6B01560 География в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты География бағыты бойынша білім алушының жеке басының білімін, іскерлігін, дағдыларын және интеллектуалдық, адамгершілік, шығармашылық және физикалық дамуын қалыптастыратын жоғары білікті педагогикалық кадрларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Биогеография
Пәннің мақсаты: Өсімдіктер мен жануарлардың алуан түрлілігі, түрлердің таралу заңдылықтары, түрлердің ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Биогеографияның екі саласы: организмдер географиясы және жануарлар мен өсімдіктер дүниесінің жалпы географиясы (микробоценоз, фитоценоз және зооценоз географиясы). Биогеографиялық аймақтар. Өсімдіктер мен жануарлардың географиялық ерекшеліктерін жалпылау және талдау; Құрлықтағы ірі флора мен фауна патшалықтары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның су ресурстары
Пәннің мақсаты: Қазақстандағы су объектілері және олардың таралуын, гидрологиялық сипаттамаларын, су объектілерінің кеңістіктік және уақыттық өзгерістері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстанның су ресурстары, жер үсті және жер асты сулары, географиялық орны және таралуы. Гидрологиялық процестер мен құбылыстардың заңдылықтары, нақты су объектілерін зерттеу және сипаттау, қолданбалы гидрология, әртүрлі гидрологиялық сипаттамаларды есептеу және болжау әдістері, гидрометрия, табиғи суларды өлшеу және бақылау әдістері. Экологиялық жағдайы және ұтымды пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гидрология
Мақсаты: Гидрологиялық құбылыстар мен процестердің физикалық негіздерін, жер үсті және жер асты суларының пайда болу заңдылықтарын зерттеу. Мазмұны: Гидросфера: құрылысы және шығу тегі. Табиғи сулардың химиялық және физикалық қасиеттері. Табиғи сулардың гидрологиялық зерттеулерін жүргізудің әдістері мен құралдары. Табиғаттағы су айналымы және жердің су ресурстары. Су объектілерінің таралу географиялық заңдылықтары Мұздықтардың гидрологиясы. Жер асты суларының гидрологиясы. Өзен гидрологиясы. Көлдердің гидрологиясы. Су қоймаларының гидрологиясы. Батпақтардың гидрологиясы. Теңіздер мен мұхиттардың гидрологиясы. Гидрометрияның негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы жертану
Мақсаты: жалпы географиялық қабықтың құрылымын, даму заңдылықтарын, оның құрылымдарының құрамдас бөліктері мен әртүрлі деңгейдегі табиғи кешендерін зерттеу. Мазмұны: Жалпы жер туралы ғылымның тарихы. Географиялық қабықтың құрылымдық және сипаттамалық ерекшеліктері. Кеңістік дифференциасы. Географиялық қабыққа жалпы планеталық факторлардың әсері. Географиялық қабықтағы зат пен энергияның айналымы. Жердің қатты, су және ауа қабаты. Жер шарының ландшафттық сферасы туралы білім. Табиғи зоналдылық.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи педагогика
Мақсаты: болашақ мұғалiмдердi педагогика теориясы, тарихи салаларындағы іргелі білімдермен қаруландыру арқылы кәсіби педагогикалық ойлауын, мектептің тұтас педагогикалық процесін тиімді ұйымдастыру және жүзеге асыру құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Қазіргі қоғамдағы білім берудің рөлі мен ерекшеліктері. Педагогикалық кәсіп пен педагогикалық іс-әрекет. Педагогтың кәсіби құзіреттілігі және кәсіби шеберлігі. Педагогикалық қарым-қатынастың мәні мен ерекшеліктері. Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың әдіснамалық негіздері мен зерттеу әдістері. Жеке тұлғаның дамуы, қалыптасуы мен тәрбиесі. Тәрбиенің мәні, оның мақсатының әлеуметтік тұрғыдан негізделуі. Тұтас педагогикалық процестегі тәрбиенің мазмұны. Тәрбиенің жалпы әдістері. Абайдың „Толық адам“ идеясының тәрбиелік мәні. Киберкеңістікте тұлғаның әлеуметтенуі. Киберкеңістіктің мүмкіндіктері мен тәуекелдері. Оқыту – тұтас педагогикалық үдерістің құрамдас бөлігі. Қазіргі мектептегі электронды (Е-learning) оқыту жүйесі. Білім берудегі жасанды интеллект. Қазіргі мектептегі білім беру мазмұнының ғылыми негіздері. Оқытуды ұйымдастырудың формалары мен құралдары. Қазіргі сабақ, оның типологиясы мен ұйымдастыру. Мұғалімнің кәсіби іс-әрекетіндегі оқыту технологиялары. Цифрлық білім беру технологиялары. Оқытудың дәстүрлі, белсенді және интербелсенді әдістері. Оқытудағы диагностика және бақылау. Педагогикалық жүйелерді менеджмент негізінде басқару. Мектепішілік басқару жүйесі. Мектепішілік бақылау. Мектеп жұмысын жоспарлау және мұғалімдерді аттестаттау
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мамандыққа кіріспе
Мақсаты: Болашақ мамандық туралы жалпы түсініктер, тарихи даму бағыттары, география ғылымдарының өзекті мәселелері мен болашағы туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны:Географияның ғылым ретінде қалыптасуы мен даму тарихының кезеңдері, географияның негізгі салалары “Физикалық география”, “Экономика, әлеуметтік саяси география”, “Топырақтану”, “Халықтар географиясы” т.б.пәндерің негізгі түсініктері мен нысандары , географиялық ақпараттық көздері, географиялық зерттеудің әдіс-тәсілдері. География ғылымының заманауи өзекті мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Мақсаты: таным техникасы мен оның жекелеген тәсілдеріне негізделген жалпы ережелер мен әдістерді, кәсіби оқылымды, академиялық жазу мен ауызша таныстыру дағдыларын меңгерту. Мазмұны:Академиялық оқылым мен жазылым дағдылары, ғылыми-кәсіби мәтіндердің тілі мен құрылымы. Конспектілеу, рефераттар пікірлер, тезистер жазу, ғылыми талдау нәтижелерімен таныстыру, ғылыми-кәсіби мәтіндерді оқу. Студенттердің сөздік қорын академиялық лексикада қолданылатын ғылыми-кәсіби ортаға тән тілдік оралымдармен арттыру. Ғылыми-кәсіби пікірталастарға түсу дағдыларын дамыту және кәсіби бағдарланған жобаларды таныстыру. Өз бетінше жұмыс істеу дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Картография топография негіздерімен
Пәннің мақсаты: Табиғат объектілері мен құбылыстарын жалпы географиялық және тақырыптық карталарда бейнелеудің картографиялық әдістерін, карталар мен атластарды жалпылау және жіктеуді оқыту. Мазмұны: Картография және оны құрайтын пәндер. Картаға түсіру жолдары мен әдістері. Жердің пішіні мен өлшемдері Картографиялық проекциялар. Карта номенклатурасы. Топографиялық карталар және олардың қолданылуы. Картографиялық генерализация. Тақырыптық карталар мен географиялық атластар, олардың түрлері мен ерекшеліктері. Карталарды пайдалану. Картография және жасанды интеллект. Жасанды интеллект көмегімен карталар мен атластарды құрастыру және оларды қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мұхтартану
Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Мақсаты:Мектептегі тәрбие жұмысын жобалау, құрастыру және ұйымдастыру бойынша болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны:Мектеп пен сыныптың тәрбие процесінің, тәрбие жұмысының, тәрбие жүйелерінің мәні мен ерекшеліктері, сынып жетекшісі жұмысының мазмұны, қызметі, мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысын жоспарлау, сынып ұжымын және оқушылармен жеке тәрбие жұмысын ұйымдастыру, педагогикалық көмек көрсету дағдылары, қиын және дарынды балалармен жұмыс істеу дағдылары, оқушылардың ата-аналарымен ынтымақтастықта жұмыс жасау әдістері, оқушылармен кәсіптік бағдар беру жұмысының мәселелері. Тәрбие жұмысының тиімділігін диагностикалау әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Картография және жер бедерінің бағдары
Пәннің мақсаты: топографиялық карта бойынша жергілікті орнын анықтауды, картографиялау және бедерін бағдарлау бағытында жүйеленген білім мен дағдыларды меңгерту. Мазмұны: Мазмұны бойынша карталардың классификациясы. Топографиялық картаның негізгі қасиеттері. Топографиялық карта, жергілікті жер планы, схемалар. Топографиялық карталардың мазмұны, шартты белгілер. Топографиялық карталарда рельефті түсіру ерекшеліктері. Жергілікті жер бағдары. Жердегі және картадағы қашықтықты өлшеу әдістері. Схеманы, ауданның жоспарын немесе туристік маршрутты жасанды интеллект көмегімен құру құру үшін жердегі өлшемдер және оларды масштабтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геология геоморфология негіздерімен
Мақсаты: Жердің құрылымы мен құрамына геологиялық процестердің әсері және рельефтің қалыптасу заңдылықтары туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Жердің ішкі құрылымы мен құрамын зерттеу әдістері. Жер қыртысының негізгі құрылымдық элементтері және олардың даму заңдылықтары. Геохронологиялық кесте. Тау жыныстары және олардың түрлері. Экзогендік және эндогендік процестер. Рельеф қалыптастырушы процестер, морфоструктуралар мен морфоскульптуралар. Жер бетінің рельефі және қазіргі геоморфологиялық процестер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект негіздері
Білім беру бағдарламасының мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Мақсаты:Болашақ мұғалімдерге балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы заманауи мәліметтер беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтудың, олардың әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтаудың негізінде жатқан заңдылықтар туралы біліммен қаруландыру. Мазмұны:Ағзаның өсуі мен дамуы; жүйке жүйесінің дамуы; жоғары жүйке қызметінің қалыптасуы және баланың даму процесінде оның қалыптасуы; сенсорлық ; эндокриндік; тірек-қимыл аппараты; тыныс алу; ас қорыту; қан және жүрек-тамыр жүйесі. Мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау, салауатты өмір салты ережелеріне қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Геотектоника негіздері
Мақсаты: Геотектоникалық процестер және олардың пайда болуы, даму заңдылықтары, зерттеу әдістері туралы білімді меңгеру, тектоникалық аудандастырудың негізгі принциптерін қалыптастыру. Мазмұны: Тектоносфераның және жалпы Жердің құрылымы. Энергияның негізгі көздері және тектоникалық процестердің терең механизмдері. Тектоникалық қозғалыстар және оларды зерттеу әдістері. Литосфераның негізгі құрылымдық элементтері. Мұхиттар, олардың құрылымы мен шығу тегі. Литосфералық плиталар тектоникасының тұжырымдамасы. Тектоникалық аудандастыру принциптері және тектоникалық карталар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Топырақ географиясы
Мақсаты: топырақ жамылғысының географиялық таралуы мен түзілуін, жіктелуін, химиялық қасиеттерін ауылшаруашылық айналымындағы жер ресурстарын пайдалану түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: Топырақ типтерінің қалыптасуын және топырақ жамылғысында олардың таралуын бақылайтын факторларды анықтау. Топырақтың экологиялық функциялары, құрамы, қасиеттері. Топырақтардың жіктелуі, таралу заңдылықтары мен эволюциялық даму кезеңдері.Топырақ жамылғысын заманауи географиялық аудандастырудың негізін құрайтын факторлардың иерархиялық қатынастарымен танысу.Топырақ географиясының зерттеу әдістерімен мониторинг жүргізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Cыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Абайтану
Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу. Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Рекреациялық география
Мақсаты: Рекреациялық география ұғымдарын, зерттеу әдістемесін және әдістерін, орналасу мен даму бағыттарын меңгерту. Мазмұны: Рекреациялық географияның даму тарихы, пәні, зерттеу объектісі, негізгі міндеттері. Рекреациялық географияның негізгі ұғымдары, ғылымның негізгі заңдылықтары. Рекреациялық географияны зерттеу әдістемесі мен әдістері. Халықтың рекреациялық қажеттіліктері және оларды зерттеу әдістері. Рекреациялық аймақтардың сипаттамасы, картографиялық схемасы және табиғат ерекшеліктері. Қазіргі заманғы рекреациялық-туристік қызметті ұйымдастыру ерекшеліктері, Қазақстанның рекреациялық ресурстарын тиімді пайдалану мүмкіндіктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби-бағытталған шетел тілі
Мақсаты:Кәсіби салада шет тілінде жоғары сөйлеу қарым-қатынасын қалыптастыру, студенттерге нақты сөйлеу контекстінде грамматикалық, лексикалық және құрылымдық модельдерді қолдануға бағынатын ережелерді түсінуге көмектесу. Мазмұны: Ағылшын тілінің география пәніндегі орны. География ғылым ретінде. Оның ғылымдар жүйесіндегі рөлі мен маңызы. Географияның мақсаты мен міндеттері. Табиғи-территориялық кешендер, Географиялық зерттеудің дәстүрлі және жаңа әдістері. Табиғи жағдайлар және табиғи ресурстар. Адам қоғамы мен табиғи ортаның өзара байланысы, оның қазіргі кезеңдегі ерекшеліктері. Географиялық орта. Табиғатты пайдаланудың әртүрлі түрлері. Антропогендік табиғи кешендер. Геоэкологиялық мәселелер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қызмет көрсету географиясы
Мақсаты: қызмет көрсету саласы, оның дамуының аумақтық ерекшеліктері және оны зерттеудің географиялық тәсілдері туралы теориялық білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Кіріспе. Қызмет көрсету саласының дамуын сипаттайтын көрсеткіштер. Қызмет көрсету инфрақұрылымы. Халыққа қызмет көрсетуді аумақтық ұйымдастыру тиімділігінің критерийлері мен көрсеткіштері. Халыққа қызмет көрсетуді аумақтық ұйымдастырудың тиімділігін бағалау әдістемесі. Дүниежүзілік қызмет саудасы. Мәдениет және өнер географиясы. Байланыс қызметінің географиясы. Туристік қызмет көрсету географиясы. Тұрмыстық-коммуналдық шаруашылық географиясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
География және қоғам
Мақсаты: Қоғамдағы география ғылымының рөлі, маңызы, атқаратын қызметтері туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: География ғылымының қоғамдағы негізгі функциялары, оның ерекшелігі, белгілі бір тарихи кезеңде қоғамдық тәжірибеге деген сұранысы.Әлеуметтік, жаратылыстану, техникалық,рекреациялық,мәдени-тынығу, экономикалық және саяси географиялық бағыттардың заманауи даму үдерістері. Ерекше қорғалатын табиғи аймақтары, территориялық табиғат кешендеріндегі ландшафттық ерекшеліктер.Зерттеу нысандары және қолдану әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жаратылыстану
Пәннің мақсаты: Білім алушыларға жаратылыстану білімдерін, бірегей планета ретінде Жер туралы ұғымдар мен тұтас түсініктерді, табиғат пен қоғамның жүйелі өзара байланысын, функционалдық сауаттылық пен жүйелі-кешенді ойлауды дамыту. Мазмұны: Жаратылыстану-табиғат құбылыстары мен заңдары туралы ғылым. Жаратылыстану-мәдениеттің ажырамас бөлігі: адамның дүниетанымын болжау. Физика, механикалық қозғалыс, оның салыстырмалылығы, жылу процестеріндегі энергияның сақталу заңы. Электр зарядтары және олардың өзара әрекеттесуі. Химия-заттар, олардың құрамы, құрылымы, қасиеттері, өзгеру процестері, химия заңдарын адамдардың практикалық қызметінде қолдану, жаңа материалдар жасау туралы ғылым. Биология - тірі табиғатты ұйымдастыру деңгейлері, Тірілердің негізгі белгілері, биогеоценоз, экожүйе және биосфера ұғымдары. Адам және қоршаған орта. Географиялық қабық: атмосфера, гидросфера және литосфера.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлемнің ғылыми-жаратылыстану көрінісі
