6B01405 Дене шынықтыру және спорт в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті және сұранысқа ие дене шынықтыру мұғалімін, білім беру қызметін жүзеге асыруға бағытталған, қазіргі жағдайда педагог мәртебесіне жоғары азаматтық жауапкершілікпен сәйкес келетін таңдаған спорт түрі бойынша жаттықтырушы-оқытушыны даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Анатомия, спорттық морфология негіздері
Анатомияның теориялық негіздері туралы, жасушалар мен тіндер құрылымының қазіргі заманғы деректері туралы, қаңқа, қаңқа бұлшықеттері мен оның қосылыстарының функционалды анатомиясының маңызы туралы, морфологиялық аспектілер бойынша спорттық іріктеу әдістемесі туралы біліммен қаруландыру; спорттық жаттығулар мен дене шынықтыру жаттығуларын орындау процесінде жас және жеке мүмкіндіктермен байланысты ағзаның бейімделуіне анатомиялық талдау жасауды үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Курстың мақсаты: адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтары туралы, қоршаған ортаның әсерінен оның дамуының негізгі заңдылықтары туралы, балалар, жасөспірімдер ағзасының және білім берудегі ерекше қажеттіліктері бар контингенттің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері туралы, Жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар жүйесінің жұмыс істеу ерекшеліктері туралы біліммен қаруландыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандыққа кіріспе
Курстың мақсаты білім алушыларды ЖОО-дағы оқу процесіне бейімдеу, таңдалған мамандыққа қызығушылықты ынталандыру, оқуға саналы түрде қарауға ықпал ететін дүниетанымды қалыптастыру; студентті практикалық қызметпен байланысты дене шынықтыру мен спорттың негізгі заманауи проблемаларымен таныстыру; дене шынықтыру мұғалімі, жаттықтырушы қызметінің мазмұны мен ерекшеліктерін ашу; этикалық және кәсіптік нормаларды, мәдениетті сақтауға үйрету спорттағы, білім беру саласындағы және жалпы қоғамдағы Академиялық адалдық.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ұлттық спорт түрлері және қозғалыс ойындар
Курстың мақсаты ұлттық ойындардың пайда болуы мен қалыптасуы туралы түсінік беру, білім алушылардың жасына, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктеріне сәйкес негізгі дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру және дененің жан-жақты физикалық дамуы үшін ұлттық спорт түрлері мен ашық ойындарды қолдануға үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қысқы спорт түрлерінің теориялық және практикалық негіздері
Курстың мақсаты спорт түрлерінің пайда болу тарихы және оларды жіктеу, оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша, қысқы спорт түрлерін өткізу кезіндегі қауіпсіздік техникасы бойынша, жарыстарды ұйымдастыру және өткізу қағидалары бойынша, өткізу орындарына қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптар бойынша білімдермен қаруландыру. Қозғалыс, көтерілу, түсу, бұрылу және тоқтау техникасының негіздерін үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Адам мен дене шынықтыру жаттығуларының функционалды анатомиясы
Осы курстың мақсаты дене шынықтыру мен спорттың жаратылыстану-ғылыми негіздері бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру; дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс оның функцияларына байланысты адам денесінің құрылымы туралы тұтас идеяны қалыптастыруға, сондай-ақ, физикалық қасиеттер мен функционалдылықты дамыту немесе қатысушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, денеге емдік әсер ету сияқты кәсіптік қызметтің міндеттеріне сәйкес адам денесінің анатомиялық құрылымы мен қызметі тұрғысынан әртүрлі бағыттағы қимыл-қозғалыс жаттығуларының әсерін түсінуге бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: адамның физикалық дамуы мен қозғалыс қасиеттерінің тиімді өмір сүру үшін маңыздылығын, олардың әртүрлі жыныстағы және жастағы, соның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдардағы жеке ерекшеліктерін түсінеді; тиімді оқыту, оқыту және жаттығу үшін адамның функционалдық анатомиясы мен жаттығулары туралы білімді талдайды және қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Құқық негіздері
