6B01420 Музыкалық білім в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи педагогика білімдері мен дағдыларын меңгерген музыкалық білім саласының сұранысқа ие педагогтарын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Музыкалық орындаушылық негіздері 1 (Негізгі музыкалық аспап 1, Хорды дирижерлау 1)
Мақсаты: Болашақ маманның музыкалық аспапта ойнаудың орындаушылық дағдыларын қалыптастыру, хор дирижерлау техникасының негіздерін меңгеру, шығарманың эмоционалды - бейнелі мазмұнын ашу. Мазмұны: Кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін аспаптық, вокалдық - хор репертуарын таңдаудың принциптері. Аспаптық және хор шығарманың музыкалық бейнесін, композитордың идеялық-көркемдік ниетін ашу әдістемесі. Вокалдық-хор репертуарын түсіну әдістері және оны интерпретациялау. Дирижерлік аппаратты қою бойынша жұмыс. Дирижерлік схема және дирижерлік сурет ұғымы. Ауфтакт ұғымы, оның функциялары. А cappellaның 2,3,4 дауысты хор шығармаларын парақтан оқу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дауысты қоюмен жұмыс
Мақсаты: Студенттерде дұрыс дыбыс шығаруды, интонация тазалығын, жоғары көркемдік талғамды қалыптастыру, қазақ және шетелдік композиторлардың вокалдық музыкасының түрлі стильдері мен жанрларымен таныстыру. Мазмұны: Дауыстық аппаратты қою бойынша жұмыс әдістемесі. Білім алушылардың табиғи дауыстық деректерін жетілдіру. Оқу-орындаушылық репертуарды игеру. Қазақ және шетелдік композиторлардың вокалдық музыкасының түрлі стильдері мен жанрлары. Вокалды музыкадағы музыкалық және мәнерлеу құралдары. Артикуляциялық аппарат және дикция. Әр түрлі орындаушылық құралдармен және вокализация әдістерімен жұмыс істеу әдістемесі (дыбысшығару, фразалар, кантилена).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Музыка теориясы және сольфеджио
Мақсаты: Білім алушылардың музыка темориясы мен сольфеджио пәндерін меңгерудің кәсіби деңгейіне қажетті теориялық дайындығын қамтамасыз ету, нота сауаттылығын, ноталардың метро - ритмикалық топтастырылуын, қарапайым және күрделі интервалдарды, аккордтардың гармоникалық реттілігін, мажор - минор жүйелерінің ладтарын білу. Мазмұны: Дыбыс, музыкалық дыбыстар және олардың қасиеттері. Диапазон және регистр. Дыбыстық қатар. Октавалар. Дыбыстардың әріптік жүйесі. Кідірістер және кідірістер түрлері. Кілттер. Жарты тон және бүтін тон. Альтерациялар. Дыбыстардың энгармонизмі. Диатоникалық және хроматикалық жарты, бүтін тондар. Екі дауысты әуенді жазу. Өлшемі. Такт. Такталды. Интервалдар. Аккордтар. Мажор, минор ладтары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дауыс қалыптастыру
Мақсаты: Студенттерді дауысты қою жұмыс әдістерімен, ән айту ережелері мен әдістерімен таныстыру, вокалдық-техникалық дағдыларды жетілдіру. Мазмұны: Дауыстық аппаратты қою. Әншілік тыныс алу дағдыларын тәрбиелеу. Ән айтуда резонаторлық сезім дағдыларын қалыптастыру. Бас және кеуде қуысы резонаторлары. Бүкіл диапазонда біркелкі дауыс дыбысына қол жеткізу. Дикция. Артикуляция. Көркемдік және техникалық дамудың бірлігі-әншіні тәрбиелеудің негізгі принциптерінің бірі. Ән айту ережелері: дем шығару және дем шығаруды ұйымдастыру ережелері. Дәл интонацияның ерекшеліктері. Жаттығулар мен вокалдармен жұмыс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аспаптық орындау және дирижерлеу технологиялары 1
Мақсаты: Болашақ музыка мұғалімін аспаптық орындау әдістеріне және дирижерлау технологиясына үйрету, теориялық білімді, жеке шығармашылық қабілеттерін дамыту, хор дирижерлау техникасын меңгеру, әртүрлі күрделіліктегі туындыларды талдай білу. Мазмұны: Аспаптық орындау технологиясы. Дыбыс шығару әдістері. Дирижерлік аппаратты техниканы меңгеруге дайындау. Дирижерлік қимылдың құрылымы. Дирижерлаудағы ауфтакт ұғымы. Орындаудың кіріспесі мен аяқталу тәсілдері. Дирижерлаудағы штрихтар мен динамиканы көрсету. Фермата. Хор шығармасымен жұмыс істеу әдістемесі. Хор партитурасын оқу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Мақсаты: Тиімді академиялық жазу үшін қажетті жазбаша дағдылар мен сыни ойлау дағдыларын игеру және нығайту, академиялық эссе, ғылыми мәтіндер мен ауызша презентациялар жасау дағдыларын дамыту. Мазмұны: Қазіргі ақпараттық кеңістіктегі мәтіндерді аналитикалық өңдеудің мақсаттары мен міндеттері. Мәтіннің жанрлық-стилистикалық сипаттамалары. Аннотация мен рефератты, ғылыми хабарламаны коммуникативті ұйымдастыру принциптері. Ғылыми, ғылыми-техникалық және ғылыми-танымал мәтіндерді стилистикалық талдау, аннотациялар, рефераттар, шолулар түрінде мәтіндердің мазмұнын беру тәсілдері. Мәтінді семантикалық талдау әдістері. Мәтінді коммуникативті талдау әдістемесі, аннотация және реферат жанры.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аспаптық орындау және дирижерлеу технологиялары 2
Мақсаты: Студенттерді аспапта орындаушылық шеберлікке баулу, ноталық материалды сауатты оқи білу, Аспаптық орындау және дирижерлау технологияларын оқыту. Мазмұны: Таңдау әдістері, есту ойындары, әуенді үйлестіру. Музыкалық шығармалардың мазмұны, формасы, стилі мен сипаты бойынша әр түрлі көркемдік интерпретацияға қажетті музыкалық-орындаушылық әдістер. Легато, нон легато, стаккато, маркато штрихтарын берудің дирижерлік әдістері. Екпін. Ырғақ. Фермата. Динамика, creschendo и diminuendo. Әдептіліктің әртүрлі бөліктеріне кіру. Фразалар, интонация, хор шығармаларының тесситурасы. Қарапайым, күрделі өлшемдер. Агогика: acceIerando, ritenuto, pio mosso, meno mosso.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Музыкалық орындаушылық негіздері 2 (Негізгі музыкалық аспап 2, Хорды дирижерлау 2)
