Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01510 Математика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: Ғылым феноменінің проблематикасын арнайы философиялық талдау мәні, әлеуметтік-мәдени контексте алынған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше қызметтің даму заңдылықтары мен үрдістерін динамикалық сипатта зерделеу. Ғылым тарихы мен философиясының негізгі проблемаларының ерекшелігі мен өзара байланысын анықтау. Ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми зерттеу әдістерін зерделеу. Ғылымды дамытудың сыныптық емес және сыныптан кейінгі кезеңінің негізгі тұжырымдамалары мен бағыттарын білу. Жаратылыстану ғылымы, социогуманитарлық және техникалық білім әдіснамасын түсіну негізінде қазіргі теория мен практиканың шындығын талдау. Сыни ойлау қазіргі қоғамның дамуы мен жұмыс істеуінің алғышарты ретінде. Сыни ойлауды дамыту технологиялары: дәлелдердің логикасын қарау және зерделеу. Сыни рефлексивті ойлау мен метакогнитивтік қабілеттерді қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Алгебра, геометрия және логиканың іргелі мәселелері

    Пәннің мақсаты-алгебра, геометрия және логикадағы негізгі ұғымдарды, құрылымдар мен әдістерді зерттеу және олардың өзара байланысы мен бір-біріне әсерін зерттеу. Негізгі алгебралық, геометриялық және логикалық құрылымдарды терең түсінуді, сондай-ақ оларды математика мен ғылымның әртүрлі салаларында қолдана білуді дамыту. Мазмұны: алгебралық құрылымдар (топтар, сақиналар, өрістер), сызықтық және дерексіз алгебра, топ теориясы, алгебралық геометрия, алгебралық топология, формальды логика, модель теориясы, жиынтық теориясы және осы салалардағы басқа да негізгі сұрақтар

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математиканы оқытудың әдістемелік жүйесі

    Мақсаты: мектептегі және жоғары оқу орнындағы математика курсының құрылымы мен мазмұнының ғылыми және психологиялық-педагогикалық негіздерін, математиканы оқытудың принциптерін, әдістері мен құралдарын зерттеу Мазмұны: магистратурада математиканы оқытудың заманауи әдістерін талдау. Математика бойынша оқу бағдарламалары мен сабақ жоспарларын әзірлеу. Студенттердің білімін бағалау және бақылау тәсілдері. Математиканы оқытуда ақпараттық технологияларды қолдану. Практикалық сабақтар мен зертханалық жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу принциптері. Математиканы оқытудағы студенттердің өзіндік жұмысының рөлі. Математикалық білім беруде оқытудың белсенді әдістерін қолдану. Математиканы оқытуда заманауи білім беру ресурстары мен технологияларын пайдалану. Оқушылармен оқыту және қарым-қатынас дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі

    Мақсаты: Бейіндік пәндерді оқыту әдістемесінің негіздерін, психологиялық-педагогикалық пәндерді оқытуда проблемалық тәсілді іске асырудың ықтимал жолдарын, бейіндік бағдарламаларды іске асыруды қамтамасыз ететін нормативтік құжаттармен танысуды, бейіндік пәндерді оқытуда оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың теориялық негіздерін, дидактикалық қағидаттарын, тәсілдерін, жалпы тәсілдері мен нысандарын ұсынуды қалыптастыруды, оқытушылық қызметтің өзіндік ерекшелігін, педагогикалық мәдениеттің негіздерін және педагогикалық қарым-қатынас стилін түсінуді қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы

    Мақсаты: ЖОО оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, жалпы педагогикалық құзыреттіліктерін қалыптастыру, магистранттарды жоғары білім беру педагогикасының теориялық және әдістемелік негіздерімен, ЖОО-дағы оқу процесін жоспарлау, ұйымдастыру және басқару технологияларымен таныстыру. Мазмұны. Әлемдегі және Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беруді дамытудың заманауи парадигмалары, тарихы, соңғы тенденциялары. Жоғары оқу орны педагогикасының генезисі мен әдістемесі, ЖОО оқытушысының құзыреттілігі. Университет дидактикасының мәселелері, студенттермен тәрбие жұмысын ұйымдастыру, заманауи университетті басқару мәселелері. Оқытуды ұйымдастырудағы заманауи тұғырлар мен әдістер, студенттердің оқу іс - әрекетін ұйымдастыру мен оқу жетістіктерін бағалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көпмүшеліктер теориясы

    Пәннің мақсаты-көпмүшеліктермен байланысты негізгі ұғымдарды, қасиеттерді және әдістерді зерттеу. Негізгі мақсат- көпмүшелерді, олардың қасиеттері мен математика мен ғылымның әртүрлі салаларында қолданылуын терең түсінуді дамыту. Мазмұны: көпмүшеліктермен негізгі операциялар, көпмүшеліктердің факторизациясы мен тамыры, Безу теоремасы және қалдықпен бөліну теоремасы, сақиналар мен өрістердегі көпмүшелер, көпмүшеліктермен интерполяция, көпмүшеліктермен жуықтау, Чебышев көпмүшелері, Лагранж көпмүшелері және көпмүшелер теориясының басқа да маңызды аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Элементар математиканың ғылыми негіздері

    Мақсаты: математиканың теориялық және логикалық базасын зерттеу. Мазмұны: математикалық құрылымдарды құруда аксиоматикалық әдісті қолдану, оларды модельдеу. Арифметика мен оны оқытудың логикалық құрылымдарын қолдану, алгебралық теңдеулер мен теңсіздіктер, алгебралық және трансценденттік сандар, сандардың трансценденттілігі е және π. Функциялардың қасиеттері, олардың жіктелуі, шегі, үздіксіздігі, саралануы. Функцияларды анықтау және тағайындау әдістері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: Студенттерде жоғары білікті мамандардың кәсіби қызметіне қажетті заманауи психологиялық ғылымның негізгі принциптерін қарастыру. Фундаменталды психологиялық ұғымдар бойынша ғылыми-теориялық дүниетанымды, жеке тұлғаны психологиялық зерттеудің дағдылары мен іскерлігін қалыптастырады, эксперименталды-психологиялық зерттеудің негізгі әдістерімен және психокоррекциялық жұмыстың бағыттарымен, ұжымдағы жанжалдарды басқарумен, стресс және оларды шешу әдістерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты – болашақ магистранттың кәсіби іс-әрекетінде белсенді тілді меңгеру дағдылары мен дағдыларын одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілігін жүйелі түрде тереңдету. Мазмұны. В2, С1 деңгейлері жоғары деңгейде кәсіби және академиялық мақсаттарға арналған прагма-кәсіби бағдар түрінде ұсынылады: ғылыми ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми қайшылықтар, академиялық жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану және заманауи құралдарды қолдану (Интернет ресурстары). Кез келген сабақтас пән бойынша тілдік материалды меңгергендігін көрсету

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математиканы оқытудың заманауи методологиялық әдістемесі

    Мақсаты: математиканы оқытудың заманауи тәсілдері мен әдістерін зерделеу, олардың математикалық білім беру саласындағы кәсіби дағдылары мен құзыреттерін дамыту. Математиканы тиімді оқыту үшін қолдануға болатын негізгі принциптерді, модельдерді және инновациялық тәсілдерді түсінуді қалыптастыру. Мазмұны: математикадағы оқу процесін ұйымдастырудың заманауи тәсілдері, математиканы оқытудағы ақпараттық технологияларды интеграциялау, оқытуды саралау және даралау, математикалық ойлауды дамыту және проблемалық оқыту, оқу жетістіктерін бағалау және талдау, Оқу құзыреттіліктерін қалыптастыру және оқушылардың математикадағы мотивациясын дамыту, сондай-ақ Математиканы оқыту әдістемесі саласындағы заманауи зерттеулерді зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Математикалық дәлелдеулер

    Пәннің мақсаты-математикалық аргументация дағдыларын, логикалық ойлау қабілетін және ресми дәлелдемелер жүргізу қабілетін дамыту. Мазмұны: логика мен математикалық дәлелдеудің негізгі ұғымдары, алгебрадағы дәлелдеу әдістері, сандарды талдау және теория, Жиындар теориясы және математикалық индукция, компьютерлік жүйелердегі дәлелдемелерді рәсімдеу, бар екендігі мен бірегейлігін дәлелдеу, қарама-қарсы және қарама-қайшылықты дәлелдеу, математикалық индукция әдісімен дәлелдеу. Геометриядағы математикалық дәлелдер. Математиканың арнайы бөлімдеріндегі Теоремалардың математикалық дәлелдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектептегі ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика элементтері

    Мақсаты: ықтималдықтар теориясы мен статистиканың озық теоремаларын, мектепте пәнді оқытудың мәселелері мен өзектілігін зерттеу. Мазмұны: Үлкен сандар заңы (ҮСЗ), Орталық шекті теорема (ОШТ), Линдеберг-Леви ОШТ, Ляпунов ОШТ, Байес теоремасы, бағалау теориясы (максималды ықтималдық әдісі, ең кіші квадраттар әдісі), сенімділік интервалдары. Үздіксіз кездейсоқ шаманың ықтималдық үлестірімінің интегралдық және дифференциалдық функциясының өзекті мәселелері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экстремалды есептерді шешу әдістері

    Мақсаты: математика мен қосымшалардың әртүрлі салаларында пайда болатын экстремалды есептерді шешудің негізгі әдістері мен әдістерін үйрену. Экстремалды есептерді талдау, модельдеу және шешу дағдыларын, сондай-ақ функциялардың экстремалды мәндерін оңтайландыру және табу үшін тиісті әдістерді қолдану қабілетін дамыту. Мазмұны: Лагранж көбейткіштерінің әдісі, вариациялық есептеу, оңтайлы басқару, оңтайлылық шарттары, дөңес оңтайландыру, динамикалық бағдарламалау әдістері, сандық оңтайландыру әдістері, экономикада, физикада қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Айырымдық шеттік есептердің теориясы

    Мақсаты: айырымдық шекаралық есептермен байланысты негізгі ұғымдарды, әдістерді және теориялық аспектілерді зерттеу. Магистранттарда айырымдық теңдеулерінің теориясын терең түсінуді және оларды шеткі есептерді шешуде қолдануды, сондай-ақ осындай есептерді талдау және сандық шешу үшін тиісті әдістерді қолдана білуді дамыту. Мазмұны: айырымдық шеткі есептерді жіктеу, шешімдерді талдау және бар болуы, сандық шешу әдістері, сандық әдістердің конвергенциясы мен тұрақтылығы, айырымдық схемаларын талдау, айырымдық шеткі есептерді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бақылаудың математикалық өңделуі

    Мақсаты: бақылаулардан немесе эксперименттерден алынған деректерді талдау және түсіндіру әдістерін зерттеу. Мазмұны: статикалық есепті қою. Таңдама. Вариация қатары. Эмпирикалық тарату функциясы. Вариациялық қатардың сандық сипаттамалары. Колмогоровтың келісім критерийі. Нүктелік бағалау. Аралық бағалау. Қалыпты үлестіру параметрлерін бағалау. Корреляциялық талдау. Компьютерде статистикалық өңдеу әдістері. Марков тізбектері. Кездейсоқ процестердің негізгі түсініктері. Стационарлық процестер. Пуассондық процестер. Марков процестері. Колмогоровтың дифференциалдық теңдеулері. Компьютердегі кездейсоқ процестерді модельдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқытудың инновациялық әдістері

    Мақсаты: математика мұғалімдерінің біліктілігін арттыру тәсілдерін және математиканы оқытудың озық технологияларын зерттеу. Мазмұны: математика саласындағы ғылыми еңбектерді зерттеу. Математиканың философиялық негіздерін зерттеу. Мектепте математика сабақтарында, 12 жылдық оқыту жүйесінде, жаңа формат бойынша оқытуда, шағын жинақты мектептерде оқушылардың зияткерлік тәрбиесіне жағдай жасайтын оқу мәтіндерінің теориясын әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық зерттеу және эксперимент жүргізу әдістері

    Мақсаты: магистранттардың педагогикалық зерттеу дағдыларын дамыту және білім беру саласында эксперименттер жүргізу әдістерін игеру. Педагогикалық зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, деректерді жинау және талдау, нәтижелерді түсіндіру және қорытындыларды ұсыну, ғылыми мақалаларды жазу және ресімдеу үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: педагогикадағы зерттеу әдістері, деректерді жинау әдістерін таңдау, нәтижелерді статистикалық талдау, зерттеудің этикалық аспектілері, эксперименттік зерттеулерді жоспарлау, эксперименттік оқу бағдарламаларын жобалау және әзірлеу, оқыту әдістемелерінің тиімділігін бағалау, технологияның оқу процесіне әсерін зерттеу және педагогикалық зерттеу мен экспериментке қатысты басқа тақырыптар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Комплексті талдаудың асимптотикалық әдістері

    Пәннің мақсаты- комплекс талдауды қолдана отырып, функцияларды, әсіресе арнайы нүктелер мен шексіздіктерге аппроксиммалау және талдауға мүмкіндік беретін математикалық әдістерді зерттеу. Физика, инженерия, математика және т.б. сияқты әртүрлі салалардағы есептерді шешу үшін асимптотикалық әдістерді қолдану дағдыларын дамыту. Мазмұны: асимптотикалық ыдырау, стационарлық фазалар, асу әдісі, стационарлық фазалық әдіс, шекаралық қабаттар, арнайы нүктелер, Гаусс-Лежандр әдістері және комплекс талдаудағы Бубнов-Галеркин әдістері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Болашақ математика мұғалімдерінің әдістемелік құзырлылығын қалыптастырудың теориялық негіздері

    Пәннің мақсаты-магистранттарда мектепте математиканы тиімді оқытуды қамтамасыз ететін әдістемелік құзыреттілікті қалыптастыру үшін терең теориялық негізді дамыту. Пән негізгі теориялар мен модельдерді, сондай-ақ Математиканы оқыту процесінде әдістемелік шешімдерді әзірлеу және жүзеге асыру үшін қажетті тәсілдерді зерттеуге бағытталған. Магистранттар мектеп контингентінің ерекшелігіне және білім беру стандарттарына байланысты білім беру технологияларын, педагогикалық стратегиялар мен әдістерді бейімдеу қабілетін дамытатын болады. Пән шеңберінде магистранттар оқыту мен тәрбиелеу үдерісіне байланысты негізгі ұғымдарды, сондай-ақ болашақ мұғалімдердің әдістемелік құзыреттілігінің негізінде жатқан теорияларды зерделей отырып, педагогика ғылымының теориялық негіздерімен танысады. Оқу процесінде мұғалімнің рөлін түсінуге, оқушылармен өзара әрекеттесуге және олардың жеке ерекшеліктеріне ерекше назар аударылады. Магистранттар Математиканы оқыту негізделетін әдіснамалық принциптерді және бұл принциптерді мектеп жағдайында тәжірибеде қалай жүзеге асыру керектігін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сингулярлы-толқытылған есептерді шешудің асимптотикалық әдістері

    Пәннің мақсаты сингулярлық толқытылған дифференциалдық теңдеулердің шешімдерін жуықтауға мүмкіндік беретін математикалық әдістерді зерттеу болып табылады. Негізгі мақсат-арнайы нүктелердің немесе сингуляр болуына байланысты әдеттегі шешу әдістері қолданылмайтын мәселелерді талдау және шешу дағдыларын дамыту. Мазмұны: асимптотикалық ыдырау, асу әдістері, көп масштабты талдау әдістері, шекаралық қабаттар, Френель әдістері, Вентцель әдістері, Гауһар-Галеркин әдістері, физика мен инженериядағы қосымшалар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Болашақ математика мұғалімдерінің әдістемелік құзырлылығын қалыптастырудың негіздері

    Пәннің мақсаты-магистранттардың мектепте математиканы тиімді оқыту үшін қажетті педагогикалық және әдістемелік білімдерін дамыту. Магистранттар оқу процесін ойдағыдай ұйымдастыруға, оқу материалын оқушылардың әртүрлі топтарына бейімдеуге және математиканы оқытуда заманауи әдістер мен тәсілдерді қолдануға мүмкіндік беретін әдістемелік құзыреттілікті қалыптастырудың теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін зерделейді. Курстың басында болашақ математика мұғалімінің педагогикалық және әдістемелік дайындығының негіздері, оның ішінде әдістемелік құзыреттілік ұғымы және оның компоненттері қарастырылады. Магистранттар оқу процесін жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын дамытудың маңыздылығын, сондай-ақ сабақтар мен білім беру бағдарламаларын әзірлеу кезінде оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеруді үйренеді. Оқушыларды ынталандыру және математикалық білімді сәтті игеру үшін жағдай жасау мәселелеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Олимпиадалық есептерді шешудің теориясы мен практикасы

    Пәннің мақсаты-магистранттардың математикадан олимпиадалық есептерді шешудің теориялық негіздері мен практикалық әдістерін терең түсінуін дамыту. Курс барысында магистранттар математикалық олимпиадаларда жиі кездесетін мәселелерді тиімді шешуге көмектесетін негізгі принциптерді, әдістер мен стратегияларды меңгереді. Аналитикалық ойлауды дамытуға, шығармашылық қабілетке және стандартты емес шешімдерді табуға баса назар аударылады. Пән олимпиадалық есептер теориясын енгізуден басталады, оның шеңберінде магистранттар математикалық конкурстарда кездесетін міндеттердің негізгі түрлерімен және оларды шешу принциптерімен танысады. Алгебра, геометрия, сандар теориясы, комбинаторика және талдау сияқты математиканың әртүрлі салаларындағы есептерді шешу тәсілдеріне қатысты мәселелерге ерекше назар аударылады. Магистранттар индукция, алмастыру, қарсы мысал әдісі және дәлелдеу әдістері сияқты күрделі мәселелерді шешу үшін қолданылатын негізгі әдістерді үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейіндік мектептегі геометрияның таңдамалы тараулары

    Мақсаты: бейіндік мектептер үшін ерекше маңызы бар геометрияның негізгі тақырыптары мен тұжырымдамаларын зерттеу. Негізгі мақсат-магистранттардың геометриялық принциптерді, қасиеттер мен әдістерді терең түсінуін, сондай-ақ оларды әртүрлі геометриялық есептерді шешуде қолдану қабілетін дамыту. Мазмұны: аналитикалық геометрия, үшбұрыш пен шеңбер геометриясы, кеңістіктік геометрия, проективті геометрия, сфералық геометрия, геометриялық түрлендірулер, геометриялық құрылымдар, сонымен қатар геометрияның математиканың басқа салаларымен байланысы және оны нақты есептерде қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқытудың теориясы мен практикасының мәселелері

    Мақсаты: математиканы оқытумен байланысты негізгі мәселелерді талдау және зерттеу, сонымен қатар оларды шешудің заманауи теориялық және практикалық тәсілдерін зерттеу. Математиканы оқыту саласында сыни ойлау мен зерттеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ өз тәжірибесінде бар теориялар мен әдістерді талдау, бағалау және қолдану қабілетін дамыту. Мазмұны: математикадағы білім беру стандарттары мен бағдарламаларын зерттеу, оқыту әдістерінің тиімділігін талдау, оқушыларды ынталандыру және тарту мәселелері, оқытуды даралау, математиканы оқытудағы технологиялардың рөлі, оқушылардың қиындықтары мен қателіктерін шешу, оқу жетістіктерін бағалау және талдау, оқыту материалдары мен әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Лаплас түрлендіруі және оның қолданылуы

    Пәннің мақсаты: оң жартылай осьте анықталған функциялардан комплекс айнымалы функцияларға ауысуға мүмкіндік беретін математикалық құралды зерттеу. Негізгі мақсат-дифференциалдық және интегралдық теңдеулерді шешу үшін Лаплас түрлендіруін қолдану дағдыларын дамыту, сонымен қатар динамикалық жүйелерді талдау. Мазмұны: Лаплас түрлендіруінің анықтамасы. Түпнұсқа және сурет. Кескіннің бар болу теоремасы. Шексіздіктегі кескін мінез-құлқы. Лаплас түрлендіруінің негізгі қасиеттері. Біртектілік. Аддитивтілік. Ұқсастық. Кескіндегі орын ауыстыру теоремасы. Түпнұсқа мен кескінді саралау. Түпнұсқа мен кескінді біріктіру. Функция конволюциясының анықтамасы мен қасиеттері. Горелай теоремасы. Дюамель формулалары. Үйірткі және кескін қасиеті. Түпнұсқаны кескін бойынша табу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сызықтық интегралдық теңдеулерді шешу әдістері

    Мақсаты: сызықтық интегралдық теңдеулерді шешу үшін қолданылатын әртүрлі математикалық әдістер мен әдістерді зерттеу. Физика, инженерия, экономика және қолданбалы математика сияқты көптеген салаларда кеңінен қолданылатын интегралдық теңдеулерді талдау, қолдану және шешу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Вольтерра теңдеулері, Фредгольм теңдеулері, меншікті функциялардың ыдырау әдістері, Итерация әдістері, Галеркин әдістері, Коллокация әдістері, сызықтық интегралдық теңдеулерді шешудің аналитикалық және сандық әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математикадан стандартты емес және олимпиадалық есептер шығаруға оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты магистранттарда оқушыларды математикадан стандартты емес және олимпиадалық есептерді шешуге тиімді оқыту үшін қажетті педагогикалық және әдістемелік дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Магистранттар оқушыларды күрделі математикалық есептерді шешуге дайындаудың теориялық және практикалық аспектілерін меңгереді, сондай-ақ өздерінің аналитикалық және шығармашылық қабілеттерін дамытады. Пән Математиканы оқыту әдістемесіне кіріспеден басталады, онда мектептегі және қосымша білім берудегі математиканы оқытудың ерекшеліктері, сондай-ақ математикалық ойлауды дамытудағы стандартты емес және олимпиадалық есептердің рөлі қарастырылады. Магистранттар дәстүрлі және инновациялық әдістерді қоса алғанда, математикалық оқытуды ұйымдастырудың негізгі тәсілдерін үйренеді. Сондай-ақ, оқушылардың сыни және шығармашылық ойлауын қалай дамыту керектігін түсіну, мотивациямен жұмыс істеу және олимпиадалық есептерді шешуде туындайтын мәселелерді шешу маңызды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалалар жазуда шет тілін тиімді пайдалану; ғылыми-зерттеу жұмыстарына, білім беру саласында жұмыс істеу үшін заманауи ақпараттық және цифрлық технологияларды қолдану.
  • Кәсіби қызметке қажетті жаңа білім алу және PhD докторантурада білім алуды жалғастыру дағдыларын меңгеру
  • Магистрлік диссертация, мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түріндегі ақпараттық ресурстарды тарта отырып, эксперименттік-зерттеу және аналитикалық жұмыстың нәтижелерін қорытындылау
  • Математиканы оқытудың негізгі әдіснамалық мәселелерін талдау, математиканы оқыту әдістемесі саласындағы мәселелерді зерттеу дағдыларына ие болу, гипотеза құру, алдына міндет қою, мәселені шешу, нәтиже алу, ұсыныстың тиімділігін дәлелдеу және оларды математикалық пәндерді оқыту әдістерін жетілдіру және білім беруді басқару үшін пайдалану
  • Жоғары оқу орындарында кәсіби қызметте білімді қолдану, оқытудың тиімді әдістерін қолдана отырып, ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметті сәтті жүзеге асыру, жоғары мектеп мұғалімінің ғылыми жұмысын ұйымдастыруды сыни тұрғыдан бағалау
  • Кәсіптік білім алу, математика, математиканы оқыту әдістемесі саласында терең мамандандырылған білім алу; ғылыми танымды дамытудың қазіргі тенденциялары туралы, математиканың өзекті әдіснамалық мәселелері туралы білім көрсету
  • Әр түрлі пәндер бойынша алған білімдерін ЖИ көмегімен біріктіру, оларды жаңа бейтаныс жағдайларда аналитикалық және басқарушылық мәселелерді шешу үшін пайдалану
  • Математикалық қолданбалы есептерді шешу дағдыларын көрсету, жоғары оқу орындарында сабақтарды кәсіби енгізу
Top