6B01560 География в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "6В01560-География білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты: жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті география мұғалімін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Курс студенттерді болашақ кәсіби қызмет саласымен таныстыруға бағытталған және пропедевтикалық функцияны орындайды. Сабақ барысында білім алушылар дене шынықтыру оқытушысы мен сауықтыру жаттықтырушысының кәсіби қызметінің мәнімен, мазмұнымен және ерекшелігімен танысады; білім туралы әртүрлі нормативтік-құқықтық құжаттарды (Білім туралы Заң, Педагогтің кәсіби стандарты және басқалар) зерделейді. Педагогтың, сауықтыру жаттықтырушысының, фитнес-жаттықтырушының профессиограммасы мен психограммасы негізінде мамандыққа сұранысқа ие жеке қасиеттердің өзіндік диагностикасы мен өзіндік рефлексиясы жүргізіледі. Оқыту мен оқытудың белсенді әдістері мен нысандары арқылы білім алушылар командада жұмыс істеуге және нәтижелі өзара іс-қимыл жасауға үйренеді, өзін-өзі реттейтін оқыту және тайм-менеджмент дағдыларын, коммуникативтік және басқа да кәсіби құзыреттіліктер мен қасиеттерді дамытады. Сабақ барысында балабақшаларға, жалпы білім беретін мектептерге, сауықтыру және фитнес - орталықтарға бару, сондай-ақ жетекші педагогтар мен сауықтыру және фитнес - жаттықтырушылардың қонақ сабақтары қарастырылған. Қорытынды бағалау қазіргі әлемдегі педагогикалық кәсіптің рөлі, дене шынықтыру және сауықтыру саласындағы педагогикалық кәсіптің құндылықтары мен ерекшеліктері, әртүрлі жастағы, кәсіптік және әлеуметтік топтар үшін сауықтыру өмір салтының құндылығы және дене шынықтыру мен сауықтырудың басқа да өзекті аспектілері туралы шығармашылық эссе жазу түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы жертану
Мақсаты: географиялық қабықтың құрылымын, географиялық қабықтың қызметі мен дамуының жалпы заңдылықтарын оны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі қоршаған кеңістікпен бірлікте және өзара әрекеттесуін зерделеу. Студенттер: • белгілі сипаттамалық қасиеттерге негізделген зерттелген географиялық объектілерді, процестер мен құбылыстарды салыстыру; • қоршаған орта компоненттерінің өзара әрекеттесу нәтижелерін талдау; • экологиялық сауатты басқару шешімін қабылдау үшін қоршаған ортаға бағалау жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Картография ГАЖ негіздерімен
Жоспар және топографиялық карталар. Түсіру жерде. Топография мен картографияны анықтау. Курстың басқа ғылымдармен байланысы. Картографияның құрылымы. Топографиялық карталардың жоспары мен картасы ерекшеліктері. Картографиялық ғылымдар негізі: карттану, математикалық картография, картометрия, жалпыгеографиялық және тақырыптық карталарды жобалау және жасау, карталарды ресімдеу және компьютерлік дизайн, геоинформатика және ГАЖ негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Геология және геоморфология
Жердің даму тарихы, оның заттық құрамы, қабықтың құрылымы, геологиялық процестер. Біздің планетамызды мекендеген ағзаларды зерттеу. Жердің геологиялық тарихындағы құрылымның, процестердің, организмдер мен элементтердің өзгеруі. Рельефтің әртүрлілігі, рельеф түзілу факторлары, эндогенді және экзогенді процестер, даму тарихы, рельефтің географиялық таралу заңдылықтары мен қазіргі динамикасы. Экзогенді процестер, олардың факторлары. Денудациялық процестер. Сыртқы факторлардың геологиялық жұмысы. Эндогенді процестермен өзара әрекеттесу. Шөгінді жыныстардың қалыптасуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік география
Халықтар географиясының зерттеу объектісі, міндеттері. Халықтың есебі: ағымдағы есеп, жалпы халық санағы. Халық санының динамикасы. Мемлекеттердің демографиялық саясаты. Халықтың өсімін молайту. Халықтың табиғи қозғалысына әсер ететін факторлар. Халықтың этникалық құрамы. Әлем халқының нәсілдік құрамы. Еңбек ресурстарының сандық және сапалық сипаттамасы. Халықтың көші-қоны. Әлем халқының діни құрамы. Урбанизация
