Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M01110 Білім берудегі зерттеулер (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Білім беру саласындағы эмпирикалық зерттеулерге кіріспе

    Магистранттар зерттеу үдерісін сапалы, сапалы және аралас зерттеу әдістері тұрғысынан түсінеді. Магистранттар өз түсінігін дамытады және білім беруде эмпирикалық зерттеулерді зерттеу құзыреттіліктерін, соның ішінде ақпаратты жинау мен талдауды дамыту арқылы қолдану мүмкіндіктерін жүзеге асырады. Магистранттар зерттеу нәтижелерін жалпылама қорытындылар түрінде ғана емес, сонымен қатар графиктерді, кестелерді, диаграммаларды және т.б. көмегімен рәсімдеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Курс барысында магистранттар кәсіби шет тілінде сөйлеу дағдыларын дамытады, бұл оларға оқытушы ретінде шетел тілінде кәсіби қызметінің әртүрлі тұстарын жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Қазіргі әлемдегі жоғары білім. Жоғары оқу орны оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениеті. Педагогикалық қарым-қатынас. Жоғары оқу орнының педагогикалық процесінің теориясы. Жоғары оқу орындарының дидактикасы. Жоғары кәсіптік білім мазмұны. Оқу процесін басқару. Жоғары оқу орнын оқытудың әдістері мен формалары. Жоғары оқу орнындағы білім беру теориясы. Жоғары оқу орындарының ғылыми қызметінің теориясы. Педагогикалық технологиялар. Университет басшылығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өзгерістерді басқару

    Бұл курс адамдар топтары мен қауымдастықтарды ұйымдастыруға және басқаруға көбірек қызығушылық танытатын магистранттарға ұсынылады. Магистранттар білім беру ұйымының ішкі және сыртқы үдерістеріндегі өзгерістерді талдау, сипаттау және жүзеге асыру әдістері мен тәсілдері туралы түсінігін, соның ішінде эмпирикалық зерттеу әдістерін қолдану арқылы қалыптастырады. Бұған қызметкерлерді оқыту және қолдау, өзгерту үшін қажетті қадамдарды анықтау және табысты инновацияларды қамтамасыз ету үшін өзгерістерге дейін және одан кейінгі әрекеттерді бақылау кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру саласындағы саясат

    Магистранттар білім беру саясаты туралы түсінігін нормативтік құқықтық актілердің қолданыстағы жіктелуінің түрлері мен болашақ стандарттар, жетекшілік қағидалар мен тәжірибелер жіктеулерінің түрлері негізінде қалыптастырады. Олар білім беру саясатын құру үдерісін және олардың құрылымын қарастыруды, сонымен қатар әртүрлі саясаттарды жүзеге асыруға әкелген өзгерістерді талдауды үйренеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Курсты оқу барысында магистранттар іс жүзіндегі басқару психологиясының рөлі мен көп өлшемді тұстарының заманауи тұжырымдамаларымен танысады. Олар кәсіби қызметін табысты жүзеге асыру және өзін-өзі жетілдіру үшін өздерінің психологиялық мәдениеті мен басқарушылық дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Курс барысында магистранттар ғылымның пайда болған кезінен бастап неоклассикалық ғылымның қазіргі кезеңіне дейінгі тарихын, қазіргі ғылым философиясының эволюциясы мен негізгі концепцияларын, сонымен қатар ғылымның негізгі ішкі жүйелерінің философиялық мәселелерін зерттейді. Магистранттарда ғылыми ойлау мәдениеті қалыптасып, олардың аналитикалық қабілеттері мен зерттеушілік дағдылары дамиды. Магистранттар педагогикалық зерттеулерге қатысты ғылым философиясының негізгі онтологиялық және эпистемологиялық теориялары мен негізгі көзқарастарын түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әрекеттерді зерттеу

    Магистранттар болашақ практиктер ретінде өз тәжірибесінің ұтымдылығы мен әділдігін арттыру мақсатында әлеуметтік жағдайларда жүргізілетін өзіндік рефлексиялық зерттеу дағдыларын меңгереді. Магистранттар әлеуметтік инженерия және әлеуметтік менеджмент саласындағы негіздер туралы түсініктерін дамытады. Магистранттар іс-әрекетте бірлескен зерттеу құзыреттілігін арттырады, әртүрлі деңгейдегі білім беру бағдарламалары тұрғысынан зерттеу жүргізе алады, өзінің педагогикалық тәжірибесін зерттейді, педагогикалық дизайн негіздерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зерттеу мен мәліметтерді жинақтаудың сапалық әдістері

    Магистранттар мәліметтер жинаудың әртүрлі сапалы әдістері туралы білімдерін кеңейтеді. Сапалы зерттеу әдістеріне парадигманың ығысуы инклюзивті мектеп тәжірибесіне көбірек сәйкес келетін құбылыстарды сипаттау қажеттілігі ретінде түсініледі. Магистранттар тақырыптық зерттеулердің, феноменологиялық зерттеулердің, этнографияның зерттеу әдісі ретіндегі ерекшеліктерін талдауды және т.б. үйренеді. Бұл курстың практикалық жұмыстарында магистранттар сипаттау, бақылау, сұхбат, NVIVO құралдары және т.б. арқылы теориялық білімдерін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық зерттеу әдістерін және статистикалық талдау әдістерін терең зерттеу

    Магистранттар конструктивті үйлестіруге негізделген сандық әдістер тобын (параметрлік емес критерийлер, параметрлік критерийлер, кластерлік, факторлық талдау және т.б.) тереңдетіп оқиды. Білім алушылар сандық зерттеу әдістерінде деректерді талдаудың тетіктері мен ерекшеліктерін және талдаудың сапалық әдістерімен қиылысуын егжей-тегжейлі зерттейді және нәтижесінде сандық әдістерге баса назар аудара отырып, аралас әдісті анықтап, таңдап, сипаттай алады. Практикалық сабақтар кезінде олар нөлдік және балама гипотезаларды, статистикалық гипотезалар мен болжамдарды құру, сонымен қатар оларды тексеру және қорытынды жасау дағдыларын дамытады. Статистикалық бағдарламалардың демо-нұсқасын іс жүзінде қолданды, олардағы бағдарды анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зерттеудің тұтастығы

    Магистранттарда әділдік, адалдық, ашықтық, бейтараптық, есеп берушілік және басқарудың ұтымдылығына негізделген құндылық ретінде зерттеудің тұтастығы туралы түсінік қалыптасады. Олар кез келген ауқымдағы зерттеулерде әділ және тексерілетін әдістерді қолдануды зерттейді, талқылайды және ойлайды. Олар сондай-ақ жалпы ортаға кәсіби кодекстерге немесе нормаларға сәйкес ережелердің, жарлықтардың және нұсқаулардың сақталуына ерекше назар аудара отырып, зерттеулерді жүргізеді және бағалайды, нәтижелерді жариялайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алуандық пен бірегейліктің әлеуметтік-этикалық тұстары

    Магистранттар қоғамның табысты және тұрақты дамуы үшін әртүрліліктің маңыздылығын құндылық ретінде түсінеді және қабылдайды. Олар жеке тұлғаның болу және өзін көрсету құқығын қорғайтын құқықтық актілерді, сондай-ақ жеке тұлғаның бірегейлігі мен бостандығын қорғау қажеттілігін біледі. Олар сондай-ақ мұғалімнің салауатты топтық ортаны құрудағы әсерін қарастырады, онда әрбір адам өзін қоғамның бағалы мүшесі сезінетін және оң өзгерістерге және ортақ құндылықтарды құруға ішкі ынтаға ие.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зерттеуді әзірлеу, мәліметтерді жинау және өңдеу

    Магистранттар әртүрлі мәліметтерді жинау және талдау әдістерін қолдану туралы білімдерін кеңейте отырып, ғылыми зерттеулерді жобалау әдістемесін және осы әдістерді іс жүзінде жүзеге асыруды зерттейді. Магистранттар сонымен қатар семинарларда өтпелі топтық жұмыс арқылы халықаралық және ұлттық зерттеулерді жобалау стандарттарын оқиды. Магистранттар зерттеу деректерін басқару негіздерімен, соның ішінде зерттеу деректерін қорғау және өмірлік циклімен таныстырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зерттеулерге негізделген шешімдерді қабылдау

    Курс барысында магистранттар іс-әрекетті зерттеудің негізгі тұжырымдамаларын және тәуекелдерді басқарудың кейбір тұстарын меңгереді. Олар зерттеу мен шешім қабылдау арасындағы байланыс туралы түсінігін қалыптастырады, бұл сөзсіз және дәлелділіктің сенімді үдерісі ретінде сипатталады. Магистранттар сонымен қатар зерттеуге негізделген контекстік үйлестіру шешім қабылдау үшін ғылыми талқылаудың қажетті қадамы екенін біледі. Олар кезеңдері, функциялары және динамикасы арқылы сипатталған шешім қабылдау құрылымы туралы біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттерді шолу және эмпирикалық мәліметтерді жинау

    Магистранттар талаптарға байланысты әдебиеттер тізімін құрастыру және мәтінде сөз ету кезінде әртүрлі дәйексөз нысандарын қолдану туралы түсініктерін қалыптастырады. Олар ғылыми басылымдардың жеке мұрағатын құру және халықаралық дәйексөз стандарттарын қолдану үшін бағдарламалық жасақтамаларды пайдаланады. Магистранттар әртүрлі әдістерді қолдана отырып, магистрлік диссертация үшін деректерді жинайды. Олар дүние жүзіндегі басқа оқу орнында тағылымдамадан өтуге және теориялық және/немесе практикалық деректерді жинауға және өңдеуге мүмкіндігі бар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Зерттеу, әлеуметтік және білім беру ортасының өзара әрекеттестігі

    Магистранттар адамдар топтарының, жеке тұлғалардың, ұйымдардың өзара әрекеті және олардың бір-біріне ықпалы жағдайында зерттеу мен әлеуметтік және білім беру ортасының өзара әрекеттесу жолдарын зерттейді, талдайды және бағалайды. Магистранттар жалпы әл-ауқат құндылықтарына негізделген өзара әрекеттестіктің жаңа тәсілдерін құруды немесе ескілерін жақсартуды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сапалық зерттеу әдістерін терең зерттеу және мәліметтерді жинау

    Магистранттар бір немесе бірнеше сапалы деректерді жинау әдістері туралы білімдерін тереңдете түседі. Сондай-ақ олар зерттеу құралдарын жан-жақты зерттей отырып, сапалық әдістің ерекшеліктері туралы түсініктерін дамытады. Білім алушылар сапалық зерттеу әдістерінде деректерді талдаудың тетіктері мен ерекшеліктерін және талдаудың сандық әдістерімен қиылысуын егжей-тегжейлі зерттейді және нәтижесінде сапалы әдістерге баса назар аудара отырып, аралас әдісті анықтап, таңдап, сипаттай алады. Тәжірибелік жұмыс барысында магистранттар жобалау, әдісті (әдістерді) енгізу, нәтижелерді сипаттау және деректерді жинақтау және әсіресе, талдауды цифрлық қолдау тәжірибесін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша тарату

    Магистранттар академиялық жазуды әзірлеу, ауызша баяндамаға дайындық ережелері және мақалалар мен ауызша есепте көрнекі ақпаратты ұсынудың халықаралық стандарттарын зерделеу арқылы өз зерттеулерін кәсіби ғылыми ортада таратуға қолайлы нысанда тұжырымдайды. Магистранттар сондай-ақ өз сөздерімен жұмыс жасайды және кәсіби сөздік қорлары мен шешендік дағдыларын дамытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жобаны басқару

    Факультативтік курс кез келген жобаларды, яғни нақты уақыты мен бюджеті бар іс-шараларды басқаруды үйренгісі келетін магистранттарға арналған. Педагогикалық және ғылыми қызметте бұл білім зерттеу жобалары жағдайында қажет. Магистранттар жоба талаптары мен жоспарланған нәтижелерге қол жеткізу үшін жобалық әрекеттерді орындау кезінде құралдар мен әдістер туралы білім мен дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім беру зерттеулерінің этикасы

    Магистранттар білім берудегі және әлеуметтік зерттеулердегі этика құндылығын зерттеумен айналысатындарға зиян тигізбейтін немесе қауіп төндірмейтін зерттеу жүргізудің жетекші қағидасы ретінде таниды. Магистранттар өздерінің зерттеулерін және әріптестерінің зерттеулерін этикалық тұрғыдан бағалауды, ұсыныстар жасауды және зерттеуге қатысушылардың қауіпсіздік шарттарын талдауды үйренеді. Магистранттар педагогикалық зерттеулерді жоспарлау үдерісіне этикалық тұстардың қалай енгізілгенін біледі, өтініш беруші және комиссия мүшесі ретінде этикалық комиссияларға құжаттаманы әзірлей алады, зерттеу деректерінің қауіпсіздігін, жасырындылығын және қол сұғылмауын қамтамасыз ете алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Зерттеудің сандық әдістері және статистикалық талдау

    Магистранттар талдаудың сандық әдістерін зерттейді. Сандық әдістерді қолдану критерийі ретінде дәлелдемелер гипотезаларды негіздеуге және олардың расталуын / теріске шығаруын іздеуге мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар сандық әдістердің параметрлерінің: сенімділік, негізділік, дұрыстықтың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастырады және таңдаудың әртүрлі әдістерін және сандық зерттеу әдістері жағдайында қолданылатын әртүрлі мәліметтер жинау әдістерін меңгереді. Тәжірибелік сабақтарда магистранттар нөлдік және балама гипотезаларды, статистикалық гипотезалар және болжамдарды ұсыну, сондай-ақ оларды тексеру және қорытынды жасау дағдыларын дамытады. Статистикалық бағдарламалардың демо-нұсқасын іс жүзінде қолдану олардағы бағдарды анықтайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Магистранттар зерттеудің құрылымы мен тәртібін жоспарлай алады және зерттеуді, талдауды, нәтижелерді жүйелеуді, сонымен қатар қорытынды жасап, оларды дәлелдей алады. Магистранттар ғылыми есептер, жарияланымдар мен презентацияларды кәсіби түрде дайындап, олармен бөлісіп, сондай-ақ оларды кәсіби қызметінде пайдалана алады
  • Магистранттар тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынаста шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасай алады. Магистранттар алған тілдік дағдылар мен мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын кәсіби қызметінде қолдана алады
  • Магистранттар жеке тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, студенттері мен әріптестерін ынталандыру мақсатында оңтайлы көшбасшылық стилін өз мамандығында қолдана алады. Магистранттар сонымен қатар топтық және тұлғааралық үдерістерді, сондай-ақ педагогикалық іс-әрекет кезінде өзінің мінез-құлқын және басқа адамдардың мінез-құлқын басқара алады.
  • Магистранттар әртүрлі білім беру тәжірибесін жасайды, зерттейді және таратады. Магистранттар зерттеу әдістемесін іс-әрекетте біледі, зерттеу мақсатына, оның мәнмәтініне және басқа да жағдайларға байланысты әр түрлі зерттеу әдістерін (сапалық және сандық) түсінеді және қолдана алады және зерттеу нәтижелеріне байланысты шешім қабылдай алады. Магистранттар талғампаз, ғылыми зерттеулер саласында өз білімдері мен дағдыларын үнемі жетілдіріп отырады
  • Магистранттар зерттеу әрекеті барысында туындайтын мәселелерді шешу үшін қажетті зерттеу әдістерін қолдана алады. Магистранттар заманауи теория мен практиканың мүмкіндіктерін талдай алады. Магистранттар өз мамандығы бойынша зерттеу жұмыстарын ұйымдастырып, ғылыми-педагогикалық іс-әрекеттерді жүргізе алады.
  • Магистранттар оқу үдерісінің мазмұны мен формаларын жобалауда, оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеуде, сондай-ақ оқытудың интерактивті әдістерін таңдауда және қолдануда оқытушы ретінде заманауи әдістемелерді пайдалана алады.
  • Магистранттар өз зерттеулерін тарату және оны өмірге енгізу дағдыларына ие, оның әсерін бағалай алады, өз жұмысы туралы ойлана алады, мәдени зияткерлікке ие (біздің айырмашылықтарымызды түсіну және шынайы құрметтеу) және мәдени нюанстарды анықтау және қабылдау қабілеті жоғары, басқалардың әртүрлілігіне шеберлікпен қабылдайды.
  • Магистранттар проблемалық педагогикалық және кәсіптік жағдаяттарға сыни талдау жүргізіп, жоғары оқу орындарының педагогикасының одан әрі даму бағыттарын анықтай алады. Магистранттар білім беру ұйымдарындағы оқу ортасы мен үдерісінің даму бағыттарын ұйымдастыруға, енгізуге, түзетуге және болжауға қабілетті.
  • Магистранттар зерттеулерді мақсатты аудиторияның әл-ауқатын сақтауға және жақсартуға, жаңа құндылықтарды жасауға, жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын қамтамасыз етуге және үнемі жақсартуға бағытталған тұрақты этика қағидаттарына сәйкес жүргізеді. Магистранттар өздерінің этикалық құқықтарын қорғайды және этикалық қағидаларды қатаң сақтайды, өздерін этикалық деп санайды, зерттеушілердің ережелерін сақтайды.
Top