Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01519 Биология в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

Пәндер

  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби-педагогикалық және психологиялық мәдениетінің негізін қалыптастыру. Міндеттері: педагогиканың дамуының негізгі тарихи кезеңдерімен, қазіргі педагогикалық ойдың өзекті мәселелерімен танысу. Педагогикалық зерттеу әдіснамасы бойынша білімді жалпылау. Жоғары мектептің дидактикасы бойынша базалық білімді қалыптастыру. Білім алушының жеке және кәсіби дамуының жоспарланған деңгейіне қол жеткізуді қамтамасыз ететін білім беру технологияларын, оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен құралдарын зерделеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биоэтика және биологиялық эксперименттерді ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты-пәнді оқу нәтижесінде алынған білім мен дағдыларды кәсіби қызметте пайдалануға дайындықты қалыптастыру, биология сабақтарында биологиялық объектілермен тәжірибе жүргізуде алған білімді жүйелеуді қалыптастыру Міндеттері: - биологиялық эксперимент әдістері саласындағы негізгі ұғымдар туралы түсінік беру; - зертханалық жағдайда эксперименттің ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін қарастыру; - биологиялық эксперименттерді ұйымдастыру, жоспарлау, қою және жүргізу дағдыларын игеру; Ғылыми-зерттеу қызметінің проблемалық жағдайларын биоэтикалық талдау дағдыларын жетілдіру; Биологиялық қауымдастықтар мен бірлестіктердің негізгі ұлттық және халықаралық этикалық, құқықтық құжаттары мен этикалық құжаттары туралы білімдерін жетілдіру, оларды талдау және кәсіби қызметте пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЖОО биологияны оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты: ЖОО-да биологиялық цикл пәндерде тәрбиелеу мен оқытудың маңызды мәселелерін меңгеру, магистранттарды оқу процесінің ұйымдастырушылық формаларымен, биология сабақтарын өткізудің әдістері мен әдіснамаларымен таныстыру. Міндеттері: - магистранттардың теориялық білімді (әдістемелік теорияларды, заңдар мен заңдылықтарды) және биологияны оқытудың барлық әдістемелік жүйесін (мақсаты, мазмұны, әдістері, нысандары, құралдары, қағидаттары) игеру, жоғары мектептегі кәсіби қызметте инновациялық технологияларды енгізуі; қалыптасқан әдістемелік құзыреттер негізінде студенттердің оқу-педагогикалық, ғылыми-зерттеу, жобалау, басқару, мәдени-ағартушылық кәсіби дағдыларының қалыптасуын басқару және түзету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологияны зерттеудің әдіснамалық негізі

    Пәннің мақсаты-магистранттардың ғылым ретінде биологияның пайда болуы мен қалыптасуы, қажетті пәнаралық байланыстарды орнату аясында оның тұжырымдамалық аппаратының дамуы, қазіргі биологияның іргелі мәселелерінің дүниетанымдық және әдіснамалық аспектілері туралы білімдерін қалыптастыру. Міндеттері: - биологиядағы білімнің ғылыми әдісінің негізгі ерекшеліктерін зерттеу, - тірі туралы кешенді ғылым ретінде биологияның қалыптасуы мен дамуының маңызды кезеңдерін зерттеу, - тарихи ретроспективада биологияның әдіснамалық аспектілерін зерттеу, - қазіргі биологияның әдіснамалық және дүниетанымдық мәселелерін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • STEAM-білім

    Пәннің мақсаты: білім беру мекемесінде STEAM – білім беруді құру және ұйымдастыру бойынша теориялық білім мен практикалық дағдылардың негіздерін меңгеру. Міндеттері: - Білім беру сапасын арттыру шарттары ретінде Заманауи білім беру технологияларын қолдануды көрсету және насихаттау;-жалпы және қосымша білім беруде STEAM-тәсілді қолдану бойынша педагогикалық тәжірибені тарату; - STEAM –оқытудың тәжірибеге бағдарланған тәсілі, мүмкіндіктері, педагогикалық мәселелерді шешу жолдары арқылы бейіндік білім беруді құрудың негізгі қағидаттары мен әдістерін айқындау және перспективалық мүмкіндіктерді анықтау; ҚР ЖОО-ға дейінгі білім беру мекемелерінде STEAM-оқыту;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жаратылыстану білімін ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету

    Пәннің мақсаты: магистранттарда білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілерге және жоғары білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыруды регламенттейтін оқу-әдістемелік құжаттамаға сәйкес ғылыми-әдістемелік қызмет дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Міндеттері: магистранттарды білім беру саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік актілерімен, білім беру мекемелерінің жұмыс істеуі мен дамуының заңнамалық базасымен және ұйымдастырушылық негіздерімен таныстыру; - білім беру бағдарламаларын іске асыруды қамтамасыз ететін оқу-бағдарламалық және оқу-әдістемелік құжаттама дағдыларын қалыптастыру; - білім беру бағдарламаларын әдістемелік сүйемелдеудің сапасын басқару және құзыреттілік форматта оқыту нәтижелерін сараптамалық бағалау бойынша дағдыларды дамыту және жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты – кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін шет тілінде қажетті және негізгі коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру. Міндеттері: Кәсіби бейін бағыты бойынша шет тілін пайдалана отырып, шығармашылық қызмет тәжірибесін, жобалау-зерттеу жұмысының тәжірибесін алу. Көпмәдениетті ортада шет тілдік қарым-қатынасты тиімді ұйымдастыруға және жүзеге асыруға мүмкіндік беретін жеке қасиеттер мен қабілеттерді қалыптастыру. Кәсіби қызмет саласының мәтіндік көздерімен жұмыс істеу үшін негізгі лексика мен грамматиканы меңгеру. Кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін мәтін көздерін зерделеу нәтижелері бойынша шет тілінде хабарламалар дайындау дағдыларын қалыптастыру. Оқытылатын шет тілінде сөйлеу дағдылары мен сөйлеу түсінігін дамыту және жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік гуманитарлық қауіпсіздіктің табиғи қауіп факторлары

    Пәннің мақсаты: магистранттарда жеке қауіпсіздік және айналасындағылардың қауіпсіздігі мәселелеріне саналы және жауапты көзқарасты қалыптастыру, әлеуметтік - гуманитарлық сипаттағы жағдайларды тану және бағалау, олардан қорғау тәсілдерін анықтау, сондай-ақ жағымсыз салдарларды жою және өзіне-өзі және өзара көмек көрсету бойынша іргелі білім мен дағдыларды игеру. Міндеттері: осы факторлардың әсерінің теріс салдарын жою; адамның өмір сүруіне қалыпты қауіпсіз жағдайлар жасау; жағдайды бағалау және орынды шешімдер қабылдау қабілетін қалыптастыру; белсенді әлеуметтік позицияны тәрбиелеу; әлеуметтік-гуманитарлық сипаттағы қауіпті жағдайлардың алдын алу жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыру және олардың салдарын жою.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арал өңірінің өсімдіктер және жануарлар дүниесінің биоалуантүрлілігі

    Пәннің мақсаты: Арал өңіріндегі биоалуантүрлілік және табиғатты қорғау саласында жүйеленген білім мен дағдыларды қалыптастыру. Міндеттері: - Арал өңіріндегі өсімдіктер мен жануарлар организмдерінің биологиялық систематикасының негіздерін беру; - магистранттардың далалық материалдарды жинау және өңдеу дағдыларын дамыту; - биологиялық әртүрлілікті анықтау және сипаттау дағдыларын меңгеру; - магистранттардың ақпаратты сандық өңдеудің және алынған материалдарды талдаудың заманауи әдістерімен бағалау дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жаратылыстану-ғылыми функционалдық сауаттылық

    Пәннің мақсаты-әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесі аясында жан-жақты дамыған тұлғаны қалыптастыру. Міндеттері; жаратылыстану пәндері бойынша білім алушылардың білімін кеңейту; Құбылыстар мен процестерді түсіндіру үшін тиісті жаратылыстану білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру; Түсіндірме модельдер мен түсініктерді тану, пайдалану және құру қабілетін дамыту. Процестің немесе құбылыстың барысы туралы болжамдар жасау және ғылыми негіздеу қабілетін дамыту. Әртүрлі көздерден алынған дәлелдер мен дәйектерді жаратылыстану тұрғысынан бағалау қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жалпы орта және жоғары білім беру мекемелеріндегі жаратылыстану білімі

    Пәннің мақсаты-танымның жаратылыстану әдістерінің қалыптасуы туралы, сондай-ақ адамзат мәдениетінің ерекше қабаты ретінде жаратылыстану ғылымдарының даму талаптары мен заңдылықтары туралы, даму тарихы, қазіргі жағдайы, жаратылыстану білімінің проблемалары мен даму перспективалары туралы түсінік қалыптастыру Міндеттері: жаратылыстану тарихы туралы тәуелсіз ғылыми пән ретінде, сондай-ақ ғылыми революциялар мен жаратылыстану парадигмалары туралы идеяларды қалыптастыру; Әр түрлі тарихи кезеңдердегі жаратылыстану ғылымдарының дамуының негізгі тенденцияларын зерттеу және ғылыми білімнің әлеуметтік-тарихи табиғатын анықтау; Ғылыми білімнің тарихи табиғаты контекстінде дүниетанымды қалыптастырудағы жаратылыстану ғылымдарының рөлін анықтау; ХХ ғасырдың ғылымы арқылы әлемнің біртұтас көзқарасын дамытуда идеялардың өзара енуі мен ғылыми білімнің интеграциясының рөлін белгілеу; Жаратылыстану-ғылыми жоғары және жалпы білім берудегі ғылыми жетістіктердің көрінісін анықтау. Жалпы орта білім беретін білім беру мекемелерінде жаратылыстану-ғылыми білім берудің даму тарихы туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инновациялық білім беру технологиялары

    Пәннің мақсаты: білім беру мекемелерін инновациялық дамыту саласында магистранттардың кәсіби даярлық деңгейін арттыру. Міндеттері: - Білім берудегі инновациялардың теориялық-әдіснамалық аспектілерімен таныстыру; - инновациялық технологияларды қолдану арқылы инновациялық процесті модельдеу әдістерін үйрету; - магистранттардың инновациялық қызметке мотивациялық бағытын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты – ғылым тарихын оқып-үйрену негізінде ғылыми ойлау жүйесі мен стилін дамыту. Міндеттері: ғылым мен әлемдік философиялық ойдың қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері, балама тұжырымдамалар мен идеялар туралы білімді қалыптастыру. Ғылым тарихындағы және адамның танымдық іс-әрекетінің жалпы жүйесіндегі әрбір жеке пәннің орны мен нақты проблеманы түсінуді қалыптастыру. Теориялық және эмпирикалық ойлаудың әртүрлі әдістерінің пайда болу процесі туралы идеяларды дамыту. Ойлаудың философиялық-теориялық түрін қалыптастыру, оның ішінде қазіргі қоғамдық өмірдің маңызды мәселелері, соның ішінде әлеуметтік мәдениеттің элементі ретінде ғылымды талдау. Эмпирикалық материалды теориялық жалпылау дағдыларын, тәуелсіз сыни ойлауды, жалпы ғылымның маңызды мәселелері бойынша өзіндік философиялық ұстанымды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогтің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар

    Пәннің мақсаты: магистранттардың педагогтің кәсіби қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланудың тиімді жолдары мен тәсілдерін игеру болып табылады Міндеттері: - магистранттарда педагогтың кәсіби қызметінде тиімді қолдануға болатын ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі құралдары мен түрлері туралы тұтас түсінік қалыптастыру; - магистранттардың педагогикалық білім беру саласында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша құзыреттерді меңгеруін қамтамасыз ету, магистранттардың өздерінің кәсіби қызметінде АКТ пайдаланудың этикалық қағидаттарын ұстануға ұмтылысын қалыптастыруға ықпал ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым мен білім беруде жасанды интеллектті қолдану

    Пәннің мақсаты-жасанды интеллект (ЖИ) әдістері мен технологияларын зерттеу және оларды ғылыми зерттеулер мен білім беру процестерінде қолдану. Міндеттері: - ЖИ негіздерімен танысу, негізгі ұғымдарды, машиналық оқыту әдістерін, нейрондық желілерді және деректерді өңдеу алгоритмдерін зерттеу. - ЖИ құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту-үлкен деректерді талдау, ғылыми зерттеулерді автоматтандыру және зияткерлік білім беру жүйелерін құру үшін ЖИ қолдану. - Ғылымдағы ЖИ қолдану-ғылыми зерттеулерде машиналық оқытуды, табиғи тілді өңдеуді және компьютерлік көруді қолдану. - Білім беруде ЖИ қолдану-адаптивті оқыту, интеллектуалды оқыту жүйелері, білім беру процесін жекелендіру. - ЖИ-нің этикалық және құқықтық аспектілері ЖИ-нің Ғылым мен білімге әсерін, этикалық нормалар мен заңнамалық реттеуді зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым әдістемесі және ғылыми зерттеу әдістері

    Пәннің мақсаты:магистранттардың ғылыми таным әдіснамасы саласындағы дағдыларымен іскерлігін қалыптастыру болып табылады. Міндеттері:болашақ ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша қажетті ақпаратты өзбетінше іріктеу және талдау; ғылыми зерттеудің өзектілігін, ғылыми жаңалығын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау; теориялық және эксперименттік зерттеулердің ұтымды әдістерін таңдау; ғылыми зерттеулердің нәтижелері бойыншақ қорытындыларды тұжырымдау; зерттеу нәтижелері бойынша өнер табысқа немесе пайдалы модельге өтінім ресімдеу; ғылыми ұжымда тиімді жұмыс істеуді үйрену, ұжымдық ғылыми зерттеулердің мүмкіндіктерін барынша тиімді пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытуда метапәндік құзыреттіліктерді қалыптастырудың технологиялық негіздері

    Пәнінің мақсаты; жаратылыстану пәндерін оқытудың дәстүрлі технологиясына тән дәстүрлі білім беру мақсаттары мен пәнаралық құзыреттілік тұрғысынан көрсетілген оқыту нәтижелеріне қойылатын заманауи стандарттардың талаптары арасындағы байланыстарды негіздеу; мақсаттарды, мазмұнды, оқу процесін жобалау технологиясын сипаттау және мониторингті жүзеге асыру болып табылады. Міндеттері: - "Білім берудегі метакомпетенттік тәсіл", "метапәндік құзыреттілік"ұғымдарының мәнін ашу; - жаратылыстану біліміндегі мета-пәндік құзыреттілік және мета-пәндік тәсіл ұғымдарын қарастыру; - білім алушылардың білім берудегі метапәндік құзыреттілігін қалыптастырудың заманауи педагогикалық технологияларын зерделеу; - білім алушылар үшін оқу сабақтарын әзірлеу алгоритмін пысықтау; - жалпы орта және жоғары білім алуды қамтамасыз ететін білім беру мекемелерінде география, биология және химияны оқыту процесінде мета-пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру тәжірибесімен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тұрақты даму үшін жаратылыстану білімі

    Пәннің мақсаты: болашақ педагогтарда тұрақты дамуға қол жеткізудегі жаратылыстану білімінің орны мен рөлі туралы түсініктерді қалыптастыру және осы бағыттағы нақты іс-әрекеттерді іске асыру кезінде жаратылыстану білімдерін қолдану дағдысын қалыптастыру. Міндеттері: - бұрын алған білімдерін жалпылау және қайта қарау негізінде ғылыми идеология және қолданбалы қызмет саласы ретінде ТД туралы түсініктерді қалыптастыру; - тұрақты даму тұжырымдамасының пайда болуының алғышарттарын зерттеу; негізгі құжаттарды, ТД бойынша нормативтік-құқықтық базаны зерделеу; ТД проблематикасы бойынша тарихи және қазіргі заманғы әлеуметтік философиялық және жаратылыстану ғылымдарының әдебиеттерін зерттеу және жалпылау; жаратылыстану дүниетанымын, әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесін дамыту; - құзыреттілік практикасын кеңейту, адам мен қоршаған ортаның өзара іс-қимылы саласындағы нақты ситуациялық проблемалар мен құзыреттілік міндеттерді шешуге бағдарлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты -болашақ педагог мамандардың барлық педагогикалық процесті басқарудағы кәсіби-психологиялық құзыреттілігін дамыту. Міндеттері: Басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттеу. Басқару психологиясының негізгі концепцияларымен, заңдылықтарымен әртүрлі ұғымдармен танысу. Басқарудың негізгі әлеуметтік-психологиялық мәселелерін және оларды шешу жолдарын зерттеу. Жеке тұлғаның және ұжымның маңызды әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларын, басқару психологиясының құралдарымен кәсіби тұлғааралық және тұлғаішілік мәселелерді зерттеу әдістерімен танысу. Көшбасшы психологиясының негіздерін зерттеу. Жанжалға қатысудың теориялық және практикалық дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта және биологиялық әртүрлілік

    Пәннің мақсаты-биоалуантүрлілікті және қоршаған ортаны қорғаудағы практикалық дағдылардың базалық концепциясы жөнінде негізгі теориялық білім алу. Міндеттері: дүниетанымдық түсініктерді және ең алдымен биоәртүрлілікті, Жер туралы ғылымдардағы пәндердің кең спектрі ретінде зерттеуге жүйелі көзқарасты қалыптастыру, -экологиялық мониторинг саласында практикалық қолдану үшін биосфераны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлерінде биоәртүрлілікті талдау және бағалау әдістерін меңгеру, - Қалпына келтірудің, қауіпсіздікті қамтамасыз етудің және адамның табиғи ортамен және қоғаммен тұрақты өзара іс-қимылын қамтамасыз етудің негізгі стратегияларын ескере отырып, биологиялық әртүрлілікті қорғау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру ортасын жобалау

    Пәннің мақсаты: магистранттардың білім беру ортасы мен білім беру кеңістігін жобалау қабілетін дамыту болып табылады. Міндеттері: магистранттың санасында қоршаған орта тәсілінің мәнін түсінуді қалыптастыру; білім беру-кеңістіктік ортаны жобалау қабілеттерін дамытуға ықпал ету; болашақ мұғалімдердің зерттеу, болжау, жобалау, басқару, рефлексиялық қабілеттерін қалыптастыруға және дамытуға ықпал ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Адам және жануарлар физиологиясының іргелі пробемалары

    Пәннің мақсаты: магистранттарда адам мен жануарлар ағзасында (оның жеке жүйелерінде, мүшелерінде, ұлпаларында, жасушаларында) болатын функциялар мен процестер және қоршаған ортамен өзара әрекеттесу кезінде ағзаның тіршілік әрекетін қамтамасыз ететін реттеу механизмдері туралы терең және іргелі білім жүйесін анықтау. Міндеттері: адам мен жануарлар физиологиясы саласындағы заманауи ғылыми тұжырымдамалар туралы түсінік деңгейін анықтау; адам мен жануарлардың денесінде болатын негізгі процестер және олардың механизмдері туралы білім деңгейі; адам және жануарлар физиологиясы саласындағы зерттеудің негізгі әдістері туралы хабардарлықты бағалау; магистранттарды, әсіресе адам және жануарлар денесімен байланысты білімді ЖОО-дағы түрлі сабақтарда пайдалануға үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі

    Пәнінің мақсаты-магистранттарда білім беру мекемесіндегі педагогикалық қызметтің кәсіби мәселелерін тиімді шешуді қамтамасыз ететін ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу саласында құзыреттілікті қалыптастыру. Міндеттері: магистранттардың ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдіснамалық негіздері; ғылыми-педагогикалық зерттеудің логикалық құрылымы мен әдістері; Ғылыми-педагогикалық зерттеудің нәтижелерін түсіндіру, сынақтан өткізу және ұсыну саласындағы терең ғылыми-теориялық, әдіснамалық білімдері мен зерттеу дағдыларын меңгеруіне қойылатын талаптармен айқындалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайдағы педагогикалық эксперимент

    Пәнінің мақсаты-магистранттардың тәжірибелік-эксперименттік жұмысты жобалау және іске асыру саласындағы құзыреттілігін дамыту үшін жағдай жасау: ғылыми ізденісті жүзеге асыру, жаңашылдық жасау, оны шындыққа айналдыру, нәтижелерді рефлексиялау. Міндеттері: - магистранттардың қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайда білім беру саласындағы тәжірибелік-эксперименттік жұмыстың маңыздылығын түсінуіне ықпал ету; - педагогикалық эксперименттің логикалық құрылымын түсінуіне, оны әзірлеу және жүргізу принциптерін игеруіне ықпал ету; - педагогикалық эксперимент контексте оларды қолданудың әдістемесі мен техникасы деңгейінде зерттеу әдістерін қолданумен байланысты метабілім мен қызмет тәсілдерін қалыптастыруды қамтамасыз ету; - ғалымның этикасын сақтай отырып, тәжірибелік-эксперименттік жұмыстың тиімділігін қамтамасыз ететін магистранттардың жеке қасиеттерін қалыптастыруда педагогикалық қолдау көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адаптивті дидактика

    Пәннің мақсаты: магистранттардың білім берудегі инклюзия қағидатын іске асыру жағдайында жалпы орта білім беру деңгейінде білім беру процесін ұйымдастыру және іске асыру саласында кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруды қамтамасыз ету. Міндеттері: білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктері, оларды анықтау және білім беру процесінде есепке алу әдістері туралы білімдерін жалпылау және жүйелеу; білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, олардың оқу-танымдық қызметін ұйымдастыру, бақылау, бағалау әдістері мен тәсілдерін модельдеу тәжірибесін қалыптастыруды қамтамасыз ету; білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың әдістемелік және дидактикалық құралдарын іріктеу және бейімдеу дағдыларын қалыптастыру; кәсіби құзыреттіліктерді игеру процесінде Өзін-өзі тану және позитивті тұлғалық-кәсіби өзін-өзі дамыту қажеттілігін қалыптастыруға ықпал ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Омыртқалылардың салыстырмалы анатомиясы

    Пәннің мақсаты: магистранттарға теориялық және практикалық білім беру және хордалылардың салыстырмалы, эволюциялық және функционалдық анатомиясы саласында біліктер мен дағдыларды қалыптастыру. Міндеттері: магистранттарды омыртқалы жануарлардың типасты негізгі эволюциялық өзгерістермен таныстыру; әртүрлі жануарлардағы ұқсас органдардың салыстырмалы-анатомиялық сипаттамаларын анықтау. - құрылымдық өзгерістердің әртүрлі органдардың функционалдық өзгерістерімен байланысын көрсету; қазіргі омыртқалы жануарларда радиацияға бейімделу жолдарының спектрін анықтау; филогенездегі палеонтологиялық әдіспен танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Магистрант ғылым мен ғылыми мектептердің дамуының негізгі тарихи кезеңдерін қайталайды, ғылыми танымның эмпирикалық және теориялық деңгейлері арасындағы айырмашылықтарды түсіндіреді. Ғылыми мәтіндерді бағалауда ғылыми ұтымдылық категорияларын қолданады. Ғылыми білімнің философиясы мен құрылымын және ғылыми жаңалықтардың логикасын талдайды. Белгілі бір зерттеу жағдайында ғылыми тәсілді таңдауды дәлелдейді. Қазіргі қоғамдағы ғылымның мәртебесі туралы пікірталаста өзінің ұстанымын тұжырымдайды.
  • Кәсіби салада жиі қолданылатын терминологияны шет тілінде қолданады. Ауызша және жазбаша кәсіби ақпаратты (нұсқаулықтар, сипаттамалар, іскерлік хат-хабарлар) түсінеді. Әдеттегі кәсіби жағдайларда шет тілін қолданады.Кәсіби мәтіндердің мазмұнын талдайды және синтездейді, құрылымы мен дәлелін анықтайды.Кәсіби контексте тілдік құралдарды қолданудың барабарлығын бағалайды.
  • Педагогикалық және психологиялық жағдайларды талдауға, себептері мен салдарын анықтауға қабілетті. Кәсіби міндеттерді шешудің педагогикалық және психологиялық тәсілдерін дамыта алады. Педагогикалық және психологиялық тәсілдерді сыни тұрғыдан бағалауға және жақсартуларды ұсынуға қабілетті.
  • Нақты мысалдарда ғылыми іздеу әдістерін (бақылау, эксперимент, модельдеу) қолданады. Мақсат, міндеттер, гипотеза, әдістерді бөліп көрсете отырып, ғылыми мәтіннің құрылымын талдайды.Өзінің ғылыми мәселесін тұжырымдайды және оның өзектілігін негіздейді. Ғылыми жарияланымдарды логика, негізділік және жаңалық тұрғысынан сыни тұрғыдан бағалайды.
  • Тәжірибелік әдістерді оқу немесе зертханалық ортада тәжірибеде қолданады. Эксперименттердің әртүрлі түрлерін және деректерді жинау әдістерін салыстырады. Ғылыми талаптарды ескере отырып, эксперименттік жоспар әзірлейді. Алынған мәліметтердің дұрыстығын және жүргізілген эксперименттің дұрыстығын бағалайды. Биология бойынша оқу сабақтарын әзірлеу кезінде әдістемелік әдістерді қолданады. Оқу тәжірибесінде АКТ, интерактивті әдістер мен заманауи педагогикалық технологияларды қолданады. Авторлық әдістемелік әзірлемелер мен оқу материалдарын әзірлейді. Мета-пәндік құзыреттілікті қалыптастырудағы әртүрлі педагогикалық тәсілдердің тиімділігін салыстырады.
  • Жаратылыстану пәндерін оқытудың әртүрлі тәсілдері мен әдістерінің тиімділігін талдайды. Оқу сабақтарының өзіндік фрагменттерін, әдістемелік әзірлемелер мен дидактикалық материалдарды әзірлейді. Өзінің пәнаралық STEAM жобасын әзірлейді және жүзеге асырады. STEAM барлық салаларындағы білімді біріктіру арқылы нақты мәселенің инновациялық шешімін жасайды Инновациялық сезімталдықты және инновациялық қызметке қабілеттілікті дамыта алады
  • Жануардың белгілі бір таксономиялық топқа жататындығын анықтауда анатомия туралы білімді қолданады,. Омыртқалы жануарлардың әртүрлі кластарындағы анатомиялық ерекшеліктерді салыстырады. Практикалық мәселелерді шешу үшін анатомиялық және физиологиялық зерттеу әдістерін қолданады. Анатомия, физиология және биологиялық әртүрлілікті зерттеу әдістерін жетілдіру бойынша өз ұсыныстарын тұжырымдайды. Қоғамның қауіпсіздігін сақтауға бағытталған тұлғаның әлеуметтік жауапты мінез-құлқын қалыптастырады
  • Магистрант жаратылыстану сауаттылығымен және тұрақты дамумен байланысты негізгі ұғымдар мен терминдерді (мысалы, ғылыми әдіс, гипотеза, эксперимент, деректер) тізімдей алады. Жаратылыстану-ғылыми білімді насихаттауға және әртүрлі мақсатты аудиторияларда ғылыми сауаттылықты қалыптастыруға бағытталған шағын жобаларды немесе оқу материалдарын әзірлей алады. Қоғамның тұрақты даму тұжырымдамасының ережелеріне сәйкес білім алушылардың жеке басының мәдениетін дамытуға бағытталған білім беру процесін жобалайды.
  • Типтік ғылыми немесе білім беру мәселелерін шешу үшін құралдар мен платформаларды (мысалы, Jupiter, Google Co lab, ChatGPT) пайдаланады. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану негізінде ғылыми-зерттеу және инновациялық міндеттерді шешеді; Өзінің кәсіби саласындағы міндеттерді шешу үшін ЖИ және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде өз жобаларын жобалайды және іске асырады
Top