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық география
Физикалық географияның объектісі мен пәні. Жердің ландшафтық саласын ұйымдастыру формалары: ендік зоналдылық, секторлық, биіктік белдік, провинциялық. Жердің геологиялық құрылымы. Жер қыртысының қазіргі заманғы қозғалыстары. Климат белдеулері, климат түрлері. Су режимі, қоректену көздері бойынша өзендердің жіктелуі. Көлдердің негізгі түрлері. Топырақтың жер шары бойынша орналасуының жалпы заңдылықтары. Топырақ түзілу факторлары. Кешенді физикалық-географиялық аудандастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Табиғатты пайдалану негіздері
Табиғи ғылымдар жиынтығы ретінде табиғат туралы ілім. Табиғат, қоғам және ойлау туралы ғылыми білімнің негізгі саласы; Өнеркәсіптік техника мен медицинаның теориялық негізі; философиялық материализм мен табиғатты диалектикалық түсінудің табиғи-ғылыми негізі.Әлемнің физикалық бейнесі және оның құрылымы. Қазіргі ғарыштық концепциялар. Происхождение Вселенной. Тірі және тірі емес табиғаттағы өзін-өзі ұйымдастыру; синергетика, зат және әдістер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл пән іздеу дағдыларын игеруге, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеуге, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалануға бағытталған. Студенттер педагогиканың табиғаты мен оның негізгі терминологиясын білуге, педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тануға және күнделікті ойлау мен ғылыми білімнің арасындағы айырмашылықты түсінуге, адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратуға, олардың даму перспективаларын ескере отырып, білім беру саласындағы өзгерістерді қабылдауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Құрлықтар мен теңіздердің табиғат кешеңдері туралы ілім
Табиғи-аумақтық және табиғи-аквальды кешендер: материктер, елдер, облыстар, мұхиттар, теңіз. Құрлықтың жалпы ерекшеліктері. Географиялық белдіктер және жер шарының аймақтары. Секторлық. Әртүрлі материктердегі географиялық аймақтанудың аймақтық көріністері. Географиялық орналасуы, рельеф және геологиялық тарих, тектоника, климат, судың ерекшеліктері, табиғи аймақтар, органикалық әлем, мұхиттар мен материктердің экологиялық мәселелері
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 11
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Географиялық зерттеу әдістері
Мақсаты: Географиялық зерттеулер жүргізілетін географиялық ақпараттың негізгі әдістері мен көздерін зерттеу. Студенттер мүмкін: • географиялық зерттеу әдістерін білу және алынған деректерді талдай және өңдей білу; • математикалық әдістерді қолдана отырып, географиялық құбылыстар мен процестерге бақылау жүргізу; * процестер мен құбылыстарды ғылыми сипаттау үшін географияда зерттеу әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 11
-
Бағалау және дамыту
Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Географияны оқыту әдістемесі
География дидактикасының негіздері. Географиялық ұғымдарды қалыптастыру және дамыту; пәнаралық байланыстар; оқытудың әдістері мен әдістемелік тәсілдері; оқу үдерісін ұйымдастыру формалары; мектеп бағдарламалары мен оқулықтарының мазмұны, құрылымы және оларды талдау; мектептегі географияның негізгі бөлімдерін оқыту әдістемесі; қазіргі мектептегі географиялық білім беру жүйесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Организмдер және қоршаған орта (Minor)
"Организм және қоршаған орта" курсы организмнің қоршаған ортамен қарым-қатынасының негізгі заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Курста қазіргі экологияның міндеттері, мәселелері мен мазмұны қарастырылады, биосферадағы функционалдық байланыстар, қоршаған орта факторлары мен ресурстары зерттеледі; сонымен қатар организмдерге қоршаған ортаның әртүрлі факторларының әсер ету заңдылықтары қарастырылады. Практикалық сабақтарда білім алушылар зерттеу жұмысында организмдерді бейімдеу саласында алған білімдерін қолдануға үйренеді. Студенттер тіршілік ортасының модельдерін және тірі организмдердің қарым-қатынас түрлерін құруға қатысады. Биотикалық және абиотикалық факторлардың организмдерге әсері бойынша проблемалық экологиялық мәселелерді шешуді үйренеді. Жүйелік талдау және модельдеу әдістемесінің көмегімен олар организмдердің қолайсыз жағдайларға бейімделу жолдарын болжай алады. Өздік жұмыс аясында студенттер антропогендік факторлардың организмдерге әсері мәселелері бойынша микротану дайындау топтарында жұмыс істейді. Қорытынды бақылау микротуралауды қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туризмнің белсенді түрлері (Minor)
Белсенді туризм ұғымы. Белсенді туризм пәні. Белсенді туризм объектілері. Курстың пәні мен міндеттері. Туризм түрлері. Туристік маршруттың сипатына сәйкес туризм түрлері. Туризм түрлері және олардың белгілері. Әлеуметтік және элитарлық туризм. Ұйымдастырылған және ұйымдастырылмаған туризм. Дәстүрлі, экзотикалық және экологиялық. Белсенді және пассивті. Белсенді туризмнің маңызы
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Периодтық жүйедегі элементтер химиясы (Minor)
Д. И. Менделеевтің периодтық жүйесі және одан туындайтын элементтің және оның қосылыстарының негізгі сипаттамалары: ядроның заряды және атомның электрондық формуласы; ықтимал валенттілік, коваленттілік, тотығудың ықтимал дәрежесі; радиустың өзгеру сипаты, электртерістік, элементтердің және олардың қосылыстарының химиялық қасиеттері ПСЭ топтары мен кезеңдері бойынша; жанама топшадағы металдардың химиясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Табиғи және мәдени мұра географиясы (Minor)
Кіріспе. Мұра географиясының жалпы мәселелері. Мұра туралы түсінік, оны зерттеудің өзектілігі. Мұралардың негізгі категориялары: табиғи, мәдени және табиғи-мәдени, материалдық емес мәдени мұра, олардың өзара байланысы және ерекше белгілері. Мұра саласындағы саясат. Мемлекеттің, қоғамның және жеке тұлғаның мұраны сақтауға жауапкершілігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Геоэкология және табиғатты пайдалану
Ғаламдық экологиялық жүйе ретінде жердің дамуының маңызды заңдылықтары, жердің экожүйесін дамытудағы адам қызметінің рөлі. «Геоэкология», «табиғатты пайдалану» «жер геосферасы», «антропогендік әсер ету», «табиғи-техникалық жүйелер», «экологиялық дағдарыс» ұғымдары туралы ғылыми түсінік. Қазақстанның геоэкологиялық мәселелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ландшафттану биогеография негіздерімен
Ландшафттанудың концептуалды мәселелері, әртүрлі дәрежедегі геожүйелердің қалыптасу және қызмет ету теориясы. Биіктік белдік және көлденең аймақтылық. Табиғи-аумақтық кешендердің (ТАК) физикалық-географиялық дифференциациясы. Ландшафттар мен жер топырақтарының физика-географиялық дифференциациясының негізгі заңдылықтары; биоалуантүрлілік аспектілері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі жаратылыстану тұжырымдамалары (Minor)
