Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Педагогика

    Пәннің мақсаты – педагогиканың әдіснамалық негіздері және зерттеу әдістерін ашып көрсету; білім алушыларда тұтас педагогикалық процесті ұйымдастыру және басқару дағдыларын қалыптастыру.Білім берудің заманауи жүйесін ғылыми негіздеу; әлеуметтік және мәдени құндылықтарды толықтыру және сақтауда білім берудің рөлі; тұтас педагогикалық процестің мәні, құрылымы, қызметі және оны жүзеге асыру технологиялары; мұғалімнің тұлғалық сапалары, кәсіби құзыреттілігі, шеберлігі оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы химия

    Жалпы химия курсының негізгі бөлімдерін білу және түсіну, терминологиялық аппаратпен жұмыс істеу. Тотығу реакцияларының теориясын білу және түсіну. Бутлеровтың химиялық құрылымы теориясының негізгі ережелерін түсіну және қолдану. Мерзімді заңды және Менделеев элементтерінің мерзімді жүйесін кәсіби практикада қолдану. Бейорганикалық және органикалық қосылыстардың негізгі кластарын білу және түсіну. Атомдар мен молекулалар құрылымының негізгі теорияларын түсіну және қолдану. Ядролық химия және атомдардың ядролық түрленуінің негіздерін білу және түсіну. Элементтердің ядролық синтезін түсіну. Дисперсті жүйелер химиясының негіздерін білу және түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Психология негіздері

    Пәннің мақсаты – студенттерде психикалық әрекеттің жалпы заңдылықтары, негізгі категориялары, іргелі теориялар мен психологиялық ғылымның негізгі әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән қазіргі психологияны сыни талдауға бағытталған. Келесі мәселелер қарастырылады: психологиядағы міндеттер мен әдістер; психологияның қалыптасу кезеңдері; психика, сана және өзіндік сана; жоғары психикалық функциялар; психикалық танымдық процестер; тұлғаның мінез-құлқын реттеудегі психикалық күйдің рөлі; жеке-типологиялық қасиеттер мен категориялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бейорганикалық химияның теориялық негіздері

    Білім алушыларда бейорганикалық қосылыстар, олардың жіктелуі, номенклатурасы, құрылымы, изомериясы және олардың жұқа құрылымдары, физикалық - химиялық қасиеттері туралы іргелі білім қалыптастыру. Бейорганикалық қосылыстардың химиялық реакцияларының теңдеулерін құру. Бейорганикалық қосылыстардың тотығу дәрежесін анықтау қабілетін қалыптастыру; периодтық кестені қолдана отырып, кез-келген элементтің электронды конфигурациясын атаңыз және сипаттаңыз. Эксперимент жүргізу, Бейорганикалық қосылыстардың құбылыстары мен қасиеттерін байқау және сипаттау, қорытынды жасау. Д. И. Менделеевтің периодтық заңының мағынасын ашу; Периодтық жүйе және олардың атомдарының құрылымдық ерекшеліктері туралы ережелер негізінде химиялық элементтер мен олардың қосылыстарын сипаттаңыз. Д.и. Менделеевтің периодтық жүйе топтары элементтерінің қасиеттерін білу және түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Химиядағы математика

    Химиядағы математика рөлі. Есептеулер мен бағалаулар. Алгебра және геометрия негіздері. Математикалық талдау элементтері. Комбинаторика элементтері. Химиядағы компьютерлік математика. Атом ядроларының құрылысы. Кванттық механиканың элементарлы түсініктері. Атомдардың электронды конфигурациялары. Молекула құрылысы және химиялық байланыс. Химиялық реакциялардың жылу эффектілері. Термодинамиканың екінші заңы. Фазалық тепе-теңдік және фазалық өзгерістер. Химиялық тепе-теңдік. Энергия және жылдамдық бойынша тараулар. Электрохимиялық тізбектер. Ерітінділердің термодинамикалық қасиеттері. Реакция жылдамдығының температураға тәуелділігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Химиялық процестер теориясына кіріспе

    Химиялық процестердің энергиясын білу және түсіну. Химиялық реакциялардың жылу әсерін есептеу үшін Гесс Заңын қолдана білу. Энтропия ұғымын білу және түсіну. Процестің энтальпиялық және энтропиялық факторларының заңдылықтарын түсіну. Гиббс энергиясын процестің бағыты ретінде түсіну. Гиббс энергиясының өзгеруінде кейбір заңдылықтарды, сондай-ақ процестің энтальпиялық және энтропиялық факторларын қолдану. Процестердің химиялық тепе-теңдігіне жағдайлардың әсерін білу және түсіну. Ле-Шателье принципін қолдана білу. Тотығу реакцияларының теориясын білу және түсіну. OVR түрлері. OVR сапалық және сандық сипаттамаларын түсіну және анықтау. Химиялық реакциялардың жылдамдығы мен механизмдері туралы жалпы түсінікке ие болыңыз. Электролиттер мен электролиттер емес ерітінділер теориясын білу және түсіну. Қышқылдар мен негіздердің негізгі теорияларын білу және түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған ағылшын тілі (В1)

    Зерттелетін тілде материалды ғылыми ұсынудың функционалды - стилистикалық сипаттамаларын, шет тіліндегі тиісті мамандықтың жалпы ғылыми терминологиясы мен терминологиялық байланысын, халықаралық ынтымақтастық шеңберіндегі іскерлік хат алмасу негіздерін, шетелдік көздерден кәсіби мазмұн туралы ақпарат алу үшін жеткілікті көлемде ағылшын тілін білу, ғылыми хат алмасуды жүргізу, ғылыми мақалалар дайындау және кәсіби тақырыптарда еркін ауызша сөйлесу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық химиядағы теориялық негіздемелер мен есептер

    Сапалық және сандық талдау теориясы мен практикасының негізгі бөлімдері бойынша типтік есептерді шешудің негізгі әдістері мен әдістерін меңгеру; Аналитикалық химияның, негізгі және туынды формулалардың негізгі ережелерін білу; электролит ерітінділеріндегі құрамы мен иондық тепе-теңдігін есептей білу. Электролит ерітінділеріндегі рН, ион концентрациясын, гидролиз дәрежесін, тепе-теңдік константасын және тұрақсыздықты есептеңіз. Кез-келген концентрацияда заттардың сулы ерітінділерін дайындау дағдыларына ие болыңыз. Шоғырланудың бір түрінен екіншісіне қайта санай білу. Талдау схемаларын жасаңыз, талдау әдістерін таңдаңыз, әртүрлі иондарды анықтау үшін сандық талдау әдістерін кешенді қолданыңыз. Химиялық талдау әдістеріне, иондарды анықтау әдістеріне негізделген химиялық процестердің заңдылықтарын түсіну. Аналитикалық химия бойынша есептік есептерді шешу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сапалық химиялық талдау

    Химиялық зертханада жұмыс әдістері мен тәсілдерін білу, түсіну және қолдану. Иондар мен топтық реагенттердің жалпы аналитикалық жіктелуін біліңіз. Сапалы химиялық талдауды дамытудың негізгі бағыттарының рөлін түсіну. Элементтер мен олардың қосылыстарының химиялық құрылымы мен қасиеттері туралы білімді түсіну және қолдану. Аналитикалық топтардың негізгі катиондары мен аниондарына сапалы реакция теңдеулерін бере білу. Әр түрлі аналитикалық топтардың ион қоспаларын бөлу дағдыларына ие болыңыз. Белгісіз қатты және сұйық заттарды сапалы талдау дағдыларына ие болу. Сапалы химиялық талдау бойынша эксперименттік есептерді шеше білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп курсындағы химияның есептері

    Пәннің мақсаты - қазіргі мектеп курсы аясында химия пәнінен типтік есептерді шығару мен құрастырудың әдістері бойынша дағдыларды қалыптастыру. Пән аясында: химияның мектеп курсы бойынша типтік есептерді шешудің жаңартылған әдістемелік әдістері, есептерді бірнеше әдістермен шешу, есептерді жалпы түрде шешу және қоспаға арналған есептерді графикалық шешу әдістерін қолдану оқытылады. Химия бойынша есептік және конкурстық есептерді құрастырудың негізгі әдістемелері қаралатын болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер мектептегі химия курсы бойынша типтік есептік тапсырмаларды өз бетінше құрастыру жолдарын үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Элементтер химиясы

    Атомдардың мөлшері мен энергетикалық параметрлерінің салыстырмалы сипаттамасын білу және түсіну. Алу әдістерін, металдардың химиялық белсенділігін, олардың сумен, оттегімен, сутегімен реакциясын қолданыңыз. Оксидтердің, пероксидтердің, супероксидтердің, сілтілі металдардың озонидтерінің қасиеттерін білу және түсіну. Гидроксидтердің, карбонаттардың, сульфаттардың қасиеттері мен қасиеттері, олардың диссоциациясы, жылу тұрақтылығы туралы білімді қолдану. Сілтілік металдар тұздарының ерігіштігін және кристалдық торлардың энергиясын білу және түсіну. Галогендердің табиғи қосылыстарын білу және түсіну, техникада және зертханада қарапайым заттарды алу. Электрондық құрылым, қарапайым заттағы байланыс күші, физикалық қасиеттері және уыттылығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сандық химиялық талдау

    Сандық химиялық талдау әдістерін дамытудың негізгі бағыттарын білу және түсіну. Заттарды гравиметриялық талдаудың практикалық дағдыларын меңгеру. Белгілі бір үлгідегі белгілі бір компоненттердің сандық мазмұнын анықтай білу. Гравиметриялық талдауда қолданылатын химиялық жабдықты пайдалану дағдыларын меңгеру. Гравиметриялық және титриметриялық талдауларда есептеулер жүргізе білу; титрлеудің қышқылдық-негіздік, тотығу-тотықсыздану, комплексонометриялық, сондай-ақ кері түрлерін жүргізу дағдыларын меңгеру. Талдау сызбаларын құру, талдау әдісін таңдау, әр түрлі анықтамалар үшін сандық талдау әдістерін жан-жақты қолдану. Талдау әдісіне, анықтау әдістеріне негізделген заңдылықтар мен химиялық процестердің мәнін түсіндіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған ағылшын тілі (В2)