Мақсаты: Студенттерде музыкалық есту белсенділігін тәрбиелеу, парақтан оқу дағдыларын меңгеру, музыкалық аспапта орындау шеберлігін шыңдау, хор дирижерлау техникасын және балалар хорымен жұмыс істеу тәсілдерін үйрету. Мазмұны: Қарама-қарсы динамиканы, музыкалық фразаны, хор шығармаларындағы шарықтау шектерін беру техникасы. Аралас хор құрамына арналған 3-4 дауысты а капелла хор шығармаларын парақтан оқу. Темпоритм. Агогиканы дирижерлеу техникасында көрсету әдістері. Штрихтар және олардың орындаудағы маңызы. Фермата және оның түрлері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: жасанды интеллект бағдарламалық құралдары мен әдістерін пайдалану бойынша білім, білік және тәжірибелік қолдану дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен практикасының заманауи жағдайы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: service Learning ұғымының мәні мен мазмұны, Жасанды интеллектке кіріспе. Жасанды интеллекттің негізгі ұғымдары. Жасанды интеллект құралдарымен танысу. Үлкен тілдік модельдер (LLM). Кодсыз жасанды интеллект платформалары. Генеративті жасанды интеллект құралдары. Бейне тану құралдары. Табиғи тілдерді өңдеу (Natural Language Processing, NLP) құралдары. Жасанды интеллект арқылы деректерді визуализациялау. Маркетинг және жарнамадағы жасанды интеллект. Қаржы саласындағы жасанды интеллект. Клиенттерге қызмет көрсетудегі жасанды интеллект. Білім беру саласындағы жасанды интеллект. Жасанды интеллекттің этикалық аспектілері. Жасанды интеллект және қоғам. Жасанды интеллекттің болашақ үрдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мұхтартану
Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М.Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Заманауи педагогика
Мақсаты: Болашақ мұғалімдерді қазіргі педагогика ғылымының теориялық және әдістемелік негіздерімен, педагогикалық процесті ұйымдастыру технологиясы бойынша кәсіби құзіреттіліктермен қаруландыру, киберпедагогиканың заңдылықтары мен ғылыми принциптеріне сүйене отырып, студенттердің ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде білім беру процесін жобалау мен құруға дайындығын қалыптастыру. Мазмұны: Педагогика ғылымының генезисі, біртұтас педагогикалық процестің заңдылықтары мен принциптері. Тәрбие және дидактика теориясының негіздері, қазіргі мектепті басқару мәселелері, киберпедагогиканың ғылыми принциптері мен заңдылықтары, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде оқу үдерісін басқарудың әдіснамасы мен технологиясы, қашықтықтан оқыту және аралас оқыту әдістемесі. Қазіргі заманғы білім берудегі жасанды интеллект және оның артықшылықтары. Жасанды интеллектті пайдалану мүмкіндіктері мен тәуекелдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Абайтану
Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлттық кодты» сақтау мен дәріптеу Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың тұрақты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді жеңу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениет негіздерін қалыптастыру. Саналы қабылдауды, сыбайлас жемқорлыққа көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлықтан, сыбайлас жемқорлық моральынан, этикадан марольдық бас тарту. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын құру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихат, заңдылық идеяларын тарату,заңға құрмет. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды түсінуге, өз ұстанымын дәлелді түрде қорғауға, сыбайлас жемқорлық көріністерін жеңу жолдарын іздеуге бағытталған іс-шаралар. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда жасанды интеллектті қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Хор жүргізу 1
Мақсаты: Болашақ музыка мұғалімін хор ұжымының түрлерімен және типтерімен, вокалдық - хор техникасын жетілдіру әдістері мен тәсілдерімен таныстыру, оның музыкалық - теориялық дайындығын қалыптастыру. Мазмұны: Хордың типтері мен түрлері. Біртекті, толық емес, аралас хордың құрамы. Хордағы Divizi . Хор партиясының диапазоны. Балалар, әйелдер, ерлер дауыстарының партиялары. Біртекті және аралас хорлардың диапазоны. Хор дауыстарын таңдау және хормен техникалық жаттығулар. Хордағы дикция. Хордағы ансамбль және оның музыкалық шығарманың фактурасына байланыстылығы. Хор құрылымы туралы түсінік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Мақсаты: Болашақ мұғалімдерге балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы заманауи мәліметтер беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтудың, олардың әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтаудың негізінде жатқан заңдылықтар туралы біліммен қаруландыру. Мазмұны: Ағзаның өсуі мен дамуы, жүйке жүйесінің даму, жоғары жүйке қызметінің қалыптасуы және баланың даму процесінде оның қалыптасуы, сенсорлық , эндокриндік; тірек-қимыл аппараты, тыныс алу, ас қорыту, қан және жүрек-тамыр жүйесі. Мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау, салауатты өмір салты ережелеріне қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Мақсаты: Ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, мәлімдемені грамматикалық тұжырымдау дағдыларын жетілдіру процесінде кәсіби коммуникативті шет тілі құзыреттілігінің базалық деңгейін қалыптастыру. Мазмұны: Кәсіптік ұйымдар тарапынан заманауи маманға қойылатын талаптар қосымша және кәсіптік дайындыққа сәйкес әлеуметтік-педагогикалық факторларды талдауға негізделген. Салыстырмалы талдау жүргізу, байланыстырып сөйлеу дағдыларын дамыту, келесі тапсырмаларды орындай білу: объективті факторларға ғылыми көзқарас және талдаулар жүргізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дирижерлау техникасының негіздері және мектеп әндер репертуары бойынша практикум 1
Мақсаты: Дирижерлік техниканың негіздерін меңгеру, хор ұжымын басқару, студенттің хор өнеріне деген сүйіспеншілігін тәрбиелеу, фортепианода партитуралар мен дауыстарды ойнай білу, хор шығармалары мен мектеп әндерін жан-жақты талдау әдістерін меңгеру. Мазмұны: Дирижерлік аппарат және оны қою. Оң және сол қолдың функционалдық ерекшеліктері. Дирижер қолының позициялары. Дирижерлік қимыл. Дирижерлік қимылдың құрылымы. Дирижерлік қимылдың амплитудасы. Бастауыш сыныптарға арналған заманауи бағдарламалар және мектеп репертуары. Мектеп хорына репертуарды таңдау принциптері. Жаңа технологиялармен жұмыс, фонограммаларды қолдану. Мектеп репертуарының әндерін өз сүйемелдеуімен орындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Хормен дирижерлау және мектеп әндерін орындаудың заманауи технологиялары 1