Пәннің мақсаты-құқық негіздері курсы құқықтың негізгі ұғымдары мен принциптерін түсінуге бағытталған. Бұл курс құқықтық білім мен қоғамдағы құқықтық реттеудің негіздерін түсіндіре отырып, олардың құқықтық мәдениетін қалыптастыруды көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Салауатты өмір салтының негіздері
Өскелең ұрпақ арасында салауатты өмір салты мәдениетін қалыптастыру, болашақ педагогты денсаулықты сақтау және нығайту үшін дене жаттығуларын орындау кезінде дұрыс тамақтану, күн тәртібі, жеке гигиена мен санитарлық-гигиеналық талаптарды сақтау туралы біліммен қаруландыру. Этикалық және кәсіби нормаларды, Академиялық адалдық мәдениетін сақтауға, жаман әдеттерден бас тартуға үйрету. Интеллектуалды дамуды, рухани әл-ауқатты және стресске төзімділікті сақтау. Аурулар мен жарақаттардың себептерін болдырмау; балалар ұжымдарында жұқпалы аурулардың алдын алу бойынша іс-шаралар өткізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Денешынықтыру және спорт гигиенасы
Дене шынықтыру және спорт гигиенасы саласында, дене шынықтыру және спорт процесінде, сондай-ақ профилактикалық медицина саласында гигиеналық факторларды қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Алынған білімді ауа мен судың санитарлық-гигиеналық сараптамасын жүргізу үшін, спорт ғимараттарының гигиеналық жағдайын бағалау үшін, күнделікті энергия шығынын есептеу үшін қолдану. Алынған деректерді педагогикалық қызметтегі этикалық және кәсіби нормаларды, академиялық адалдық мәдениетін сақтай отырып, білім беру және спорт мектептерінде білім алушылардың оқу процесін талдау үшін пайдаланыңыз.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экономика және кәсіпкерлік
Пәнін оқыту мақсаты - студенттерге кәсіпкерлік түсінігінен бастап, оны ұйымдастыру, қызметін жүзеге асыру, дамыту, тиімділігін бағалау және шағын және орта бизнесті ұйымдастырудың өзге де теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын меңгеруге көмектесу, сондай-ақ теориялық білімдерін іс-жүзінде еркін пайдалана білуге дайындау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
«Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні білім алушылардың жеке және отбасылық қаржы саласындағы базалық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ жеке бюджетті, жинақтарды, кредиттер мен инвестицияларды басқаруға жауапкершілікпен қарауды дамытуға бағытталған. Курсты оқу күнделікті өмірде және кәсіби қызметте ұтымды қаржылық шешімдер қабылдау үшін қажетті тұрақты қаржылық әдеттерді дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәннің мақсаты-Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері курсы сыбайлас жемқорлықтың алдын алу, оның себептері мен салдарын түсіну, сондай-ақ қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған. Курста сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша халықаралық және отандық тәжірибесіне, азаматтық қоғам өкілдерінің, жастардың және жалпы жұртшылықтың ролі туралы ақпараттарға талдау жасалады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экология және тұрақты даму
Пәнінің мақсаты: Экология және тұрақты даму пәнінің мақсаты - табиғи ресурстарды тиімді пайдалану, қоршаған ортаны қорғау және қоғамның әлеуметтік, экономикалық қажеттіліктерін ескере отырып, тұрақты даму принциптерін түсіндіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жүзу
Қаруландыру: жүзу бассейндері мен шұғылданушыларға қойылатын санитариялық-гигиеналық талаптар туралы біліммен; су ортасында Қауіпсіздік техникасын сақтау, суға батушыларды құтқару дағдыларымен, зардап шегушіге алғашқы көмек көрсету кезіндегі іс-қимыл алгоритмімен; спорттық жүзу техникасын көрсете білумен, бақылау нормативтерін орындай білумен. Өскелең ұрпақтың қалыптасуындағы жүзудің рөлі, орны және маңызы туралы дұрыс түсінік қалыптастыру. Жүзу техникасын оқыту әдістемесін үйрету, су спорт түрлері бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
Білім алушылардың психологиялық, техникалық және тактикалық дайындығын қалыптастыру. Жеңіл атлетиканың көпсайыс түрлері мен қауіпсіздік техникасы ережелерін, негізгі теориялық және әдістемелік бөлімдерді материалдық-техникалық қамтамасыз ету, жеңіл атлетикадан сабақтар мен жарыстарды ұйымдастыру және оқыту әдістемесі мен әдістемесіне, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен сабақтар өткізу әдістемесіне оқыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты – білім алушыларды еңбек қызметі мен күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге дайындау. Бұл еңбек қауіпсіздігі негіздерін, жұмыс орнында жарақаттар мен кәсіптік аурулардың алдын алу, сондай-ақ әртүрлі төтенше жағдайлар, табиғи және техногендік апаттар жағдайында адам қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін зерттеуді қамтиды. Білім алушылар өндірістік және тіршілік әрекеті жағдайларында өмірді, денсаулықты және қоршаған ортаны қорғау үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы және арнайы дене даярлығын өткізу әдістемесі
Мақсаты жоспарланған нәтижеге қол жеткізу үшін жалпы дене шынықтыру және арнайы дайындық құралдарын қауіпсіз және тиімді пайдалануға, дене шынықтыру дайындығының әртүрлі дәрежесіндегі контингентпен және ерекше физикалық қажеттіліктері бар балалармен сабақ өткізу кезінде ғылыми негізделген деректерді пайдалана отырып оқыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дене жаттығуларының биохимиясы
Курстың мақсаты болашақ мамандарды дене шынықтыру және спорт процесінде ағзадағы химиялық құрам мен химиялық процестердің өзгеруін зерттеу негізінде адам ағзасында болып жатқан микропроцестер туралы біліммен байыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогика
Курстың мақсаты: студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, Педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыру, оқу және кәсіби қызметті сәтті меңгеру және жүзеге асыру факторы ретінде адамның жеке ерекшеліктері туралы тұтас түсінікті қалыптастыру; оқу дағдыларын, ақыл-ой еңбегінің мәдениетін дамыту, өздігінен білім алу мен педагогикалық білімге сүйене отырып, тиімді шешімдер қабылдау
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру
Курстың мақсаты инклюзивті және интеграцияланған оқыту теориясының негізгі, ғылыми және әдістемелік ережелерін зерттеу, түзету және дамыту сабақтарын ұйымдастыру және өткізу мәселелерін қарастыру, студенттерге кәсіби бағдарлау және кәсіби өзін-өзі анықтау процесінде, арнайы білім берудің жеке траекториясын құруға көмектесу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дене жаттығуларының биомеханикасы
Спорттық техниканың биомеханикалық негіздерімен таныстыру, әртүрлі нозологиялық топтарға жататын адамдар контингентін ескере отырып, білім алушылармен практикалық оқу-жаттығу жұмыстарында дене жаттығуларын дұрыс қолдану үшін қажетті біліммен, іскерлікпен және дағдылармен қаруландыру. Спортшылар мен паралимпиадашылардың қозғалыс әрекеттерін биомеханикалық бақылауды және талдауды жүзеге асыруға, оқытуда цифрлық және интерактивті технологияларды пайдалана отырып, биомеханикалық әдістердің көмегімен спортшылардың техникалық шеберлігін қалыптастыруды және жетілдіруді жоспарлауға үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Гимнастиканың теориясы және әдістемесі
Гимнастика теориясы мен гимнастикалық терминология, сабақтардың материалдық-техникалық жабдықталуы, қауіпсіздік техникасы бойынша біліммен байыту. Көмек пен сақтандыруды, өзін-өзі сақтандыруды, гимнастика бойынша бақылау және нормативтік талаптарды және оқу практикасы бойынша тапсырмаларды орындауға үйрету. Дене шынықтыру және спорт сабақтарында саптық және жалпы дамыту жаттығуларын өткізу әдістемесі бойынша кәсіби-педагогикалық іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп бағдарламасындағы гимнастика
