7M01103 Педагогика жəне психология в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты - білім беру жүйесінде психологиялық-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастырып, жүргізе алатын, инновациялық психологиялық-педагогикалық идеяларды тарататын практикалық психология мен педагогика дағдыларына ие педагог-психолог дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Оқу іс-әрекетінің инновациялық формаларының әдістемесі
Пән магистранттарда ЖОО-ның білім беру процесінде оқу қызметінің инновациялық нысандарын сауатты пайдалануға мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Курс мазмұнында инновациялық білім беру әдістемесі және оны іске асыру нысандары, инновациялық даму стратегиясын әзірлеу құралдары, оқу мазмұнын көрсету мен берудің иммерсивті білім беру технологиялары, инновациялық қызметті ұйымдастыруда командалық технологияларды қолданудың тиімді тәжірибелері қарастырылады. ЖИ-мен білім беру технологияларына сүйене отырып, материалды түсіндіру тәсілінің инновациялық жобаларын әзірлеуге ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сандық медиа сауаттылығы
Пән магистранттарда заманауи ақпараттық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде медиа сауаттылықты дамытуға бағытталған. Курстың мазмұнында ақпараттық қоғам жағдайындағы медианың рөлі, медиа сауаттылықтың негізгі тұжырымдамалары, оны әр түрлі жас кезеңдерінде қалыптастыру ерекшеліктері, цифрлық медиа сауаттылықты дамытудың тиімді тәжірибелері және оны бағалау әдістері қарастырылады. Қазіргі медиа ортаның тәуекелдерін зерттеуге, әлеуметтік желілердегі мінез-құлықтың негізгі ережелеріне, кибермоббинг құбылысына және оның алдын алуға ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Желілік дискурстың коммуникативті ерекшеліктері
Пән интегративті сипатқа ие және магистранттар арасында кәсіби құзыреттіліктерді дамытуға бағытталған, оларға кәсіби желілік дискурсты сауатты жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Оның мазмұны екі модульде берілген. Бірінші модульде коммуникативті әрекеттің психологиялық негіздері, дискурсивтік теориялар мен модельдер, желілік психологиялық-педагогикалық дискурстың және оның жанрларының ерекшеліктері мен олардың тиімді тәжірибелері қарастырылады. Екінші модульді зерделеу педагог-психологтардың онлайн блогтарын, интернет-сайттарды және кәсіби форумдарды талдау дағдыларын, психологиялық-педагогикалық зерттеулерде онлайн дискурс әлеуетін және білім беру жүйесіндегі психологтың практикалық қызметін тиімді пайдалана білу дағдыларын қамтамасыз етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйесіндегі практикалық психология
Пән психологиялық диагностика, кеңес беру, түзету, алдын алу, ағартушылық сияқты педагог-психолог қызметінің негізгі бағыттарын жоспарлау және іске асыру бойынша магистранттардың кәсіби құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Білім беру процесін психологиялық сүйемелдеуді қамтамасыз ету, оқушының жеке басын оқытуға, тәрбиелеуге және дамытуға байланысты мәселелерді шешу мәселелері қарастырылады. Мұғалімдерге, оқушылар мен ата-аналарға психологиялық қолдау көрсетуге, сондай-ақ білім берудегі практикалық психолог қызметінің этикалық және құқықтық негіздеріне назар аударылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлғаны әлеуметтендірудің педагогикасы және психологиясы
Пән магистранттардың әлеуметтену және тұлғаны әлеуметтік-мәдени ортаға интеграциялау процестерін психологиялық-педагогикалық қолдау саласындағы кәсіби құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Әлеуметтенудің тұжырымдамалары мен модельдері, әлеуметтенудің кезеңдері мен тетіктері, әлеуметтенудегі әлеуметтік институттардың рөлі, әлеуметтенудің сәттілігіне жеке тұлғаның жеке психологиялық ерекшеліктерінің әсері, әлеуметтену процесіне цифрлық ортаның әсері қарастырылады. Жеке тұлғаны әлеуметтендірудің қиындықтарын талдауға, білім беру мекемелерінде әлеуметтену бағдарламаларын жобалау тәжірибесіне ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент және резиленттік көшбасшылық
Пән магистранттарда жоғары белгісіздік, өзгерістер мен дағдарыстар жағдайында ұйымдардың тиімді жұмыс істеуіне ықпал ететін басқару және көшбасшылық құзыреттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Стресс, турбуленттілік және тұрақсыз сыртқы орта жағдайында тиімділікті сақтауға және команданы қолдауға қабілетті заманауи көшбасшының негізгі сапасы ретінде қарсылықты (тұрақтылық пен бейімделуді) басқаруға және дамытуға ерекше назар аударылады. Білім беру процесі кейс-әдістерді, "Хамель пирамидасы" моделін, пәнаралық талдауды және өзекті басқару міндеттерін шешуге бағытталған тәжірибеге бағытталған жобаларды пайдалана отырып құрылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагог-психологтың рефлексиялық мәдениеті
Ұсынылған курс білім алушылардың субъективтік, тұлғалық бағыт-бағдар алған көзқарасты жүзеге асыру үшін қажетті рефлексиялық құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Курста рефлексияның педагогикалық іс-әрекет түрі, педагогтің рефлексиялық мәдениетінің феномені ретіндегі негізгі ұғымдарының теориялық және әдіснамалық негіздері жүйеленген. Курстың мазмұны екі модульде берілген. Бірінші модуль рефлексиялық мәдениеттің мәнін, рефлексия түрлері мен өзгешеліктері, педагогтың рефлексиялық іс-әрекетінің инновациялық сипатын, педагогтың рефлексиялық ойлау ерекшеліктерін зерттеуге арналған. Екінші модульде педагогтың рефлексиялық мәдениетін қалыптастырудың технологиялық аспектілері, мұғалімнің тұлғалық және кәсіби өзін-өзі дамытуы, рефлексиялық әрекеттердің функционалдығы, рефлексиялық әрекеттердің технологиясы, рефлексиялық технологиялардың әдіс-тәсілдері қарастырылды. Болашақ мұғалімнің рефлексиялық құзыреттілігін қалыптастыру үдерісін технологиялық қамтамасыз ету. Педагогикалық рефлексияны қалыптастыру процесін педагогикалық қамтамасыз ету технологиясы. Мұғалімнің рефлексиялық мәдениетіндегі өзара оқу және өздігінен білім алу стратегиялары сипатталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық педагогика
Қолданыстағы оқу үрдісін өзгерту немесе қайта ойластыру. Кәсіптік білім берудегі виртуалды құралдар мен нақты өндірістік үрдістердің оңтайлы ауысуы.Оқытудың индуктивтіден дедуктивті логикасына ауысу. Жаңа оқыту әдістері мен оқу қызметін ұйымдастырудың көмегімен оқу жоспары мен ұйымдастырушылық құрылымға икемділікті дамыту
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Осы пәнді оқу кезінде магистранттар зерттелетін лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Курс арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсіну дағдыларын, кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін әртүрлі формадағы қарым-қатынас дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар алған білімдерін қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес оқытылатын тақырып шегінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау үшін қолданатын болады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Мектеп және отбасылық медиация
Пән жеке тұлғаны дамыту үшін қолайлы орта құру бойынша магистранттардың кәсіби құзыреттерін қалыптастыруға; білім беру ортасындағы және отбасылық қатынастардағы жанжалдарды анықтау және реттеу бойынша бағытталған. Медиатордың рөлі және оны кәсіби даярлауға қойылатын талаптар, медиация әдістері мен технологияларын пайдалану, медиацияның құқықтық және этикалық негіздері қарастырылады. Мектеп және отбасылық медиацияны жүзеге асыру, әділет және әлеуметтік қорғау мекемелерімен өзара іс-қимыл жасау тәжірибесіне назар аударылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- тұлғаның және әлеуметтік топтардың даму психологиясын түсінеді; психологиялық, педагогикалық қарым-қатынас техникасына ие
- академиялық және кәсіби ортадағы ғылыми пікірталастарға қатысады; өзінің кәсіби қызметінің нәтижелері үшін жауапкершілікті мойындайды;
- жеке, кәсіби өзін-өзі көрсету және өзін-өзі дамыту әдістеріне ие
- жоғары кәсіби білім берудің әлемдік тенденцияларын біледі; халықаралық ұйымдардың педагогикалық тұжырымдамалары мен білім беру стратегиялары (БҰҰ, ЕҚЫҰ және т.б.); психология мен педагогикадағы ғылыми зерттеулердің теориялық және әдіснамалық негіздері; академиялық және кәсіби мақсаттар үшін білім беру ортасында талап етілетін деңгейден төмен емес тілдер
- кәсіби салада халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асырады; оқу процесіне жұмыс берушілерді, кәсіби бірлестіктердің, ғылыми ұйымдардың өкілдерін, шетелдік серіктестерді тартады
- білім беру жүйесінде педагог-психологтың психодиагностикалық, тәрбиелік психопрофилактикалық, дамытушылық, психокоррекциялық психоконсультативтік, әдістемелік, әлеуметтік - диспансерлік практикалық қызметін сандық технологияларды қолдана отырып жоспарлау және жүзеге асыра алу;
- ғылыми психологиялық және педагогикалық қызметті жоспарлайды және жүзеге асырады: зерттеу мәселелерін дербес белгілейді және шешеді; өз бетінше, әріптестерімен бірлесе отырып, сынақтан өткізеді және зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізеді; ғылыми және практикалық мәселелерді шешуде, соның ішінде пәнаралық салада жаңа идеяларды қалыптастырады; зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру тетігін енгізеді;
- шынайы және виртуалды білім беру ортасында авторлық курстарды өңдейді; ғылыми-әдістемелік өнімдер, оқу-әдістемелік кешендер; жоғары білім беруде қазіргі заманғы оқытудың технологияларын және ақпараттық ресурстарды көп мәдениетті білім беру ортасын ескере отырып қолданады; студенттердің ерекше қажеттіліктерін ескеру;
Ұқсас БББ
7M01103 Педагогика және психология: Білім берудегі менеджмент
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01103 Аралас оқыту жүйесін ұйымдастырушылық-педагогикалық қамтамасыз ету
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01103 Педагогика және психология
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті