6B01903 Арнайы педагогика-Дефектология в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Арнайы педагогикалық мекемелерде кәсіби, түзету және білім беру қызметін жүзеге асыруға қабілетті, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие арнайы педагогты дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
Педагогика
Практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеру; педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік білімдерін көрсету, олардың қазіргі педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психопатология
Пәннің мақсаты – психикалық бұзылулардың жағдайымен, белгілерімен, психопатологиялық өзгерістерге қоршаған ортаның әсерімен, балалардағы психикалық бұзылулардың этиологиясымен және патогенезімен, психопатиямен таныстыру. Пәнді меңгеру аясында: психикалық аурулардың пайда болуы мен ағымының ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы білім жүйесі, психикалық бұзылыстардың патогенетикалық механизмдері оқытылады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: бұзылыстарды диагностикалау және мектеп жасына дейінгі балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, психомоторлы даму ерекшеліктерін психологиялық-педагогикалық зерттеу технологияларын қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар дамуының клиникалық ерекшеліктері
Пәннің мақсаты: студенттерді ақаудың клиникалық-психологиялық құрылымымен, "мүмкіндігі шектеулі" ұғымымен, этиопатогенетикалық заңдылықтармен және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың топтарымен таныстыру Пәнді меңгеру аясында: соматикалық және психоневрологиялық мінез-құлық бұзылыстарының және эмоционалды-ерікті саланың ерекшеліктері зерттеледі. Курсты игеру нәтижесінде:студенттер практикалық іс-әрекетте осы пәнді оқу кезінде алған білімдерін қолданады; анемнез деректерді зерделеу, интеллектісі бұзылған балалардың клиобратниктік - психологиялық-педагогикалық сипаттамаларын жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы, патологиясы
Курстың мақсаты - студенттерді адамның сенсорлық жүйесінің құрылымымен, қызметтерімен және патологиясымен таныстыру, есту, көру және сөйлеу күйінің диагностикасы, құлақ, мұрын, тамақ және көз аурулары бар балаларға көмек және күтім жасау болып табылады. Бұл пән аясында көру, есту және сөйлеуді түзету және компенсациялаудың әртүрлі әдістерімен танысу, студенттерді ақаулықтардың (бұзылыстың) алдын алу әдістерін және есту, көру және сөйлеу қабілеті бұзылған науқастарды оңалту әдістерін көрсетуге үйрету бойынша тақырыптар қаралатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Арнайы педагогтың этикасы мен деонтологиясы
Пәннің мақсаты – студенттерді педагогикалық этика, мұғалімнің кәсіби және тұлғалық өсуі мен дамуының негізгі ұғымдарымен таныстыру, педагогикалық қызмет нормасының қазіргі заманғы талаптары мен факторларын бағалау. Келесі тақырыптар қарастырылады: мұғалімнің кәсіби және тұлғалық өсуінің міндеттері, мәселелері, кедергілері мен ресурстары, кәсіби және тұлғалық дамудағы мақсат қою, педагогикалық қызметтегі психикалық жағдайды өзін-өзі реттеу, кәсіби және тұлғалық өсудің жеке бейнесін жобалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім беру психологиясы
Пәннің мақсаты – студенттерде заманауи білім беру процесінің психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, оқыту жағдайында тұлғаның танымдық процестерін, жеке ерекшеліктерін зерттеу, психологиялық қолдау құралдарын меңгерту және тәжірибеде психологиялық білімді қолдану дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: білім беру процесін психологиялық қамтамасыз ету, қазіргі білім берудің психологиялық принциптері, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері, оқу іс-әрекетін ынталандыру, педагогикалық қарым-қатынас психологиясы, білім беру ортасындағы тұлғаның қалыптасуы мен дамуы, білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігі, мұғалімнің эмоционалды денсаулығы. Оқыту нәтижелері: білім беру психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсете біледі; білім алушылардың мотивациясына, үлгерімі мен мінез-құлқына әсер ететін факторларды анықтайды; білім беру ортасында психологиялық әдіс-тәсілдерді қолдана алады; білім алушылардың мінез-құлқын психология тұрғысынан талдап түсіндіреді; педагогикалық қарым-қатынас техникасы мен білім алушыларды психологиялық қолдау құралдарын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Невропатология негіздері
Пәннің мақсаты: баланың жүйке-психикалық дамуының заңдылықтары мен механизмдерін анықтау, студенттерді жүйке жүйесінің негізгі ауруларының этиологиясы, патогенезі, клиникасы, диагностикасы, емдік шаралары және алдын алу туралы заманауи білімдермен таныстыру. Пәнді меңгеру аясында: нормативтік және жас ерекшелік дағдарыстары, жүйке жүйесінің орталық және перифериялық бөлімдеріндегі негізгі патологиялық процестердің этиологиясы мен клиникалық көріністері зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: жүйке жүйесінің ауруларын емдеу және алдын алу принциптерін ескере отырып, зерттеуде диагностиканың ең тиімді әдістерін таңдай алады; невропатологияның негізгі ұғымдары мен категорияларының жүйесін игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Арнайы білім беру жүйесінің нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету
Курстың мақсаты – халықаралық деңгейде мүмкіншілігі шектеулі тұлғаларды оқыту саласындағы негізгі нормативтік құқықтық актілер туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі мәселелер қарастырылады: Қазақстан Республикасындағы арнайы білім берудің құқықтық негіздері, арнайы білім беру жүйесінің заманауи құрылымы, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды отбасында тәрбиелеуге байланысты құқықтық реттеу мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды ерте диагностикалау және түзету жұмысын ұйымдастыру
Пәннің мақсаты: баланың психомоторлы дамуының жас ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Пәнді меңгеру аясында: баланы тексерудің мазмұны, міндеттері және ұйымдастыру формалары, балалардағы психикалық даму ауытқуларының клиникалық-психологиялық-педагогикалық диагностикасы, ерте психомоторлық дамуды ынталандыру, психопатологиялық зерттеулер және әртүрлі ақаудың диагностикасы оқытылады: Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: ерте диагностика кезінде түзету жұмыстарын ұйымдастыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы психология
Курстың мақсаты – дамуында ауытқуы бар балалар тобына тән белгілерді және норманы салыстыру негізінде арнайы психологияның концептуалды және теориялық негіздерін, психиканың қалыпты және қолайсыз жағдайларда даму заңдылықтарын түсіндіру. Психикалық даму сипатының заңдылықтары мен патогендік фактордың ауырлығына тәуелділігі, педагогикалық экспериментте диагностикалық әдістерді қолдана отырып, оқу-тәрбие процесінде түзету бағыттары мен әдістерін талдау қарастырылатын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Олигофренопедагогика
Пәннің мақсаты – интелектуалды дамуы бұзылған балалардың психикалық даму заңдылықтарын тұжырымдау, орталық жүйке жүйесінің органикалық зақымдануы кезіндегі қалыпты дамудағы бұзылулардың мәнін қарастырады. балалық шақтың әртүрлі кезеңдеріндегі қалыптан тыс және қалыпты дамуға салыстырмалы талдау жүргізу қабілетін, ақыл-ойы кем балаларды оқытудың мазмұны мен әдістерін, ақыл-ойы кем балаларға көмек көрсету жүйесін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогика
Пәннің мақсаты – арнайы педагогика ұғымының принциптерін, әдістемесі мен зерттеу әдістерін, ғылыми негіздерін, жалпыланған теориялық идеяларын анықтау. Курс: қазіргі заманғы арнайы білім беру, объектісі мен пәні, мақсаттары мен міндеттері, арнайы педагогиканың ғылыми негіздері, талдау әдістерін қолдану, даму тарихынан алынған ғылыми материалдарды салыстыру және арнайы педагогиканың қазіргі жағдайын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дамуында ауытқулары бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Пәннің мақсаты: дамуында әртүрлі бұзылыстары бар балалардың сөйлеу тілін тексеру ерекшеліктерін ашу, оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету саласындағы тәжірибелік білім мен негізгі дағдыларды қалыптастыру. Пән:педагогикалық-психологиялық тексеруді қажет ететін мектепке дейінгі және мектеп жасындағы баланың психологиялық-педагогикалық сипаттамаларын құрастыру, әртүрлі бұзылыстарды кешенді диагностикалау, балаларды психологиялық-педагогикалық тексеру қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы мектепке дейінгі педагогика
Пәннің мақсаты – арнайы мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында ерте жас балалар мен мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу, оқыту, дамыту және балалар өмірін ұйымдастыру саласында педагогикалық мәдениеті мен кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде келесі қабілеттер қалыптасады: түзету-дамыту ортасын ұйымдастыру, оны әдістемелік қамтамасыз ету, ерте және мектепке дейінгі жастағы балаларды табысты әлеуметтендіру мақсатында білім беру, денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау салаларында түзету жұмыстарын жүргізу, ерекше білім беру қажеттіліктері бар ерте және мектепке дейінгі жастағы балаларды әлеуметтендіру, түзету және дамыту әсерін жоспарлау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың отбасын әлеуметтік-психологиялық-педагогикалық қолдау
Пәннің мақсаты: баланың және оның ата-анасының жеке басын, олардың қарым-қатынас жүйесін зерттеу, баланың қоғамдағы мүдделерін қорғау. Пәнді меңгеру аясында:ҚР-ның жалпы білім беруде ерекеше білім беру қажеттілктері бар білім алушыларға сапалы білім алу үшін жағдай жасауды заңнамалық қамтамасыз ететін отандық нормативтік-құқықтық актілер зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер оқу процесінде оқушыларға көмектесу мәселелерін шешуге командалық тәсілді қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Логопедияның теориялық негіздері
Курстың мақсаты: студенттерге балалардың сөйлеу тілін дамыту және түзету жұмыстарының ерекшеліктерін, сөйлеу тілінің бұзылуының психолингвистикалық және клиникалық-физиологиялық аспектілерін анықтауға үйрету. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде келесі қабілеттер қалыптасады: балалардың сөйлеу тілінің бұзылыстарын анықтау, дифференциалды диагностикалау, әртүрлі типтегі мекемелер жағдайында түзету және тәрбиелік логопедиялық әсер етудің негізгі бағыттарын белгілеу бойынша кәсіби дағдылар мен біліктіліктерді білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға жан-жақты қолдау көрсету
Пәннің мақсаты:ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу бойынша отбасыларды психологиялық-педагогикалық қолдаумен таныстыру, баланың оңтайлы дамуын, қоғамға сәтті кірігуін қамтамасыз ету. Пәнді меңгеру аясында: дамуында ауытқулары бар балалардың әлеуметтік деңгейдің төмен болуын, оны дамудың жалпы деңгейіне қол жеткізу әдістері мен тәсілдері, әрбір бала үшін қоғамға интеграциялау (біріктіру) дәрежесін қолданады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер:еркеше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуда, оларды қоғамда әлеуметтендіруде, құрдастарымен, мұғалімдермен, ата-аналармен қарым-қатынас мәселелерін шешуде білікті көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық диагностика негіздері
Пәннің мақсаты: студенттерді қазіргі психодиагностиканың теориялық және әдіснамалық негіздерімен таныстыру. Пәнді меңгеру аясында: психодиагностиканың психометриялық негіздері туралы түсінік, нақты әдістерді практикалық меңгеру мүмкіндігі, белгілі бір әдістер мен әдістердің ерекшеліктері, психодиагностиканың этикалық нормаларын сақтай отырып, зерттеудің неғұрлым әмбебап объектілері зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: психодиагностикалық жағдайдың табиғатын түсінуге байланысты мәселелерді шеше алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Пәннің мақсаты – білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жай-күйін, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлін зерделеу, білім алушылардың өз қызметін бақылау және бағалау қабілетін қалыптастыру, функционалдық сауаттылық пен кең ауқымды дағдыларды қалыптастыру бойынша оқыту үдерісінде туындайтын қиындықтардың себептерін анықтау және жою. Критериалды бағалау технологиясының моделі, бағалау принциптері, кезеңдері мен құралдары, білім беру нәтижелерін бағалаудың жас критерийлері зерделенетін болады. Пәнді игеру барысында жас ерекшеліктеріне сәйкес білім алушылардың білімін критериалды бағалау дағдылары қалыптастырылатын болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы білім берудегі интерактивті технология және арт-терапия
Пәннің мақсаты: мектеп жасына дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы балалардың түзету-дамыту жұмысында АКТ және арт-терапияны қолданудың теориялық негіздерімен, арнайы білім берудегі заманауи даму және денсаулық сақтау технологияларымен таныстыру. Пәнді меңгеру аясында: әр түрлі сөйлеу тренажерларымен, интерактивті тақтамен, планшеттермен, арттерапия элементтері бар сабақтарды ұйымдастыруда қолданылатын жабдықтармен және т. б. жұмыс зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: санитарлық-гигиеналық нормалар мен сабақтарды ұйымдастыруға қойылатын талаптарды, балалармен жұмыс жасауда компьютерлік технологияларды, арнайы педагогтың түзету-дамыту жұмысында арттерапия элементтерін қолдануға қабілетті болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерте жастағы балалардың дамуы
Пәннің мақсаты:ерте жастағы балалардың әлеуметтік-тұлғалық даму ерекшеліктерін теориялық зерттеу және баладағы жоғары жүйке қызметінің ерекшеліктерін талдау. Пәнді меңгеру аясында: білім беруді дамытудың қазіргі кезеңіндегі ерте жастағы педагогика, "үш жылдық дағдарыс" мәселелері, диагностика, алдын алу, ерте жастағы балаларды тәрбиелеу технологияларын таңдаудағы басымдықтар зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер кәсіби қызметте оқытуды оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды, дамытуды, тәрбиелеуді жеке оқытуда қажетті психологиялық-педагогикалық технологияларды пайдалана алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ойын әдістемесі түзете-дамыту технологиялары
Пәннің мақсаты – балаларды оқыту мен тәрбиелеуде ойын технологияларын қолданудың теориялық негіздерімен таныстыру. Осы пәннің шеңберінде келесі мәселелер: түзету-дамыту сабақтарының мақсаты мен міндеттерін жоспарлау және анықтау, қазіргі заманғы дамыту және денсаулық сақтау технологияларын қолдана білу, балалар үшін психологиялық қолайлы түзету-дамыту ортасын құруды, негізгі білім беру дағдыларын дамыту немесе қалыптастыру бойынша түзету жұмыстарында ойын технологияларын пайдалану қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға математиканы оқыту әдістемесі
Курстың мақсаты: арнайы мектептерде математиканы оқыту әдістемесі бойынша сұрақтар құрастыруда қолданылатын ғылыми зерттеу әдістерін қолдану, көмекші мектепте математиканы оқытуды ұйымдастыру ерекшеліктерін ажырату, математиканы оқытудың оңтайлы әдіс-тәсілдерін табу. Курста: дамуында ақыл-ой бұзылыстары бар балаларға арналған арнайы (түзету) мектепте математиканы оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық-дидактикалық ерекшеліктері, арнайы мектепте математиканы 1-ші-ондық сандарды және олармен арифметикалық амалдар шешу әдістемесі қарапайым түрде оқыту, кестелік көбейту мен бөлуді оқу әдістемесі, жай және құрама арифметикалық есептерді шығару, жай бөлшектерді оқу, ондық бөлшектерді оқу әдістері, геометриялық материал, арнайы мектепте алгебралық кіріспе қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Арнайы (түзету) мектепте Казақстан тарихын оқыту технологиялары
Пәннің мақсаты: арнайы білім берудегі "Қазақстан тарихы" курсының теориялық негіздері мен технологияларын түсіну. Пәнді меңгеру аясында: бағдарламалық талаптардың сипаттамасы, түзету мектебінде "Қазақстан тарихы" пәні бойынша оқыту принциптері мен әдістері, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған арнайы мектепте "Қазақстан тарихы" пәнін оқытуды ұйымдастыруға қойылатын әдістемелік талаптар зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: "Қазақстан тарихы" пәні бойынша оқыту әдістері мен ұйымдастыру нысандарын қарастыра алатын болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы білім беру ұйымдарында инклюзивті білім беруді ұйымдастырудағы жаңа әдіс-тәсілдері
Пәннің мақсаты: студенттерді білім берудегі инклюзивті процестерді ұйымдастыру мен басқарудың негізгі ережелерімен таныстыру. Пәнді меңгеру аясында: инклюзивтік білім беру процесінде денсаулығында айқын бұзушылықтары бар балаларды оқыту және тәрбиелеу процесін ұйымдастыру мен сүйемелдеудің психологиялық-педагогикалық негіздерін игеру, инклюзивтік жаңа тәсілдер зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер:ерте, мектепке дейінгі және бастауыш, жасөспірімдік мектеп жасындағы балалардың дамуындағы бұзушылықтарды диагностикалау, жоспарлау және түзету дағдыларына ие болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы мекемелерде көркем еңбекке, технология және өнерге оқытудың әдістемесі
Пәннің мақсаты: арнайы мекемелерде көркем еңбекті, өнерді оқытуға теориялық білімдерін қалыптастыру. Пәнді меңгеру аясында: арнайы мектепте "өнер", "Көркем еңбек" сабақтарын ұйымдастыруға және өткізуге қойылатын әдістемелік талаптар,олардың пайда болу және қалыптасу тарихы, "өнер" және "көркем еңбек" сабақтарын оқыту әдістемесі, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларда бейнелеу және еңбек қызметін қалыптастыру жолдары мен заңдылықтары зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған мекемелердің әртүрлі типтері жағдайында түзету-тәрбие әсерінің негізгі бағыттарын анықтай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жаратылыстану пәнін оқыту технологиясы
Пәннің мақсаты: "жаратылыстану және география"пәні бойынша сабақтардың құрылымы мен формаларын білу. Пәнді меңгеру аясында: жаратылыстану және географияны оқытудың ұйымдастырылуы мен әдістері,арнайы мектептегі жаратылыстану және география курстары бағдарламасының құрылымы зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер көрнекі және практикалық әдістерді, олардың ерекшеліктерін және "жаратылыстану және география"курсы бойынша сабақтарды дұрыс ұйымдастыра алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі инновациялық технологиялар
Пәннің мақсаты-болашақ мамандардың бойында теориялық, тәжірибеге бағдарланған және технологиялық білімді интеграциялау арқылы кәсіби ұстанымын қалыптастыру, инновациялық қызметке дайындау: педагогикалық инноватиканың теориясы мен практикасы туралы, білім берудегі инновациялық әдістерді іске асырудың ерекшелігі, жаңа нәрсені қабылдауға инновациялық дайындық, кәсіпте шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыру жайлы ақпаратпен қамтамасыз ету. Білім берудегі инновациялық технологияларды дамытудың тұжырымдамалары, идеялары мен бағыттары, дәстүрлі педагогикалық технология, гуманистік білім беру технологиялары, оқытудың интерактивті әдістері мен ойын технологиялары, дәстүрлі және жаңа педагогикалық технологиялар сабақтастығы негізінде инновацияларды әзірлеу жолдары, ұжымдық оқытудың технологиялық жүйесі зерделенетін болады. Оқыту нәтижесінде студенттер оқыту мен тәрбиелеу міндеттерін жүзеге асыруда инновациялық технологияларды пайдалану мүмкіндіктерін талдай алады, білім беру процесінде әдістемелер мен тәсілдерді, заманауи инновациялық технологияларды қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік оңалтуды ұйымдастыру
Пәннің мақсаты студенттерді ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік оңалтудың негізгі бағыттарының принциптерімен, мақсаттарымен және міндеттерімен таныстыру, жеке тұлғаны әлеуметтендіру бойынша іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыру. Курс: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік оңалтудың негізгі бағыттары, баланың тұлғалық дамуындағы бұзылулардың себептері, балалар мен жасөспірімдердің әлеуметтік ортаға бейімделуі, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қалыпты ортада интеграциялау мәселелері, ата-аналардың әлеуметтік-психологиялық оңалту ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы тәрбиелеуге дайындаудың шарты ретінде қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ерекше білім беру қажеттілігі бар мектепке дейінгі жастағы балалардың сөйлеу тілін дамыту технологиясы
Пәннің мақсаты:сөйлеу бұзылыстарының әртүрлі формалары бар мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту технологиясын қолдануға дайындықты қалыптастыру. Пәнді меңгеру аясында: баланың сөйлеу тілі механизмінің қалыптасуының жас динамикасы; мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу дамуындағы бұзылулардың типтік және жеке көріністері зерттеледі Курсты игеру нәтижесінде студенттер: әдістерді, принциптерді, жеке әдістемелерді, жұмыс тәсілдері мен тәсілдерін қолдана алады; сөйлеуді дамыту бойынша жұмысты ұйымдастырудың міндеттері, мазмұны мен формалары, мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту бойынша жұмыс міндеттерін іске асырудың әдістемелік негіздерін қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларда сауат ашу әдістемесі
Курстың мақсаты – сөйлеу тіліне үйрету тарихында сауаттылыққа оқытудың әдіс-тәсілдері туралы түсініктерді анықтау, аналитикалық-синтетикалық әдістің негізгі кезеңдерін бөліп көрсету, оқудың негізгі дағдыларын дамыту немесе қалыптастыру үшін түзету жұмыстарында ойын технологияларын қолдану, оқытуды қажет ететін балаларды әртүрлі әдістерді қолдана отырып оқыту. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде мынадай қабілеттер қалыптасады: сауаттылыққа оқытудың аналитикалық-синтетикалық әдісін қалыптастыру әдістерін қолдану, әр кезеңнің мақсаты мен міндеттері, жұмыста оқу мен жазуды қалыптастыру, фонематикалық есту қабілеттерін, графомоторлық дағдыларды, әріптерді талдау және дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түзету мектептегі әлеуметтік-тұрмыстық бағдар
Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды түзету мектебінде әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлауға оқыту әдістері мен жүйесін білу. Пәнді меңгеру аясында: ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың еңбек қызметінің ерекшеліктері, әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау сабағының құрылымы, дидактикалық материал дайындау, мұғалімнің ұзақ мерзімді қысқа мерзімді жоспарларын жасау, өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын қалыптастыру зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: түзету мақсатында арнайы мекемелерде әлеуметтік-тұрмыстық бағдар сабақтарын жоспарлауға және өткізуге қабілетті болады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Күрделі кемістігі бар балалардың дамуы
Пәннің мақсаты: күрделі бұзылысы бар, екі және (немесе) бірнеше кемістігі бар балалардың психикалық және дене дамуының: керең-соқыр, ақыл-ойы артта қалушылық, церебральды сал ауруы, ақыл-ой ауырбұзылысы бар балалардың ерекшеліктерімен таныстыру. Пәнде келесі тақырыптар: күрделі ақаудың мәнін қазіргі заманғы түсіну, шетелдік және отандық дефектологиядағы күрделі ақаулар мәселесінің жағдайы, көптеген бұзылулардың этиологиясы және дамуында ауытқуы бар балаларды диагностикалау мәселесі, классификациясы және күрделі бұзылыстары бар балалар топтары, күрделі ақаулары бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің принциптері мен әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аутистік спекторы бұзылыстары бар балалармен түзету жұмыстың әдістемесі
Пәннің мақсаты: аутизмі бар баланың әртүрлі мінез-құлқының ерекшеліктері мен себептерін анықтауға үйрету. Пәнді меңгеру аясында: әлеуметтік-тұрмыстық бейімделу, АСД бар мектеп жасына дейінгі балаларды оқытуға дайындықты қалыптастыру әдістемесі, негізгі іс-әрекет, көрнекі-тиімді ойлауды дамыту және АСД бар балаларда өз денесін тұтас қабылдауды қалыптастыру зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: АСД бар баламен байланыс орнату және өзара әрекеттесу кезінде ойын әрекеттерін қолдануға қабілетті болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психикалық дамуы тежелген балаларға білім беру және тәрбиелеу
Пәннің мақсаты – әр түрлі жас деңгейлеріндегі адамның мінез-құлқы мен әрекетін реттеу ерекшеліктері, психикалық дамуы тежелген (бұдан әрі – МДҚ) адамдардың психикалық және психофизиологиялық дамуының жалпы және ерекше заңдылықтары мен жеке ерекшеліктері. Мыналар қарастырылады: психикалық дамуы тежелген адамдарды тәрбиелеудің міндеттері, принциптері мен әдістері, мектептегі ақыл-ойы кем адамдарды тәрбиелеудің мазмұны, дамуы тежелген балаларға арналған мектепке дейінгі және мектеп мекемелеріндегі тәрбие, тәрбие және түзету жұмыстары, педагогикалық арнайы мекемедегі тәрбие мен оқытудың материалы мен әдістері. психикалық дамуы тежелген балалардың әр түрлі іс-әрекет түрлерін ұйымдастыру жолдары, жалпы білім беретін мектептегі оқу-тәрбие процесі мен психикалық дамуы тежелген адамдарды оқыту тәжірибесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы мектепте еңбекке және кәсіби оқыту
Пәннің мақсаты: еңбекті оқытудың негізгі әдістерін білу, оқу-тәрбие жұмысының түрлерін таңдай білу. Пәнді меңгеру аясында: түзету мектебіндегі еңбек және кәсіптік оқытудың бағдарламалық талаптарының сипаттамасы, жұмыс әдістері мен әдістері, түзету мектептеріндегі кәсіптік-еңбектік оқытудың мақсаттары мен міндеттері, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың еңбек қызметінің ерекшеліктері зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер арнайы мектепте еңбек бағдарламалары мен мазмұнын меңгере алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ерекше білім беру қажеттілгі бар мектеп жасындагы балалардың сөйлеу тілін дамыту технологиясы
Пәннің мақсаты: балалардың сөйлеуін дамытудың мақсаты мен міндеттерін, балалармен сөйлеуді дамыту әдістері мен сабақтарды ұйымдастырудың құралдары мен формаларын анықтау, әртүрлі бұзылулары бар оқушылардың сөйлеу тілін дамыту деңгейін диагностикалау және жобалау. Пәнді меңгеру аясында: сабақтарды ұйымдастыруды қамтамасыз ететін құжаттаманы жүргізу, сөйлеуді дамыту әдістемесін меңгеру, оқытудың әртүрлі әдістері мен әдістерін бағдарлай білу зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: дидактикалық ойындар мен дидактикалық жаттығуларды балалардың сөздік қорын байыту және белсендіру үшін қолдана алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен тәрбие жұмысы
Курстың мақсаты арнайы білім беру ұйымдарындағы тәрбие жұмысының теориясын түсіндіру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен тәрбие жұмысының негізгі әдістерін қолдану. Курста мыналар қарастырылады: арнаулы білім беру ұйымдарындағы тәрбие жұмысының теориялық негіздері, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға ерте түзеу-тәрбиелік көмек көрсету жүйесі (бұдан әрі – ЕББҚ), балалармен жұмыстың мазмұны мен формалары, дамытуды ынталандыру бағдарламалары, ЕББҚ баланың дене, психикалық, сөйлеу, неврологиялық жағдайын бағалау параметрлері, арнайы және жалпы білім беретін оқу орындары жағдайында оқу іс-әрекетін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу ерекшеліктері, тәрбие жұмысының негізгі әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару.
- Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді.
- Педагогика мен білім беру психологиясының теориялық негіздеріне сәйкес инклюзивті білім беру ортасын, сондай-ақ психологиялық жайлылық пен білім алуға тең қолжетімділікті ескере отырып, оқу жетістіктерін объективті және ашық бағалаудың тиісті технологияларын қолдану
- Патологияның себептерін, балалардың дамуының клиникалық және генетикалық ерекшеліктерін және сезім анализаторларындағы өзгерістерді анықтау үшін бастапқы ақаулардың түрлерін анықтай отырып, балалардағы жүйке жүйесінің функционалды қызметін талдау.
- Арнайы білім беру саласындағы нормативтік актілерге сәйкес арнайы педагогика және психология қағидаларын сақтай отырып, мектеп және мектепке дейінгі мекемелерде әртүрлі жастағы балалармен түзету логопедиялық жұмысын ұйымдастыру
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың сөйлеу тілін дамытуда, тәрбие жұмысында ойын арқылы түзете - дамыту технологиялары мен арт - терапия әдістерін қолдану
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сауаттылыққа оқыту әдістемесінің тиімді жолдарын іске асыруда, мектеп жасына дейінгі сөйлеуді дамытуда бастапқы даярлауды ұйымдастыру
- Ерекше білім беру қажеттілікті бар балаларды ерте жастан бастап отбасында тәрбиелеу жұмыстарын ұйымдастыруда, әлеуметтік-психологиялық-педагогикалық тиімді әдістерді қолдану .
- Ерте жастағы дамуында ауытқулары бар балаларды диагностикалауды кешенді психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негіздерін, түзету әдістерімен байланыстыру.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік оңалтуды ұйымдастыруда түзету мектебінде әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау арқылы күрделі ақаулары бар балаларға инклюзивті білім берудің жаңа әдістерін талдау
- Аутизм спектрі бұзылған және психикалық дамуы тежелген балаларға арналған түзету- дамыту жұмыстарының түрлерін көрсете отырып, арнайы мекемеде оқытылатын математика әдістерін қолдану.
- Арнайы түзету мектептерінде өткізілетін Қазақстан тарихы мен жаратылыстану пәндерінің оқыту технологияларын, әдістемелерін пайдалану
- Арнайы түзету мектептерінде оқытылатын еңбек және кәсіптік оқыту әдістері мен тәсілдерін, көркем еңбек технологияларын, өнерді оқыту әдістемелерін жоспарлау