6B01405 Дене шынықтыру және спорт в Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты оқытудың инновациялық технологияларын енгізу жолымен ғылыми-практикалық деңгейде міндеттерді шешуге, дене шынықтыру және спорт құралдары арқылы салауатты өмір салтын іске асыруға қабілетті, педагогикалық қызметте практикалық дағдылар мен теориялық білімді меңгерген дене шынықтыру және спорт бойынша жоғары мамандандырылған педагог кадрларды даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллект саласында білім жүйесін қалыптастыруды, жасанды интеллект жүйелерін қолдану дағдыларын және жасанды интеллект принциптерін жүзеге асыру құралдарымен жұмыс істеуді қамтиды. Пәннің міндеттері: жасанды интеллект саласында теориялық білімдерді қалыптастыру; жасанды интеллекттің түрлі салаларындағы қолданбалы міндеттерді шешу дағдыларын дамыту; тапсырмаларды шешу алгоритмдерін өз бетінше әзірлеу және оларды талдау қабілеттерін қалыптастыру, жасанды интеллект қолданудың этикалық, әлеуметтік және құқықтық аспектілері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Пән экономиканың дамуының негізгі кезеңдерін, оның негізгі бақылауларын, негізгі қаржылық категорияларды және жеке қаржыны басқарудың өзекті мәселелерін ашатын зерттеулер жүйесін құрайды. Негізгі қорытындыларды, категориялар мен қатынастарды, негізгі экономикалық көрсеткіштерді және кәсіпорындардың, тұтынушылардың мінез-құлқының негізгі көрсеткіштерін, мәртебесін, кірістер мен шығыстардың негізгі түрлерін, оның ішінде міндеттерін білу керек.. Экономикалық ақпаратты жинау, қорытындылау және талдау, теориялық білімдерін тәжірибелік есептерді шешуде қолдана білу, олардың түрлері бойынша қаржы ресурстарының кірістері мен шығындарын анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері
Пән студенттерді кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздерімен таныстырады; тұжырымдамалық аппаратты және бизнесті жүргізудің негізгі формаларын игеру. Кәсіпкерлікті анықтаудың негізгі тәсілдерін, тиімді көшбасшылық аспектілерін және инновацияларды басқару заңдылықтарын зерттейді. Кәсіпкерліктің құрылымдық-мазмұндық аспектісі. Кәсіпкерліктің негізгі санаттары. Тиімді кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен әдістері. Көшбасшы және кәсіпкер терминінің этимологиясы. Кәсіпкерлік қызметтегі инновациялар нарықтық экономика жағдайындағы мемлекеттік кәсіпкерлік. Кәсіпкерлік қызметтегі тәуекелдер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
"Бұл пән сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне мүлдем төзбеушілікті қалыптастыруға, Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасын, оның ішінде белгіленген бағытта терең зерделеуге бағытталған. Студенттердің мінез-құлқының сыбайлас жемқорлыққа қарсы моделін және сыбайлас жемқорлықты жоққа шығарудың қоғамдық атмосферасын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы белсенді азаматтық ұстанымын қалыптастыру. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының негізгі тұжырымдамалары мен ережелерін білу; сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласындағы қолданыстағы заңнама. Моральдық сана құндылықтарын іске асыра білу және күнделікті практикада адамгершілік нормаларын ұстану; адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу; сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың рухани-адамгершілік тетіктерін іске қосу. Мүдделер қақтығысы және моральдық таңдау жағдайын талдауды меңгеру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіру; мүдделер қақтығысы жағдайындағы іс-әрекеттер."
