7M01110 Педагогика және психология в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру жүйесінің қазіргі жағдайында кәсіби психологиялық-педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыратын білім беру ұйымдарында педагогика және психология магистрлерін даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Кәсіби қызметтегі психологиялық-педагогикалық коучинг
Пәнді оқытудың мақсаты: кәсіби жаттықтырушының негізгі теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында магистранттар коучинг-тренингтерді ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктерін; мақсаттарды қою және іске асыру, тайм-менеджмент техникасын пайдалану; білім беру процесінде коуч-технологияларды қолдану ерекшеліктерін зерделейді. Пән ауызша түрде емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты: басқару психологиясы саласында теориялық және қолданбалы білім жүйесін қалыптастыру; кәсіби міндеттерді шешу үшін басқару психологиясы бойынша теориялық және қолданбалы білімді, іскерлікті, дағдыларды қолдану. Пәнді оқу барысында магистранттар басқару психологиясының әдістерін, адам ресурстарын басқару ерекшеліктерін, ұйымдағы мансап пен көшбасшылықты дамытуды меңгереді. Пән тестілеу түрінде емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Жанжалтану
Пәнді оқудың мақсаты – әртүрлі көзқарастарды қорғайтын тараптар арасындағы оқу үдерісіндегі келіспеушіліктерді конструктивті шешу және дауларды шешу бойынша қызметке магистранттарды дайындау. Магистранттар конфликтологияның теориялық негіздерін, жанжалдың жіктелуін, сатыларын, Жанжалдарды басқару әдістерін, жанжал жағдайына әсер етудің жалпы алгоритмін зерттейді. Пән ситуациялық есептерді шешу түрінде емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Тілді меңгеру деңгейі: В2-С1, жеткілікті және ілгері. Шет тіліндегі кәсіби терминология. Кәсіби ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу. Іскерлік шет тілі. Ғылыми-зерттеу жұмысын шет тілінде жүргізу негіздері. Ғылыми-әдістемелік және педагогикалық терминология
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Стресс психологиясы
Пәнді оқудың мақсаты: даму теориясы мен психологиялық күйзелісті жеңу әдістерін оқу. Пәнді оқу барысында магистранттар психологиялық күйзеліс ілімінің негізгі қағидаларын (түсінігі, тарихы, теориялары мен үлгілері, күйзелісті зерттеу әдістемесі, оның даму ерекшеліктері), күйзеліс пен бейімделу арасындағы байланыс сипатын меңгереді. Стресті жеңуді зерттеудің концептуалды тәсілі, жеңу процестерінің психологиялық мазмұны, модельдері, ресурстары, стратегиясы мен стильдері, тұлғалық детерминация. Стресті жеңу жолдарын, әдістерін және құралдарын талдау – оның жеке және ұжымдық әлеуметтік алдын алу және түзету (психикалық өзін-өзі реттеу, кеңес беру, психотерапия). Пән ситуациялық есептерді шешу түрінде емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Менеджмент
Нарықтық жағдайларда ұйымдардың тиімді өмір сүруін (жұмыс істеуін) қамтамасыз етуге бағытталған ғылыми-практикалық бағыт. Менеджменттің анықтамасы және оның пайда болу тарихы, менеджменттің негізгі құрамдас бөліктері, менеджмент объектісі мен субъектісі, менеджментті басқарудың негізгі мектептері, менеджмент модельдері, мақсаты, міндеттері мен ғылыми тәсілдері, менеджменттің негізгі сипатты белгілері, менеджменттің принциптері мен функциялары, менеджмент түрлері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Жоғары мектеп психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты: ЖОО оқытушысының кәсіби қызметі және оның кәсіби өзін-өзі дамытуы туралы білім мен құзыреттілік жүйесін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында магистранттар білім берудің әдіснамалық негіздерін, жүйе ретіндегі психологиялық ғылым негіздерін, білім беру процесінің психологиялық негіздерін, оқытудың заманауи технологияларын және жаңа білім беру технологияларын жобалауды үйренеді. Пән ауызша түрде емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогика мен психологиядағы заманауи тәсілдер
Пәнді оқытудың мақсаты - магистранттарда педагогика және психология саласындағы заманауи теориялық және практикалық тәсілдер туралы кешенді түсінік қалыптастыру, сондай-ақ алған білімдерін білім беру және зерттеу қызметінде қолдану дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында магистранттар Заманауи педагогикалық және психологиялық практикада қолданылатын негізгі тұжырымдамалармен және әдістермен танысады, сондай-ақ тұлғаға бағытталған, құзыреттілік, когнитивтік және белсенділік тәсілдерінің принциптерін зерделейді. Пән ауызша түрде емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауатылығы
Пәнді оқудың мақсаты: магистранттарды ғылыми-зерттеу қызметінің теориясы мен әдістемесіне, сонымен қатар кәсіби салада өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізуге дайындау. Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми-зерттеу қызметінің теориялық және әдістемелік негіздерін, ғылыми-зерттеу жұмысының түрлерін, оларды көрсету нысандарын, жеке ғылыми зерттеулерді жүргізу технологиясын, ғылыми зерттеу нәтижелерін ұсыну және академиялық жазуды меңгереді. Пән жобаны қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім сапасын бағалау және мониторингі
Пәнді оқу мақсаты: қажетті дағдыларды қалыптастыру оқу процесін объективті бағалау, сенімді ақпарат алу, білім беру саласында ұтымды басқару шешімдерін қабылдау үшін қажет. Пәнді оқу барысында магистранттар оқу үдерісінің сапасын бақылау тұжырымдамаларын меңгереді; білім сапасының мониторингінің түрлері; мониторинг бағдарламаларын жасау ерекшеліктері және мониторинг жүргізу кезінде ақпаратты жинау мен өңдеудің заманауи әдістері. Пән ауызша емтиханмен аяқталады. Пән ауызша түрде емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте оқыту әдістемесі
Пәнді оқудың мақсаты – мұғалімдердің кәсіби-педагогикалық ойлауын дамыту, педагогикалық іс-әрекетке де, жалпы кәсіби құзыреттілік пен педагогикалық мәдениетті арттыруға да қажетті ғылыми-педагогикалық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Педагогика – тәрбие мен оқыту туралы ғылым. Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогика ғылымының әдістемесі. Жоғары мектеп мұғалімінің кәсіби-коммуникативтік құзыреттілігі. Педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі дидактика. Жоғары оқу орнындағы білім берудің мәні, құрылымы және қозғаушы күштері. Жоғары оқу орнындағы оқу процесінің кезеңдері мен логикасы. Оқытудың түрлері мен жүйелері. Шетелдік оқу концепциялары. Пән емтиханмен аяқталады (жоба жазу).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Педагогика және психология саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады
- Білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып инновациялық технологияларды қолданады
- Әртүрлі өндірістік жағдайларда кәсіби білімді, педагог-психологтың қызметінде психологиялық білімді қолданудың практикалық дағдыларын қолданады
- Ғылыми зерттеу, педагогикалық және тәрбие жұмыстарын жүргізуде әдіснамалық және әдістемелік білімді қолданады; ғылыми мақалалар, тезистер, конференцияларда, дөңгелек үстелдерде, пікірталастарда сөз сөйлей алады
- Әлеуметтік және психологиялық-педагогикалық мәселелер бойынша пайымдаулар жасау үшін маңызды деректерді жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады
- Әртүрлі мәдениеттегі адамдармен, әлеуметтік жағдаймен, физикалық мүмкіндіктермен, жастық көзқараспен, инклюзивті ортада жұмыс істеу дағдыларымен ынтымақтастық мәселелерін шешеді
- Педагогикалық міндеттерді шешу үшін озық инновациялық технологияларды кәсіби деңгейде қолданады, оқу процесінде пайдалану үшін инновациялық жобаларды әзірлей алады
- Педагогика, психология және сабақтас ғылымдар саласындағы ғылыми мазмұнды сыни тұрғыдан бағалайды, оларды трансформациялау бойынша идеяларды алға тартады, оларды іске асыру бойынша ұжымдық жұмысты ұйымдастырады