Пәннің мақсаты: әлемнің тұтас ғылыми бейнесінің құрамдас бөлігі ретінде жаратылыстану пәндері бойынша негізгі білім, білік және дағдыларды алу. Мазмұны: Тірі организмдердің биологиясы және биоалуантүрлілігі. Қоршаған орта химиясы және олардың жергілікті және жаһандық масштабтағы әрекеттері. Ғылым мен инженерияға арналған физика, материяның табиғат заңдылықтарын, қасиеттері мен құрылымын, сондай-ақ оның қозғалыс заңдылықтарын зерттеу. Табиғат туралы ғылым, жалпы жер туралы ғылым, географиялық қабықтың құрылымының, жұмысының және дамуының жалпы заңдылықтары. Қолданбалы математика, жаратылыстану ғылымдары саласындағы математикалық модельдер, математикалық статистика, жаратылыстанудағы бағдарламалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жалпы және жас ерекшелік психологияның негіздері
Мақсаты:Адам психикасының дамуының жас ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі психикалық құбылыстар туралы білімдерді оқып-үйрену және меңгеру негізінде оқушылардың психологиялық ойлауын дамыту. Мазмұны: Психологияға кіріспе. Сана. Тұлға. Белсенділік. когнитивтік процестер. Ерік, эмоция, сезім психологиясы. Темперамент. Кейіпкер. Мүмкіндіктер. Онтогенездегі психиканың құрылымы, қызметтері, заңдылықтары, когнитивтік процестер, жағдайлар, факторлар, психиканың даму механизмдері. Даму психологиясының әдіснамалық негіздері, ұғымдары, категориялары, механизмдері, жасқа байланысты өзгерістердің сипаты. Адам психикасы дамуының әртүрлі жас кезеңдеріндегі тұлғаның жағымды дамуының ерекшеліктері, себептері мен факторлары, шарттары мен болашағы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
Мақсаты: Материктер мен мұхиттардың географиялық жағдайы, табиғи кешендердің қалыптасу кезеңдері және физикалық-географиялық ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: Материктердің физикалық-географиялық жағдайы. Материктер мен мұхиттардың ашылу және зерттелу тарихы, табиғи компоненттердің ортақ белгілері мен сипаттамалары. Континенттердің ерекшеліктерін анықтайтын негізгі табиғи ландшафттар және табиғи аймақтық заңдылықтары. Жер шарының бөліктері: Еуразия, Солтүстік Америка, Оңтүстік Америка, Африка, Австралия және Антарктида Мұхиттардың табиғатына шолу. Географиялық номенклатура
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тұрғындар географиясы
Мақсаты:Дүние жүзі тұрғындарының, еңбек ресурстарын, демографиялық, діни құрамын, көші-қон және тілдік ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Тұрғын халықтың ұдайы өсіп-өнуі, миграциясы мен еңбек ресурстары, дүниежүзі тұрғын халықтарының құрамы мен құрылымы; нәсілі; этникалық құрамы; урбандалу үрдісі; халықтың көші-қон, қоныстану ерекшеліктері; тұрғын халықтардың таралып орналасуы. Әлем елдері тұрғындарының құрылым ерекшеліктеріне статистикалық мәліметтер жинақтау,талдау, баға беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Метеорология және климатология
Пәннің мақсаты: атмосфера туралы негізгі білімді және планетамыздың ауа-райы мен климатын қалыптастыратын физикалық және химиялық процестерді игерту. Мазмұны: Атмосфералық ауаның құрамы және атмосфераның вертикальді құрылымы. Атмосферадағы радиация. Қысым және жел. Атмосфераның жылу режимі. Ылғалдылық. Атмосфералық және мұхиттық циркуляция. Климат және климат түзуші факторлар. Климаттың жіктелуі. Жердің бүкіл тарихында климатың қалыптасуы мен табиғи ауытқуын және қазіргі кезеңдегі антропогендік факторлардың рөлін анықтайтын астрономиялық, геофизикалық және географиялық факторларды зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Географиялық үлгілеу
Мақсаты: географиялық нысандарды, құбылыстарды, үдерістерді географиялық үлгілеу әдістерін игерту және оны пайдалану жолдарын қалыптастыру. Мазмұны: Географияда модельдеу ұғымдары. Картографиялық модельдеу; болжамдық модельдеу; маршруттық жазбаларды модельдеу; схемалар-тіректер арқылы модельдеу; модельдер макеттер; Геолаборатория: онлайн модельдеу; Аналитикалық модельдеу; модельдеу-жағдайлар экстремалды интернет; әлеуметтік модельдеу; Экскурсия немесе жорық: саяхат моделі
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру
Мақсаты:Инклюзивті білім берудің заманауи әлемдік және отандық теорияларымен таныстыру, инклюзивті білім беруді жобалау мен ұйымдастыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны:Инклюзивті білім берудің әлеуметтік мәні мен ерекшеліктері. Инклюзивті білім берудің заңдылықтары, принциптері мен моделдері. Жалпы білім беретін мектептрдегі инклюзивті білім беру қызметін реттейтін құқықтық құжаттар. Білім беру ұйымдарында инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың тәсілдері мен технологиялары. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту үшін психологиялық-педагогикалық қолдау және қолайлы жағдай жасау әдістері, инклюзивті білім беру ортасын құру мәселелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шағын жинақты мектепте жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі
Мақсаты: География бойынша білім беру бағдарламасында оқитын студенттердің ғылыми жаратылыстану бағытында білімдерін толықтыру. Мазмұны: Жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі. Зерттеу әдістері. Пәннің басқа ғылымдармен байланысы. Әлемнің макро және микрообъектілерінің өлшемдері, жердің шығу тарихы. Жер беті, географиялық қабықтың негізгі қабаттары, табиғи жағдайлар, табиғи объектілердің таралуы, тіршілік ету ортасы, географиялық карталар мен атластар. Градустық тор және координаттар. Материктер мен дүние бөліктері. Дүниежүзілік мұхиттың табиғаты. Әлем халқының саны мен тығыздығы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Географиялық ақпараттық жүйелер
Мақсаты: Жер туралы ғылымдарда географиялық ақпараттық жүйелерді пайдалану және құрастыру принциптерімен, заманауи әдістерімен таныстыру. Мазмұны: Кіріспе. Геоақпараттық картографиялаудың мақсаты мен міндеттері. Геоақпараттық концепция. ГАЖ құру принциптері. ГАЖ-дің стандарттық функциялары. Бейнелерді өңдеу. ГАЖ-дің сипаттамасы. ГАЖ-ге қойылатын жалпы талаптар. Жалпы географиялық талдау. Кеңістіктік-уақыттық талдау. ГАЖ-ді қолданудың әдістемелік аспектілері. ГАЖ-дың артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстыру және олардың пайдалану деңгейіне баға беру. Виртуальды картографиялауда жасанды интелект бағдарламаларын пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жер климаты
Мақсаты: Жердің әртүрлі аймақтарындағы климаттық процестер және олардың атмосфералық айналымға, ауа-райы мен қалыпты және жоғары ендіктердегі әсері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны:Атмосфераның құрылымы, жердің радиациясы, жылу-су балансы. Атмосфералық циркуляция, ылғалдың булану және конденсация процесі, жауын-шашын, қауіпті метеорологиялық құбылыстар. Бақылау және болжау. Жер климатының өзгеруі, жаһандық жылыну және бақылау шаралары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Географиядағы оқыту әдістемесі мен бағалау
Пәннің мақсаты: Жалпы білім беретін мектептердегі географиялық пәндердің мазмұнын, білімі мен білім дағдыларының әдістемелік жүйесін және оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау жүйесін меңгерген болашақ мұғалімдерді даярлау. Мазмұны: Географияны оқыту әдістемесінің даму тарихы. Географияны оқытудың материалдық базасы. География әдістемесіндегі негізгі дидактикалық принциптер. Мектеп пәнінде географиялық түсініктердің қалыптасуы мен дамуы. Географияны оқыту әдістемесі және оқу –тәрбиелік жұмысын ұйымдастыру. География пәні бойынша білімдерін тексеру және бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Оқытудағы жаңартылған мазмұн
Мақсаты: білім беру процесінде заманауи құзыреттілік тәсілге бағытталған білім беру бағдарламасын әзірлеу ерекшеліктерін түсіну және талдау негізінде білім алушылардың оқу-танымдық құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: жаңартылған білім беру бағдарламасының құрылымы, мазмұны, мақсаты. Оқу процесінде білім мен дағдыларды кезең-кезеңімен арттыру принципі. Оқушылардың оқу дағдыларын деңгейлік қалыптастыруға негізделген білім беру түрлері Жаңартылған білім беру шеңберінде географияны оқыту әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физикалық географияның экологиялық мәселелері
Мақсаты: Жер туралы ғылымдар жүйесіндегі физикалық географияның экологиялық мәселелері мен құрылымының экологиялық шарттарының теориялық және әдіснамалық негіздері туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Адамның қызметі және жердің геосферасы. Атмосфера, гидросфера, литосфера және биосфера; ластанудың негізгі көздері; шешімі; қалпына келтіру жолдары; аймақтық экологиялық мәселелер ; негізгі сипаттамалары; номенклатурасы; республиканың экологиялық мәселелері; жалпы ережелері, радиоактивті ластану және тұрақты даму
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дүние жүзінің туризм географиясы
Мақсаты: Әлемдік туризмнің, жекелеген елдер мен аймақтарының дамуы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Дүние жүзілік туризмнің қалыптасуы мен дамуы. Экономикалық мазмұны мен қазіргі әлемдегі туризмнің рөлі. Туризм географиясындағы кеңістік ұйымның негізгі түсініктері, туристік-рекреация, экскурсиялық туризм. ТМД елдеріндегі негізгі туристік аймақтары, қазіргі жай-күйі Қазақстандағы туристік аймақтардың рөлі, туризмнің дамуы.Туризмді дамытудың өзекті мәселелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақстанның физикалық географиясы
Мақсаты: Қазақстанның жер бедері, орографиялық ерекшеліктері мен табиғат жағдайының алуан түрлілігін, олардың қалыптасуындағы географиялық заңдылықтарды меңгерту. Мазмұны: Қазақстанның физикалық-географиялық орны мен шекаралары.Қазақстан территориясының зерттелу тарихы. Тектоникалық - геологиялық құрылымы, рельефі. Климаты, климат құрушы факторлар. Ішкі сулары. Топырақ-өсімдік жамылғысы мен жануарлар дүниесі. Қазақстанның табиғат зоналары, таралу заңдылығы. Физикалық-географиялық аудандастырылуы. Экологиялық жағдайы, геоэкологиялық аудандастырылуы. Жеке аймақтардың физикалық-географиялық ерекшеліктері сипатталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның туризм географиясы
Мақсаты: Қазақстандағы туризм географисының даму тенденциясы, рекреациялық ресурстары, инфрақұрылымдар, туризм түрлері, ұйымдастыру және жоспарлау туралы білім қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстан туризм географиясының зерттеу нысаны, туризм классификациясы, даму бағыттары,тарихы, туризм түрлеріне шолу. Туризм түрлерінің қалыптасуы. Туристік -рекреациялық аудандардың ерекшелігімен инфрақұрылымы. Туризмнің даму аспектілерының экономикалық маңызы. Қазақстандағы діни, тарихи-мәдени, табиғи, экологиялық туризмді ұйымдастыру және жоспарлау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Аймақтану
Мақсаты: қазіргі кездегі жаһандық және аймақтық саяси-экономикалық географиялық процестердің даму тенденциялары, заңдылықтары мен өзара байланысы туралы білімді меңгерту. Мазмұны: Мемлекеттің кешенді, интегралды және әлеуметтік-экономикалық объектісі ретінде аймақ туралы түсінік. Кешенді аймақтану және оның функциялары. Кеңістіктік дифференциацияның формалары мен процестері. Халықаралық қатынастарды аймақтандыру. Аймақтанудың геосаясаты. Әлемнің мәдени-тарихи аймақтары. Еуропалық аймақтану. ТМД және посткеңестік кеңістіктегі аймақтық ынтымақтастық.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
География курсын инновациялық әдістермен оқыту
Пәннің мақсаты: Оқушылардың география пәнінен білім сапасын арттыру үшін оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдану жүйесін меңгерген болашақ мұғалімдерді даярлау. Мазмұны: Инновация туралы түсінік. Инновациялық әдістердің классификациясы. Интерактивті оқытудың принциптері мен мақсаттарының негіздері, классификациясы. География сабағында интерактивті әдістерді қолдану. Оқытудың формалары: дамыта оқыту технологиялары; деңгейлік оқыту, модульдік оқыту, ақпараттық оқыту, тірек сигналдарымен оқыту, проблемалық оқыту. География пәнінде оқытудың озық технологияларын қолданудың маңызы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өлкетану
Мақсаты: Өлкетану негіздерін білу, өз жерін зерттеу, географиялық-өлкетану жұмыстарын жүргізу және ұйымдастыру дағдыларын меңгерту. Мазмұны: Өлкетану ғылымының қалыптасу тарихы. Өлкетануды дамытудың негізгі кезеңдері. Қазақстанда өлкетану қызметін ұйымдастыру нысандары. Өлкетанудың білім беру және тәрбиелік маңызы. Өлкетану зерттеулерінің әдістері мен тәсілдері, саяхат, экскурсия. Өлкетану материалының негізгі көздері. Мектептегі өлкетану жұмыстары. Туған өлкені табиғи-географиялық зерттеу. Өлке туралы негізгі анықтамалық мәліметтерді қамтитын түрлі ақпараттық материалдар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
География курсында ақпараттық технологияны қолдану әдістері
Пәннің мақсаты: География курсында заманауи ақпараттық технологияларды қолдану әдістемесін оқыту барысында ақпараттық технологиялар арқылы ақпараттарды жіберу және жинау тәсілдерін, ақпараттарды өңдеу және сақтау, өз бетімен іздену дағдыларын дамыту. Мазмұны: Географияны оқытудың бағдарламалық-техникалық құралдары, географияны оқытуда ақпараттық технологияны қолдану принциптері. Оқыту құралдарының дидактикалық қызметтері, жалпы географиялық білімді ақпараттандыру, географияны оқытудың ақпараттық ресурстары, географияны оқыту жүйесінде ақпараттық технологияларды қолдану. Оқу қызметін ақпараттық технологиялар құралдарымен жетілдіру, мобильді кабинет. Географияны оқытуда ақпараттық технологияларды телекоммуникациялық желілер мен серверлер, цифрлық фото және бейне жабдықтарды қолдану ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Арнайы пәндер практикумы
Пәннің мақсаты: студенттердің ғылыми-теориялық білімдерін қалыптастыру, «География» білім беру бағдарламасы бойынша пәндерді оқыту әдістемесін меңгеру. Мазмұны: «ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесі» курсының мақсаты, міндеттері. ХХ ғасырдағы технологиялық және ақпараттық жетістіктер негізінде арнайы педагогиканың дамуы. Арнайы педагогиканың практикасы мен теориясының қазіргі жағдайы. Арнайы және инклюзивті білім беру жүйесі үшін мамандарды даярлау. Арнайы білім беру жүйесіндегі мұғалімнің кәсіби және тұлғалық қасиеттері. Арнайы педагогика мен арнайы психологияның философиялық негіздемесі. Арнайы пәндерді әдістемелік қамтамасыз ету. Арнайы пән бойынша оқу сабақтарының құрылымы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Географиядағы зерттеулер, даму және инновациялар
Мақсаты. Аймақтық, ұлттық және халықаралық деңгейде күтілетін өзгерістерге байланысты өз құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін ойлау және сыни тұрғыдан бағалау, өз педагогикалық қызметін және өз ұйымының қызметін дамыту. Мазмұны. қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану зерттеу жобасын жобалау және жүргізу, зерттеу тақырыбын/мәселелерін айқындау, әдебиеттерге шолу жүргізу, зерттеудің этикалық аспектілерін қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдістемелерін әзірлеу. Қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу және қолдану. Әр түрлі кәсіби әдістер мен арналарды қолдана отырып, олардың зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін ұсыну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Геосаясат
Мақсаты: геоэкономиканың негізгі категорияларын, дүние жүзілік шаруашылық құрылымы мен аумақтық моделін және дүние жүзі елдерінің экономикалық даму көрсеткіштерін зерттеу. Мазмұны: экономикалық көрсеткіштер, әлемнің жекелеген елдері мен ірі өңірлерінің сыртқы және ішкі экономикалық саясаты, табиғатты пайдалану экономикасының негіздері, тұрақты даму, қоршаған ортаға әсерді бағалау үшін табиғатты пайдаланудың құқықтық негіздері. Болашақ мұғалімдер әлеуметтік-экономикалық география бойынша қажетті білімді меңгереді және практикада алған білімдерін көрсету дағдыларына дағдыларға ие болады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Lesson Study
Мақсаты: географияны оқытуда Lesson Study тәсілдерін пайдаланудың нәтижелілігін жоспарлау, іске асыру және талдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Lesson Study сыныбын зерттеуге арналған тәсілді іске асыру, осы тәсілдің кезеңдері: жоспарлау, зерттеу сабағын өткізу, оны талдау, Оқу процесінде алынған нәтижелерді ескере отырып қайта жоспарлау қарастырылады. "Зерттелетін" оқушылардың қолданылатын әдіске реакциясын, сондай-ақ оқыту әдістемесін одан әрі жетілдіру үшін алынған тәжірибені талдау мақсатында кезеңдердің сипаттамалары талқыланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ҚР экологиялық мәселелері
Мақсаты: ҚР экологиялық және табиғатты қорғау мәселелерін шешуге экологиялық тұрғыдан қорғау заңнамалары жайлы ұғымдарды қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстандағы экология және қоршаған ортаны қорғау мәселелері. ҚР қазіргі кездегі климатының өзгеру мәселелері. Атмосфераны ластаушы заттар, Радиациялық жағдай. Ормандардың зақымдануының жалпы заңдылықтары мен қорғау іс-шаралары. Табиғи ресурстар түрлерін тиімді қорғау шаралары. Қазақстанның демографиялық жағдайы және тұрақты даму концепциясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Геоэкономика
Мақсаты: Қазіргі әлемдегі геосаяси процестерді зерттеу Мазмұны: Дүние жүзі елдері мен Қазақстан Республикасының геосаяси жағдайының ерекшеліктері. Геосаяси қауіпсіздік пен интеграциялық процестерге әсер ететін факторлар. Геосаясаттың теориялық негіздері және әлемдік және аймақтық деңгейдегі әлемдік геосаяси процестердің қазіргі жағдайы. Қазіргі геосаяси процестер және саяси жағдайдың кеңістікті ұйымдастыруға әсерін бағалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Мақсаты: Қазақстанның қазіргі әлемдегі рөлі мен орнын, оның жекелеген экономикалық аудандарының халқымен, шаруашылығының даму және орналасу заңдылықтарымен таныстыру. Мазмұны: Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайы, табиғи жағдайлар мен ресурстар, халқы және еңбек ресурстары, шаруашылықтың салалық құрамы және олардың сипаттамалары, әлем елдерімен экономикалық байланыстары, республиканың экологиялық проблемалары, туристік-рекреациялық ресурстары, көлік және логистика, Қазақстанның әлемдік ынтымақтастықтағы рөлі, Қазақстанның геосаясаты, Қазақстанның экономикалық-географиялық аудандастырылуы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дүние жүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
Мақсаты: Дүние жүзінде және жекелеген аймақтар мен елдердегі экономика салаларының орналасу принциптерін, ерекшеліктерін, факторларын және жалпы шарттары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясының объектісі, пәні, құрылымы, негізгі ілімдері мен теориялары,әдістері, заманауи мәселелері.экономикалық-географиялық жағдайы, табиғи жағдайлар мен ресурстар, халқы және еңбек ресурстары, шаруашылықтың салалық құрамы және олардың сипаттамалары, әлем елдерімен экономикалық байланыстары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық және әлеуметтік географияның теориялық мәселелері
Мақсаты:Экономикалық және әлеуметтік географияның ғылым жүйесіндегі орны, қазіргі аймақтық және жаһандық мәселелерін шешудегі экономикалық-географияның маңыздылығы туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Экономикалық және әлеуметтік географияның объектісі, пәні, құрылымы, негізгі ілімдері мен теориялары, әдістері, заманауи мәселелері. Экономикалық және географиялық зерттеулердегі картографиялық, сандық, салыстырмалы - географиялық, теориялық әдістермен ақпаратты мәліметтерді жинақтау, баяндау және талдау, теориялық білімді тәжірибеде қолдану жолдары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геоэкология және табиғатты пайдалану
Мақсаты: Қоршаған ортаның, кеңістіктегі экологияның фонын зерттеу арқылы табиғи және антропогендік геожүйелердің қолайлы экологиялық жағдайын сақтау, қалпына келтіру бойынша білімді қалыптастыру. Мазмұны: Геоэкология пәні, мақсаты мен міндеттері, зерттеу әдістері және жалпы құрылымы. Жер туралы ғылымдар жүйесіндегі геоэкология. Геоэкологияның теориялық және әдіснамалық негіздері. Адамның қызметі және жердің геосферасы. Қазақстанды геоэкологиялық аудандастыру. Аймақтық экологиялық мәселелер. Табиғатты тиімді пайдаланудың түрлері мен принциптері, табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға әсерін бағалау; экологиялық таза өндірістерді жобалау
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер
Мақсаты әртүрлі дәлелді көздерден және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен теориялық білімді өндіру, іздеу және сыни тұрғыдан таңдау мүмкіндігін зерттеу Мазмұны. Педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздері. Әр түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан таңдау, зерттеу нәтижелерін олардың педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда қолдану дағдылары және зерттеуге негізделген оқыту мен білім беруді, сондай-ақ олардың үздіксіз дамуы мен кәсіби өсуін дамытуға дайын екендіктерін көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Географиялық зерттеулердегі әдістер мен құралдар
Мақсаты: географиялық әдістер мен құралдарды салалық және кешенді зерттеулерде қолдану бағыты мен әдістерін меңгерту. Мазмұны: Геоморфологиялық, топырақ, геоботаникалық, кешенді физикалық -географиялық, геофизикалық, геохимиялық, ландшафттық-экологиялық және қолданбалы физика-географиялық зерттеулердің негізгі әдістері; кешенді географиялық стационарларда далалық физикалық -географиялық зерттеулер мен құралдарды қолдану және ұйымдастыру; географиялық зерттеулерді орындаудың заманауи әдістері мен құралдары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепте ғылыми - зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
Мақсаты: мектепте ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруға және жоспарлауға, алынған нәтижелерді талдауға және қорытындылауға, мақалалар, баяндамалар дайындауға үйрету. Мазмұны: Кіріспе. Мектепте ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Оқушылардың танымдық іс-әрекетін бақылау және басқару әдістері, Ғылыми зерттеу жұмыстарын жоспарлау, өңдеу әдістері мен тәсілдері. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелері. Нәтижелерді әзірлеуде ақпараттық технологияларды қолдану және оқу процесіне енгізу. Мектепте ғылыми үйірме жұмыстарын ұйымдастыру, ғылыми жобалар байқауына қатысу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның тұрақты дамуының географиялық негіздері
Мақсаты:Қазақстанның тұрақтылығының қазіргі тенденциялары туралы білім мен түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Тұрақты даму тұжырымдамасының тарихи қалыптасуы. ҚР Тұрақты дамуға көшу тұжырымдамасы. Тұрақты дамудың географиялық негіздері. Демографиялық дағдарыс және тұрақты даму. Тұрақты дамудың аймақтық аспектілері. Тұрақты дамудағы институционалдық факторының рөлі. Тұрақты дамудың халықаралық аспектілері. Жер шарындағы жаһандық өзгерістер.Қазіргі қоғамды дамыту негізі ретінде қабылданған әлемдік қоғамдастықтың тұрақты даму тұжырымдамасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Action Research
Мақсаты: географияны оқытуда Action Research тәсілдерін пайдаланудың нәтижелілігін жоспарлау, іске асыру және талдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Action Research тәсілін іске асыру кезеңдері баяндалады, нақты сыныпта Action Research тәсілін жүргізу мысалдары келтіріледі. Мазмұны.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін ескере отырып, ғылыми зерттеу, академиялық жазу әдістерін қолдана отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін қарым-қатынас жасау.
- Дүниетанымды, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде жаратылыстану, қоғамдық, әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсету.
- Ақпараттық және есептеу сауаттылығын, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілеттерін меңгеру.
- Тәрбие жұмысының әдістемесінің негіздері, заманауи тәрбие тұжырымдамалары негізінде білім алушылардың оқу-танымдық іс-әрекеттерін ынталандыру арқылы олардың мінез-құлқын басқару; білім алушыларда салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыруға жәрдемдесу.
- Оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың тиісті әдістері мен оқу жетістіктерін бағалау құралдарын қолдану негізінде сабақтар өткізу.
- Әр түрлі жас ерекшеліктеріне байланысты және ерекше қажеттіліктері бар оқушылардың, олардың психологиялық және физиологиялық ерекшеліктерінің заңдылықтарын ескере отырып оқу процесін ұйымдастыру.
- Картометриялық, геологиялық, климаттық, гидрологиялық және экономикалық-географиялық мәселелерді шешуде гидрологиялық, метеорологиялық, геодезиялық құралдарды қолдану негізінде физикалық және әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен процестердің мәнін, заңдар мен заңдылықтарын түсіндіру.
- Оқу процесін географияны оқыту мен бағалаудың заманауи технологияларын, жасанды интеллектті және интерактивті әдістерді меңгере отырып жүзеге асыру.
- Физикалық және әлеуметтік-экономикалық, саяси география, туризм, өлкетану және геоэкология негіздерін талдау, жасанды интеллект көмегі арқылы географиялық ақпараттық жүйелер және картографиялық материалдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.
- Оқу процесінде зерттеулер жүргізу үшін физика-географиялық және экономикалық-географиялық әдістерді және практикалық міндеттерді шешуде далалық, геоақпараттық, статистикалық әдістерді қолдану.
- Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өмір бойы өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін жеке білім беру траекториясын құру, салауатты өмір салтына назар аудару.
- Белгісіздік жағдайында зерттеушілік және кәсіпкерлік дағдыларын қолдану.