. Әлеуметтік денсаулық. Тұлғаның психологиялық саулығы мен мәдениеті. Тұлға саулығы мен өмір салты. Профилактикалық наркология. Психологиялық саулық, психопатология және психотерапия. Студенттердің психикалық саулығы. Жұмысқа қабілеттілік кәсіби саулық критериі ретінде. Қартаю және ұзақ жасау психологиясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеу, дамыту және инновация
Мақсаты: Студенттерге заманауи білім беру саласындағы ғылыми зерттеулер жүргізу, инновациялық әдістерді қолдану және білім берудің даму үрдістерін талдау дағдыларын қалыптастыру. Пән студенттерді ғылыми ойлауға, педагогикалық жаңалықтарды енгізуге және заманауи технологияларды тиімді қолдануға дайындайды. Пәннің мазмұны: Ғылыми зерттеулердің негіздері. Зерттеу түрлері: сапалық және сандық. Ғылыми әдіснама және зерттеу кезеңдері. Зерттеу тақырыбын таңдау және мақсат қою. Білім берудегі даму трендтері. ХХІ ғасыр дағдылары мен білім беру талаптары. Тұрақты даму мақсаттары және білім. Инновациялар және инновациялық технологиялар. Білім берудегі инновациялық әдістер мен құралдар. Цифрлық педагогика және edtech шешімдер. STEAM, геймификация, flipped classroom. Зерттеу жобаларын жоспарлау және жүзеге асыру. Жобалық жұмысты ұйымдастыру. Деректер жинау және талдау. Қорытынды және нәтижелерді ұсыну. Ғылыми этика және академиялық адалдық. Плагиаттың алдын алу. Әдебиеттерге дұрыс сілтеме жасау
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Клиникалық психология
Мақсаты: студенттерді клиникалық психология ғылымының жалпы заңдылықтары туралы білім беру. Мазмұны: клиникалық психология мамандық ретінде пәні, міндеті, қосымша саласы. Фактор және синдром категориялары. Клиникалық психологияның зерттеу әдісі. Клиникалық психологиялық сараптама. Клиникалық психологиядағы негізгі бұзылулар және оларды диагностикалау әдісі. Сананың өзіндік сананың, ойлау, сөйлеудің, интеллекті, зейін, ес және тұлғаның бұзылуы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Девиант жасөспірімдермен жүргізілетін психологиялық педагогикалық жұмыстар
Мақсаты: студенттердің девиантты мінез-құлық туралы білім, дағдысын қалыптастыру. Мазмұны:негізгі түсініктері, ережелері. Ауытқушы мінез-құлықты қалыптастыруға ықпал ететін факторлар. Девиантты мінез-құлықтың қалыптасуының психодинамикалық теориялары. Агрессиялық мінез-құлық, негізгі ережелері, агрессияның негізгі теориялары. Жеке тұлғаның девианттық мінез-құлқының өзіне тән ерекшеліктері. Әлеуметтік нормалардың түрлері, ауытқушы мінез-құлық түрлерін топтамасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психологиялық-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі және бағалау
Мақсаты: түрлі әдістер, формалар, жобалау мен оқу материалының құрылымын құру мен интерпротациялау білімдерді ұйымдастыруын қалыптастыру. Мазмұны. Кіріспе: негізгі түсініктер мен категориялар. Заманауи психологиялық, педагогикалық білім мен білім берудің мазмұны, нормативті-құқықтық қамтамассыз етілуі. Заманауи білім беруді ұйымдастыру стратегиясы, мақсаты мен принциптері. Студенттің оқу іс-әрекетінің психологиясы. Психологиялық білім беру мен оқыту технологиялары. Оқыту курсындағы интеллектуальдық іс-әрекеттер. ЖОО оқу-тәрбиелік ситуацияларын жобалау. Оқытуды ұйымдастыру мен оқыту сабақтарының түрлері. Оқу ситуациясының әдістемелік сценарилері. Білімді тексеру мен бағалау. Студенттің оқу іс-әрекетін тексеру мен коррекциялау. Педагогика мен психология бойынша оқу курсын жасау. Пән оқытушысының кәсіби дайындығы мен іс-әрекеті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жеке және кәсіби өсу тренингі
