6B01404 Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындық в Мирас
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дене шынықтыру, бастапқы әскери дайындық саласында практикалық дағдылары мен теориялық білімі бар, өзгермелі әлеуметтік шындық жағдайында дене тәрбиесі және бастапқы әскери дайындық саласында оқытудың инновациялық технологияларын енгізу арқылы ғылыми-педагогикалық міндеттерді тиімді шешуге және іске асыруға қабілетті, бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Мирас» университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Құқық негіздері
Оқытылатын мәселелер: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; құқықтық мінез-құлық және құқық бұзушылық; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік- құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқық саласында полемика жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Оқытылатын мәселелер: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерінің білімін пайдалану; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шешендік өнер
Оқытылатын мәселелер: шешендік өнердің негізгі категориялық аппараты; шешендік өнердің тарихы; тиімді сөйлеу коммуникацияларының стратегиялары мен тактикасы; тиімді көпшілік хабарламаны құру алгоритмі; пікірталас және полемика. Қалыптастырылатын құзыреттер: өз ойларын түсінікті жеткізе білу, қарым-қатынас және сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну; дауысты және сөйлеудің мәнерлілігін меңгеру; тыңдаушылардың назарын басқару; күтпеген сұрақтарға жауап бере білу, қарсыластарды тиімді сендіру және тыңдаушыларға әсер ету; әріптестің сөйлеу мінез-құлқын талдау әдістері мен әдістерін, өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Оқытылатын мәселелер: академиялық жазу түсінігі, академиялық жазу жанрлары (аннотация, эссе, рецензия, реферат, ғылыми мақала және т.б.), академиялық мәтіндерді құрастыру мен ресімдеудің негізгі принциптері және оларды таныстыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: әр түрлі жанрдағы жазбаша академиялық мәтіндерді жасау; қабылданған нормаларға, талаптарға, стандарттарға сәйкес жазбаша мәтінді ресімдеу; баспа басылымдары мен электрондық ресурстардың библиографиялық сипаттамасын жасау білігі мен дағдысы; ғылыми көздермен талдау жұмысы дағдылары; академиялық мәтіндерді редакциялау; жазбаша жұмыстарды сыни бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Оқытылатын мәселелер: инновация, инновациялық қызмет, инновациялық жоба ұғымдарының мәні; инновациялардың жіктелуі; инновациялық қызметті анықтайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері; ғылыми зерттеулердің әдістері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми зерттеулердің әдістері мен нысандарын айқындау; инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру жөніндегі жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Оқытылатын мәселелер: Қаржылық сауаттылықтың түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Ақша, есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кірістер, шығыстар, бюджет. Салық және жеке тұлғаларға салық салу. Сақтандыру. Қаржы нарықтары және инвестициялау негіздері. Жеке кәсіпкерлік және стартап. Жеке тұлғалардың банкроттығы. жеке қаржылық қауіпсіздік. Қалыптастырылатын құзыреттер: жеке және отбасылық қаржы саласындағы міндеттерді шешу үшін алған білімдері мен дағдыларын қолдануда бастамашылық жасай алу, қаржылық тәуекелдер мен банкроттықты ескере отырып, жеке қаржыны жоспарлау мен басқаруды өз бетінше жүзеге асыра білу, әртүрлі қаржылық проблемаларға өз көзқарасын қалыптастыру және олардың салдарын талдай алу, сондай-ақ оларды шешу үшін тиісті мемлекеттік органдарға/қорларға жүгіне білу, қаржылық ақпаратты түсіндіре білу, инвестициялық портфельді қалыптастыру кезінде туындайтын тәуекелдерді бағалау және азайту, қаржы пирамидасының белгілерін анықтай білу және инвестициялау үшін қажетті құралдарды таңдай алу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас психологиясы және қақтығыстарды басқару
Оқытылатын мәселелер: қарым-қатынастың мәні; қарым- қатынастың коммуникативті, интерактивті, перцептивті жақтары; қарым-қатынас функциялары; қарым-қатынас құрылымы; қарым-қатынас түрлері; қарым-қатынас модельдері; ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдары; қарым- қатынас деңгейлері; жанжалдардың әлеуметтік табиғаты; жанжалдардың себептері; жанжалдардың түрлері; жанжалдардың динамикасы мен тетіктері; ұйымдастырушылық жүйеде қақтығыстарды басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте тиімді қарым- қатынас әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық қарым- қатынас процесінде Өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру; жанжалдардың себептерін анықтау; жанжалдар процесін және жанжалдағы өзінің мінез- құлқын басқару; жанжалды жағдайларды талдау; басқару саласындағы жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу үшін Жанжалдарды басқару саласындағы білімді практикада қолдану; келіссөздерді ұйымдастыру және практикалық қызметте келіссөздер процесінің әртүрлі технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті қоғам және тұрақты даму
Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім беру тұжырымдамасы мен принциптері, халықаралық және ұлттық құжаттар, білім беру мен тұрақты даму арасындағы байланыс,толеранттылық пен инклюзивті мәдениетті қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру процесін дараландыру және білім алушылардың әртүрлі санаттары үшін инклюзивті жағдайлар жасау қабілеті, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен (ЕББ) жұмыс істеу үшін инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану қабілеті,инклюзивті білім беру қағидаттарын және оның қоғамның тұрақты дамуындағы рөлін білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инноватика және инновациялық қызмет негіздері
Оқытылатын мәселелер: көшбасшылық, команда, команда құру ұғымдарының мәні; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері, команданы қалыптастыру технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын талдау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Оқытылатын мәселелер: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік және құқықтық құбылыс ретіндегі мәні; қоғамдық өмірде сыбайлас жемқорлықтың көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама; құқық бұзушылықтардың алдын алу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік- құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық және команда құру негіздері
Оқытылатын мәселелер: ежелгі әлемдегі дене шынықтыру; ежелгі Грециядағы дене шынықтырудың дамуы; орта ғасырлардағы дене шынықтыру; қазіргі уақыттағы дене шынықтыру; қазіргі Олимпиада ойындарының тарихы. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене шынықтыру мен спортты қалыптастыру және дамыту саласындағы білімді, іскерлікті, дағдыларды және құзыреттілікті көрсету; дене тәрбиесі мен спорттың отандық және шетелдік жүйелерінің тарихын зерделеу; әлемдегі дене шынықтыру мен спорттың қазіргі жай-күйін бағалау; дене шынықтыру және спорт саласындағы әртүрлі заманауи түсініктерді, санаттарды, жүйелерді меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум
Оқытылатын мәселелер: сын тұрғысынан және креативті ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оларды қалыптастыру әдістері; сын тұрғысынан ойлау модельдері; ынталандыру әдістері, шығармашылық ойлаудың функциялары, түрлері; шешім қабылдау теориясының қазіргі жай-күйі; шешім қабылдау процесін ұғымдық қамтамасыз ету; шешім қабылдау үшін қажетті сын тұрғысынан және креативті ойлаудың құралдары; шешімдер қабылдаудың түрлері, стратегиялары мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ойлаудың сыни және креативті тәсілдерін зияткерлік қызметтің өзге түрлерінен ажырата білу; креативті ойлаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада пайдалану; түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде жағдайды сыни талдауды жүзеге асыру; түрлі проблемалар бойынша өз ұстанымын тұжырымдау және дәлелді түрде қорғау, сондай-ақ оппонент ұстанымын дұрыс теріске шығару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт тарихы
Оқытылатын мәселелер: ежелгі әлемдегі дене шынықтыру; ежелгі Грециядағы дене шынықтырудың дамуы; орта ғасырлардағы дене шынықтыру; қазіргі уақыттағы дене шынықтыру; қазіргі Олимпиада ойындарының тарихы. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене шынықтыру мен спортты қалыптастыру және дамыту саласындағы білімді, іскерлікті, дағдыларды және құзыреттілікті көрсету; дене тәрбиесі мен спорттың отандық және шетелдік жүйелерінің тарихын зерделеу; әлемдегі дене шынықтыру мен спорттың қазіргі жай-күйін бағалау; дене шынықтыру және спорт саласындағы әртүрлі қазіргі заманғы түсініктерді, санаттарды, жүйелерді меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан Республикасы Қарулы күштерінің тарихы
Оқытылатын мәселелер: қазақ хандықтарын қалыптастыру және олардың қазақ мемлекетінің үлесін нығайту, қазақ-жоңғар жауынгерінің тарихы, қазақ-жоңғар соғысында батырлардың басшылық еткен тарихы, екінші дүниежүзілік соғыста қазақстандық құрамадан өткен Жеңіс жолы, Кеңес мұрасы, Қазақ КСР аумағындағы әскери құрылымдар, Қазақстан Республикасы Қарулы күштерінің қалыптасу кезеңдері, ҚР ҚК құрамы, ӘК жасақтау, әскери-өнеркәсіптік кешен, ҚР ҚК басшылығы, өңірлік қолбасшылықтар, әскери саладағы мемлекетаралық ынтымақтастық, ядросыз күй, екі жақты байланыстар. Қалыптастырылатын құзыреттер: Қазақ хандығы әскери өнерінің тарихын білу, Қазақ хандығы әскери өнерінің тарихын жауынгерлік іс-қимылдарды жүргізудің қазіргі заманғы тәсілдерімен ұштастыра білу, әскери өнердің білімі мен дағдыларын дамыта білу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі жасанды интеллект
Оқытылатын мәселелер: жасанды интеллекттің (ЖИ) рөлі мен мүмкіндіктері; Машиналық оқыту технологиялары және оларды кәсіби қызметте қолдану; чат-боттар мен виртуалды көмекшілерді пайдалану; ЖИ қолданудың этикалық және құқықтық аспектілері; үлкен деректерді талдау және адаптивті технологиялар; кәсіби қызметтегі ЖИ даму перспективалары. Қалыптастырылатын құзыреттер: жасанды интеллект технологияларын кәсіби қызметте пайдалану дағдылары; зияткерлік жүйелерді қолдану қабілеті; деректерді талдау қабілеті; ЖИ мүмкіндіктері мен шектеулерін сыни тұрғыдан түсіну; автоматтандыру құралдарын игеру; ЖИ пайдаланатын чат-боттармен, виртуалды көмекшілермен және платформалармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; кәсіби қызметте ЖИ қолданудың құқықтық және этикалық нормаларын білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар
Оқытылатын мәселелер: ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардың құрамы, функциялары, оларды педагогтің кәсіби қызметінде пайдалану мүмкіндіктері; қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістері; Ақпараттық жүйелер, ақпараттық технологиялар ұғымдары; теориялық негіздер, деректер базасының түрлері мен құрылымы; ақпаратпен жұмыс істеудің желілік технологияларының мүмкіндіктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Педагогтің кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; компьютерлік және телекоммуникациялық құралдарды қолдану; ақпараттық анықтамалық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары; кәсіби қызметте қолданбалы бағдарламаларды пайдалану; жергілікті және жаһандық ақпараттық желілердің ресурстарын пайдалану білігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Педагогика
