6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау в АГЭУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие, кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, химия саласындағы қоғамдық мүдделер проблемаларын дәлелдеуге және шешуге қабілетті бәсекеге қабілетті ғылыми және педагогикалық кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 263
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Жалпы химия
Химияның негізгі заңдылықтары мен теорияларын, молекулалардың энергетикалық сипаттамалары мен геометриясын, термодинамикалық сипаттамалары мен химиялық реакциялардың жылдамдығын сипаттайды, әртүрлі қосылыстардың ерітінділерінің концентрациясын есептей отырып, әртүрлі факторлардың әсерін бағалайды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік қызметтегі қаржылық сауаттылықты қамтамасыз етудің экономикалық-құқықтық негіздері
ҚР Конституциясының, қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шаралары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пән студенттердің Болашақ педагог мамандығына деген қызығушылығын дамытуға және тәрбиенің мазмұнын, формалары мен әдістерін зерттей отырып, кейінгі кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу мен өзін-өзі жетілдіруді ынталандыруға бағытталған. Курс студенттердің бойында: - педагогикалық процесті жоспарлау, болжауды ұйымдастыру, басқару және талдау дағдыларын дамытуға; - орта білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде тәрбие мен оқытудың түрлі әдістемелері мен технологияларын меңгеруге бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім берудегі менеджмент
"Білім берудегі Менеджмент" пәні тиімді басқару шешімдерін қабылдау үшін менеджменттің теориялық негіздері саласындағы білім мен дағдылар кешенін қалыптастырады. Жаңа әлеуметтік-экономикалық жағдайларда кәсіби қызмет түрі ретінде басқару туралы ғылыми идеяны тереңдетеді, білім беру ұйымында оқу-тәрбие қызметін талдау, жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау дағдылары мен дағдыларын дамытады, басшы, қызметкер, топ немесе топ мүшесі ретінде тиімді мінез-құлық дағдыларын дамытуға ықпал етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ жазуының тарихы
Жазу мәдениеті мемлекеттіліктің маңызды факторларының бірі болып табылады. Қазақ жазуының тарихы бүкіл халықтың тілін, мәдениетін және сауаттылығын дамытудың рөлін айқындайды. Қазақ тілінің орфографиялық ережелерін меңгеру, рухани құндылықтарымыздың негізіне айналған тарихи кезеңдерде қазақ жазуының қалыптасуын оқыту арқылы сауатты жазу мәдениетін насихаттау. Қазіргі латын графикасы негізінде қазақ әліпбиінің жобаларын талдау, объективті пікір қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бейорганикалық химия 1
Бұл курс бейорганикалық химияның физика-химиялық негіздерін ұсынуға, химияның негізгі заңдарын түсіндіруге және қолдануға, Атом құрылымының химиялық элементтердің әртүрлі қасиеттеріне әсерін (периодтық заң және элементтердің периодтық жүйесі) үйретеді. Химиялық байланыстардың түрлерін ұсыну және жіктеу. Химиялық термодинамика және кинетика негіздерімен танысыңыз. Реакциялардың жылдамдығын және оның химиялық тепе-теңдікке әсерін, электролиттер мен электролиттер ерітінділерінің, тотығу-тотықсыздану реакцияларының және күрделі қосылыстардың қасиеттерін анықтаңыз.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі мектептегі педагогикалық менеджмент және басқару
Қазіргі мектептегі педагогикалық менеджмент және басқару курсы педагогикалық менеджмент теориясы мен практикалық тәжірибені, мектеп менеджері қызметінің моделін талдау негізінде жалпы білім беретін орта мектептердің практикасына менеджмент негіздерін іске асыру және енгізу жолдарын айқындайды; менеджменттің педагогикалық негіздерін және оны жалпы білім беретін мектепті басқару практикасына енгізу жолдарын меңгереді; болашақ педагогтарды педагогикалық менеджмент білімімен, іскерлігімен, дағдыларымен қаруландырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жазу теориясы
Қазақ мәдениеті мен тарихында қолданылатын әліпбиді, оқушылар үшін емле ерекшеліктерін зерделеу және оларды сауатты жазуға үйрету. Тілдің пайда болу және қалыптасу заңдылықтарын, тіл мен қоғамның қарым-қатынасын, тіл білімі салаларын, тілдің жүйелі, генеалогиялық, типологиялық классификациясын құру қабілетін зерттеу. Ғылыми негізде этимологиялық және этнолингвистикалық белгілерді, сөзжасам жүйесін, грамматикалық құрылымдардың жеке және функционалдық, семантикалық себептері мен салдарын, сөздің сипаты мен сөйлем құрылымын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бейорганикалық химияның таңдаулы бөлімдері
Химиялық заттар мен қосылыстарды зерттеудегі бейорганикалық химияның теориялық негіздерінің рөлін көрсету. Қазіргі бейорганикалық химияның негізгі міндеттерін ұсыну. Бейорганикалық жүйелерде химиялық және фазалық түрлендірулердің энергиясын қолдана білу. Көп электронды атомдардың энергетикалық диаграммаларының табиғатын түсіну. Күрделі (координациялық) қосылыстардағы химиялық байланыстың табиғатын көрсету. Күрделі қосылыстардың изомериясын ұсыну. Кристалдардағы Химиялық байланыстардың түрлерін ажыратыңыз. .
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби ағылшын тілі 1
"Кәсіби ағылшын тілі 1" пәнін оқу практикалық, білім беру және тәрбиелік міндеттерді қамтиды. Студенттер кәсіби негіздерді алады мәдениетаралық қарым-қатынас үшін қажетті шет тіліндегі құзыреттілік шет тіліндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас нысандарының негіздерін меңгереді, ақпараттық қызмет және одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу құралы ретінде қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейорганикалық химия 2
Металдар мен бейметалдар элементтерінің химиясын ұсыну, олардың табиғатта және тіршілік әрекетінде болуын атап өту. Бейметалдар мен олардың қосылыстарын, сондай-ақ алу мен физика-химиялық қасиеттерін жіктей және мысалдар келтіре білу. Менделеев элементтерінің периодтық жүйесінің негізгі кіші топтарының элементтері, оларды алу, қосылыстар. D элементтерінің, f элементтерінің химиясын, олардың радиоактивтілігін және оларды іс жүзінде қолдануды анықтаңыз және көрсетіңіз.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аналитикалық химия
Пәнді оқу барысында Аналитикалық химияның теориялық негіздерін зерттеу саласында пәндік құзыреттер қалыптасады. Студенттер химиялық реактивтерді қауіпсіз өңдеу арқылы химиялық элементтерді оқшаулаудың, бөлудің және шоғырландырудың химиялық әдістерін меңгереді. Алынған нәтижелерді қысқаша есептер мен презентациялар түрінде салыстыра және құрастыра алады. Практикалық сабақтар кезінде заманауи аналитикалық жабдықта эксперименттік дағдылар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Органикалық химия 1
Органикалық молекулалардың құрылыс теориясын ажырату және түсіндіру, қарапайым және көп байланыстардың кванттық-химиялық табиғатын, органикалық қосылыстардың механизмін, қаңқадағы органикалық молекулалардың кластарын, функционалды топтарын, қанықтылық дәрежелерін түсіндіру және ажырату. Шекті және шекті емес көмірсутектер мен олардың қосылыстарын ( алкандар, алкендер, алкадиендер, Алкиндер, галоген, -амин, -құрамында нитро бар, спирттер, альдегидтер мен кетондар, карбон қышқылдары және олардың туындылары) алудың химиялық қасиеттері мен тәсілдерін ажырату және қарастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сирек элементтер химиясы
Сирек элементтерді ұсыну және жіктеу. Жердегі сирек металдардың таралуын көрсету және жалпылау. Биологиялық маңызды элементтерді (органогендер, макроэлементтер, микроэлементтер және ультрамикроэлементтер) ажыратыңыз және сипаттаңыз. Студенттер сирек металдарды зерттеу әдістерімен танысады. Сирек металдардың сапалық, сандық реакциясын анықтау және мысалдар келтіру. Сирек металдардың адам ағзасына және қоршаған ортаға пайдалы және зиянды әсерін ұсыну және салыстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жазбаша сөйлеу дағдыларын дамыту
Жазбаша белгілерді меңгеруді, жазбаша сөйлеу жұмысының мазмұны мен формасын қамтитын оқушылардың жазбаша коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастырады. Студенттерде қажетті графикалық автоматизмдерді, сөйлеу-ойлау дағдыларын және жазбаша стильге сәйкес ой тұжырымдау қабілетін қалыптастырады, білімі мен ой-өрісін кеңейтеді, жазбаша сөйлеу жұмысының мазмұнын құру мәдениеті мен интеллектуалдық дайындығын меңгерту, жазбаша мәтіннің пәндік мазмұны, сөйлеу стилі және графикалық формасы туралы шынайы идеялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дінтану
Қазіргі қоғамның рухани мәдениеті жүйесіндегі діннің рөлі туралы түсініктерді қалыптастыру, діннің көзқарастары мен тұжырымдамаларының, діни-философиялық ілімдердің ерекшеліктерін ашу, діннің пайда болуы мен эволюциясы, негізгі діни конфессиялардың діні мен дінінің тарихы мен ерекшелігі, ұйымдастыру, қазіргі әлемдік және дәстүрлі емес діндер, Қазіргі әлемдегі діннің өмір сүруі мен дамуының негізгі тенденциялары. Дінтану діндердің пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарын, олардың құрылымы мен әртүрлі компоненттерін, қоғам тарихындағы алуан түрлі құбылыстарды, дін мен мәдениеттің басқа салаларының өзара байланысы мен өзара байланысын зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Академиялық хат
Курс студенттерді сөйлеу мен жазудың ғылыми стилінің негізгі ерекшеліктерімен таныстырады, ауызша және жазбаша академиялық дискурстың кең таралған жанрлары туралы білімдерін жүйелейді, академиялық және ғылыми-педагогикалық мәтіндерді құру қабілетін қалыптастырады. Академиялық ортадағы қарым-қатынастың негізгі принциптерін меңгереді. Курс аясында студенттер академиялық мәтіндерді: реферат, эссе, ғылыми мақала, ғылыми баяндама, баяндамаға презентация, рецензия жазу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру
Пән білім беруді ізгілендіру стратегиясы, психо-логопедагогикалық негіздер, ҚР-дағы инклюзивті және интеграцияланған білім берудің үлгілері мен мазмұны контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеуді қарайды. Курс жаппай жалпы білім беретін мектеп жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс жасауда мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайын болуға бағытталған. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен түзету және дамыту жұмыстарының заманауи нысандарымен, әдістерімен және технологияларымен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Термодинамиканың таңдаулы тараулары
Химиялық заттардың жылу әсерін тұжырымдау және есептеу реакциялар. Термохимиялық Заңдарды түсіндіріп, термохимиялық реакциялардың бірінші және екінші заңдарының есептерін шешуде қолданыңыз. Химиялық реакциялардың энергиясы мен бағытын, Химиялық кинетика мен химиялық тепе-теңдікті есептей және түсіне білу. Реакциялардың механизмін және оның әсерін түсіндіріңіз химиялық реакциялардың жылдамдығы. Гетерогенді, біртекті катализді егжей-тегжейлі ажыратыңыз және ашыңыз. Химиялық тепе-теңдік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мектептегі химиялық экспериментті жүргізу әдістемесі
Осы пәнді оқу кезінде студенттер мектепте химия курсының химиялық экспериментін өткізудің негізгі міндеттерімен танысады, оның білім беру, білім беру және дамытушылық функцияларына әсерін зерттейді. Оқу химиялық экспериментінің әдіснамасының негізгі анықтамалары мен ұғымдарын қолдану, жіктеу және ретке келтіру; өткен курс бойынша алған білімдерін салыстыру және талдау, химиялық эксперимент жүргізе білу, жаңа цифрлық технологияларды пайдалана отырып, практикалық білімді саралау және үйлестіру..
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
"Критериалды бағалау технологиясы" ұғымының мәнін түсіндіреді; білім алушылардың уәждемесін арттыру құралы ретінде білім нәтижелерін бағалауға критериалды тәсілді көрсетеді; құзыреттілік және тұлғаға бағытталған тәсіл логикасындағы критериалды бағалау технологиясын, білім берудің инновациялық дамуының қазіргі кезеңіндегі оқушылардың білім сапасын бағалаудың объективтілігін қарастырады. Пән оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи модельдері, оқушылардың критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру және оны жүзеге асыру әдістері, формалары мен құралдары сияқты мәселелерді шешуге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Химиялық синтез
Бейорганикалық және органикалық қосылыстардың синтезінің негізгі жолдарын қарастырыңыз және ажыратыңыз. Реакциялар механизмін сипаттаңыз. Өнеркәсіпте Бейорганикалық және органикалық синтезді қолдануды қарастырыңыз. Химиялық заттарды бөлу, тазарту және концентрациялау әдістерін ажыратыңыз. Химия өнеркәсібінің жекелеген салаларындағы әртүрлі өндірістік міндеттерді шешу және алған теориялық білімдерін практикада қолдану үшін де өзекті құзыреттерге ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физикалық химия
Химиялық құрамы мен өмір сүру жағдайларынан әртүрлі заттардың химиялық - физикалық қасиеттері мен құрылымын қарастырыңыз және ашыңыз. Термодинамиканың табиғатын ашыңыз. Ерітіндінің тепе-теңдік түрлерін қарастырыңыз. Химиялық кинетиканы зерттеу. Каталитикалық реакциялардың барысын түсіну және түсіндіру. Біртекті және гетерогенді Катализдің қасиеттерін ашыңыз. Технологиялар мен өндірістің әртүрлі салаларындағы физика-химиялық сипаттамаларды есептеу кезінде химиялық процестердің физикалық-химиялық заңдылықтарын зерттеуді қолдануды көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Химияны оқытудың заманауи техникалық құралдары
Оқу процесінде студенттер химияны оқытудың құралдары мен әдістері туралы жалпы түсініктерге ие болады. Оқу құралдары мен кітаптарды цифрлық оқыту процесіне біріктіру. Химия зертханасының кеңістігін ұйымдастыру, Химиялық эксперимент жүргізу процесін құру, жаңа цифрлық технологияларды қолдана отырып, химиялық оқыту құралдарын пайдалану. Қажетті техникалық жабдықты таңдап, оқу процесін ұйымдастыра білу. Оқушыларға химияны оқыту кезінде еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы ережелерін үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы зерттеу дағдылары
Құқықтық жүйені, заңнама құрылымын; мемлекеттік билік органдарының жүйесі мен олардың өкілеттіктерін; қызметтік этиканың құқықтық аспектілерін; Қазақстан Республикасының конституциялық құрылымының негіздерін, қолданыстағы заңнамасын; қылмыстық, әкімшілік, азаматтық құқық нормаларын; сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және оған қарсы іс-қимылдың құқықтық тетіктерін; құқықтық мәдениетті, құқықтық сана-сезімді; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін заңдық жауапкершілікті; құқықтық талдау әдістерін, құқықты қолдану тәжірибесін; құқық саласындағы зерттеу әдістерін; сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық саясатты; сыбайлас жемқорлыққа қарсы кешеннің нормативтік-құқықтық базасын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химия бойынша есептерді шешу әдістемесі
химияның негізгі ұғымдары мен заңдарын білу, оларды есептерді шешуде қолдана білу. Оқушыларға физикалық шамалардың мағынасын түсінуге және әртүрлі типтегі есептерді есептеу кезінде физикалық шамалардың негізгі формулаларын қолдануға үйрету. Белгілі бір мәселені шешудің дәйекті жолын шығару арқылы тапсырмалар жағдайынан қорытынды жасауға үйрету. Сандық және сапалық есептерді топтар мен түрлер бойынша жіктеуге үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби ағылшын тілі 2
Кәсіби сипаттағы ақпарат алу және әңгімелесу қабілеті үшін кәсіби әдебиеттерді оқу және аудару дағдыларын меңгеру. Кәсіби қызмет саласында ақпарат алуға мүмкіндік беретін деңгейде шет тілін меңгеру. Оқудың жетекші рөлінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау грамматика курсын, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мұғалімнің кәсіби бағдары
Пән кәсіптік бағдар берудің теориялық негіздері туралы білімді кеңейтеді, жеке тұлғаның кәсіптік өзін-өзі анықтауын анықтауға көмектеседі; кәсіптік бағдар беру жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын, оның мазмұнын, кәсіптік бағдар беру нысандары мен әдістерін қалыптастырады; кәсіби қызметке Құзыретті көзқарасқа ықпал етеді. Пән білім алушыларға Кәсіптер әлеміндегі өз орнын анықтауға, өздерінің кәсіби қабілеттерін бағалауға, кәсіби қызметте жеке мағына табуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химиядан олимпиядалық есептер шығару
Осы пәннің курсы өткен химия курстарының заңдары мен заңдылықтары негізінде күрделілігі жоғары мәселелерді шешуге бағытталған. Студенттер оқытуда қолданудағы міндеттердің әдістемесімен, жіктелуімен және рөлімен танысады. Химия және оның типологиясы бойынша олимпиадалық сапалы міндеттер. Химия бойынша олимпиадалық есеп айырысу міндеттері. Химия бөлімдерінің міндеттері. Химия бойынша эксперименттік аналитикалық есептер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Органикалық химия
Пән курсы алициклді қатардағы көмірсутектерді зерттеу саласындағы іргелі ғылымның міндеттерінің бірі болып табылады. Циклдік қосылыстардың (циклопропандар, циклобутандар, циклопентандар, циклогександар, циклоалканондар) көмірсутектерін алудың құрылымын, химиялық қасиеттерін және әдістерін ажырату және қарастыру. Хош иісті көмірсутектер мен олардың туындыларының негізгі қасиеттерін ажыратыңыз. Организмдердің өміріндегі органикалық қосылыстардың функционалдық ерекшеліктерін зерттеу. Зертханада эксперименттік жұмыстарды жүргізу кезінде алынған теориялық білімді пайдаланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Полимерлер химиясы
пәннің осы курсының мазмұны полимерлердің жіктелуі мен номенклатурасын зерттеуге бағытталған. Полимерлердің негізгі ұғымдарын, химиялық қасиеттерін білу. Жоғары молекулалық қосылыстарды алу процестерін талдау: полиэтилен, фенопластар. Полимер реакцияларының өнімдерін ажыратыңыз. Мономерлер мен полимерлерді алу процесін талдаңыз. Полимерлеу өнімдерін адам өмірінде қолдануды түсіндіру, олардың аймақтық орналасуын білу, қоршаған ортаға әсерін талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі бойынша зерттеулердің негіздері
Тірі организмдердің, ұйымның әр түрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; Биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; әртүрлі елдердегі және ҚР-дағы орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы идеялар; экология, қоршаған ортаны қорғау, орнықты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары молекулалы қосылыстар химиясы
Пәннің бұл курсы бағытталған және үйретеді: жоғары молекулалық қосылыстардың негізгі ұғымдарын білу, мономерлердің ерекшеліктерін, полимерлердің ісіну процесін ажырату, полимерлену мен поликонденсацияның негізгі процестерін талдау, жоғары молекулалық қосылыстардың қасиеттерін анықтау, зерттелетін полимер үшін полимерленудің қажетті түрін таңдау, синтез нәтижесінде алынған полимердің құрамын талдау. Химиялық қасиеттерін ескере отырып, жоғары молекулалық қосылыстарды қауіпсіз өңдеу әдістерін түсіндіріңіз.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Күрделі органикалық қосылыстар
Пән курсы органикалық химияны тереңдетіп оқыту бойынша теориялық және практикалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Осы курс аясында студенттер органикалық қосылыстардың реакциялары бойынша зертханалық жұмыстар жүргізе алады. Циклопропанның конформациялық талдауының стереохимиясы мен негізгі ережелерін қарастырыңыз және ажыратыңыз. Байердің шиеленісінің мағынасын түсініп, оны түсіндіріңіз. Химиялық реакцияларды және олардың органикалық қосылыстардың әр класы үшін механизмін түсіну және жіктеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім алудың бұзылуы(Minor)
Курс оқу проблемаларының әрқилы түрлерімен, олардың сипаттамаларымен, себептерімен және оқу үрдісіне әсерімен таныстырады. Ол оқытудың когнитивті, нейропсихологиялық және әлеуметтік аспектілеріне, сондай-ақ диагностика мен түзету әдістеріне қатысты негізгі ұғымдарды игеруге бағытталған. Курстың мақсаты –оқудағы қиындықтардың пайда болу заңдылықтарын және оларды қалай жеңуге болатындығын зерттеу. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды қолдаудың жалпы идеясы. "Оқуға қабілетсіздік" ұғымының сипаттамасы. Білім беру ортасын бейімдеу тұжырымдамасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Химиядағы зерттеудің физикалық әдістері
Кванттық механиканы, бейорганикалық, органикалық, аналитикалық, физикалық зерттеулерде электронды парамагниттік резонанс ядролық магниттік резонанс , айналмалы, тербелмелі және электрондық спектроскопия, рентгенография және масс-спектрометрия әдістерін қолдану бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру химия. Молекулалардың құрылымын анықтауда физика-химиялық зерттеу әдістерін қолдану, зат пен материалдардың құрылымын зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы білім берудегі бағалау(Minor)
Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктері мен қажеттіліктерін бағалаудың қағидалары мен әдістерін зерттеуге арналған. Даму кемістігі бар балаларға бейімделген әртүрлі диагностикалық құралдармен, сондай-ақ арнайы білім берудегі формативті және жиынтық бағалау қағидаларымен танысу. Курстың мақсаты – Арнайы білім беру ортасында объективті бағалау әдістерін зерттеу. Бағалау процедуралары туралы жалпы түсінік. "Білім беруді бағалау" ұғымының сипаттамасы. Жеке көзқарас ұғымы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Атмосфера, су және топырақ химиясы
Химиялық заттармен жұмыс істеу кезінде техникалық қауіпсіздік ережелерін білуі керек. Химиялық өндірістердің зиянды шығарындыларының қоршаған ортаға ( ауа, су және топырақ) әсерін зерттеу. Табиғи ресурстардың сарқылу және қалпына келу қасиеттерін талдау. Топырақ пен судағы зиянды заттардың рұқсат етілген мөлшерін білу. Газ шығарындыларының техникалық құралдарды пайдалануға тәуелділігін және атмосферадағы улы заттардың құрамын салыстырыңыз .
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заттың құрылымында физикалық зерттеу әдістерін қолдану
Осы курсты зерттеу барысында заттың құрылымын зерттеу кезінде бірқатар физикалық зерттеу әдістерінің теориялық негіздерін зерттеу кезінде пәндік құзыреттіліктер қалыптасады. Оқу барысында студенттер ИҚ-, УК-, ЯМР- (ПМР-) спектрлерін) және масс - спектроскопияны қолдану мүмкіндіктерімен танысады. Заттың құрылымында магнетохимиялық және электро-оптикалық, резонанстық зерттеу әдістерін ұсыну және қолдану. Диполь моменттерін анықтаңыз. Түсіндіріңіз физикалық зерттеу әдістерінің заманауи құралдары қалай жұмыс істейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тілдік және коммуникативтік дағдыларды қолдау(Minor)
Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың тілдік және коммуникативтік дағдыларын дамыту мен түзетудің тиімді тәсілдерін зерделеуге бағытталған. Сөйлеу бұзылыстарын диагностикалаудың негізгі әдістерімен, сөйлеу мен қарым-қатынасты ынталандыру стратегияларымен, сондай-ақ сөздік қорын қалыптастыру және кеңейту құралдарымен танысу. Курстың мақсаты –білім беру және әлеуметтік контексте толыққанды өзара әрекеттесуге ықпал ететін сөйлеу мен қарым-қатынасты қолдаудың жеке бағдарламаларын жасауға үйрету. Сөйлеумен коммуникацияның дамуы туралы жалпы түсінік. "Коммуникативті дағдылар" ұғымының сипаттамасы. Тілдік қолдау ұғымы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Арнайы білім беруде технологияларды пайдалана отырып оқыту(Minor)
Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуда заманауи технологияларды қолдануға арналған. Әртүрлі бұзылулары бар студенттерге білім беру процесін бейімдеу үшін цифрлық құралдарды, бағдарламалық қамтамасыз етуді және техникалық құралдарды зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты технологияларды оқытудың жеке және топтық формаларына біріктірудің тиімді стратегияларын зерттеу болып табылады. Арнайы білім берудегі цифрлық ресурстар туралы жалпы түсінік. "Білім беру технологиялары" ұғымының сипаттамасы. Технология арқылы бейімделу ұғымы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жеке білім беру және өтпелі жоспарларды дайындау(Minor)
Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін жеке білім беру бағдарламаларын (АҚИҰ) және өтпелі жоспарларды әзірлеу қағидаттарымен танысуды көздейді. Жаңа білім деңгейіне немесе кәсіби ортаға көшу процесінде оқу үрдісін бейімдеу және білім алушыларды сүйемелдеу әдістерін игеруге бағытталған. Курстың мақсаты – тиімді білім беру бағыттарын құру тәсілдерін зерттеу. Жеке білім беруді жоспарлау туралы жалпы түсінік. "Жеке білім беру бағыты" ұғымының сипаттамасы. Өтпелі кезең ұғымы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Химияны оқыту әдістемесі
пәннің осы курсы бойынша алған білімдерін қолдануға, оқу-әдістемелік әдебиеттерді әзірлеуге үйрену. Оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің ұйымдастырушылық формаларын қарастыру. Оқытудың негізгі тәсілдері мен құралдарын, оқыту әдістемелерін пайдалана білу, әртүрлі ақпараттық көздерден алынған ақпаратты өңдей және жинақтай білу. Қазіргі білім беру технологиялары негізінде оқу-тәрбие процесін жобалау. Орта білім беру бағдарламаларының жаңартылған мазмұны бойынша жаңа элективті курстар әзірлеу және өткізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химиялық экология
Осы пән шеңберінде білім алушы химиялық реактивтермен жұмыс туралы мәліметтерді, қауіпсіздік техникасын сақтау жөніндегі ережелерді зерделеп, білуі, қазіргі жағдайда химиялық өндірістің рөлін қорытындылауы, әртүрлі деңгейдегі экожүйеде химиялық өзара іс-қимылдың болуының негізгі заңдылықтарын ашуы, химиялық заттардың қоршаған ортаға және адам өміріне әсер ету салдарын зерделеу кезінде қауіпсіздікті жақсарту әдістерін қолдану дағдыларын дамытуы тиіс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аутизм спектрінің бұзылуы(Minor)
Курс аутизм спектрінің бұзылуы (ASD) бар балалардың даму, мінез-құлық және оқу ерекшеліктерімен танысуды қамтиды. Диагностикалық критерийлерді, педагогикалық қолдау және әлеуметтік бейімделу әдістерін игеруге бағытталған. Курстың мақсаты – білім беру ортасында АСБ бар балаларды сүйемелдеудің заманауи тәсілдерін зерттеу. Аутизм спектрінің бұзылуы туралы жалпы түсінік. "АСБ" ұғымының сипаттамасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Оқытылатын тіл теориясының негіздері
Курс халықаралық білім беру моделін, білім беру сапасын басқару мен бағалаудың халықаралық танылған стандарттарын енгізуді зерттейді, қазіргі білім беру үрдістеріне сәйкес оқу процесін ұйымдастыруды талап етеді. Курстың негізгі мақсаты студенттердің лингвистикалық, мәдениетаралық-коммуникативтік және кәсіби-бейімделу құзыреттіліктерін қалыптастыру, бакалаврларды болашақ филологиялық және ғылыми-зерттеу қызметіне дайындау, сыни ойлауды теориялық негіздерге, тіл теориясын дамытудың әртүрлі тәсілдері мен бағыттарына дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық ағылшын тілі
Пәннің мазмұны ағылшын тілінде кәсіби терминдерді, грамматикалық құрылымдарды, ғылыми дискурстардың сипаттамаларын білуді пайдалана отырып, шет тілін кәсіби және академиялық мақсаттарда қолдана білу, коммуникативті құзыреттіліктерді қалыптастыруға қатысты мәселелер кешенін қамтиды. Курстың мазмұны студенттердің кәсіби қызмет мәселелерін шешу үшін баяндамалар мен ғылыми жарияланымдарды ұсыну, ғылыми әдебиеттерге шолу жасау, ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдылары мен дағдыларын дамытады. Жоғарыда аталған құзыреттерді қалыптастыру үшін белсенді/интерактивті оқытудың келесі әдістері қолданылады: рөлдік ойындар, ақыл-ой картасы, топтық талқылау, шағын топтарда жұмыс және т.б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық білім беру технологиялары
Бұл пәннің практикалық бағыты бар. Білім алушы оқу процесін инновациялық ұйымдастыру және әдістемелік материалдарды әзірлеу үшін көрнекілікті қамтамасыз ететін электрондық жүйелерді пайдалану бойынша практикалық дағдыларды меңгереді. Білім алушы білім беруді ұйымдастыру және басқару үшін компьютерлік бағдарламаларды құра, қолдана және пайдалана алады; оқытудың цифрлық технологиялары, ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі құралдарын қамтамасыз ету және іске асыру, виртуалды процестер мен құбылыстарды модельдеу және қашықтықтан білім беру технологияларын ұсыну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Судың және азық түлік өнімдерінің анализі
Өндірістің технологиялық процестерін қалыптастыру құрылымын қарастырады. Олар су мен тамақ өнімдерін талдау әдістерімен, Өндіріске технологиялық процестерді енгізумен танысады. Ағзалардың өміріндегі судың рөлі. Олар суды, тамақ өнімдерін стандарттау және сертификаттау жұмыстарын жүргізуді үйренеді. Тамақ өнімдерін өндіруде шикізаттың, дайын өнімнің сапасын арттыру мақсатында практикалық зерттеулер жүргізу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коллоидтық химия
Коллоидтық химияның қалыптасуының іргелі негіздері мен заңдылықтары туралы ақпарат алу. Дисперсті жүйелердің табиғаты мен қасиеттерін білу және жіктеу және сипаттау. Қосылыстардың беттік белсенділігін және кинетикалық құбылыстарды түсіндіріңіз. Коллоидтық жүйелердің жеке кластарын көрсету және оларды сипаттай білу. Химияның іргелі химиялық ұғымдары мен әдіснамалық аспектілерінің пайда болуын және олардың химиктерді кәсіби даярлаудағы рөлін түсіндіру және ажырату.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химия сабақтарындағы компьютерлік технология
Студенттер химия сабақтарында компьютерлік оқытумен, химиядағы цифрлық технологиялармен танысады, химия сабақтарында компьютерлік оқытуды дамытудың жағымды және жағымсыз жақтарын және оның негізгі бағыттарын атап өтеді. Оқытудың компьютерлік модельдеуін жасай білу. Компьютерлік оқытудың блоктық мазмұнын ажыратыңыз. Компьютерлік оқытуда материалдың мазмұнын таңдау принциптері және ғылыми және пәндік мәселелерді шешуде цифрлық технологияларды қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Радиоактивті химия
Радиохимияның негізгі түсініктері мен міндеттерін ұсыну. Ядролық трансформация химиясын радиоактивтілікпен қолданыңыз және байланыстырыңыз. Радиацияның табиғатын және оның биологиялық әсерін бейнелеу. Ядролық реакциялардың түрлерін, биологиялық әрекеттің түрлерін жіктеңіз. Радиацияның қоршаған ортаға және адам денсаулығына әсерін зерттеу. Жоғары деңгейдегі табиғи сәулеленудің тіршілік әрекетіне әсерін бағалау және медицинада сәулеленудің шағын дозаларын қолдануды табу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Беттік құбылыстардың химиясы
Зерттелетін объектілердің химиялық құрамы мен агрегаттық күйін түсіндіреді: газ тәрізді, сұйық, қатты. Дене шекарасындағы физика-химиялық процестердің барысын тұжырымдайды және түсіндіреді.беттік керілу мен беттік энергияны түсіну және сипаттау. Беттік керілуді анықтау үшін әртүрлі әдістерді қарастырыңыз және қолданыңыз. Коллоидтық химия мәселелерін шешуге химия заңдарын қолдана білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химиялық технология
Химиялық-технологиялық процестердің әдістері туралы білім алу, техникалық ойлауды қалыптастыру және студенттерге технологиялық процесті ұсынуға үйрету. Химизация процесін түсіну. Химиялық өндіріс түрлерін білу. Техникалық өндірістік міндеттерді шешуге үйрету, заманауи ақпараттық технологияларды өз бетінше іздеуді және қолдануды жүзеге асыру, Химиялық өндіріс аппараттарын пайдалану және қолдану туралы білімді меңгеру. Өндірістің химиялық процестерінің экологияға әсерін талдай білу
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өндірістік химия
оқу барысында студенттің еңбек қауіпсіздігін сақтай отырып, физикалық қондырғыларды, химиялық реактивтерді қолдана отырып, химиялық процесті ұйымдастыру қабілетін дамытады. Зерттелетін процестердің қазіргі жағдайдағы әсерін адамзат пен қоршаған табиғатқа үнемі әсер ететін төтенше жағдайлардың негізі ретінде ашады. Зертханада қауіпсіз жұмыс істеу ережелері мен әдістерімен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биорганикалық химия
Студент ағзаның өміріне қатысатын органикалық қосылыстардың құрылымы мен қасиеттерін зерттеу саласында білім алады. Организмдегі заттың биологиялық функциялары мен молекулалық құрамының өзара байланысының ерекшеліктерін ажыратыңыз. Биологиялық заттардың негізгі кластарын ажырату және түсіну, метаболизм жолдарын анықтау, заттардың өзгеруі мен өзара әрекеттесуін және олардың қоршаған ортаға және адам денсаулығына әсерін талдау және салыстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік химия
Компьютерлік химияда физикалық химияның іргелі тарауларын қолдану және дамыту бойынша құзыреттер қалыптасады. Қорытынды деректерді шығару, термодинамика заңдарын және физикалық химияның басқа теориялық және қолданбалы аспектілерін талдау үшін зертханалық зерттеулер мен эксперименттерде өзекті цифрлық технологияларды пайдаланыңыз. Студенттер диатомдық молекулалардың диссоциациялану энергиясын есептей алады, екі және үш атомдық молекулалардың молекулалық орбитальдарын құра алады, молекулалардағы байланыс ретін есептей алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік химия
Бұл пәнді оқу кезінде химиялық реакциялардың қарапайым салдарының нәтижелерін негізгі химиялық пәндердің жалпы заңдылықтары мен химия заңдары негізінде талдау және болжау қабілеттері қалыптасады. Олар бақыланатын химиялық процестердің заңдылықтары туралы заманауи идеялардың ерекшеліктерін түсіндіре және ажырата алады. Химиялық процестердің дамуына қоршаған ортаның әртүрлі компоненттерінің әсерін зерттеу және тәжірибеде мысалдар келтіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстанның химия өнеркәсібі
Қазақстанның химиялық өндірісі туралы түсінікке ие болу. Химиялық өндірістің жалпы ғылыми принциптерін білу. Химизация процесін түсіну және ажырату. Химиялық өндірістердің түрлерін мақсаты мен технологиялық күрделілігі бойынша салыстырыңыз. Қазақстанның Химиялық өндіріс технологиясын ұсына және түсіндіре білу, химиялық өндірістерді талдай білу. Химиялық өндірістің қоршаған ортаға әсерін ашыңыз.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Табиғи қосылыстар химиясы
Табиғи органикалық қосылыстардың химиялық құрылымын, түрленуін және биологиялық функцияларына әсер ету механизмін зерттеу. Органикалық емес және өсімдік және жануар тектес органикалық қосылыстарды ажырата білу. Тірі организмдегі ақуыздардың, ферменттердің, липидтердің және нуклеин қышқылдарының метаболизмін, олардың өзгеруінің табиғи жолдарын және жасанды өндіру әдістерін зерттеу және түсіндіру, осы қосылыстардың қоршаған ортаға және адам өміріне әсерін қарастыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллектті оқыту теориясында бекітілген принциптерді, мақсаттарды, міндеттер мен әдістерді зерделеуге бағытталған, бұл жекелендіру, автоматтандыру, оңтайландыру және интерактивтілік сияқты білімді меңгерудің заманауи процесінде жаңа перспективаларды ашуға мүмкіндік береді; кәсіби қызметінде жасанды интеллект технологияларын тиімді пайдаланудың жаңа практикалық дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Табиғи және ағынды сулардың химиясы
биосфераның маңызды элементі ретінде судың химиялық-физикалық қасиеттерін, құрамы мен құрылымын қарастырады. Суды талдау. Суды тазартудың механикалық, химиялық, физика-химиялық және биологиялық әдістерін ажырату және қолдану организмдегі және табиғаттағы, өндірістегі және ауыл шаруашылығындағы судың биологиялық маңыздылығын анықтайды. Денедегі және табиғаттағы судың тепе-теңдігі. Гидролиз процесін қарастырыңыз.Су көздерінің түрлерін ажыратыңыз: Гидросфера, криосфера.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі өмірдегі xимия
Пәннің бұл курсы адамның күнделікті өміріндегі химияның рөлін бейнелеуге мүмкіндік береді. Химияны дамытудың негізгі міндеттері мен бағыттарын ашады. Химия ғылымының қазіргі жағдайы және өнеркәсіп салаларында химиялық заттарды қолдану ұсынылады. Олар химияның басқа пәндермен байланысының ерекшеліктерін ашады және ажыратады. Олар химияны халық шаруашылығында және күнделікті өмірде қолдануды көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби сөйлеу жағдайларында лингвистикалық құралдармен нақты коммуникативті мәселелерді шешу, кәсіби сөйлеу жағдайларында терминдерді қолдану қызметі.
- Стратегиялық жоспарлау дағдыларын игеру, ресурстар мен білім беру процестерін және инклюзивті білім беруді басқару. Оқу нәтижелерін объективті талдау үшін құралдар жинағын қолданыңыз, оқушыларды әртүрлі және тез өзгеретін әлемде өмір сүруге дайындайтын білім беру ортасын қалыптастырыңыз.
- Мәдени, діни және әлеуметтанулық аспектілерді біріктіретін тұтас дүниетанымды тұжырымдау. Адамгершілік-азаматтық ұстанымын көрсете отырып, қазақстандық қоғамның әлеуметтік, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет етуді үйренеді. Олар кәсіпкерлік пен қаржылық сауаттылықтың негіздерін біле отырып, тұрақты өсуді қамтамасыз ете отырып, қаржыны басқара алады.
- Педагогиканың теориялық негіздерін ашу, оқыту әдістерін талдай және бейімдей білу. Оқу практикасынан өту арқылы коммуникативтік және ұйымдастырушылық дағдыларды, сабақты жоспарлау бойынша өзіндік жұмыстың практикалық дағдыларын дамыту және игеру, сыныпты басқару, жанжалдарды шешу, нәтижелерді талдау. Болашақ мұғалімнің практикадағы психологиялық-дидактикалық негіздерін білу негізінде болашақ мұғалімнің кәсіби дайындығын анықтау.
- Бейорганикалық, аналитикалық, органикалық, физикалық химияның негізгі заңдылықтарын, олардың сипаттамаларын, бөлімдердің құрамын, қосылыстардың кластары мен түрлерін қарастырыңыз.
- Алған білімдерін химияның негізгі және қолданбалы аспектілері бойынша тәжірибеде кәсіби құзыреттіліктерді іске асыруда пайдалану және қолдану
- Қойылған міндеттерді талдау және бағалау, оқытудың өзекті әдістері мен технологияларын қолдана отырып, оқу процесін дербес ұйымдастыруды көрсету
- Экологиялық құбылыстардың химиялық негіздерін және қоршаған орта объектілерінің химиялық қасиеттерінің құрамын қалыптастыру процестерін қарастыру, технологиялық процестерде химиялық реагенттерді қолдану туралы теориялық білімді қолдану
- Химияның негізгі курстарынан (Бейорганикалық, аналитикалық, органикалық, физикалық және кванттық химия, химиялық технология, жоғары молекулалық қосылыстар химиясы) күрделілігі жоғары мәселелерді шешу, алынған дағдыларды жаңартылған орта білім беру жағдайында білім беру процесіне қолдану
- Химияны оқытудағы инновациялық технологияларды көрсету, студенттердің химиялық ойлауын, тұтас ғылыми дүниетанымын, оның ішінде жасанды интеллектті қолдануды дамыту
- Зертханалық жағдайларда қауіпсіздік техникасы (ТБ) нормаларын және еңбекті қорғау (ЕҚ) талаптарын сақтай отырып, химиялық реактивтермен және физикалық қондырғылармен зертханалық жұмыстар жүргізу.