Ерте өркениет дәуіріндегі әлем туралы білім мен түсініктің сипаты. Орта ғасырлардағы ғылым мен діндердің қарсы тұруы. Қазіргі ғылым негіздерін қалыптастыру. Микромир табиғаты. Қарапайым бөлшектер және іргелі өзара әрекеттесу. Өзін-өзі ұйымдастыру концепциялары. Синергетика. Әлемнің жалпы ғылыми көрінісі. Әлемнің жалпы бейнесі. Жер бетінде өмірдің пайда болу концепциялары. Тірі материяның құрылымдық деңгейлері. Өмір мәнінің тұжырымдамасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтерге) кәсіпкерлік қызметтің және экономика негіздерінің дағдыларынқалыптастыру үшін теориялық білім береді. Мазмұны: Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы. Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм-менеджмент және жобаны басқару Стрессті басқару. Қалыптастырылатын дағдылар: Келіссөз жүргізу дағдысы. Көпшілік алдында сөйлеу дағдысы. Бизнесті басқару дағдысы. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін түсінеді және түсіндіреді, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете алады. Оқыту нәтижесін бағалау топтық жұмыс және тестілеу түрінде өткізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Рекреациялық география (Minor)
Мақсаты: дүниежүзінің әртүрлі аймақтарындағы рекреациялық ресурстар және туризмнің дамуының перспективаларымен таныстыру. Студенттер: рекреациялық әрекеттерді аумақтық ұйымдастырудың заңдылықтары мен рекреациялық ресурстардың таралуына талдау жасау; •адамзаттың әртүрлі рекреациялық іс-әрекетін жүзеге асырудың жағдайларын зерттеу; •психофизиологиялық күштерді қайта қалпына келтіруге бағытталған адамдардың әртүрлі рекреациялық әрекеттерін бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан және ТМД елдерінің физикалық географиясы
ФТМД және Қазақстанның физика-географиялық аудандастыру. Физикалық-географиялық дифференциация, табиғи-аумақтық кешендер (КБП), Қазақстанның өңірлік КБП. ТМД және Қазақстан ландшафтары және оларды қорғау. Қазақстанның климат және климат құраушы факторлары. Қазақстанның ішкі сулары. Өзендері. Көлдер. Мұздықтар. Жер асты сулары. Қазақстан Топырағы. Топырақты қорғау. Қазақстанның Өсімдіктері. Жануарлар әлемі. Биіктік белдігі. Қазақстанның табиғи аймақтары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл пән білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, оларды қолдауға, мектептерде туындайтын қатысу және оқыту жолындағы кедергілерді анықтай білуге; дамудың басымдықтарын айқындауға және әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлауға бағытталған (бағдарламалық Материалды бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және білім алушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу тұрақты мектеп жүйелерінде инклюзивті ортадағы барлық оқушыларды қолдау үшін көмекші құралдар мен АКТ-ны қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Табиғат ресурстары географиясы
Кіріспе, негізгі ұғымдар, зерттеу объектісі және пәні. Табиғат пен қоғамның өзара қарым-қатынасы. Табиғатты пайдалану теориясы. Аумақтың табиғи-ресурстық әлеуетін бағалау. Минералдық-шикізат ресурстары. Энергетикалық ресурстар. Су ресурстары. Әлемдік мұхит ресурстары. Жер ресурстары. Климаттық ресурстар. Биологиялық ресурстар. Рекреациялық ресурстар. Қазақстанның табиғи ресурстары. ЕҚТА. Ресурстарды пайдаланудың экологиялық-құқықтық режимі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Саяси география геосаясат негіздерімен
Саяси географияның теориялық негіздері, оның дамуының негізгі кезеңдері, әртүрлі деңгейдегі аумақтық-саяси жүйелердің, мемлекеттік аумақтың, оның морфологиялық ерекшеліктерін зерттеудің өзекті бағыттары. Саяси географияның геосаяси идеялары мен тұжырымдамалары. Әлемдегі геосаяси жағдайдың өзгеруі. Әлем мен Қазақстанның қазіргі геосаяси және экономикалық-географиялық жағдайының ерекшеліктері. Этносаяси қақтығыстардың мәселелері және олардың теріс әсері. Сепаратизмнің географиялық түрлері
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлемнің экономикалық географиясы
Әлемнің экономикалық географиясы курсын оқу студенттердің теориялық және практикалық білімді игеруіне және аумақтық әлеуметтік-экономикалық жүйе ретінде әлеуметтік-экономикалық география саласында дағдыларды игеруіне негіз болып табылады. Пәнді оқу әлем елдерінің әлемдік экономика туралы тұтас түсінігін алуға, экономикалық-географиялық ойлау принциптерін меңгеруге, ағымдағы әлеуметтік - экономикалық жағдайды дұрыс бағалауға және дұрыс шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 12