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Оқу пәні білім алушылардың зерттеу дағдыларын қалыптастыруға арналған, өйткені теориялық және практикалық дайындық кезінде алынған зерттеу құзыреттіліктерін қолдану мәселесі білім алушының жеке басының кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру үшін өзекті болып табылады. Пән ғылыми-зерттеу қызметінің құрылымын, ғылыми зерттеулердің теориялық және практикалық әдістерін және оларды қолдануды қарастырады. Ғылыми зерттеу әдістерін оқыту білім алушылардың ақпаратты талдау, синтездеу, абстракциялау, теориялық ережелердің негізгі аспектілерін анықтау; алынған деректерге сапалы және сандық талдау жүргізу; оқу-зерттеу қызметі және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру мақсатында жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гимнастика оқыту әдістемесімен
Пәннің қысқаша сипатталуы: дене шынықтыру және спорт саласында мамандарды даярлау: бірінші жылы осы пәнді, маманның арбитраж және ұйымдастырушылық гимнастикасы бойынша жаттығуларды, тарихты, терминологияны, оқыту әдістері мен әдістерін, жоспарлау құжаттарын үйрену көп көңіл бөледі. гимнастика нәтижесінде алған білімдері мен дағдыларын ескере отырып, басқа спорттық және педагогикалық пәндер қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экономика негіздері
Пән экономика негіздері, проблемалар және экономикалық даму модельдері туралы білімді қалыптастыру. Қоғамның дамуындағы экономиканың орны мен рөлін зерттейді. Экономикалық дамудың негізгі мәселелері. Экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары мен заңдары, экономикалық процестерді зерттеудің нақты әдістері. Экономикалық дамудың негізгі модельдері, тауар-ақша қатынастары мен нарықтың экономикалық дамудағы рөлі мен маңызы. Қоғамның экономикалық қажеттіліктері; маңызды экономикалық ресурстар және т. б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән биологиялық жүйелердің қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын, биосфераның құрамдас бөліктеріне антропогендік факторлардың әсер етуінің құрылымы мен механизмдерін қалыптастырады. Төтенше жағдайларды болжау және халықты апаттардың, апаттардың, дүлей зілзаланың ықтимал зардаптарынан қорғау және қазіргі заманғы қаруды қолдану бойынша сауатты шешімдер қабылдау үшін қажетті теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдылар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері
Пән заңнаманың іргелі теориялық ережелері, қоғам дамуының экономикалық заңдылықтары және оның тиімді қызмет ету мәселелері туралы білім жүйесін құрайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Волейбол оқыту әдістемесімен
Мақсаты: қозғалыс дағдыларын, икемдерін, техникалық және тактикалық шеберлігін қалыптастырумен байланысты дене тәрбиесі әдістемесі бойынша білімді меңгеру. Пән ойын іс-әрекеттерін оқыту әдістемесі, волейбол жарыстарын ұйымдастыру және өткізу, волейболдағы элементтерді оқыту үшін жаттығуларды сауатты таңдау, топтық және командалық іс-қимылдарды оқытудың әдістемелік тәсілдерін қолдану, оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлау негіздері бойынша қазіргі заманғы білімді меңгеруді көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Таңдалған спорт түріндегі техникалық - тактикалық дайындық
Мақсаты: таңдамалы спорт түрінен техникалық-тактикалық дайындықтың теориялық негіздері туралы білім алу, оқушылардың дайындық деңгейін ескере отырып, техникалық-тактикалық әрекеттерді оқыту және жетілдіру әдістемесін игеру. Пән таңдамалы спорт түріндегі техникалық іс-қимылдарды, олардың сипаттамалары мен орындалу ерекшеліктерін, тактикалық дайындық ерекшеліктерін талдауды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәнді оқытудың мақсаты: дидактика және тәрбие теориясы, педагогикалық процесс негіздерімен танысу; педагогикалық білім беру базисін қалыптастыру. Бұл курс ұғымдық аппаратын, педагогика ғылымының қалыптасуының негізгі кезеңдерін; педагогиканың әдіснамалық негіздерін, тұтас педагогикалық үдеріс теориясын, мектеп жүйесінің дидактикасын, тәрбие теориясын, педагогикалық іс-әрекеттің мәні мен негіздерін, сабаққа қойылатын талаптарды және педагогикалық жүйелерді басқаруды зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Таңдалған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
