6B01404 Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындық в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Өзгермелі талаптарға бейімделген, дене шынықтыруды оқыту және бастапқы әскери және технологиялық даярлық саласында кәсіби құзыреттіліктері бар командада жұмыс істей алатын жоғары білімді тұлғаны қалыптастыру және дамыту.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Гимнастика оқыту әдістемесімен
Пән гимнастика түрлерінің сипаттамаларын және оның негізгі құралдарын зерттейді: саптық, жалпы даму, қолданбалы және акробатикалық жаттығулар, снарядтармен және снарядтармен жаттығулар. Терминологиямен, гимнастиканы оқыту әдістемесімен, снарядтардағы гимнастикалық жаттығулар техникасымен, гимнастика сабақтарын ұйымдастыру формаларымен және жалпы білім беретін мектепте жоспарлаумен байланысты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Акробатика оқыту әдістемесімен
Пән мектептің гимнастика бөліміне кіретін акробатикалық қозғалыс әрекеттерін оқытудың техникасы мен әдістемесін зерттейді. Пән дене шынықтыру теориясының ережелері негізінде білім беру процесін ұйымдастыра білу қабілетін қалыптастыруға, сондай-ақ нақты оқу сабақтарының оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық қызметке кіріспе
Пән болашақ педагогикалық іс-әрекетке кәсіби-педагогикалық бағыттылықты, болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін меңгеруге, оның жоғары әлеуметтік маңыздылығын ұғынуға үйретеді. Педагогиканың негізгі ұғымдарын, оқушылармен жұмыстың педагогикалық тәсілдерін; ҚР Білім беру жүйесінің нормативтік құжаттарын; балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтарын; оқушылардың денсаулығын сақтау негіздерін білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дене тәрбиесі негіздерімен анатомия және физиология
Анатомияға кіріспені зерттейтін пән: остеологияны, қаңқаны, артрологияны, миологияны, спланхнологияны, ангиологияны, неврологияны, эстезиологияны, сондай-ақ дене тәрбиесі процесінде маңызды болып табылатын адам ағзасының жағдайын басқару технологияларын, оның ішінде педагогикалық бақылау мен түзету әдістерін қолдануды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Дене шынықтыру жаттығуларының қолданбалы физиологиясы
Пән адамның функционалдық жүйелері мен мүшелеріндегі физиологиялық өзгерістердің механизмдерін, орталық жүйке жүйесі мен жүйке-бұлшықет жүйесінің физиологиясын, терморегуляция мен акклиматизацияны, биоритмдерді, физикалық белсенділіктегі гормоналды реттеуді, сондай-ақ физикалық жұмысқа, физикалық күш салудың әсерінен функционалдық жүйелер мен мүшелердегі физиологиялық өзгерістерге, сондай-ақ дене шынықтыру сабақтарында дене күйіне байланысты мәселелерді зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін, оның әртүрлі қызмет салаларындағы рөлін, заманауи құралдар мен технологияларды, сондай-ақ жасанды интеллекттің қоғамға әсерін зерттейді. Курс барысында табиғи тілді өңдеу, компьютерлік көру, генеративті модельдер және деректерді өндіруді қоса алғанда, ЖИ жұмысының негізгі аспектілерін қарастырылады. ЖИ-ті бағдарламалаусыз практикалық қолдануға, оны қолданудың этикалық аспектілеріне және даму перспективаларына ерекше назар аударылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы деректерді талдауға және түсіндіруге, кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи ЖИ-құралдарын пайдалануға, жасанды интеллект саласындағы негізгі үрдістерді түсінуге және ЖИ-нің қоғам мен экономикаға әсерін сыни бағалауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді, дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мемлеттік қорғаныс негіздер
Пән Қарулы Күштерді құрудың заңнамалық негіздерінің жалпы түсінігін және бейбіт уақытта әскери қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша мемлекеттің міндеттерін, әскери қақтығыс кезеңі мен басталуын,сонымен қатар АӘД бойынша негізгі сабақ түрлерін жоспарлау мен өткізуді;алған білімдерін шығармашылық жалпылау, жазбаша және ауызша түрде өз білімдерін нақты және объективті баяндау дағдысы
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
Пән жүгіру, секіру және лақтыруды қоса алғанда, жеңіл атлетика сабақтарының әртүрлі формалары мен түрлерін ұйымдастыруды, жоспарлауды және өткізуді зерттейді, сондай-ақ осы спорт түрлерін тиімді оқыту үшін қажетті практикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Конькимен жүгіру дайындығы және оқыту әдістемесі
Пән конькимен жүгіру спортының теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін, сондай-ақ оны оқыту әдістемесін зерттейді. Курс конькимен жүгіру спортынан оқу-жаттығу сабақтарының әртүрлі түрлері мен формаларын ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Ерекше назар конькимен қозғалу техникасына, оқыту кезеңдеріне, арнайы дене қасиеттерін дамыту әдістеріне, жабдық пен құрал-жабдықтарға қойылатын талаптарға, сондай-ақ сабақ кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастапқы әскери және технологиялық дайындық негіздері
Пән жастарды әскерге шақыруға дейінгі даярлау негіздеріне тәжірибеге бағдарланған оқытуды, Қазақстан Республикасының егемендігін қорғау мәселелерін және осы үдерістегі Қарулы Күштердің рөлін зерделейді. Қазақстан Республикасының заңдары мен ел Президентінің қорғаныс пен қарулы күштерге қатысты жарлықтары, Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерін қалыптастыру және даярлау процесі, әскери кадрларды даярлау, азаматтарды мерзімді әскери қызметке шақыру және бастапқы әскери және технологиялық даярлық жөніндегі нормативтік-құқықтық құжаттар қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтырудың балама түрлері
Пән дене тәрбиесінің баламалы түрлерінің мазмұны мен ерекшеліктерін, сондай-ақ оларды дене тәрбиесі практикасында қолдану әдістерін зерттейді. Курс мотор белсенділігінің балама түрлері туралы түсініктерді қалыптастыруға және әртүрлі санаттағы оқушылардың мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, воркаут, кроссфит, терренкур, скандинавиялық серуендеу, джимбарр, йога, паркур, созылу, скейтбординг, велосипед фристайлык, трейлраннинг және т.б. сияқты сабақтарды ұйымдастырудың практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әскери-инженерлік істің негіздері
Пән қорғаныстағы бөлімшелердің бекіністерін ұйымдастыруды, мотоатқыштар бөлімшесінің, взводтың, ротаның және батальонның негізгі бо түрлеріндегі құрылымын, бөлімшелердегі байланысты басқару ерекшеліктерін, бо қимылдарын жүргізу тактикасын; инженерлік кедергілердің негізгі мақсаты мен жіктелуін зерделейді. Сондай-ақ, пән инженерлік құрылыстар мен тосқауылдардың тактикалық және техникалық сипаттамаларымен, сондай-ақ оларды жеңу әдістерімен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
Пән психология туралы жалпы түсініктерді, адам туралы кешенді ғылым ретінде, психологиялық білімнің теориялық негіздерін үйренеді. Күнделікті қызметте қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға және тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын меңгертеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әскери инженерлік дайындық және байланыс
Пән негізгі бо түрлерінде мотоатқыштар бөлімшесінің, взводтың, ротаның және батальонның негізгі міндеттерін, ұйымдастырылуы мен құрылымын; бөлімшелердегі байланысты басқару ерекшеліктерін; радиобайланысты ұйымдастырудың негізгі түрлері мен тәсілдерін; бөлімшелердің әскери өнерді жәнеевых қимылдарын жүргізу тактикасын дамытуды; сондай-ақ инженерлік бөгеттердің және бекіністердің басқа да түрлерінің негізгі мақсатын, жіктелуін зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді, нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қозғалмалы және ұлттық ойындар оқыту әдістемесімен
Пән дене шынықтыру-спорт қызметінің әртүрлі түрлері мен нысандарында жылжымалы және ұлттық ойындар бойынша сабақтар өткізудің практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруды, сондай-ақ білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін жоспарлауды зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері
Пән техногендік және мінез-құлық сипаттағы ТЖ жағдайында сауатты мінез-құлыққа үйрету, халық пен өндірістік қызметкерлер үшін қауіпті жағдайларда зиянды барынша азайтатын шешімдер қабылдау және болжау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды зерделейді,пәнді оқу нәтижесінде студент ТЖ жағдайында жағымсыз әсерлердің параметрлерін бақылай алады және олардың деңгейлерін бағалай алады; тіршілік қауіпсіздігін арттыру бойынша іс-шараларды жоспарлай және жүзеге асыра алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістемесімен тактикалық дайындық
Пән шайқастың теориялық негіздерін, әскерлердің (күштердің) жеке құрамының жоғары психологиялық тұрақтылығын және кез келген жағдайда жауынгерлік міндеттерді тиімді орындау қабілетін қалыптастыруды; шайқас жүргізудің әдіс-тәсілдерін, қару-жарақты, жауынгерлік техниканы және жергілікті жердің тактикалық ерекшеліктерін шебер қолдану дағдыларын меңгеруді; шайқастың түрлі түрлерінде қарсыластың құрылымын, қару-жарағын және тактикалық іс-қимылдарын зерделеуді; бағынысты әскерлерді (күштерді) шайқаста басқару қағидаттарын; сондай-ақ жауынгерлік іс-қимылдарды жүргізу кезінде әскерлерді жан-жақты қамтамасыз етуді ұйымдастыру мен бөлімшелердің, бөлімдер мен құрамалардың жауынгерлік үйлесімділігін жетілдіру бойынша дағдыларды дамытуды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әскери-спорттық бағдарлау
Пән әскери-спорттық бағдарлаудың жалпы мәселелерін, жергілікті жерде және карта бойынша бағдарлаудың негізгі ұғымдарын, орналасқан жерін анықтау үшін әртүрлі өлшеу құралдарын пайдалануды, сондай-ақ әскери-спорттық бағдарлау түрлерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Құқық және құқықтық реттеу негіздері
Пән құқықтық жүйе және құқықтық реттеу қағидаттары туралы базалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Құқықтық сананы, құқықтық мәдениетті және азаматтық жауапкершілікті дамытуға ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы түрлі оқиғалар мен іс-әрекеттердің құқықтық аспектілерін талдай алады, қоғамдағы құқық нормаларын сақтаудың маңыздылығын түсінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістемесімен әскери-техникалық даярлық
Пән автомобиль көлігін құру және дамыту тарихын, қару-жарақ пен әскери техниканы орналастыру, пайдалану ерекшеліктерін, техникалық қызмет көрсетуді жүргізуді, жауынгерлік әзірлікті қолдауды, сондай-ақ әскерлердің әр түрлі жауынгерлік қызмет жағдайларында және бейбіт уақытта бөлімше (взвод) машиналарын пайдалануды, оларға қызмет көрсетуді, ұстауды, сақтауды және қалпына келтіруді ұйымдастыру және қамтамасыз ету негіздерін зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экология және тұрақты даму
Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі ағзалар мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы заманауи жүйелік идеялардың қалыптасуын зерттейді; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелерді, оқыту нәтижелері бойынша түлек экологиялық мәселелердің себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық үрдістерге талдау жасай алады, табиғатты қорғау қызметінде басымдықтар мен нақты міндеттер қоя алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән білім алушылардың сыбайлас жемқорлықты әлеуметтік құбылыс және оның қоғамға теріс әсері ретінде түсінуін қалыптастыруды зерттейді. Құқықтық сана мен құқықтық мәдениеттің дамуына ықпал етеді, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама контекстінде жағдайлар мен іс-әрекеттерді талдау дағдыларын меңгереді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресті реттейтін негізгі нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән білім алушының ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру және дербес жүзеге асыру қабілетін қамтамасыз ететін кәсіби ғылыми-зерттеу құзыреттерін қалыптастырады; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы зерттеудің мақсаты мен міндеттерін қоюға, қойылған мақсатқа жетудің тиімді әдісі мен әдістерін таңдауға, ғылыми гипотезаларды тұжырымдауға және тексеруге, аспаптық құралдарды таңдауға және негіздеуге, ғылыми зерттеудің әдіснамасын негіздеуге қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оқыту әдістемесі бар әскери топография
Пән жергілікті бағдарлаудың негізгі түрлерін, топографиялық карта бойынша өлшеу әдістерін, топографиялық белгілерді, сондай-ақ топографиялық карталарды әзірлеуде қолданылатын инновациялық технологияларды зерттейді. Курс картамен жұмыс істеу, жер бедерінің сызбаларын жасау, топографиялық карталарды әзірлеу және сынақтан өткізу, топографиялық карталарды оқу, бағдарлау кезінде бағыттар мен қашықтықтарды анықтау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Оқыту әдістемесімен спорттық ойындар (баскетбол, волейбол)
Пән баскетбол және волейбол сабақтарын ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу ерекшеліктерін зерттейді, сондай-ақ осы спорт түрлерін оқытуда практикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістемесімен оқ ату
Пән ату спортының тарихи дамуын, сыртқы және ішкі баллистиканың негіздерін, спорттық мылтықтардың жіктелуін және қаруды атуға дайындауды зерттейді. Оқ атуда қолданылатын оптикалық аспаптар, сондай-ақ арнайы мылтық ату киімдері мен мылтық ату техникасы қарастырылады. Курс аясында мектептегі ату спортының ерекшеліктері, оқыту және жаттығу әдістемесінің негіздері, ату спортынан жарыстарды ұйымдастыру және өткізу зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру оқыту әдістемесі
Пән дене шынықтыруды оқыту әдістемесін, дене шынықтыру бойынша мазмұн мен бағдарламаларды әзірлеуді, сондай-ақ дене тәрбиесін ұйымдастырудың тиісті әдістері мен формаларын таңдауды зерттейді. Ол әртүрлі жастағы және мүмкіндіктердегі білім алушылармен сабақ өткізу ерекшелігін, оқушылар арасындағы айырмашылықтарды ескере отырып оқытуды дараландыруды және педагогикалық және дербес зерттеулердің нәтижелері негізінде оқыту технологияларын пайдалануды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бастапқы әскери және технологиялық дайындықтың негізгі курсы
Пән бастапқы әскери және технологиялық даярлықтың (ҒТП) тұжырымдамалық-категориялық аппаратын зерттейді, сондай-ақ студенттердің осы пәнді оқытудың теориялық білімі мен практикалық аспектілерін игеруіне бағытталған. Оқу процесінде білім беру ұйымдарында АӘДП педагогы лауазымында оқу және тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті дағдылар мен дағдылар қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейімделетін спорт және физикалық белсенділік
Пән әртүрлі нозологиялық формалардың, жас және гендерлік топтардың денсаулық жағдайындағы ауытқулары бар спортшылардың морфофункционалды ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-жаттығу процесін жоспарлау, жүргізу және түзету принциптерін зерттейді. Курс бейімделген спортпен шұғылдану кезінде қауіпсіздік техникасын қамтамасыз ету дағдыларын қалыптастыруға, мүмкіндігі шектеулі спортшылардың дене дамуын, функционалдық дайындығы мен психикалық жай-күйін бағалау әдістерін қолдануға, сондай-ақ паралимпиадалық, сурдлимпиадалық және арнайы олимпиадалық спорт түрлері бойынша жарыстарды ұйымдастыруға және өткізуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістемесімен атқыштық дайындық
Пән атыс қаруының теориялық және практикалық негіздерін, оның құрылымын, жауынгерлік және техникалық сипаттамаларын, эксплуат кезінде пайдалану және қолдану ережелерін зерттейді. Атыс негіздері, қауіпсіздік шаралары, оқу атыстарын орындау шарттары, сондай-ақ атыс дайындығы бойынша теориялық және практикалық сабақтарды өткізу әдістемесі зерделенеді. Курс қару-жарақты ұрысқа дайындау, мақсаттарды барлау, өртті басқару және ақауларды жою дағдыларын, сондай-ақ қарамағындағыларды жауынгерлік техника мен оқу-жаттығу құралдарында әдістемелік сауатты оқыту дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи білім берудегі STEM-технология
STEM-білім беруді дамытудың жалпы тенденцияларын, STEM-педагогика бағыттарының ерекшеліктерін, әлемдік және қазақстандық білім беру практикасында STEM-оқытуды іске асыру моделі мен тәжірибесін, мектепте STEM-білім беруді іске асыру нысандарын, мектепке арналған STEM-бағдарламаны және қосымша білім беру жүйесін әзірлеуді зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы STEM-білім беруді сипаттайды: модельдер мен бағыттар; сабақта және сабақтан тыс үдерісте педагогикалық қызмет құралдарын әзірлейді және іске асырады (интеграцияланған сабақтар, экскурсиялар, жобалар, факультативтер, жазғы мектептер, үйірмелер); мектепке (мектепке дейінгі білім беру, колледж, ЖОО) арналған STEAM-бағдарламаларды жобалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бейімделетін дене шынықтыру
Пән адам ағзасының құрылымы мен қызметін, сондай-ақ олардың физикалық белсенділікке бейімделуін зерттейді. Пән дене қасиеттерін дамытудың физиологиялық негіздерін, қозғалыс дағдыларын қалыптастыруды, шаршау механизмдерін және жаттығу және бәсекелестік қызмет жағдайында денені қалпына келтіруді зерттеуге бағытталған. Денені дозаланған физикалық белсенділікке бейімдеу тетіктерін қолдануға, сондай-ақ оқу-жаттығу процесін тиімді құру үшін жаттығулардың физиологиялық сипаттамаларын және әртүрлі спорт түрлерінің ерекшеліктерін пайдалануға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастапқы әскери және технологиялық даярлықты оқыту әдістемесі
Пән білім беру ұйымдарында алғашқы әскери және технологиялық даярлықты (АӘД) оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттерін, оқушыларды тиісті ғылымдардың негіздеріне енгізу ерекшеліктерін, курсты оқу процесінде оларда түсініктер мен түсініктерді қалыптастыруды зерделейді. Пән аясында АӘД сабақтарында практикалық жұмыстарды ұйымдастыру, оқушылардың білімін тексеру және бағалау әдістемесі, сабақтарды өткізу ерекшелігі, сондай-ақ оқу процесінде зерттеу дағдыларын қалыптастыру тәсілдері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи педагогикалық технологиялар
Пән педагогикалық технологияларды іске асырудың мәні мен әдістемесін; дәстүрлі және жаңа педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, білім беру процесін жобалау және түзету алгоритмін зерделейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Оқыту әдістемесімен шаңғы дайындығы
Пән шаңғы дайындығы бойынша сабақтардың әртүрлі нысандары мен түрлерін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу негіздерін зерделейді, сондай-ақ осы салада практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және алғашқы әскери және технологиялық даярлықтағы ғылыми-зерттеу және жобалау қызметі
Пән дене шынықтыру және алғашқы әскери және технологиялық дайындық саласында жоспарлау, әдіснаманы әзірлеу, жобалау және ғылыми зерттеулер жүргізу негіздерін зерттейді. Курс Жалпы ғылыми және нақты зерттеу әдістерін, сондай-ақ математикалық статистика, визуализация және зерттеу нәтижелерін ұсыну әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене тәрбиесі және алғашқы әскери және технологиялық дайындық саласындағы зерттеу әдістері
Пән дене шынықтыру және алғашқы әскери және технологиялық дайындық саласында жоспарлау, әдіснаманы әзірлеу, дизайн және қолданбалы зерттеулер жүргізу негіздерін зерттейді. Курс Жалпы ғылыми және нақты зерттеу әдістерін, математикалық статистика әдістерін, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін визуализациялау және ұсыну дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістемесімен спорттық ойындар (футбол, гандбол)
Пән футбол және гандбол сабақтарын ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу негіздерін зерделейді, сондай-ақ осы спорт түрлері бойынша оқыту мен жаттығу процесінде практикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әскери қызмет негіздері
Пән Қазақстан Республикасы Қарулы күштері қатарында әскери қызметін атқару үшін физикалық шыңдалу және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған сабақтан тыс, бұқаралық-спорттық және бұқаралық-қорғаныс іс шараларын ұйымдастыру; коммуникативті дағды және ұйымдастырушылық қабілетті
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастапқы әскери және технологиялық дайындық процесінде тәрбие жұмысын жүргізу әдістемесі
Пән оқушылардың әртүрлі топтарымен тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу жөніндегі жұмыс жүйесінің ерекшеліктерін, сондай-ақ білім беру процесі шеңберінде бастапқы әскери және технологиялық даярлықтың (АӘДП) оқытушы-ұйымдастырушысы қызметінің түрлерін зерделейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудің алғашқы әскери және технологиялық даярлығының стратегиялары мен технологиялары
Пән білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің негізгі заңдылықтарын зерделейді, сондай-ақ осы саладағы қолданыстағы даму бағдарламаларын ұсынады. Алғашқы әскери және технологиялық даярлықты ұйымдастырушы-педагогтың (АӘДП) қызметінде пайдаланылатын білім беруді дамытудың қазіргі заманғы үрдістері мен педагогикалық құралдар қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әскери-патриоттық тәрбие негіздері
Пән жастарды әскери-париоттық тәрбие негізінде тәжірбиелік және ғылыми-теориялық оқыту пәні; білім алушыларды әскери-патриоттық тәрбиелеу бойынша іс-шаралар жоспарлау; білім беру мекемелері негізінде білім алушыларды әскери-патриоттық тәрбиелеу әдістері мен тәсілдері
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістемесімен Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жалпы әскери жарғылары
Пән қарауылдық және гарнизондық қызметтің жарғыларына, сондай-ақ тәртіптік және ішкі Жарғыға қатысты теориялық негіздерді зерттейді. Курс шеңберінде мерзімді және келісімшарттық қызметтен өтетін әскери қызметшілердің мінез-құлық нормалары мен ережелерінің жіктелуі зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Патриоттық тәрбие негіздері
Пән оқитын жастарға патриоттық тәрбие берудің ғылыми-теориялық және практикалық негіздерін оқытады; оқушыларды патриоттық тәрбиелеу бойынша іс-шараларды жоспарлау; оқушыларға патриоттық тәрбие беруді ұйымдастыру және өткізу; білім беру мекемесі жағдайында оқушыларды патриоттық тәрбиелеудің инновациялық түрлері мен әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық метрология
Пән дене шынықтыру саласындағы метрологиялық негізделген өлшемдердің принциптері мен әдістерін, сондай-ақ объективті деректерді алу үшін осы құралдарды қолдануды зерттейді. Курс оқу-жаттығу процесін тиімді бақылау және басқару мақсатында оқушылардың физикалық, техникалық және тактикалық дайындығының көрсеткіштері, сондай-ақ жаттығу жүктемелері туралы ақпаратты өлшеу және түсіндіру әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі инновациялар
Пән қазіргі білім беру үдерісіндегі инновациялық үдерістердің рөлін; білім беру үдерісіндегі педагогикалық, әдістемелік, ақпараттық инновацияларды белсенді пайдалануды; білім берудегі инновацияларды пайдалану кезіндегі оң әсерлер мен тәуекелдерді бағалау тәсілдерін; Білім берудегі инновациялық үдерістердің ерекшелігі мен ерекшеліктерін зерделейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туризм оқыту әдістемесімен
Пән туризм бойынша сабақтарды ұйымдастыру, жоспарлау және жүргізу негіздерін зерттейді. Курс туристік техника, туризм ұйымдастыру кезінде қауіпсіздік негіздері, сондай-ақ табиғаттағы төтенше жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсету дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында тауларда серуендеудің спорттық стильдерін меңгеру және туризм бойынша төреші дағдыларын дамытуға да ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дене шынықтыру жаттығуларының биомеханикасы
Пән дене жаттығуларын орындау кезінде кеңістіктегі нүктенің, дененің және дене жүйесінің қозғалысының физикалық және механикалық заңдылықтарын зерттейді. Курс осы заңдарды түсінуді қалыптастыруға, дене шынықтыру және спорт процесінде қозғалыс әрекеттерін синтездеу принциптерін қолдануға, кәсіби мәселелерді шешу үшін жаттығуларды биомеханикалық талдау әдістерін практикалық қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді зерделеу аясында қателіктерді анықтау, қозғалыс техникасын игеру және физикалық қасиеттерді дамыту кезінде олардың себептерін талдау және түсіндіру, сондай-ақ оларды түзету үшін тиісті жаттығулар мен әдістерді таңдау тәсілдері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістемесімен жалпы әскери дайындық
Пән тиімді атыс және тактикалық өзара іс-қимыл дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ үлгілік тактикалық жағдайларда жеке қаруды пайдалануға бағытталған жеке құрамның жауынгерлік даярлығы шеңберінде өткізілетін іс-шаралар жүйесін зерделейді. Сондай-ақ, әскери өнерді дамыту, бөлімшелердің действий қимылдарын жүргізу тактикасы, қару-жарақты жетілдіру және жалпы әскери ұрысты жүргізудің заманауи тәсілдері мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістемесімен жүзу
Пән жүзу сабақтарын ұйымдастырудың, жоспарлаудың және өткізудің практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Емдік дене шынықтыру
Пән ең көп таралған аурулар мен жарақаттарға тән патологиялық өзгерістерді, жаттығулардың адам ағзасына емдік әсерінің физиологиялық механизмдерін, сондай-ақ емдік дене шынықтыруды қолдануға көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді зерттейді. Курс әртүрлі аурулар мен жарақаттар кезінде жаттығу терапиясының негізгі әдістері мен құралдарын игеруге, жаттығулар кешендерін өз бетінше әзірлеу дағдыларын қалыптастыруға, сабақтар өткізуге және денсаулық жағдайындағы ауытқулар кезінде олардың тиімділігін бағалауға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу әдістемесі
Пән білім алушылардың әртүрлі санаттары бар білім беру мекемелерінде әртүрлі деңгейлерде дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын ұйымдастыруды және өткізу әдістемесін, сондай-ақ осы іс-шараларды іске асыру процесінде бастапқы әскери және технологиялық даярлықты (АӘДП) ұйымдастырушы-оқытушы қызметінің нысандары мен бағыттарын зерделейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қорғаныс-бұқаралық жұмысты ұйымдастыру және жүргізу әдістемесі
Пән оқушылардың әртүрлі санаттары бар білім беру мекемелерінде қорғаныс-бұқаралық жұмысты жүргізуді ұйымдастыруды және әдістемелік сүйемелдеуді, сондай-ақ осы жұмыс шеңберінде бастапқы әскери және технологиялық даярлықты (АӘДП) ұйымдастырушы-оқытушының қызмет түрлерін зерделейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене тәрбиесі мен алғашқы әскери және технологиялық дайындық процесінде денсаулық сақтау технологиялары
Пән білім беру жүйесінде білім алушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтудың заманауи тәсілдерін, Денсаулық сақтау технологияларының жіктелуі мен қолданылуын, дене шынықтыру және спорт саласындағы ұйымдастырушылық-гигиеналық жағдайларды зерделейді. Сауықтыру дене шынықтыру негіздері, сауықтыру бағытындағы әдістемелер мен жүйелер, сондай-ақ санитарлық-гигиеналық талаптар және биоритмдердің білім алушылардың жұмысқа қабілеттілігіне әсері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпараттық сауаттылық дағдыларын меңгере отырып, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша түрде тілдік құралдарды пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу және негіздеме жасау үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді пайдалана алады, жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен шектеулерін талдайды, кәсіби қызметте деректерді өңдеу және түсіндіру үшін заманауи ЖИ-құралдарын қолданады.
- Жеке және әлеуметтік-экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ететін өзгермелі әлеуметтік-мәдени және экономикалық жағдайларда оңтайлы бейімделу үшін тәжірибелік қызметте базалық философиялық, әлеуметтік-саяси, құқықтық және қаржылық білімді қолданады, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді.
- Қызмет барысында салауатты өмір салтына бағытталған тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормативтік-техникалық актілерді қолдана отырып төтенше жағдайларда табиғатты ұтымды пайдалану және қорғау білімдері мен дағдыларын пайдалана алады.
- Оқу-тәрбие және оқыту процесінде білім беру технологиялары мен құралдарының кең спектрін белсенді қолдана отырып, заманауи білім беру жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады.
- Ерекше білім алу қажеттіліктері бар жеке тұлғаларға педагогикалық қолдау көрсете отырып, білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері мен жеке дамуын білу негізінде оқыту процесін ұйымдастыра алады.
- Дене шынықтырумен және спортпен шұғылданатындар, оның ішінде мүмкіндіктері шектеулі адамдар контингентінің жыныстық-жас және жеке айырмашылықтарын ескере отырып, оқу және сауықтыру сабақтарын, спорт түрлері бойынша жарыстарды, дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық-бұқаралық іс-шараларды, сондай-ақ қозғалыс рекреациясының басқа да түрлерін жоспарлайды, ұйымдастырады және өткізеді. Оқу нәтижелерін бағалайды, тұлғаның жан-жақты дамуына ықпал ететін білім беру және спорттық-жаттығу ортасын және жағдайларды жасайды. Сабақтарда қауіпсіздікті қамтамасыз етеді.
- Дене шынықтыру мен спортқа оң мотивациялық-құндылық қатынасын қалыптастырады, өзінің физикалық денсаулығы мен қозғалыс белсенділігіне қамқорлық жасауға байланысты мақұлданған және практикада іске асырылатын мінез-құлық нормаларын қалыптастырады, салауатты өмір салты мен дене шынықтырумен өз бетінше айналысу арқылы өзінің толыққанды кәсіби және әлеуметтік қызметін қолдайды және қамтамасыз етеді.
- Адам ағзасының жұмыс істеуінің анатомиялық, физиологиялық, биомеханикалық негіздерін, жарақаттар мен аурулардан кейінгі профилактика мен оңалтуды білу негізінде әртүрлі жас контингенті бар дене тәрбиесі процесін ұйымдастырады.
- Тәрбие мен оқытудың ұтымды әдістері мен тәсілдерін пайдалана отырып, бастапқы әскери және технологиялық даярлық бойынша оқу-тәрбие процесін жоспарлайды және ұйымдастырады, білім беруде инновациялық технологияларды қолданады.
- Қатысушылардың жеке айырмашылықтары мен мүмкіндіктерін ескере отырып, бастапқы әскери және технологиялық даярлық бағдарламасының негізгі бөлімдері бойынша оқыту процесін жоспарлайды және ұйымдастырады және олардың қауіпсіздігін қамтамасыз етеді.
- Әскери-патриоттық бағыттағы сабақтан тыс іс-шараларды жоспарлайды және ұйымдастырады, Бастапқы әскери және технологиялық даярлық процесінде әскери істің базалық білімін түсінеді және талдайды, оқу-тәрбие процесінде білімді белсенді пайдаланады.
- Дене шынықтыру және бастапқы әскери және технологиялық дайындық саласында қолданбалы зерттеулерді дербес бастайды және жүргізеді. Зерттеу әдіснамасы мен ғылыми этика негізінде зерттеу дизайнын құрастырады, әртүрлі көрсеткіштерді өлшеу мен Бақылаудың метрологиялық негізделген құралдары мен әдістерін қолданады; зерттеу нәтижелерін визуализациялайды және көпшілікке ұсынады.