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру мен оқытудың жаңа тәсілдері
Мақсаты: жоғары оқу орындарының бітіруші курс студенттерінің динамикалық өзгермелі әлем жағдайында үздіксіз кәсіби дамуға дайындығын қалыптастыру. Жеті модуль контекстінде бағдарламаның теориялық негіздері туралы тұжырымдамалық түсінік қалыптастыру. Жоғары оқу орындарының бітіруші курс студенттерін мектеп көшбасшылығының заманауи тұжырымдамасымен және оқыту мен оқыту үдерістерін жетілдіру үшін мұғалімнің көшбасшылық қасиеттерін дамыту қағидаттарымен таныстыру. Жоғары оқу орындарының бітіруші курс студенттерін мұғалімдердің кәсіби желілік қоғамдастығы шеңберінде жұмысқа дайындау. Емтихан тестілеу түрінде өтеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ТМД және Қазақстанның экономикалық географиясы
ТМД құрылуы. Интеграциялық құрылымдар. Аумақтың қалыптасуы, экономикалық-географиялық орналасуы, әкімшілік-аумақтық құрылысы. Халық саны, саны, динамикасы, демографиялық жағдайы. Көші-қон процестері. Қоныстандыру ерекшеліктері. Еңбек ресурстары., ТМД елдері мен Қазақстан халқының өмір сүру деңгейімен әлеуметтік-экономикалық жіктелуі. Экономиканың даму ерекшеліктері мен құрылымы. Экономиканың даму ерекшеліктері мен құрылымы. Отын өнеркәсібі. Экономикалық әлеует. Отын-энергетика, өнеркәсіптің шикізат салаларының жетекші рөлі Қазақстан шаруашылығы салаларының даму факторлары және аумақтық ұйымдастырылуы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Елтану
Жаһандық кеңістіктік құрылымдар және елтану. Елтанудағы аумақ. Елдің географиялық орналасуы.Табиғат, тарих және ел мәдениеті. Ел дамуының саяси және экономикалық жағдайлары. Елтанудағы Инфрақұрылым. Елтанудағы шаруашылықтың аумақтық құрылымы. Елтанудағы салыстыру және типология. Еуропа мен Азияның аймақтық елтану сипаттамалары. Америка, Африка және Австралияның аймақтық елтану сипаттамалары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Табиғат пен қоғамның негізгі географиялық заңдылықтары мен даму заңдылықтарын, елдегі және әлемдегі әлеуметтік-саяси және экономикалық жағдай туралы білімдерін көрсетеді.
- Кәсіби деңгейде географияны және сабақтас ғылымдарды оқытуда инновациялық технологияларды кәсіби деңгейде мақсатты және жүйелі қолданады
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, білім беру процесіне инновацияны енгізу нәтижелерін талдау және бағалау кезінде пайымдау үшін ақпарат жинайды және түсіндіреді.
- Оқу үрдісіндегі оқу және практикалық және кәсіптік міндеттерді шешуде теориялық және практикалық білімдерді, оқушының жеке дамуын реттеу үшін педагогикалық зерттеулерді қолданады.
- Күнделікті кәсіби іс-әрекетке және магистратурада үздіксіз білім алуға қажетті жаңа білім алу дағдыларына ие.
- Ғылыми зерттеулердің және академиялық жазудың әдістерін біледі және оларды далалық географиялық зерттеулерді жоспарлау және тұжырымдау, оқу іс-әрекеттері мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін қолданады.
- Психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді педагогикалық бақылауды жүзеге асыруда, нәтижелерді түсіндіруде, фактілер, құбылыстар, теориялар мен олардың арасындағы күрделі тәуелділіктер туралы білімдер мен түсініктерді қолданады.
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді, оқу процесінің мазмұнын Қазақстанның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарымен үйлестіреді.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытудың жеке траекториялары мен бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді.
- Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады.