Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01420 Музыкалық білім в Halyqtar dostyǵy

Пәндер

  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға,туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге, қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. Білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды тәжірбиеде қолдануды,жинақтарды сақтауды және көбейтуді,бюджетті сауатты жопарлауды үйретеді,салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыка теориясы

    Музыка теориясының негізгі заңдылықтарын игеру мақсатында зерттеледі. "Музыка теориясы" курсында музыкалық өнер және оның экспрессивті құралдары туралы нормативтік мәліметтер бар, олар музыка мұғалімінің теориялық білімінің негізін құрайды, студенттерге алғашқы музыкалық сауаттылықты игеру туралы білім береді. Білім алушылар музыкалық принциптер мен әдістер, музыкалық дыбыстық қатар, музыкалық жүйе және т. б. сияқты білім мен дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқу шеңберінде оқу процесінің ғылыми негіздері, теориясы, әдістемесі, заңдары, принциптері, формалары, құралдары, тәрбие процесінде тұлғаның қалыптасуы, дамуы, оқу процесін жобалау, талдау, басқару және ұйымдастыру туралы жалпы түсінік қалыптасады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар әртүрлі типтегі білім беру ұйымдарында сынып ұжымын басқарудың және практикалық дағдыларын, сынып жетекшісі қызметінің ерекшеліктерін білуді, тәрбие жұмысының жоспарын құруды, тәрбие іс-шараларын ұйымдастыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: кәсіпкерлік қызметті жүргізу үшін қажетті нормативтік құжаттарды, заңдар мен заңға тәуелді актілерді зерттеу, бизнесті ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру, іскерлік қарым-қатынасты, кәсіпкерлік этиканы қалыптастыру, персоналмен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, бәсекелестік орта жағдайында өндірістік - шаруашылық және қаржылық - талдамалық қызметті ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті қабілеттерді меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: қазіргі заманғы ғылыми әдістер мен теориялық тұжырымдамалар туралы теориялық білімді қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің әдіснамасын меңгерген жан-жақты білімді зерттеушіні қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, зерттелетін тақырыптардың өзектілігі мен жаңашылдығын анықтау, дағдыларын қалыптастыру, ғылыми таным мен зерттеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері саласындағы білімді қалыптастырады, экологиялық және қауіпсіздік мәселелері басымдық ретінде қарастырылатын күнделікті және кәсіби қызмет, құндылық бағдарлар саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін оларды пайдалануға баса назар аударады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және құқық негіздері

    Пәннің мақсаты – құқық және құқықтық қатынастардың негізгі түсініктерін, еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықтағы өкілдіктер мен құзыреттерді, сонымен қатар экономика саласындағы теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру. Студенттерде экономикалық заңдылықтар, нарықтық экономиканың дамуындағы әртүрлі тенденцияларды тудыратын себептер, сонымен қатар оны реттеудің маңызды механизмдері туралы түсінік болуы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторларын зерттейді. Студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын, әлеуметтік және азаматтық мәдениетін қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа деген саналы азаматтық ұстанымын айқындайды, осы құбылысқа қарсы тұрудың адамгершілік санасының құндылықтарын жүзеге асырады, өмірдегі сыбайлас жемқорлық құбылыстарына сыни талдау жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сольфеджио

    Пән студенттерде музыкалық-теориялық (дыбыстық, метроритмикалық, құрылымдық) есту қабілеттерін және қабылдауды дамытады, музыкалық қабілеттерді (есту, ырғақ, музыкалық есте сақтау) дамыту процесінде болашақ музыка мұғаліміне қажетті арнайы кәсіби дағдыларды қалыптастырады. Оқу барысында студенттер негізгі музыкалық-теориялық ұғымдарды түсіндіру дағдыларын игере отырып, жалпы білім беретін мектепте жұмыс істеуге қажетті кейбір педагогикалық әдістерді меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дауыс қою

    Тыныс алу дағдыларымен, артикуляция және дикция, музыкалық шығармалармен жұымыс, артикуляциялық аппаратпен жұмыс, дауыстың регистрі мен диапазоны, жинақы және жабыңқы әншілік дауыстың дағдыларын таза интонациялау, бас және кеуде резонаторлары, интонациямен жұмыс, дыбыс күші, вибрато, диапазон, жоғарғы позиция, ән айтудағы тыныс алу, шығармалар орындаудағы тыныс алуды қолдануды білу, ерлер дауысының классификациясы мен сипаттамасы, әйелдер дауысының классификациясы мен сипаттамасы, артикуляциялық аппаратқа арналған жаттығулар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Батыстың күй өнері

    Батыс Қазақстан домбыра мектебінің қазақ күйлерін орындау дағдылары мен тәсілдерін қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Білім алушыларға қазақ күйлерінің тарихы оқытылады. Күй өнері аспаптық музыкалық жанр ретінде түсіндіріледі. Қазақстанның батысында домбырада ойнайтын бірнеше мектеп бар, олар – Құрманғазы, Дәулеткерей, Қазанғап және Дина Нұрпейісова.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хор дирижерлау І

    Пән хор мәдениеті мен дирижерлік техниканың негіздерін, хор дыбысын, вокалды-хор жанрының шығармаларын талдау әдістерін зерттейді, хормен жұмыс істеудің әдістемелік негіздерін әзерлеуге мүмкіндік береді. Оқыту процесінде білім алушылар техникалық және көркемдік хор дирижерлау білімдерін, дағдыларын меңгереді. Балалар хоры ұжымымен жұмыс істеудің әдістемелік тәсілдерін, сондай-ақ әртүрлі хор орындаушылық құрамдары үшін шығармаларды ұйымдастырудың негізгі түрлерін, принциптерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Негізгі музыкалық аспап І

    Пән шығармашылық музыкалық іс-әрекеттің бір түрі ретінде аспаптық орындау дағдыларын, әдістерін қалыптастыруға, музыкалық шығарманы зерттеу кезінде аспапта кәсіби ойнауды игеруге ықпал етеді. Білім алушылар оқу процесінде музыкалық-есту көріністерін, моторлық-қозғаушылық орындаушылықты дамытудың нысандары мен әдістерін меңгереді, музыкалық ойлауды дамыта отырып, орындаушылық мәдениетін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Қазіргі күнгі білім берудің негізгі гуманистік тұлғаға бағдарланған парадигмаларын анықтау. Қазіргі заманғы теория мен педагогиканың ғылыми-теориялық ұғымдарын қолдану. Білім беру бағдарламасы бойынша білім беру мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттарға талдау. Оқытудағы диагностика мен бақылау, заманауи мектепте оқытудың жаңа технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыру, мектептегі менеджмент жүйесінің негізгі бағыттарын көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепте қашықтықтан оқытуды (сабақты) жүргізу әдістемесі

    Білім алушылардың мектепте, сондай-ақ басқа да білім беру ұйымдарында қашықтықтан оқыту форматында музыка сабағын жүргізу дағдыларын меңгеру, музыкалық педагогика саласында инновациялық оқыту әдістерін қолдану, интерактивті тақта және т. б. сияқты техникалық құралдарды пайдалану мақсатында зерделенеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыкалық білім беру әдістемесінде сандық жүйені қолдану

    Музыка сабағында инновациялық технологияны оның ішінде цифрлық жүйені қолдану баланың музыканы белсенді қабылдауын қамтамасыз етеді . Музыканы түсініп тыңдау мен орындаушылық тәжірибесін байытады, теориялық білімін дамыту мен қатар рухани, мәдени адамгершіліктік сапасын арттырады, шығармашылық қабілетін жетілдіреді, болашақ іс-әрекетінің бағытын айқындауға қолайлы жағдай жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыкалық білім беруде жасанды интеллектті қолдану технологиясы

    Жасанды интеллект -мұғалімдерге оқыту әдістерін жетілдіруге, оқушыларға жаңа білімді оңай әрі тиімді меңгеруге мүмкіндік беретін заманауи технологиялар жүйесі. Музыка сабағында жасанды интеллектті қолдану заманауи музыкалық білім берудің әлеуетті маңызды бағыттарын айқындайды. Мұғалімдер өз оқушыларының музыкалық қабілетін дамыту үшін жасанды интеллекттің көмегімен музыкалық өнердің жаңа көкжиектерін аша отырып, тиімдірек және тартымды сабақтар ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап ІІ

    "Негізгі музыкалық аспап II" пәні білім алушылардың аспапта ойнау дағдыларын дамытады. Ойын техникасын игере отырып, музыкалық шығармаларды талдай отырып, білім алушылар орындаушылық шеберлік тәсілдерін жетілдіреді, музыкалық құралдармен әр түрлі стильдегі, дәуірдегі, әр түрлі күрделіліктегі қол жетімді музыкалық шығармалардың көркемдік орындалуын білдіре отырып, жеке аспаптық бағдарламаны кәсіби, техникалық және стилистикалық дәл орындау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Вокал класы

    Вокалды әншілік дағдыларды қалыптастыру. Тыныс алу мен оның маңызы. Тыныс алу техникасы. Әншілік артикуляцияны қалыптастыру. Вокалды әншілік дағдыларын дамытып, ән салу өнерінің негіздерін қалыптастыру. Қазақстан және шетел композиторлары вокал шығармаларын, мектеп әндер репертуары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хор класы І

    Студенттерде академиялық хорда вокалдық-хор мен ән айту дағдыларын тәрбиелеу, музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту, хор репертуарын оқу және орындау процесінде әлеуметтік, мәдени және жеке айырмашылықтарды толерантты қабылдау мақсатында зерттеледі. Білім алушылар хор ұжымында, ән айту тәсілдерінде, өздерінің a cappella партиясын үйренуде бастапқы оқыту тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хор ансамблі І

    Ансамбльде хор шығармаларын орындау дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі, өз дауысын тыңдау, сондай-ақ басқа хор партияларын тыңдау қабілетін сіңіреді, музыкалық шығарманың идеялық мазмұнын тыңдаушыға жеткізу дағдыларын арттырады. Негізгі әуендік сызықты дамытуда тембрлердің ұтымды таралуын қолдана отырып, ансамбльдік ойлау заңдылықтарын зерделенеді. Білім алушылар вокалдық техника мен көркемдік-орындаушылық шеберлікке баса назар аудара отырып, әншілік тыныс алуды жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаратау өңірінің күй өнері

    Күй өнерінің түрлері мен жанрлары. Күй өнерінің аймақтық ерекшеліктері. Қаратау өңірінің күйшілік өнерінің стильдік, тақырыптық ерекшеліктері. Шертпе күй орындаушылық өнерінің дамып, қалыптасуындағы күйші Тоқаның, Тәттімбеттің, Сүгірдің, Төлеген Момбековтың, күйші-қобызшы Ықыластың, домбырашы Генерал Асқаровтың, Файзулла Үрмізовтың алар орындары. Шертпе күйдің заманауи орындаушылықта қолданыс табуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дәстүрлі ән салу

    Студенттердің вокалдық-педагогикалық білімдерін, дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Дауыс аппаратының құрылымы мен ерекшеліктерін, регистрлердің дыбыстық ерекшеліктерін, вокалдық әдістеме негіздерін меңгереді. Ансамбльде, жеке ән айту дағдыларын дамытады. Ән аппараттарының ауқымын кеңейтеді және нығайтады. Музыка мұғалімін кәсіби даярлау жүйесіндегі пәннің ерекшеліктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шығыс және Орталық Қазақстан күй өнері

    Күй өнерінің аймақтық орындаушылық ерекшеліктері мен жанрлық ерекшеліктері. Шығыс күйлеріне тән тотемдік наным – сенімдерге байланыстылығы. Шығыс Қазақстаннан шыққан дәстүрлі күйші домбырашылар: Байжігіт, Бейсенбі, Жүнісбай Стамбайұлы, Шақабай, Шалан батыр, Сақбике, Мүкей, Раздық, Шотабай, Масығұт, Бейісбай, Әшімтай, Бағаналы, Ғабдылқақ, Жарқын Шәкәрімов, Біләл Ысқақовтардың шығармашылығы. Шығыс Қазақстан өңірінің күйшілік өнерін зерттеуші, орындаушы заманауй күйші – домбырашылар Секен Тұрысбеков, Мұрат Әбуғазин, Мұқаш Таңғыт, Еркін Ерген, Ертай Барлықов, Әсен Дәненов, Анар Кітапова, Уәли Бекеновтардың шығармашылығы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Инклюзивті білім беру жағдайындағы психологиялық-педагогикалық түзету

    Бұл бағдарламаның басты міндеттерінің бірі елімізде инклюзивті оқытуды дамыту болып табылады. Инклюзивті білім беру баланың оқу процесінде жеке көмегі мен психологиялық-педагогикалық қолдауын қамтамасыз етеді, Жалпы білім беретін мектепте мүмкіндігі шектеулі балалар үшін кедергісіз аймақ құруды ғана емес, сонымен қатар баланың психофизикалық мүмкіндіктерін ескере отырып құрылған оқу-тәрбие процесінің ерекшелігін де ескеру қажет. Бұл процесті жүзеге асыру үшін мектепте білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі ұйымдастырылуы керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі музыкалық аспап ІII

    Оқу материалын, педагогикалық шеберлікті меңгерген, сабақ барысында және сабақтан тыс уақытта білім беру қызметін ұйымдастыруға және жүзеге асыруға қабілетті, техникалық жарақтандырылған және эстетикалық жағынан дамыған музыкалық - сауатты, репертуар мен негізгі аспапты меңгерген мұғалімді даярлау мақсатында зерделенеді. Бұл курсты игеру кезінде болашақ музыка мұғалімдері аспапта ойнаудың кәсіби дағдыларын игереді, практикалық, орындаушылық және педагогикалық шеберліктерін жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Хор дирижерлау ІI

    Негізгі әдістерді меңгерген, практикалық, орындаушылық және педагогикалық шеберлікті жетілдіру үшін қажетті педагогикалық және концерттік репертуарды дербес дайындауға қабілетті хор дирижерлығы саласында кәсіби дағдыларды қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Студент хор мәдениеті мен дирижерлік техниканың, хорды басқару өнерінің негіздерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақ музыкасының тарихы

    Пән қазақ музыкасының қалыптасуы мен дамуы туралы белгілі бір түсінігі бар мамандарды даярлау мақсатында оқытылады. Қазақ музыкалық мәдениетінің ерте кезеңдерден қазіргі заманға дейінгі тарихи даму процесі. Қазақ дәстүрлі фольклорының музыкалық дәстүрлерінің, әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлерінің жұмыс істеуінің тарихи-мәдени жағдайларын зерделеу, фольклорлық және ауызша-кәсіби шығармалардың жанрлық жіктелуі, жекелеген композиторлық стильдер мен бағыттарды зерделеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті оқыту-жалпы білім беретін мектептерде ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқыту процесін сипаттауда қолданылады. Демек, инклюзивті оқытудың негізі балаларды кемсітудің кез келген түрін алып тастау, барлық адамдарға тең қарым-қатынасты қамтамасыз ету, сондай-ақ ерекше оқу қажеттіліктері бар балалар үшін ерекше жағдайларды қалыптастыру идеологиясы болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы

    Пән "Музыкалық білім беру теориясы", "Музыкалық білім беру әдістемесі" пәндері шеңберінде музыкалық білім беру тарихы мен теориясының өзекті мәселелерін, сондай-ақ ғалымдардың, көрнекті педагог-музыканттардың ғылыми еңбектерін зерттеуге баса назар аударады. Бұл пәнді оқу студенттерге болашақ мұғалім-музыканттың кәсіби қызметінің бір түрі ретінде зерттеу қызметі мәселесінің мәнін түсінуге жақындауға мүмкіндік береді, мұғалім-музыканттың зерттеу қызметінің негіздерін осы қызметтің әртүрлі түрлерін, эмпирикалық және теориялық әдістерді қолдану технологияларын тануды және игеруді, процесті игеруді қамтитын қысқаша түрде ұсынылған модельдің көмегімен тікелей зерттеу жүзеге асырылады бітіруші біліктілік (бакалавр) жұмысын дайындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем мәдениетінің тарихы

    Ежелгі орыс музыкасы шіркеу музыкасы, хор өнері, Ежелгі Киевта музыканы қағазға түсіру өнері, музыка жазу әдіс тәсілдері, орыс халық музыкасын зерттеушілер, орыс фольклоры және т.б. Могучая кучка үйымының орыс классикалық музыкасының қалыптасуына ықпалы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хор партиясын оқу

    Қазақстан Республикасындағы кәсіби білім берудің қалыптасу және даму тарихы жайлы біріктірілген түсінік; Хор класы мен хормен жұмыс жасау дағдыларды меңгеру практикасы; бірлескен концерттік-орындаушылық қызметті, кәсіби шеберлікті, кәсіби қарым-қатынасты, заманауи практикалық мәселелерді, ұйымдастыру-басқару қызметін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел музыка тарихы

    Адамзаттың рухани мәдениетінің маңызды құрамдас бөлігі ретінде музыкалық өнердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын түсіну, ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейін шетелдік музыкадағы музыкалық және көркемдік құбылыстардың өзгеруіндегі маңызды тенденцияларды анықтау мақсатында зерттеледі. Білім алушылардың өзіндік жұмысының барлық түрлері музыкалық педагогика саласында табысты іске асырылатын жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Minor бағдарлама

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) (минор) – білім алушылар қосымша құзыреттіліктерді қалыптастыру мақсатында оқу үшін анықтаған пәндердің (немесе) модульдердің және оқу жұмысының өзге де түрлерінің жиынтығы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Музыка пәнің оқыту әдістемесі

    Мектепте сабақтарды жоспарлау әдістемесін игеруге ықпал ететін педагогикалық музыкалық білім беру саласындағы әдістемелік жұмыстың теориялық негіздерін игеру мақсатында зерттеледі. Білім алушылар білім берудің жалпы білім беру стандарттарын талдайды, қолданыстағы әдістемелік ұсыныстарды саралауға ықпал ететін білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, сабақтарды әзірлеуді жүзеге асырады, әртүрлі сыныптарда сабақ өткізу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хор дирижерлау ІІІ

    «Хорды дирижерлау» пәні арнайы музыкалық мамандандырылу циклындағы маңызы зор пәннің бірі болып саналады, өйткені ол студенттің дирижерлық техникалық деңгейін өсіреді және болашақ музыка мұғалімінің балалармен жоғары кәсіптік деңгейде жұмыс істеуіне ықпал етеді. Хор партияларын айту, вокалды хор дайындық жаттығуларын, фортепиано аспабында ойнау, нота бетінен оқуды үйрету. Хор шығармалары а cappella, фортепиано сүйемелдеуінде орындау; дирижерлеу техника негіздері қол қимылдары, оларды дұрыс қолдану тәсілдері меңгеру; хор шығармасын дирижерлауда автор текстін сауатты, көркем орындау жоспарын құрасыруды үйрену; Қазақстан, шетел композиторлар хор шығармаларын, мектеп әндерін үйрену.мектеп әндері мен түрлі жанрлар мен формаларды, стильдер мен бағыттарды бойына біріктірген әрқилы көркем репертуарды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (Хорды дирижерлау)

    Хор дирижерлау техникасының дағдылары мен әдістерін қалыптастыру мақсатында зерттеледі, студенттер мазмұны мен формасы жағынан күрделі музыкалық хор шығармаларын игереді, хор ұжымдарымен жұмыс істеу кезінде қажетті музыкалық есту қабілетін дамытады, вокалдық шеберлікті қалыптастырады, теориялық білімді жетілдіреді. Көптеген хор шығармаларымен танысып, хор шеберлігінің зерттеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Концертмейстерлік класс (фортепиано)

    Мектептің музыкалық репертуарын, партитурадан оқу, тасымалдау дағдыларын, мектеп репертуарының зерттелетін репертуарымен схемалық танысу кезінде концертмейстерлік дағдыларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Вокалды-аспаптық шығармаларды сүйемелдеу ерекшелігі. Жеке орындаушымен және ансамбльмен жұмыс. Музыка сабақтарында және жалпы білім беретін мектептерде сыныптан тыс сабақтарда концертмейстерлік жұмыстың әртүрлі түрлерін жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (негізгі музыкалық аспап)

    Мазмұны мен формасы жағынан анағұрлым күрделі аспапта, сондай-ақ полифониялық шығармаларда ойнау дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Музыкалық шығармаларды орындаудың әртүрлі техникасын игере отырып, студенттер музыканың көркемдік мазмұнын дәлірек ашып, орындаушылық шеберліктерін жетілдіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Хорды әрлеу

    Жалпы «Әрлеу» сөзінің мағынасы Музыкада әрлеу жасау әдіс-тәсілдері. Аспаптық музыка мен әуенді хорға арнап әрлеу ерекшеліктерін айқындау. Әрлеу жасауда музыка теориясы, гармония пәні арасындағы байланыс. Мысалдарды фортепиано да ойнап көрсету. Шығармаларды теориялық, гармониялық талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық этнография

    Музыкалық этнография ұғымы, зерттелуі және зерттеушілері. Қазақ музыкалық этногрфиясынің тарихи даму кезеңдері. Жыраулық өнердің мәдени – философиялық аспектісі, жыраулық өнердің әлеуметтік – тарихи аспектіде талдануы. Толғау өнерінің эстетикалық тәрбие туралы құнды ойлар беру мүмкіндігі. Музыкалық этнографияның қазақ халқының өмірінен орын алған ғұрыптық әндері мен күйлері: «Бәдік», «жарапазан», «жар-жар», «сыңсу», «бесік жыры», «той бастар», «беташар», «естірту»,»жоқтау» т.б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хор класы II

    "Хор сыныбы II" пәні вокалды-хор, ән айту дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Практикалық сабақтарда студенттер хор өнерінің дамуы, музыкалық - хор музыкасы саласындағы көрнекті дирижерлер мен композиторлар туралы білім алады. Студенттер болашақ музыка мұғалімі ретінде болашақ кәсіби қалыптасуы үшін қажетті хор ұжымының жетекшісі болу үшін практикалық білім мен дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ музыкалық фольклоры

    Музыкалық фольклор ұғымы. Қазақ халқының музыкалық фольклорының болмысы, түрлері. Қазақ музыкалық фольклорының жанрлық, аймақтық ерекшеліктері, түниетанымдақ тәрбиедегі мүмкіндектері. Қазақ музыкалық фольклорының рухани мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде зерттелуі, заманауи орындаушылық өнерде қолданыс табуы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қосымша музыкалық аспап

    Білім алушыларда фортепиано, баян немесе қобыз аспаптарында ойнаудың орындаушылық шеберлігін қалыптастыру мақсатында оқытылады, білім алушылардың қызығушылығын дамытады, музыкалық шығарманың көркемдік орындалуын арттырады, музыкалық шығарманы дұрыс таңдау дағдыларын дамытады, болашақ музыка мұғалімдеріне эстетикалық талғамды сіңіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аралас хор

    Аралас хормен кәсіби деңгейде жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі, партитураны үйрену кезінде қажетті музыкалық есту қабілетін дамытады, вокалдық шеберлікті қалыптастырады, теориялық білімді жетілдіреді. Көптеген хор шығармаларымен танысады, хор шеберлігінің зерттеу дағдыларын сіңіреді, вокалдық дағдыларды игереді (әншілік тыныс алу, жоғары дыбыс позициясы, резонаторларды қолдану қабілеті).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гармония

    ММузыкалық тіл элементтері мен формаларға талдау жасау дағдыларын меңгеру, музыкалық шығармалардың мәнін, оның қайнар көздері мен образды мазмұнын, музыканың интонациялық табиғатын ашу, аспаптық және вокалдық-хор халықтық, классикалық шығармаларға талдау жасау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хор ансамблі II

    Студенттердің ансамбльдік өнердің хор жанрында әншіден өз партиясының басқа орындаушыларымен интонация, күш, тембр, метроритм, агогика, дикция, сөйлеу және музыкалық артикуляцияда дұрыс тепе-теңдікті таба білуді, өз партиясын тыңдай білуді және жалпы хор үйлесімінде "өз орнын" таба білуді талап ететін орындаушылықты игеру мақсатында зерттеледі, оның белгілі бір әншілік хор мәдениеті бар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерлер хоры

    Ерлер хорымен жұмыс істеу негіздерін зерделеу, ұжымдық ерлер музыкасының дағдыларын жетілдіру, музыкалық шығарманы көркемдік-техникалық және стилистикалық игеру арқылы орындаушылық техниканы жетілдіру, шығармашылық ерлер музыкалық ұжымын өз бетінше басқару дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Хордың вокалды хор техникасының элементтерін игере отырып, студенттер капелланың хор шығармаларындағы музыкалық формаларды талдайды: гармоникалық, вокалды-хор, орындаушылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Музыкалық шығармашылықты, эмоционалды экспрессивтілікті дамытуға ықпал ететін музыкалық білім беру саласындағы жасанды интеллект және инновациялық технологияларды қолдана отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды.
  • Сапасын жетілдіруді қамтамасыз ете отырып, жасанды интеллектті пайдаланып оқу-әдістемелік, дидактикалық материалдарын әзірлейді.
  • Белгілі бір сабақтың немесе іс-шараның (сабақтар сериясы немесе іс-шаралар кешені) жоспарына сәйкес тәртіптің жоғары деңгейін сақтай отырып, өз қызметін және білім алушылардың әрекетін ұйымдастырады.
  • Интернационалдық ортада мемлекеттік және шетел тілдерінде кәсіби, академиялық, ғылыми және әлеуметтік қарым-қатынастар орнатады.
  • Кәсіби қызметінде ғылыми зерттеу әдістерін, академиялық жазба негізіндерін, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін қолданады.
  • Зерттелетін салада мәліметтерді жинақтау және сыни көзқараспен талдау нәтижесінде өз бетінше шешімдер қабылдау арқылы көшбасшылық қабілетті қалыптастырады.
  • Балалардың жас ерекшеліктерін есепке ала отырып, олардың музыкалық ой-өрісін кеңейту.
  • Оқушылардың психофизиологиялық және жас ерекшеліктерін ескеріп, педагогикалық процестерді ұйымдастырады.
  • Дирижерлік-хор дағдыларын, сондай-ақ дауыс қою, вокалдық-хор репертуарын таңдау, музыкалық аспаптарда ойнау тәсілдерін қалыптастыра отырып, хормен жұмыс істеу кезінде орындаушылық шеберлікті арттырады.
  • Оқыту және тәрбиелеу процестерінде білім алушылардың әлеуметтік, жеке, инклюзивтік қажеттіліктерін ескеріп, басқару шешімдерін қабылдай алады.
  • Музыкалық-педагогикалық әдіснаманың ерекшеліктерін анықтайтын жасанды интеллект және заманауи әдістерді қолданып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастырады.
  • Критериалды бағалау жүйесін қолдана отырып, білім алушылардың жеке траекториясының прогресіне мониторинг жүргізеді.
Top