Мақсаты: спорт түріне кіріспе, таңдаған спорт түрінің білімін, іскерлігін және дағдыларын үйрену. Пән қауіпсіздік техникасын, таңдаған спорт түрінің жіктелуін, терминологиясын қарастырады. Жарыс ережелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеңіл аттлетика оқыту әдістемесімен
Мақсаты: жеңіл атлетиканы дамыту үшін қозғалыс дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу жеңіл атлетиканың қалыптасу тарихын, жеңіл атлетикалық жаттығулардың жіктелуін, техника негіздерін, жеңіл атлетикадан жарыстарды ұйымдастыру мен өткізуді, жас жеңіл атлеттермен секциялық және жаттығу сабақтарын өткізуді, жеңіл атлетикамен айналысуға арналған спорт ғимараттарын пайдалануды, олардың жабдықтарын қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі
Мақсаты: білім алушыларды дене шынықтырудың теориялық негіздері бойынша біліммен қамтамасыз ету, кәсіби білімді практикалық пайдалану дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Пән: дене шынықтыру теориясының негізгі категорияларын; дене шынықтырудың рөлі мен орнын, оның мазмұны мен функцияларын; дене шынықтырудың жас ерекшеліктерін; дене қасиеттерін тәрбиелеудің құралдары, әдістері мен заңдылықтарын; дене шынықтыру бойынша оқу дәрістерін ұйымдастыру және өткізу әдістемесін зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гандбол
Пәннің мақсаты гандбол теориясы мен әдістемесі бойынша білімді,техникалық және тактикалық дайындықтың теориялық негіздерін және оларды пайдалану дағдыларын қолдану болып табылады. Дене қабілеттерін тәрбиелеу және дамыту процесін оқыту, бәсекеге қабілетті іс-әрекеттегі ойынды тиімді игеру үшін гандболшының дене жүйелерін нығайту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
Мақсаты: жүйелік-әрекеттік көзқарас тұрғысынан жалпы және жас ерекшелік психологиясының пәнін, міндеттерін, негізгі әдістері мен негізгі ұғымдарын зерттеу, қазіргі жалпы және жас ерекшелік психологиясының өзекті теориялық және практикалық мәселелерін қарастыру. Пәнді оқу жалпы және жас ерекшелік психологиясының әдіснамасын, психиканы, жеке тұлға туралы жалпы ұғымды, жеке тұлғаның негізгі психологиялық теорияларын, психикалық дамудың жағдайларын, көздері мен қозғаушы күштерін, әр түрлі жастағы баланың даму ерекшеліктерін және т. б. қарастыруды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Үстел теннисі
Пәннің мақсаты-физикалық білім беру және сауықтыру жүйесіндегі теннистің орнын анықтау, техникалық-тактикалық дайындық бойынша разряд талаптары мен бақылау стандарттарын ғылыми-әдістемелік негіздеу, педагогикалық принциптер мен ережелерді, темологияны, ойынның техникалық және тактикалық әдістерін оқыту процесінде жүйелі түрде қолданылатын ойын әрекеттерін жүйелеу. Ойын техникасы мен тактикасы бойынша арнайы жаттығулар жасау, жеке бөліктерді және түрлі-түсті жаттығуларды өткізу. Әр түрлі жас топтарымен теннис сабақтарын ұйымдастыру және өткізу дағдылары мен дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жас ерекшеліктер физиологиясы және мектеп гигиенасы
Курстың мақсаты-тірі ағзаның өмір сүру заңдылықтарын ашу және оларды басқару. Әр түрлі жас кезеңдерінде балалардың дамуының негізгі заңдылықтары; мектептің оқу-тәрбие процесін, еңбек және демалыс режимін ұйымдастырудың физиологиялық-гигиеналық негіздері; оқушылардың медициналық-жыныстық тәрбиесі; өскелең ұрпақ денсаулығына қауіп факторлары. Мектеп гигиенасының жасқа байланысты физиологиясының заманауи мәселелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Баскетбол оқыту әдістемесімен