Мақсаты: Хормен жұмыс жасауда дирижерлық техниканы меңгеру, өз бетінше партитураны үйренудің әдістерін меңгеру, мектеп әндерін орындаудың заманауи технологияларын білу. Мазмұны: Дирижерлік аппаратты қою. Дирижерлаудағы қарапайым схемалар. Ауфтакт ұғымы, оның функциялары. Хор шығармаларындағы қарама-қарсы динамикаларды, агогикаларды, ферматаларды, музыкалық фразаларды, кульминацияларды көрсетудің дирижерлық тәсілдері. Штрихтар және олардың орындаудағы маңызы. Дирижерлау техникасының орындаушылық тәсілдері. Жылдам және баяу екпіндерде қарапайым өлшемдермен жұмыс істеу. Сабақта мектеп әндерін үйрену реті. Мектеп репертуарының әндерін өз сүйемелдеуімен орындау технологиясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Хор класы 1
Мақсаты: Хор ұжымымен жұмыс істеу әдістемесін меңгеру, студенттердің көркемдік талғамын, хор өнеріне деген қызығушылығы мен сүйіспеншілігін тәрбиелеу. Мазмұны: Хор партияларының түрлері. Хор партияларының ауқымы. Ән айтудағы дұрыс тыныс алу. Хор үйлесімінің элементтері. Хордағы артикуляция және дикция. Барлық дыбыс диапазонында жоғары ән позициясын сақтау. Вокалдық - хор техникасымен және вокалдық жаттығулармен жұмыс. Дыбыстың пайда болуы және дыбыстыорындау. Дауыстық аппараттың ән айтудағы жұмысы. Ансамбль туралы түсінік және хордағы ансамбль түрлері. Хордағы үндестік: гармоникалық, әуендік үйлесімділік. Хор партияларымен жұмыс істеу әдістемесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Музыкалық аспап 1
Мақсаты: Болашақ маман-музыканттың ноталық сауаттылығын жетілдіру негізінде тәрбиелеу, аспапта ойнаудың орындаушылық шеберлігін, музыкалық ойлауды және көркемдік - эстетикалық талғамды қалыптастыру. Мазмұны: Қолдардың қойылымы. Нота сауаты, аспаптағы дыбыс қатарларының орналасуы. Гамма мен арпеджионы орындау техникасы. Парақтан нотаны оқу әдісі. Қарапайым метрлер, өлшемдер. Динамикалық күш белгілері. Позицияларды орындау схемасы. Шығармалар мен халық күйлерін шағын формада талдау. Шығармаларды орындау кезінде дыбыстың тазалығын меңгеру техникасы. Қазіргі композиторлардың шығармаларын мәнерлеп орындау шеберлігі. Ансамбльдік сүйемелдеумен шығармаларды игеру әдістемесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы музыкалық аспап 1
Мақсаты: Студенттерге музыкалық аспапта ойнау әдістемесін үйрету, арнайы музыкалық аспапта орындау дағдылары мен тәсілдерін меңгеру, әртүрлі аспаптарда ойнаудың техникалық әдістерін меңгерген болашақ музыка мұғалімдерін тәрбиелеу. Мазмұны: Музыкалық аспаптың құрылымы, дыбыстық қатардың орналасуы, музыкалық нотаны меңгеру техникасы. Динамикалық белгілер. Оң және сол қолды қою және қолдану әдістері. Гаммаларды орындау техникасы, арпеджио. Позицияларды дұрыс орындау схемасы. Әр түрлі штрихтарды ойнау техникасы. Қазақстандық және шетелдік композиторлардың шығармаларымен танысу. Қарапайым формадағы шығармаларды талдау. Шығармаларды ансамбльдік орындауға бейімдеу әдістемесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Вокал
Мақсаты: Болашақ маманды шағын және тұйық ән айту дауысы дағдыларына, таза интонация, дыбысты қалыптастырудың жоғарғы және төменгі позицияларымен жұмыс істеу тәсілдеріне үйрету. Мазмұны: Дауыс аппаратының құрылымы. Академиялық жеке ән айтудағы тыныс алу түрлері. Ән айтудағы резонаторлар. Дауыстық дыбыстық шабуыл түрлері. Дикция: артикуляциялық аппаратты жасауға арналған буындық жаттығулар, жаңылтпаштар. Вокалдық интонация. Әннің дыбыстық шығарылымының динамикалық нюансы. Дауыстық аппараттың ән айтудағы жұмысы. Ән дауыстарының жіктелуі. Вокалдық өнердің мәдениеті мен дәстүрлерін қалыптастыруға айтарлықтай әсер еткен орындаушылық мектептер. Көрнекті орындаушылар-вокалистер. Вокалдық өнердің орындаушылық принциптері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Хор класы 2
Мақсаты: Студенттердің хормен ән айту дағдылары мен біліктілігін қалыптастыру, сондай-ақ хормен жұмыс істеу әдістемесін меңгеру. Мазмұны: Тембр, резонатор, регистр, дауыс диапазоны. Жоғары бас және кеуде қуысы. Вокалдық - хор техникасының элементтері және олардың өзара байланысы. Тыныс алу түрлері, хордағы ансамбль. Жылжымалы және тұрақты динамика. Хор гармониясы. Біртекті, аралас, толық емес хорға арналған партитура. Әр түрлі жанрлар мен стильдердегі музыка мен сөздің байланысы. Ән айту техникасын дамытуға арналған вокалдық-хор жаттығулары. Хор музыкасындағы мәнерлілік тәсілдері. Хор музыкасында кездесетін штрихтар. Хор шығармаларын талдау түрлері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
Мақсаты: Адам психикасының дамуының жас ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі психикалық құбылыстар туралы білімдерді оқып-үйрену және меңгеру негізінде оқушылардың психологиялық ойлауын дамыту. Мазмұны: Психологияға кіріспе. Сана. Тұлға. Белсенділік. Когнитивтік процестер. Ерік, эмоция, сезім психологиясы. Темперамент. Кейіпкер. Мүмкіндіктер. Онтогенездегі психиканың құрылымы, қызметтері, заңдылықтары, когнитивтік процестер, жағдайлар, факторлар, психиканың даму механизмдері. Даму психологиясының әдіснамалық негіздері, ұғымдары, категориялары, механизмдері, жасқа байланысты өзгерістердің сипаты. Адам психикасы дамуының әртүрлі жас кезеңдеріндегі тұлғаның жағымды дамуының ерекшеліктері, себептері мен факторлары, шарттары мен болашағы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Арнайы музыкалық аспап 2
Мақсаты: Студенттерге арнайы музыкалық аспапта ойнаудың орындаушылық шеберлігінің негіздерін үйрету, репертуарлық тізімді қарапайымнан күрделі формаларға дейін кеңейту, орындаудың техникалық дағдыларын дамыту. Мазмұны: Этюдтер, жаттығулар: бір ішекті, екі ішекті. Музыкалық аспапта бір октавалы және екі октавалы мажорлық, минорлық гаммаларды орындау дағдылары. Халық әндері мен халық әуендерін шағын формада талдау. Саусақты қолданудың дұрыс бағыты. Метрдің қарапайым және күрделі түрлері. Позиция түрлерін орындау әдісі. Шығармаларды, күйлерді қарапайым түрде талдау және орындау техникасы. Шағын формадағы шығармалардың ансамбльдік үйлесімінде дыбыс тазалығын меңгеру дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Вокал класы
