7M01541 Химия в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі химия саласында терең білімді, ғылыми проблемаларды тұжырымдай алатын және бәсекеге қабілетті ортада ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыра алатын магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M013 Химия педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Жалпы және бейорганикалық химияны оқудың заманауи технологиялары және әдіснамасы
Мақсаты: жалпы және бейорганикалық химияның теориялық білімдерін жүйелеу, педагогика ғылымының қазіргі жағдайы деңгейінде химияны оқытудың әдістері мен инновациялық білім беру технологияларын зерттеу. Мазмұны: Жоғарғы оқу орнында бейорганикалық химияны, сондай-ақ жалпы химияны оқытудың заманауи технологиясын оқытуда, жаңа әдістер мен құралдарды қолдана отырып, заманауи талдау әдістерінің дағдыларын көрсету және әдістемелік сауаттылыққа ие болу. Жалпы және бейорганикалық химияны интерактивті оқытудың заманауи технологияларын пайдаланып оқудың дағдысын ұйымдастыру және бейорганикалық химияны оқытудың ерекшеліктерін көрсету
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Мақсаты: ұйымның адам ресурстарын басқару дағдыларын қалыптастыра отырып, психологиялық менеджмент саласындағы білімін меңгеру арқылы психологтың құзыреттілігін қамтамасыз ету. Мазмұны: басқару психологиясының әдіснамалық негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық сұрақтары. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық ерекшеліктері. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиялары. Ұйымның кадр саясатын психологиялық қамтамасыз ету. Ұйымдағы қақтығыс психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары. Диагностикалық құралдарды жасау, көшбасшыларды оқытудың цифрлық әдістерін әзірлеу және басқарушылық кеңес беру түрінде тәжірибелік енгізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ЖОО-дағы оқу процесінің менеджменті
Мақсаты: магистранттардың ҚР Білім беру жүйесіндегі басқару және жоғары оқу орындарындағы менеджмент туралы білімдерін тереңдету. Мазмұны: Жоғары кәсіптік білім беру мекемесінің жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізілетін ішкі жүйелерінің ерекшеліктері мен сипаттамаларын анықтауға мамандандыру. Жоғары білімді басқарудың мәні мен міндеттерін, университеттің инновациялық дамуындағы білім менеджментінің рөлін ашу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аналитикалық химияның таңдаулы тараулары/
Мақсаты: Аналитикалық химияның теориялық негіздерін оқыту әдістерін терең зерттеу, барлық химиялық заттардың ерекшеліктерін және қазіргі заманғы талаптарға сәйкес тұжырымдар жасау қабілетін игеруі. Мазмұны: Аналитикалық химияның таңдаулы тараулары. Медицинадағы, тамақ өнеркәсібіндегі заттардың сапалық және сандық талдауы, молекулалық биология, биохимия, соның ішінде фармакология, нанотехнология, Аналитикалық химияның қазіргі заманғы мәселелері, бөлу және шоғырландыру әдістері туралы негізгі мәселелер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Мақсаты – болашақ магистранттың кәсіби іс-әрекетінде белсенді тілді меңгеру дағдылары мен дағдыларын одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілігін жүйелі түрде тереңдету. Мазмұны. В2, С1 деңгейлері жоғары деңгейде кәсіби және академиялық мақсаттарға арналған прагма-кәсіби бағдар түрінде ұсынылады: ғылыми ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми қайшылықтар, академиялық жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану және заманауи құралдарды қолдану (Интернет ресурстары). Кез келген сабақтас пән бойынша тілдік материалды меңгергендігін көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Мақсаты: Ғылым феноменінің проблематикасын арнайы философиялық талдау мәні, әлеуметтік-мәдени контексте алынған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше қызметтің даму заңдылықтары мен үрдістерін динамикалық сипатта зерделеу. Мазмұны: Ғылым тарихы мен философиясының негізгі проблемаларының ерекшелігі мен өзара байланысын анықтау. Ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми зерттеу әдістерін зерделеу. Ғылымды дамытудың сыныптық емес және сыныптан кейінгі кезеңінің негізгі тұжырымдамалары мен бағыттарын білу. Жаратылыстану ғылымы, социогуманитарлық және техникалық білім әдіснамасын түсіну негізінде қазіргі теория мен практиканың шындығын талдау. Сыни ойлау қазіргі қоғамның дамуы мен жұмыс істеуінің алғышарты ретінде. Сыни ойлауды дамыту технологиялары: дәлелдердің логикасын қарау және зерделеу. Сыни рефлексивті ойлау мен метакогнитивтік қабілеттерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы
Мақсаты: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер.Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО-да оқу үрдісін ұйымдастырудың ғылыми аспектілері
Мақсаты: білім беру жүйесінде басқарушылық және педагогикалық қызметті жүзеге асыру қабілеті мен дайындығын қалыптастыру; жалпы педагогикалық, психологиялық-педагогикалық білім кешенін меңгеру. Кәсіби қызметте жасанды интеллектті қолдану. Мазмұны: жоғары мектепте оқу процесін ұйымдастыру мәселесін зерттеудің теориялық негіздері. Жоғары мектепте оқу процесін ұйымдастырудың қазіргі жағдайы мен тәжірибесі. Цифрландырудың әртүрлі заманауи технологияларын қолдана отырып, жоғары мектепте оқу процесін ұйымдастыру моделі. Білім беру платформалары "Bilimland", "Google Classroom", "MOODLE", "Univer", "Platonus", "Canvas", " Daryn.online", "Coursera" платформасы, "ZOOM" сервисі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Заманауи аналитикалық химияның қолданбалы аспектілері
Мақсаты: қазіргі аналитикалық химия туралы тереңірек білім алу, олардың байқалған құбылыстар негізінде теориялық тұжырымдар жасау қабілетін игеру. Мазмұны: Заманауи аналитикалық химияның қолданбалы аспектілерінің негіздері. Сапалық және сандық талдау, міндеттер және негізгі мәселелер. Химиялық талдау кезеңдері. Химиядағы заңдар мен сандық есептеулер. Моль және стандарттар. Өлшеу жүйесі. Дәлдік. Қателер. Конвергенция және репродуктивтілік. Талдау әдістерінің сезімталдығы мен селективтілігі. Өлшемдердің белгісіздігі. Сынама алу және сынама дайындау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Органикалық химияны оқытудың әдіснамалық аспектілері
Мақсаты: органикалық химияны ғылым ретінде оқыту әдістемесі туралы түсінік қалыптастыру, оның мақсаттарын, міндеттері мен әдіснамалық аспектілерін қарастыру. Мазмұны: Органикалық химиядағы реакциялардың механизмі мен әдістері, органикалық қосылыстардың стереохимиясының проблемалық мәселелері, Электронды орын ауыстыру заңдылықтары, органикалық реакциялардағы функционалды топтарды қорғау және қалпына келтіру әдістері, Қазіргі органикалық химияның теориялық және синтетикалық мәселелерін шешуге арналған шығармашылық қабілеттер, пәнаралық білім интеграцияланады, ақпараттық мәдениетті ұсыну жолдары сипатталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бейорганикалық химияның фундаменталды сұрақтары
Мақсаты: бейорганикалық химияның іргелі мәселелері бойынша білімді және оларды кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Дейін атом құрылымының кванттық теориялары. Атом құрылымының кванттық-химиялық сипаттамасы. Электрондық қабықтардың құрылымы. Атомдардың периодтық қасиеттері қосылыстардың периодтық қасиеттері. Қазіргі химиялық байланыс теорияларына кіріспе. Валенттік байланыс әдісі, молекулалық орбитальдар. Молекулааралық өзара әрекеттесу. Заттың агрегаттық күйлері. Заттың қатты күйі. Химиялық термодинамика. Химиялық тепе-теңдік. Химиялық реакциялардың кинетикасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жоғары мектептің химиялық есептерін шығару әдістемесі
Мақсаты: Жоғары мектеп процесінде оқушылардың химия бойынша күрделілігі жоғары есептерді шешу әдістемесін тереңдетіп зерттеу, есептерді шешуді ұйымдастыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары мектептегі есептеу және эксперименттік тапсырмалар. Химиялық процестердің энергетикасы. Химиялық термодинамиканың элементтері. Химияның негізгі ұғымдары мен заңдары. Радиоактивтілік құбылысы. Ядролық қайта құру. Молекулалардың химиялық байланысы және құрылымы. Химиялық кинетика және тепе-теңдік. Ерітінділердің концентрациясы. Ерітудің жылу әсері. Аралас есептерді шешу әдістемесі. Стандартты емес және олимпиадалық міндеттер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Органикалық химия және ЖМҚ-ның ғылыми-әдістемелік негіздері