Пәннің мақсаты гимнастика теориясы бойынша біліммен қамтамасыз ету (гимнастика бағыттарының түрлерін, гимнастика құралдарын, гимнастика терминологиясын және материалдық-техникалық жарақтандыруды білу) және спорт залдарында және спорт алаңдарында сабақ өткізу кезінде қауіпсіздік техникасы бойынша талаптар. Өзін-өзі сақтандыруды, көмек пен сақтандыруды, гимнастика бойынша бақылау-нормативтік талаптарды және оқу практикасы бойынша тапсырмаларды орындай білу. Дене шынықтыру және спорт сабақтарында саптық және жалпы дамыту жаттығуларын өткізу әдістемесі бойынша кәсіби-педагогикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұлттық, қозғалыс және үстел ойындарын оқыту әдістемесімен
Студенттерді ұлттық, қозғалмалы және үстел ойындарын әр түрлі сабақтарда ұйымдастыруға және өткізуге үйрету, оларды жас ерекшеліктерін, физикалық дамуын және ерекше білім беру қажеттіліктері бар контингентті ескере отырып, спорттық ойындарда да, спорттың басқа түрлерінде де дайындықты және іске асыруды физикалық қасиеттерін, дағдылары мен қабілеттерін дамыту үшін пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Спорттық метрология және ғылыми зерттеу әдістері
Студенттерді дене шынықтыру және спорт саласындағы метрология, стандарттау, бақылау негіздерімен және ғылыми зерттеу әдістерімен таныстыру; дене шынықтыру және спорт саласында қолданылатын өлшеу құралдарының метрологиялық сипаттамалары мен аттестациясымен таныстыру, оқу-жаттығу процесі мен жарыстардың жаңа ақпараттық-техникалық қамтамасыз етілуін пайдалана отырып, спортшылар мен паралимпиадашылардың дене, техникалық және тактикалық даярлығын кешенді бақылау нәтижелеріне талдау жүргізуге үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Биохимия
Курстың мақсаты болашақ бакалаврларда тірі затты құрайтын заттардың химиялық құрамы мен қасиеттері, олардың алмасу реакциялары, химиялық процестердің физиологиялық функцияларға ауысу заңдылықтары және адам ағзасындағы оларды реттеу механизмдері туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
T2.1_Спорттық жарыстарды ұйымдастыру және өткізу
Спорттық жарыстарды ұйымдастыру және өткізу туралы біліммен қаруландыру. Ерекше физикалық қажеттіліктері бар балалардың қатысуын ескере отырып, әртүрлі спорт түрлері бойынша жарыстар туралы ережелерді, спорттық іс-шаралар жоспарларын әзірлеуге үйрету. Төрешілердің жіктеу ережелерін қолдана отырып, жарыстарды басқарыңыз және өткізіңіз.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Т1.1_Бұқаралық-спорттық жұмысты ұйымдастыру
Жалпы білім беретін, мамандандырылған және спорт мектептерінде спорттық іс-шаралар мен жарыстарды ұйымдастыру және өткізу ережелері мен әдістерін үйрету, ерекше қажеттіліктері бар балаларға арналған біліктілік, біліктілік емес жарыстар мен жарыстарды өткізу ерекшеліктерін ескере отырып, спорттық іс-шаралар, спорттық жарыстар, жарыстар туралы ережелер жоспарын әзірлеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны
Курстың мақсаты студенттерді педагогикалық дизайн технологияларын пайдалана отырып, жоғары тиімділіктегі электрондық оқыту үшін оқу материалдарын жобалауға үйрету, оқу процесінің құрамдас бөліктерін (оқу курсы/модулі, Оқу сабағы, педагогикалық жағдай, педагогикалық іс-әрекет) деңгейлік жобалау саласында педагог-зерттеушінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Педагогикалық дизайндағы заманауи тәсілдермен қаруландыру, қашықтықтан білім беру технологияларын пайдалану үшін дене шынықтыру және спорт бойынша оқу материалдарын әзірлеуге үйрету
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Денешынықтыру теориясымен əдістемесі