    Таңдалған мамандық бойынша түпнұсқа әдебиетті кейіннен алынған ақпаратты талдай, түсіндіре және бағалай отырып, еркін оқи, аудара білу, ғылыми ақпаратты жазбаша түрде (реферат, аннотация, түйіндеме) пайдалана білу, ғылыми зерттеудің тұсаукесерімен сөз сөйлеу (семинарларда, конференцияларда, симпозиумдарда, форумдарда), ағылшын тіліндегі ғылыми әдебиетті дербес оқу; ағылшын тілінде ауызша және жазбаша түрде ақпарат алу және хабарлау; ғылыми конференцияларда баяндамалар мен хабарламалармен сөз сөйлеу, кәсіби мәселелер бойынша пікірталас жүргізу. Кәсіби тақырыптар бойынша еркін қарым-қатынас құралы ретінде ағылшын тілін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электролиттер ерітітіндісіндегі иондық тепе-теңдіктер

    Пәннің мақсаты-электролит ерітінділеріндегі иондық тепе-теңдіктің сапалық интерпретациясы мен сандық сипаттамалары бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер: электролиттердің Сулы ерітінділерінің құрылымын, электролиттік диссоциация теориясын, сольвожүйелер теориясын, Льюистің электронды теориясын, қатты және жұмсақ қышқылдар мен негіздер тұжырымдамасын, иондардың негізгі гидратациясы мен сольвациясын біледі және түсінеді. Әлсіз және күшті электролиттердің ерітінділеріндегі иондық тепе-теңдікті есептей білу, соның ішінде дебай-Гюккель теориясын ескере отырып. Иондардың белсенділігі мен белсенділік коэффициенттерін түсіну және есептеу. Гидролиз дәрежесі мен тұрақтысын есептеңіз. Буферлік ерітінділердің РН -. анықтаңыз, электролиттер қоспасындағы иондық құрамды есептеңіз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тотығу-тотықсыздану реакцияларының теориясы

    Тотығу процестерінің мәні, олардың табиғаттағы рөлі және практикалық маңызы туралы теориялық және эксперименттік ақпаратты білу және жүйелеу. Маңызды тотықтырғыштар мен тотықсыздандырғыштар туралы, қоршаған ортаның оксиляциялық-тотықсыздану реакцияларының сипатына әсері туралы түсінікке ие болыңыз. Тотығу реакцияларының жіктелуін, осы процестердің сандық сипаттамаларын, гальваникалық элементтің құрылымын біліңіз. Электрондық-иондық баланс (жартылай реакциялар) әдісін қолдана отырып, OVR теңдеулерін құра білу, OVR туралы айтатын қиындық деңгейінің әр түрлі мәселелерін шешу үшін электрондық баланс әдісін қолдану дағдылары. Нернст теңдеуін қолдану. Латимер және Фрост диаграммаларының көмегімен АЖЖ сапалық және сандық сипаттамаларын есептеу дағдыларына ие болу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Химиялық термодинамика және тепе-теңдік

    Химиялық термодинамика заңдарын түсіну және қолдану. Электролиттер мен электрохимиялық жүйелер ерітінділерінің термодинамикасын білу және түсіну. Практикалық мәселелерді шешу үшін идеалды және нақты газдардың заңдылықтарын қолдана білу. Меңгеруі негізгі заңдылығымен жүретін химиялық процестердің сипаттамалары мен равновесного жағдайын сипаттаудың әдістерімен химиялық равновесий ерітінділерде электролиттер. Химиялық тепе-теңдіктің теориялық негіздерін түсіну және қолдану. Тәжірибеде процесс тепе-теңдігінің сандық сипаттамаларын есептеңіз. Термодинамиканың принциптерін және химиялық термодинамиканың негізгі теңдеулерін түсіну. Көп компонентті жүйелерде химиялық және фазалық тепе-теңдікті термодинамикалық сипаттау әдістерін қолдану. Коллигативті қасиеттер мен шешімдерді түсіну және оларды есептей білу. Берілген бастапқы жағдайларда процестің бағытын анықтаңыз. Бір компонентті және екілік жүйелерде фазалық тұрақтылық аймақтарының шекараларын белгілеңіз. Екілік гетерогенді жүйелердегі бірге өмір сүретін фазалардың құрамын анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химия есептерін шешудің жалпы әдістемесі

    Химияның негізгі бөлімдері бойынша күрделілігі әртүрлі дәрежедегі есептерді шешудің әдістемелік тәсілдерін меңгеру. Олимпиадалық есептерді шешудің әдістемелік тәсілдерін талдау. Теориялық және қолданбалы сипаттағы химия бойынша күрделі шығармашылық міндеттерді шеше білу. Міндеттерді шешу үшін компьютерлік бағдарламаларды меңгеру. Оқушыларды химиялық есептерді шешуге үйрету үшін мультимедиялық құралдарды пайдалану әдістемесін меңгеру. Жоғары күрделіліктегі тапсырмалар мен жаттығуларды шешу үшін жағдай жасай білу. Дағдысы болуы тиіс шешімдер химиялық мөлшерінде айыппұл салуға әкеп міндеттердің көмегімен теңсіздіктерді және теңдеулер. Заттардың (қатты, сұйық газдардың) қоспасындағы есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану. Электролит ерітінділеріндегі ерітінділерге, ерігіштікке, тепе-теңдікке есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану. Термохимия, химиялық термодинамика бойынша есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану. Тотығу-тотықсыздану реакциялары және электрохимия тақырыбы бойынша есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану. Заттар мен қоспалардың құрамын анықтау үшін сапалық және сандық эксперименттік есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Көмірсутектер химиясы

    Пәннің мақсаты-шекті, шекті емес және ароматты көмірсутектердің қасиеттерін, алу әдістерін және қолдану аясын зерттеу. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер: шекті және шекті емес көмірсутектердің негізгі кластарын анықтау үшін органикалық масс-спектрометрия және ультракүлгін спектроскопия негіздерін түсінеді және қолданады. Ароматты қосылыстарды қоса алғанда, шекті және шекті емес көмірсутектер кластарының құрылымы мен негізгі қасиеттерін білу және түсіну. Полимерлеу реакциялары. Алифатты және ароматты нуклеофильді алмастыру механизмдерін білу және түсіну. Ядролық магниттік-резонанстық спектроскопия негіздері. Ароматты қатардағы электрофильді алмастыру механизмдерін білу және түсіну. Бензол ядросындағы алмастырғыштардың электрофильді алмастырғыштардың бағытына әсерін білу және түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Процестердің термодинамикалық параметрлерін есептеудің эмпирикалық әдістері

    Идеал және нақты газдардың заңдары. Термодинамиканың бірінші заңы. Гесс Заңы және оның салдары. Нақты термодинамикалық жүйелердегі жылу эффектісі мен энтропияның өзгеруін есептеу. Кирхгоф Заңы. Жылу әсерінің температураға тәуелділігін анықтаудың аналитикалық және графикалық әдістері. Жылу әсерлерін есептеудің эмпирикалық әдістері. Энтропияның өзгеруін есептеудің эмпирикалық әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жай-күйін, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлін зерделеу, білім алушылардың өз қызметін бақылау және бағалау қабілетін қалыптастыру, функционалдық сауаттылық пен кең ауқымды дағдыларды қалыптастыру бойынша оқыту үдерісінде туындайтын қиындықтардың себептерін анықтау және жою. Критериалды бағалау технологиясының моделі, бағалау принциптері, кезеңдері мен құралдары, білім беру нәтижелерін бағалаудың жас критерийлері зерделенетін болады. Пәнді игеру барысында жас ерекшеліктеріне сәйкес білім алушылардың білімін критериалды бағалау дағдылары қалыптастырылатын болады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектепте химияны оқытудың жеке әдістемесі

    Бейорганикалық заттардың қасиеттерін түсіндіру үшін Менделеевтің периодтық Заңын білу, түсіну және қолдану. Білім алушыларда валенттілік, тотығу дәрежесі, тотығу-тотықсыздану реакциялары туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыру. Гидролиз және оның механизмдері туралы бастапқы ұғымдар мен түсініктерді қалыптастыру. Су ерітінділері теориясы туралы түсінік беру және түсіндіру. Электролиттік диссоциация құбылысы туралы оқушылардың түсініктерін қалыптастыру. Элементтердің сутегі мен оттегі қосылыстары туралы ақпаратты мектеп тәжірибесінде түсіну және қолдану. Мектеп оқушыларында галогендер тобының элементтері мен қосылыстары туралы білім мен түсінік қалыптастыру. Карбонилдер мен органометалл қосылыстары туралы ақпаратты түсіну және қолдану. Орта мектеп шеңберіндегі химия бойынша оқу және авторлық бағдарламаларды талдау. Оқушыларға зертханалық тәжірибелер мен практикалық сабақтарды өткізу әдістемесін түсіндіру, мектептегі химиялық кабинетті сипаттау. Химиялық үйірме жұмысының негізгі бағыттары мен ұйымдастырылуын түсіну және қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тыңайтқыштар химиясы

    Негізгі органикалық және Минералды тыңайтқыштардың химиялық құрамын біліңіз. Тыңайтқыштардың түрлері мен формаларын, оларды жасау және қолдану тәсілдерін түсіну. Тыңайтқыштардың топырақ құнарлылығына, өсімдік шаруашылығы өнімдерінің өнімділігі мен сапасына, қоршаған ортаға әсер ету механизмін түсіну. Агрохимиялық зерттеулердің әдістерін білу және түсіну. Негізгі органикалық және минералды тыңайтқыштар, олардың химиялық құрамы, қолдану мерзімі мен әдістері, өндіріс және сақтау ерекшеліктері туралы түсінікке ие болыңыз. Тыңайтқыштардың негізгі қасиеттерін, олардың құрамындағы макро-, мезо - және микроэлементтерді түсіну. Тыңайтқыштарды тиімді пайдалану дағдыларына ие болу; олардың химиялық құрамын анықтау, өсімдіктерді диагностикалау. Тыңайтқыштардың әртүрлі түрлерін анықтау дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жалпы химиялық технология

    Жалпы, Бейорганикалық және физикалық химияның негізгі ұғымдарын біліңіз: химиялық тепе-теңдік, әсер етуші массалар заңы, тепе-теңдік константасының температураға тәуелділігі, химиялық реакция жылдамдығы, температураның химиялық реакция жылдамдығына әсері, активтендіру энергиясы. Математикалық талдаудың негізгі түсініктері мен әдістерін, дифференциалдық теңдеулер теориясын, кәсіби есептерді шешудің математикалық әдістерін түсіну; гомогенді химиялық-технологиялық процестердің негізгі заңдылықтарын, процесті жүргізу шарттарының шикізаттың түрлену дәрежесіне әсерін, өнімнің шығымын, оларды қарқындату тәсілдерін түсіну. Кәсіби есептерді шешу үшін негізгі химиялық заңдарды, термодинамикалық анықтамалық деректерді және жалпы, Бейорганикалық және физикалық химияның сандық арақатынасын пайдалана білу; - жазықтықта (сызбаларда) технологиялық схемаларды құру тәсілдері мен тәсілдерін пайдалану. Физика-химиялық өлшеулер жүргізу әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Гидрохимия негіздері

    Табиғи сулар химиясының негізгі теориялық мәселелері, теңіз және материктік сулардың химиялық құрамының табиғи сипаттамалары, физикалық, химиялық және биохимиялық процестерге байланысты оның уақытша және кеңістіктік өзгергіштігінің негізгі заңдылықтарын білу. Істей алу керек: практикалық есептерді шешу үшін теориялық түсініктерді пайдалану, табиғи деректерді сыни талдау, Судың химиялық құрамы туралы ақпаратты түсіндіру және оны теңіз ортасында болып жатқан процестерді бағалау үшін пайдалану, зерттеу нәтижелерін кәсіби түрде жобалау және ұсыну. Теңіз суларын химиялық талдау және гидробиологиялық зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерін, гидрохимиялық деректердің сапасын бағалау және интерпретациялаудың жалпы принциптерін, физикалық, химиялық және биологиялық процестерді кешенді талдау әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Химиялық кинетика және электрохимия

    Қарапайым реакциялар үшін кинетикалық теңдеулерді дифференциалдық және интегралдық формада құрастыру дағдысы болу; Күрделі, тізбекті, гетерогенді және фотохимиялық реакциялардың формальды кинетика мен кинетика теңдеулерін түсіну және қолдану. Біртекті, гетерогенді және ферментативті Катализдің негізгі теорияларын білу және түсіну. Процестің жылдамдығына температураның әсерін болжау. Химиялық реакциялардың термодинамикалық сипаттамаларын және заттардың тепе-теңдік концентрациясын анықтаңыз. Химиялық реакциялардағы тепе-теңдікке әртүрлі факторлардың әсерін болжау. Электролит ерітінділерінің физика-химиялық қасиеттерін кондуктометрия және потенциометрия әдістерімен анықтау. Практикалық мәселелерді шешудің электролиз заңдарын түсіну және қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері және коррупцияға қарсы мәдениет, Экология және тіршілік әрекеттері қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты - ұлттық экономика, қазақстандық құқық, мемлекеттің экологиялық қауіпсіздігі және салалардағы тіршілік негіздері туралы негізгі заманауи түсініктерді қалыптастыру. Пән шеңберінде: Қазақстан Республикасының ұлттық экономикасын дамытудағы базалық тұжырымдамалар мен қазіргі заманғы көзқарастар; азаматтық және әкімшілік құқықтың негізгі бағыттары мен ұғымдары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің, сондай-ақ қазақстандық қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастырудың қазіргі заманғы жолдары мен тетіктері; ҚР экологиялық және су қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттерде ұлттық экономика, құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экологиялық қауіпсіздік және тіршілік салаларындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім, білік және дағдылар қалыптастырылатын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құрамында оттегі бар органикалық қосылыстар химиясы

    Пәннің мақсаты-функционалды топпен оттегі бар органикалық қосылыстардың негізгі кластарының қасиеттерін, алу әдістерін және қолдану саласын зерттеу. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер: бір және көп атомды спирттер мен оксирандардың қасиеттері болады. Краун эфирлерінің құрылымы, қасиеттері және қолданылуы. Карбонил қосылыстарының құрылымы мен қасиеттері. Кетондардың құрылымы, қасиеттері және негізгі реакциялары. Шекті альдегидтер мен карбон қышқылдарының құрылымы, қасиеттері және қолданылуы. Дикарбон қышқылдары. Шексіз альдегидтер мен карбон қышқылдары. Фенолдар мен хинондар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Гомогенді және гетерогенді катализ теориясы

    КХимиялық реакция жылдамдығы. Элементар химиялық реакциялардың кинетикалық теңдеулері, әсер етуші массалар заңы. Реакцияның қарапайым әрекеті. Көп сатылы процестердегі сатылар жылдамдығының қатынасы. Еріткіштің химиялық реакцияға әсері. Катализді анықтау. Катализ туралы идеяларды дамытудың негізгі кезеңдері. Каталитикалық реакциялар механизмі, каталитикалық цикл. Субстраттық селективтілік, региоселектілік және энантиоселектілік. Промоторлар және каталитикалық улар (ингибиторлар). Біртекті катализаторлардың жіктелуі Нуклеофильді катализ. Қышқыл, электрофильді және негізгі катализ. Қатты және жұмсақ қышқылдар мен негіздер. Металл кешенді катализ. Ферментативті катализ. Автокатализ. Иммобилизацияланған біртекті катализаторлар мен ферменттер. Фазалық тасымалдау катализі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Су мен топырақтың химиялық талдауы

    Жер асты суларының пайда болуы мен таралуының негізгі заңдылықтарын және топырақтың жіктелуін білу және түсіну. Практикалық міндеттерді шешу үшін химиялық құрамы бойынша жер асты суларының сыныптамасын қолдану. Су мен топырақты химиялық талдау әдістерін меңгеру. Тұщы, минералды, өнеркәсіптік және термалды суларды гидрохимиялық сынау принциптері мен әдістерін білу және түсіну. Қарапайым гидрогеохимиялық есептеулерді орындаңыз. Шаруашылық-ауыз су, емдік, энергетикалық және басқа да өнеркәсіптік мақсаттарда пайдалану кезінде судың химиялық құрамын бағалауды және оның сапасының өзгеруін болжауды орындау. Зертханалық және далалық зерттеулер кезінде гидрогеохимиялық зерттеу әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Химия оқулықтарының құрылымы мен мазмұны

    Пәннің мақсаты - сыныптар мен бағыттар бойынша химия оқулықтары тақырыптарының құрылымы мен мазмұны бойынша студенттердің білімін қалыптастыру. Пән шеңберінде: барлық сыныптар мен бағыттар бойынша химияның жаңартылған оқулықтардың құрылымы мен мазмұны зерделенетін болады. Сондай-ақ, химия пәні бойынша тоқсан бойынша және бөлім бойынша жиынтық бағалау жүргізу үшін материалдар зерделенеді және игеріледі. Ұзақ мерзімді және орта мерзімді күнтізбелік тақырыптық жоспарлауды әзірлеу бойынша білім жинақталады. Бүкіл мектеп курсы барысында химия пәндерін оқытудың құрылымдық-логикалық схемасы туралы кешенді түсінік қалыптастырылады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер химия пәні бойынша ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауды дербес құрастыра алады, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар үшін жеке траекторияларды қалыптастыра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ҒЗЖ коммерцияландыру негіздері және академиялық хат

    Пәннің мақсаты – ауызша және жазбаша академиялық дискурстың ең көп таралған жанрларын зерттеу, оқу және нақты ғылыми, ғылыми-зерттеу жұмысының ерекшелігі туралы кешенді идеяны қалыптастыру; зерттеу пәніне барынша сәйкес келетін зерттеу әдістерін меңгеру; дербес ғылыми-зерттеу қызметінің ептіліктері мен дағдыларын игеру. Ғылыми жобалармен жұмыс істеу ерекшеліктері, зияткерлік еңбек нәтижелерін коммерцияландыру зерделенетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде олардың мақсаттары, құрылымы, стилистикалық ерекшеліктері, жанрлық айырмашылықтары туралы түсінік негізінде жазбаша және ауызша оқу академиялық мәтіндерін құру дағдылары қалыптастырылатын болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дифференциалды оқыту

    Пәннің мақсаты - деңгейлік саралаудың технологиялық идеяларын пайдалану арқылы білім алушылардың танымдық белсенділігін дамыту үшін жағдай жасау. Білім беру ұйымдарында саралап оқытуды ұйымдастырудың технологиясы мен принциптері, дифференциалды оқыту түрлері, білім алушыларды топтарға бөлу критерийлері, саралап оқыту сабағында топтық және жеке жұмыс түрлері, оқытушының рөлі, оқушылар мен мұғалім үшін артықшылықтар мен негізгі қиындықтар, саралап оқыту сабағының құрылымы, дидактикалық материалдың деңгейлері меңгеріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Химияны оқытудағы интерактивті және онлайн әдістер

    Офлайн режимде химияны оқытудың интерактивті әдістерінің ерекшеліктерін білу және түсіну. Оқушылардың әртүрлі жастағы топтары үшін оқытудың интерактивті және инновациялық әдістерін қолдана білу. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылармен жұмыс істеу әдістерін қолдану. Электрондық білім беру платформалары арқылы онлайн оқытуды ұйымдастырудың заманауи әдістері мен тәсілдерін білу және түсіну. Zoom, Cisco Webex, Google Classroom көмегімен ағындарды ұйымдастыру және жұмыс істеу дағдыларына ие болу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың сыни ойлауын дамыту және функционалдық сауаттылық

    Сыни ойлаудың формалары, құрылымы және оның ерекшеліктері. Түрлендіру әдістері, сыни ойлаудың негізгі функциялары. Шешім қабылдау және ойлау дамуын талдау. Шешім қабылдау процесіне адам факторының әсері. Сыни ойлау сауаттылығының функциялары. Оқушылардың сыни ойлауын қалыптастыру әдістері мен тәсілдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Химиялық эксперименттік есептер

    Күрделілігі жоғары химиялық есептеу есептерін жасай білу. Дағдысы болуы тиіс шешімдер химиялық мөлшерінде айыппұл салуға әкеп міндеттердің көмегімен теңсіздіктерді және теңдеулер. Заттардың (қатты, газ, сұйық) қоспасындағы есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану. Электролит ерітінділеріндегі ерітінділерге, ерігіштікке, тепе-теңдікке есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану. Тотығу-тотықсыздану реакциялары және электрохимия тақырыбы бойынша есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану. Заттар мен қоспалардың құрамын анықтау үшін сапалық және сандық эксперименттік есептерді шешу әдістемесін түсіну және қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепте химиялық эксперименттерді жүргізу әдістемесі

    Студенттерде химиялық құралдарды құрастыру және көрнекі құралдарды модельдеу, мектеп бағдарламасының тақырыптарына сәйкес химиялық тәжірибелерді таңдау және оларды химияны оқыту әдісі ретінде пайдалану бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Мектептегі Химиялық эксперимент кезінде экспериментті қауіпсіз жүргізу және химиялық реакция өнімдерін кәдеге жарату техникасын үйрену. Химияны оқыту процесіндегі Химиялық эксперимент. Химиялық экспериментті ұйымдастыру мәселелері. Химиялық эксперимент әдістемесі. Тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру әдістемесі. Реактивтердің аз массасымен жұмыс істеу әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химия пәнінен конкурстық және олимпиадалық есептерді шешу

    Химиялық есептер жүйесін және олардың химияны оқыту әдістемесіндегі рөлін қалыптастыру. Химиядағы химиялық есептеу міндеттерінің негізгі топтарын білу және түсіну. Химиялық мәселенің екі жағы туралы түсінік қалыптастыру. Химиялық есептерді шешу үшін физика және математика бойынша білімді қолданыңыз. Теңсіздіктер мен теңдеулерді қолдана отырып есептерді шешіңіз. Физика және математика курсының мәліметтерін қолдана отырып есептерді шешу. Химиялық есептерді шешуде Графиктер мен схемаларды қолдану. Газдар қоспасындағы мәселелерді шешіңіз. "Жұмбақтар" мәселелерін шешу дағдыларына ие болу. Ерітінділердің қоспасындағы мәселелерді шешу. Екі газдың қоспасында болатын химиялық реакцияларды қолдана отырып, есептерді шешу дағдыларына ие болу. Газдар қоспасының металл оксидтерімен, қышқылдар мен сілтілердің ерітінділерімен әрекеттесу міндеттері. Үш немесе одан да көп газдардың қоспасында болатын химиялық реакцияларды қолданатын тапсырмалар. Графикалық схемаларды қолдана отырып, есептер алгоритмдерін түсіну және қолдану. Латимер диаграммаларын қолдана отырып есептерді шығара білу. Химиялық тепе-теңдіктің сандық сипаттамалары туралы есептерді шешу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Химияның жалпы мәселелері

    Пәннің мақсаты - жалпы және бейорганикалық химияның негізгі бөлімдері бойынша тұжырымдамалы курстан өту, мектептегі химия курсы аясында өтпелі тақырыптарды қалыптастыру, студентті педагогтың білімін бағалаудан сәтті өтуге дайындау. Пән шеңберінде: жалпы және бейорганикалық химияның негізгі бөлімдері тұжырымдалып, қайта қаралады, орта мектептің химия пәнінің негізгі сыныптары бойынша оқушылар үшін өтпелі тақырыптар қаралады, теориялық курс пен химия бойынша сандың және сапалық есептерді шешу дағдылары жаңғыртылады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер өз бетінше педагогтың білімін бағалау тестінен сәтті өте алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Мақсаты: студенттерді білім берудегі инклюзивті процестерді басқару және ұйымдастырудың базалық ережелерімен таныстыру болып табылады. Зерттелетін болады: инклюзивті білім беру процесінде денсаулығында айқын бұзылулары бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыру мен сүйемелдеудің психологиялық-педагогикалық негіздерін игеру, ерте, мектепке дейінгі және кіші, жасөспірім мектеп жасындағы балалардың дамуындағы күрделі бұзылуларды диагностикалау, жоспарлау және түзету дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дисперсті жүйелердің физика-химиясы

    Коллоидтық химияның беттік құбылыстар мен дисперсті жүйелер туралы ғылым ретіндегі түсініктері мен заңдылықтарын меңгеру. Химиялық-технологиялық процестерді зерттеу және әзірлеу кезінде коллоидтық химияның заңдары, теориялары, теңдеулері, әдістері туралы білімдерін қолдану. Дисперсті жүйелер мен беттік құбылыстардың параметрлерін есептеу. Дисперсті жүйелердің физика-химиялық қасиеттерін және беттік құбылыстардың параметрлерін анықтаудың эксперименттік әдістерін қолданыңыз. Беттік құбылыстардың термодинамикасының негізгі түсініктері мен қатынастарын, беттік керілу мен беттік энергияны, адсорбцияны, адгезияны, үйлесімділікті, сулануды, таралуды, капиллярлық конденсацияны қолданыңыз. Беткі қабаттың қалыптасу процестерінің механизмдері туралы түсінікке ие болыңыз. Бетіндегі электрокинетикалық құбылыстарды түсіндіріңіз. Дисперсті жүйелерді зерттеудің құрылымдық-механикалық қасиеттері мен реологиялық әдістерін түсіндіру. Дисперсті жүйелердің оптикалық қасиеттерінің ерекшеліктері, шашырауы, жарықтың сіңуі, күлдің түсі туралы түсінікке ие болыңыз. Беттік құбылыстардың термодинамикасының негізгі қатынастарын және дисперсті жүйелердің негізгі сипаттамаларын есептеуді қолдана отырып есептеулер жүргізіңіз. Адсорбцияның энергетикалық параметрлерін есептеңіз. Әр түрлі факторлардың беттік керілуге және беттік энергияға әсерін болжау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы білім беретін мектептегі ғылыми-әдістемелік жұмыс негіздері

    Жалпы білім беру жүйесіндегі әдістемелік жұмыс. Білім беру ұйымындағы әдістемелік жұмыстың міндеттері. Білім беру саласындағы эксперименттік жұмысты ұйымдастыру негіздері: педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесі. Білім беру саласындағы эксперименттік жұмысты ұйымдастырудың ерекшеліктері. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдіснамалық негіздері. Студенттердің оқу-зерттеу қызметінің әртүрлі түрлерінің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.
  • Сараланған және интеграцияланған оқытудың, дамыта оқытудың педагогикалық технологияларын оқытудағы құзыреттілік тәсілдің ерекшеліктері мен ерекшеліктерін түсіну және қолдану. Педагогикалық әдепті, педагогикалық әдеп ережелерін сақтау, білім алушылардың тұлғасына құрмет көрсету.
  • Оқу-тәрбие процесінің тиімділігін арттыру үшін оқушылардың оқу нәтижелерін бағалау әдістері мен құралдарын жетілдіру. Мектептегі ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын көрсету.
  • Өнеркәсіптік объектінің қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен аудит жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулығына зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға берілетін өтемақылар мен жеке қорғану құралдары туралы ақпарат жасау.
  • Кәсіпкерлік іс, экономика, жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беру, бизнесті ұйымдастыру, экономикалық есептеулерді орындау және стартап құру саласында soft-skills дамыту.
  • Білім беру ұйымдарында негізгі химия пәнін, элективті курстарды оқыту үшін, сондай-ақ қазіргі заманғы химиялық білім берудің практикалық міндеттерін шешу үшін бейорганикалық, органикалық, физикалық, коллоидтық және аналитикалық химия бойынша жинақталған білімді, іскерлікті және дағдыларды түсіну, қолдану.
  • Педагогикалық іс-әрекет туралы тұтас көзқарас білімін көрсету, олардың қазіргі заманғы педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында тұтас педагогикалық процесті тиімді ұйымдастыру үшін іскерліктер; білім берудегі инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін және мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.
  • Қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.
  • Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын қолдануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Кәсіби тақырыптарда еркін қарым-қатынас құралы ретінде ағылшын тілін жетік меңгеру.
  • Білім беру ұйымдарында педагогикалық қызметті ұйымдастырудың біліктері мен дағдыларын көрсету, қазіргі заманғы педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін меңгеру, оқушылардың инклюзивті ортасында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және басқару әдістерін қолдану.
  • Білім беру ұйымдарындағы мектеп әдістемелік бірлестіктері мен кафедралары жұмысының ғылыми-әдістемелік негіздерін түсіну және қолдану. Оқытудың жаңа әдістемелері мен инновациялық әдістерін енгізу бойынша пәндер жұмысын ұйымдастыру.
Top