Мақсаты: Студенттердің академиялық ән айту стилі негізінде дауысты қалыптастырудың негізгі заңдылықтарын, балалар дауысымен жұмыс істеу әдістемесін, репертуардың эмоционалды-бейнелі мазмұнын меңгеру, ән айту мәдениетін қалыптастыру және мектепте вокалдық жұмысты жүзеге асыруға дайындық. Мазмұны: Вокалдық техниканы дамытуға арналған вокализдерді орындау әдістемесі. Вокалды есту қабілеті. Ән айтудағы тыныс алу түрлері. Дыбыстық шабуыл және оның түрлері. Вокалдық шығармаларды орындаушылық талдау. Ән артикуляциясы мен дикциясы бойынша жұмыс істеу әдістемесі. Дыбыстың жоғары позициясымен жұмыс. Шетелдік және қазақстандық композиторлардың вокалдық шығармашылығы. Қазақ халық әндері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Музыкалық аспап 2
Мақсаты: Музыкалық шығармалармен өз бетінше жұмыс істей білу, әртүрлі жанрлар мен стильдердің музыкалық шығармаларын түсіндіре білу, орындалатын шығармалардың музыкалық - бейнелі ойлауын қалыптастыру. Мазмұны: Музыкалық жанр, стиль ұғымы. Саусақты қарапайым музыкалық шығармаларда қолданудың дұрыс әдісі. Музыкалық аспапта хроматикалық гаммаларды орындау тәсілі. Қарапайым формадағы туындыларды талдау және орындау әдістемесі. Позицияларды дұрыс бағытта орындау техникасы. Стаккато, сфорцандо орындау әдістері. Парақтан нотаны жылдам оқу дағдылары. Пиццикато штрихтарын орындау техникасы. Ансамбльдік сүйемелдеудегі музыкалық шығармаларды орындаудың бейнелі-мәнерлі және техникалық заңдылықтары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Хор жүргізу 2
Мақсаты: Студенттердің өз бетінше кәсіби хормейстер қызметін жүзеге асыру үшін қажетті хор өнерінің теориялық және практикалық негіздерін зерделеуі. Мазмұны: Хордағы ырғақтық, агогикалық, тембрлік ансамбль. Артикуляцияның белсенді мүшелерінің (ерін, тіл, көмей, дауыс желбезектері) қатысуымен айқын және мәнерлі дикция. Хор үйлесіміндегі динамика түрлері. Вокалдық-хор техникасының элементтері. Вокалдық-хор техникасын дамыту тәсілдері. Ән айтудағы вокалдық-хор жаттығуларының рөлін анықтау. Әр түрлі динамикалық нюанстармен шығармаларды орындау. Ән айту техникасын дамытуға арналған вокалдық-хор жаттығулары. Хордағы әйелдер мен ерлер дауыстарының регистрлерінің құрылымы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері
Мақсаты: Білім алушыларды жалпы білім беру мазмұнын жаңартудың тұжырымдамалық негіздерімен таныстыру, Мазмұны: Білім беру мазмұнын жаңартуға көшуді қарастыру. Білімге құзыреттілік тәсіл шеңберінде жұмысқа қойылатын жаңа талаптар. Педагогтерді денсаулық сақтау технологияларымен қамтамасыз ету. Білім беру процесін дараландыру жағдайында жұмыс істеуге дайындықты қалыптастыру. Білім беру құрылымын жаңарту. Құрылған бірлескен орта жағдайында белсенді оқыту. Оқытуды саралау. Пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Арнайы музыкалық аспап 3
Мақсаты: Музыкалық-орындаушылық шеберлікке көркемдік-эстетикалық қатынасты қалыптастыру негізінде болашақ маманды тәрбиелеу; классиктер мен қазіргі заман композиторларының әртүрлі стильдеріндегі, жанрлары мен бағыттарындағы орындалатын шығармалар техникасымен жұмыс жасау. Мазмұны: Мажорлы және минорлы гаммалар, арпеджио. Қарапайым және күрделі формадағы жұмыстарды талдау. Екі ішекті тремолоны игеру техникасы. Әр түрлң күрделі штрихтарды орындау техникасы. Пиццикато және оның аспапта орындау техникасы. Шығарманы мәнерлі орындау техникасы. Шығармалардың мазмұнын ашу үшін қолданылатын әдістер мен тәсілдер. Классикалық музыкалық шығармаларды мәнерлеп орындау әдістемесі. Музыкалық аспапта ансамбльдік сүйемелдеу шеберлігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ансамбльмен жұмыс істеу практикумы
Мақсаты: Болашақ музыка мұғалімінің музыкалық-орындаушылық дайындығын қалыптастыру, жас және жеке қабілеттерін ескере отырып, оқушылармен вокалдық-хор жұмысты жүргізу, мектеп хорымен жұмыс істеу әдістемесін ансамбльмен меңгеру. Мазмұны: Ансамбль, жалпы түсінік. Вокалдық ансамбльмен жұмыс істеу әдістемесі. Ансамбльдегі бұрау. Вокалдық ансамбльдің музыкалық мәнерлігінің құралдары. Вокалдық ансамбльде дикция және артикуляция бойынша жұмыс әдістері. Вокалдық ансамбль үшін шығармашылық аранжировка жасау тәсілдері мен әдістері. Вокалдық ансамбльге арналған музыкалық шығармамен жұмыс жасау әдістемесі. Заманауи вокалдық-хор және ансамбль репертуарын таңдау принциптері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлем музыкасының тарихы
Мақсаты: Тарихи-хронологиялық тәртіпте өткен және қазіргі заманғы әлемдік музыка классиктерінің шығармашылық мұрасын зерттеу, студенттердің әлемдік музыка тарихы туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: Музыка қоғамдық сананың бір түрі ретінде. Батыс Еуропаның музыкалық өнерінің мәдени және тарихи нұсқалары. Ежелгі өркениеттердің музыкасы. Орта ғасырлардағы музыкалық мәдениет. Қайта өрлеу дәуірінің музыкалық өмірі. Жаңа уақыттағы музыкалық өмір. Барокко дәуірі. XVIII ғасырдағы Еуропаның музыкалық мәдениеті. Романтизм XIX ғасырдың музыкалық мәдениетіндегі бағыт ретінде. XIX ғасырдың екінші жартысындағы батыс еуропалық музыкалық өмір. ХІХ ғасырдың аяғы мен ХХ ғасырдың басындағы шетелдік музыка. Қазіргі музыкалық мәдениет.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық аспап 3
Мақсаты: Аспапта ойнау техникасын еркін меңгерген, музыкалық мәнерліліктің түрлі құралдарын пайдалана отырып, шығарманың көркемдік - бейнелік мазмұнын аша алатын маман - музыканттарды тәрбиелеу. Мазмұны: Қарапайым және күрделі штрихтарды игеру. Гамма мен арпеджионы орындау техникасы. Нота ұзақтықтарын ұзарту белгілері: нүкте, қос нүкте, лига, фермата. Екі ішекті тремоло ойнау әдісі. Бөлшектердегі тербелістерді дұрыс бағытта қолдану тәсілі. Шығармалардағы саусақтардың орындалу тәсілі және оларды белгілеу. Қазақстандық, шетелдік композиторлардың шығармаларын музыкалық бейнелі-мәнерлі орындау техникасы. Ансамбльдік сүйемелдеумен музыкалық аспапта шығармаларды үйлесімді орындау техникасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивтік білім беру