Мақсаты: полимерлер туралы ғылымның негіздерімен, оның маңызды теориялық ережелерімен және көптеген мамандарға қажет практикалық қосымшаларымен танысу. Мазмұны: органикалық химияны ғылыми танудың әдістемесі, органикалық және спираль саласындағы дербес ғылыми зерттеулер, іргелі заңдарды оқытудың заманауи әдістерінің мәселелері және "оттегі қосылыстары, полимерлерді алу әдістері-полимерлеу, поликонденсация" бөлімдерінің химия теориясы. "Полимерлерді алу әдістері-полимерлеу, поликонденсация". Қалдықсыз және қалдықсыз технологияларды дамытудың заманауи тәсілі. Органикалық химияны оқытудың заманауи технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Заттардың құрамы мен құрылысын анықтау әдістері
Мақсаты: Инновациялық тәсілдерді қолдана отырып, физика-химиялық әдістерді зерттеу теориялық және өндірістік жағдайларда үздіксіз және тиімді қолдану үшін ғылыми зерттеулер барысында алынған теориялық білімді біріктіре отырып, қажетті нәтижелерге қол жеткізеді. Жасанды интеллект және химиялық талдау әдістері. Мазмұны: Қазіргі химияның жай-күйін талдау, заттың құрамын, құрылымын және мөлшерін анықтауға негізделген электрохимия, спектроскопия, хроматография бойынша жаңа әдістер мен аспаптарды пайдалана отырып, қазіргі заманғы талдау әдістерін меңгеруді көрсету. Химиялық заттардың құрылымы мен мөлшері бойынша күйін болжау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химиядағы зерттеулердің аспаптық әдістері
Мақсаты: фазалық, заттық және химиялық құрамын, құрылымын, заттар мен Функционалдық материалдардың морфологиясын анықтаудың қазіргі заманғы әдістерінің негізгі физикалық принциптерін қалыптастыру. Мазмұны: инновациялық тәсілдерді қолданатын аспаптық және физика-химиялық әдістер. Атомдық-эмиссиялық спектрлік талдау. Атомдық-абсорбциялық талдау. Рентген-флуоресцентті талдау. Масс-спектрометриялық талдау, рентгендік фазалық талдау. ИҚ спектрометриясы. Электрондық микроскопия және микроанализ. Рентгендік құрылымды талдау. Термогравиметриялық талдау. ЯМР спектрометриясы. ЭПР спектрометриясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физикалық химияның теориясы мен мәселелері
Мақсаты: білім алушыларда химиялық термодинамика, гетерогенді және химиялық тепе-теңдік, ерітінділердің қасиеттері, электрохимиялық процестер және химиялық кинетика бойынша білім негіздерін қалыптастыру, білім алушылардың сандық химиялық есептерді шешу дағдыларын меңгеруі. Мазмұны: Синтетикалық полиэлектролиттердің физикалық химиясының кейбір мәселелерін, иондарды шешуді, зарядталған интерфейстердің тепе-теңдік қасиеттерін, электродтық процестердің кинетикасын, жүйкелер мен бұлшықеттердің электрохимиялық қасиеттерін білу;
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Химиядан эксперименттік есептерді шығару әдістемесі
Мақсаты: эксперименттік есептерді шешу қабілетін қалыптастырудың әдістемелік қолданыстарын көрсету. Мазмұны: Есептерді формулалар бойынша шешу. Реакцияның жылу әсері. Реакциялардың термохимиялық теңдеулері. Химиялық реакция теңдеулері бойынша есептеу. "Ерітінділер, еріткіштер" ұғымын қолдана отырып, есептеу және эксперименттік есептерді шешу. Ерітінділердің концентрациясын білдірудің әртүрлі әдістерін қолданатын тапсырмалар. Коллоидты дисперсті жүйелер. Қорытпалар және балқу диаграммалары. Тотығу-тотықсыздану процестері. Күрделі қосылыстар. Органикалық химия негіздері. Синтетикалық материалдар. Олеум. S-, p-, d-, және f- элементтерінің қосылыстарының қасиеттеріне шолу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Аналитикалық химияны оқытудың әдіснамалық аспектілері
Мақсаты: магистранттарға сапалық және сандық талдау теориясы мен практикасының негізгі бөлімдері бойынша типтік есептерді шешудің әртүрлі әдістері мен әдіснамасы туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Оқыту әдістемесінің негізгі дәлелдерін және аналитикалық химияның тарихи даму тәсілдерін талдап, дамыту үшін белсенді дербес қызметті ұйымдастырады, кәсіби мәселелерді шешуде химияның дәстүрлі және жаңа бөлімдерінің теориялық негіздерін қолданып дамыта алады, ғылыми негізделген тұжырымдар жасайды. Зертханада химиялық зерттеулер жүргізу кезінде кешенді білімді біріктіру және жалпылау. Кәсіби міндеттерді шешуде қалыптасқан әдістерін және қазіргі заманғы әдіснамаларды тиімді қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Органикалық химияның өзекті мәселелері
Мақсаты: Органикалық химиядағы атаулы реакцияларды оқыту әдістемесін меңгере отырып, интерактивті әдістерді пайдалана отырып, органикалық қосылыстардың негізгі кластарының өкілдері мен номенклатура арасындағы генетикалық байланыстарды зерттеуді жетілдіреді. Мазмұны: Көміртек атомын будандастыру. Конформациялық талдау. Коваленттік байланыстың поляризациясы. Үштік байланыстың табиғаты. Көміртек атомының будандастыру сипаты және көмірсутектердің қасиеттері. Конъюгацияланған Қос байланыстардың табиғаты. Хош иісті көмірсутектердің құрылымы. Биологиялық маңызды гетероциклдердің құрылымы. Органикалық қосылыстардың қышқыл-негіздік қасиеттері. Органикалық реакциялардың механизмдері. Органикалық қосылыстардың электронды әсері және реактивтілігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи аналитикалық химия
Мақсаты: заттың сапалық және сандық құрамын немесе заттар қоспасын заманауи әдістермен анықтау бойынша аналитикалық химия бөлімдерін терең зерттеу. Мазмұны: Химиялық талдаудың метрологиялық негіздерін зерттеу, заманауи талдау әдістерінің дағдыларын көрсету. Белсенді дербес қызметті ұйымдастыру, сонымен қатар аналитикалық химиядағы химиялық реакциялар мен процестердің түрлерін талдайды. Идентификациялау әдістерін ерекшеліктерін талдайды. Бөліп алу, айыру, спектроскопиялық әдіс, гравиметриялық әдіс, титриметриялық талдау әдістерін, кинетикалық талдау әдістерін және концентрлендіру әдістерін, заманауи химияның қазіргі жай күйін болжайды, ерекшеліктерін талдайды, сыни тұрғыдан инновациялар мен ғылыми зерттеулердің тиімділігін бағалайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Заманауи химияның өзекті мәселелері
Мақсаты: химия ғылымын дамытудың негізгі бағыттарымен және оның эволюциясының маңызды кезеңдерімен және білім алушының қазіргі ғылыми дүниетанымын қалыптастырумен танысу. Мазмұны: Супрамолекулалық химия негіздері. Полимерлі материалдар. Электросинтез Бейорганикалық және органикалық қосылыстар алу әдісі ретінде. Баламалы энергия көздерінің химиялық аспектілері. Биоорганикалық Химиядағы заманауи зерттеулердің негізгі бағыттары. Аналитикалық Химиядағы заманауи зерттеу бағыттары. Қазіргі бос радикалдар химиясы. Жасыл химия ғылым және дүниетаным ретінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химиядағы компьютерлік модельдеу
Мақсаты: білім алушыларда химиялық қосылыстар құрылысын, құрамы мен қасиеттерін компьютелік бағдарламалар көмегімен моделдеу бойынша теориялық білім қалыптастыру, әрі олармен практикалық жұмыс жасаудың машық-дағдыларын үйрету. Мазмұны: Химиялық объектілердің кванттық-химиялық есептеулерінде оларды қолдану үшін атомдар мен молекулалардың құрылыс теориясы, химиялық қосылыстарды құрудың негізгі принциптері саласындағы білімдерді меңгеру; қазіргі заманғы компьютерлік Chem Office, Hyper Chem, Gaussian98 бағдарламаларын қолдану негізінде қосылыстардың құрылымы мен реактивтілігін орнату үшін молекулалар мен химиялық реакциялардың жартылай эмпирикалық және эмпирикалық емес есептеулерін жүргізу дағдыларын қалыптастыру;
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кванттық химияның таңдаулы тараулары
Мақсаты: білім алушыларды химиялық жүйелер (атомдар, молекулалар, кристалдар) мен реакцияларды сипаттаудың кванттық механикалық әдістерімен таныстыру. Мазмұны: Қазіргі заманғы кванттық химия саласында, соның ішінде маңызды және тәжірибе жасауға келмейтін ақпаратты алу үшін қолданылатын молекулалардың электрондық және геометриялық құрылымын есептеудің ең дәл әдістерін білу; GAMESS, GAUSSIAN және басқалары сияқты заманауи кванттық-химиялық бағдарламалармен жұмыс істеу кезінде қолданылатын әдістердің теориялық негіздерін жалпылау қабілетініңболуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физикалық және коллоидты химияны оқыту әдістемесі
Мақсаты: эксперимент қою әдістемесін, физикалық және коллоидтық химияны оқытудың ғылыми зерттеу тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: Ойлау қабілеттерін дамыту үшін белсенді тәуелсіз қызметті ұйымдастыру химиялық термодинамиканы, статистикалық термодинамика элементтерін зерттеу кезінде. фазалық тепе-теңдік және физика-химиялық талдау, электролиттік емес ерітінділер. Дисперсті жүйелердің құрылымдық-механикалық қасиеттерін, яғни қолданыстағы ұғымдарды, теориялар мен тәсілдерді қолдану және сыни тұрғыдан талдау, ғылыми негізделген тұжырымдар жасау, мақсатқа жетудің формалары мен әдістерін өз бетінше таңдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖОО-да химиялық пәндерді оқытудың ғылыми-әдістемелік аспектілері
Мақсаты: Білім беру жүйесіндегі химиялық пәндерді оқытудың ғылыми - теориялық негіздерінің әдістемесін меңгеру. Мазмұны: Негізгі орта мектепте химияны оқытуда инновациялық педагогикалық технологияларды қолдана біледі. Химияны оқытудыңтиімді жолдары мен орта және жоғары мектептердің ғылыми-әдістемелік аспектілерінің сабақтастыра алады. Химия мұғалімінің әдістемелік дайындығында білімін көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физикалық және коллоидтық химияны оқытудың заманауи әдістемелік аспектілері
Мақсаты: оқытудың заманауи әдістемесін қалыптастыру, оқу материалының құрылымдық-логикалық байланысы мен дәйектілігін түсіну, педагогикалық қызметте интерактивті оқытудың заманауи әдістері мен формаларын қолдану. Мазмұны: Физикалық және коллоидтық химияның іргелі теориялық және қолданбалы сұрақтары. Статистикалық термодинамика және кванттық химия. Статистикалық термодинамикадағы есептеу әдістері. Каталитикалық процестер. Катализаторлар. Дисперсті жүйелердегі фазалық интерфейстегі беттік құбылыстар. Көп компонентті жүйелердің тепе-теңдік құрамы, термодинамикалық қасиеттері мен кинетикалық сипаттамалары, сондай-ақ қолданбалы есептер әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖОО-да оқытудағы инновациялық технологиялар
Мақсаты: магистранттарды химиядағы инновациялық технологиялар облысындағы білім мен машық-дағдыларға үйрету болып табылады. Мазмұны: Білім беру жүйесіндегі инновациялық технологиялардың теориялық негіздерінің әдістемесін меңгеру. Педагогикалық инновациялар негізінде университеттің ұйымдастыру жұмысын жалпылау, жоғарғы оқу орындарында оқу үдерісіне инновациялық технологияларды енгізу жолдарын талдау, инновациялық оқытуды қолдану дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, оның ішінде пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдау, ғылым философиясының ережелері мен категорияларына негізделген әртүрлі факторлар мен құбылыстарды бағалау.
- Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалалар жазуда шет тілін қолдану.
- Тұлғааралық қатынастарды талдау және басқару қызметінің мәселелерін шешу, ұжымды дұрыс ынталандыру және топтық жұмысты тиімді құрастыру.
- Әр түрлі әдістерді, формалар мен технологияларды қолдана отырып, таңдалған кәсіби салада ғылыми-оқытушылық қызметті жүзеге асыру.
- Іргелі және қолданбалы химияның әдіснамалық аспектілерін оқыту үшін жасанды интеллектті қоса алғанда, тәжірибеге бағытталған әдістер мен технологияларды қолдана отырып, студенттерге бағытталған оқыту принципіне сүйене отырып, оқу процесін жүзеге асыру. Химиялық процестер мен құбылыстардың негізгі заңдылықтарын түсіндіру, заңдарды қолдану.
- Компьютерлік модельдеуді қолдана отырып, химия және педагогика саласында дербес ғылыми зерттеулер жүргізу, әр түрлі ақпаратты өңдеу үшін қолданбалы бағдарламаларды қолдану.
- Химияның тұжырымдамалық жүйелерін және олардың даму заңдылықтарын, сондай-ақ іргелі заңдар мен химия теориясының философиялық мәселелерін объективті бағалау.
- Деректерді өңдеу және интерпретациялау үшін жасанды интеллектті қоса алғанда, ең жаңа әдістер мен құралдарды, сондай-ақ талдаудың физика-химиялық әдістерін пайдалана отырып, заманауи талдау әдістерін қолдану.
- Зерттеу нәтижелерін, мамандармен және кең аудиториямен талқылай отырып, пәнаралық байланысты білімдегі мәселелерді талдау негізінде эксперименттік зерттеулерді өз бетінше орындау.