Оқытылатын мәселелер: педагогика ғылым ретінде: педагогиканың объектісі, пәні, міндеттері мен функциялары; педагогиканың категориялық аппараты; оқытудың дидактикалық тұжырымдамалары мен принциптері; білім беру педагогикалық процесс ретінде; оқытудың формалары мен құралдары; тәрбиенің мәні, түрлері және оның білім беру процесінің тұтас құрылымындағы орны; тәрбиенің теориялық және әдістемелік негіздері; отбасы педагогикалық өзара іс-қимыл субъектісі және тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудың әлеуметтік-мәдени ортасы ретінде. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерін білу; оқыту және тәрбиелеу бағдарламаларын талдау және әзірлеу тәсілдерін меңгеру; дидактиканың жалпы қағидаттарын және оларды оқытудың пәндік әдістемелерінде іске асыру тәсілдерін білу; педагогикалық процестің мақсатын, қағидаттарын, мазмұнын, әдістерін, құралдарын, нысандарын айқындау, ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдістерін қолдану, білім беру процесінің сапасын бағалау дағдыларын меңгеру; Алған педагогикалық білімді оқу және кәсіби қызметте қолдана білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мұғалімнің кәсіби жетістік технологиясы
Оқытылатын мәселелер: білім беру жүйесінің әлеуметтік функциялары мен маңыздылығы, педагогтің кәсіби қызметінің құндылық негіздері; педагогтің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; көрнекті педагогтер; мансапты дамыту траекториясы, кәсіби этика. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру, педагогика, тәрбие процесі, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика мен этикет қағидаттары мен ережелерін қолдану; кәсіби имиджді модельдеудің жеке ерекшеліктерін меңгеру және көрсету; кәсіби және жеке имидждеу әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жалпы және жас психологиясы
Оқытылатын мәселелер: психологияның пәні, міндеттері мен әдістері; психикалық процестер; психиканың құрылымы; тұлғаның эмоционалды-еріктік және мотивациялық саласы; тұлға және психикалық қасиеттер; психиканың жеке ерекшеліктері; жас психологиясының пәні, міндеттері мен әдістері; балалардың психикалық дамуының негізгі теориялары, принциптері, проблемалары, жас кезеңдері, заңдылықтары мен ерекшеліктері; баланың психикалық дамуындағы қарым-қатынас пен қызметтің рөлі. Қалыптастырылатын құзыреттер: жалпы психологияның әдіснамалық және теориялық негіздерін, психикалық процестер ағымының ерекшеліктері мен заңдылықтарын білу; онтогенетикалық дамудың әр кезеңінде тұлғаның психологиялық сипаттамаларын білу; жалпы және жас ерекшелік психологиясының ұғымдық аппаратын қолдана білу; психологиялық зерттеу жүргізу дағдыларын меңгеру;жеке тұлғаның жас дамуының негізгі сипаттамаларын білу; психологиялық денсаулықты, әл-ауқатты, жеке тұлғаның зияткерлік, рухани әлеуетін тиімді және үйлесімді дамыту үшін қолайлы жағдайлар жасау стратегиялары мен құралдарын білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 7
-
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Оқытылатын мәселелер: балалардың жас анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы пәні; балалар организмінің өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтары; жас кезеңділігі; балалар организмінің реттеуші жүйелерінің дамуы; дені сау бала ағзалары жүйелерінің құрылымы мен функциялары; балалар дамуының жас анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері; балалар гигиенасының негіздері; онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде денсаулықты сақтау мен нығайтудың гигиеналық нормалары, талаптары мен ережелері; қоршаған орта факторларының балалар денсаулығына әсер ету ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: бала организмінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру; баланың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін анықтай білу; Қоршаған орта факторларының балалар денсаулығына әсер ету ерекшеліктерін білу; балалар гигиенасының негізгі ережелерін білу; балалардың гигиеналық тәрбиесін ұйымдастыра білу; жалпы гигиеналық талаптарды бағалау әдістерін білу; балалардың мәдени-гигиеналық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жобалық қызметті ұйымдастыру
Оқытылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; бастапқы деректерді жинау әдістері және жобалау әдістері, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; проблеманы шешу тәсілдерін әзірлеу; кәсіби қызметте жобалау әдістерін практикада қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Медиация негіздері [minor]
Оқытылатын мәселелер: медиация саласында қолданылатын нормативтік актілердің негізгі ережелері; даулы мәселелердің алдын алу, реттеу және шешу, бейтарап делдалдың (медиатордың)қатысуымен келіссөздер ұйымдастыру саласындағы теориялық білім; Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: бұл білімді кейінгі практикалық іс-әрекетте қолдану мүмкіндігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жеңіл атлетика
Оқытылатын мәселелер: дене шынықтыру жүйесіндегі жеңіл атлетиканың орны мен маңызы; жеңіл атлетикалық спорт түрлерінің жіктелуі мен жалпы сипаттамасы; ережелер, құрал-саймандар мен жабдықтар; жеңіл атлетикалық спорт түрлерінің техникасы мен тактикасы; жеңіл атлетикадан жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Қалыптастырылатын құзыреттер: жеңіл атлетиканы оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша оқыту принциптерін, әдістерін, құралдарын, рәсімдерін тұжырымдау және қолдану; техникалық тәсілдер мен тактикалық іс-қимылдарды меңгеру; жеңіл атлетикадағы жаттығу процесін жоспарлау үшін қажетті дағдыларды меңгеру, жеңіл атлетика бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу қабілеті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Гимнастиканың теориясы мен әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: дене тәрбиесі саласындағы гимнастика; гимнастика теориясы мен әдістемесінің негіздері; гимнастикалық жаттығулар техникасының негіздері; гимнастикалық жаттығуларды оқыту негіздері; қағидалар, мүкәммал және жабдық. Қалыптастырылатын құзыреттер: гимнастика теориясы мен әдістемесі саласында білімді, іскерлікті және дағдыларды қолдану қабілеті; снарядтарда гимнастикалық жаттығуларды орындау техникасын меңгеру, гимнастика бойынша сабақтар мен жарыстарды ұйымдастыру және өткізу кәсіби-педагогикалық дағдылары мен іскерліктерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт менеджменті
Оқытылатын мәселелер: дене шынықтыру және спорт саласындағы жалпы және салалық менеджменттің негіздері; басқару функциялары, принциптері, әдістері мен құрылымы; еңбек процестерін ұйымдастыру; спорттық менеджмент; қосымша білім беру мекемелері ретінде спорт мектептері мен клубтарын басқару; басқару шешімдерін қабылдау және басшылық ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене шынықтыру мен спортты басқарудың теориялық негіздерін түсіндіру және қолдану; басқару процестерін талдау және дене шынықтыру саласында шешімдер қабылдау; спорт ұйымдарының құрылымы мен қызметін сипаттау және жобалау; спорттың еңбек процестері мен білім беру мекемелерін басқару бойынша шешімдер әзірлеу; спорт саласын дамыту мәселелері бойынша кәсіби пікір білдіру; спорт саласындағы менеджментті оңтайландыру бойынша идеяларды қалыптастыру. дене шынықтыру және спорт.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Ауызша аударма тәжірибесі [minor]
Оқытылатын мәселелер: шетел тілін атап түсіндіру; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; экономиканың мәнi; қазіргі даму кезеңінде экономикалық процестер мен халықаралық ұйымдар; макро- және микроэкономика; нарығының түсінігі және оның жұмыс істеуі; кәсіпкерлік; ақша және олардың функциялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Big Data Management [minor]
Оқытылатын мәселелер: Big Data Managment басқару және шешім қабылдау мәселелеріне жаңа көзқарас ретінде; техника, экономика және өмірдегі үлкен деректердің рөлі; Big Data Management қолдану саласы; үлкен деректердің техникасы мен технологиясы; жіктеу; генетикалық алгоритмдер көмегімен жіктеу; ассоциативті ережелерді талдау; нейрондық желілер; үлкен деректердің технологиялары мен құралдары; Storm – ағынды өңдеу жүйесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: үлкен деректер негізгі түсініктері туралы білу, деректердің үлкен көлемін басқару, үлкен деректерді қолдана отырып зияткерлік және Smart-қосымшаны әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Спорттық ойындарды оқыту әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: спорттық ойындардың жалпы сипаттамасы (баскетбол, волейбол, гандбол); спорттық ойындардың техникалық және тактикалық дайындық негіздерін оқыту әдістемесі; жалпы және арнайы дене шынықтыру даярлығы; шабуыл және қорғауда ойнау техникасы; ойын ережелері және жарыстарды ұйымдастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: спорттық ойындарды оқыту әдістемесінің білімін, іскерлігін және дағдыларын көрсету, жаттығу процесін жоспарлау үшін техникалық әдістер мен тактикалық іс-қимылдарды меңгеру, спорттық ойындар бойынша жарыстарды ұйымдастыра және өткізе білу; қауіпсіздік техникасы мен төрешілік қағидаларын білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
JavaScript сценарий тілі [minor]
Оқытылатын мәселелер: JavaScript сценарий тілінің синтаксисі және оны Интернет қосымшаларын бағдарламалауда тиімді қолдану; JavaScript бағдарламалау тілінің негізгі мүмкіндіктері және интернет қосымшаларын бағдарламалаумен байланысты мәселелерді шешуде осы тілді практикалық қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: JavaScript тілін қолдана отырып, веб-бағдарламалау және интерактивті веб-сайттар құру дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Дене тәрбиесінің физиологиялық негіздері
Оқытылатын мәселелер: дененің физиологиялық резервтері туралы түсінік, олардың сипаттамасы және жіктелуі; дене белсенділігі кезіндегі ағзадағы функционалдық өзгерістер; спорттық іс-әрекеттегі ағзаның физиологиялық сипаттамасы; спортшының физикалық өнімділігі. Қалыптастырылатын құзыреттер: ағзаның физиологиялық жүйелерін және заңдылықтарын білу бағытталған дене жаттығуларының әсерінен организмнің жекелеген жүйелерін жетілдіру, спорттық қызмет түріне байланысты организмнің әртүрлі функционалдық жай-күйлерінде жаттығудың физиологиялық өлшемдері; дене шынықтырумен және спортпен шұғылдану кезеңінде ағзаның функционалдық жай-күйін бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жазбаша аударма тәжірибесі [minor]
Оқытылатын мәселелер: шетел тілін, әсіресе аудару; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; жазбалардың жабдық беру; таңдау барабар лексикалық материал; ерекше назар аудара тұрғысынан дұрыс қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Футбол және оқыту әдістері
Оқытылатын мәселелер: футболды оқыту әдістемесі; футболдағы техникалық тәсілдер мен тактикалық әрекеттер; футболдағы жаттығу үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру, футбол бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу дағдылары мен біліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: футболды оқыту әдістемесінің білімін, іскерлігін және дағдыларын көрсету, техникалық тәсілдер мен тактикалық іс-қимылдарды меңгеру, футбол бойынша жарыстарды ұйымдастыра және өткізе білу; қауіпсіздік техникасы мен төрешілік қағидаларын білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Шығармашылық ойлау психологиясы [minor]
Оқытылатын мәселелер: психологиялық құбылыстар, категориялар, психиканың заңдылықтары мен шығармашылық процесінің механизмдерін зерттеу және сипаттау әдістері, шығармашылық тұлғаның психологиялық ерекшеліктері және оның өмір жолы, шығармашылықтың адам өміріндегі орны мен рөлі қарастырады. Қалыптастырылатын құзыреттер: креативті ойлауды дамыту бойынша психологиялық әдістемелерді қолдану; кәсіби қызметтегі креативті рефлексия дағдылары; күрделі кәсіби жағдайларға бейімделу дағдылары; кәсіби қызмет процесінде ұжымның басқа мүшелерінің креативті әдістерді қолдану тәжірибесін беру дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жекпе-жек өнері
Оқытылатын мәселелер: спорттық жекпе-жек техникасын меңгеру; мектепте педагогикалық және ұйымдастырушылық қызмет саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру; жекпе-жек түрлерін, олардың ерекшеліктерін, техникалық тәсілдерін (лақтыру, ұру, ұстау) зерделеу; дене шынықтыру-спорттық жұмыс жүйесінде оқу сабақтарын өткізу әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру және жаттығу қызметінде жекпе-жектің техникалық элементтері мен әдістерін қолдану қабілеті; білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, жекпе-жек сабақтарын ұйымдастыру және өткізу қабілеті; дене шынықтыру және техникалық даярлық деңгейін оқыту және бақылау әдістемесін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар
Оқытылатын мәселелер: азаматтық қорғаныс саласындағы негізгі ұғымдар; елдің азаматтық қорғаныс жүйесі, оның құрылымы, міндеттері мен жұмыс істеу режимдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу және оларды жою, азаматтық қорғаныс, өрт және өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы салааралық үйлестіру, мемлекеттік материалдық резервті қалыптастыру және дамыту, төтенше жағдайлардың алдын алу мен жоюдың мемлекеттік жүйесінің жұмыс істеуін және одан әрі дамуын қамтамасыз ету, өрттердің алдын алу мен сөндіруді ұйымдастыру, ТЖМ құрылымы, ТЖМ және ҚР МО басшылығы, халықты және экономиканы қорғауға арналған іс-шаралар кешені, азаматтық қорғанысты ұйымдастыру және жүргізу қағидаттары, азаматтық қорғаныс жүйесі
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Бейімделетін дене шынықтыру
Оқытылатын мәселелер: бейімделу дене шынықтыруды ұйымдастыру; бейімделу дене шынықтырудың әлеуметтік функциясы; бейімделудене шынықтырудың педагогикалық функциясы; бейімделу дене тәрбиесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене жаттығуларының дәстүрлі және заманауи сауықтыру жүйелерін қолданудағы қабілеттерін көрсету; бейімделу дене шынықтыру және спорт саласында ғылыми, теориялық және практикалық білімдерге ие болу; дене шынықтыру сабақтарында және оқу-жаттығу сабақтарында мүмкіндігі шектеулі адамдарды оқытудың әдістемесі мен технологиясын білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Азаматтық қорғаныс және ТЖ кезінде медициналық көмекті ұйымдастыру
Оқытылатын мәселелер: төтенше жағдайларда халықты және құтқарушыларды медициналық қорғау; төтенше жағдайларда санитариялық-эпидемияға қарсы қамтамасыз етуді ұйымдастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: денсаулықты сақтауға және нығайтуға бағытталған және салауатты өмір салтын қалыптастыруды, аурулардың пайда болуының және (немесе) таралуының алдын алуды, оларды ерте диагностикалауды, олардың пайда болуы мен дамуының себептері мен жағдайларын анықтауды қамтитын іс-шаралар кешенін жүзеге асыру қабілеті мен дайындығы, сондай-ақ қоршаған орта факторларының адам денсаулығына зиянды әсерін жоюға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы мынадай құзыреттерді меңгереді: жеке қорғану құралдарын пайдалану, қорғау іс-шараларын алдын ала жоспарлау және жүргізу, әртүрлі жарақаттар мен жаралар кезінде зардап шеккендерге алғашқы медициналық көмек көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: дене шынықтыру негіздері, негізгі заңдылықтар, принциптер, физикалық жетілдіру бойынша қызметті ұйымдастырудың құралдары, әдістері мен нысандары; спорттық даярлық түрлерінің жіктелуі, жүйеленуі, әдістері мен технологияларының терминологиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене шынықтыруды оқыту әдістемесінің теориялық және практикалық негіздерінің білімін, іскерлігін, дағдыларын көрсету; кәсіби спорт терминологиясын меңгеру; оқу процесіне дене шынықтырудың жаңа қазіргі заманғы технологияларын енгізу; спорт әдістерін практикада қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Ұлттық спорт түрлері
Оқытылатын мәселелер: ұлттық ойындарды оқыту әдістемесі және ойын нысандарын орындау техникасы; ұлттық спорт түрлерінің қалыптасу және даму тарихы; ойындардың жіктелуі, оларды өткізудің техникасы мен тактикасы; ұлттық ойындарды қоса отырып, сабақтарды ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктері; білім беру және жаттығу қызметінде ойын оқыту құзыреттерін дамыту. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене және жеке қасиеттерін қалыптастыру үшін білім беру процесінде ұлттық ойындарды қолдана білу; білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, ұлттық спорт түрлерін оқыту және бейімдеу әдістемесін білу; ойын қызметі арқылы коммуникативтік және ұйымдастырушылық дағдыларды дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Әскери-дене дайындығы
Оқытылатын мәселелер: оқу-жауынгерлік қызмет процесінде дене шынықтыру жаттығулары; дене шынықтыру дайындығы, кәсіби жұмысқа қабілеттілікті қолдау нысаны автоматизмге жеткізілген әскери-қолданбалы дағдылар; қойылған міндетке сәйкес орындалатын практикалық іс-әрекеттер; кәсіби қызметтің белгілі бір қолайсыз факторларының әсеріне оның тұрақтылығын қамтамасыз ететін ағзаның арнайы қасиеттері, қасиеттері; Қалыптастырылатын құзыреттер: жаяу, табиғи және жасанды кедергілерді еңсеру, қоян-қолтық бо, әскери-қолданбалы жүзу тәртібімен өрескел жерлерде жүріп-тұруда әскери-қолданбалы дағдыларды қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Инновациялық аударма технологиялары (теория және практика) [minor]
Оқытылатын мәселелер: қазіргі заманғы аударма технологиялары. Қазіргі заманғы халықаралық трансфер нарығының талаптары. Translation Memory технологиясы. Translation Memory технологиясын пайдаланып бағдарламалық қамтамасыз ету. Wordfast жұмыс бағдарламасы және оның аналогтар принципі. Электрондық аударма ақпараттық ресурстары. Аударма процесі кезінде Интернетті пайдалану жолдары. Лингвистикалық ақпараттық ресурстары. Аударма электрондық ресурстарының кешенді пайдалануы. Қалыптастырылатын құзыреттер: компьютерлік сөз процессор мен, негізгі ақпараттық-іздестіру және сараптамалық жүйелермен жұмыс жасау, білім өкілдік, синтаксистік және морфологиялық талдау, автоматты сөйлеу синтездеу және тану, жеке басын куәландыратын лексикографиялық ақпаратты және автоматтандырылған аударма өңдеу, автоматтандырылған жүйелер сәйкестендіру және тексеру бойынша аударылған мәтінді орындау стандартын бөлектеу қабілеті лингвистикалық қолдау ақпараттандыру саласындағы проблемалар және басқа да қолданбалы жүйелердің негізгі түрлерін шешу, ақпаратты дәстүрлі тасымалдаушылардың жұмыс істеу ғаламдық компьютерлік желідегі ақпаратпен жұмыс істеуге дерекқорларды және білімдерін тарату, лингвистикалық мәселелерді шешу үшін электрондық сөздіктер мен басқа да электрондық қорымен жұмыс жасай білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Бастапқы әскери даярлықты оқыту әдістемесі
Оқытылатын мәселелер: мемлекеттің қорғаныс негіздері, Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерін тағайындау, олардың сипаты мен ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру, қасиетті борыш ретінде әскери қызметке саналы көзқарасты тәрбиелеу, Қазақстан Республикасы азаматының міндеттері. Қалыптастырылатын құзыреттер: тактикалық,атыс,саптық даярлық және әскери топография бойынша білім және практикалық дағдылар; Төтенше жағдайлар кезіндегі, оның ішінде террористік актілер қатері кезіндегі іс-қимылдар; жарақаттар мен түрлі жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсету; қаруды,тактикалық және саптық тәсілдерді дұрыс қолдана білу, сондай-ақ әскери істе роботтарды қолдану және терроризмге қарсы күресте ақпараттық технологияларды пайдалану; бейтаныс жерлерге бағдарлай білу және азимуттар бойынша қозғалу
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Психосоматика [minor]
Оқытылатын мәселелер: психосоматикалық бұзылулар, олардың пайда болу факторлары, олардың адамдарындағы жағдайды оңтайландыруға бағытталған психологиялық әсерлер, негізгі психосоматикалық теориялар, психосоматикалық бұзылулардың түрлері, адамның ауруға қатынасы және оның қалыптасу факторлары туралы зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі кәсіби қызмет түрлері шеңберіндегі өзгерістерді болжау және қалыпты және патологиядағы психиканың әртүрлі компоненттерінің қызметін түсіну қабілеті
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Php тілінде web-қосымшаларды әзірлеу [minor]
Оқытылатын мәселелер: Php веб-қосымшаларын бағдарламалау тілдері; веб-сайттарды жасауға арналған Php тілінің функциялары жиынтығы; интернет-бағдарламалау саласындағы теориялық және практикалық білім; Php веб-қосымшаларын білдіретін тілді қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: Php тілін қолдана отырып, веб-беттер мен веб-қосымшаларды әзірлеу дағдыларына ие болу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Саптық дайындық
Оқытылатын мәселелер: әскери қызметшінің құрылысқа дейінгі және саптағы міндеттерін орындау; командалар мен бұйрықтарды дәл және уақтылы орындау үшін тәртіптілік пен жауапкершілікті қалыптастыру; саптық есептеуді жүргізу тәртібін зерделеу; саптардың әртүрлі түрлерінің құрылыстарын игеру; саптық тіректі қабылдау және орнында бұрылыстарды орындау дағдыларын меңгеру; саптық қадаммен және жүгірумен қозғалуға, сондай-ақ саптық қадамдарды орындауға үйрету. әскери сәлемдесуді сол жерде де, қозғалыста да беру қабілетін қалыптастыру; бөлімшені (взводты) қайта құруды және жорық саптары құрамында жүріп-тұруды игеру. Қалыптастырылатын құзыреттер: саптық тәсілдерді нақты және үйлестірілген орындаудың тұрақты дағдыларын қалыптастыру; жеке ұйымшылдықты, орындаушылық тәртіпті және жауапкершілікті дамыту; командаларды орындау және сапта қозғалу кезінде бөлімше құрамындағы өзара іс-қимылдың практикалық дағдыларын меңгеру; ұжымшылдық сезімін, мінез-құлықтың жарғылық нормаларына өзара қолдау мен құрмет сезімін дамыту; армия тәртібі мен бағыныштылығы жағдайында міндеттерді орындауға дайын болу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Спорт биохимиясы
Оқытылатын мәселелер: ағзаның химиялық құрамы; зат алмасудың жалпы сипаттамасы; бұлшықет биохимиясы, бұлшықет жиырылуы және релаксация; спорттық жұмысқа қабілеттіліктің биохимиялық негіздері; тамақтанудың биохимиялық негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене дамуы мен спорттық жаттығудың биохимиялық заңдылықтарын, спорттық дайындықтың әртүрлі кезеңдері мен кезеңдеріндегі биохимиялық көрсеткіштерді білу; жүйелі дене жаттығуларының әсерінен организмде болатын өзгерістердің механизмдері мен заңдылықтарын түсіну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Мектепте әскери-спорттық ойындарды өткізу негіздері
Оқытылатын мәселелер: әскери-спорттық спорт түрлерінің жалпы сипаттамасы; қызметтік-қолданбалы және әскери-спорттық спорт түрлері бойынша жарыс қағидалары; қызметтік-қолданбалы және әскери-спорттық спорт түрлерінің даму тарихы; әскери-спорттық спорт түрлерінде қозғалыс әрекеттерін оқыту әдістемесі; әскери-спорттық спорт түрлерінде техниканы оқытудың жалпы негіздері; әскери-спорттық спорт түрлеріндежастарға патриоттық тәрбие беру. Қалыптастырылатын құзыреттер: әскери-спорттық спорт түрлерінің негіздерін және олардың ерекшеліктерін білу; қызметтік-қолданбалы және әскери-спорттық пәндерде жарыстар мен жаттығулар қағидаларын қолдана білу; әскери-спорттық спорт түрлері шеңберінде қозғалыс әрекеттері мен техникасын үйрету қабілеті; әскери-спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу дағдыларын дамыту; әскери-патриоттық тәрбиені ықпалдастыра білу оқу процесіне; әскери-спорттық қызмет арқылы жастардың бойында моральдық-еріктік қасиеттерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Тактикалық дайындық және әскери топография негіздері
Оқытылатын мәселелер: ұрыс теориясын, ұйымдастыруды, қару-жарақты, жауынгерлік мүмкіндіктерді, өз әскерлерінің (күштерінің) және ықтимал қарсыластың ұрыста әрекет ету тәсілдері мен тәсілдерін зерделеу; жеке құрамды күндіз және түнде әртүрлі жерлерде күрделі жағдайда қаруды, әскери техниканы шебер қолдануға үйрету; әскери қызметшілерде жоғары моральдық-жауынгерлік қасиеттерді тәрбиелеу, жауынгерлік қызмет мүддесінде әртүрлі жергілікті жер туралы ақпарат алу үшін тәсілдер мен құралдарды әзірлеу, карта бойынша бағдарлау, азимуттар бойынша жаяу тәртіппен жүру, жергілікті жерде бұрыштар мен арақашықтықтарды өлшеу, қозғалыстың көрсетілген (белгіленген) бағыты мен арақашықтықты ұстау, кедергілерді айналып өту. Қалыптастырылатын құзыреттер: ұрыс алаңында тактикалық жауынгерлік іс-қимылдарды жүргізу тәсілдері, жауынгерлік іс-қимылдарға жоғары моральдық-психологиялық және физикалық дайындық, қорғаныс позициясын ұйымдастыру және дайындау білігі, траншеяларды, траншеяларды және блиндаждарды жабдықтау білігі, топографиялық аспаптармен, сондай-ақ топографиялық карталармен жұмыс істей білу және білу
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Әскери робототехника және ақпараттық технологиялар негіздері
Оқытылатын мәселелер: әскери (ғарыштық, суасты) робототехника туралы жалпы мәліметтер, әскери роботтардың қолданылу саласы, роботтардың түрлері және олардың мақсаты, роботтардың функционалдық мүмкіндіктері, ӘК басқару жүйесіндегі IT, заманауи байланыс құралдары, радиоэлектрондық күрес, барлау, жинау және ақпаратты онлайн режимінде өңдеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: әскери істе заманауи робототехникалық құралдар мен IT-технологияларды қолданудан туындайтын ақпаратты талдай білу
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Әскери-патриоттық тәрбие негіздері
Оқытылатын мәселелер: әскери-патриоттық тәрбиенің идеялық-саяси бағыты, әскери-патриоттық тәрбиенің моральдық-психологиялық бағыты, әскери-патриоттық тәрбиенің физикалық және әскери-техникалық бағыты. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқытушының идеялылығы, мінезінің қаттылығы, өз оқушыларына сезімталдығы, ұстамдылық, педагогикалық тактика және сыйластық сияқты қасиеттері бар, сабақты өткізудің стандартты емес нысандарын өткізе алады: сабақ экскурсия, іскерлік ойын, дөңгелек үстелдегі кездесулер, сабақ-жарыстар, сынақтар, сабақ-ойын, топтық жұмыс әдістерімен сабақтар, сондай-ақ сыни ойлауды дамытудың педагогикалық инновациялық педагогикалық технологияларын енгізе алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Бастапқы әскери және технологиялық дайындық
Оқытылатын мәселелер: патриоттық дүниетанымды, азаматтық жауапкершілікті және Отанды қорғауға дайындықты қалыптастыру. Әскери істің теориялық негіздерін, төтенше жағдайлар кезіндегі тіршілік қауіпсіздігі негіздерін игеру, сондай-ақ әскери қызметті өткеру үшін қажетті базалық практикалық дағдыларды дамыту. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім алушыларда мемлекет қорғанысының негіздері, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің мақсаты, олардың сипаты мен ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру, әскери қызметке Қазақстан Республикасы азаматының қасиетті борышы мен міндеті ретінде саналы көзқарасты тәрбиелеу. Ақпараттық технологиялар саласында базалық әскери білімді қалыптастыру және қолданбалы дағдыларды меңгеру, доңғалақты техниканы басқару бойынша бастапқы даярлық, сондай-ақ төтенше жағдайлар кезінде адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздерін игеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Атыс дайындығы
Оқытылатын мәселелер: атыс қаруымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік шаралары, сабақтарда, атыс алаңында, тирде жүріс-тұрыс ережелері; атыс шебіндегі жүріс-тұрыс ережелері; сабақтарда, жарыстарда, атыстарда берілетін командалар; атыс қаруынан ату негіздері; атыс қаруының материалдық бөлігі; көздеудің негізгі түрлері және нысанаға алу ережелері; атыс қаруының түрлері туралы жалпы мәліметтер қару. Қалыптастырылатын құзыреттер: қарумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау; сабақтарда және атыс жағдайында тәртіпті дұрыс ұйымдастыра және сақтай білу; сабақтарда, жарыстарда және атыстарда командаларды орындау қабілеті; қарудың әртүрлі түрлерінен нысанаға алу және тиімді ату дағдылары; атыс қаруының құрылғысы мен техникалық қызмет көрсетуін білу; оқ ату қаруына байланысты әртүрлі көрікті жерлерді қолдана білу атыс қаруының түрлерін және олардың ерекшеліктерін білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Базалық спорт түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)
Оқытылатын мәселелер: мектеп бағдарламасы бойынша базалық спорт түрлерін оқытудың теориялық негіздері; базалық спорт түрлері санатының негізгі түсініктері; мектептегі білім беру жүйесіндегі спорттың ойын түрлері; дене шынықтыру сабақтарында дене қасиеттерін тәрбиелеу; мектептегі спорттық-бұқаралық жұмыс. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектеп бағдарламасы бойынша базалық спорт түрлерін оқытудың теориялық негіздері бойынша білімдерін көрсету; жаңартылған білім беру бағдарламалары және инклюзивті оқыту бойынша базалық спорт түрлерін оқытудың қағидаттарын, әдістерін, құралдарын, процестерін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің негіздері
Оқытылатын мәселелер: ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен логикасы; педагогика ғылымындағы әдістер мен тәсілдер; гуманитарлық зерттеу әдістері; педагог-зерттеуші шығармашылық қызметтің субъектісі ретінде; нәтижелерді ұсыну формалары; білім беру жетістіктерінің өзіндік рефлексиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми міндеттер мен гипотезаларды тұжырымдау қабілеті; педагогикалық зерттеу әдістерін қолдану; нәтижелерді талдау және түсіндіру; зерттеу жұмысын ұсыну; кәсіби қызметті жетілдіру үшін өзін-өзі рефлексияны қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті
- Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді
- Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазу дағдыларын және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген
- Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады
- Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті меңгеруді, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуде көрсетеді
- Қосымша білім мен құзыреттілікті, біліктілік пен дағдыларды қолдануды, студент үшін бейінді емес дайындық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді
- Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді
- Дидактика, дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі ережелері негізінде білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, спорттың базалық түрлері бойынша оқу сабақтарын өткізуге қабілетті, базалық спорт түрлері мен бастапқы әскери даярлықтың техникалық элементтерін, негізгі және қосалқы элементтерін түсіндіру және көрсету тәсілдерін меңгерген
- Педагогикалық қағидаттар негізінде, сондай-ақ әлеуметтік, жас, психикалық, психофизикалық және жеке ерекшеліктерді ескере отырып оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға қабілетті, жалпы және жас ерекшелік психологиясының ұғымдық аппаратын және оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге әзірлікті меңгерген
- Дене жаттығуларының техникасын орындау алгоритмдерін құруға, арнайы спорттық терминологияны, төрешілік қызметтің құрылымы және төрешілік әдістемесі туралы білімді еркін меңгеруге қабілетті; оқу сабақтарын нормалау және бақылау тәсілдерімен техникалық-тактикалық әрекеттерді көрсету дағдыларын меңгерген
- Дене шынықтыру мен спорттың қалыптасу және даму тарихы, сондай-ақ дене шынықтыру және спорт саласындағы менеджмент саласында білімі, іскерлігі, дағдылары мен құзыреттері бар. Дене шынықтыру және спорттық менеджмент саласындағы білім беру процесінің әртүрлі кезеңдері мен деңгейлері үшін оқу материалын, оқыту әдістері мен жұмыс режимдерін жүйелейді. Толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз етуге бағытталған дене шынықтыру құралдары мен әдістерін меңгерген
- Адамның анатомиялық-физиологиялық, биохимиялық, биомеханикалық қозғалыс әрекеттерінің негіздері және гигиеналық талаптар мен жас ерекшеліктеріне сәйкес дене шынықтырумен және әскери-қолданбалы спорт түрлерімен айналысатын адамдардың медициналық-биологиялық ерекшеліктері туралы білімді қолдануға қабілетті; дене бітімінің типін анықтау, дене дамуының морфологиялық көрсеткіштерін бағалау әдістері мен дағдыларын меңгерген
- Спорттық, ұлттық, жеңіл атлетика саласында теориялық және әдістемелік білімді қолдануға , оқу-жаттығу процесінде техникалық қателіктердің себептерін болжауға және анықтауға қабілетті; жоспарлау процесінде заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану дағдыларын, сондай-ақ жарыс қызметін ұйымдастырудың қағидаттары мен әдістерін меңгерген
- Бастапқы әскери даярлықпен әскери патриоттық тәрбиемен, оқытумен байланысты әскери ғылым саласында инновациялық технологияларды енгізуге қабілетті. Топографиялық дағдыларды және саптық, тактикалық, атыс даярлығының дағдыларын, атыс қаруын ұстау, сақтау және сақтау дағдыларын көрсетеді
- Жан-жақты әскери-педагогикалық, әскери-арнайы және дене даярлығын, алғашқы әскери даярлықты оқыту әдістемесінің теориялық және практикалық негіздерінің іскерлігін және дағдыларын көрсетеді. Төтенше жағдайлар, авариялық-құтқару және эвакуациялық жұмыстар бойынша жұмыстарды ұйымдастырады, алғашқы медициналық көмек көрсетеді