Студенттерді дене тәрбиесі туралы, оның адам мен қоғам өміріндегі рөлі мен орны туралы, Дене тәрбиесі мен тәрбиенің құралдары мен әдістерін қолданудың жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы, оның ішінде дене дамуындағы мүмкіндігі шектеулі студенттер контингенті туралы білім жүйесімен қаруландыру. Дене шынықтыру және спорт саласындағы зерттеу құзыреттерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Гимнастика оқыту әдістемесімен
Гимнастикалық снарядтардағы элементтер техникасына оқыту әдістемесінде кәсіби-педагогикалық дағдылар мен біліктерді қалыптастыру, көмек пен сақтандыруды қамтамасыз етуде, оқу құжаттамасын құрастыруда және жүргізуде, мектепте гимнастика сабағын өткізуде, Жасы, жынысы, физикалық даму деңгейі және ерекше білім беру қажеттіліктері бойынша контингенті бар гимнастиканың бұқаралық түрлері бойынша сабақтарды ұйымдастыруда және өткізуде.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
T2.3_Спорттың таңдалған түріндегі психологиялық дайындықтың негізі
Курстың мақсаты таңдалған спорт түріндегі психологиялық дайындықтың теориялық негіздерімен, спорттық іс-әрекеттің ерекшеліктеріне байланысты психологиялық дайындықтың, психологиялық түзетудің, өзін-өзі гипноздың жиі қолданылатын формаларымен әдістерімен таныстыру. Спорт психологиясының ғылыми-зерттеу әдістерінің ерекшеліктерін және спортшылармен, паралимпиадашылармен, жаттықтырушылар мен және дене тәрбиесі оқытушыларымен психологиялық жұмыс бағыттарының мазмұнын зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Баскетбол және гандболды оқыту әдістемесімен
«Баскетбол» және «гандбол» ойын техникасын оқыту және оқыту әдістемесінің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын меңгерген дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау, оқу құжаттамасын жүргізу, спорттық ойындар бойынша сабақтар мен жарыстарды ұйымдастыру және өткізу, жеке тәсілді қолдану, білім алушылар үшін жынысын, жасын, дене дамуының деңгейін ескере отырып инклюзивті орта құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
T1.4_Үстел теннисінің теориясымен әдістемесі
Сабақтарды материалдық-техникалық қамтамасыз ету туралы, үстел теннисіндегі техника мен тактикалық әрекеттер туралы, ойын ережелері мен төрешілік туралы біліммен қамтамасыз ету. Жынысына, жасына және ерекше қажеттіліктері бар контингентке байланысты үстел теннисін оқыту әдістемесінің ерекшеліктерімен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Конструктивті оқыту әдістемесі
Білім алушыларды педагогикалық процесте тиімді дамуға, конструктивті оқыту тәсілін қолдану дағдыларын дамытуға, оқытудың қазіргі заманғы жаңа технологияларын енгізу, стандарты және стандарты емес жағдайларда тілдік сауаттылықты қолдану тәжірибесін алу мақсатында. Инклюзивті ортаны құруды қоса алғанда, педагогикалық процесті тиімді ұйымдастыра білуге мүмкіндік беретін педагогикалық білімдер мен және оқу процесін ұйымдастырудаы дағдыларымен жүйелендіру және қаруландыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
T1.2_Жасанды интеллект негіздері және спорттың негізгі түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)
Мақсаты: студенттерді жасанды интеллектті (ЖИ) қолданудың негізгі ұғымдарымен, әдістерімен және бағыттарымен таныстыру, ЖИ жүйелерін құру және оларды кәсіптік-педагогикалық қызметте қолдану дағдыларын, жалпы орта білім берудің МЖМБС негізгі ережелерімен және "дене шынықтыру" пәні бойынша үлгілік бағдарламаның мазмұнымен; дене белсенділігінің нәтижелерін бағалау өлшем шарттарымен; әдістемелік бағдарламалармен таныстыру, білім алушылардың және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жыныстық, жас және дене қабілеттерін ескере отырып, спорттың базалық түрлерін оқытудың негіздері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
T2.2_Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорт негіздері
Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың мәні мен түсініктері, оның халықаралық спорт қозғалысымен байланысы туралы білім базасын қалыптастыру. Балалар-жасөспірімдер және кәсіби спорт теориясы мен әдістемесі туралы ғалымдардың әртүрлі көзқарастары бойынша білімдерін пайдалана отырып, талдау және дәлелдер келтіруге үйрету, білім алушылардың жыныстық, жас және физикалық қабілеттерін ескере отырып, дене қасиеттерін дамытудың үздік құралдары мен әдістерін ұсыну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бұлшық ет қызметінің физиологиясы
Дене шынықтыру және спорт процесінде бұлшықет жұмысының әсерінен адам ағзасының физиологиялық жүйелерінің нақты морфологиялық және функционалды қайта құрылуы туралы, әртүрлі нозологиялық топтарға жататын адамдар дамуының физиологиялық ерекшеліктері туралы, әртүрлі сипаттағы және түрдегі жұмыстың қарқындылығы (күші) мен дененің негізгі жүйелерінің физиологиялық реакциялары арасындағы сандық байланыс туралы, физиологиялық функциялар мен олардың орындалуын қамтамасыз ететін реттеу механизмдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Т1.3_Денешынықтыру және спорт психологиясы
Қаруландыру: білім алушының тұлғасы мен іс-әрекетінің психологиялық ерекшеліктері туралы, психикалық қасиеттерді диагностикалау және дамыту әдістері туралы біліммен; топтағы тұлғаның психикалық қасиеттері мен қарым-қатынастарын зерттеу үшін практикалық іс-әрекетте психология әдістерін қолдана білу. Дене тәрбиесі психологиясы саласындағы психологиялық-педагогикалық мазмұндағы мәселелерді шешуге, алынған нәтижелерді одан әрі жеке және кәсіби өсу үшін пайдалануға үйрету. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс жасауда жеке тәсілді қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
T1.5_Таңдалған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
Таңдаған спорт түрінің пайда болу тарихы, жарыстарды өткізу ережелері, қауіпсіздік техникасын сақтау және жарақаттанудың алдыналу, материалдық-техникалық қамтамасыз ету туралы біліммен қаруландыру. Таңдалған спорт түріндегі спортшының жалпы және арнайы дене шынықтыру деңгейін дамыту техникасына, арнайы дайындық жаттығуларына және құралдарына үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
T1.4_Қазақ күресінің теориясы мен әдістемесі
Ұлттық күрестің пайда болу тарихы, жарыстарды өткізу ережелері, қауіпсіздік техникасын сақтау, сабақтарды, жарыстарды өткізу орындарына және спортшыларға қойылатын гигиеналық талаптар туралы біліммен қаруландыру. Қазақ күресі күресінің техникалық тәсілдерін, арнайы дайындық жаттығуларын және жалпы және арнайы дене дайындығы деңгейін дамыту құралдарын үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
T1.5_Волейбол оқыту әдістемесімен
Материалдық қамтамасыз ету туралы, волейболдағы техника және тактикалық әрекеттер туралы, ойын ережелері және жарыстардың төрешілігі туралы біліммен қамтамасыз ету. Волейбол ойынын тактикалық-техникалық іс-қимылға, жынысына, жасына және ерекше қажеттіліктері бар контингентке байланысты сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесіне үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Емдік дене шынықтыру. Спорттық массаж
Курстың мақсаты әртүрлі аурулар мен жарақаттар кезінде емдік дене шынықтыру сабақтарын өткізу саласындағы білімді, спорттық практикада, белсенді демалу және салауатты өмір салтын қолдау кезеңдерінде, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар науқастар мен адамдарды профилактикалау, емдеу және оңалту үшін массаж бен өзін-өзі массажды пайдаланудың жалпы принциптері мен әдістемелік қағидалары туралы ұғымды қалыптастыру. Оларға әртүрлі нозологиялық топтарға жататын адамдар контингентін қоса алғанда, жарақаттар мен аурулардың алдын алу, емдеу және оңалту үшін емдік дене шынықтыру құралдарын пайдалану, спорттық-сауықтыру туризмі мен рекреация саласында массажды практикалық іске асыру дағдылары мен дағдыларын үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
T1.7_Денешынықтыру және спорт менеджменті
Дене шынықтыру мен спортты дамытудың әлеуметтік-экономикалық негіздері туралы, нормативтік бағдарламалар туралы, дене шынықтыру қозғалысын басқару органдары жүйесінің негізгі ұғымдары мен функциялары туралы, басқару әдістері туралы, қазіргі заманғы экономикалық қатынастар туралы, Дене тәрбиесі мен олимпиадалық резервті даярлау жүйесін реформалау мен жетілдіру туралы, Кәсіптік және Паралимпиадалық спорттың экономикалық аспектілері туралы білімдермен қаруландыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
T1.6_Шағын кешенді мектептердегі дене тәрбиесі сабағын өткізу әдістемесі
Курстың мақсаты шағын жинақталған мектептерде дене шынықтыру сабақтарын ұйымдастырудың ерекшеліктері, сабақтарды құру принциптері, оларды өткізу әдістері, жеке тұлғаларды (ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қоса алғанда) және жас ерекшеліктерін ескере отырып оқыту әдістемесінің ерекшеліктері туралы білім беру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
T2.6_"Шахмат" спорт түрі бойынша спорт төрешілерін даярлау (minor)
Пәннің мақсаты болашақ дене шынықтыру және спорт маманын төрешілік ережелерімен, "шахмат" спорт түрінен төрешілік шеберлікті жетілдіру әдістерімен таныстыру. Спорттық жарыстарда төрешілік дағдыларын практикалық қолдануға, мінез-құлық мәдениеті мен толерантты төрешілікке, ситуациялық мәселелерді шешуге және жанжалды жағдайлардан шығу ережелерін қолдануға үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
T2.7_"Шахмат" спорт түрінен жаттықтырушының кәсіби-педагогикалық шеберлігінің негіздері(minor)
Кәсіби жаттықтырушылық қызметтің мәнін, "шахмат" спорт түрінен спортшылар мен паралимпиадашыларды ұйымдастыру және даярлау әдістемесін; оқу-жаттығу процесін құру және кезеңдеу негіздерін; жаңа ғылыми-зерттеу деректері мен зерттеу нәтижелеріне сүйене отырып, спорттық шеберлікті жетілдіру әдістерін зерделеу. Спорттағы жоғары жетістіктерге жету үшін ақпаратты іздеу, жинау және талдау әдістерін, оқытудағы цифрлық және интерактивті технологияларды қолданыңыз.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
T1.5_Тоғызқұмалақ оқыту әдістемесімен
Мақсаты ұлттық ойынның пайда болу тарихы, оның мәні және тұлғаның дамуына әсері, оның ішінде білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балалар, қиын жағдайларда талдау, есептеу және тез шешім қабылдау қабілеттерін дамыту туралы білім беру. Тоғыз құмалақ ұлттық ойынын оқытудың стратегиясын, тактикасын және әдістемесінің ерекшеліктерін үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
T2.5_Таңдаған мамандандыруды оқыту әдістемесі
Курстың мақсаты білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балалар контингентін ескере отырып, таңдаған мамандандыруда оқыту және оқыту әдістемесін білумен, жаңа инновациялық технологияларды және ғылыммен спорт саласындағы жетістіктерді қолдана отырып, таңдаған түрдегі кәсіби шеберлік әдістемесін жетілдіру дағдыларымен қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
T1.5_Футзал оқыту әдістемесімен
«Футзал» ойын техникасын оқыту және оқыту әдістемесінің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын меңгерген дене шынықтыру мұғалімін дайындау, Оқу құжаттамасын жүргізу, физикалық даму деңгейін және ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар контингентке қойылатын талаптарды ескере отырып, жеке тәсілді қолдана отырып, футзал бойынша сабақ пен жарыстарды ұйымдастыру және өткізу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Денешынықтыру және спорт педагогикасы
Мақсаты: Қазақстандық білім беру жүйесін жаңғырту жағдайында болашақ дене шынықтыру мұғалімі мен спорт түрлері бойынша жаттықтырушының кәсіби-педагогикалық даярлығына қажетті Академиялық адалдық мәдениетін, жеке қасиеттерін қалыптастыру, студенттерді дене шынықтыру және спорт құралдары арқылы жан-жақты дамыған, тұтас дамыған тұлғаны тәрбиелеу заңдылықтары туралы біліммен қаруландыру. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану дағдыларын, тілдік сауаттылықты үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Массаж негіздері және бейімделген денешынықтыру
Курстың мақсаты студенттерді массаждың негізгі әдістерімен және бейімделген дене шынықтыру құралдарымен, қалпына келтіру әдістерімен таныстыру. Болашақ мамандарды физиологиялық және психикалық дамуды ескере отырып, түзету, оңалту және сауықтыру бағдарламаларын жасау кезінде алған білімдерін практикалық іс-әрекетте қолдануға үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Шахмат ойынының теориясы мен практикасы (minor)
Шахмат спортының пайда болу тарихы, оның жеке тұлғаның дамуына әсері, оның ішінде білімге ерекше қажеттіліктері бар балалар, талдау, есептеу және тез шешім қабылдау, ойын ережелері мен жарыстар туралы, оқу орындарына қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптар туралы біліммен қаруландыру. Шахмат партияларындағы тактикалық және стратегиялық іс-әрекеттерге үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Зерделенген спорт түрлерінің арнайы және техникалық дайындық нормаларын, оқу-тәрбиелік, кәсіптік, әдістемелік дайындық және ұйымдастырушылық қызметке қойылатын талаптарды орындайды.
- Одан әрі тұлғалық және кәсіби өсу, көшбасшылық қасиеттерді тәрбиелеу және педагогикалық қызметте кәсіби міндеттерді шешу үшін білім берудегі және басқа салалардағы классикалық және инновациялық идеялар туралы білімдерді біріктіреді.
- Педагогика және психология саласындағы озық білімдерін, педагогикалық технологияларды, сындарлы оқыту әдістері, критериалды бағалау технологиялары, білім берудегі инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалануға шығармашылық көзқарасты қолданады.
- Оқу-тәрбиелік процесі және әлеуметтік ортаның стандартты және стандартты емес жағдайларында тілдік сауаттылықты, педагогикалық дизайн жасау үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады.
- Дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтар, іс-шаралар мен жарыстар өткізу кезінде материалдық-техникалық қамтамасыз ету және қауіпсіз орта құру бойынша теориялық білімді, зерттелген спорт түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі және кәсіби-педагогикалық қызметте жасанды интеллект негіздерін пайдалану бойынша практикалық дағдылар мен дағдыларды қолданады.
- Ұйымдастырушылық қабілеттерін, жалпы экономикалық және қаржылық сауаттылығын, білім берудегі және арнайы саладағы менеджмент дағдыларын көрсетеді.
- Спорттағы, білім беру саласындағы және жалпы қоғамдағы этикалық және кәсіби нормаларды және академиялық адалдық мәдениетін сақтайды.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдармен жұмыс істеуде білім, білік және дағдыларды қолданады.
- Таңдалған спорт түрінен ұйымдастырушының, жаттықтырушының, төрешінің практикалық дағдыларын көрсетеді.
- Жаңа ғылыми-зерттеу деректеріне сүйене отырып, оқытуда цифрлық және интерактивті технологияларды, ақпаратты зерттеу, іздеу, жинау және талдау әдістерін пайдаланады.
- Бұлшықет қызметінің физиологиясы, дене жаттығуларының биомеханикасы, организмдегі биохимиялық өзгерістер, оқу сабақтарын, арнайы дене жаттығуларының сауықтыру, бейімделу және емдік дене шынықтыру сабақтарын ұйымдастыру және өткізу кезінде оқушының функционалдық қабілеттерін дамытуға әсері туралы терең білімдерін көрсетеді.
Ұқсас БББ
6B01405 Дене шынықтыру және спорт
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01405 Дене шынықтыру және спорт
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01405 Дене шынықтыру мұғалімі және спорт түрлерінен жаттықтырушы
Дене шынықтыру және бұқаралық спорт академиясы (APEMS)
6B01405 Дене шынықтыру және спорт
Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті
6B01405 Дене шынықтыру және спорт
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01405 Дене шынықтыру және спорт (IP)
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті