6B01903 Ерте қолдау педагогикасы (IP) в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дамудың ерте функционалдық ерекшеліктерін бағалау, абилитация, оңалту, қолдау және араласу шараларын жобалау, сондай-ақ ерте дамуды болжау саласында құзыретті маман даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
Балалар дамуының ерекшелігін сапалы бағалау әдістері
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру; бағалау үшін құзыреттілік саласы. Болашақ мұғалімдер ерте жастағы бала дамуының ерекшелігінің сапалық бағалау әдістерін игерген, гипотезалар құрайды, міндеттер қояды, бағалау жүргізеді, нәтижелер бойынша парасатты қорытынды жасай алады, бала дамуының болжамы мен әрі қарайғы жұмыстың жоспарын көрсете алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Дамуды бақылау және сараптама
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі бағыттарын арттыру болып табылады: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілік саласы; бағалауға арналған құзыреттілік саласы; кәсіби дамуға арналған құзыреттілік саласы. Пән болашақ мамандарда баланың жеке дамуын бағалау және мониторингтеу жүйелері туралы тұтас түсінік қалыптастырады, бақылау, масштабтау және диагностика құралдарын меңгереді, сондай-ақ білім беру ортасын, дамуға әсер ететін жағдайлар мен факторларды сараптамалық бағалау жүргізу дағдыларын дамытады. Пән кешенді мониторингтің принциптерін, тәсілдері мен технологияларын игеруге, деректерді түсіндіре білуге және оларды білім беру және түзету-дамыту жұмыстарын жоспарлау үшін қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Перинаталдық психология
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы; педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру; консультативтік құзыреттілік саласы; бағалау үшін құзыреттілік саласы; халықты ақпараттандыру және дамудағы бұзылушылықтардың алдын алу құзыреттілігі саласы. Болашақ мамандар ғылыми пән ретінде перинаталдық психология, оның нысаны мен пәні жайлы білімі бар; жүктілік психологиясы, ана болу, «нәресте отбасы» туралы теориялық білім алу. Ана мінез-құлығы мен баланың жүйке-психикалық дамуындағы бұзылушылықтардың алдын алу үшін әрі қарайғы психотүзету шараларын жүргізу мақсатында пре және постнаталды кезеңдерде қолданылатын диагностика әдістерін біледі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ерте онтогенез психологиясы мен педагогикасы
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру; бағалау үшін құзыреттілік саласы Заманауи деңгейде қалып, өзін және өзінің жұмысын ұдайы дамыту мүмкіндігін иелену үшін болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білімді иеленеді және кәсіби ортаны дамытуға, өзінің кәсіби қызметі саласындағы, сондай-ақ даму мен өзінің қол астындағыларға басышылық етудегі инновациялық тәсілдерге қатысты әртүрлі желілерде зерттеулерді жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Ойынды басқару
Пәнді оқытудың мақсаты-ойын іс-әрекетінің теориялық негіздерін түсінуді қалыптастыру, геймплейлерді дамыту, ұйымдастыру және басқару дағдыларын игеру, ойындарды әртүрлі білім беру және әлеуметтік міндеттерге бейімдеу, сонымен қатар ойынның даму, оқыту және өзара әрекеттесу құралы ретіндегі маңыздылығын түсіну. Бұл ойын технологияларын оқыту мен терапия тәжірибесінде қолдану, олардың тиімділігі мен жеке тұлғаның дамуына және командалық динамикаға әсерін талдау мақсатында қажет.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Дамытушы орта
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің дамушы білім беру ортасының теориялық негіздері, принциптері мен компоненттері туралы түсініктерін қалыптастыру, балалардың жас, жеке және ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, қоршаған ортаны жобалау, бейімдеу және бағалау дағдыларын игеру болып табылады. Қоршаған ортаның баланың әлеуметтік, эмоционалдық және когнитивті дамуына әсерін талдауға, сондай-ақ инклюзияға, өзін-өзі бастамашыл әрекетке және қауіпсіз өзара әрекеттесуге жағдай жасауға ерекше назар аударылады. Бұл білім беру практикасында даму және оқыту ресурсы ретінде ортаны тиімді пайдалану үшін қажет.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары
Пәннің мақсаты оқытуды басқаруда жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны білім алушыларды жасанды интеллект негіздерімен таныстыруға, оқыту сапасының диагностикасын практикалық тұрғыдан қолдануды зерттеуге және оқу орындарының ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін, жеке білім беру траекторияларын құру үшін жасанды интеллект сервистерін зерттеуге және білім беру процесін талдауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты – экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласында құзыреттерді қалыптастыру. Пән экономикалық теория мәселелерін, кәсіпкерлік қызметтің даму үрдістері мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін, кәсіпкерлікті қолдаудың құралдық және институционалдық тетіктерін, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметтегі оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілеттерін дамыту мәселелерін зерделеуге бағытталған. Курс барысында білім алушылар қаржы құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, жеке және отбасылық бюджетті жоспарлау мен басқаруға, жинақтарды сақтап, көбейтуге, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдауға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ерте жастағы балалармен негізгі және балама коммуникация
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы; консультативтік құзыреттілік саласы; бағалау үшін құзыреттілік саласы; өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер ерте жастағы бала үшін коммуникацияның маңызын түсінуі, қолдаушы коммуникация туралы ұғымының болуы, қолдаушы коммуникацияға мұқтаждықты диагностикалау, баланы және оның отбасын коммуникация құралдарына үйретуі тиіс.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері
Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерді дайындау бойынша әдіснамалық және теориялық білім жүйесін тереңдету және ұғыну, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен академиялық жазудың ерекшеліктері, өлшемдері, концепциялары туралы іргелі білім негізін қалыптастыру болып табылады. Курс барысында білім алушылар объективтілік, дәлдік, дәйектілік және ойдың айқындылығы секілді зерттеу қызметінің негізгі ұғымдарымен танысып, білім алушының болашақ кәсіби қызметінде маңызды рөл атқаратын метапәндік және коммуникативтік құзыреттіліктерді игереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ерте қолдау кейс-менеджменті
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы; консультативтік құзыреттілік саласы; бағалау үшін құзыреттілік саласы Болашақ мұғалімдер жобалау элементтері бар әртүрлі практикалық тапсырмаларды шеше алуы, кейс менеджер ретінде жағдайды кез келген кезеңде жүргізе алуы, өзгермелі (әртүрлі) жұмыс ортасында шешу жолдарын таңдауды жүзеге асыруы, ағымдағы және қорытынды бақылау, бағалау мен қызметтің түзеуін жүзеге асыруы тиіс.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Болжам ретіндегі зерттеу
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы; жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы; кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы. Болшақ мұғалімдер бала дамуының, әлеуметтік жағдайды, бақылау, әңгімелесу, тәжірибе, психологиялық диагностика, скрининг және т.с.с. әдістердің көмегімен жағдайдың дамуын бағалауға құзыретті.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Позитивті ата-аналық қызмет
Пәннің мақсаты-ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынастың даму заңдылықтарымен позитивті ата-ана тұрғысынан танысу; ата-аналардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін позитивті ата-ана жағдайында ынталандыру мақсатында өмірлік қиын жағдайдағы отбасыларға қолдау көрсетуге қабілетті.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Пәннің мақсаты нақты педагогикалық жағдайларға, белгілі бір мектептің жағдайлары мен білім алушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық тәсілдермен жоспарлау, оқыту және бағалау кезінде оқыту стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінуді дамыту болып табылады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Пәннің мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, жеке тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттерін дамыту. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерде ғылыми зерттеулердің әдіснамалық негіздері, инновациялық қызметті ұйымдастырудың заманауи тәсілдері және зерттеу нәтижелерін білім беру және әлеуметтік практикаға енгізу процестері туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Ғылыми деректерді сыни тұрғыдан талдау, инновациялық шешімдерді жобалау және іске асыру, олардың тиімділігі мен масштабтау әлеуетін бағалау қабілеттерін дамытуға ерекше назар аударылады. Бұл ғылыми ізденіске, жаңа идеяларды қалыптастыруға және өзекті әзірлемелерді енгізу арқылы ортаны өзгертуге қабілетті мамандарды даярлау үшін қажет.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерге оқыту процесінде білім алушылардың толеранттылығын түсіндіру, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие болу. Болашақ мұғалімдердің қабілеттерін дамытуда қолдау көрсете алады: - тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру процессіне қосу; - білім алушылардың өмірі мен оқуының мәнмәтінін ескере отырып, қоғамдастықпен (мұғалімдермен, оқушылармен, ата-аналармен /қамқоршылармен) ынтымақтастықта психологиялық және этикалық тұрғыдан білім алушылардың әл-ауқаты.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Білім беру туралы ғылым, оқытудың негізгі теориялары және тәрбие
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің педагогика, дидактика және тәрбие теориясы саласындағы педагогикалық құзыреттілігін дамыту болып табылады. Курс шеңберінде білім алушылар оқытудың, тәрбиенің және педагогикалық модельдердің әртүрлі теорияларының негізінде жатқан адам туралы тұжырымдамалық түсініктерді қоса алғанда, педагогика ғылымының негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды терең түсіну болашақ мұғалімдерге әртүрлі білім беру жағдайларына бейімделе отырып, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдістерін саналы түрде таңдауға және қолдануға мүмкіндік береді. Бұл оқу процесін ұйымдастыруға кәсіби көзқарасты қалыптастыруға және білім алушылардың жеке басын жан-жақты дамытуға бағытталған қолайлы тәрбие ортасын құруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік-тұрмыстық дағдылардың қалыптасуы
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы; консультативтік құзыреттілік саласы; бағалау үшін құзыреттілік саласы Болашақ мұғалімдер дидактика, оқыту технологиялары, оқытудағы ынталандыру әдістерін жақсы біледі және педагогикалық көмек көрсетуге қабілетті, білім алушылардың алуандығы мен педагогикалық және өзіндік зерттеулер негізінде әртүрлі технологияларды қолдануды ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларын иеленеді. Болашақ мұғалімдер оқыту барысындағы бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқыту үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық сарында конструктивтік бағаны қамтамасыз етуге қабілетті.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
«Бағытты диалог» бала-ата-аналық қарым-қатынасты оңтайландыру бағдарламасы
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы; педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру; консультативтік құзыреттілік саласы; бағалау үшін құзыреттілік саласы; халықты ақпараттандыру және дамудағы бұзылушылықтардың алдын алу құзыреттілігі саласы Болашақ мұғалімдер қауіп аймағындағы отбасыларда бала-ата-аналық қарым-қатынасты жақсартуға ықпал ететін, балаларға зорлық көрсетудің алдын алу, балалардың қайталама институализациясына жол бермейтін дағдыларды иеленеді. Психикалық денсаулық саласында балаларға сапалы көмек үлгісін құра алады. Қауіп аймағындағы отбасылық құрылымдарды нығайту және қалпына келтіру технологиясын терең түсінеді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: іс-жүзінде бала-ата-аналық қарым-қатынасты оңтайландыру қағидаттары мен әдістерін қолданады; позитивті бала-ата-аналық қарым-қатынас құру үшін ұсыныстарды жоспарлайды; ата-аналарда позитивті бала бейнесін қалыптастыруға және ата-аналық сезімдер мен қарым-қатынастың дамуына қолдау көрсету.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Іс-қимыл және мінез-құлық теориясы
Пәннің мақсаты болашақ мамандардың жас балалардың іс – әрекеті мен мінез – құлқының заңдылықтары туралы теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру, сондай-ақ "бала-ересек-орта"жүйесіндегі өзара әрекеттесуді дамыту болып табылады. Педагогика және дидактика саласындағы құзыреттерді дамыту, қолдау және дамыту ортасын құру, жас балалардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, олардың мінез-құлқын қалыптастыру және өзгерту тетіктерін түсіну, сондай-ақ ерте көмек контекстінде отбасыларды қолдау және сүйемелдеу стратегияларын игеру. Пән білім беру және дамыту бағдарламаларын жобалау кезінде, консультативтік және түзету жұмыстарында іс-әрекет пен мінез-құлық үлгілері туралы білімді қолдану дағдыларын дамытуға, сондай-ақ даму және бейімделу факторы ретінде субъект белсенділігінің маңыздылығын түсінуге бағытталған. Болашақ мамандар іс-әрекет пен мінез-құлық проблемаларын зерттеудің классикалық және заманауи тәсілдерін басшылыққа алады, іс-әрекеттің адамның дамуына әсерін түсінеді, баланың жетекші қажеттіліктері мен мотивтерін анықтай алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
АВА-терапия теориясы мен практикасы
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы; консультативтік құзыреттілік саласы; бағалау үшін құзыреттілік саласы; өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдердің мінез-құлықтың қолданбалы талдауы, оқыту технологиялары, оқытудағы ынталандыру әдістері саласында жеткілікті білімі бар және педагогикалық көмек көрсете алады, педагогикалық және меншік зерттеулердің негізінде АВА-терапия технологияларын қолдану және білім алушылардың алуандығын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларын иеленеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Денсаулық пен амандықты бағалаудың халықаралық стандарттары
"Денсаулық пен әл-ауқатты бағалаудың халықаралық стандарттары" пәнін зерделеудің мақсаты студенттерде Балалардың денсаулығы мен әл-ауқатын бағалаудың халықаралық тәсілдері туралы, оның ішінде жұмыс істеудің халықаралық жіктемесі, тіршілік пен денсаулықты шектеу (ХКФ) негізінде білімді қалыптастыру, ДДҰ, ЮНИСЕФ және басқалардың ұсынымдарына сәйкес деректерді мониторингілеу, талдау және түсіндіру әдістерін меңгеру болып табылады халықаралық ұйымдар. Пән ХКФ-ны қолдауды кешенді бағалау және жоспарлау құралы ретінде қолдану дағдыларын дамытуға, сондай-ақ білім беру, ерте көмек және әлеуметтік саясат контекстінде Балалардың денсаулығы мен әл-ауқатын қамтамасыз етудегі пәнаралық тәсілдің маңыздылығын түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Балалар мен жасөспірімдер өмірі мен денсаулығының қызмет етуі, шектеулерінің халықаралық жіктелімі негізінде ерте қолдаудағы абилитация
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы; педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру; даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы. Пәнді зерделеу болашақ мамандарда ерте көмек көрсету контекстінде абилитациялық тәсілді жүйелі түсінуді, балалар мен жасөспірімдердің жұмыс істеуін, тыныс-тіршілігі мен денсаулығын шектеуді халықаралық жіктеу негізінде бағалау және жоспарлау әдістерін меңгеруді қалыптастырады (МКФ-ДП). Пән баланың контекстінде жұмыс істеуін тұтас талдау, абилитация мен сүйемелдеудің жеке бағдарламаларын әзірлеу, сондай-ақ халықаралық стандарттар мен кәсіби қызмет этикасын ескере отырып, отбасымен және пәнаралық топпен өзара іс-қимыл принциптерін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Ата-ана құзыреттілігін арттырудың әдістері мен технологиялары
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы; консультативтік құзыреттілік саласы; бағалау үшін құзыреттілік саласы; халықты ақпараттандыру және дамудағы бұзылушылықтардың алдын алу құзыреттілігі саласы Болашақ мұғалімдер ата-аналардың құзыреттіліктерін арттыру әдістері мен технологиялары саласында қажетті білімі бар, жеке және отбасылық психологиялық-педагогикалық кеңес беруді ұйымдастыру дағдыларын иеленеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді оқыту саласындағы білім беру бағдарламасымен, сондай-ақ кәсіпкерлік және тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың жетекші педагогикалық принциптерімен және түпкілікті тақырыптарымен таныстыру болып табылады. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Нәресте және ерте жастағы балалар дамуының скринингтік бағасы
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: бағалау үшін құзыреттілік саласы; педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру Болашақ мұғалімдер ерте көмек үдерісіндегі скринингтің мәнін терең түсінеді және баланың әртүрлі даму кезеңдерінде этикалық сарында конструктивтік бағалауын қамтамасыз етуге қабілетті. Болашақ мұғалімдер скринингтік бағалауды жүргізу технологияларын игерген. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктерін және тәжірибесін сыни тұрғыдан бағалап, оларды әрі қарай жетілдіруге қабілетті.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Ерте қолдау қызметін ұйымдастыру
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерде мүмкіндігі шектеулі балалар мен олардың отбасыларына ерте көмек көрсетудің теориялық негіздері мен практикалық принциптерін жүйелі түсінуді қалыптастыру, пәнаралық өзара іс-қимыл тәсілдерін меңгеру, ерте қолдау қызметі шеңберінде диагностика, кеңес беру және сүйемелдеу дағдыларын дамыту болып табылады. Бұл ерте араласу бағдарламаларын тиімді ұйымдастыру және жүзеге асыру, технологияларды баланың дамуының жеке ерекшеліктеріне бейімдеу, сондай-ақ олардың жас балалардың психикалық, эмоционалдық және әлеуметтік дамуына әсерін талдау үшін қажет.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Аутистік спектрі бұзылған балаларға және олардың отбасына ерте көмек көрсетудің жүйелік үлгісі
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру; мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы; даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы; халықты ақпараттандыру және дамудағы бұзылушылықтардың алдын алу құзыреттілігі саласы Болашақ мұғалімдер дидактика, оқыту технологиялары, оқытудағы ынталандыру әдістерін жақсы біледі және педагогикалық көмек көрсетуге қабілетті, білім алушылардың алуандығы мен педагогикалық және өзіндік зерттеулер негізінде әртүрлі технологияларды қолдануды ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларын иеленеді. АСБ баланың заңды өкілдерімен табысты қарым-қатынас орната алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Ерте жастағы әлеуметтік және эмоционалдық даму теориясы
Пәнді оқудың мақсаты студенттерде жас балалардың әлеуметтік және эмоционалдық дамуының жетекші теориялары туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сүйіспеншілікті, эмпатияны, өзін-өзі реттеуді және эмоционалды реакцияны дамытудың тұжырымдамалық аппараттары мен механизмдерін игеру, сондай-ақ өмірдің алғашқы кезеңдерінде тұлғаның қалыптасуына әсер ететін факторларды түсіну болып табылады. Бұл балалардың жеке ерекшеліктерін бағалау, даму ортасын жобалау және білім беру және терапевтік тәжірибеде баламен және оның отбасымен тиімді қарым-қатынас құру үшін қажет.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Ерте қолдаудың Денвер үлгісі
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы; консультативтік құзыреттілік саласы; бағалау үшін құзыреттілік саласы. Болашақ мұғалімдер мінез-құлық терапиясының әдістерін, дамытушы оқыту технологияларын жетік біледі, баланы баланың үйреншікті қызметінде қолдау бағдарламасына айналаны барынша қосу арқылы басты функционалдық дағдыларға үйретуде педагогикалық көмек көрсетуге қабілетті.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Педиатриядағы пропедевтика. Алғашқы медициналық көмек көрсету негіздері
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру; бағалау үшін құзыреттілік саласы Замануи деңгейде қалып, өзін және өзінің жұмысын тұрақты дамыту мүмкіндігін иеленуі үшін болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білімдерді иеленеді, балалардың әртүрлі аурулары кезінде кездесетін патологиялық белгілер мен синдромдарды ажырата алады, балаға дәрігерге дейінгі жедел көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Клиникалық бақылау әдістемесі
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі бағыттарын арттыру болып табылады: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілік саласы; бағалау үшін құзыреттілік саласы. Болашақ мамандар клиникалық бақылау әдісін біледі, бақылау гипотезаларын тұжырымдайды, міндеттер қояды, үздіксіз, дискретті, таңдамалы және фронтальды бақылау технологияларын жүргізеді, бақылау нәтижелері бойынша барабар қорытындыларды тұжырымдай алады, баланың даму болжамын және одан әрі жұмыстың мақсаттарын көрсете алады. Мақсат сонымен қатар мамандарда клиникалық-психологиялық және педагогикалық диагностика әдісі ретінде бақылауды қолдануда теориялық түсінік пен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Бақылауды жоспарлау, құрылымдау және талдау әдістерін меңгеру, мінез-құлық көріністерін, эмоционалдық реакцияларды және баланың табиғи ортадағы өзара әрекеттесу ерекшеліктерін бекіту дағдыларын дамыту, сондай-ақ кешенді бағалау жүйесіндегі бақылаудың маңыздылығын түсіну және дамуында қауіп-қатері бар балаларды сүйемелдеу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты: білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың ерте дамуының тереңдетілген бағасы
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі бағыттарын арттыру болып табылады: Педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілік саласы; бағалау үшін құзыреттілік саласы. Болашақ мамандардың жас балалардың психикалық, эмоционалдық, моторлық және сөйлеу дамуының сипаттамаларын анықтау, талдау және түсіндіру бойынша қалыптасқан кәсіби білімі мен практикалық дағдылары бар. Пән диагностиканың заманауи тәсілдері мен әдістемелерін игеруге, диагностикалық құралдарды таңдауда құзыреттіліктерді қалыптастыруға, сүйемелдеудің жеке траекторияларын құруға және отбасымен өзара іс-қимылға, сондай-ақ ерте көмек көрсету жүйесіндегі ерте бағалаудың рөлін түсінуге және даму бұзылыстарының алдын алуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Ерте жастағы нейропсихологиялық диагностика әдістері
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру; бағалау үшін құзыреттілік саласы; кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер нейропсихологиялық диагностика үдерісін ұйымдастырады, бланың жасы мен ерекшеліктеріне лайықты нейропсихологиялық құралдарды таңдайды, бұзылушылықтарды анықтайды және олардың талдауын жүргізеді, дәрежесін және себептерін бағалайды, қолданылған шаралардың нәтижелілігін бағалау және түзету бойынша педагогикалық шешімдерді қабылдайды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Отбасындағы бала дамуының әлеуметтік жағдайы
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы; бағалау үшін құзыреттілік саласы; халықты ақпараттандыру және дамудағы бұзылушылықтардың алдын алу құзыреттілігі саласы. Болашақ мұғалімдер ерте жастағы баланың дамуы үшін отбасының әлеуметтік-психологиялық жағдайын, даму үдерісіндегі оқушылардың алуандығын түсінеді және ескеру мүмкіндігін иеленеді, сонымен қатар олардың өмірлік және отбасылық жағдайларын ескере отырып, психологиялық және этикалық парасатты түрде олардың амандығын қолдай алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Арнайы психология
Пәннің мақсаты: физикалық және/немесе психикалық ауытқулары бар балалардың дамуының жалпы және нақты заңдылықтарын игеру; бұзылулардың классификациясы және диагностика ерекшеліктері; психикалық және психофизикалық дамудағы бұзылулардың себептері; Л.С. Выготский ілімдерін ой елегінен өткізуге және түсіндіруге үйрету (биологиялық және әлеуметтік өзара әрекеттесу, бұзылған даму құрылымы және т.б.); ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың әртүрлі санаттарының танымдық процестері мен жеке сферасын салыстыру және бағалау.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Ерте жастағы бала отбасын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы; консультативтік құзыреттілік саласы; бағалау үшін құзыреттілік саласы; халықты ақпараттандыру және дамудағы бұзылушылықтардың алдын алу құзыреттілігі саласы. Болашақ мұғалімдер ерте жастағы баланың отбасын кешенді сүйемелдеу жүйесінде консультативтік және психо-түзету көмегін көрсетеді, өзгермелі жағдайда бала мен отбасының сәтті бейімделуін қамтамасыз етеді, түзету әрекеттеріне мұқтаж отбасы мәселелерін диагностикалау, түзету шараларының парасатты түрлерін, әдістері мен бағдарламаларын таңдау қабілетіне ие.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Сенсорлық даму және сенсорлық кіріктіру
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерде сенсорлық жүйелер туралы теориялық білімді және олардың баланың психофизикалық дамуындағы рөлін қалыптастыру, сонымен қатар сенсорлық ерекшеліктерді бағалаудың практикалық дағдыларын игеру және сенсорлық интеграция принциптеріне негізделген түзету бағдарламаларын әзірлеу болып табылады. Пән сенсорлық реттеу контекстінде баланың мінез-құлқын талдау, қолдау стратегияларын таңдау және қолдану, білім беру және абилитациялық практикада жеке сенсорлық профильдерді ескеру дағдыларын дамытуға бағытталған. Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы; консультативтік құзыреттілік саласы; бағалау үшін құзыреттілік саласы.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Жеке даму траекториясын құрастыру
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі бағыттарын арттыру болып табылады: даму және қолдау саласындағы құзыреттілік саласы; консультативтік құзыреттілік саласы; бағалау үшін құзыреттілік саласы. Пәнді оқу мамандардың баланың білім беру және түзету-дамыту бағытын даралау принциптері туралы білімдерін, қажеттіліктер мен ресурстарды диагностикалау әдістерін, сондай-ақ жасына, психологиялық және әлеуметтік ерекшеліктеріне сәйкес дамудың жеке траекториясын жобалау және сүйемелдеу дағдыларын меңгеруін қалыптастырады. Пән бағдарламаларды бейімдеу тәсілдерін игеруге, пәнаралық өзара іс-қимылды үйлестіруге және инклюзивті және тұтас сүйемелдеу мақсатын ескере отырып, даму динамикасын мониторингтеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен ерекшеліктерін терең түсіну мен талдауды ескере отырып, табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми және философиялық таным әдістерімен ғылыми түсінуді және зерделеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білумен қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындықты бағалау.
- қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет ете отырып, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білімнің негіздерін біліп әрі түсініп, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете отырып, өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту.
- тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау, жеке қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін: интернет ресурстары, бұлттық және мобильді ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату қызметтерін қолдану.
- дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби белсенділікті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағытталу.
- жаңа білімді синтездеу үшін ғылыми әдістер мен зерттеу әдістерін қолдана отырып, әдіснама мен талдауды таңдауды жүзеге асыру.
- сындарлы жеке педагогикалық және қоғамдық қызмет үшін қажетті осы қызмет түрінің алдына қойылған мақсаттарды ескере отырып, офлайн және онлайн режимінде әртүрлі интерактивті көпмәдениетті кәсіби қарым-қатынастар мен қауымдастықтар шеңберінде, сындарлы қарым-қатынас жасау.
- білімгерлердің әртүрлілігін, білім беру ортасының әртүрлі типтерінде олардың психологиялық әл-ауқатына этикалық қолдауды, сонымен бірге педагогтың әртүрлі сандық ресурстарды пайдалану қабілетін ескере отырып, оқыту, бағалау және білім беру үдерісін дамыту туралы негізгі білімдері мен түсінігінің болуы.
- халықаралық және ұлттық құжаттарда, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымдарында, мекеменің қызметіне және өз жұмысына әсер ететін ұлттық білім беру жүйесінің принциптерінде, заңнамаларында және ережелерінде бағдарлану, өз қызметін өз ұйымының қызметімен өзара байланыста қарастыру және мектептен тыс өздері мен серіктестер арасында оң қатынастар мен көпсалалы ынтымақтастықты құру бойынша мағыналы жұмыс жасау.
- өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін, сондай-ақ өзінің педагогикалық дамуы, ұйымы мен кәсіби әл-ауқатын дамыту үшін жаңа мақсаттар қою қабілетін сыни тұрғыдан бағалау.
- ерте жас шағындағы баланың қажеттіліктерін және отбасының әлеуетін бағалау үшін қолданыстағы бағдарламаларды қолдану, қолдау әдістерінің дәлелдемелерін бағалау және қажет болған жағдайда оларды өзгерту.
- кешенді топтық бағалау негізінде қалыпты жас балаларды және дамуында ақауы бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламаларын іске асыру, баланың мүмкін болатын максималды даму әлеуетіне қол жеткізу үшін іске асырылатын бағдарламалардың тиімділігін бақылау.
- ерте жас шағындағы балалардың отбасыларымен өзара әрекеттесу, кеңестер беру, баланың отбасы мен қоғамдағы ерте даму процестерін хабардар ету және сүйемелдеу, оның ішінде тұрғындармен тәрбие жұмысын жүргізу, баланың ерте даму ерекшеліктерімен таныстыруға әсер ету, оның алдын алу ықтимал балалық шақтағы бұзылулар және барлық негізгі дағдыларды, сондай-ақ бала өмірінің алғашқы үш жылында игеретін кез келген дағдыларды қалыптастырудың ең табысты отандық және халықаралық тәжірибелері.
Ұқсас БББ
6B01903 Эргопедагогика (IP)
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01903 Арнайы педагогика: Олигофренопедагогика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01903 Арнайы педагогика (IP)
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01903 Арнайы педагогика-Дефектология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01903 Арнайы педагогика (IP)
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті