7M01519 Биология (бейіндік) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Терең ғылыми және педагогикалық дайындығы бар, ғылым мен практикадағы заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, педагогика саласындағы ғылыми-зерттеу міндеттерін шешудің стратегиялық тәсілдерін әзірлей алатын магистрлерді даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1,5 года
-
Кредиттер көлемі 90
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M014 Биология педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Биологияның өзекті мәселелері
Мақсаты: биологиядағы заманауи мәселелерді зерттеу және перспективаны талдау Мазмұны: ХХІ ғасырдағы биология мәселелері. Цитологияның, физиология, генетика, эволюциялық теорияның, экологияның жетістіктері мен перспективалық бағыттары және биоресурстарды тиімді пайдалану, Табиғатты қорғау. Қазіргі молекулалық биология мен Биохимияның мәселелері мен міндеттері Құзыреттіліктер: болжау және жоспарлау әдістерін тәжірибеде қолдана білу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер экофизиологиясы
Мақсаты: әр түрлі экологиялық жағдайларда өсімдіктердің бар болуы туралы тұтас түсінік қалыптастыру Мазмұны: өсімдік клеткасының спецификалық ерекшеліктері, оның кеңістіктік - уақытша ұйымдастырылуы. Фотосинтез және экожүйедегі өсімдіктердің өнімдік процесі. Тыңайтқыштарды қолданудың физиологиялық және экологиялық негіздері. Өсімдіктер физиологиясы және экология мәселелері Құзыреттіліктер: өсімдіктер экофизиологиясының әртүрлі бөлімдері бойынша білім жинақтау және интеграциялау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиядағы өзекті әдістер
Мақсаты: биологиядағы заманауи зерттеу әдістері бойынша материалдарды зерттеу Мазмұны: биология әр-түрлі саласындағы зерттеу әдістерімен танысу, зерттеу туралы ғылыми есепті ресімдеуге қажетті талаптарды қолдана отырып, мақсаттан тұжырымға дейін оқу-ғылыми зерттеу жүргізу, биологиядағы зерттеудің жалпы әдістерімен танысу Құзыреттіліктер: зерттеу жүргізу барысында алынған дағдыларды қолдану
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасушалық үрдістердің реттелуі
Мақсаты: жасушалардың тіршілік ету механизмдері туралы теориялық білім алу Мазмұны: жасушада болатын механизмдер және организмдердің жеке даму заңдылықтары. Организмдердің, оның ішінде адамдар мен жануарлардың тіршілік әрекетінің құрылымдық және функционалдық негізі. Құзыреттіліктер: жасушалардың типтерін және тіршілік ету кезеңдерін білу, жасушадағы тұқым қуалайтын ақпараттың репликациясын түсіндіре білу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасуша ішілік процестердің замануи зерттеулері
Мақсаты: жасушалардың пролиферациясы туралы заманауи мәліметтерді және олардың биологиядағы маңызын зерттеу Мазмұны: жасушалық процестерді реттеудің бірнеше жүйесі бар: генетикалық, энергетикалық, трофикалық, гормондық. Олардың бірлескен қызметі тұқым қуалаушылық бағдарламаны орындау кезінде тұрақты емес сыртқы орта жағдайында гомеостазды қолдауды және функциялардың оңтайлы деңгейі Құзыреттіліктер: геннің құрылымдық-функционалдық ұйымы туралы қазіргі түсініктерді түсіндіре білу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өсімдіктердің бейімделу механизмдері
Мақсаты: стресстік жағдайларда өсімдіктердің қызмет ету ерекшеліктері және олардың бейімделу шекаралары туралы түсініктерді кеңейту Мазмұны: өсімдік клеткасының спецификалық ерекшеліктері, оның кеңістіктік - уақытша ұйымдастырылуы. Фотосинтез және экожүйедегі өсімдіктердің өнімдік процесі. Тыңайтқыштарды қолданудың физиологиялық және экологиялық негіздері. Құзыреттіліктер: өсімдіктердің жай-күйін талдаудың негізгі әдістері мен нәтижелерін практикалық қолдану дағдыларын меңгеру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теориялық биология
Мақсаты: негізгі биологиялық концепцияларды, теориялық биологияның аксиомаларымен танысу Мазмұны:Теориялық биология заңдары, органикалық дүниенің жүйесі, эволюция теориясындағы жаңа көзқарастар, негізгі биологиялық концепциялар, теориялық биологияның аксиомалары, ақпарат теориясы, биологиялық процесстердің ақпараттық негізделуі заңы, теориялық биологияның әдістемелік негіздері Құзыреттіліктер: аргументация теориясы мен практикасы саласындағы білім
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Менеджмент» пәні білімалушыларда келесі құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған: менеджмент бойынша соңғы мамандандырылған білімдерді білім берудің әртүрлі салаларында қолдана білу; менеджер және көшбасшысы ретінде үздіксіз кәсіби даму; эмоционалды интеллект және эмоционалды тұрақтылықты; персоналды басқаруда жаңа мазмұнды құрудағы тәжірибеге негізделген әлеуметтік жауапкершілік; басқарудағы кәсіпкерлік дағдылар; цифрлық ортада басқарудың ерекшеліктерін меңгерген менеджер, конструктивті өзара әрекеттесу қабілеттерін және жаһандық сын-қатерлерге бейімделу; стратегиялық шешімдер қабылдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Хронобиолгияның таңдаулы
Мақсаты: тірі жүйені уақытша ұйымдастыру туралы білім алу Мазмұны: тірі жүйенің зерттелетін көрсеткішін кешенді уақытша ұйымдастыру, биоритмалар, бір - бірін модульдейтін әр түрлі жиіліктегі ритмдер; жас өзгерістерімен, ауруларымен, емделуімен, Шу аймағының сауығуымен-хаотикалық өзгерістермен байланысты Құзыреттіліктер: табиғаттағы биологиялық ырғақтың заманауи мәселелерін білу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мидың морфологиясы мен физиологиясы
Мақсаты: ми жұмысының негізгі механизмдерін түсіну үшін маңызы бар орталық жүйке жүйесінің интегративті қызметін зерттеу Мазмұны: жүйке жүйесінің фило - және эмбриогенезі. Жұлын және мидың түрлі бөлімдерінің функционалдық маңызы. Ағзаның қызметін үйлестіру. Құзіреттілік: білім беру және кәсіби міндеттерді шешу кезінде ми морфологиясы мен физиологиясының қазіргі заманғы мәселелерін білу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Когнитивтік функциялардың физиологиясы
Мақсаты: жоғары танымдық функцияларды жүзеге асыру және бағалаудың жүйелік тәсілін қалыптастыру үшін орталық жүйке жүйесінің морфо-функционалдық заңдылықтарын зерттеу Мазмұны: когнитивті функциялар: қабылдау; назар аудару; гнозис; есте сақтау; сөйлеу. Шындықты бейнелеудің сөйлеу түрі. Когнитивті даму. Ағзаның мінез-құлық реакциялары. Құзыреттіліктер: білім беру және кәсіби міндеттерді шешуде когнитивті функцияларды бағалаудың пәнаралық тәсілі
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Мақсаты: магистранттарды ғылыми-әдістемелік зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау саласындағы әдістемелік білімдерді меңгерту Мазмұны: Ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістері. Зерттеу үдерісі кезеңдерінің құрылымы мен мазмұны. Магистрлік диссертацияны дайындау әдістемесі. Маңызды проблемалар бойынша бәсекеге қабілетті шешімдерді жоспарлау, зерттеу нәтижелерін іске асыру түрлері мен салалары Құзыреттіліктер: кешенді зерттеулерді орындау реттілігін бағдарламалау
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Радиобиология
«Радиобиология» пәнінің мақсаты студенттерде адам мен жануарларға иондаушы сәулеленудің әсері бар туралы білімдерді қалыптастыру, радиациялық этиология ауруларының алдын алу, тану және емдеу, сондай-ақ жеке адамдар мен олардың ұрпақтарының сәулеленуінің алыс салдарын жою туралы түсініктерді беру. «Радиобиология» пәнінің міндеттері қазіргі кезеңде төтенше жағдайлар кезінде адамның өміріне, денсаулығына және кәсіби жұмысына үлкен қауіп төндіретін радиациялық табиғат факторларымен таныстыру; иондаушы сәулеленудің биологиялық әрекеттерімен, оның ішінде биожүйелердің радиациялық зақымдануының молекулалық механизмдерімен таныстыру; патогенезбен, радиациялық зақымданудың әртүрлі формаларының көріністерімен таныстыру; іс-шараларды, құралдарды әзірлеумен таныстыру және төтенше жағдайлар кезінде радиацияға қарсы қорғау әдістерін; қазіргі соғыстар мен техногендік апаттардың радиоэкологиялық салдарын көрсету
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте биологияны оқыту әдістемесі
Мақсаты: биологиялық білім беру саласындағы кәсіби білімді, іскерлікті зерттеу Мазмұны: ЖОО-да биологиялық білім мазмұнының ерекшеліктері. Қазақстан ЖОО-ның Академиялық саясаты. ЖОО-да оқу түрлері. Жоғары мектепте оқытудың әдістері мен технологиялары. ЖОО-да биологиялық білім беруде қолданылатын педагогикалық технологиялардың алуан түрлілігі Құзыреттіліктер: жоғары мектепте биологиялық пәндерді оқыту дағдылары
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Радиациялық генетика
Мақсаты: адам үшін жасушалық деңгейде радиацияның биологиялық әсері мен тәуекелдері туралы базалық білімді меңгерту Мазмұны:. Иондаушы сәулеленудің генетикалық әсерлері. Радиациялық мутагенездің жалпы теориясы. Мутациялық процеске радиация әрекетінің негізгі заңдылықтары. Мутациялардың пайда болу жиілігінің сәулелену дозасына тәуелділігі. Геномның радиациялық-индукцияланған тұрақсыздығы Құзыреттіліктер: биологияның қазіргі мәселелерін білу, оларды шешу тәсілдерін негіздеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологиялық моделдеу және STEM технология
Мақсаты: білім алушыларды математикалық модельдеудің және биологиялық зерттеулерде STEM технологияларын қолданудың классикалық және заманауи әдістерімен таныстыру. Мазмұны: қолданбалы модельдеуге арналған бағдарламалық өнімдерге шолу қолданбалы модельдеуге арналған бағдарламалық өнімдер. Қолданбалы модельдерді құру. Биологиялық объектілердің бейнелерімен жұмыс. Суретті визуализациялау бағдарламаларымен жұмыс істеу принциптері (Gimp, Axiovision, Zoombrowser). Деректер базасымен жұмыс
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын меңгерген, болжау және жоспарлау әдістерін практикада қолдана алады, сондай-ақ білім беру, зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін кәсіби және пәнаралық білімді синтездей алады; жоғары білімнің қазіргі жағдайына әсер ететін стратегиялық сыртқы және ішкі факторларды сыни тұрғыдан бағалай алады және жаңа идеяларды қалыптастыра алады.
- Орта және жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістері мен стратегияларын ескере отырып, ұлттық және халықаралық деңгейдегі жарияланымдар арқылы ғылым мен білім берудегі білім шекараларын кеңейтуге, ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды / шығармашылық жобаларды орындауға қатысуға өз үлесін қосады.
- Білім алушылардың ғылыми-зерттеу қызметі мен баспа белсенділігін дамыту және қолдау стратегияларын пайдалана отырып, зерттеу дағдыларын диагностикалауды жүргізеді.
- Заманауи технологияларды қолдана отырып зерттеулер жүргізеді және жұмыс сапасы мен деректер нәтижелерінің ғылыми сенімділігі үшін жауапкершілікті көрсетеді.
- Білім беру саласындағы биологиялық пәндер бойынша оқу сабақтарының жекелеген түрлері үшін әдістемелік құзыреттілікті дамыта отырып оқу-әдістемелік жұмыс жүргізеді.
- Ғылыми зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін, тиісті әдістемені таңдауды, қолда бар ақпаратты дербес талдауды және іргелі мәселелерді анықтауды тұжырымдайды.
- Ғылым мен практиканың заманауи жетістіктері негізінде білім беру саласындағы өзінің кәсіби қызметін жоспарлайды.
- Ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын меңгерген және оларды ғылыми зерттеулерін ұсыну немесе сипаттау кезінде қолдана алады;
- Академиялық жазылу дағдыларын, академиялық адалдық қағидаттарын пайдалана отырып, стандартты емес мәселелерді шешуді, жаратылыстану-ғылыми және педагогикалық зерттеулерді жүргізуді және модельдеуді әзірлейді және ұсынады.