Мақсаты: баскетболды оқыту әдістемесін меңгеру. Пән спорт түрінің қалыптасу тарихын, техникалық-тактикалық әрекеттерді, командалық тактикалық әрекеттерді жіктеуді, ойын ережелерін, ойын әрекеттерін оқыту әдістемесін, баскетболдағы жалпы және арнайы дайындықты зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
пән студенттерде мүмкіндігі шектеулі балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің мәні, психологиялық-педагогикалық негіздері, инклюзивті білім берудің модельдері, технологиялары мен мазмұны туралы білім қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ДШжС педагогикасы
Пәннің мақсаты-қазақстандық білім беру жүйесін жаңғырту жағдайында дене шынықтыру мұғалімінің кәсіби-педагогикалық дайындығын қалыптастыру. Тұтас тұлғаны тәрбиелеу заңдылықтары туралы біліммен қаруландыру, балалар спорт ұжымын педагогикалық басқару біліктіліктері мен дағдыларын дарыту, студенттердің бойына дене шынықтыру мұғалімі мен спорт түрлері бойынша жаттықтырушының кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Мақсаты: Тәрбие жұмысын ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерімен таныстыру, тәрбие жұмысының негізгі принциптері мен заңдылықтарын педагогикалық қызметте практикалық іске асыруға дайындау. Пәнді оқу тәрбиені мәдени-тарихи құбылыс және педагогикалық құбылыс, отбасылық тәрбие, сыныптан тыс жұмыс, тәрбие жұмысындағы диагностика, сыныптан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру ретінде қарастыруды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Базалық спорт түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)
Мақсаты: әр түрлі спорт түрлерінің негізгі элементтерін орындау техникасын игеру. Пән спорттың базалық түрлерінде оқыту әдістемесін зерделеуді, оқыту процесінде дене шынықтыру-спорт қызметінің базалық түрлерін пайдаланудың теориялық негіздерін және денсаулықты қамтамасыз ету факторы ретінде, бәсекелестік қызметтің ұйымдастырушылық және нормативтік негіздерін, кәсіптік білім беру және рекреациялық қызметті жүзеге асыру үшін сабақтар мен спорттық-бұқаралық іс-шараларды жоспарлау және өткізу технологиясын қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістемесімен жүзу
Мақсаты: студенттердің теориялық білімдерін, сондай-ақ жүзу бойынша практикалық біліктіліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу физиологиялық, медициналық бақылау әдістері, физикалық жүктемелерге төзімділік, қалпына келтіру құралдары, оларды оқушылардың дене тәрбиесінде және спортта қолдана білу мәселелерін шешуге қажетті деңгейде моториканы, жүзу дағдыларын, техникалық және тактикалық шеберлікті одан әрі дамытуды және жетілдіруді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық туризм
Мақсаты: спорттық туризмді дамытуды жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. спорттық туризммен айналысу процесінде әр түрлі жастағы топтарды қимыл-қозғалыс әрекеттеріне оқыту, физикалық қасиеттерін дамыту әдістемесін қолдану; спорттық туризмнің әртүрлі түрлері бойынша жарыстар мен спорттық шараларға нәтижелі және қауіпсіз қатысу үшін дене және тактикалық шеберлікті кешенді дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Критериалды бағалау технологиялары
Пәнді оқытудың мақсаты оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың когнитивті және функционалдық құзыреттерін қалыптастыру болып табылады. Курсты меңгеру барысында студенттер: бағалау қызметінің функциялары мен құрылымын анықтау; оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып бағалау әдістерін таңдау және қолдану; критериалды бағалауды ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздерін талдау; оқушыларды объективті бағалау үшін рубрикаторларды әзірлеу және қолдану; педагогикалық процесте критериалды бағалау нәтижелерін диагностикалау, жобалау және болжау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорт теориясы мен әдістемесі
Мақсаты: білім берудің барлық деңгейлерінде дене шынықтыру және бұқаралық спорт түрлері бойынша оқу-жаттығу процесін ұйымдастырудың әдістемесін, мазмұны мен нысандарын меңгеру. Пән балалар мен жасөспірімдер арасындағы спорт сабақтарының теориясы, әдістемесі және мазмұны негіздері; балалар мен жасөспірімдер спортының теориясы мен әдістемесі, оқыту және тәрбиелеу процесі мәселелері; жас спортшыларды даярлау қағидаттары және осы қағидаттарды іске асыру; педагогикалық бақылауды ұйымдастыру сияқты бөлімдерді зерделеуді көздейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Анатомия, спорттық морфология негіздері
Мақсаты анатомияның теориялық негіздерін, жасушалар мен тіндердің құрылымы, қаңқа мен оның қосылыстарының, қаңқа бұлшықеттерінің функционалдық анатомиясы туралы қазіргі заманғы деректерді; спорттық жаттығуларды анатомиялық талдауды; ішкі ағзалардың, иммундық және лимфа жүйелері органдарының, ішкі секреция бездерінің, жүрек және қан тамырларының, жүйке жүйесі мен сезім органдарының функционалдық анатомиясын; спорттық іріктеу мен оның қосылыстарының, қаңқа бұлшықеттерінің функционалдық дененің физикалық белсенділікке бейімделуі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жазғы сауықтыру лагерлерінде спорттық жұмыстарды ұйымдастыру
Мақсаты: жазғы сауықтыру лагерінде спорттық-бұқаралық жұмысты ұйымдастыруды қарастыру, жазғы кезеңде оқушылардың ұйымдасқан демалысы үшін жағдай жасау, балалардың физикалық, эмоционалдық денсаулығын нығайту, шығармашылық қабілеттерін дамыту . Пән жазғы сауықтыру лагеріндегі дене тәрбиесінің ерекшеліктерін, жазғы сауықтыру лагеріндегі спорттық-бұқаралық жұмыстың негізгі нысандарын, спорттық – бұқаралық жұмысты өткізу әдістемесін талдаудың ерекшеліктерін ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Футбол оқыту әдістемесімен
Мақсаты: футболды оқыту әдістемесін меңгеру. Пән даму тарихын, разрядтық талаптарды, ойыншылардың функцияларын, олардың жеке және топтық іс-қимылдарын, оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлау мен ұйымдастыруды, функционалдық, техникалық және тактикалық даярлықты, құрал-жабдықтар мен инвентарьды, жарыс ережелерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адаптивті дене шынықтыру
Мақсаты: студенттерді бейімделген дене шынықтыру туралы тұжырымдамалық идеялармен таныстыру. Пәнді оқу әр түрлі спорт түрлерімен айналысу кезінде ағзадағы өзгерістердің ерекшеліктерін, физикалық жаттығулар, табиғи – экологиялық және гигиеналық факторлар арқылы денсаулық жағдайындағы ауытқумен (физикалық, интеллектуалдық, эмоционалды-еріктік, эстетикалық, этикалық және т.б.) жеке тұлғаның барлық жақтары мен қасиеттерін жақсарту және үйлестіру құралдары мен әдістерін қарастыруды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Белсенді ойындар оқыту әдістемесімен
Мақсаты: ашық ойындарды оқыту теориясы мен әдістемесін зерттеу. Пәнді оқу білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, жылжымалы ойындар бойынша оқу жұмысын жүргізуге, жылжымалы ойындар бойынша жарыстарға төрешілік ету ережелерін меңгеруге, жылжымалы ойындар бойынша жарыстарды ұйымдастыруға және өткізуге негізделеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістемесімен шаңғы спорты
Мақсаты: шаңғы спортында дене тәрбиесі мен спорттық жаттығудың бағдарламалық материалын меңгеру. Курсты оқу шаңғы спортының даму кезеңдерін, шаңғы дайындығын жоспарлау мен өткізуге қойылатын талаптарды қарастыруды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт гигиенасы
Мақсаты: дене шынықтыру және спортпен айналысу барысында гигиеналық факторларды қолданудың жүйеленген білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру.Пәннің мазмұны ДШжС гигиеналық мәселелері; ауа және су ортасының гигиенасы; спорт ғимараттарының гигиенасы; инфекциялық аурулардың алдын алу; тамақтану гигиенасы; дене дайындығындағы гигиеналық факторлар жүйесі сияқты бөлімдерді қамтиды
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттық бағдарлау
Мақсаты: спорттық бағдарлау бойынша білімді қалыптастыру. Курсты оқу барысында студенттер спорттық бағдарлау бойынша жарыстарға қатысу кезінде білім, білік және дағдыларға ие болады, жарыс қызметінің мәселелерін, сондай-ақ спорттық бағдарлау бойынша спортшылардың оқу-жаттығу процесі мен жарыс қызметін қамтамасыз ететін құжаттаманы жүргізуді қарастырады. Оқу-жаттығу сабақтары мен басшылықты ұйымдастырудың әртүрлі әдістерін, тәсілдері мен нысандарын пайдалану дағдылары мен іскерліктерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене тәрбиесі мен спорттың физиологиялық негіздері
"Мақсаты: дене тәрбиесі және спорт физиологиясы саласындағы білім, біліктілік және дағды жүйесінің физикалық белсенділігінің адам ағзасының әртүрлі функционалды жүйелеріне (жүрек-тамыр, тыныс алу, эндокриндік, тірек-қимыл жүйесі, ОЖЖ, шығару, ас қорыту, ЖҰӨ) әсерін, сондай-ақ әр түрлі дене шынықтыру және спортпен шұғылдану; дене шынықтыру құралдары мен әдістері және сыртқы орта факторлары арқылы физикалық қабілеттілікті сақтау. Толыққанды іске асыруды қамтамасыз ететін сауықтыру мен дамытудың жеке бағдарламаларын әзірлеу және енгізу мақсатында білім алушылардың физикалық және функционалдық жағдайын бағалау арқылы қозғалыс қабілетін қалыптастыру. ."
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттық-педагогикалық шеберлік
Мақсаты: пәнді, міндеттерді, спорттық дайындықтың негізгі әдістерін, құралдарды зерделеу, оқу жылдары бойынша даралықты есепке алу, іріктеу және болжау. Пәнді оқу спорттық-педагогикалық шеберлік деңгейін арттыратын теориялық және әдіснамалық негіздерді құруға, спорттық дайындық жүйесіндегі техника мен тактиканы жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт менеджменті
Мақсаты: студенттерді дене шынықтыру және спорт саласындағы әртүрлі ұйымдардағы басқарудың заманауи әдістері мен басқарушылық еңбек технологиялары туралы біліммен қаруландыру. Пән ДШжС менеджментінің негізгі бағыттары мен тәсілдерін ашуға бағытталған, дене шынықтыру және спорт жүйесі зерттеледі, дене шынықтыру және спорт ұйымдарын басқару мәселелеріне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Емдік дене шынықтыру және массаж
Мақсаты: студенттердің емдік дене шынықтыру (ЕДШ) саласында білімдерін, біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу ЕДШ-да дене жаттығулары мен массаждың әсер ету механизмі туралы білімді қалыптастыруды, оны қолдану құралдарын, нысандары мен әдістерін қолдануды; оқушы ағзасының функционалдық жағдайын бағалау әдістерін, емдік-сауықтыру кешенін таңдауды және ЕДШ сабақтарында дене жүктемелерін мөлшерлеуді; ЕДШ кешендерін және сауықтыру массажын жасау әдістерін қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Таңдалған спорт түріндегі тактикалық және психологиялық дайындықты жетілдіру
Пән жаттығу және жарыс процестерінің тиімділігіне әсер ететін қазіргі заманғы тактикалық және психологиялық әдістерді, технологиялар мен құралдарды, оларды практикалық қызметте қолдануды; психологиялық түзету әдістерін, психикалық жай-күйді оңтайландыру құралдарын, жаттығулар мен жарыстарға қатысу міндеттерін табысты шешуді қамтамасыз ететін өзін-өзі гипноздауды жүргізу әдістерін ашады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттағы маркетинг
Курстың мақсаты-спорттық өнімді әзірлеу мен жылжытудың теориялық аспектілерін, спорттағы байланыс ерекшеліктерін, тиімді демеушілік пен жарқын спорттық брендтерді құру әдістерін, өзгермелі және белгісіз экономикалық ортада спорттық өнімдерді басқару тәсілдерін игеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ күресі
Қазақ күресі пәнінің мақсаты студенттердің қазақ күресінің жіктелуі, жүйелілігі және терминологиясы, тарихы, негізгі ережелері, оқу және жаттығу жұмыстарын жүргізуге кәсіби дайындық техникасы бойынша білімдерін қалыптастыру. Пәнді оқу , жарыстарды ұйымдастыру мен өткізуді, ұлттық спорт түрлерінің адамның физикалық және рухани дамуына әсерін тигізетін ережелерді құрастыруға негізделеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Таңдалған спорт түріндегі спорттық даярлау процесін басқару
Мақсаты: болашақ маманның білім беру және басқару қызметін ғылыми ұйымдастыру саласындағы менеджмент бойынша кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Пәнді оқу педагогикалық менеджментті басқару теориясы мен технологиясы, техникалық және тактикалық шеберлік, төрешілер санаты, педагогикалық менеджменттің кәсіби құзыреттілігі, оқу орындарындағы инновациялық басқару ретінде қарастыруды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорт индустриясының бизнесін жоспарлау
Мақсаты: дене шынықтыру және спорт саласының ерекшелігі туралы білімі бар студенттерді дайындау, дене шынықтыру және спорт саласымен байланысты ұйымдар мен кәсіпорындар жұмысының тиімділігіне қол жеткізу мақсатында бизнес-жоспарларды құру кезінде олардың білімдерін пайдалану. Дене шынықтыру және спорт саласында теориялық және практикалық білімді, стратегиялық ойлау және алға жылжу дағдыларын қалыптастыру және салада жұмыс істейтін кәсіпорындар мен ұйымдар үшін бизнес-жоспарларды әзірлеу.Пәннің міндеттері: бизнес-жоспарлау пәнінің тұжырымдамалық аппаратын қалыптастыру және бизнесті жоспарлау туралы заманауи тұжырымдамалар саласында тұтас ұсыну. Бизнес-жоспарлау процестерінің мазмұнын, оның тиімділігі мен дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіпорындарды басқару жүйесіндегі рөлін игеру. Бизнес-жоспар мен бизнес-жоспарлау технологияларын әзірлеу принциптерін меңгеру. Салынған қаражатты қайтаруды және пайда алуды көздейтін бизнес-жобаларды әзірлеудің принциптері мен әдістерін практикалық қолдану дағдыларын тұжырымдау
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Таңдалған спорт түріндегі спорттық шеберлікті арттыру
Мақсаты: студенттерді дене шынықтыру және спорт бакалавры біліктілік сипаттамасына қойылатын талаптармен таныстыру. Оқыту құралдары, әдістері. Әр түрлі спорт түрлеріндегі біліктілікке қойылатын талаптар. Техникалық, тактикалық дайындық, оны жетілдіру әдістері. Спорттық қызметте соңғы ғылыми жетістіктерді пайдалану. Спорт процесін жоспарлау және жүзеге асыру. Спорт ұжымын құру және оны басқару.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорт ғимараттары және тренажерлар
Мақсаты: жабдыққа қойылатын нормативтік талаптарды ескере отырып, спорттық үлгілік құрылыстарды білу негіздерін меңгеру.Дене шынықтыру-спорт қызметінің әртүрлі түрлерімен, оның ішінде білім беру мекемелері жағдайында айналысуға арналған құрылыстар, жабдықтар мен мүлік, оларды пайдалану ерекшеліктері, дене шынықтыру жаттығулары мен спортпен шұғылданатын орындарға қойылатын экологиялық талаптар, дене шынықтыру жаттығулары мен спорт сабақтарында пайдаланылатын тренажерлар, олардың мақсаты, конструктивтік ерекшеліктері, пайдалану сипаттамалары, дене шынықтыру-спорт құрылыстарына қауіпсіздік техникасы тұрғысынан жабдықтар мен мүліктерге қойылатын талаптар. Пән спорт ғимараттарын бірыңғай жіктеудің негізгі нормаларын, жарық беру, температуралық режим, желдету бойынша СЭС-тің негізгі нормаларын; ашық спорт құрылыстарында, сондай-ақ жабық спорт залдарында және спорт кешендерінде шұғылданушылар үшін қауіпсіздік техникасының негіздерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Персоналды басқару
Мақсаты: персоналды басқару жүйесінің жұмыс істеуін қалыптастыру бойынша теориялық және әдіснамалық білім мен жұмыс дағдыларының негіздерін беру. Пән кадрлық жұмысты жоспарлауға, персоналды басқару технологиясына, оны дамытуға, еңбекті және персонал қызметінің нәтижелерін бағалауға бағытталған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұлттық спорт түрлері оқыту әдістемесімен
Мақсаты: ұлттық-халықтық спорт түрлерінің пайда болу және даму тарихын, салт-дәстүрлерін, оқыту әдістемесін білу. Пән ұлттық спорт түрлерінің адамның дене және рухани дамуына әсерін, сабақтарды ұйымдастыру және өткізу, жоспарлау, жарыс ережелері, техника және тактика, жарыстарды ұйымдастыру және өткізу, оқу және жаттығу жұмыстарын есепке алуды көздейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Таңдалған спорт түріндегі кәсіби жаттықтырушылық қызметті жетілдіру
Мақсаты: таңдалған спорт түріндегі дене шынықтыру, функционалдық және психологиялық дайындықтың мақсаты, міндеттері. Ұғымдар, анықтамалар, дайындықты басқару. Пәнді оқу жоспарлау, жаттығу процесін ұйымдастыру, жарыстар өткізу, техникалық, тактикалық, психологиялық, теориялық дайындықтың дайындық деңгейін бағалауды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 7
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім берудің келесі деңгейлеріндегі оқыту ерекшеліктерін ескере отырып, ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес пәнаралық байланыстар мен оқытудың инновациялық технологияларын пайдалана отырып, оқу процесін құрастыру, модельдеу, жобалау
- Қазақ, орыс, шет тілдерін, қарым-қатынас технологиясы, педагогикалық риторика және конфликтология, көп мәдениетті, көпэтносты және көпконфессиялы қоғамдағы қарым-қатынас саласындағы білімді меңгеру, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болу
- Қоғамдық ғылымдардың әртүрлі салаларында базалық білімді меңгеру, академиялық адалдық қағидаттарын сақтау; рухани-адамгершілік санаттар негізінде оқу процесін ұйымдастыру
- Дене шынықтыру және спорт мұғалімі, оқытушысы ретінде кәсіби қызметті жүзеге асыру
- Дене тәрбиесінің теориясы мен практикасы саласындағы ғылыми білім негізінде оқу процесін жүзеге асыру
- Оқу орындарында, клубтарда, мекемелерде дене шынықтыру және спорт жарыстарын, спорттық мерекелерді төрешілдікті ұйымдастыру және жүзеге асыру
- Дене шынықтыру және спорт саласында әкімшілік-басқару қызметін жүзеге асыру
- Заманауи инновациялық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдануға, тренажер жабдықтарын әзірлеуге, спорт ғимараттарын, алаңдарды, спорттық снарядтар мен мүкәммалды жобалау кезінде консультациялық көмек көрсетуге байланысты жобалау қызметін жүзеге асыру
- Ағзаның спорттық жетістіктерге дайындығының функционалдық, физикалық, техникалық-тактикалық, психологиялық, зияткерлік жақтарын бақылауды, түзетуді жүзеге асыру
- Түрлі педагогикалық технологияларды қолдану, білім алушылардың өздігінен білім алуы мен кәсіптік бағдарлануы үшін қолайлы жағдайлар жасау
- Кәсіби қызметте ақпаратты жоспарлау әдістерін талдау, жинау, қорыту және пайдалану құралдарын меңгеру
- Білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру және тәрбие процестерін ұйымдастыру және өз қызметінің нәтижелерін талдау
Ұқсас БББ
6B01405 Дене шынықтыру және спорт
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01405 Дене шынықтыру және спорт
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01405 Дене шынықтыру мұғалімі және спорт түрлерінен жаттықтырушы
Дене шынықтыру және бұқаралық спорт академиясы (APEMS)
6B01405 Дене шынықтыру және спорт
Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті
6B01405 Дене шынықтыру және спорт
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01405 Дене шынықтыру және спорт (IP)
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті