Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01507 Информатика в Шымкент университеті

Пәндер

  • Информатика және жаңа ақпараттық технологиялар

    Курс жаңа ақпараттық технологияларды енгізуді қарастырады. Жаңа ақпараттық оқу құралдарының классификациясын үйретеді. Аудиовизуалды ақпаратты меңгертеді, Статикалық экранды проекциялауға арналған техникалық құрылғылармен жұмыс жасауға баулиды. Оқыту мен тәрбиелеудің экрандық құралдары. Оқыту мен тәрбиелеудің дыбыстық және экрандық-дыбыстық құралдарын біледі. Білім берудегі жаңа ақпараттық технологиялар құралдарын меңгеріп,интерактивті оқыту технологияларымен жұмыс жасай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік технологиялар

    Қазіргі компьютер жүйелерінің құрылу принциптері мен ерекшеліктерін анықтайды. Компьютерлік жүйелердің сәулетін, құрылымын, түрлерін, мүмкіндіктерін сипаттайды. Компьютердің сұлбатехникалық негіздерін, жады элементтерін талдайды. Сандық машиналардың арифметикалық және логикалық негіздерін, микропроцессорлар және компьютердің архитектурасын қарастырады. Компьютерлік жүйелердің сәулеттік ерекшеліктерін саралайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Web-платформадағы электрондық оқыту

    Электронды оқыту-бұл интернет және веб-технологиялар арқылы білім беру процесін ұйымдастыру әдісі. Веб-платформалар электронды оқытудың маңызды бөлігі болып табылады, олар арқылы оқушылар мен мұғалімдер өзара әрекеттесе алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасын оқыту әдістері мен технологиялары

    Жоғары оқу орындарында қолданылатын оқытудың заманауи әдістері білім алушыардың сыни ойлауын дамытуға, өз бетінше ізденуге және практикалық дағдыларды меңгертеді. Оқыту әдістері зерттеу қабілеттерін дамытуға және шығармашылық ойлауды жетілдіруді қалыптастыртады. Оқытудың инновациялық технологияларының тиімділігі білім беру сапасына, оқу үдерісіне енгізілген әдістер мен технологиялардың білім алушылардың дағдыларына әсерін сипаттайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мазмұны әр түрлі деңгейдегі шет тілді түпнұсқа дереккөздерді оқудың негізгі түрлерін сипаттайды; білім беру бағдарламасы бойынша ғылыми тақырыптарға жазбаша хабарламаларды дайындау дағдыларын дамытады: ғылыми баяндама, ғылыми зерттеу тақыры- бы бойынша тезистер, шет тіліндегі түпнұсқа дереккөздерге реферат жасайды, ғылыми мәтінді және түйіндемені аннотациялайды. Кәсіби ақпаратты қамтитын дәрістер мен хабарламаларды есту арқылы қабылдатады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Жаратылыстану және педагогикалық ғылымдардың тарихы мен философиясын, мәдениет пен өркениеттегі жаңа еуропалық ғылымды, ғылыми білімнің құрылымын, нақты ғылымдардың философиялық мәселелерін, XXI ғасырдағы коммуникациялық технологияларды және олардың қазіргі ғылымдағы рөлін қарастырады. Жаратылыстану және педагогикалық ғылымдардың қазіргі өзекті әдістемелік және философиялық мәселелерін шешу жолдарын анықтайды, сыни ойлау мен логикасын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектептің педагогика мен психологиясы

    Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық және теориялық-тұжырымдамалық негіздерін меңгертеді. Жоғары мектептің педагогика және психологиялық заңдылықтарын қолдантады. Жоғары білім беру саласында педагогикалық және психологиялық қызметті жүзеге асыртады. Жоғары мектептің оқу сапасын диагностикалау жолдарын меңгертеді. Жоғары оқу орны оқытушысының кәсіби құзыреттілігін және педагогикалық шеберлігін қалыптастыртады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Информатиканы оқытудың инновациялық принциптері

    Ғылыми - зерттеу және білім беру қызметінде ақпараттық технологияларды пайдалану білімдері, біліктері мен дағдыларын қалыптастырады. Зерттеуге арналған заманауи ақпараттық ортамен танысады. Ғылыми жарияланымды дайындап құра алады. АКТ құралдарымен ғылыми зерттеулердің нәтижелерін дайындап және ұсына алады. Зерттеу нәтижелерін математикалық өңдеу. Оқытушының қызметіндегі акт. Білім беру мекемесінің ақпараттық ортасы. Заманауи білім беру мақсаттарын жүзеге асыру үшін АКТ негізіндегі білім беру технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқу үрдісіндегі сандық білім беру ресурстары

    Сандық білім беру ресурстары-бұл оқу процесін жетілдіру үшін қолданылатын электрондық құралдар мен материалдар жиынтығы. Олар оқушылардың білім алуын тиімдірек, интерактивті және қолжетімді етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары оқу орнындағы информатиканы оқытудың әдістемесі

    Мектептегі информатика курсы пәндерінің мазмұны мен әдістері негізінде жалпы информатиканы оқыту әдістемесін қарастырады. Мектептегі информатика курсының пәндерін оқыту элементтерінің дәйектілігі, бірлігі және дамуы негізінде информатиканы оқыту жүйесін анықтайды. Заманауи әдістемелік модельдерді, әдістемелерді, технологияларды және информатиканы оқыту әдістерін, оларды қолдану нәтижелерін талдау әдістерін игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нақты уақыт жүйелері

    Пәнді оқу процесінде нақты уақыт жүйесін құрудың және жұмыс істеуін ұйымдастырудың теориялық негіздері, оларды бағдарламалық қамтамасыз етуді құру ерекшеліктері және тиімді қолдану әдістері игеріледі, нақты уақыт жүйесін жасауда қолданылатын терминология зерттеледі, нақты уақыт жүйелерінің ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуінің негізгі принциптері, қазіргі заманғы нақты уақыт жүйелерінің архитектурасы саласындағы негізгі түсініктер мен әдістер оқылады. Компьютерлік жүйелердегі мультибағдарламалық ортаны талдау, қажетті жұмыс режимі үшін нақты уақыттағы жүйелерді жоспарлау және конфигурациялау, компьютерлік жүйелердің жұмысын талдау мәселелерін шешу, басқарудың қажетті сапасын қамтамасыз ету үшін режимдерді таңдау және жүйелерді конфигурациялау қабілеттерін дамыту .

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Уақыт жүйелерінің модификациясы

    Жұмыс істеуі нақты уақыт масштабында. Нақты уақыттағы ядро және операциялық жүйелер. Тапсырмалар, процестер, ағындар. Есептердің негізгі қасиеттері. Тапсырмаларды жоспарлау. Тапсырмаларды синхрондау. Нақты уақыттағы кейбір операциялық жүйелерге шолу. Нақты уақыттағы Linux. Нақты уақыттағы операциялық жүйелер және Windows. QNX операциялық жүйесі. Neutrino Жобасы. Нақты уақыт режимінде жұмыс істейтін заманауи индустриялық жүйелер. UML нақты уақыт жүйелерін жобалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқытудың инновациялық құралдарын қолданудың әдістемелік негіздері

    Курсты оқу барысында магистранттар жалпы білім беру жүйесіндегі міндетті оқу пәні ретінде информатиканы оқытудың заманауи әдістемелік жүйесі туралы түсінік алады. Курста информатика бойынша мектеп оқулықтарының сапасын бағалаудың әдістемесі мен критерийлері; мектептегі информатика бойынша білім беру процесін жоспарлау ерекшеліктері; бастауыш мектепте "цифрлық сауаттылықты" оқыту ерекшеліктері, негізгі мектепте информатика курсы, информатика бейіндік курстары қарастырылады. Информатика саласындағы оқушылардың оқу жетістіктерін тексеру және бағалау ерекшеліктері; оқушыларды олимпиадаларға дайындау және информатика бойынша жобаларды қорғау; мектеп информатикасының даму перспективалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық информатика

    Пәнді оқу барысында магистранттар информатиканы жаңартылған оқыту аясында информатика оқытушысының кәсіби дамуының әдістері мен тәсілдері туралы түсінік алады. Курста: кәсіби, ғылыми және практикалық қызметте жаңа АКТ, Smart -, STEM - және білім беру технологияларын пайдалану мүмкіндіктері; дәстүрлі және ақпараттық технологиялардың өзара байланысы; оқытушының жалпы мәдениетінің жоғары деңгейі бар кәсіби білім, пән контентінің жаңартылуына және АКТ-ның даму перспективаларына байланысты информатика мұғалімінің өздігінен білім алу тәсілдері қаралатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ақпараттық жүйелерді жобалаудың құрал- саймандары

    Пәннің мақсаты оқу процесінде ақпараттық жүйелердің өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде жобалаудың теориялық негіздері мен практикалық әдістері зерттеледі. Ақпараттық және автоматтандырылған жүйелер үшін бағдарламалық-аппараттық құралдарды орнату мүмкіндіктері зерттеледі, заманауи құралдар мен бағдарламалау технологияларын пайдалана отырып, аппараттық-бағдарламалық жүйелер мен деректер базасының құрамдас бөліктері әзірленеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • STEM білім берудің әдістемесі мен технологиялары

    Дербес компьютерлердің заманауи талапқа сай қолдану талаптарын біледі. Жаңа технологияның қарқынды дамуына байланысты, қолданысқа енгізіліп жатқан бағдарламаларды компьютерге жабдықтау жолдарын жетік меңгереді. Нақты әлемдегі үдерістерді компьютерлік, ақпараттық-бағдарламалық тұрғыдан жасақталған, STEM технологияларының озық түрлерінің математикалық модельдеу, инженерлік графика, дизайн жасау,сандық зертханаларды, виртуаль зертханалар жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі

    Курстың мақсаты: Кәсіби пәндерді оқыту әдістемесі пәні - жоғарғы оқу орнының талаптарына сәйкес мамандардың кәсіби дайындығы және тәрбие процесінің заңдылықтары туралы, осы процесс негізінде басқару және ұйымдастыру технологиясын, әдістемесін, теориясын үйретеді. "Бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі" кәсіптік білім берудің ажырамас бөлігі болып табылатын психологиялық-педагогикалық блоктың пәндерін неғұрлым толық және терең түсінуге және талдауға арналған. "Бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі" ЖОО компонентінің пәні ретінде кәсіптік қызметтің негізгі түрлерін орындауға, білім беру мекемелерінде үлгілік кәсіптік міндеттерді шешуге даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми жұмысты ұйымдастыру және жоспарлау

    Пәннің мақсаты магистранттарды ғылыми-жұмыстар жасауға үйрету, олардың сипаттамасын жасау және жасалып жатқан жұмыстары бойынша диссертацияны қорғауға шығу. Ғылыми танымымен және педагогиканың методологиялық негізін зерттеуге үйрету. Ғылыми-зерттеу бағытын таңдау және ғылыми зерттеу жұмыстарының кезеңдерін саралау, ғылыми ақпараттардың өңделуі және жинақтауын үйрену.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект теориясы және шешім қабылдау теориясы

    Пәнді оқу барысында жасанды интеллект жүйелерін дамытуда қолданылатын негізгі модельдер, әдістер, құралдар мен тілдер туралы жүйелі білім беріледі. Жасанды интеллект жүйелерінде қолданылатын шешімдерді іздеудің негізгі әдістерімен танысу жүзеге асырылады. Білімді ұсыну әдістері мен құралдары, жасанды интеллект тілдерінің негіздері зерделенеді, жасанды интеллект жүйелерінде қолданылатын шешімдерді іздеу әдістерін қолданады, жасанды интеллект бағыты шеңберінде әзірленетін дәстүрлі міндеттерді шешудің жаңа әдістері мен тәсілдері зерделенеді, білімге негізделген ақпараттық жүйелер туралы түсінік беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық модельдеу

    Пәннің мақсаты: Білім алушыларда ақпараттық ортаны жобалайды және пайдалану саласында білім, білік және дағды жүйесін қалыптастырады, сондай-ақ білім алушылардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады, оқу орнының білім беру кеңістігінде жобалау қызметін білу, білім беру жүйесінің инновациялық даму ерекшеліктері, түрлі деңгейдегі білім беру жүйесінде инновацияны енгізу және жүзеге асыру процестерін модельдеу және жобалау тәсілдерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Интернетте бағдарлама құру

    Курсты оқу барысында магистранттар мультимедиялық орталардың негіздері мен негізгі анықтамалары; JUCE мультимедиялық ортасы; JUCE туралы негізгі және жалпы ақпаратты, кітапхананы алу және орнату жолын қамту; JUCE бағдарламасын іске қосу және қосымшаларды жасау; JUCE кітапханасы, JUCE құрамдас моделін пайдаланатын бағдарлама құрылымы, сонымен қатар компоненттердің жалпы қасиеттері; өзіндік құрамдастарды дамыту; компоненттердің визуалды дизайны; мәтіндік, цифрлық және иерархиялық ақпаратты енгізу және көрсету компоненттері туралы түсінік алады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар қолданыстағы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, мультимедиялық ақпаратты өңдеу дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі ақпараттандыру және оқыту мәселелері

    Білім беру ортасын ақпараттандыруды бір тұтас етіп құрудың артықшылықтарын, электрондық басылымдар мен ресурстарды білім беруде пайдаланудың пайдалы және зиян жақтарын білуі, білім беру электрондық ресурстарын оқу нәтижесін бақылау және тексеру үшін пайдалануға икемді болуы, электрондық басылымдарды әзірлеу барысында педагогикалық сценарийлерді құру практикалық ашықтарды иемденуі қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интернеттегі мультимедиялық құрал саймандар

    Мултимедиялық интерактивті технологияларды, қозғалыссыз бейнелер ұғымын, видеобейнелер, анимациялар, гипертекстік технологиялар бойынша білімін қалыптастырады. Мультимедиялық технологиялар пәні Қазақстан Республикасының «Сандық Қазақстан» Мемлекеттік бағдарламасын ендіру және жүзеге асырудың негізгі кезеңдерін, электрондық қызметтерді көрсетудің сандық платформаларын, жасанды интеллект технологияларын, «Интернет заттарын» қолдану тәсілдерін, әртүрлі кәсіби салаларда сандық ақпаратты өңдірудің түрлі әдістерін, бұлттық қоймаларды қолдануды, Интернеттегі ақпараттық қауіпсіздікті, электрондық сауданы ұйымдастыруды, сандық құрылғыларды қолдануды, сымсыз технологиялар, Интернеттің заманауи мультимедиалық құралдарын қолдануды, кәсіби салалар бойынша қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Программалау теориясы және спецификалары

    Пәнді оқу барысында компьютерлік жүйелерді модельдеудің заманауи тәсілдерімен, бағдарламаларды нақтылаудың, талдаудың және тексерудің заманауи әдістерімен танысу жүреді. Бағдарламаларды формальды модельдеудің аспаптық құралдарын практикалық қолдану жүзеге асырылады, техникалық сипаттамалардың заманауи әдістеріне, мәліметтер ағынының диаграммаларына, соңғы күйлер жиынтығы бар машиналарға, Петри желілеріне, объектілер - қатынастар диаграммаларына (EntityRelationship Diagram) шолу және талдау жасалады, сонымен қатар спецификация тілін таңдау. Бағдарламалаудағы формальды әдістер, предикаттық логика тілі, интерпретация, Хоар әдісі, операторлық схемалар, Флойд әдісін шығару ережелері, VDM-SL формальды спецификация тілі, бағдарламаларды тексеру әдістері, функциялар, спецификациялар, синтаксис, VDM-SL операциялары зерттеледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі робототехниканы оқыту әдістемесі

    Пән магистранттарды Legoфирмасы әзірлеген EV3 микропроцессоры және LabView бағдарламалық қамсыздандырумен қамтылған Lego Mindstorms конструкторы негізінде робототехника және бағдарламалауға үйретеді. Робототехниканың даму тарихымен, мақсатымен, құрылғылардың жалпы принциптерімен және өнеркәсіптік емес мобильді роботтардың қызмет көрсету және басқа түрлерін қолдану саласымен таныстыруға бағытталған. Қазіргі заманғы технологиялар деңгейінде "адам – машина" байланысы және оның болашақта даму принциптері туралы объективті түсінік қалыптастырады. Сервистік және өнеркәсіптік емес мобильді роботтардың кинематикасы мен динамикасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым тарихы мен философиясы негіздерінің базалық білімдерін игереді.
  • Педагогика, психология және пәнаралық көзқарас негізінде информатика және АКТ бойынша оқу сабақтарының барлық түрлерін модельдейді.
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесін, оқыту процесінде және кәсіби қызметтің ғылыми-зерттеу және өндірістік-технологиялық міндеттерін шешу үшін заманауи компьютерлік технологияларды қолданудың әдіснамалық негіздерін игереді.
  • Уақыт жүйелерінің модификациясының қазіргі заманғы перспективалы бағыттарын, интернет технологиясының хаттамаларын және кіші желілер үшін IP хаттамасын игереді.
  • Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды қолдана отырып, ақпараттық-талдамалық және ақпараттық-библиографиялық қызметті жүзеге асырады;
  • Информатика және информатиканы оқыту әдістемесі саласында ең жаңа отандық және шетелдік тәжірибе негізінде орта, техникалық және жоғары білім беру жүйесінде ең озық білімдер қолданады.
  • Ғылыми-зерттеу жобаларын әзірлеп, ғылыми жарияланымдарды, есептерді, патенттер мен баяндамаларды, сыни ойлау, академиялық жазу дағдыларын пайдалана отырып семинарлар, конференциялар және зерттеулер жүргізеді.
  • Есептеу жүйелері мен желілерінің, робототехниканың, олардың түрлерінің логикалық блоктарының сәулеттік ерекшеліктерін, жұмыс принциптерін және ұйымдастырылуын сипаттайды.
Top