Мақсаты: педагогтың жеке және кәсіби өсу технологиясы туралы білім, дағдысын қалыптастыру. Мазмұны. Кәсіби-тұлғалық өсу: мәні, бағыты, шарттары және іске асырылуы. Кәсіби және жеке өсу дағдыларын қалыптастыру және дамыту үрдісінің психологиялық аспектілері. Кәсіби және жеке өсудің маңызды сапасы ретінде өз өмірін басқара білу. Кәсіби-жеке өсу дағдылары. Педагогикалық өзара әрекеттесу үрдісіндегі диалог мәселесі. Кәсіби тұрақтылық мұғалімнің кәсіби мәдениетінің жүйелік компоненті ретінде. Шығармашылық кәсіби мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде. Ақпаратпен жұмыс: донорды іздеу және таңдау. Жобаны әзірлеу. Қазіргі мұғалімнің сандық дағдылары. Мұғалімнің цифрлық сауаттылығын арттыруға арналған заманауи ресурстар. Сабақтарда жеке әлеуетті дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Арнайы психология және педагогика
Мақсаты: Ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы оқыту және тәрбиелеу психология мен педагогиканың жалпы принциптерімен анықталады: белсенді әлеуметтік пайдалы өмірге дайындық, азаматтық қасиеттерді қалыптастыру. Мазмұны: аномальды баланың психикалық даму заңдылықтары; әртүрлі бұзылулары бар адамдардың танымдық іс-әрекетінің даму ерекшеліктері; мүмкіндігі шектеулі адамның жеке басының даму заңдылықтары; әр түрлі бұзылулардың диагностикалық әдістері мен психологиялық түзетулері; интеграция мен интеграцияланған оқытудың психологиялық мәселелері; әртүрлі бұзылулары бар балалардың психикалық дамуына психологиялық әсер етудің тиімді жолдары мен әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагог-психологтың кәсіби әдептілігі
Мақсаты: Педагог-психологтың кәсіби этикасы туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны. "Педагогикалық әдеп" ұғымының мәні. "Педагогикалық әдеп" және "кәсіби мәдениет"ұғымдарының арақатынасы. Педагогикалық әдептің бастаулары. Педагог -психологтың жеке басына қойылатын моральдық-эәдептік талаптар. Педагогикалық әдеп категориялары: педагогикалық әділеттілік, педагогикалық борыш, кәсіби ар-намыс, педагогикалық ар-ождан. Педагогикалық моральдың жұмыс істеуі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кешенді диагностика
Мақсаты: қазіргі психодиагностиканың өзекті мәселелері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны. Психодиагностикаға кіріспе: пәнді оқытудың мақсаттары мен міндеттері. Психодиагностика ғылым мен практика және тарих ретінде. Психодиагностикалық зерттеу этикасы және психодиагностиканың психометриялық негіздері. Психодиагностика әдістері. Психологиялық тестілеу салалары. Когнитивті қабілеттердің психодиагностикасы. Психомоториканы, жүйке жүйесі мен темперамент қасиеттерін диагностикалау. Проективті психодиагностика. Жеке қасиеттердің, проблемалар мен мүмкіндіктердің психодиагностикасы. Тұлғаның функционалды күйлерінің эмоционалды-мотивациялық саласының психодиагностикасы. Кәсіби қызметтің психодиагностикасы. Қарым-қатынас, топтық және отбасылық қатынастардың психодиагностикасы. Балалар мен жасөспірімдердің даму ерекшеліктерінің психодиагностикасы. Арнайы және клиникалық психодиагностика
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім беру саласындағы психолог жұмысы
Мақсаты: білім беру жүйесіндегі ерекшелігіне қарай психологиялық қызметті ұйымдастыру туралы білімі мен дағдысын қалыптастыру. Мазмұны: білім берудегі қызметтің қалыптасу тарихына қысқаша экскурсия. Білім берудегі психологиялық қызметтің негізгі модельдері және басқару жүйесін ұйымдастыру. Практикалық білім беру психологы қызметінің заңнамалық және нормативтік-құқықтық негіздері. Білім беру мекемесіндегі практикалық психологтың кәсіби қызметінің негізгі түрлері, бағыттары, принциптері. Практикалық психолог кәсіби және жеке тұлға ретінде. Психологтың мектепке дейінгі, мектеп жасындағы балалармен жұмысының негізгі бағыттары. Психологиялық қызмет қызметін материалдық-техникалық, экономикалық және ақпараттық қамтамасыз ету. Білім беру психологының кәсіби қызметін бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Lesson Study
Мақсаты: болашақ мамандардың кәсіптік мүдделер саласындағы ғылыми-зерттеу құрамдауышын дамыту. Болашақ психологтардың Lesson Study педагогикалық тәсілдерінің теориялық негіздерін меңгеруіне, өз ғылыми зерттеулері негізінде психологияны оқыту процестерін жоспарлауға ықпал ету. Мазмұны: Сабақты зерттеу (жоспарлау, бақылау, талқылау). Оқыту және оқыту процестерін дамыту және жетілдіру. Оқыту мен оқытуды талдау. Lesson Study циклін жүргізу ерекшеліктері. Жаңалықтар енгізу және педагогикалық тәсілдерді жетілдіру. Психологиядағы тұжырымдамалық педагогикалық тәсілдер. Оқыту үшін бағалау. Бірлесіп жоспарлау, жүргізу/қадағалау, талдау, таныстыру. Оқыту үшін жоспарланған оқу бағдарламаларының мазмұны. Оқыту әдістемесі. Lesson Study өнімді байланысын жетілдіру, түрлендіру және орнату және оның тиімділігін басқару.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Үлгермеуші оқушылар психологиясы
Мақсаты: студенттің үлгерімі төмен оқушылар жұмысты ұйымдару құзыретілігін қалыптастыру. Мазмұны. Психолог жұмысындағы қолданбалы аспектілер. Практикалық психологтың кәсіби іс-әрекетінің ерекшеліктері. Үлгерімі нашар оқушымен психологиялық-педагогикалық жұмыс жүргізу мәселелері. Танымдық процестерде психодиагностикалық, түзетуде әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Психологиялық кеңeс беру
Мақсаты: студенттің тәжірибесінде кеңес бере алу білігін қалыптастыру. Мазмұны. Психологиялық кеңес берудің мақсаттары мен міндеттері, ерекшеліктері, әдістері, типтері, түрлері, ұйымдары, кезеңдері, процедуралары, этикалық принциптері мен тарихы. Кеңесші-психологтың тұлғасына қойылатын талаптар және психологиялық кеңестің тиімділігін бағалау. Жеке және топтық кеңес беру моделі. Психологиялық кеңес беру үрдісі. Мектеп және отбасына кеңес беру. Психологиялық кеңес берудің арнайы мәселелері: клиенттердің түрлері және "психолог–клиент" өзара қарым-қатынасының ерекшеліктері. Клиенттердің «себептелмеген», және жоғары талап қоятын, дұшпандық ниетінде, агрессивті және үрейлі, жаланқы, қорқыныш пен фобия реакциясында, жоғалту тәжірибесінде, кінәні сезіну, психосоматикалық бұзылысы мен обсессивті, истерикалық және параноидалды бұзылысты, шизоидты, әлеуметтенбеген тұлғаларға кеңес беру ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Мақсаты: студенттерді тәрбие процесінің мәні, оның формалары мен әдістері туралы біліммен қаруландыру, сонымен қатар отандық және шетелдік педагогикалық теория мен практикадағы тәрбиенің заманауи тұжырымдамалары мен модельдерімен танысу.Мазмұны. Қазіргі педагогиканың пәндік-проблемалық саласы. Тәрбие педагогикалық процестің бөлігі ретінде. Тәрбиенің мазмұны, әдістері, құралдары, формалары. Қазіргі заманғы білім беру технологиялары. Білім алушылардың оқу және оқудан тыс қызметіндегі тәрбиесі мен рухани-адамгершілік дамуы, білім алушылардың ынтымақтастығы, белсенділігі, бастамашылығы мен дербестігі, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қолданбалы психология
Мақсаты: жалпы, әлеуметтік, медициналық психология мен психотерапияның негізгі мәселелері туралы түсінігін қалыптастыру . Мазмұны. Қолданбалы психология: бағыттары, салалары, әдістері. Тұлғаны зерттеу. Тұлғалық айырмашылықтардың түрлері, дамуы және мотивациясы. Өмір салтын таңдау. Ұстанымдары. Мансапты жоспарлау. Балалармен тренингтік жұмыстар. Қабылдау және еске сақтауды жетілдіру, ойлау және мәселелерді шешу. Үйрету және мінез-құлыққа әсер етудің басқа әдістері. Реттеу және бейімделу. Аномальды мінез-құлық.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер және инновациялар
Мақсаты: білім алушыларда ғылыми-педагогикалық зерттеудің табиғатын, принциптері мен логикасын түсінуді және қабілетті дамыту контекстінде оны ұйымдастыру әдістемесін меңгеруді қамтамасыз ететін құзыреттер жүйесі әр түрлі зерттеу жұмыстарының міндеттерін қалыптастыру Мазмұны. Педагогикадағы зерттеу мазмұнын анықтау. Педагогикалық зерттеулердің түрлері: іргелі, қолданбалы, әзірлемелер. Педагогикалық зерттеу деңгейлері: эмпирикалық, теориялық, әдістемелік. Педагогикалық зерттеудің тұжырымдамалық аппараты және кезеңдері. Өзектілігі зерттеулер, оны негіздеуге қойылатын талаптар. Зерттеу мәселесі. Зерттеу нысаны мен пәні. Зерттеудің мақсаттары мен міндеттері, міндеттердің түрлері. Зерттеу гипотезасы, болжау шарттары мен кезеңдері. Логика (кезеңдер) педагогикалық зерттеу. Кезеңдердің мазмұны, олардың өзара байланысы және бағыныштылығы. Зерттеу бағытын, проблематикасын, тақырыбын анықтау. Мақсат қою зерттеу, дереккөздер мен әдебиеттер бойынша жұмыс зерттеу мәселесі. Бағдарламаны (әдістемені) таңдау, зерттеу жоспарын әзірлеу. Гипотезаны тұжырымдау және тексеру, нәтижелерді талдау және түсіндіру зерттеу. Жүргізілген зерттеу сапасына қойылатын әдіснамалық талаптар (Педагогикалық зерттеулердің сапа проблемасының өткірлігі): өзектілігі зерттеу, жаңалық, теориялық және практикалық зерттеу нәтижелерінің маңыздылығы. Ерекшеліктері теориялық және эксперименттік зерттеулер. Педагогикалық зерттеу құрылысының өзгергіштігі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психосоматика
Мақсаты: студенттерді психосоматикалық бұзылулар психотерапиясы бойынша кәсіби даярлаудың негізгі түсініктерімен түсіндіру. Мазмұны: психосоматика жалпы және клиникалық психологияның бір саласы ретінде, оның басқа ғылымдармен өзара байланысы. Психосоматикалық бұзылулар. Органикалық психосоматикалық аурулар, вегетоневроздар, конверсионды симптомдары (белгілері), ятрогениялары, ипохондриялық бұзылулар. Сомапсихикалық құбылыстар. Ауыр соматикалық жағдайындағы сомотогенді және психогенді психикалық бұзылулар, аурудың ішкі көрінісі, ауыр соматикалық аурулар жағдайы жеке тұлғаның дамуы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық-психологиялық практикум
Мақсаты: студенттердің тәжірибесін кәсіби міндеттермен байыту арқылы игерілген психологиялық-педагогикалық білімді жалпылау және жүйелеу негізінде базалық кәсіби құзыреттілікті дамытуға жәрдемдесу. Мазмұны. Психологиялық-педагогикалық қызметтің теориялық негіздері. Педагог-педагогикалық ұжымдағы, білім беру мекемесіндегі психолог. Гуманистік тәлім-тәрбие. Мұғалім мен оқушылар арасындағы өзарақарым-қатынас жүйесі. Оқушылардың мінез-құлық сипаттамаларын зерттеу. Педагогикалық қызметтің рефлексивті компоненті. Психологиялық-педагогикалық міндеттерді шешу. Психологиялық-педагогикалық қызметтің әртүрлі формаларын құру. Білім беру және педагогикалық жағдайларды модельдеу. Диагностика, болжау және жобалау, кәсіби тәжірибе жинақтаудың психологиялық-педагогикалық әдістемеліктері. Тұлғаның жеке психологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Психологиялық-педагогикалық зерттеу аясында тұлғаның қызығушылықтарын зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиядағы ғылыми зерттеу жұмысының негіздері
Мақсаты: студенттердің ғылымындағы ғылыми зерттеу жұмыстарды бойынша құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны. Психологиядағы ғылыми зерттеу жұмысының негіздеріне кіріспе: ғылыми білімнің негізгі ұғымдары мен категорияларын; зерттеу жұмысының технологиясы. Психология бойынша ғылыми зерттеу әдістерін; ғылыми іс-әрекет пен ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруды; ғылыми-техникалық мәселені қою және психологиялық ғылымдар бойынша ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдерін; психология бойынша ҒЗЖ тақырыбын таңдау және негіздері. Барлық кезеңдерге негізделген, өзіндік эмпирикалық зерттеу бағдарламасын құрастыру дағдылары; эксперименттік зерттеулерге ғылыми-әдістемелік сүйемелдеуді дайындау дағдылар. Эмпирикалық зерттеу бағдарламаларын, нақты материалдарды жинауды; ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу. Зерттеу нәтижелерінің ұсынылуын; алынған нәтижелерді талдау, түсіндіру және сипаттау; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін енгізу. Ғылыми зерттеулердің тиімділігі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке және топтық психотерапия негіздері
Мақсаты: Жеке және топтық психотерапия саласындағы кәсіби құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Мазмұны. Жеке және топтық психотерапияға кіріспе. Психотерапия психолог қызметінің бағыттарының бірі ретінде. Жеке және топтық психотерапияның теориялық негіздері. Жеке жұмыс түсінігі мен түрлері. Жеке динамиканың негіздері Психотерапиялық бағыттар. Жеке тұлғаны ұйымдастыру типологиясы. Жеке басының бұзылуы бар науқастарда жеке психотерапия. Топ психологиясы. Т-топтары. Топтағы кедесулер. Гештальт топтары. Тәнпсихотерапиясының топтары. Би терапиясы. Теоцентрленген өзараәрекеттесу. Транзактілі талдау. Дағдыларды оқыту топтары. Практикалық жаттығулар.. Таалдау психотерапия тобы. Топорталықтандырылған психотерапия. Гештальттерапия. Мінез-құлық психотерапиясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытудың заманауи технологиялары мен әдістері
Мақсаты. Білім беру жүесінде заманауи оқыту әдістері мен технологиялары туралы түсініктерді қалыптастырады. Мазмұны. Педагогикалық, инновациялық, белсендіру, интенсивтендіру, педагогикалық қарым-қатынасты ізгілендіру мен демократиялардыру технологиялар сипаттамалары мен олардың даму генезисі; олардың түрлері, терминологиялық аппаратын талдайды. Білімгердің оқыту әрекетінде оларды басқару және ұйымдастыру тиімділігі негізіндегі технологияларды қолдану дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психолог жұмысының тренингтік формалары
Мақсаты: психологтың тренингті ұйымдастыру формалары туралы білім, білік, дағдыларды меңгерту. Мазмұны. Практикалық психологтың түзету-профилактикалық қызметі. Ұжымдағы тұлғааралық қарым-қатынастарды коммуникативті дағдыларды психокоррекциялау. Психоэмоционалды реттеу дағдыларының дамуы, өзіне деген сенімділікті арттыру мен адекватты өзін-өзі бағалау. Арт-терапия әдістерін пайдалану: психодрама, позитивті психотерапия, релаксация, рефлексия, психогимнастикалық кешендер және т.б.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке тұлғаны психокоррекциялау
Мақсаты: психологиялық-педагогикалық коррекцияның жолдарын, әдістерін, техникасын механизмдерін меңгеру. Мазмұны. Коррекциялық психологияға кіріспе: міндеттері, принциптер, әдістері, түрлері мен дамуы. Психолог-психокоррекциялық іс-шараларды жүзеге асырушы маман және оға қойылытын талаптар. Психологтің психологиялық коррекцияны ұйымдастыруы мен мен психологтің кәсіби іс-әрекетіндегі тәжірибелік әдебі. Коррекциялық әсер етудің тиімділігі. Психокоррекциялық бағдарламаларды құрудың ерекшелігі, принциптері, түрлері және басқа бағыттарымен байланысы. Психодинамикалық, мінездік, когнитивтік бағыттар мен Перлздің гештальттерапиясы. В.В.Козловтің интенсивті психотехнологиясы. Сана жағдайын өзгертуде клиентпен жұмыстың жалпы стратетегиясы. Рухани дағдарыс: құрылымы мен динамикасы. Позитивтік психология және психотеропия. Ойын терапиясы. Арттерапия және психогимнастика. Мінездік коррекция әдістері мен психодрама. Топтық және жеке психокоррекция түрлері. Жынысы мен жасына және бала-ата-ана және отбасы қатынасы психокоррекциясы. Түрлі психикалық бұзылыстар мен ауытқуларды коррекциялау технологиясы. Психологиялық коррекция нәтижесін бағалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эксперименталды психология
Мақсаты: эксмерименталды іс-әрекеттерді жүргізу жолдарын меңгеру. Мазмұны. Психологиядағы эксперименттік әдістері, ғылыми ойлау. Ғылыми ойлау нормативтері. Эксперимент психологиядағы эмперикалық зерттеудің арнайы әдісі ретінде. Әдіс пен әдістеме ұғымы және эмперикалық мәліметтер түрлері.. Бақылау түрлері. Эксперименттік қызметтің негізгі нормативтері. Психологиялық эксперименттегі ауыспалық түрлері. Психологиялық бақылау түрлерінің жіктелуіПсихологиялық эксперименттегі болжамдар мен бақылау формалары. Эксперименттік әсерді анықтау. Эксперимент сенімділігі. Эксперименттік жоспарлардың жіктелуі. Факторлық эксперимент. Эксперимент түрлері. Корреляциялық және квазиэксерименталды тұрғы және эксперименттік зерттеу. Эксперименттік зерттеудегі сенімді және артефактілі тұжырымдары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Action Research
Мақсаты: болашақ маманның кәсіптік мүдделер саласындағы ғылыми-зерттеу компонентін дамыту. Болашақ психологтардың Action Research педагогикалық тәсілдерінің теориялық негіздерін меңгеруіне және өз ғылыми зерттеулері негізінде психологияны оқыту процестерін жоспарлауға ықпал ету. Мазмұны: Қазіргі заманғы педагогтың кәсіби даму стратегиясы. Мұғалім рефлексиясының заманауи түрі. Білім берудегі ғылыми әдіс. Әрекеттегі зерттеу. Өз идеяларының нәтижелерін рефлексиялау. SMART мақсаттар. Оқытушыға өзінің педагогикалық практикасын жақсартуға мүмкіндік беретін рефлексиялық тәсіл. Оқытудағы құндылыққа бағдарланған тәсілді іске асыру. Педагогтің құндылық бағдарын зерттеу. Іс-әрекеттегі зерттеу жүргізудің негізгі кезеңдері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Мақсаты: әлеуметтік-экономикалық дамудың қазіргі жағдайында білім беру ұйымдарын басқару деңгейі мен сапасын арттыруға ықпал ететін менеджменттің заманауи теориялары мен тәжірибелері негізінде басқарушы персоналдың кәсіби дағдыларын жетілдіру және дамыту. Мазмұны. Білім беру мекемесі педагогикалық менеджмент объектісі ретінде. Білім беруді басқару функциялары. Мемлекеттік саясат. ҚР жүйесіндегі заманауи басымдықтар. Білім беру ұйымының қызметін нормативтік қамтамасыз ету. Білім беру жүйелері. Білім беру мекемесін басқару жүйесі. Білім беру жүйелеріндегі басқару тетіктері. Білім берудегі менеджмент әдістемесі. Білім берудегі менеджменттің интеграциялық әсері. Білім беру мекемесін басқару процестері. Мүмкіндігі шектеулі студенттер үшін білім беру процесін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсету.
- Кәсіби ортада қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде қарым-қатынас жасайды, қаржылық әл-ауқатқа қол жеткізу үшін шешуші маңызы бар қаржыны басқару және сауатты бөлу дағдыларын меңгере отырып, өзін-өзі жетілдірумен айналысады.
- Ақпараттық, есептеу сауаттылығы негізінде ақпаратты қабылдау, жалпылау, талдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілетін кәсіби салада көрсетеді.
- Білім алушылардың жас, тұлғалық, әлеуметтік-мәдени ерекшеліктері ескеріп, рұқсат етілген психологиялық, педагогикалық диагностикалық әдістер мен әдістемеліктерді таңдайды, нәтижесін талдап қызмет көрсете алады.
- Педагогика мен психологияның заманауи тәсілдерін, технологияларын қолдана отырып, білім беру үдерістеріне қатысушылардың жеке дамуын қамтамасыз етеді
- Өз қызметінде қолданыстағы нормативтік құқықтық актілерді және кәсіби-этикалық нормаларды басшылыққа алады жәнеөз құзыреті шеңберінде білім алушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуге жәрдемдеседі.
- Балалардың оқуы, тәрбиесі, дамуы, санасы, мінез-құлқына теріс әсер ететін проблемаларды, жағдайларды, салдарларды айқындайды; психологиялық-педагогикалық ғылым салаларының тоғысында тұлғаның бағдарын қайта құруға көмектеседі.
- ЖИ технологияларын пайдалана отырып, ғылыми-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу арқылы білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсетеді.
- Педагогика, арнайы психология негіздері мен қағидаттарында білім беру процесіне қатысушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді қамтамасыз етеді
- Педагогикалық процеске қатысушылардың психологиялық, педагогикалық ағарту және профилактикалық жұмыстарын ұйымдастырады
- Білім беру ұйымына қатысушылардың құзыреттерін арттыру бойынша ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастырады және жүргізеді.
- Қазіргі психологиялық ғылымда ЖИ қолдану проблемаларын, мүмкіндіктері мен перспективаларын, психологиялық-педагогикалық және пәндік (арнайы) білімді, тұжырымдамаларды, стратегияларды, жастар ортасында және қоғамда жаһандық және ұлттық құндылықтарды ілгерілету тетіктерін интеграциялау тетіктері мен қағидаттарын талдайды.