7M01110 Педагогика және психология в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру, ғылыми-зерттеу мекемелері мен ұйымдарында ғылыми, психологиялық-педагогикалық, кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін базалық білімі, инновациялық көзқарасы, зерттеу дағдылары бар жаңа формациядағы бәсекеге қабілетті магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Мақсаты: ғылыми зерттеу әдістемесі туралы білімдерін қалыптастыру, магистранттардың тәжірибелік-эксперименттік жұмыстарды жүргізу әдістерін меңгеру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: ЖОО оқытушысының әдістемелік мәдениетінің негізі ретінде педагогика ғылымы әдістемесінің заманауи мәселелерін, ғылыми зерттеудің әдістемелік тәсілдері мен принциптерін, ғылыми зерттеудің логикасы мен процедураларын зерттейді. Ғылыми аппаратты және психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерінің кешенін, диссертацияны қорғауға дайындау әдістемесін білдіреді. Құзыреттіліктер: жеке тұлға мен топты зерттеу әдістемесі мен әдістеріне негізделген ғылыми зерттеулерді жүргізе алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы
Мақсаты – қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер.Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтың әдіснамалық мәдениеті
Мақсаты – кәсіби білім беру жағдайында кәсіби дайындықтың жоғары көрсеткіші ретінде мұғалімнің әдіснамалық мәдениетін қалыптастыру. Мазмұны: Мұғалімнің әдіснамалық мәдениеті туралы түсінік. Мәдени концепциядағы тәрбие мазмұны. Мұғалімнің әдіснамалық мәдениетінің мәні мен құрылымы. мұғалімнің әдіснамалық мәдениетінің деңгейлері мен кезеңдері. Мәдениеттанулық көзқарас жағдайында оқыту мен тәрбиелеудің мақсаттары Болашақ маманның әдістемелік мәдениетін қалыптастыру мәселелері, мұғалімнің әдістемелік мәдениетін қалыптастыру шарттары
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық акмеология
Мақсаты – Педагогикалық шеберлікті қалыптастыру. Мазмұны: Педагогикалық акмеология мұғалімнің кәсіби біліктілігін үздіксіз жетілдіру ғылымы ретінде Кәсіби рефлексияның психологиялық-акмеологиялық негіздері, педагогикалық шеберлігі, мұғалімнің этикалық және мәдени білімі, педагогикалық қарым-қатынастағы толеранттылық, педагогикалық акмеологияны анықтау мәселесі. Мұғалім шеберлігінің жоғары деңгейін дамытудың үлгілері мен жолдары. Педагогикалық қызмет деңгейлері және кәсіби шеберлікке жету траекториялары. Кәсіби және жеке өзін-өзі жетілдіру үшін өзін-өзі басқару және өзін-өзі тиімді ұйымдастыру дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Шет тілі (кәсіби)
Мақсаты: білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін көтеру және коммуникативтік құзыреттіліктің қажетті және жеткілікті деңгейін меңгеру. Мазмұны: С1, С2 (тіл мамандықтары) деңгейінде шет тілін меңгеру, монологтық және диалогтік формадағы LSP қарым-қатынасы (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ауызша, жазбаша түрдегі ғылыми стиль грамматикасын зерттеу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды тыңдау. Жазу, ғылыми мақалалар, баяндамалар, жобалар жасау және т.б. Сөздіктермен, анықтамалықтармен жұмыс. Екіжақты аударма дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық еңбекті ғылыми ұйымдастыру
Мақсаты – мұғалімдердің педагогикалық жұмысын ғылыми ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Педагогикалық жұмысты ғылыми ұйымдастыру оқу-тәрбие жұмысында максималды нәтижеге жетудің дәлелді шаралар кешені ретінде, Мұғалімнің педагогикалық жұмысын ғылыми ұйымдастырудың мақсаты мен міндеттері. Еңбекті ғылыми ұйымдастырудың бағыттары, кезеңдері. Мұғалімнің педагогикалық еңбегін ғылыми ұйымдастырудың табыстылығының шарттары. ЖОО оқытушысының педагогикалық жұмысын ғылыми ұйымдастыру үлгілері мен принциптері. Кәсіби-педагогикалық қызметте тұлғаның тиімділігін арттыру дағдылары. Педагогикалық еңбекті ғылыми ұйымдастырудың жетістігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Білім берудің тұлғалық-бағдарланған парадигмасы
Мақсат. Қазіргі университеттерде білім берудің тұлғалық-бағдарлы парадигмасын жүзеге асырудағы проблемалар мен тәжірибені қарастыру. Мазмұны. ЖОЖ курсының мақсаты, тақырыбы, міндеттері.(Жеке тұлғаға бағытталған парадигма) ТБП оқыту тұжырымдамалары. Әртүрлі білім беру жүйелеріндегі студентке бағытталған тәсілдер. білім беру парадигмалары. Оқушыға бағытталған оқытудың ерекшеліктері. Студентке бағытталған оқытудың шетелдік тәжірибесі. Ересектерге бағытталған оқыту жағдайындағы педагогикалық жобалаудың ерекшеліктері. Тұлғаға бағытталған білім беру жүйесінде педагогикалық технологиялардың дамуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Басқару психологиясы
Мақсаты: магистранттарды басқару қызметінің психологиялық заңдылықтарымен таныстыру. Мазмұны: психологиялық жағдайлармен, басқару қызметінің ерекшеліктерімен таныстырады. Басқарудың ішкі жүйесінің күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар үшін іс-шаралар бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеттері. Құзыреттіліктер: ұжымды зерттеудің диагностикалық әдістерін, басқаруды, ұжымдағы қақтығыстарды шешуді, стрессті, менеджерлерді оқытуды, менеджмент бойынша кеңес беруді меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Мақсаты: ғылым тарихы мен философиясы бойынша білім, білік, дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы, мәдениет пен өркениеттегі жаңа еуропалық ғылым, ғылымның пайда болуы, тарихи динамика, ғылыми білімнің құрылымы, нақты ғылымдардың философиялық мәселелері. 21 ғасырдағы коммуникациялық технологиялар және олардың қазіргі жаһандық өркениеттегі рөлі, қазіргі өзекті әдістемелік философиялық мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық білім берудегі құзыреттілік тәсіл
Мақсаты – білім, білік, дағды жүйесін дамыта отырып, білім алушылардың құзіреттілігін қалыптастыру. Мазмұны.Білім берудегі құзіреттілік көзқарас.Құзыреттілік әдістің негіздері.Пәнаралық көзқарас. Жеке тұлғаның шығармашылық бастамасын дамыту.Үздіксіз білім беру және кәсіби ұтқырлық, Оқытудың кәсіптік (яғни қолданбалы) бағыттылығы, Жекешелендіру Негізгі білім беру құзыреттіліктері. Білім беруде құзіреттілікке негізделген тәсілді дамыту
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
Мақсаты: кәсіптік пәндерді оқыту үдерісінде қазіргі заманғы инновациялық технологиялардың кең ауқымын, бағыттарын талдауға қабілетті, білім мен шығармашылыққа, оқыту мен өз бетінше білім алуға құзырлы, ынталы мамандарды дайындау. Мазмұны: психологиялық білімді меңгеру ерекшеліктерін, оқытудың тиімді құралдары мен әдістерін, оқу материалын құрылымдау және оның мазмұнын игеруді ұйымдастыру жолдарын зерттеу. Құзыреттіліктер: оқытудың теориялық және практикалық негіздерін біледі, оқу сабақтарының әртүрлі формаларын әзірлей және өткізе алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық жобаларды даярлау теориясы мен технологиясы
Мақсаты. педагогикалық жобаларды даярлау теориясы мен технологиясы негіздерін қалыптастыру. Мазмұны.Педагогикалық жобалаудың теориялық негіздері. Жобалау қызметінің пайда болуы мен дамуы және оның педагогикада қолданылуы.Педагогикалық жобалаудың негізгі түсініктері. Білім берудегі жобалық әрекеттердің құндылығы. Жобалау, құрылым, модель ұғымдарының өзара байланысы. Дизайнның мәдени-инновациялық сипаты. Білім беру нәтижелерін қалыптастырудағы дизайнның рөлі. Педагогикалық жобалаудың заңдылықтары мен принциптері. Педагогикалық жобалаудың құрылымы, орындалуы, логикасы, нәтижелерін бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазақстандағы педагогика дамуының заманауи проблемалары мен бағыттары
Мақсаты – Қазақстандағы педагогика ғылымын дамытудың стратегиялық бағыттарына тұтас көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстандағы педагогика ғылымы дамуының қазіргі мәселелері, отандық ғалым-педагогтардың ғылыми-педагогикалық мектептері, олардың соңғы ғылыми әзірлемелері. Қоғамдық сананы жаңғырту, Білім және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын қабылдау, педагог мәртебесін арттыру тұрғысынан Қазақстандағы педагогика ғылымын дамытудың стратегиялық бағыттарына тұтас көзқарас, қоғамдағы және білімдегі цифрландыру процестері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тәрбие технологияларын жобалау
Мақсат. ЖОО-да оқу үрдісін жобалау дағдыларын қалыптастыру Мазмұны. Білім берудің дәстүрлі және инновациялық теориялары. Жоғары оқу орындарының оқу үрдісінің ерекшеліктері, заңдылықтары, принциптері. Университеттің тәрбие жұмысының негізгі бағыттары. Тәрбие жұмысы, білім беру технологиялары (материалистік, прагматикалық, гуманистік, антропософиялық технологиялар, мінез-құлық әрекеті, интериоризация, нейролингвистикалық бағдарламалау; жеке, топтық, ұжымдық, бұқаралық), әлеуметтік білім беру технологиялары.Білім беру технологияларын жобалаудағы инновациялық тәсілдер. Білім беру технологияларындағы мақсат қою
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазақстанда педагогикалық ғылымның даму тарихы
Мақсаты – Қазақстандағы педагогикалық ғылым мен білімнің даму процесін зерттеу. Мазмұны: Қазақстандағы педагогикалық ойдың дамуы көне дәуірден отандық педагогика ғылымының қалыптасу кезеңіне дейін (ХХ ғасырдың 20-30 жылдары), 1950-1990 жылдардағы Қазақстандағы педагогика теориясы дамуының негізгі мәселелері. Егеменді Қазақстанның педагогика ғылымы және оның көрнекті өкілдері, экономикалық және рухани жаңғыру кезеңіндегі Қазақстан педагогика ғылымының мәселелері мен даму болашағы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім беру процесін психологиялық сүйемелдеу
Мақсаты – оқу үдерісіне қатысушыларға психологиялық және әдістемелік қолдау көрсету. Мазмұны: ЖОО-дағы оқу процесін психологиялық қамтамасыз етудің функциялары мен сипаты. Университеттің білім беру ортасын психологиялық қамтамасыз етудің технологиялары мен құралдары, жоғары оқу орнындағы оқу процесін психологиялық қамтамасыз етуге қатысатын құрылымдардың қызметін жоспарлау және ұйымдастыру әдістері. Оқу процесін психологиялық қамтамасыз ету, білім беру ұйымындағы психологиялық қызметті ұйымдастыру және басқару дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім сапасының менеджменті
Мақсаты – білім беру саласында стратегиялық ойлау қабілеті бар, заманауи технологиялар мен басқару құралдарын меңгерген жаңа буын менеджерлерін даярлау. Мазмұны. Жоғары оқу орнындағы сапаны басқарудың теориялық және қолданбалы аспектілері, оның құрамдас бөліктері. Жоғары оқу орнындағы білім беру қызметінің сапасын басқарудың бағыттары мен негізгі буындары. Заманауи университеттегі білім сапасын басқарудың нормативтік, әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық механизмдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсіл
Мақсаты: магистранттар арасында психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдер туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: заманауи білім беру жағдайында қазіргі психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік көзқарасын жүзеге асырудың негізгі бағыттарын қарастырады. Ол адам мен қоғамның оқиғаларының дамуы мен мәдени-психологиялық ерекшеліктерін ашады, мәдениеттің, философияның, психологияның, педагогика мен тарихтың байланысын қоғамды цифрландыру және жаһандық ақпараттық желілерді құру жағдайында қарастырады. Құзіреттіліктер: психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдер тұрғысынан ғылыми зерттеулерді талдайды және түсіндіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО оқытушысының Педагогикалық шеберлік негіздері
Мақсаты – педагогикалық шеберлікті қалыптастыру. Мазмұны. Педагогикалық шеберлік кәсіби іс-әрекетті өзін-өзі ұйымдастырудың жоғары деңгейін қамтамасыз ететін тұлғалық сапалар кешені ретінде. Мұғалімнің шеберлігі, олардың педагогикалық іс-әрекетінің жеке стилін анықтау. ЖОО оқытушысының педагогикалық шеберлігі педагогикалық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде, оның мәні мен құрылымдық компоненттері. Оқу-тәрбие процесін басқарудағы мұғалімнің педагогикалық шеберлігі мазмұнының ерекшеліктері. ЖОО оқытушысының педагогикалық шеберлігін қалыптастырудың принциптері мен әдістері
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық педагогикасы мен психологиясы
Мақсаты – кәсіби қызметте көшбасшылықты жүзеге асыруға дайындығымен байланысты жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: көшбасшылық теориялары, көшбасшылық сапаларды қалыптастыру мәселелері, мұғалімнің негізгі көшбасшылық қасиеттері, көшбасшылық ұғымдары, көшбасшылық құрылымдары мен шарттары. Көшбасшылықтың негізгі функциялары, көшбасшылықтың мәні және оның құрамдас бөліктері, көшбасшылық стильдері, адамдар тобының көшбасшыны қабылдауы және т.б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мамандардың әлеуметтік табыстылығының негіздері
Мақсат – тұлғалық және кәсіби дамуда өзін көрсете алатын маман даярлау. Мазмұны: мұғалімнің табысы мен тиімділігі туралы түсініктер, мамандардың әлеуметтік жетістігін қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді, әдістемелерді таңдау. Өзін тұлғалық және кәсіби тұрғыдан көрсете алатын мұғалімді дайындау үдерісінің оңтайлы әдістері. Маманның әлеуметтік жетістігінің критерийі. Әлеуметтік табыс дамуының құрылымдық-мазмұндық үлгілері және маманның әлеуметтік жетістігін дамытудың әдіснамалық жүйесі
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖОО-дағы оқытудың заманауи теориясы мен технологиялары
Мақсаты – ЖОО заманауи әдістер мен технологияларды қолдануда білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны. Білім беруді дамытудың заманауи тенденциялары. ЖОО білім берудің қазіргі теориялары мен концепциялары. Заманауи оқыту технологиялары және олардың университеттің оқу процесіндегі рөлі.Отандық және әлемдік жоғары кәсіптік-педагогикалық білім беру тәжірибесіндегі инновациялық білім беру технологиялары. Қазіргі білім беруді классификациялау тәсілдері
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Іскерлік қарым-қатынас педагогикасы
Мақсаты - Іскерлік этикетке сәйкес әртүрлі қарым-қатынас түрлерін дайындау дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру. Мазмұны. Қарым-қатынас әлеуметтік-психологиялық мәселе ретінде. Іскерлік қарым-қатынас түрлері- сөйлеу мәдениетінің негізі ретінде. Сөйлеу мәдениетінің негіздері. Сөйлеу технологиясының негіздері. Көпшілікке сөйлеу. Іскерлік қарым-қатынастағы қақтығыстар. Іскерлік қарым-қатынас этикасы мен этикасы. Іскерлік қарым-қатынас формалары. Білім беруді басқару және жоспарлау дағдылары. Топты басқару дағдылары. Іскерлік қарым-қатынастың психологиялық негіздері, адамдардың психологиялық типтері және олардың кәсіби-педагогикалық іс-әрекеттегі және қарым-қатынастағы көріністері..
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Инновациялық білім берудің әдіснамалық негіздері
Мақсат. ЖОО инновациялық педагогикалық технологияларды айқындау. Мазмұны.ЖОО инновациялық педагогикалық технологиялар түсінігі, мәні, мазмұны және құрылымы. ЖОО инновациялық педагогикалық технологиялар. Қазіргі педагогикалық технологиялар: ақпараттық-коммуникациялық технология, сыни тұрғыдан ойлау технологиясы. Жоба технологиясы Проблемалық оқыту технологиясы. Ойын технологиялары. Кейс – технология Проблемалық оқыту технологиясы. Көп деңгейлі оқыту. Оқытудың зерттеу әдісі Дәріс-семинар жүйесінің технологиясы. Оқытуда ойын әдістерін қолдану технологиясы Ынтымақтастықта оқыту технологиясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары оқу орнындағы педагогикалық инновациялар
Мақсаты – инновациялық білім беру үдерістері саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Білім берудегі инновациялық процестер: инновациялық процесс, инновациялық белсенділік, инновациялық тәжірибе, инновация, инновация, инновация. Педагогикалық инновацияларды енгізу әдістемесі, білім берудегі инновацияларға заманауи әдістемелік тәсілдер. Білім беру және тәрбиелеу саласындағы инновацияларды енгізу әдістері, білім беруді ұйымдастырудағы инновациялық процестерді ұйымдастыру мәселелері және олардың тиімділік критерийлері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді сонымен бірге ғылымның қазіргі даму кезеңінде туындайтын пәнаралық сипаттағы проблемаларды талдау, ғылым философиясының ережелері мен категорияларына сүйене отырып, әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау.
- Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби іс-әрекетте, ғылыми мақалалар жазуда шет тілін білетіндігін көрету.
- Ұжымдағы персоналдың дамуын және оны тиімді пайдалануды бағалау, бұқаралық мінез-құлықты басқарудың өзіндік әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру.
- Білім беру саласындағы психологиялық-педагогикалық зерттеулердің дамуын қамтамасыз ететін жаңа үлгілердің, жүйелердің нәтижелерін бағалау.
- Оқу процесінің тиімді нәтижесін жүзеге асыруды қамтамасыз ететін заманауи оқу және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби мәселелерді сауатты шешу.
- Күрделі зерттеу мәселелерін шешуде, бар әдістер мен әдістерді түрлендіруде, жаңа білімді синтездеуде психологиялық-педагогикалық зерттеудің заманауи әдістерін қолдану.
- Пәнаралық байланысты білім салаларындағы мәселелерді талдау.
- Зерттеу нәтижелерін мамандармен және кең аудиториямен талқылай отырып, эксперименттік зерттеулерді өз бетінше жүргізу
- Алынған зерттеу нәтижелерін заманауи модельдеу әдістері мен жасанды интеллект технологияларын қолдану арқылы түсіндіру және қолдану.
- Білім беру жүйесінің өзекті мәселелерін шешу және оқу процесінде мәдени, тарихи және белсенділік тәсілдерін қолдану
- Кәсіби қызметте стандартты емес жағдайларда жедел басқарушылық және техникалық шешімдерді қабылдау кезінде шығармашылық көзқарас пен логикалық ойлауды көрсету.