Мақсаты: Инклюзивті білім берудің заманауи әлемдік және отандық теорияларымен таныстыру, инклюзивті білім беруді жобалау мен ұйымдастыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Инклюзивті білім берудің әлеуметтік мәні мен ерекшеліктері. Инклюзивті білім берудің заңдылықтары, принциптері мен моделдері. Жалпы білім беретін мектептрдегі инклюзивті білім беру қызметін реттейтін құқықтық құжаттар. Білім беру ұйымдарында инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың тәсілдері мен технологиялары. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту үшін психологиялық-педагогикалық қолдау және қолайлы жағдай жасау әдістері, инклюзивті білім беру ортасын құру мәселелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Мақсаты: Мектептегі тәрбие жұмысын жобалау, құрастыру және ұйымдастыру бойынша болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Мектеп пен сыныптың тәрбие процесінің, тәрбие жұмысының, тәрбие жүйелерінің мәні мен ерекшеліктері, сынып жетекшісі жұмысының мазмұны, қызметі, мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысын жоспарлау, сынып ұжымын және оқушылармен жеке тәрбие жұмысын ұйымдастыру, педагогикалық көмек көрсету дағдылары, қиын және дарынды балалармен жұмыс істеу дағдылары, оқушылардың ата-аналарымен ынтымақтастықта жұмыс жасау әдістері, Оқушылармен кәсіптік бағдар беру жұмысының мәселелері. Тәрбие жұмысының тиімділігін диагностикалау әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Хормен дирижерлау және мектеп әндерін орындаудың заманауи технологиялары 2
Мақсаты: Хорды дирижерлаудың музыкалық-педагогикалық тәсілдері мен әдістерін үйрету, мектеп әндерінің заманауи технологияларын білу, партитураның барлық дауыстарын орындауға үйрету, көркем-мәнерлі ән айту тәсілдерін меңгеру. Мазмұны: Ауфтакт және ауфтакт түрлері. Дирижерлаудағы өлшем түрлері. Қарапайым және күрделі өлшемдегі дирижерлік схемалар. Үш үлесті, төрт үлесті дирижерлік схема. Дирижерлаудағы музыкалық - мәнерлеу құралдары. Вокалдық-хор шығармаларымен және мектеп әндерімен жұмыс жасау технологиясы. Вокалдық - хор шығармаларының, мектеп - ән репертуарының тарихи - стилистикалық талдауы. Мектеп-әндерін үйренудің заманауи технологиялары мен әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеу жұмысының негіздері
Мақсаты: Студенттің ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі дағдыларын игеруі, ғылыми бағыттардың қалыптасуы, ғылыми шығармашылық әдіснамасы туралы түсінік беру. Мазмұны: Ғылыми зерттеу тақырыптарының жіктелуі, тақырыптың өзектілігі, зерттеу кезеңдері, мақсат, міндеттер қою, әдістерді анықтау. Зерттеу тақырыбына негізделген библиографиялық материалды таңдау, библиографиялық дереккөздердің көмегімен мәселенің тарихи контекстін әзірлеу. Ерекшелік плагиат, ғылыми жұмыстың дербестігі, зерттеуге шығармашылық көзқарас, ақпарат алудың заманауи әдістерін қолдану, ғылыми мәтінді жобалау, Microsoft Word мәтіндік редакторында жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дирижерлау техникасының негіздері және мектеп әндер репертуары бойынша практикум 2
Мақсаты: Дирижерлеу техникасының негіздерін меңгеру, іс жүзінде мектеп хор ұжымын басқара білу. Музыкалық талғам мен ой-өрісті қалыптастыру. Мазмұны: Метр, өлшем. Қарапайым және күрделі дирижерлік схемалардағы өлшемдерді дирижерлеу (2/4,¾, 4/4). Күрделі (5-6 үлестердегі) өлшемдер. 6/4, 6/8 - "6" және "2" өлшемдерімен дирижерлеу. Marcato штрихын дирижерлеу әдістері .Дирижерлік аппараттың сол және оң қолының функциялары. Қол қозғалысының көлемі. Амплитудалық қозғалыстың екпінге тәуелділігі. Пунктирлік ырғақты дирижерлаудың әдістерін меңгеру. Мектеп-ән репертуарын таңдау принциптері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақ және шетел музыкасының тарихы
Мақсаты: Болашақ мамандардың қазақ және шетел музыкасының тарихы туралы түсініктерін қалыптастыру, олардың негізгі кезеңдерін, стильдерін, жанрларын ажырата білу. Мазмұны: Орта ғасырлардағы музыкалық өнер. Әл-Фараби, Хайдар Дулати және Ибн Синаның трактаттары. Орта ғасырларда музыка өнерін зерттеген ғалымдар. Қазақ халқының музыкалық фольклорының зерттеушілері. Халық әндері олардың көркемдік-стилистикалық ерекшеліктері. Қазақстанның дәстүрлі мектептерінің ерекшеліктері. Ежелгі және ерте орта ғасырлардағы музыкалық өнер.Ренессанс,барокко,ағартушылықтың көркем және музыкалық мәдениеті.Еуропаның музыкалық дамуындағы XIX ғасыр. Классицизм. Романтизм. XIX ғасырдағы жаңа ұлттық классика және опера реформаторлары. Классикалық ХХ ғ.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Вокалдық ансамбль
Мақсаты: Әр түрлі құрамдағы және әр түрлі орындаушылық деңгейдегі вокалдық ансамбльдерді басқарудың кәсіби білігі мен дағдыларын тәрбиелеу. Мазмұны: Вокалдық ансамбль, оның ерекшеліктері. Ансамбльдердің әртүрлі түрлері, формалары мен жанрлары. Ансамбльде ән айтудың орындаушылық дағдыларының ерекшеліктері. "Интонациялық ансамбльдің" негізі ретінде гармоникалық және әуендік естуді тәрбиелеу және дамыту. Ансамбльдегі динамикалық тепе-теңдік бойынша жұмыс. Орындаудың ырғақтық бірлігін тәрбиелеу. "Ауфтактілердің", "дыбыстарды шығарудың" орындалатын шығарманың қарқыны мен сипатына сәйкестігі. Бірдей артикуляциялық қозғалыстармен жұмыс. Ансамбльде "екпіндік-бірлікті" ұсынуға тәрбиелеу. Дауыстарды тембрлік таңдау. Дыбыс мәдениеті бойынша жұмыс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық аспап 4
Мақсаты: Болашақ музыка мұғалімінің музыкалық-көркемдік талғамын қалыптастыру, музыкалық аспапта ойнаудың орындаушылық шеберлік техникасын жетілдіру, концерттік қызметке баулу. Мазмұны: Мажорлы және минорлы гаммалар мен арпеджио. Пунктирлік ритм, синкопа. Мелизмдер: форшлаг, мордент, группетто, трель. Глиссандо, флажелет, тербелістерді орындау техникасы. Қазақстандық, шетелдік, қазіргі заманғы композиторлардың шығармаларының стилистикасы мен музыкалық тілді орындау ерекшеліктері. Позициядан позицияға өтудің негізгі әдістері. Музыкалық аспапта орындалатын күрделі штрихтер. Шығармаларды орындаудағы саусақтардың ерекшеліктері. Аспаптық ансамбльдегі дыбыстық үйлесімділік. Шығарманы концерттік бағытта орындау шеберлігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Арнайы музыкалық аспап 4
Мақсаты: Орындаушылық, педагогикалық, ұйымдастырушылық міндеттерді орындай алатын, жоғары кәсіби дайындықты қалыптастыра алатын, әртүрлі стильдер мен дәуірлердегі музыкалық шығармаларды талдай алатын педагог-музыкантты даярлау. Мазмұны: Бір және екі октавалық гаммалар. Арпеджио ойнау техникасы. Аралас метрлер мен өлшемдер. Қазақстандық және шетелдік композиторлардың шығармаларын талдау ерекшеліктері. Негізгі позицияларды орындау кезінде саусақты қолдану әдісі. Туындылардағы табиғи және жасанды флажолеттің орындалу бағыты. Тремолоны орындау техникасы. Әр түрлі мазмұндағы және көлемдегі заманауи композиторлардың шығармалары. Репертуарды таңдау принциптері. Фортепианода сүйемелдеумен шығармаларды ансамбльдік орындау техникасы және туындайтын қиындықтарды жеңу әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Музыкалық шығармаларды талдау
Мақсаты: Студенттерді музыкалық шығармалардың негізгі құрылымымен, музыканың көркемдік мазмұнымен таныстыру, музыкалық бөлімдерді және шығарманың толық көлемін қарапайым, күрделі, циклдік формаларда талдауға үйрету. Мазмұны: Музыкалық шығармаларды талдаудың маңызды негіздері. Музыкалық тілдің негізгі элементтері, олардың формалық мәні (әуен, метроритм, екпін, гармония, лад, тоналдылық, фактура, тембр, динамика). Кезең. Қарапайым формалар. Күрделі формалар. Рондо. Вариациялар. Соната формасы. Соната формасының өзгеруі. Рондо-соната. Еркін және аралас формалар. Циклдік формалар. Вокалдық формалар. Театр музыкасының формалары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Хормен дирижерлау және мектеп әндерін орындаудың заманауи технологиялары 3
Мақсаты: Мектеп әндерін орындаудың заманауи технологиясын білу, хор шығармасының музыкалық бейнесін жеткізе білу, музыкалық композицияны ашу мақсатында музыкалық - мәнерлеу құралдарын меңгеру. Мазмұны: Дирижерлеу техникасын одан әрі жетілдіру. Мектеп әндерін орындаудың заманауи технологияларын игеру. Хор шығармасының, мектеп репертуарының музыкалық бейнесін ашу бойынша жұмыс. Композитордың идеялық-көркемдік ойы. Хор музыкасындағы музыкалық-мәнерлеу құралдары. Хордағы вокалдық-хор жұмысы. 5/4, 7/4, 11/4 симметриялы емес өлшемдерді дирижерлау техникасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шағын жинақты мектепте оқыту әдістемесі
Мақсаты: Болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін, шағын жинақты мектептің нақты жағдайларында тиісті білімдерін, іскерліктері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің ерекшеліктері. ШЖМ құруға әсер ететін әлеуметтік жағдайлар. ШЖМ - дегі оқу-тәрбие процесі және оны ұйымдастырудың ерекшеліктері. Бастауыш шағын жинақты мектепте педагогикалық процесті ұйымдастырудың ерекшеліктері. ШЖМ оқу-әдістемелік, материалдық - техникалық қамтамасыз ету. Шағын жинақты мектепте сабақтарды жоспарлау. ШЖМ-де оқу процесінде оқушылардың қызметін ұйымдастырудың ерекшеліктері. Мұғалімнің жетекшілігімен жұмыс және өзіндік жұмыс. Шағын жинақты мектепте оқу жұмысын ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсыныстар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Музыкалық формаларды талдау
Мақсаты: Музыкалық формаларды талдауды түсіну үшін қажетті білім, білік, дағдылар мен құзыреттер жүйесін қалыптастыру, пәнді одан әрі игеру үшін қажетті шығарманың музыкалық-мәнерлеу құралдарын талдау үшін қарапайым музыкалық - теориялық білімді дамыту. Мазмұны: Музыкалық форманың маңызды негіздері. Музыкалық тіл мен форма элементтерін талдау. Музыкалық шығарманың мәнін, оның жанрлық бастауларын және бейнелі мазмұнын ашу. Музыканың интонациялық табиғаты. Халықтық, классикалық музыкалық шығармаларды талдау түрлері. Аспаптық және вокалдық-хор музыкасын талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыка пәнін жаңаша мазмұнда оқыту әдістемесі және бағалау
Мақсаты: Студенттерді жалпы білім беретін мекемелерде музыка мұғалімі ретінде болашақ музыкалық - педагогикалық қызметке дайындау, музыканы оқыту әдістемесін меңгеру . Мазмұны: Мектеп оқушыларына музыкалық тәрбие мен білім берудің теориялық негіздері. Қазіргі мектептің музыка мұғалімі. Отандық және шетелдік педагог-музыканттардың озық тәжірибесі. Мектептегі музыка бағдарламаларының сипаттамасы. Музыка сабағы мектеп пәні және өнер пәні ретінде. Музыкалық қызмет түрлері. Бастауыш және орта сыныптарда музыканы оқыту және бағалау әдістемесі. Музыка сабақтарындағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. Сыныптан тыс музыкалық жұмысты ұйымдастыру және өткізу әдістемесі. Балаларға арналған қосымша музыкалық білім беру жүйесі Музыкалық композиция жасау үшін жасанды интеллект технологиясын пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Фортепианода ойнаудың техникасы
Мақсаты: Студенттерге музыкалық аспапта (фортепианода) ойнау әдістерін үйрету, оларда мектеп әндері мен музыкалық шығармалардың репертуарын сүйемелдеу дағдылары мен біліктілігін қалыптастыру. Мазмұны: Қол қою, гаммалармен жұмыс, этюдтер, дыбыс шығару әдістері. Имитациялық полифониямен жұмыс істеу. И. С. Бахтың шағын прелюдиялары мен фугалары, 2-3 дауыстық инвенциялары. Сонаталар. Вена классиктерінің күрделі формадағы шығармаларымен жұмыс жасау. (Й.Гайдн, Л.В.Бетховен, В.А.Моцарт). Әр түрлі дәуірлердің шағын формаларының пьесалары мен шығармалары. Қазақ, орыс композиторларының пьесалары және оларды орындау ерекшеліктері. Педализация.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бірлескен хор
Мақсаты: Студенттерді әлем халықтарының әншілік хор шығармашылығының бай мұрасымен, бірлескен вокалдық - хор жұмысының принциптері мен әдістерімен таныстыру. Мазмұны: Жиынтық хор ұжымын ұйымдастырудың негізгі формалары. Ән айту дыбысы және тыныс алу. Дәл, таза интонация. Мәнерлі дикция. Ладтық сезім. Вокалдық-хор мәнерлеудің құралдары. Көп дауысты ән айту дағдыларын дамыту. Сүйемелдеусіз ән айту а саррелла. Бірлескен хордың дауысын ашуға арналған вокалдық-хор жаттығулары. Әлем халықтарының ән-хор шығармашылығы. Бірлескен хормен жұмыс істеу әдістемесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (Хорды дирижерлау)
Мақсаты: Хорда ән айту дағдылары мен білігін қалыптастыру, сондай-ақ хормен жұмыс істеу әдістемесін және дирижерлеу техникасын меңгеру. Мазмұны: Хор ұжымын басқару процесі ретінде дирижерлық ету. Дирижерлік аппаратты еркін меңгеру және бір дауысты және көп дауысты ән айтудың тазалығы. Хор партитурасын меңгеру әдістемесі. Хор партитураларын музыкалық-теориялық талдау. Музыкасы және мәтіні авторлары туралы жалпы мәліметтер. Көркем образдың музыкалық бейнесі. Вокалдық - хор әні және дирижерлік техникасы бойынша жұмыс: сеткалар, ауфтактілерді, кіріспелер мен аяқтауды меңгеру. Хор партитуралары мен партияларын орындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Lesson Study
Мақсаты: Курстың мақсаты-сабақтарды бірлесіп жоспарлау, өткізу және талдау арқылы оқыту сапасын жақсарту. Бұл мұғалімдер топтарда жұмыс істейтін, әртүрлі оқу тәжірибелерін құратын және сынайтын, содан кейін педагогикалық дағдыларын жетілдіру үшін нәтижелерді талдайтын кәсіби даму әдісі. Мазмұны: Білім беру процесін талдау және жақсарту бойынша бірлесіп жұмыс істеуге негізделген мұғалімдерге арналған кәсіби даму әдісі. Әдетте мұғалімдер тобы бірге жұмыс істейді, сабақты жоспарлайды, оны өткізеді, содан кейін оқыту әдістерін жақсарту үшін нәтижелерді талдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Action Research
Мақсаты: Іс-әрекетті зерттеу зерттеу барысында жетілдірілуі мүмкін практикалық мәселелерді шешуге бағытталған. Мәселені жай ғана зерттеудің орнына, зерттеуші оны шешуге белсенді қатысады. Мысалы, білім беру зерттеулерінде бұл оқыту немесе білім беру тәжірибесінің сапасын жақсарту болуы мүмкін. Мазмұны: Бұл курс зерттеуші практикалық мәселелерді шешуге және жағдайды жақсартуға белсенді қатысатын зерттеу әдісі болып табылады. Зерттеуші сырттан бақылаушы болып қалатын дәстүрлі ғылыми тәсілден айырмашылығы, Action Research-те практикалық шындықпен өзара әрекеттесу және зерттеу жүргізілетін жағдайлардың өзгеруі маңызды рөл атқарады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер
Мақсаты: Іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану, білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын ескере отырып қабылдау. Мазмұны: Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Музыка мұғалімінің педагогикалық шеберлігі 1
Мақсаты: Музыка мұғалімінің педагогикалық шеберлік әдістемесін меңгеру, аспапта орындау техникасын жетілдіру, оқушының музыкалық қабілеттерін ескере отырып, аспапта ойнауды оқыту әдістерін меңгеру. Мазмұны: Музыка мұғалімінің алғашқы сабақты ұйымдастыруы. Штрихтар, негізгі динамикалық нюанстар. Мажорлық, минорлық гаммалар ойнау, арпеджио. Оқушының музыкалық қабілеттерін ескере отырып репертуарды таңдау. Қазақстандық және шетелдік композиторлардың шығармаларын орындаудың күрделілігі мен ерекшелігін анықтау. Халық әндері мен халық әуендерінің көркемдік және стильдік ерекшеліктері. Пунктирлік ритм әдістерін меңгеру. Шығармаларды ансамбльдік үйлесімде еркін ойнай білуге үйрету әдістемесі. Ансамбльдік ойында орындалатын туындының ерекшелігін талдау үшін жасанды интеллект негіздерін пайдалану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Халық аспаптарының ансамблі
Мақсаты: Білім алушыларды музыкалық өнер құндылықтарымен таныстыру, халық аспаптар ансамблімен жұмыс істеу әдістемесін меңгеру, болашақ маманның шығармашылық мүмкіншілігін ашу үшін жағдай жасау. Мазмұны: Халық аспаптар ансамблін ұйымдастыру әдістемесі. Халық аспаптарында ойнаудың ерекшеліктері. Аралас құрамдағы ансамбльдер. Аспаптық шығарма партияларын орындаушылық талдау. Ұлттық музыкалық аспаптар туралы мәліметтер. Дайындық әдістемесі. Халық аспаптар ансамблінде синхрондалған ойын. Музыкалық аспаптарда ойнау процесінде ладтық, ырғықтық және формалық сезімін дамыту. Концерттік қызметті ұйымдастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (Негізгі музыкалық аспап)
Мақсаты: Халық, Қазақстандық және шетелдік композиторлардың музыкалық шығармаларын түсіндіре алатын, орындап және насихаттай алатын, аспаптық оқыту әдістемесін кәсіби меңгерген маманды тәрбиелеу. Мазмұны: Музыкалық мәнерліліктің негізгі орындаушылық құралдары. Бейнелі-мәнерлі мазмұнмен бірігудегі техникалық қиындықтарды жеңу жолдары. Авторлық мәтінді дәл оқу және осы сенімді орындаушылық ойдың негізінде құру. Техника түрлерінің жіктелуі: гаммалар, арпеджио, октавалар, аккордтар, тремоло, трелдер. Орындаушылық шеберлік пен музыкалық кәсіпқойлықтың негізгі элементтері. Композиторлардың шығармаларын мәнерлеп орындау білігі мен дағдыларын дамыту. Дыбыс шығару және заманауи музыканы орындау техникасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Партитураны оқу
Мақсаты: Хор шығармаларының партитурасын орындау техникасын меңгеру, әр түрлі типтегі, стильдегі, фактурадағы хор шығармаларын оқу. Мазмұны: Хор партитурасымен жұмыс істеу әдістемесі. Сүйемелдеусіз 1-2 қатардағы ноталық басқышта жазылған біртекті және аралас хорларға арналған партитураларды үйрену. Терминдермен танысу: партитура, акколада, кілттер, хордың типі және түрі, хор партиясы және тағы басқа. Меңгерілетін шығармалардың теориялық талдауы. Фортепианода партитураны орындау. Нотамен хор партияларын әндету. Бір және екі қатарда жазылған фортепиано сүйемелдеуімен біртекті типтегі хор партитураларын үйрену.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Музыка оқытудағы зерттеулер, даму және инновациялар
Мақсаты: "Музыканы оқытудағы зерттеулер, даму және инновациялар" пәнінің мақсаты оқыту мен оқыту сапасын жақсартуға бағытталған музыкалық білім беруде жаңа тәсілдер мен әдістерді терең зерттеу және енгізу болып табылады. Бұл курс студенттердің бар тәжірибелерді сыни тұрғыдан талдау және музыкада инновациялық технологиялар мен әдістерді қолдану мүмкіндіктерін зерттеу қабілетін дамытуға бағытталған. Мазмұны: Музыканы оқытудағы зерттеулер, даму және инновациялар педагогикалық әдістерді жақсартуға, Музыкалық білімнің қолжетімділігін арттыруға және тиімдірек оқыту үшін жаңа технологияларды енгізуге бағытталған маңызды аспектілер болып табылады. Соңғы онжылдықтарда Музыкалық білім технологияның дамуы, сондай-ақ психология мен неврологиядағы жаңа тәсілдер мен зерттеулердің арқасында айтарлықтай өзгерістерге ұшырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ансамбльмен жұмыс істеудің технологиясы
Мақсаты: Ансамбльдермен жұмыс технологиясын және аспаптарда ансамбльдік ойнаудың заманауи әдістемесі мен техникасын меңгерген аспаптық ұжымның білікті музыкант жетекшісін тәрбиелеу. Мазмұны: Бір типті және аралас ансамбльдерді ұйымдастыру. Аспаптардың техникалық мүмкіндіктері, партиялар бойынша бөлу тәсілдері. Ансамбльдік орындаушылық принциптеріне сәйкес жұмыс істеудің кәсіби және практикалық дағдыларын дамыту. Парақтан оқу дағдыларын қалыптастыру әдістері, ансамбль қатысушыларының орындаушылық деңгейін барынша жақындату. Орындаудың темпоритмикалық бірлігін жетілдіру. Ансамбль партияларымен жеке жұмыс істеу тәсілдері мен әдістері. Әр түрлі формадағы шығармалармен жұмыс істеудің әдістемесі. Штрихтар, аппликатура бойынша практикалық жұмыс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Хор
Мақсаты: Студенттерді музыка сабақтарында және жалпы білім беретін мектептерде сабақтан тыс уақытта хормен жұмыс істеу үшін хормейстерлік және дирижерлік даярлыққа оқыту, суденттерді қазақ және шетелдік композиторлардың шығармашылығымен және үздік хор шығармаларымен, сондай-ақ халық әндерімен таныстыру. Мазмұны: Хор ұжымын ұйымдастыру әдістемесі. Әншілік дауыстың даму кезеңдері. Ән айту мен сөйлеудегі дауыс түзілуінің ерекшелігі. Дауыс қауіпсіздігі мен гигиенасына қойылатын талаптар. Ән репертуарымен жұмыс. Әр түрлі жанрларға, стильдерге, вокалдық музыканың формаларына сәйкес келетін мәнерлілік құралдары мен техникалық әдістерді қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Арнайы пәндер практикумы
Мақсаты: Студенттердің педагогиканың теориялық, практикалық негіздерін, музыка сабақтарын оқыту әдістемесін, музыкалық психотерапияны музыка мұғалімінің педагогикалық қызметінің инновациялық саласы ретінде игеруі. Мазмұны: Педагогика және психология пәні. Оқытудың негізгі формалары, әдістері мен құралдары. Қазіргі музыкалық білім мен тәрбиенің мақсаттары, мазмұны, принциптері. Психопрофилактика жүйесіндегі музыка. Музыкалық терапияның түрлері мен бағыттарының жіктелуі. Музыкалық терапевтік жұмыстың негізгі формалары мен әдістері. Ерте, мектеп жасына дейінгі музыкалық терапия. Оқушыларды оңалту мақсатында музыкалық құралдарды пайдалану. Балалардың, ересектердің психотерапиясындағы музыканың рөлі. Музыка бағдарламасының музыкалық материалын зерттеу және сабақ жоспарын құру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Музыка мұғалімінің педагогикалық шеберлігі 2
Мақсаты: Болашақ музыка мұғалімін кәсіби-педагогикалық шеберлікке дайындау, дирижерлік техниканы меңгеру, музыкалық шығарманың идеялық - көркемдік құндылығын өз бетінше жеткізуді қамтамасыз ететін кешенді дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Музыка мұғалімінің кәсіби-педагогикалық қызметінің функциялары. Музыка мұғалімі қызметінің шығармашылық сипаты. Хор композициясын зерттеу әдістемесі . Үлкен формадағы туындыларды дирижерлаудың ерекшеліктері. Дирижерлік қимылдың ерекшелігі. Тактілеу және дирижерлау. Бөлшектелген кіріспе, екпін, синкопалар, паузалар. Оң және сол қолдың функциялары. Өлшемдері 2/2, 3/2 әртүрлі көрсеткіштерде. Күрделі өлшемдер: 7/4,7/8, 9/4, 9/8, 11/4, 11/8, 12/4, 12/8. Ансамбльдік ойында орындалатын туындының ерекшелігін талдау үшін жасанды интеллект негіздерін пайдалану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау, академиялық жазу негіздерін қолдану.
- Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, академиялық адалдық пен парасаттылықты қалыптастыру негізінде әлеуметтік - мәдени, кәсіби дамуды, теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдістерін, басқару және қаржыны сауатты бөлуді көрсету.
- Музыкалық сауаттылыққа, музыкалық шығармаларды жалпылау, талдау жәна қабылдау біліктеріне ие болу, мақсаттарды қою және оларға қол жеткізу жолдарын таңдау.
- Бұқаралық ақпараттық-ағарту жұмыстарын жүргізу және қазіргі қоғамда инклюзивті тәсілмен құқықтық мәдениетті қалыптастыру.
- Музыкалық аспаптарда ойнаудың жоғары орындаушылық шеберлігін, хормен, халық аспаптар ансамблімен жұмыс істеу әдістемесін, вокальдық орындау өнерін меңгеру.
- Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, олардың музыкалық ой-өрісін кеңейту.
- Оқытудың оқу жетістіктерін бағалаудың тиімді әдістері мен құралдары негізінде сабақ өткізу кезінде білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескеру.
- Зерттеушілік, кәсіпкерлік дағдылары және белгісіздік жағдайында жұмыс істеу дағдыларын пайдалану.
- Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету.
- Ресми, бейресми, ақпараттық нысандарда кәсіптік үздіксіз білім беруді жоспарлау арқылы жалпы зияткерлік және жалпы мәдени деңгейді жетілдіру және дамыту.
- Оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру және оқыту мен тәрбиелеу мүмкіндігін кеңейту үшін жасанды интеллект негізін пайдалана отырып, оқу процесінде ақпараттық–коммуникациялық технологияларды қолдану.
- Тәрбие жұмысының әдістемесіне, тәрбиенің қазіргі заманғы тұжырымдамаларына сүйене отырып, білім алушылардың оқу - танымдық іс-әрекеттерін ынталандыру арқылы олардың мінез-құлқын басқару.