7M01541 Химия в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "7М01540-Химия" білім беру бағдарламасының мақсаты химия саласында жоғары білікті және бәсекеге қабілетті, еңбек нарығында сұранысқа ие, кәсіби мәдениеттің жоғары деңгейіне ие, білім беру химиясы мен оқыту саласындағы кәсіби мәселелерді шеше алатын мамандарды дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M013 Химия педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Жалпы және бейорганикалық химияны оқыту әдіснамасы мен замануи технологиясы
Жоғары оқу орнында және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруде жалпы және бейорганикалық химия курстарының мазмұны. Органикалық емес химияны оқытудың мақсаттары мен негізгі міндеттерін қалыптастырудың заманауи әдіснамалық тәсілдері. ЖОО химияны оқытудың инновациялық технологиялары. Бейорганикалық заттарды өндіру технологиясын зерделеудің ғылыми-әдістемелік тәсілдері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұрақты дамуға арналған жасыл химия
Пән "жасыл химияның"маңызды принциптері мен бағыттарын қарастырады. Пән білім алушының зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін дамытуға, зертханалық жағдайда химиялық процестерді қауіпсіз жүргізу әдіснамасын меңгеруге, химиялық реакцияларды жүргізудің тиімділігін және олардың экологиялық салдарын бағалауға ықпал етеді. Екінші ретті полимерлерді қайта өңдеу әдісі ретінде полимерлердің термиялық ыдырауы
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Заманауи химияның өзекті мәселелері
Қазіргі химияның жалпы мәселелерінің иерархиясы. Химия ғылымының қазіргі кезеңдегі мәселелері. Жаңа химиялық құрылымдар мен материалдар. Қысылтаяң күй химиясы. Химия және пәнаралық жаратылыстану мәселелері. Химиялық талдау және диагностика. Химиялық синтез өнері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән магистранттарда заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдау, ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар жекелеген ғылымдар мен ғылыми теориялардың философиялық мәселелері, ғылыми зерттеу мәселелері туралы пікірталастарға қатысады, философия мен әдіснаманың қазіргі тұжырымдамалық бейнесі туралы зерттеудің өзекті тақырыптары бойынша өздігінен жиналған деректерді интерпретациялауды қолдана отырып зерттеу очерктерін жазады. Өздік жұмыс барысында білім алушылар ғылыми зерттеу мәселелері туралы мен ғылым генезисі туралы идеяларды талдау арқылы жағдайяттық мәселелер мен кейстерді шешеді,. Кейс тапсырмаларын шешу барысында магистранттар оның жетістіктері негізінде ғылым эволюциясының тарихи процесі мен әртүрлі философиялық мектептердің қалыптасуы арасындағы тығыз байланыс саласындағы қажетті білім мен дағдыларды алады. Бұл оқыту технологиялары магистранттарға идеялық деңгейде ғылыми білімнің қалыптасу тарихының гносеологиялық аспектілерін және оның жеке тұлға мен жалпы қоғамның дамуына әсерін анықтауға мүмкіндік береді. Емтихан эссені ашық қорғау форматында қарастырылған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Курс магистранттердің мәдениетаралық қарым-қатынас стратегияларын меңгеруі және В2, С1 тіл деңгейінде ана және шет тілі мәдениеті саласындағы білімдері арқылы қол жеткізілетін мәдениетаралық құзыреттілікті дамытуға бағытталған. Магистранттар өздерінің ана және шетел мәдениетіндегі құндылық бағдарлар жүйесін жіктейді. Олар симуляциялық келіссөздерге, презентацияларға қатысу және кәсіби контексте нақты жағдайларды зерттеу арқылы мәдени нюанстарды және әдет-ғұрыптардың өзара байланысын түсінуге, кәсіби терминологияны білуге негізделген коммуникативтік құзыреттілігін дамытады. Пән сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша аралас емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Нанотехнологияның заманауи мәселелері/
Нанотехнологияның пайда болуы мен дамуының тарихи негіздері. Наноиндустрияны дамытудың қазіргі жағдайы және динамикалық параметрлері. Нанотехнологияны әлеуметтік-экономикалық салада қолданудың негізгі бағыттары. Биотехнологияда нанотехнологияны қолдану. Наноқұрылымды биоүйлесімді материалдарды алу және пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химиялық реакциялардың кинетикасы мен механизмі
Бөлшектердің негізгі түрлері. Химиялық үрдіске қатысу. Химиялық реакциялар механизмі. Массалардың заңы және реакциялардың тәуелсіздік принципі. Реакция жылдамдығы тұрақты Реакциялардың тәртібін анықтау әдістері. Реакция жылдамдығының температураға тәуелділігі. Энергияны белсендіру Кешенді реакциялардың кинетикалық заңдары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоршаған орта объектілерін талдау әдістері
Пәнді оқу білім алушылардың қоршаған ортаның ластануын бақылау әдістерін, ластаушы заттарды талдаудың заманауи экспресс-әдістерін, экоаналитикалық бақылау жүргізу үшін нормативтік құжаттарды бағалау және пайдалану қабілетін қалыптастырады. Пән қоршаған орта объектілерін талдаудың негізгі тәсілдерін, ҚОҚ құрамындағы қосылыстарды санитарлық-гигиеналық нормалауды, ҚОҚ талдаудың заманауи әдістерінің аналитикалық сипаттамаларын және т. б. қарастырады. Пәнді оқу химия-педагогикалық зерттеулердің ғылыми-әдістемелік аппаратын, химиядағы зерттеу әдістерінің жүйелерін қолданудың ғылыми-зерттеу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән магистранттардың жоғары мектеп педагогикасы саласындағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, жоғары мектеп педагогикасының дамуы туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға, қазіргі білім беру жүйелерінің алдында тұрған мәселелерді түсінуге, жоғары білім берудің заманауи үрдістерін іске асыру тәжірибесін жинақтауға, оқыту әдістері мен әдістемелерін және оқытудың заманауи технологияларын пайдалануға бағытталған. Теория мен практиканы ықпалдастыру тәжірибелік сабақтар арқылы мүмкін болады, оның барысында магистранттар алған білімдерін нақты білім беру жағдайларында қолдана алады. Өздік жұмыс шеңберінде магистранттар жобалау қызметін іске асыру арқылы ЖОО білім беру жүйесінің әдістемелік мәселелері бойынша зерттеу жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
ЖОО-да жобалау және зерттеу қызметін ұйымдастыру және әдістемесі
Пән химия сабақтарында және сабақтан тыс жұмыстарда білім алушылардың жобалау және оқу-зерттеу қызметін ұйымдастыруда магистранттардың құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал етеді. Пәнді оқу оқушыларды жалпы білім беру ұйымдарындағы жобалау және оқу-зерттеу қызметіне тарту әдістері, осындай қызметтің мақсаттары мен міндеттері, жобалардың түрлері және т. б. туралы білім алуға және дамытуға ықпал етеді. Пәнді оқу жалпы білім беру ұйымдарында оқушылардың оқу-зерттеу қызметін тартудың әдістемелік әдістері мен дағдыларын қолдануға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепте химия курсын оқытудың инновациялық технологиялары
Қазіргі заманғы білім беру технологиясының жалпы сипаттамасы. Педагогикалық технологиялар оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға және білімін дербес іздестіруге бағытталған. Инклюзивтік білім берудегі инновациялық технологиялар. Химия бойынша элективті курстар дайындау. Химия бойынша студенттерді дайындау деңгейін бағалауды ұйымдастырудың негізгі тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖOO - да окытудың замануи технологиялары
Қазіргі педагогикалық технологиялардың теориялық сипаттамалары. Негізгі педагогикалық технологиялардың мәні мен ерекшеліктері. Жалпы педагогикалық процестің технологиялық негізі ретінде. Кейс-әдіс негізінде оқыту процесін ұйымдастыру ерекшеліктері. Білім беру үдерісінде іскерлік ойындарды қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауаттылығы
Курс ЖОО-да жобалау-зерттеу жұмысын жүзеге асыру және ұйымдастыру үшін қажетті ғылыми және ғылыми-техникалық құжаттаманы ресімдеу бойынша іскерліктер мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс магистранттардың зерттеу жүргізуінің және білім алушылардың зерттеулерін ұйымдастырудың теориялық негіздерін қамтиды. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар қайталама дереккөздерге сілтеме жасау дағдыларын дамытады, халықаралық деректер базасында жұмыс істейді, плагиатқа қарсы түрлі бағдарламаларды пайдаланады, зерттеу эсселерін жазады, баяндамалар, ғылыми журналдарға мақалалар, конференциялар мен семинарларда тезистерді дайындайды, студенттерге дайындық бағыттары бойынша жобалар тақырыбын әзірлейді, жобалар кезеңдерінің сипаттамаларын жасайды, білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруға диплом жұмыстарын кеңес беруге қатысу арқылы үйренеді. Магистранттар ЖОО студенттерінің ғылыми жобалар конкурстарын ұйымдастыруға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде білім алушылар жоба бойынша топтық жұмысқа қатысады, зерттеу нәтижелерін талдайды және таныстырады. Қорытынды бақылау топтық жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән болашақ магистрлердің басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, ұйымдастырушылық мәселелерді талдау және басқару функцияларын жүзеге асыру іскерліктерін игеруге ықпал етеді. Кәсіби іс-әрекетте оқыту әдістемелері мен әдістерін және заманауи оқыту технологияларын қолдану. Практикалық сабақтар шеңберінде магистранттар түрлі тақырыптар бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, дөңгелек үстелдерге қатысуды ұйымдастырады, бұл стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді табуға және олар үшін жауапкершілікті қабылдауға мүмкіндік береді. Өздік жұмыс барысында білім алушылар басқару психологиясының өзекті мәселелеріне баяндамалар мен зерттеу эсселерін жазады. Белсенді оқыту әдістері, сыни ойлау технологиялары, проблемалық оқыту, кейс-технологиялар, АКТ технологиялары, "төңкерілген сынып" әдістемесі, шығармашылық жұмыс қолданылатын болады. Пән портфолионы қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Химияны оқыту процесінде құзыреттілікті оқыту және бағалау жүйесі
Пән химиялық білім беруді жаңғырту тұрғысынан химиялық цикл пәндерін одан әрі терең зерделеу үшін негіздерді қалыптастырады. Құзыреттілік тәсіл жағдайында мектептегі химиялық білім беру әдіснамасын игеруге, оқыту нәтижелерін құрастыру және бағалау, білімді бақылаудың оңтайлы нұсқаларын іздеу және құрастыру қабілетін дамытуға ықпал етеді. Интернет-ресурстарды пайдалана отырып, химия пәнінен сабақ және сабақтан тыс сабақтарды ұйымдастыру бойынша әдістемелік әдістерді меңгеруге ықпал етеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көмірсутек шикізатын қайта өңдеу катализаторлары
Бензин компоненттері мен отындарын өндіруге бағытталған негізгі технологиялық процестердің жіктелуі. Автобензиндердің құрамдас бөлігі. Бензиндердің пайдалану және физика-химиялық қасиеттері. Мұнай мен газ конденсатын атмосфералық айдау арқылы тікелей айдау бензинін алу технологиясы. Бензиннің жоғары октанды компонентін каталитикалық реформалау арқылы алу технологиясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электрондық ығысу теориясы
Химиялық байланыстар табиғаты туралы қазіргі заманғы түсініктер. Молекулалық орбиталық теория. Делокализация және конъюгация. Органикалық химиядағы молекулалық орбитальдар. Органикалық қосылыстардың маңызды кластарының иондану потенциалы және электронды жақындығы. Электронды сіңіру спектрлері. Химиялық реакциялардың құрылымы мен механизмдері. Синхронды процестер. Молекулалық орбитальдар мен электронды күйлердің корреляциялық диаграммалары туралы түсінік
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Органикалық қосылыстардың стереохимиясы
Молекулалық симметрия. Кеңістіктік изомерия құбылысы және кеңістік изомерлерінің жіктелуі. Қарапайым сілтеме бойынша тежелген айналу. Хирализм және про-хирализм. Органикалық молекулалардың конформациясы. Органикалық реакциялардың стерео бағыттылығы. Кеңістіктік құрылымды зерттеу әдістері. Органикалық қосылыстардың реактивтілігі мен кеңістіктік құрылымы арасындағы байланыс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химиядан күрделі есептерді шығару
Мектеп курсының негізгі тапсырмалары. Химиялық мәселенің құрылымы. Химиялық мәселелерді шешу алгоритмі. Химиялық теңдеулердегі есептеулер. Шешімдер. Миксерлер Термохимиялық тапсырмалар. Қызыл реакциялар. Олимпиаданың міндеттері. Жоғары күрделіліктегі міндеттер. Эксперименттік есептерді шешу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Химиялық білім беру мен педагогика саласындағы іргелі қағидаларды білу мен түсінуді көрсетеді
- Қазіргі кездегі пәнаралық ғылыми парадигмаларды және химиялық білімдерді ескере отырып, физикалық және химиялық процестер, заңдар, факторлар мен құбылыстар туралы кәсіби білімді қолданады.
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, ауызша және жазбаша ғылыми байланыста зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелері бойынша пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинайды және түсіндіреді.
- Әртүрлі деңгейдегі білім беру ұйымдарында химияны оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады
- Ол күнделікті кәсіби іс-әрекетке және докторантурада әрі қарай оқуды жалғастыруға қажетті терең білімге ие