6B01110 Педагогика және психология в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В01110 - "Педагогика және психология" білім беру бағдарламасының мақсаты әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, білім беру жүйесін жаңарту жағдайында кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті педагог-психологты даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Курс студенттерде кәсіби педагогикалық қызметтің мәні мен ерекшелігі және педагогтің кәсіби мәдениеті туралы жалпы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Студент тұжырымдамалық аппаратты оқып, педагогика туралы ғылыми түсінік қалыптастырады. Білім алушы адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың орны мен рөлін анықтайды, оның міндеттерін, құрылымын, негізгі категорияларын ашады. Бұл курс педагогикалық кәсіптің дамуын және қазіргі қоғамдағы педагогикалық қызметтің әлеуметтік маңыздылығын зерттеуге бағытталған. Практикалық сабақтарда студент педагогикалық мәселелерді шешеді. Студенттердің пәнді игеруі педагогиканың, психологияның, медиа-педагогиканың негізгі теориялық курстарымен, сондай-ақ педагогикалық практикамен психологиялық-педагогикалық пәндердің бүкіл циклін ашады. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы портфолионы ұсынады және қорғайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы психология
Пәнді оқудың мақсаты студенттердің кәсіби қызметінде қажетті психологиялық білімді қалыптастыру болып табылады. Сабақтарда студенттер психика мен психикалық құбылыстардың даму заңдылықтары туралы негізгі білім жүйесін қалыптастырады. Пәнді оқу барысында студенттер жан мен сананың пайда болуы, психологиялық-педагогикалық ойдың дамуы, негізгі теориялар мен тұжырымдамалар туралы біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тұлға психологиясы
Пәнді оқудың мақсаты-студенттердің тұлға және оның құрылымы туралы білімдерін қалыптастыру. Сабақтарда студенттер тұлғаның құрылымын және оның жеке типологиялық ерекшеліктерін біледі; тұлғаның теориялық тұжырымдамалары және оларды психологиялық практикада қолдану, ұйымдастырушылық мәселелерді талдау және басқару функцияларын жүзеге асыру дағдылары туралы негізгі білім алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлғаның психологиялық диагностикасы
Пәнді оқудың мақсаты студенттердің жеке тұлғаның психологиялық диагностикасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Студенттер психодиагностика әдістерін, тест түрлерін, деректерді өңдеу тәсілдерін, нәтижелерді ұсыну нысандарын, психодиагностикалық зерттеу жүргізудің этикалық нормалары мен ережелерін, психодиагностқа қойылатын заманауи талаптарды зерделейді. Электронды және қағаз тасығыштарда жеке тұлғаның әртүрлі салаларына психологиялық диагностика жүргізуді, алынған нәтижелерді өңдеуді және компьютерлік технологияларды пайдалануды үйренеді. Пән ауызша емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Тұлғаны психологиялық түзету
Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің әртүрлі жас кезеңдеріндегі жеке тұлғаны психологиялық түзетудің ерекшеліктері мен оны жүргізу әдістері туралы білімдерін қалыптастыру. Сабақ барысында студенттер әртүрлі тақырыптағы ӘПТ өткізу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім берудегі психологиялық қызмет
Пәнді оқудың мақсаты-студенттерді білім беру мекемелерінде психологиялық қызметті ұйымдастыру бойынша қажетті біліммен қамтамасыз ету. Курстан студенттер білім берудегі психологиялық қызметке қойылатын нормативтік-құқықтық талаптармен, жұмыстың этикалық стандарттарымен танысады, білім берудегі педагог-психологтың құжаттамасын, балалардың құқықтарын халықаралық қорғау органдарының жүйесі мен құрылымымен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар психологиясы
Пәнді оқудың мақсаты –баланың психикалық дамуы туралы білім жүйесін студенттерге қалыптастыру. Дәрістерде бала психикасының қалыптасу ерекшеліктері мен әртүрлі ұғымдардағы даму ерекшеліктері ашылады.Тәжірибелік сабақтарда студенттер топта және жеке түрде бала тұлғасының дамуын зерттеп кейстерді талдайды жағдайлар мен мәселелерді талдайды, икемді дағдыларды қалыптастыруға үйренеді. Студенттер өздік жұмыс барысында заманауи цифрлық технологияларды пайдалана отырып, қоршаған ортаның бала тұлғасына әсері туралы жобаларды орындайды. Пән жобаны қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер
Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану Студенттер білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын біледі, педагогика негізін және оның негізгі терминологиясын, педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын танып және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Этнопсихология
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің әртүрлі этникалық топтар өкілдерінің мәдени ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Студенттер көпмәдениетті ортада, әртүрлі мәдениеттердегі адамдармен, әлеуметтік жағдаймен және гендерлік байланыстармен өзара әрекеттесуді үйренеді. Психодиагностикалық әдістерді зерттеп, жүргізеді және психологиялық қолдаудың мәдениаралық бағдарламасын жасайды. Пән ауызша емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл пән білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, оларды қолдауға, мектептерде туындайтын қатысу және оқыту жолындағы кедергілерді анықтай білуге; дамудың басымдықтарын айқындауға және әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлауға бағытталған (бағдарламалық Материалды бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және білім алушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу тұрақты мектеп жүйелерінде инклюзивті ортадағы барлық оқушыларды қолдау үшін көмекші құралдар мен АКТ-ны қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтерге) кәсіпкерлік қызметтің және экономика негіздерінің дағдыларынқалыптастыру үшін теориялық білім береді. Мазмұны: Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы. Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм-менеджмент және жобаны басқару Стрессті басқару. Қалыптастырылатын дағдылар: Келіссөз жүргізу дағдысы. Көпшілік алдында сөйлеу дағдысы. Бизнесті басқару дағдысы. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін түсінеді және түсіндіреді, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете алады. Оқыту нәтижесін бағалау топтық жұмыс және тестілеу түрінде өткізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эксперименталды психология
Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларда психологиялық-педагогикалық зерттеулер мен деректерді өңдеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Студенттер білім беру саласында қолданылатын сапалы және сандық зерттеу әдістерін зерттейді, сынып ұжымы мен оқушының жеке басын зерттеу әдістемелерінің жиынтығын алады, бұл оларға әрі қарай өз бетінше зерттеулер жүргізуге және аналитикалық қорытындыларды тұжырымдауға мүмкіндік береді. Онлайн зерттеу жүргізудің ерекшеліктерін, деректерді статистикалық талдаудың заманауи әдістерін зерттейді. Курс зерттеу мәселелерін анықтау және тұжырымдау әдістерін, зерттеу дизайнын, есеп беруді, академиялық жазудың озық әдістерін қамтиды. Тәжірибелік сабақтарда студенттер ұсыныстарды тұжырымдайды, есептерді дайындайды және деректерді өңдеудің әртүрлі әдістерін ұсынады. Курс ауызша емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Пенитенциарлық психология (Minor)
Пәнді оқудың мақсаты студенттердің түзеу мекемелеріндегі психологтың жұмысы туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Студенттер сотталғандардың түзеу мекемелеріндегі мінез-құлқының фактілерін, заңдылықтары мен механизмдерін зерттейді. Түзеу мекемелеріндегі ерекше әлеуметтік-психологиялық құбылыстарды анықтауды үйренеді. Сотталғандарға әсер етудің тиімді құралдарын әзірлейді. Пән ауызша емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Конфликтология (Minor)
Пәнді оқудың мақсаты студенттердің Жанжалдарды басқару және жанжалды жағдайларды шешу туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Студенттер конфликтологияның теориялық негіздерін, қақтығыстардың жіктелуі мен сатыларын, қақтығыстарды басқару әдістерін, жанжал жағдайына әсер етудің жалпы алгоритмін үйренеді. Олар жанжалдар мен жанжалды жағдайларды шешуді, жанжалдардың себептерін анықтауды, жанжалдардың алдын алу және шешу бойынша ұсыныстар әзірлеуді үйренеді. Пән ситуациялық тапсырмаларды шешу түрінде емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Практикалық психология
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге психологтың кәсіби қызметінде психологиялық білімді қолдану үшін қажетті дағдыларды дамыту болып табылады. Студенттер практикалық психологияның бағыттарын зерттеп, профилактикалық, диагностикалық және түзету жұмыстарын жүргізуді үйренеді. Практикалық психологияның бағыттарын зерттеу кезінде алған білімдерін бірыңғай жүйеге біріктіреді. Пән ауызша емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Дифференциалды психология
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге әртүрлі әлеуметтік топтар өкілдерінің жеке айырмашылықтары туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Студенттер жеке адамдар арасындағы, сондай-ақ қандай да бір белгісі бойынша біріктірілген адамдар топтары арасындағы психологиялық ұқсастықтар мен айырмашылықтарды, осы айырмашылықтардың себептері мен салдарын, жеке, топтық, типологиялық айырмашылықтардың пайда болу және көріну заңдылықтарын, оларды диагностикалау әдістерін зерделейді. Дербес тапсырмаларды орындау барысында студенттер әртүрлі психологиялық ерекшеліктерді зерттеу әдістерінің кластерін жасайды. Пән шығармашылық емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тұлғаның цифрлық әлеуметтенуі (Minor)
Пәнді оқудың мақсаты студенттердің тұлғаның цифрлық әлеуметтенуі және ақпараттық ортаның адамның психикасы мен мінез-құлқына әсері туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Студенттер тұлғаның қалыптасу процестерін, оның әлеуметтенуін және цифрлық ортаға интеграциясын зерттейді. Олар жеке тұлғаның ерекшеліктерін, оның қажеттіліктерін және цифрлық ортаға бейімделу ерекшеліктерін ашуды үйренеді. Пән ауызша емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас психологиясы (Minor)
Пәнді оқудың мақсаты студенттердің қарым-қатынастың психологиялық ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Студенттер әртүрлі әлеуметтік топтарға қосылуына байланысты қарым-қатынас субъектілері арасындағы өзара әрекеттесу, өзара әсер ету және ақпарат беру заңдылықтарын зерттейді. Студенттер кәсіби қызметте тиімді қарым-қатынас техникасы мен әдістерін үйренеді. Пән ситуациялық тапсырмаларды шешу түрінде емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Киберпсихология (Minor)
Пәнді оқудың мақсаты студенттердің виртуалды кеңістіктегі тұлғаның дамуы, ақпараттық ортаның адамның психикасы мен мінез-құлқына әсері туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Студенттер киберпсихологияның негізгі ұғымдарын үйренеді. Олар онлайн-ортада тұлғаның даму ерекшеліктерін ашуды және әлеуметтік желілердегі профиль бойынша тұлғаның психологиялық портретін құруды үйренеді. Пән ситуациялық тапсырмаларды шешу түрінде емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогика және психология
Пәнді оқып-білудің мақсаты – студенттерге қоғамдағы адамдар, сондай-ақ топ және индивидтің мінез-құлық заңдылықтары мен әлеуметтік құбылыстарын туралы білімдерін қалыптастыру. Студенттер әлеуметтік педагогика мен психологияның негізгі түсініктерімен категорияларын оқып үйренеді. Тапсырмаларды орындау барысында студенттер әлеуметтік топтарға эксперименттік зерттеулер жүргізу қабілеттері мен икемділіктері қалыптасады. Сабақтарда келесі оқыту әдістері қолданылады: проблемалық және бинарды дәріс, пікірталас, әңгіме, кейс-стади әдісі және т.б. пән ауызша емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Эмоционалды тұрақтылық психологиясы (Minor)
Пәнді оқудың мақсаты студенттердің эмоциялардың психологиялық ерекшеліктері мен тұлғаның эмоционалды тұрақтылығы туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Студенттер эмоциялар мен эмоционалды күйлердің психологиялық ерекшеліктерін, тұлғаның эмоционалды тұрақтылығының даму заңдылықтарын, эмоционалды тұрақсыздыққа әсер ететін факторларды зерттейді. Студенттер эмоцияны тұрақтандыру техникалары мен тәсілдерін, тұлғаның эмоционалды тұрақтылығын диагностикалау әдістерін үйренеді. Пән ауызша емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың кәсіби бағдары
Курс тұлғаны кәсібилендіру процесін түсінуге бағытталған. Сабақтарда студент еңбек психологиясын дамытудың теориялық және әдіснамалық мәселелері, «Мен» кәсіпқой бейнесін дамыту мен өзін-өзі дамытудың негізді мәселелері, әртүрлі еңбек салаларында даму және мансаптық өсу перспективалары туралы біледі. Дербес сабақтарда қазіргі қазақстандық және шетелдік қоғамдастықтағы бағыттар, теория және тұжырымдама тақырыптарына сәйкес ұғымдарды талдай отырып, өз мысалдарын келтіреді; әртүрлі кәсіби салаларда әлеуметтік-психологиялық зерттеу жүргізудің негізгі әдістері мен рәсімдері. «Оқушылардың кәсіби бағдары» пәнін игеру мақсаты болашақ мұғалімдердің кәсіби бағдар рөлі туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Бағдарламаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыру және оқушылармен кәсіптік бағдарлаудың әртүрлі формалары мен әдістерін қолдануға үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Отбасы психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің отбасылық психология туралы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студенттер отбасының қалыптасу және даму динамикасын біледі; отбасылық қатынастарды диагностикалаудың негізгі әдістерін меңгереді; отбасымен консультациялық және психотерапиялық жұмыс негіздерін зерттейі; отбасылық қатынастар саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін дағдыларды дамытатын болады. Пән ауызша түрде емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Девиантты мiнез-кұлықтың алдын алу
Пәнді оқытудың мақсаты – студенттердің девиантты мінез-құлықтың табиғаты, себептері мен мотивтері және оның алдын алу жолдары туралы білімдерін қалыптастыру. Сабақ барысында студенттер девиантты мінез-құлқы бар балалармен жұмыс істеу дағдыларын және девиантты, аддиктивті және суицидтік мінез-құлықтың алдын алу құралдарын, өзін-өзі бағалауды, агрессияны, дұшпандық пен бейімделуді зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгереді. Сондай-ақ девиантты мінез-құлықты балалармен жұмыс істеу үшін профилактикалық және түзету бағдарламаларын дайындау. Пән жобаны қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бейінді технологиялар
Болашақ мұғалімдер профессиография мен және мамандықтардың психологиялық жіктелуімен таныс, болашақ мұғалімдерге болашақ мамандығын таңдауда және мамандыққа бағытталған оқу курстарын таңдауда көмек көрсете алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: кәсіптік қызметтің әр түрлі түрлеріне профессиограмма жасай алады; студенттердің кәсібиіс-әрекетке психологиялық дайындығын қалыптастыру жолдарына нықтай алады; кәсіби өзін-өзі анықтау дыарттыру үшін консультациялар, сұхбаттар, тренингтер өткізе алады; болашақ мұғалімдердің кәсіптік қызығушылықтарын анықтап және олардың ата-аналарына (заңды өкілдеріне) болашақ мамандықты таңдау бойынша кеңес бере алады; болашақ мұғалімдерге кәсіптік бағдар беру бағдарламаларымен іс-шараларын әзірлей алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Когнитивті психология
Пәнді оқудың мақсаты студенттердің адамның танымдық процестерінің психологиялық және психофизиологиялық механизмдері туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Студенттер адамның интеллектуалды қабілеттерін өлшеу әдістерін зерттейді және когнитивті процестерді психодиагностикалау мен психокоррекциялаудың соңғы әдістерін қолдануды үйренеді. Пән ауызша емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психологиялық кеңес беру негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерде психологиялық кеңес берудің әдіснамасы, теориясы мен практикасы, педагог-психологтың кәсіби қызметінде НЛБ техникасын қолдану туралы базалық білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жедел психологиялық көмек
Пәнді оқудың мақсаты зардап шеккендерге жедел психологиялық көмек көрсету дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студенттер шұғыл психологиялық көмекке мұқтаж адамдардың эмоционалдық күйлері мен психогендік реакцияларын тану және реттеуді үйренеді; көмектің осы түрін көрсету ережелерін және оны анықтау критерийлерін білу, сондай-ақ өз қауіпсіздігін зерттеу. Курс ауызша емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экстремалды психология
Пәннің мақсаты-төтенше және экстремалды жағдайларды зерделеу және олардың адамның мінез-құлқына әсерін зерттеу. Пәнді оқу барысында студенттер төтенше жағдайларда адамдардың мінез-құлқының ерекшеліктері, жарақаттан кейінгі стресстік синдромдар мен бұзылулар және олардың тұлғаға әсері туралы біледі. Сабақтарда жағдайларды шешудің ситуациялық және ойын технологиялары қолданылатын болады. Пән ауызша емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ойлау психологиясы
Ойлау түсінігі, функциялары, формалары, түрлері. Логикалық операциялар. Ойлау теориясы, олардың түрлері. Зерттеу әдістері. Алгоритмдер және эвристика. Бағалау пікірлері. Шешім және мінез-құлық қабылдау .Интеллект, эмоциялар, шығармашылық және зерттеу тәртібі арасындағы қарым- қатынас.Ойлау, қарым-қатынас және сөйлеу өзара байланысы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Психологиялық-педагогикалық жұмыстың әдіснамасын, теориясы мен технологиясын білуге негізделген әлеуметтік-саяси жағдайды, дүниетанымдық, рухани-адамгершілік және әлеуметтік-педагогикалық мәселелерді түсінуді көрсетеді.
- Әр түрлі жастағы балалардың анатомиялық-физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін жүйелі талдау білімін көрсетеді
- Педагогика және психология саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады
- Ынтымақтастық міндеттерін шешеді және әртүрлі мәдениеттермен, әлеуметтік жағдаймен, жасымен және көзқарастарымен, физикалық мүмкіндіктерімен және гендерлік қатыстылығымен кәсіби қызметті ұйымдастырады
- Психологиялық-педагогикалық зерттеулерді жоспарлайды және жүргізеді, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін анықтайды, алынған нәтижелерді түсіндіреді және ұсынады, қорытындылар тұжырымдайды
- Заманауи ақпараттық технологияларды, статистикалық бағдарламаларды қолданады, сараптамалық-диагностикалық жұмыс жүргізеді
- Әлеуметтік және психологиялық-педагогикалық мәселелер бойынша пайымдаулар шығару үшін маңызды деректерді жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады
- Пәндік саладағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтық және АКТ технологияларын пайдаланады, виртуалды шындық технологияларын меңгерген
- Психологиялық көмек көрсетеді, оқыту бағдарламалары мен жеке траекторияларын әзірлейді, соның ішінде ЕББҚ бар балалар үшін де